Podobnie jak u innych. Nagroda za 6 lat. Zaproponowane warunki telefonicznie nie poparte fakturą. Po rezygnacji z nowych warunków skrajnie różnych od przedstawianych, oraz po powrocie do poprzednich odbija się czkawką. Przychodzą kosmiczne faktury a za zwrócone telefony, kwota w cołosci nie zwròcona. Telefonicznie wyjaśnione że uregulowawne zostanieo w nastepnym okresie ale niestety nic z tego.
Dość zdzierstwa po raz ostatni.
Nawet Virgin byle nie era co wciąż zdziera.
ZaletyBrak
WadyNaciąganie
~Matthew / 2019-04-28 20:21
Ocena: 2.33 / 5
Sama oferta wydaje się nawet niezła: pobieranie - 60mbps / wysyłanie - 20mbps / ping - niby 30 ms. Tylko szkoda, że w rzeczywistości tak nie jest. Żadna z podanych prędkości nie jest stabilne, ani trochę. Pobieranie waha się sobie od 60 do 40, co jest nawet znośne, zaś wysyłanie i ping już nie. Te pierwsze potrafi potrzymać te swoje 20mbps, ale bywają momenty, kiedy od tak sobie spadnie do 7, a przesyłanie filmików które ważą po 10-15gb na YouTube z taką prędkością, nie jest komfortowe. I najgorsza sprawa: ping. Tutaj to jest porażka totalna. Osobiście lubię sobie pograć w np. CS'a czy LoL'a, ale kiedy opóźnienie wariuje od 50 do 120 (bez przerwy), to pograć nie idzie ni jak. Dzwoniłem już przynajmniej z 5 razy, no i najlepsze jest to, że faktycznie przyznają się do awarii i po jej naprawieniu wysyłają SMS, w którym informują, iż problem był globalny, ale został już naprawiony... nic bardziej mylnego. Po kolejnej rozmowie zaniemówiłem. Powiedzieli mi, że może ktoś akurat korzysta z nadajnika, który znajduje się w moim zasięgu i dlatego są owe spadki. Może i bym uwierzył, ale przy zakupie internetu i pierwszych miesiącach wszystko działało tak jak powinno. Ping nie wzrastał nawet o 1ms w czasie burz i deszczów. Poza tym, naprawdę nie wydaje mi się, żeby ktoś "używał" nadajnika nawet o 4 w nocy, bo nawet jak próbuję sobie pograć o tej godzinie, to jest tak samo niestabilnie jak zawsze. Zgaduje, że przy następnej rozmowie będę miał dane usłyszeć: "Prawdopodobnie znajduje się pan poza zasięgiem", kiedy przed podpisaniem kontraktu wyraźnie powiedziano mi, że z zasięgiem kłopotów najmniejszych nie ma. Jeśli potrzebujecie internetu, który działa dobrze na początku umowy, to kupcie; jeżeli chcecie w pełni działający internet przez całą umowę, to odradzam.
Zalety-działa dobrze na początku umowy
Wady-działa okropnie po jakimś czasie od rozpoczęcia umowy
-obsługa jest zabawna i co telefon znajdują lepsze historyjki
~Feth / 2019-04-19 02:24
Ocena: 1.33 / 5
Zdecydowanie NIE POLECAM korzystania z usług T-Mobile.
Jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości, to można jeszcze przeżyć. Co prawda nie mają ogromnych ilości darmowych SMSów jak niektóre inne sieci, ale to można jakoś przeboleć.
Niestety, wszystko to przyćmiewa bardzo zawodna sieć, podejrzane praktyki (które mogą skutkować dla nas dotkliwymi karami umownymi!) i fatalna obsługa klienta.
Miałem nieprzyjemność przez prawie miesiąc tkwić bez internetu, a to z powodu zawodności systemów T-Mobile. Dopiero za którąś wizytą u konsultanta udało się znaleźć rozwiązanie problemu – ludzie z obsługi klienta nie wiedzieli, o co chodzi.
Co więcej, przebywając za granicą dowiedziałem się, że na moją skrzynkę przyszło żądanie ogromnej kary umownej za jakiś kruczek w umowie. Cud, że się o tym dowiedziałem. W korespondencji e-mailowej ludzie z T-Mobile byli opryskliwi i mało pomocni. Dopiero za którymś lakonicznym e-mailem dowiedziałem się, ile pieniędzy właściwie ode mnie żądają.
Z T-Mobile trudno również wyjść, nawet jeśli człowiek chce. Automatycznie przedłużają umowę – żeby tego uniknąć, trzeba wysłać do nich specjalne pismo (które z pewnością możecie znaleźć w Internecie – nie tylko ja jeden miałem ten problem).
