strona 111 z 132
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »
-
~Rob38 / 2023-09-29 19:39
Proszę uważać na oferty T-Mobile, przy podpisywaniu umowy na 1200GB na rok, okazuje się że płacimy tak jak na kartę, a T-Mobile zobowiązuje nas do podpisania do płacenia 35zl na miesiąc, przez dwa lata, nie dając nic, poza 35gb na miesiąc. Oszustwo, jak to inaczej nazwać? Mój numer telefonu 605413801. Zapewnianonie że 100gb, na miesiąc, a podpisałem umowę na dwa lata, jak na kartę. Nie dajcie się naciągnąć. Robert -
-
~Robekskub / 2022-09-28 14:28
Tragedia, obsługa klienta na najniższym poziomie.
Naciągacze. -
~Robert / 2019-09-04 11:31
Mobilny Internet na Firmę (Tylko taki wchodził w rachubę - miejscowość leśna). Przez pierwszy miesiąc jak można było zrezygnować wszystko ok, zasięg i prędkość. Po tym okresie tragedia, wydzwanianie do BOK, pomoc na chwilę i znowu to samo. W końcu ze względu na potrzebę pracy inny stabilny internet (PLAY - to nie reklama, jestem zadowolony w mojej okolicy daje radę - rok wcześniej nie dawał, ale powiększyli zasięg, dlatego T-Mobile na początku).
Od półtora roku płacę 80 zł miesięcznie za usługę z której nie korzystam (i nie mogę się wycofać) i za urządzenie które w sklepie można kupić za 400 zł (w T-Mobile !!! 1500 !!! - 28 rat po 60 zł).
Dałem się zrobić we frajera - nie miałem innej opcji - zostało mi jeszcze 6 x po 60 zł i kończę definitywnie z tymi oszustami.
Szkoda zdrowia na taki burdel.ZaletyŻadneWadyWszystko co kojarzy się z koszmarem -
~Robert / 2019-12-10 08:36
Fatalna obsługa klienta. Zgłaszany problem wg. T-mobile nie istnieje, a ja nie mogę pobrać dokumentu ze strony. WadyFatalna obsługa klienta, niewyjaśnione pozycje na fakturze, problem z pobieraniem plików ze strony miboa.t-mobile.pl -
~Robert / 2020-08-07 06:18
Beznadziejna obsługa. Jestem w tej sieci od prawie 23 lat wcześniej ERA. Teraz to porażka. Nie mogę dokonać analizy kosztów na mój t-mobile, ponieważ muszę zaznaczyć zgodę na przedstawianie nowy ofert przez tę firmę, na co nie wyrażam zgody. Złożyłem reklamację, Pani chyba udaje że coś chce załatwić. Wysyła sms-sa, że za 5 minut będzie dzwonić. Oczywiście dzwoni tylko nie bierze pod uwagę, że ktoś może być na badaniach w szpitalu lub z różnych względów nie może odebrać telefonu. Nie odbierzesz, za chwilę dostaje maila, że nie odbieram telefonu i nie można nić zrobić bo Pani nie wie jakie mam oprogramowanie na komputerze. MASAKRA i tak jak mój przedmówca kręcą, mącą aby tylko nie załatwić sprawy od początku do końca. ZaletyNie znalazłemWadyZrywanie połączeń, brak profesjonalnej obsługi. -
~Robert / 2024-01-24 12:46
Nie polecam tej sieci. Załatwić z nimi coś graniczy z cudem. Przeciągają sprawy do maksymalnego czasu. Jedno mówią na czacie a drugie w emailach. Może UOKiK się nimi szczegółowo zainteresuje? -
~Robert / 2024-01-25 17:06
To co dzisiaj usłyszałem,że 5G w T-Mobile jest najlepsze że wszystkich sieci.Zaproponowano mi internet no-limit bez limitu danych i prędkości oraz no-limit rozmowy i smsy za 55zł umowa na 2lata i aktywacja 0zł.Tylko brać i się cieszyć jak małe dziecko.Oferta tylko do końca stycznia.Promocja salonu tylko 100 pierwszych osób.Prawda okazała się dość przykra jest to oferta no-limit ale prędkość to 30Mb/s i dostępu do 5G nie ma.Co mi z takiej oferty.Oferta prawdziwa kosztuje 90zł i aktywacja 50zł.Są limity w tej ofercie jest zapis max 999GB,operator może ograniczyć prędkość do 8Kb/s by stał się nie używalny.Moja ciekawość i pytania uratowała mnie przed podjęciem decyzji.Gwódź programu,że mogę zrezygnować do 30dni z umowy bez konsekwencji i kary.Pierwsze słyszę o takim czymś w salonie.Widać,że salon miał nacisk na jeleni bo wszyscy się nudzili i nie widzieli co że sobą zrobić.Tak działają salony T-Mobile w Krakowie.5G w T-Mobile czy innych sieciach działa różnie od wielu czynników. ZaletyKolorowe pomieszczenia i wybór sprzętuWadywciskanie kitu, wprowadzanie w błąd,oszukiwanie na umowie co innego na umowie papierowej i e-mail,błędy w aktywacji usług oraz błędy na umowie,kserowanie dowodu w 3 kopiach(na zapleczu) -
~Robert / 2024-03-29 06:42
Nie można normalnie rozmawiać w centrum Łodzi na Jaracza 17.
