Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2564 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Czesław / 2022-04-27 14:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Dobczyce. Pobieranie w dzień 18-24 Mb/s. Noc 45-48Mb/s. Abonament za 90 zł. Że zniżkami 70. Miałem lte z Posatu.....maks było 2Mb/s.
    ZaletyPrędkość internetu.
    WadyJeszcze nic się takiego Nie wydarzyło.
  • ~Joker / 2022-02-27 12:00
    Ocena: 3.67 / 5
    Tragedia, przenosiłem numer, miał być aktywny od 24.00, minęło pół następnego dnia a numer nadal nieaktywny, zostałem uziemiony. Dowiedziałem się tylko tyle że na następny dzień powinien już być aktywny. To jakaś kpina - 48 godzin bez życia.
    ZaletySą dość dobre w zależności od oferty
    WadyCałkowita niewiedza, kiepska aplikacja mobilna, brak informacji o awarii - tak długiej a o przeprosinach można tylko pomarzyć
  • ~Jsnek / 2024-11-03 15:18
    Ocena: 3.67 / 5
    Przeniosłem numer 2 tyg temu z Play do t mobile oczywiście na kartę. Net w Play był na 40 Mbit max. Teraz nawet czasem 90.mbit. Mam wrażenie że jakość rozmów się poprawiła. Ale zauważyłem że baterie w telefonie pożera 2x szybciej. Czyli agregacja pasm wyjadą prąd. Nawet po tygodniu bycia w t mobile rozważałem powrót do Play. Ale i w Play było masę problemów. Od neta który był przeważnie na LTE , rozmowy potrafiło zrywać lub przełączać volte do 3g. W sumie place tyle samo w t mobile co Play. Tak więc po testuje, choć baterie ciagnie.
    ZaletyNet przyspieszył, zawsze LTE+ ,
    WadyBaterie pożera 2x szybciej. Telefon lubi być ciepły.
  • ~Leszek / 2021-07-08 17:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Od dwóch lat brak zasięgu pracownicy kręcą że modernizacja a to że awaria itd a opłaty regularnie opłacam.
    WadyBrak internetu
  • ~Łukasz / 2021-08-09 12:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Dno i kilometr mułu....
    Brawo T-mobile Polska. Takiego dennego traktowania klienta jak wasze i zbywania na każdym kroku może wam zazdrościć większość operatorów!!! Życzę powodzenia z dalszym rozwojem firmy. Działajcie tak dalej a na pewno wam się uda!!! Ale do rzeczy....

    19 lipca 2021 podpisałem umowę z waszą firmą na dostarcznie Internetu Swiadłowodowego do mojej firmy. przyszedł technik, zamontował. wszystko śmiga i jest cacy... Ale Ale... nie mijają nawet dwa tygodnie a internet siada. brak połączenia z siecią internet.

    Zgłoszone na 602-900 i tu zaczynają się schody.

    Najpierw osoba przyjmująca zgłoszenie rozmawia ze mną o bierzącej umowie, po czym składa zgłoszenie awarii na umowę, która formalnie jeszcze działa, ale łącze jest przełączone na nową umowę - zgłoszenie odrzucone, bo umowa atywna i wszystko działa, więc czego się człowieku czepiasz... No niby tak, ale nie ta umowa!

    Ponowne zgłoszenie, już na pewno na właściwą umowę i zaczynamy zabawę - w momencie zgłoszenia już wiem co jest przyczyną awarii - Router działa prawidłowo, ale konwerter światłowód na kabel ethernet już nie.

    Informuję o tym dział techniczny a oni uparcie twierdzą, że to wina łącza. No ok, przysłali technika, który potwierdza moją wersję - łącze jest OK, klient prawidłowo podpiął router do łącza (i tu ciekawostka - technik twierdzi, że przy moim routerze premium 2.0 nie stosuje się zewnętrznego konwertera, bo jest on dedykowany do starszych urządzeń, a router premium 2.0 ma wbudowany konwerter, ergo podłącza się go bezpośrednio do światłowodu).

    Technik stwierdza również blokadę na routerze a dokładnie router obiera sygnał internetu, co potwierdza kontrolka na routerze, ale nie puszcza go dalej, tzn. podłączone urządzenia do routera prawidłowo rozpoznają i łączą się z routerem, ale router blokuje dostęp do internetu.

    Ponownie dzwonię na inforlinię i informuję ich o tym co spotyka się z totalnym brakiem zrozumienia. Odniosłem wrażenie, że na dziale technicznym inforlini pracują roboty, które są wyuczone formułek w myśl zasady powiedz cokolwiek, byle klient przestał truć dupę!Jedyne co robią to dodają do zgłoszenia ponaglenie dla technika.

    W piątek 6 sierpnia dostaję telefon od działu technicznego, że w sobotę pomiędzy 10 a 12 pojawi się u mnie technik celem usunięcia awarii....

    Sobota, 7 sierpnia - mija godzina 12, techniak ani widu ani słychu... znów telefon na infolinie - tum razem odpowiedz, że internet działa prawidłowo. Ale nie działa. sygnał wrócił na jakieś 15 minut i znów blokada.

    Zgłaszam, że technik mnie olał, nie pojawił się i nie kotaktował celem umówienia terminu naprawy. Po kontakcie z infolinią dostaję SMSa, ze moje zgłoszenie wymaga dodatkowej weryfikacji i przedłużają termin naprawy do 10.08.

    Dzisiaj, tj. 9.08 dostaję ponownie SMSa, bez jakiegokolwiek wcześniejszego kontaktu, że zgłoszenie wymaga dodatkowej weryfikacji i postarają się odpowiedzić na zgłoszenie do 13.08.

    Tym sposobem, na trzy tygodnie aktywności usługi nie mam od tygodnia internetu, a usługa jest podpisana na firmę, co wiąże się z brakiem możliwości prowadzenia jakiejkolwiek działalności, gdyż ta związana jest ściśle z dostępem do internetu.

    Podsumowując - aby przedłużyć u nas umowę albo podpisać nową wejdziemy ci w dupę bez posmarowania, ale jak już frajerze podpisałeś papier, to bujaj się i płać a my ewentualnie jak nam się będzie chciało usuniemy awarię.
    WadyPomimo całkiem fajnej i przystępnej oferty "praca" konsultantów odrzuca od tej firmy
  • ~Patryk / 2022-12-09 21:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Porażka 6 lat ich używam ciągle problemy z internetem i zasięgiema zagranicą zasięg na full niedosc że kłamią przedłużyłem uwoe i znowu to samo problemy z siecią podwyższają abonament nowy abonament też miał być idź dziś a ciągle stary WAZNE ZE DLA NICH ZE PRZEDLUZYLI UMOWE A JAK DZWONIE ZEBY TO NAPRAWILI TO ICH TLUMACZENIE SOEC PRZECIAZONA A 3 INNE TEL NIE MJA PReciAnij sieci Już Dałem odstąpienie umowy bo żeby kline ta po 5latach tak samo traktować i dolicAs nowy abonament który miał wejść za 6miesiecy a widzę a apl ze
  • ~Piotrek / 2022-11-18 15:14
    Ocena: 3.67 / 5
    Kilometr za miastem, i zero zasięgu. Dno.
    Internet tak samo.
  • ~raan78 / 2022-02-11 14:58
    Ocena: 3.67 / 5
    T Mobile wchodzi w 5G, a technicy każą mi się przełączyć na 2G/3G ze względu na zasięg.
    Dramat. W miastach ok ale poza nimi nigdy T-Mobile.
  • ~Romek / 2021-03-25 10:18
    Ocena: 3.67 / 5
    Mix zamówiony przez infolinię na 24miesiace po 50zł a nie jak w salonie 12 po 50zł a później 12 po 100zł dotyczy wszystkich operatorów.
    Oferta internet domowy 300GB za 79 i router po 24 miesiącach moja własność (HUAWEI B818) bez rat za router. W plusie trzeba doliczyć raty za sprzet. Internet bardziej stabilny i szybszy jak w (Plus,Orange,Play) internet płynnie działa przynajmniej w mojej lokalizacji (mieszkam na wsi daleko od przekaźników) jestem zadowolony z usług T-mobile
    ZaletyDobry zasięg i bardziej stabilny internet. Router bez rat za sprzęt
    WadyW mniejszym powiecie brak salonu, konsultant nie zawsze jest w stanie załatwić dany problem i trzeba rozmawiać z innym
  • ~Stefan / 2023-01-04 21:29
    Ocena: 3.67 / 5
    Początek umowy net śmiga mija jakiś czas dno totalne problem zgłaszany 2 razy i tekst gościa z infolinii jest przeciążenie wie pan jak jest korek na autostradzie to też pan szybciej nie pojedzie pozdrawiam imbecyla lokalizacja wilczyce gmina Długołęka
  • ~taak / 2020-03-28 22:19
    Ocena: 3.67 / 5
    Oferta internet LTE do 60 MB/s. Życie na wsi do dupy, bo każdy praktycznie jest podłączony do biednego nadajnika który ledwo wyciąga cokolwiek.
    Zalety64 zł za internet bez limitu danych
    Wadyinternet ssie pyte bo cały dzień ping 8.8.8.8 w granicach ~ 2706ms - pobieranie po parę KB, co jest kompletną żenadą.
  • ~Torrent / 2025-01-02 21:49
    Ocena: 3.67 / 5
    DO WSZYSTKICH FAGASÓW UŻYWAJĄCYCH PRODUKTÓW APPLE (TELEFONY, ZEGARKI I DILDA): JEŚLI COŚ WAM NIE DZIAŁA TO ALBO TO NIE DZIAŁA U DANEGO OPERATORA ALBO (I TO JEST NAJCZĘŚCIEJ) JESTEŚCIE ZA CIENCY W SWOICH ZWOJACH MÓZGOWYCH I KONFIGURACJA DANEJ USŁUGI WYKRACZA POZA WASZE MOŻLIWOŚCI NABYTE W ZAWODÓWCE. CO ZA POLIPY...
  • ~Wojtek / 2021-03-24 15:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Oferta w stosunku do innych operatorów wcle nie jest gorsza.
    Cena w tej chwili jest bardzo zbliżona do konkurencji na rynku, a czasami lepsza w zakresie telefonów.
    ZaletyJakość technicznych parametrów: szybkość, zasięg, stabilność itp. zanczenie lepsza niż w Play, Plus, czy Orange!
    WadyObsługa klientów wprawdzie się poprawia, ale jest jeszcze sporo do zrobienia.
  • ~Adam / 2021-07-19 22:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Na dzisiejsze czasy stosunek ilości gb internetu a ceny to jest jakaś kpina.
    Zaletydobry zasięg,
    dobra obsługa klienta
    Wadymała ilość gb internetu
    T-Mobile dba o fajne oferty dla nowych klientów szkoda, że zapomina o stałych abonentach
  • ~Aleksander / 2018-09-02 17:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Internet czasami bardzo dobry czasami bardzo słaby 3g lepsze od lte żenada, chodź jest całkiem niedaleko ich odbiornik to internet jest słaby może czasami na dwa tygodnie jest bardzo dobry, tłumaczyli się że naprawiają odbiorniki i że internet będzie słaby po naprawach się to zmieniło na jakieś dwa miesiące i potem znowu był słaby próbowałem zmieniać z lte na 3g i okazało się że 3g jest lepszy od lte prędkość pobierania 12-14mb, uznałem niech tak będzie i po kilku dniach zmieniałem internet na lte nie zmieniało się. po kilku miesiącach znowu był dobry internet lte i tak się zmieniało to aż do teraz (2.09.2018) lte działa troszeczkę lepiej od 3g. Obsługa klienta jest całkiem ok jak dzwoniłem pomówić o tym jak słaby jest internet to przepraszali i mówili o naprawach odbiorników i że internet będzie słaby. Dałem router do naprawy powiedzieli że router jest sprawny i wina jest po stronie odbiorników. Oferta moim zdaniem dobra ale dałem dwie gwiazdki nie za cenę tylko za jakość bo cena całkiem przyzwoita za internet nielimitowany. Czy bym polecał raczej tak dla mieszkańców miast w którym jest ich salon i odbiornik dla mieszkańców wsi nie, ale jak mieszkają blisko miasta z ich salonem i odbiornikiem to raczej można korzystać. Moja ocena to 6/10 średni internet
    Zaletycena
    obsługa klienta
    oferta
    Wadyinternet
    Odbiorniki
  • ~Arkanien / 2019-10-09 14:20
    Ocena: 3.33 / 5
    Sieć ogólnie działa bardzo dobrze ale to co się dzieje w biurze osbługi abonenta to określę cytatem:

    ''Ja tu widzę siostry, że wy niezły burdel macie w tym swoim Archeo!'' (J.Machulski - Seksmisja 1984)
    ZaletySzybko można się dodzwonić i są uprzejmi
    Wadyale jeden nie wie co robi drugi i tak wkółko w tym BOA
  • ~Bond / 2022-01-28 11:53
    Ocena: 3.33 / 5
    T-Mobile ma w umowie zaznaczoną opcję ,o płatności kary za spóźnienie w opłacaniu abonamentu tj. ok 5zł.Oczywiście , mowa jest o spóźnieniu kilkudniowym, bo przy dłuższym wyłączają telefon. Przed podpisaniem umowy oczywiście kary tej mi nie naliczali, ale już natychmiast po podpisaniu zaczęli mi naliczać. Nikt oczywiście nie informował o tym wcześniej .
    I coś co jest skandaliczne w czasach pandemii- straszenie wyłączaniem telefonu w czasie gdy jest on ,dla wielu osób, jedynym sposobem kontaktowania się ze światem zewnętrznym a przede wszystkim z opieką medyczna. Cóż -pieniądze ponad wszystko. To jest ostatnia umowa ,którą podpisałam z tą firmą
  • ~Dorota / 2020-11-27 12:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Co się dzieje zanika rozmowa nie można dzwonić bo brak zasięgu masakra
    WadyBrak zasięgu
  • ~Dzięki za współpracę / 2023-01-09 20:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Im bliżej końca umowy -tym bardziej operator T- Mobile ma klienta w głębokiej dopiero. O ile przy poprzedniej umowie dzwonili pół roku przed końcem i obiecywali gruszki na wierzbie w zamian za nową umowę- o tyle teraz przypominają i straszą o terminie płatności na dwa tygodnie przed terminem. Oczywiście to co zostało ustalone podczas rozmowy telefonicznej w trakcie zawierania umowy nijak nie pokrywa się z tym na piśmie. Nie dzwońcie do mnie już więcej. Za miesiąc kończy się umowa i ją wypowiadam. Niepokecam i nie pozdrawiam...
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo, brak zasięgu, bezczelność konsultantów, nieprawidłowe naliczanie opłat
  • ~Ewa / 2022-08-26 11:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Dzień dobry czy wie ktoś jak dezaktywować pakiet 30gb na okrągło?Z góry dziękuję pozdrawiam
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185