ZaletyZnośny stosunek jakość-cena w planie za 25 zł
WadyPodejrzane praktyki, dotkliwe kary umowne
Tragiczna obsługa klienta
Zawodna sieć
~Onufry / 2019-04-15 18:20
Ocena: 4.33 / 5
Bardzo dobra jest oferta MIX 25 bez telefonu, należy zadzwonić do konsultanta/sklepu 22 4136996 i zapytać o tę ofertę.
Dostaniemy nielimitowane minuty na kom. i stac., sms-y, mms-y i 10GB w cenie 25 zł
Polega to na tym, że na przykład jeżeli podpiszemy umowę 5 dnia miesiąca do musimy doładować telefon kwotą 25zł do 5. każdego miesiąca bo wtedy zaczyna się nowy cykl rozliczeniowy, ważne żeby doładować przed piątym następnego miesiąca.
Doładowanie musi być okrągłą kwotą 25zł, nie raz 20 a potem 5, równo 25 i trzeba zaczekać aż system pobierze nam tę kwotę z konta.
Umowa jest podpisywana na 24 doładowania, jednak jeżeli doładujemy konto 2 razy w ciągu jednego cyklu rozliczeniowego to umowa skraca się o miesiąc, doładujemy 3 razy po 25 w ciągu cyklu to skrócui się o 2 miesiące.
Jeżeli chcemy mieć środki na koncie na swoje sprawy, rozrywki etc, doładowujemy kwotami niepełnymi, 5, 10, 20 etc., pobiera tylko przy jednorazowym doładowaniu 25 zł !
ZaletyTaniej niż na zwykłą kartę a do tego dostajemy nielimitowane MMS-y
WadyCzasami trzeba czekać kilka godzin na zaksięgowanie doładowania przez system, ale problemu nie ma bo po zadzwonieniu do konsultanta który widzi datę doładowania i zaksięguje ręcznie.
~Dede / 2019-04-12 19:33
Ocena: 1.33 / 5
Większego kitu nie słyszałem. Jeszcze jakiś czas temu gdy t mobile miało kilka milionów użytkowników i miało wszystkich w dup@€, usłyszałem od konsultanta ze to nie możliwe, ze to tylko dla nowych klikentow. Ja kilku letni ich użytkownik miałem mieć gorsze warunki niż nowy. Bzdura. A teraz jakie maja reklamy ze nowy ma nawet zniżki w trakcie trwania umowy. No ale nie od dzisiaj wiadomo ze t mobile to dni ludzie od nich uciekają jak tylko mogą. A tonący brzytwy się chwyta. Strzeżcie się t mobile
~grazia / 2019-04-11 12:28
Ocena: 1.00 / 5
mam telefon na karte ,po wykorzystaniu czas na rozmowy wychodzace mam jeszcze 1-mc na przychodzace ale juz po kilku dniach dostaje sms-a ze jezeli w ciagu 12 dni nie doladuje (mimo ze mam miesiac )strace obecny stan konta
PROSZE O WYJASNIENIE CO TO MA BYC !!!
~Gzyms / 2019-04-07 10:34
Ocena: 1.33 / 5
Korzystam z internetu T-mobile na ogródkach działkowych im. Rydygiera w Chełmnie (przy Frybie - od ul. Panieńskiej).
Mam wykupione dwie karty internetowe po 25 GB każda. Gdy wybierałem operatora pare lat temu wyszło na T-mobile. Wybrałem swiadomie robiąc testy na kartach różnych operatorów. Wybrałem T-mobile, któremu lecz nie zawsze dorównywał Plus. Byłem zadowolony przez parę lat. W tym roku coś sie popsuło. Praktycznie w ciagu dnia siła sygnału jest niemierzalna. W nocy natomiast można oglądac filmy. Nie jest to więc wina karty czy komputera. Zresztą karta chodzi w sposób zadawalajacy w Bydgoszczy. W okolicach Rybaków w Chełmnie natomiast nie ma żadnego porównnania z Plusem, u którego mam telefony. Czekam na koniec abonamentu i przechodzę do Plusa.
~Jacek / 2019-04-04 17:37
Ocena: 1.67 / 5
Masakra, chciałem przenieść numer do T-Mobile 2 razy, za pierwszym razem z telefonem Galaxy S10+ w przedpremierowej sprzedaży, telefonów nie mieli na stanie, a jak już dostali po ponad tygodniu i wysłali to ukradli w transporcie ale fakturę mam do zapłacenia do dzisiaj a to było w lutym. Postanowiłem podejść do tematu drugi raz tym tazem z Huawei P30 Pro również w przedsprzedaży, co się okazało, na dzień dzisiejszy telefonów nie ma na stanie w t-mobile i może będą za tydzień ale czy z gratisami przedsprzedaży tego nikt nie wie, NIE POLECAM!!!!!
