Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Abonent / 2019-07-07 13:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeglądasz sobie neta i nagle dostajesz smsa ,że masz dostęp do czegoś czego nie chciałaś i nie masz pojęcia co to jest . W nic nie kliknąłeś i nagle z konta znika Ci 26 zł . Reklamacja nie wchodzi w grę bo firma ma pewnie siedzibę za granicą a T-mobile umywa od tego ręce. Skoro pozwalają zewnętrznym firmom okradać abonentów to biorą za to pełną odpowiedzialność. Nikt nie ma prawa zabrać mi nawet 1 grosza jeżeli ja nie wyrażę na to zgody . Skoro pozwalają okradać abonentów wiedząc jak działa ten mechanizm to tym samym biorą czynny udział w tym przestępczym procederze .
  • ~Angelika / 2019-07-07 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Myślałam że plus to tragedia ale co tu się wyprawia to sie w głowie nie mieści rachunki nie wiadomo skąd płacić trzeba za to czego się nie ma nic nie idzie się dowiedzieć reklamację na które nikt nie odpisuje. Jak najdalej od nich!
  • ~Patka / 2019-06-27 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć to najgorsza sieć jaka istnieje. Nie dość że jest słaby zasięg, ani Internetu nigdzie nie łapie. To jeszcze oszukują w sprawie trwania abonamentu. Wzięłam abonament rzekomo na 3 lata. Po 2 latach przez miesiąc dzwonili do mnie o przedłużenie umowy. Bo rzekomo się kończy. Sama byłam zdziwiona gdyż byłam pewna że jest na 3 lata. Pani z infolini jednak zapewniła mnie, że abonament mam tylko I wyłącznie na 2 lata. Nawet na aplikacji my tmobile pisało że faktycznie 2 lata. Więc poprosiliśmy o miesiąc wypowiedzenia gdyż I tak nie byłam zadowolona z ich usług,A znalazłam lepsza ofertę w innej sieci. Za miesiąc wypowiedzenia zapłaciłam 45 zł. Po czym nagle zaczęły mi przychodzić różne wiadomości na email A po pewnym czasie listy z grozbami sądowymi o zapłatę 45 zł. Jak się okazało abonament był faktycznie na 2 lata ale rata za telefon na 3. Rata za telefon która na początku wynosiła tylko 25 zł wzrosła do 45. Nikt nie raczył mnie o tym poinformować. Bardzo przykro mi w tym momencie gdyż sama mówiłam pani na infolini że z pewnością braliśmy umowe na 3 lata A nie 2 Ale jak widać nie chciało jej się dokładnie tego sprawdzić I mnie poinformować o tych ratach. W tym momencie nie dość że muszę płacić za swój teraźniejszy abonament 50 zł, z którego jestem bardzo zadowolona to jest przez kolejny rok 45 zł czyli prawie 100 zł miesięcznie gdzie akurat dla mnie to dużo. Gdybym od razu została poinformowana że tak to wygląda, to zostałabym jeszcze rok przy tym telefonie I abonamencie w T-mobile aby to zakończyć bez dodatkowych kosztów. Po prostu to jest jakaś kpina. Brak mi słów co do tej sieci. Nie dość że wydzwaniaja przed zakończeniem umowy po kilka razy dziennie to jak my chcemy zadzwonić na infolinię to trzeba czekać. A taka reklamę fajna zrobili, że niby od razu odbierają. Szkoda tylko że nie zastosowali tego do prawdziwego życia. Pozdrawiam bardzo serdecznie. Sieci T-mobile serdecznie nie polecam. Zastanówcie się tysiąc razy zanim wezmiecie coś z tej sieci.
    A jeszcze jedna sytuacja to Internet. Po prostu nie wiem skąd oni to biorą że jest taki zły ale nie możliwie wszystko się zacinalo I nigdzie nie mogłam złapać zasięgu. Nawet w domu w centrum miasta musiałam chodzić z okna do okna. Na wakacjach na granicą gdzie jako jedyna miałam telefon z T-mobile nie miałam zasięgu. Wszystcu inni znajomi mieli zasięg I Internet w pakiecie roamingu, ja chociaż też to miałam w umowie to niestety nie mogłam z tego skorzystać.
    ZaletyBrak
    WadySłaby zasięg
    Słaby Internet
    Słaba obsługa
    Oszukują ludzi
  • ~M / 2019-06-26 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi premium naliczane bez zgody klienta, umywanie rąk przez osoby na infolinii, świadczenie usług internetowych - dramat.