Brak zasięgu-tnie rozmowy.
Czekam na koniec umowy i uciekam jak najdalej od tej sieci.
W play nie było problemówWadybrak zasięgu -
-
~Robert Lewandowski / 2024-06-08 00:52
Hello im Robert Lewandowski
I played in bayern munchen a you bastard didnt give me my money
I want my money from sponsoring right now beacuse i make anna lewandowska dance baciata
GIVE ME MY MONEY
or i will sue you and muller will cick you
btw
BARCELONA IS THE BEST
madrit is buying refeeresZaletymoneyWadyWHERES MY MONEY FROM SPONSORIGN -
~Rokosz / 2025-01-14 10:54
Poniższy przypadek to piękny przykład jak można wydymać obcokrajowca w salonie. Babka chciała sima na kartę, a w punkcie zwietrzyli okazję na wciśnięcie dodatkowego abonamentu (w imię wyższej premii). Babka podpisała bo coś tam kazali i pozamiatane. A rozmowy nie są monitorowane no bo jak lecz gdyby były to dopiero szambo by wyszło. To dotyczy każdego salonu operatora. WadyW salonach wszystkich operatorów komórkowych pracuje za dużo krętaczy -
~Roman / 2020-09-05 16:44
Dzień dobry,
Jest następny dzień 01 września 2020 roku.
Mili państwo nic się nie zmieniło, nie mam aktywnych usług na tą chwilę a jest godz. 19:21, nie mogę zadzwonić ani też odebrać połączeń, słowo przeciw słowu, i co z tym zrobimy? Proszę do mnie zadzwonić to będzie dowód czy są usługi aktywne czy nie. Chciałbym pomóc ale nie wiem jak, może trzeba dać koniak z 12 gwiazdkami prezesowi, może okazać się że mało gwiazdek aby to załatwić. Nie wiem co mam zrobić może opublikuję nasze maile na internecie, YouTube, stworzę z tego telenowele i może na tym zarobię. Cóż myślałem że jesteście mi w stanie pomóc bo T-Mobile to taka firma która wszystkim pomaga która najbardziej kładzie nacisk na ankietę bo ankieta jest najważniejsza mimo to że sprawa jest nie załatwiona. Nie mając aktywnych usług, nie możność dzwonienia i odbierania połączeń będę zmuszony nie płacić za to i owo bo i za co mam płacić. Jesteście taką super firmą która dba o szczegóły i bardzo szybko próbuje dowiedzieć się jak najwięcej w ankiecie o ludzkich przyzwyczajeniach ale sam problem nie koniecznie jest niwelowany. Tak że jeszcze raz piszę że problem jest i proszę go rozwiązać. Adres gdzie w internecie znajdziecie wszystkie listy wyśle mailem . Pozdrawiam i życzę wam abyście nie mieli w życiu problemów.