ZaletyZero
WadyBrak fizyczny prduktów mimo distępności na stronie
~Majster / 2019-03-31 00:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operatr w. Polsce zgłaszam awarie sieci a oni mi wciskają kolejną oferte nigdy użyciu T-Mobile najgorszy operatot
WadySłaby internrt i telefonia
~Andziolina / 2019-03-27 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie nigdy nie decydujcie się T-mobile to oszuści jakich mało placw za internet domowy 60Mbps a oni dają mi w porywach do 5 mbps. Po 6 reklamacji Pani telefonicznie stwierdziła ze nie muszę mieć 60 gdyz oni oferują do 60Mbps w umowie jak wół jest napisane 60. NIGDY T-mobile NIGDY !!!
ZaletyZero
WadySame
~LegendaPPPP / 2019-03-24 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Firma gwarantowała że internet będzie bez limitu , po jakimś czasie okazało się , że jest 60 GB internetu czyli z limitem internetu. Od kilku miesięcy idzie pobieranie poniżej 1mb/s ale jednak w tym miesiącu internet nawet nie przekracza 10kb/s a ping powyżej 20 tysięcy przekracza , filmy na YouTube nie działają , a jak zadziałają po 2-3 minutach to idzie 144p i po 10 sekundach następne ładowanie. Ta firma robi sobie jaja , są to zwykli oszuści . Kompletnie nic nie chce działać 2kb/s i 20 tysięcy pingu , nigdy więcej T-mobile , nie polecam.
Wady2kb/s pobierania , 20 tysięcy pingu , oszuści
~andrzej / 2019-03-23 22:54
Ocena: 1.00 / 5
To jakieś kpiny tej firmy.Po raz piąty albo szósty podczas umowy telefon zostaje mi zablokowany po doładowaniu.Nie można się połączyć nawet z konsultantem.Musiałem skontaktować się w celu zgłoszenia poprzez czat z komputera stacjonarnego. Konsultantka na czacie zadawała dużo niepotrzebnych głupich pytań typu czy jestem w Polsce,gdzie mieszkam,o której były połączenia,adres,pesel i wiele innych,pomimo iż miała moje dane po numerze telefonu. Na koniec napisała że zgłosiła to gdzieś i do 60 GODZIN !!! spróbują rozwiązać ten problem.KPINA!!!.
60 GODZIN BEZ TELEFONU KIEDY MUSZĘ MIEĆ CAŁY CZAS KONTAKT TELEFONICZNY Z CHORĄ OSOBA.
~fanzloh / 2019-03-19 14:40
Ocena: 1.00 / 5
po przeniesieniu numeru z sieci play, telefony numery zostały zablokowane przez 5 dni dzwoniłem do działu obsługi z problemem, każdy konsultant mówił co innego,ponoć była jakaś "blokada numeru" po 5 telefonie dopiero zgłoszenie zostało przekazane do realizacji.
Wadyniekompetentna obsługa, brak zainteresowania klientem.
~marek / 2019-03-16 19:26
Ocena: 1.00 / 5
oszuści wcisneli mi telefonicznie badziew w postaci pseudo rutera alcatel link zone i stwierdzili,że nie przysługuje mi prawo odstąpienia od umowy gdyż numer jest na firmę gratuluję porozmawiamy za 2 lata wspomnę tylko że 5 ostatnich lat moja miesięczna faktura wynosiła minimum 160 PLN a opłata za ten szmelc 24 x 7 PLN i cikawe kto w końcu wygra na razie jest 1 do 0 dla t-mobile jeden z abonamentów kończy się już za 4 miesiące konsultant twierdzi że firma jest przyjazna dla firm nie polecam
Zaletydobry zasięg
Wadynieuczciwość i pazernść
~mariusz / 2019-03-14 09:31
Ocena: 1.00 / 5
Konsultanci oferują świetne promocje . Ja dostalem darmową karte z 20 GB i muszę płacić 20 zł dodatkowo co miesiąc + router ktory był na stronie za 9 zł dostałem za 49 zł .Oczywiście dzial obslugi teraz twierdzi ze takiej rozmowy nie bylo .Szczerze polecam jak ktos ma sporo wolnego czasu i czuje potrzebe zeby udowodnic konsultantom ze nie jest koniem . Ja po 16 latach podziekuje, sa to moje ostatnie umowy z tym operatorem .
Zaletybrak
WadyOszukują przy przedłużaniu umowy przez telefon !
~Mark / 2019-03-12 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Czekam tylko aż skończę umowę. W lutym br. zaproponowano mi przedłużenie umowy na internet. Wyraziłem zgodę jednocześnie wybierając nowy router.Abonament wynosił i wynosi 39,99 zł, a dodatkowa opłata jednorazowa wyniosła 9 zł. Po przysłaniu mi tego routera rozmyśliłem się i odesłałem go wracając do poprzednich warunków. Jakie było moje zdziwienie gdy otrzymałem fakturę do zapłaty 64,64 zł. pomimo moich zgłoszeń, że coś jest nie tak, korekty faktury nie otrzymałem. To są oszuści jeszcze dwa miesiące i żegnam tych oszustów.
Zaletybrak
Wadyzłodzieje obciążają klienta chociaż to z niczego nie wynika.
~Pablo / 2019-03-10 18:37
Ocena: 2.33 / 5
Tragednia błędnie księgowanie, Obsługa klienta nie wie o czym mówi wymyśla bajki
Odradzam!!!! po skończeniu umowy robie BYE BYE !!!!!!!
|I NIGDY WIĘCEJ !!!!
WadyBłędne księgowanie pieniądze znikają
~Piotr / 2019-03-07 11:25
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam tą firmę.W czasie wizyty w salonie w Galerii Jurajskej w Częstochowie zostałem potraktowany w sposób niedopuszczalny w stosunku do klienta.Pracownik salonu pan Łukasz w sposób bezczelny i arogancki monosylabami odpowiadał na moje zastrzeżenia co do działania oferty,za którą zapłaciłem, a tego nr telefonu używam ponad 20 lat.Nadmienię to kolejna moja wizyta w celu rozwiązania problemu. Na prośbę o podanie imienia i nazwiska w celu kontaktu z przełożonym, pan Łukasz odpowiedział:" tu jest napisane" i wskazał plakietkę na koszuli. Nie chciało mu się również zadbać o pieniądze w celu wydania reszty przy zakupie doładowania. Takie podejście do klienta jest niedopuszczalne i w dobie ogromnej konkurencji utwierdza mnie w przekonaniu o zmianie operatora.
WadyPracownik do wymiany
~Anna / 2019-03-05 12:47
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tej firmy jestem w niej już około 5lat ale teraz przerośli siebie samych. Zaoferowali mi nową umowę na kartę, z nowym telefonem i tańszą opłatą, wszytko było realizowane przez telefon więc czekałam na przesyłkę. Dostałam telefon szybko było by w miare wszytko ok, odebrałam paczkę oraz oświadczenie z moimi danymi oraz ze stronką podaną na której powinna być umowa oraz wnosek do zapłaty 1zł. Usiadłam spokojnie patrze na wszytko ale na stronce która była podana nie było umowy wcale, więc dzwoniłam do tej osoby która zaproponowała mi ten telefon odzywa się jakiś facet on mówi że to numer prywatny, że nie pracuje w T-Mobile, więc zadzwoniłam na infolinie z T-Mobile przedstawiłam cała sytuację, i z umowy zrezygnowałam natycmiast, i dnia kolejnego odesłałam telefon oraz wniosek o zwrot za koszty przesyłki, po dwuch dniach ten sam facet do mnie dzwoni i chciał jeszcze raz zaproponować mi ten telefon i że wyślą mi umowę, odmuwiłam a ten facet do mnie z tekstem co z teraz zrobię a ja że to moja sprawa. Wszytkie papiery wysłałam meilem do działu reklamaci dnia 15.01.2019r. i czekałam na zwrot kosztów wysyłki. Po wielokrotnym dzwonieniu co udają konsultacji zaskoczenia, po kolejnych wiadomościach do działu reklamacyjnego nadal nie dostałam odpowiedzi żadnej. Jak dalej się to potoczy to narazie nie wiem ale im tego na pewno nie podaruje. Więc nikomu tej firmy nie polecam.
ZaletyRewelacyjnie umiecie naciągać ludzi.
WadyBrak jakiego kolwiek kontaktu z biurem Reklamacji, oraz po wielokrotnym dzwonieniu każdy kosultat mówi co innego i żaden nie wie co powiedzieć.
~Artur / 2019-02-27 19:16
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na praktyki T-mobile wystarczy kliknąć przypadkiem na reklamę i płacimy 31zl więcej co miesiąc do abonamentu ( nie wiadomo za co ) oczywiście sms-y premium były zablokowane no ale jakimś cudem się odblokowały same. Pan na infolinii jeszcze bezczelnie pyta czy przedłużam umowę oczywiście ze nie i nigdy więcej do was nie wrócę plugawi złodzieje A i mam nadzieję że za takie praktyki zapłacicie w końcu surową kare. Przestrzegam przed tym operatorem.
ZaletyBrak
WadySms-y premium same się włączają faktura nigdy nie przychodzi taka jaka ma byc zawsze wyższa