  • ~vecino / 2019-06-24 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Diabli mnie podkusili, że po wielu latach korzystania na kartę wszedłem w Mix. Teraz jestem w "okresie wygasania umowy", który trwa 90 dni. Nie mam pakietu i za każdy telefon muszę bulić, jak głupi.
    Pakiet oferowany abonentom, którzy rozwiązali umowę po zrealizowaniu wymaganej liczby doładowań (Mix) i chcą zachować posiadany numer tj. „Bez limitu za 1 zł dziennie” plus 1 GB internetu, jest najgorszy z możliwych, a przepis o 90-dniowym, przymusowym okresie „wygasania umowy” nosi cechy klauzuli abuzywnej.
    Działanie operatora ma charakter dyskryminacyjny i retorsyjny, a także w sposób bezzasadny ogranicza prawa konsumenta.
    Z tego względu kwalifikuje się do wystąpienia ze skargą do UOKiK.
    A ja coż, daję dyla do Play. Mam ich gdzieś.
  • ~Dariusz Fatyga / 2019-06-22 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć nie polecam najgorsze oferty i telefony . Przestarzale telefony i wadliwe .
    ZaletyZero
    WadyWolę pley
  • ~st77 / 2019-06-22 13:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Opcja na tzw. "kartę" (wiem, wiem-kiedyś to się tak nazywało, gdy kupywało się karty zdrapki) za 25zł/mies. super. 10GB internetu, nielimitowane rozmowy i smsy. Owszem-czasem ujawnia się brak zasięgu jeżdżąc po pustkowiach i lasach ale ogólnie jest ok!
    ZaletyNiedroga, dobrze skonstruowana oferta.
    WadyCzasem brak zasięgu ale bez efektów ubocznych.
  • ~Magdalena / 2019-06-21 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Historia wypowiedzenia umowy: jestem u nich w sieci już prawie 20 lat. Jakiś czas temu (grudzień 2018) przestał działać mój telefon stacjonarny i internet stacjonarny (wina infrastruktury - stare kable położone w ulicy po prostu ze starości przestały działać o czym T mobile wie doskonale). Za namową konsultanta wzięłam u nich internet radiowy (na marginesie - porażka, są dni że w ogóle nie działa), wypowiedziałam umowę na telefon domowy w styczniu 2019 r. Przez kolejne miesiące naliczali mi abonament na ten telefon na fakturach. Po kilku telefonach i godzinach wyjaśnień zwrócili nienależnie pobraną opłatę. Później zorientowałam się, że nadal naliczają mi internet stacjonarny, bez awantur wypowiedziałam osobno ten internet 30 kwietnia 2019 r. Pierwsze wypowiedzenie wysłane mailem (mam potwierdzenie odbioru przez nich tego pisma) jak mi powiedziano na infolinii, nie dotarło do nich bo mieli awarię systemu. Ponownie przesłałam im całą korespondencję 4 czerwca 2019 r. Około 18 czerwca dostałam list drogą tradycyjną, że niestety nie mogą przyjąć mojego wypowiedzenia Z DNIA 4 CZERWCA 2019 bo powinny być dane osoby która wypowiada umowę, numer telefonu i podpis osoby upoważnionej.Oczywiście moje pierwsze pismo zawierało te wszystkie dane oprócz numeru telefonu (stacjonarnego numeru nie mam od stycznia). Na infolinii podane mi dwa numery, jeden przypisany do numeru stacjonarnego (jakiego, żadnego nie mam?) a drugi do internetu, o których pierwszy raz słyszałam. Podobno były nadane przy zawieraniu umowy (umowa była zawierana 20 lat temu). Cy naprawdę tak trudno sprawdzić dane abonenta, który ma przypisany do siebie 1 internet stacjonarny i dojść do tego o jaką umowę chodzi? Nikt się ze mną nie kontaktował ani telefonicznie ani mailowo w tej sprawie. Sieć robi wszystko aby jak najdłużej ciągnąć ile się da od klienta (płacę dwa abonamenty za stacjonarny internet i za radiowy), przedłuża ile się da, udają że nic nie mogą załatwić bo to moja wina (źle napisane pismo). Jak widzę ich reklamę w telewizji jak to dobrze traktują starych klientów to otwiera mi się nóż w kieszeni. Jak tak dalej pójdzie to przenoszę się do innej sieci ze wszystkimi numerami telefonów i internetem. Nie rozumiem polityki tej firmy - kasowanie klienta na wszystkim i ile się da jest strategią krótkoterminową, klient nie jest taki głupi, szczególnie, że w dzisiejszych czasach mamy taki wybór operatorów na rynku. Na razie przeżywam załamanie nerwowe, przede mną pewnie godziny wyjaśniania sytuacji na infolinii i z pół roku płacenia za nic. Nie polecam tej sieci.