To jest list który pisałem do T-Mobile Polska, mają mnie w d..., Bawią się ze mną już prawie miesiąc. Nic się nie da zrobić są ponad prawem, nie kupujcie produktów w tej firmie.ZaletyNie mają zaletWadySame wady -
~Roman / 2021-05-10 19:08
Obsluga klienta "pod psem"!!! Dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem. Zapraszam panstwA na lekcje obslugi np do "fioletowego" operatora. W tmobile najwyraźniej klient jest od płaceni, a nie od zglazzania problemów. Zadnej informacji. To jest po prostu ŻAŁOSNE. Ale jest proste rozwiazanie... Za 5 mcy zmieniamy operatora. Masakra ZaletyBrakWadyZa mLo miejsca, żeby to opisac???????????????????????? -
~Rotor / 2023-11-20 12:36
W mojej lokalizacji w Gdańsku 5g nie działa od ponad miesiąca,po przełączeniu na LTE prędkości w dzień średnio 20mb/s,wieczorem spadają do 5mb/s.
Nadajniki w odległosci 500m oraz 450 m,od konsultantów slyszę,że sieć przeciążona i coś tam niby działają ale kiedy poprawa tego już nie wiedzą.WadyWolny internet,spadający zasięg mimo bliskiej odległosci od nadajnika,brak perspektyw na rozwiązanie problemu -
~Rozczarowany / 2023-05-30 17:30
Zawarłem umowe telefonicznie. Na realizacje czekałem 2msc gdzie miała odbyć się instalacja światłowodu w następnym tygodniu. Osoby na infolinii niekompetentne i nieodpowiedzialne. Zaczynaja umowe lecz jej nie potrafią doprowadzić do końca. Swiatlowod podłączony ale problem z pasmem i laptop nie widzi sieci. Infolinia zgłosiła problem do działu technicznego, max 30dni na rozwiązane problemu, „robimy to w 14” po 34 dniach nikt nic nie wie. -
~Rozczarowany T-Mobile / 2023-09-22 14:37
Najgorsza sieć z której korzystałem. Niestety podpisałem umowę i nie powiedzieli mi że nie będę miał zasięgu LTE w miejscu zamieszkania, ponieważ mają problemy które rozwiążą za końca lutego 2024 roku, czyli pół roku. Pan z działu reklamacji to chyba z choinki się zerwał. Zamiast mi pomóc w mojej sprawie próbuje być śmieszny i każe mi się cofać 30 lat wstecz gdzie wszystko było na kartkę. Dramat. Brak odpowiedzialności operatora T-Mobile. Nie moja wina że mają awarię, ja chcę jedynie korzystać z usług i płacić. Zdecydowanie nie polecam omijajcie szerokim łukiem. ZaletyBrakWadySame -
~RP / 2018-07-11 15:30
Nielimitowany internet w TMobile to ściema obsługa abonenta to jakaś pomyłka
Mimo oferty No limit blokują prędkość usługi w trakcie okresu rozliczeniowego powołując się na zapisy o bezpieczeństwie sieciWadyOszukują klientów zapisami w regulaminach ograniczając usługę bezprawnie nie polecam bo Biuro Obsługi Klienta ma klientan głęboko w D -
-
~Ruslana / 2022-05-04 21:15
Najgorszy operator
~150mb za 30pln
Nie polecam !!!!ZaletyNie maWadyWszystko -
~RYCHO / 2019-01-02 16:28
Witam
To złodzieje oszusty i kanciarze telefon złożyłem do reklamacji w czerwcu tamtego roku kasował mi numery nowy
teraz dostałem pismo że to uszkodzenie z mojej winy a jeszcze pobili wyświetlacz i zwalają na mnie DNO NIE FIRMA
-
~Ryszard / 2023-05-23 22:20
Ostrzegam przy podpisywaniu umów z t-mobile. Prawie zawsze oferta pracowników T-Mobile jest wyższej cenie niż można uzyskać online w aplikacji - pracownicy mieli prowizję od każdej podpisanej umowy? WadyKonsekwencji niesolidność pracowników -
~Ryszard / 2023-06-16 10:38
Oferują online konkretną ofertę a konsultant podnosi cenę oferty.
To działanie niezgodne z obowiązującym prawem i mocno nieprofesjonalne działanieZaletyBrakWadySame
strona 111 z 132
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »