strona 110 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »
-
~dorota / 2019-09-23 13:49
Arogancja w najwyższym wydaniu, po smierci abonenta nękają najbliższą rodzinę o zaległe rachunki! wysyłaja pisma na adres rodziny! -
-
~Taka-Prawda / 2019-09-23 01:13
Bardzo miła i konkretna obsługa choć czasem trafiają się dzbany które nie znają nawet ofert które sprzedają i uprawiają bajkopisarstwo natomiast gdy już trafi się na osobę konkretną to można się czegoś dowiedzieć, wielu konsultantów chciałby pomóc klientom ale ma małe możliwości, natomiast niektóre działy takie jak techniczny który odwleka naprawę lub udziela szablonowych odpowiedzi powinny zostać zwolnione w ramach wrześniowych redukcji etatów o których tak głośno w mediach. T-Mobile ma też coraz droższe abonamenty oraz zrezygnował z oferty no limit w telefonach i z oferty nielimitowanego Internetu Domowego no i ma ceny telefonów nieporównywalnie wyższe od cen wolnorynkowych czy konkurencji przez co bardzo trudno jest znaleźć dobrą ofertę jako klient indywidualny z 1 numerem. Mają bardzo dobry Internet Światłowodowy, który wychodzi w najniższym wariancie taniej niż u konkurencji, natomiast powinni zwiększyć wysyłanie danych na więcej niż 10% pobierania bo nawet Orange który oferuje im kable na zasadach partnerskich ma wysyłkę do 50 Mb/s przy 300 Mb/s pobierania a oni mają 30 Mb/s przy 300 Mb/s pobierani, może to w pewien sposób tłumaczyć niższe cenny. Nie mają też telewizji co jest lipą bo samym Netflixem, kanałami DVBT czy aplikacjami typu IPLA człowiek nie żyje. Wielkim plusem jest też to że nie weryfikują płatniczo przy zakupie światłowodu, można być zadłużonym w BIGu i nadal kupić u nich światełko. ZaletyNiska cena Internetu światłowodowego i możliwość wzięcia go nawet jako osoba zadłużona w BIG by budować zdolność kredytową,dobre oferty dla 2 i więcej numerów, prawdziwie nielimitowany Internet po LTE dla firm w taryfie Magenta Biznes.WadyDział techniczny który zlewa zgłoszenia szablonowymi odpowiedziami oraz czasem trafiają się tak zwane dzbany które nie znają ofert które sprzedają czy nie umieją włączyć/wyłączyć prostej usługi lub przesłać dowodu wpłaty mailem(autentyczny przypadek w jednym z Salonów). -
~A / 2019-09-22 10:24
Zostałam bezczelnie oszukana!!!
W salonie zgodziłam się na określona ofertę, po czym faktury przychodzą do mnie znacznie wyższe !!!
Mimo kilku już złożonych reklamacji !!!
Skandal !!!
Oszuści !!!!!!!!!!! -
~Katarzyna / 2019-09-19 14:49
Moja przygoda z Tmobile zaczęła się falstartem, zawierałam umowę przez telefon i notowałam na kartce jej warunki. Umowa przyszła w innym kształcie, oczywiście niekorzystnym dla mnie. Reklamacja. Odsłuchiwanie rozmowy (nagrywają) i po dwóch tygodniach przyznali mi rację. Złożyłam dodatkowo skargę na konkretnego konsultanta. Jaki efekt, to nie wiem. Ogólnie z umowy byłam zadowolona. 10GB internetu mi wystarczało (większość dnia siedzę w Wi-Fi). Poblokowałam sobie możliwość przekroczenia kwoty faktury ponad 0,50 gr, co było dobrym zagraniem (raz się okazało, że nie mogę zadzwonić na rozkład jazdy, no i dobrze, bo nie pomyślałam nawet, że to jest płatne). Ogólnie jestem zadowolona przez te 2 lata. Nowa oferta szału nie robi. Może jednak zmienić operatora? ZaletyZasięg zawsze i wszędzie. Szybki internet.WadyFalstart z telefonem, co mnie ostatecznie wyleczyło z zamawiania czegokolwiek u nich przez telefon. Teraz tylko salon. -
~Aga / 2019-09-16 15:39
Zawiedziona jestem cała siecia. Problemy techniczne to norma. To co powinno byc oczywiste bo tak przewiduje umowa, nie działa! Mimo zgłoszeń dalej nie robia nic w mojej sprawie. Juz ten play byl lepszy. Czekam tylko na koniec umowy WadyObsluga klienta
Problemy techniczne -
~tomek / 2019-09-13 18:28
t mobile to NONSENS- mam taryfe bez limitu i co mc. aby ją aktywować zmuszony jestem kontaktować sie z infolinią.
Na infolinii wszyscy Cie "zlewaja" że to twoja wina :(
jeszcze nigdy nie udało mi sie uzyskać pakietu w cenie opferowanej w reklamie ( np. pakiet bezpieczeństwa jest w standardzie itd. ) -
Lepiej zapłacić 10pln więcej u konkurencji niż męczyć sie z temobile.
T MOBILE TO NONSENSZaletybrakWadyoszustwa i nie domówienia -
~Aha / 2019-09-09 10:30
Rok temu skończyła mi się umowa i przeszła na czas nieokreślony. Od tego momentu ZERO kontaktu ze strony T-Mobile z nowymi propozycjami, oferty na stronie bardzo niekorzystne, że od roku nie ma co wybrać. Natomiast dla innego numeru, który posiadam (zarejestrowanego na tą samą osobę) znalazła się oferta z nowym telefonem i dodatkową kartą z 20 GB internetu. Raz telefonicznie konsultant tak kierował rozmowę, że nieświadomie zawarłam umowę, inny - gdy powiedziałam mu o tym zdarzeniu i że telefonicznie nie chcę niczego załatwiać, tylko pójdę do salonu - był wręcz chamski, że coś takiego nie mogło się wydarzyć. Na zasięg raczej nie narzekam. Wadykiepska oferta
nieuczciwi konsultanci BOK -
~Radek / 2019-09-06 10:25
Moje doświadczenia z T-Mobile są bardzo pozytywne. Zawsze dostaje dobre umowy na przedłużenie, mam dobry zasięg, no wszytsko ok. Jak tylko pójdę do salonu to jestm miło odbierrany i nie czuje się jak wróg. Dla siebie mam abonament z telefonem, dla dziecka SuperNet Video, a dla domu światło z Netflixem. ZaletywszytskoWadybrak -
-
~Robert / 2019-09-04 11:31
Mobilny Internet na Firmę (Tylko taki wchodził w rachubę - miejscowość leśna). Przez pierwszy miesiąc jak można było zrezygnować wszystko ok, zasięg i prędkość. Po tym okresie tragedia, wydzwanianie do BOK, pomoc na chwilę i znowu to samo. W końcu ze względu na potrzebę pracy inny stabilny internet (PLAY - to nie reklama, jestem zadowolony w mojej okolicy daje radę - rok wcześniej nie dawał, ale powiększyli zasięg, dlatego T-Mobile na początku).
Od półtora roku płacę 80 zł miesięcznie za usługę z której nie korzystam (i nie mogę się wycofać) i za urządzenie które w sklepie można kupić za 400 zł (w T-Mobile !!! 1500 !!! - 28 rat po 60 zł).
Dałem się zrobić we frajera - nie miałem innej opcji - zostało mi jeszcze 6 x po 60 zł i kończę definitywnie z tymi oszustami.
Szkoda zdrowia na taki burdel.ZaletyŻadneWadyWszystko co kojarzy się z koszmarem -
~jAnUsZ_Ze / 2019-09-02 23:58
Korzystam z usług T-Mobile dawniej ERA GSM od 2004r. Posiadam trzy usługi i jak dotąd nie miałem większych problemów z operatorem, zdarzyło mi się co prawda mieć zawyżone opłaty głównie w usłudze internet domowy, nie zablokowałem usługi premium ale jeżeli chodzi o zasięg i jakość usług nie narzekam. Nadmienię że z usług w/w operatora korzystam głównie na terenie południowo-zachodniej Polski. Co do kontaktu, kontaktuję się sporadycznie z BOK. Wszystkim malkontentom proponuje czytać umowy i nie tylko, i pytać w BOK.
Co do awarii. Nikt i nic nie jest doskonałe.ZaletyzasięgWadynieraz trzeba przystopować telefonujących nachalnych konsultantów -
~manfred / 2019-08-30 19:18
Wyłudzacze sprawdzajcie dokładnie każdą fakturę bo mogą czegoś nie doliczyć a potem bez informacji i monitu z ich strony nakaz zapłaty z sądu elektronicznego w lublinie a jak można za coś płacić skoro nie ma tego na fakturze -
~Iza / 2019-08-27 16:32
Dramat po 10 miesiącach wzrósł mi abonament o 10zl .pan twierdzi że podpisał umowę że pierwsze 10 misiecy płacę 60 zł bo sprzedali mi ofertę której już nie było .A pozostałe 14 już 70zł .MASAKRA ZŁodziejstwo. ZaletyBrakWadyWszystko co możliwe -
~Karol / 2019-08-27 14:33
Korzystam z internetu LTE gdyż poza nim mam dostęp tylko do neostrady, a jego oferta wydawała się lepsza niż wcześniej wspomniany kabel. 60mb/s to maksymalna prędkość, a uzyskuję jedynie od 0.5mb/s do 5 mb/s. Gdy do nich dzwonię, mówią, że to naprawią, ale problem pojawia sie znów po kilku dniach. Nie polecam. ZaletyDobrze wciskają kitWadyWciskają kit. -
~Anna / 2019-08-26 19:13
Wyludzaja pieniądze. Burdel nie firma a może robią to specjalnie żeby zwalac winę jedni na drugich a odpowiedzialnych za błędy brak. Na infolinii stwierdzili że kierownictwa nie ma w pracy ze nikt nimi nie zarządza, nie dziwię się że taki Burdel skoro nikt tego nie pilnuje. Szok. Ludzie uciekajcie!!!! A przede wszystkim pilnujcie dokumentów szczególnie wypowiedzenia umowy, bo im masowo giną a oni dalej naliczaja koszty!!!!!!! ZaletyBrakWadyZa mało miejsca żeby wypisać, złodzieje, naciągane, oszuści, brak zasięgu, wypowiedziała umowę po 2latach.niby zgubił wypowiedzenie, kasę naliczali sądem i KRS straszył. Na szczęście wypowiedzenie zachowała, przesłałam ale mimo to nekali mnie miesiącami. Zmarnowali mi zdrowie, uciekać o tych naciagaczy!!!!!!! -
~Kazo / 2019-08-24 10:09
Najgorsza sieć,zgłosisz awarię i cisza. Brak usługi a musisz płacić tak jak by wszystko było sprawne. Jeśli nie chcesz płacić to musisz napisać do nich pismo z prośbą o nie naliczanie kosztów i nie wiesz czy łaskawie ci to uwzględnią. W salonie nic nie załatwisz bo oni nic nie wiedzą,nawet nie zadzwonisz, a za każde połączenie do Dz.Obsługi klienta płacisz i to nie mało. W salonie przeskanują ci tylko osobiście napisane pismo. Brak zasięgu chodzisz po domu i szukasz. Ochrona i bezpieczeństwo danych osobowych
BRAK. Zero zaiteresowania z ich strony,tylko kasa sie dla nich liczy. a u klijenta liczy sie tylko u nich niewiedza,głupota i jego pieniądzeZaletyBrak Brak BrakWadyBrak zasięgu,ochrony,zainteresowanja podczas trwania umowy ale jak sie juz zbliża koniec umowy to wtedy dzwonią abyś znów dał sie nabrać,znów miał problem z zasięgiem,produktem z nimi. -
~Bodło / 2019-08-21 21:28
Po kilku miesiącach wciąż nieustanne problemy z predkoscia. Nie pomaga dołaczanie dodatkowych anten, resetowanie,przemieszczanie routera w inne miejsca. W okresie próbnym „do 14 dni” internet chodził idealnie. (Wiadomo). A żeby rozwiązac umowe trzeba zapłacić „kare” ( za coś co nie działa) okolo 1000zl. To jawna knipa. ZaletyKpina.WadyCały czas predkosc poniżej 1mb. Nie do użytku. Moi znajomi też mają tak samo. -
-
~panama99 / 2019-08-20 20:50
Ponad 20 lat korzystam i nie zamierzam zmienić sieci T-mobile. Najlepsze ceny telefonów, konkurencyjne ceny abonamentów, świetna i profesjonalna obsługa klienta i dbanie o stałych klientów za pomocą dużo korzystniejszej oferty indywidualnej. Gorąco polecam, nigdy się nie zawiodłem. ZaletySame zaletyWadyBrak -
~Iwa / 2019-08-20 20:28
Oszukują ludzi starszych, niedosłyszących,nie mających wiedzy .Tak oszukali mojego ojca któremu zwiększyli 3krotnie abonament wykorzystując jego niewiedzę i to że niedosłyszy. Boże chroń nas przed t.-mobile -
~Zenek / 2019-08-19 12:40
Lubisz biegać za zasięgiem?
T mobile ci to zapewni!!!
Sieć problemów i beznadzieja.
Pomyślcie zanim dolaczycie.WadyOd groma -
~M / 2019-08-18 14:41
Zasięg który obiecują nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Prędkość internetu z przed pół wieku. Pomimo skarg i zgłaszania problemów do działu technicznego problem nadal się pojawia. Wysyłają tylko sms'y o rozwiązaniu problemu wcale go nie rozwiązując?
strona 110 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »