Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2644 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2018-02-18 19:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam kilka telefonów. Wszystkie z T-Mobile. Kiedyś próbowałem przejść na inne ale wróciłem tak szybko jak to było możliwe.
    ZaletyZasięg. Obsługa klienta (odbijasz się od infolinii, ale wcześniej czy później wszystko załatwią jak trzeba). Uwzględniają nawet nietypowe prośby. Kiedyś prosiłem o przedterminowe rozwiązanie umowy - zgodzili się. Może dlatego, że jestem z nimi od 20 lat ;)
    WadyCena zero zł była by lepsza niż 25 zł brutto za nielimitowane rozmowy, SMSy i trochę internetu.
  • ~Słowik / 2025-04-03 14:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: pomyliłeś fora cudaku. Pokój bez klamek już czeka.
    ZaletyNajlepsze LTE w Polsce.
  • ~Stick / 2024-11-04 08:08
    Ocena: 4.00 / 5
    T-Mobile jest ok ale w przypadku tej sieci trzeba mieć już telefon minimum ze średniej półki. Jeśli ktoś ma problemy z zasięgiem to albo jest na zadupiu albo ma szrot telefon. Jak komuś nie pasuje to niech porówna sobie zasięg/jakość z Plusem i otrzeźwienie przyjdzie bardzo szybko.
    ZaletyDobrze dxiałająca sieć LTE
    Wadyza słaby zasięg LTE 800/900
  • ~Stog / 2024-03-16 20:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: za czasów Ery to było tylko 2G (900/1800) i 3G HSPA+ (900/2100). Trolluj gdzie indziej.
  • ~Sygut / 2025-02-12 23:27
    Ocena: 4.00 / 5
    Do poniższego wpisu: jesteś kretynem. Przyznałeś się przed całym światem, że nie masz MÓZGU.
  • ~Sylwester / 2023-08-16 18:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie dawno przeniesiemy numer 3tygodnie dobrze bez problemu a teraz problemy się pojawiają czyli często brak zasięgu lub internet słabo działa jak dalej będzie tak przenoszę numer tel na inną sieć dopiero tydzień pojawiają się problemy
    Zaletyinternet reszta bez limitu
    WadyZasięg słaby
  • ~Twardy / 2025-03-01 12:23
    Ocena: 4.00 / 5
    Do wszystkich buraków: internet mobilny to tylko uzupełnienie stacjonarnego. Tutaj nigdy nie było, nie ma i nie będzie żadnej gwarancji prędkości. Ci co tego "nie rozumiejo" niech ssą swój palec!
  • ~Yoko / 2023-04-08 09:36
    Ocena: 4.00 / 5
    Czytając opinie uczniowie MEDIÓW nie rozumiecie że jesteście najemcami w kraju "polin" większość sieci to spółki 'polsko_mówiące' T-mobil jest niemiecki. Od 20 lat tylko nazwy swoje zmienia inna granda złodziei dla ściemy zmienia nazwę naiwnym uczniom uzależnień od NET_u. Nic darmo nie ma (nawet nr. 9898 zabrali do propagandy szprycowania w 2020 r)
    Zaletytoleruję to
    Wadyda się wytrzymać
  • ~Zenon / 2021-12-15 09:57
    Ocena: 4.00 / 5
    tragedia, szczególnie rano-nie można spokojnie obejrzeć fimu bez buforowania!
  • ~.... / 2022-10-10 22:35
    Ocena: 3.67 / 5
    Ok wszystko ale jak jest zablokowanie telefonu to jak mam skontaktować się z biurem obsługi to jest totalna katastrofa . Powinniście mieć darmowy kontakt po blokadzie nie można się dodzwonic. Dodam że dodanie tego jest niby anonimowe ale e-mail trzeba dać
  • ~Adrian / 2024-04-05 16:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Jesli chodzi o internet to jest dramat i czuje sie oszukany!!! Namowiliscie mnie na mobilny do domu 5g do 300mega,podalem adres i mial byc szybki internet pod moim adresem.2 miesiac mam 2-3 mega a wieczorem spada do 1mega.Cofnalem sie z wami o 20 lat wstecz.Zglaszalem i slysze tylko,ze przeciazona siec w moim regionie (2 miesiace 24/h)
    Po 2 dniach przychodzi mail ,ze problem zostal rozwiazany haha a nic sie nie zmienia.Szybki router ZTE mc888 dodatkowo kupilem od was routery mash i klapa totalna.Zdjecia sie nawet nie chca otwierac.Namawiacze i oszusci.Nie polecam,nie dajcie sie namowic.Pracuje w domu przez internet i placac im rachunki korzystam z neta od sasiada.Nigdy wiecej !!! Na koniec tylko bezczelnie dodaja,ze to wszystko vo mozemy dla pana zrobic bo siec przeciazona.To po jaka chol...repodpisujecie takie umowy i naciagacie jeszcze ludzi na szybsze lacze skoro oferujecie realne 2 mega!!! TO JEST OSZUSTWO !!!!! Ale towar sprzedany,umowa podpisana i kasa sie zgadza prawda?
    ZaletyMila obsluga reszta to lanie wody bez pokrycia
    WadyWszystko co techniczne i brak brania odpowiedzialnosci za 2 mega z 300 ktore proponujecie
  • ~Artur / 2023-06-02 19:52
    Ocena: 3.67 / 5
    Niestety już tyle lat męczę się z era a później t Mobile
    Przez kilkadziesiąt lat problem z zasięgiem
    Przepraszają i nic nie robią
    Wyczuwam pazerność finansową gdyż nie rozwijają i nie wzmacniają sygnału
    Ciagle są dziury sygnałowe, w obecnej przebywam i niestety stwierdzają ze jest problem i nic nie robią
    Tragedia, mieni się najlepszym i najszybszym
    Niestety tak nie jest
    Jak się zgłasza problem to maja to w gdzieś
    Są tak wielcy ze pojedyncze zgłoszenia nie maja znaczenia
    ZaletyZadnych
    WadyZasięg do ntej potegi
  • ~Czesław / 2022-04-27 14:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Dobczyce. Pobieranie w dzień 18-24 Mb/s. Noc 45-48Mb/s. Abonament za 90 zł. Że zniżkami 70. Miałem lte z Posatu.....maks było 2Mb/s.
    ZaletyPrędkość internetu.
    WadyJeszcze nic się takiego Nie wydarzyło.
  • ~Joker / 2022-02-27 12:00
    Ocena: 3.67 / 5
    Tragedia, przenosiłem numer, miał być aktywny od 24.00, minęło pół następnego dnia a numer nadal nieaktywny, zostałem uziemiony. Dowiedziałem się tylko tyle że na następny dzień powinien już być aktywny. To jakaś kpina - 48 godzin bez życia.
    ZaletySą dość dobre w zależności od oferty
    WadyCałkowita niewiedza, kiepska aplikacja mobilna, brak informacji o awarii - tak długiej a o przeprosinach można tylko pomarzyć
  • ~Jsnek / 2024-11-03 15:18
    Ocena: 3.67 / 5
    Przeniosłem numer 2 tyg temu z Play do t mobile oczywiście na kartę. Net w Play był na 40 Mbit max. Teraz nawet czasem 90.mbit. Mam wrażenie że jakość rozmów się poprawiła. Ale zauważyłem że baterie w telefonie pożera 2x szybciej. Czyli agregacja pasm wyjadą prąd. Nawet po tygodniu bycia w t mobile rozważałem powrót do Play. Ale i w Play było masę problemów. Od neta który był przeważnie na LTE , rozmowy potrafiło zrywać lub przełączać volte do 3g. W sumie place tyle samo w t mobile co Play. Tak więc po testuje, choć baterie ciagnie.
    ZaletyNet przyspieszył, zawsze LTE+ ,
    WadyBaterie pożera 2x szybciej. Telefon lubi być ciepły.
  • ~Kosa / 2025-04-16 18:24
    Ocena: 3.67 / 5
    Mark kiedy wypuścili ciebie LESZCZU z Tworek na przepustkę do mamusi?
    Zaletysuper LTE
  • ~Leszek / 2021-07-08 17:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Od dwóch lat brak zasięgu pracownicy kręcą że modernizacja a to że awaria itd a opłaty regularnie opłacam.
    WadyBrak internetu
  • ~Łukasz / 2021-08-09 12:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Dno i kilometr mułu....
    Brawo T-mobile Polska. Takiego dennego traktowania klienta jak wasze i zbywania na każdym kroku może wam zazdrościć większość operatorów!!! Życzę powodzenia z dalszym rozwojem firmy. Działajcie tak dalej a na pewno wam się uda!!! Ale do rzeczy....

    19 lipca 2021 podpisałem umowę z waszą firmą na dostarcznie Internetu Swiadłowodowego do mojej firmy. przyszedł technik, zamontował. wszystko śmiga i jest cacy... Ale Ale... nie mijają nawet dwa tygodnie a internet siada. brak połączenia z siecią internet.

    Zgłoszone na 602-900 i tu zaczynają się schody.

    Najpierw osoba przyjmująca zgłoszenie rozmawia ze mną o bierzącej umowie, po czym składa zgłoszenie awarii na umowę, która formalnie jeszcze działa, ale łącze jest przełączone na nową umowę - zgłoszenie odrzucone, bo umowa atywna i wszystko działa, więc czego się człowieku czepiasz... No niby tak, ale nie ta umowa!

    Ponowne zgłoszenie, już na pewno na właściwą umowę i zaczynamy zabawę - w momencie zgłoszenia już wiem co jest przyczyną awarii - Router działa prawidłowo, ale konwerter światłowód na kabel ethernet już nie.

    Informuję o tym dział techniczny a oni uparcie twierdzą, że to wina łącza. No ok, przysłali technika, który potwierdza moją wersję - łącze jest OK, klient prawidłowo podpiął router do łącza (i tu ciekawostka - technik twierdzi, że przy moim routerze premium 2.0 nie stosuje się zewnętrznego konwertera, bo jest on dedykowany do starszych urządzeń, a router premium 2.0 ma wbudowany konwerter, ergo podłącza się go bezpośrednio do światłowodu).

    Technik stwierdza również blokadę na routerze a dokładnie router obiera sygnał internetu, co potwierdza kontrolka na routerze, ale nie puszcza go dalej, tzn. podłączone urządzenia do routera prawidłowo rozpoznają i łączą się z routerem, ale router blokuje dostęp do internetu.

    Ponownie dzwonię na inforlinię i informuję ich o tym co spotyka się z totalnym brakiem zrozumienia. Odniosłem wrażenie, że na dziale technicznym inforlini pracują roboty, które są wyuczone formułek w myśl zasady powiedz cokolwiek, byle klient przestał truć dupę!Jedyne co robią to dodają do zgłoszenia ponaglenie dla technika.

    W piątek 6 sierpnia dostaję telefon od działu technicznego, że w sobotę pomiędzy 10 a 12 pojawi się u mnie technik celem usunięcia awarii....

    Sobota, 7 sierpnia - mija godzina 12, techniak ani widu ani słychu... znów telefon na infolinie - tum razem odpowiedz, że internet działa prawidłowo. Ale nie działa. sygnał wrócił na jakieś 15 minut i znów blokada.

    Zgłaszam, że technik mnie olał, nie pojawił się i nie kotaktował celem umówienia terminu naprawy. Po kontakcie z infolinią dostaję SMSa, ze moje zgłoszenie wymaga dodatkowej weryfikacji i przedłużają termin naprawy do 10.08.

    Dzisiaj, tj. 9.08 dostaję ponownie SMSa, bez jakiegokolwiek wcześniejszego kontaktu, że zgłoszenie wymaga dodatkowej weryfikacji i postarają się odpowiedzić na zgłoszenie do 13.08.

    Tym sposobem, na trzy tygodnie aktywności usługi nie mam od tygodnia internetu, a usługa jest podpisana na firmę, co wiąże się z brakiem możliwości prowadzenia jakiejkolwiek działalności, gdyż ta związana jest ściśle z dostępem do internetu.

    Podsumowując - aby przedłużyć u nas umowę albo podpisać nową wejdziemy ci w dupę bez posmarowania, ale jak już frajerze podpisałeś papier, to bujaj się i płać a my ewentualnie jak nam się będzie chciało usuniemy awarię.
    WadyPomimo całkiem fajnej i przystępnej oferty "praca" konsultantów odrzuca od tej firmy
  • ~Patryk / 2022-12-09 21:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Porażka 6 lat ich używam ciągle problemy z internetem i zasięgiema zagranicą zasięg na full niedosc że kłamią przedłużyłem uwoe i znowu to samo problemy z siecią podwyższają abonament nowy abonament też miał być idź dziś a ciągle stary WAZNE ZE DLA NICH ZE PRZEDLUZYLI UMOWE A JAK DZWONIE ZEBY TO NAPRAWILI TO ICH TLUMACZENIE SOEC PRZECIAZONA A 3 INNE TEL NIE MJA PReciAnij sieci Już Dałem odstąpienie umowy bo żeby kline ta po 5latach tak samo traktować i dolicAs nowy abonament który miał wejść za 6miesiecy a widzę a apl ze
  • ~Piotrek / 2022-11-18 15:14
    Ocena: 3.67 / 5
    Kilometr za miastem, i zero zasięgu. Dno.
    Internet tak samo.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4760
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4548
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187