    Zaletynie ma
    Wadyzłe traktowanie klientów
  • ~Wojciech / 2019-06-15 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na aktywację karty internetowej już 6 dni i dalej nic. Jak dzwonie na infolinię to słyszę że problemy z systemem itp. Dzisiaj Pan z biura obsługi powiedział że nie chce kłamać i niewiedomo ile to potrwa może dżien może 2 a może 2 lata ???? ZŁODZIEJE
  • ~Anna / 2019-06-13 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekajcie jak najdalej od tej sieci! Banda oszustów i złodziei!
  • ~niezadowolona / 2019-06-06 11:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Pani zadzwoniła z "super ofertą" jakoby umowa kończyła mi się w sierpniu. Po powrocie do domu sprawdziłam - umowę mam do grudnia!! NIE PODPISUJĘ WIĘC !! zadzwoniła następnego dnia, poinformowałam ją że wprowadza klientów w błąd i że mam jeszcze czas na analizę ofert na przedłużenie umowy. Słysząc to wyraziła swoje niezadowolenie i ROZŁĄCZYŁA SIĘ!!! baaaardzo profesjonalna obsługa klienta ;) Ja już dziękuję.
  • ~Robert 251076 / 2019-05-29 18:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Do bani, dlaczego po wykorzystaniu internetu co oferują w abonamencie internet zwalnia do takiego stopnia że nie można nic oglądać, byłem w Orange dziesięć lat i nie było takiego problemu nawet po wykorzystaniu internetu można było wszystko oglądać a w t-mobile karzą sobie płacić za dodatkowy internet jedno wielkie oszustwo i naciagactwo. Napewno wrócę do poprzedniej sieci a im podziękuję. Powiedzcie gdzie oni mają najlepszy internet. Oszuści i naciagacze na kasę.......
    ZaletyBrak
    WadyInternet niby lte....
  • ~glytnh / 2019-05-27 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zostalem oszukany pani przez telefon zaproponowala mi umowe na dwa lata i telefon a w umowie jaka dostalem abonament byl na trzy lata i wiekszy abonament nie przyjolem kuriera probowalem skontaktowac sie z ta pania ale bezskutecznie rezgygnuje ztej firmy
  • ~Helena / 2019-05-23 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    W T-Mobile jestem już od dawna, a ostatniego czasu nawet wzięłam od nich internet. Wszystko super do pierwszego miesiąca, w drugim miesiącu internet dużo zwolnił zasięg nie był tak rewelacyjny jak wcześniej a to dziwne ponieważ mieszkań w mieście i tu z zasięgiem nie ma problemu, ale mniejsza z tym... Kolejny miesiąc dramat. Ruter z dnia na dzień przestał działać okazało się że router ma usterkę. Ok rozumiem. W zamian za modem dostałam sprzęt zastępczy który jak się później okazało niestety nie działał, oczywiście mam mnóstwo czasu codziennie mogę robić sobie spacery do punktu T-Mobile, tak więc poszłam dostałam kolejny sprzęt zastępczy i co on niestety łapie sieć 2g. Proszę sobie za tem wyobrazić, że osoba pracująca cały czas na komputerze, ma w jakis magiczny sposób dalej pracować z takim internetem... Ppan z punktu uprzedził mnie że w razie gdyby ten internet nie działał to żebym już nie przychodziła ponieważ on ma urlop. Super traktowanie klienta. Płacę za coś co nie działa. Dostaje szajs za takie pieniądze! Najgorsza firma z jaką miałam doczynienia! Nie polecam i nikomu nigdy nie polecę tylko zrezygnuje.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo, zaczynając od samej góry
  • ~Joanna / 2019-05-23 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wypowiedzeniu umowy w styczniu 2019 i po odczekaniu 2 miesięcy karencji (?) ciągle ( 3 faktury) naliczają abonament. Konsultant oczywiście nie wie dlaczego w systemie nie ma umowy a każą płacić?
    Nie pierwszy raz mnie naciągnęli - ale ostatni przeniosłam już prawie wszystkie telefony i czekam na koniec ostatniej umowy. Byłam ich klientem nieprzerwanie przez około 20 lat i ciągle trzeba było pisać pisma i prosić o wyjaśnienia niezgodności oferty z fakturami. Dość
  • ~Huawei / 2019-05-20 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się korzystac z tego domowego „ internetu” to jest jakiś żart a nie sieć. W okresie próbnym prędkość ponad 20mb po okresie próbnym ciagle mniej niż 1mb non stop przy pełny zasięgu. Po kilku miesiach caly czas problem z predkoscia. Non stop poniżej 1mb. Kupa nerwów nie da sie korzystać rachunki płacone przed czasem. Zrywam umowe zaplace ta kare odradzam juz w wszystkim znajomym i nie tylko. Nigdy wiecej czego kolwiek z T-Mobile.
    ZaletyŻadnych
    WadyCały czas problem z predkościa. W okresie próbnym oczywiście zasięg pełny.
  • ~kolo / 2019-05-18 11:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Beznadziejna strona internetowa, nieczytelna, nie ma na niej np. kodu ułatwiającego sprawdzenie salda konta na kartę, kody z wyborem pakietu działają dopiero po 50 minutach i to nierzadko trzeba dzwonić do operatora by ten uruchomił ofertę, obsługa telefoniczna klienta to wybieranie przez 10 minut kodów, (połączenie 29 gr za minutę). Brak czytelnej informacji o stanie konta w smsach od operatora.
    Wadyczasami wolno działa internet
  • ~Dębe / 2019-05-16 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od razu Pani Zuzanna Wójcik która nie potrafi złożyć zamówienia, dziękuję jej w sumie bo w zimę przenoszę numer do Play!
  • ~Mówię jak jest / 2019-05-05 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie spełnia swoich wymagań działa bardzo wolno ping sięga w momentach do 1000 ms a stałe jest 100-200
    skontaktowanie się z pracownikiem nic nie pomogło nie polecam tej firmy
    ZaletyNie ma zalet
    WadySłaba obsługa
    Wolny internet
    Wysokie ceny za słaby internet
  • ~Joanna / 2019-05-04 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągali moją ponad 70-letnią mamę na kiepskie maksymalne kontrakty, wiedząc, że rozmawia 30-60 w miesiącu + kiepski telefon! Za te kilkanaście minut mama płaciła 90 zł miesięcznie!!. Rok temu mama miała ciężki wylew, przestała w ogóle korzystać z telefonu. Ledwo mówi, i niestety ma problemy z ogarnianiem rzeczywistości. Umowa kończyła się 22 kwietnia. W lutym już zadzwonili i wcisnęli mamie następny telefon i umowę na 60 zł miesięcznie. Dobrze, że akurat przyszłam do niej tuż po tej rozmowie i mama jeszcze pamiętała i mi powiedziała. Zadzwoniłam, pan się tłumaczył, ze nie zorientował się, ze to starsza osoba. Umowę umiłował. Już wtedy mówiłam, że nie chcę przedłużać umowy, ktora kończy się 22 kwietnia. Pan poinformował mnie, że na na parę dni przed upływem miesiąca robi ojca umowy powinnam wysłać pismo. Wysłałam 17 marca. Do pisma połączyłam mamy notarialne pełnomocnictwo na wszelkie finansowe czynności. Otrzymałam maila potwierdzającego otrzymanie przez T-mobile pisma. Mieszkam za granicą i w trochę innej rzeczywistości, więc myślałam, ze wszystko ok. Kiedy odwiedziłam mamę na początku kwietnia, zadzwoniłam do nich. Okazało się, ze mimo pełnomocnictwa, musi być podpis mojej mamy! Pani mówi, zeby się nie martwić, jest 3 kwietnia, do 4 kolejnego miesiąca jest okres rozliczeniowy, więc i tak umowa skończy sie 4 maja. Ok, napisałam odręcznie, mama podpisała, wysłałam. Załatwiłam przeniesienie numeru do nju na karte. W nju wszystko i sprawnie. Teraz już tylko czekać aż skończy się umowa z T-Mobile. Nie ma mnie w Polsce. Dzisiaj poprosiłam muzykę, zeby poszła do mamy wymienić kartę na tą od nowego operatora. Okazało się, ze T-mobile zaksięgował moje pismo z 17 marca, przesłane ponownie 3 kwietnia...na 5 kwietnia...1-szy dzień nowego okresu rozliczeniowego!!! Czyli kontrakt dobiegnie końca dopiero 4 czerwca zamiast 4 maja!!!Czyli kolejne 90 zlotych trzeba zapłacić! Ewidentne naciągnięcie. Nie wystarczyło s*k*n#y$ok 1000 zł za nic ostatni rok..musieli jeszcze ostanie 90 zł wycisnąć ze schorowanej staruszki
    ZaletyNi znam
    WadyZlodziejskie praktyki, bezwzględni naciągacze
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186