Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafał / 2023-08-29 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, g**no jak c**j, odkąd przeniosłem do nich numer mam wieczne problemy z zasięgiem i szybkością internetu. Na infolini słyszę wiecznie tylko inna datę rozwiązania problemu który zgłaszam. Internet pomimo wykupienia najlepszego abonamentu, ma problem z załadowaniem głupiej internetowej strony, nie wspomnę o codziennej pracy czy relaksie przy wieczornym filmie, a w zasadzie jego braku. K*rwicy idzie z nimi dostać.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Rafał / 2024-09-18 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oszuści kłamia , oferty nie zgodne z obiecankami odradzam NAJGORSZA SIEC W POLSCE !!!
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza sieć
  • ~Rafał / 2025-03-08 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA ZMIENIA KONTRAKT BEZ WIEDZY KLIENTA.NALICZA NIEUCZCIWE OPŁATY.OBSŁUGA KLIENTA PONIŻEJ JAKIEGOKOLWIEK POZIOMU.
  • ~Rainbow / 2022-02-10 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa wolno
    Obsługa nie pomaga
    Nic nie działa dobrze
  • ~Ramil / 2021-10-05 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Internet!~ Najgorszy Internettttttttttttttttttttttttttttttttt
    ZaletyNajgorszy Internet!~
    WadyNajgorszy Internet!~
  • ~Rebeca / 2024-02-15 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet na świecie! Z wielkim żalem podłączyłem łącze internetowe tej firmy i jest tragedia! Stabilna praca - nie! prędkość - nie! Internet z ślimaczą szybkością za 75 zł miesięcznie! i jesteś związany 2-letnim kontraktem i nie ma jak odmówić, to tragedia, horror! NIGDY nie zajmuję się tą okropną firmą, czekam do końca umowy i odmawiam! Przy podanej prędkości 100 MB otrzymuję 10 MB, gdzie to widziano?! Dzwonię na infolinię, odpowiadają mi: „Sprawdzaliśmy prędkość, wszystko w porządku!”, brak szacunku do klienta, firmie nie przeszkadza to, że nie masz deklarowanej prędkości, nie wywiązują się ze swoich obowiązków, a ja musieć płacić! Internet często po prostu znikał, chociaż zawsze płaciłem na czas i nikt nie płacił mi za szkody moralne i nerwy, które musiałem spędzić przez 2 lata z tym pieprzonym Internetem! Smaż się w piekle T-mobile!
  • ~Regis / 2022-04-01 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    3 razy zero gwiazdek.
    Oferta - net wywala co kilka godzin, ciągle niestabilne połączenie, jeszcze od czasu do czasu wyskakuje jakiaś strona od tmobile, zamiast strony którą ma załadować.

    Obsługa klienta - brak. Nie da się dodzwonić.

    Cena/jakość - miałem abonament i pod koniec umowy router w szafie, bo nie było sensu z tego korzystać.

    UWAGA - sami przedłużają sobie umowę na podstawie tego że nie sprzeciwiłeś się mailowi w którym to robią.
  • ~Rob / 2020-06-26 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Pięknie tylko na reklamie sieci i to wszystko A gdy zgłaszasz problem to zawsze twoja wina nie sieci . Lepiej zmienić sieć bo tu tylko dobrze z konta pobierają!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyZasięg tylko na reklamie
  • ~rob / 2021-03-13 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tej sieci od 20lat, przez opieszałość sieci zmieniłem dostawcę internetu i wtedy się zaczęły dziwne akcje. Zaczęli mi dodawać jakieś dziwne opłaty za usługi z których nie korzystałem a wisiały na kocie od kilku lat. Ogólnie nie polecam tej sieci. Jak skończą się abonamenty to uciekam od nich
    ZaletyBrak
    WadyDziadowskie podejście do klienta
  • ~Rob / 2022-07-20 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo miernie to wszystko wygląda zasięg słaby. Liwa kwidzyn obsługa na niskim poziomie
  • ~Rob38 / 2023-09-29 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę uważać na oferty T-Mobile, przy podpisywaniu umowy na 1200GB na rok, okazuje się że płacimy tak jak na kartę, a T-Mobile zobowiązuje nas do podpisania do płacenia 35zl na miesiąc, przez dwa lata, nie dając nic, poza 35gb na miesiąc. Oszustwo, jak to inaczej nazwać? Mój numer telefonu 605413801. Zapewnianonie że 100gb, na miesiąc, a podpisałem umowę na dwa lata, jak na kartę. Nie dajcie się naciągnąć. Robert
  • ~Robekskub / 2022-09-28 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, obsługa klienta na najniższym poziomie.
    Naciągacze.
  • ~Robert / 2019-09-04 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mobilny Internet na Firmę (Tylko taki wchodził w rachubę - miejscowość leśna). Przez pierwszy miesiąc jak można było zrezygnować wszystko ok, zasięg i prędkość. Po tym okresie tragedia, wydzwanianie do BOK, pomoc na chwilę i znowu to samo. W końcu ze względu na potrzebę pracy inny stabilny internet (PLAY - to nie reklama, jestem zadowolony w mojej okolicy daje radę - rok wcześniej nie dawał, ale powiększyli zasięg, dlatego T-Mobile na początku).
    Od półtora roku płacę 80 zł miesięcznie za usługę z której nie korzystam (i nie mogę się wycofać) i za urządzenie które w sklepie można kupić za 400 zł (w T-Mobile !!! 1500 !!! - 28 rat po 60 zł).
    Dałem się zrobić we frajera - nie miałem innej opcji - zostało mi jeszcze 6 x po 60 zł i kończę definitywnie z tymi oszustami.
    Szkoda zdrowia na taki burdel.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co kojarzy się z koszmarem
  • ~Robert / 2019-12-10 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Zgłaszany problem wg. T-mobile nie istnieje, a ja nie mogę pobrać dokumentu ze strony.
    WadyFatalna obsługa klienta, niewyjaśnione pozycje na fakturze, problem z pobieraniem plików ze strony miboa.t-mobile.pl
  • ~Robert / 2020-08-07 06:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa. Jestem w tej sieci od prawie 23 lat wcześniej ERA. Teraz to porażka. Nie mogę dokonać analizy kosztów na mój t-mobile, ponieważ muszę zaznaczyć zgodę na przedstawianie nowy ofert przez tę firmę, na co nie wyrażam zgody. Złożyłem reklamację, Pani chyba udaje że coś chce załatwić. Wysyła sms-sa, że za 5 minut będzie dzwonić. Oczywiście dzwoni tylko nie bierze pod uwagę, że ktoś może być na badaniach w szpitalu lub z różnych względów nie może odebrać telefonu. Nie odbierzesz, za chwilę dostaje maila, że nie odbieram telefonu i nie można nić zrobić bo Pani nie wie jakie mam oprogramowanie na komputerze. MASAKRA i tak jak mój przedmówca kręcą, mącą aby tylko nie załatwić sprawy od początku do końca.
    ZaletyNie znalazłem
    WadyZrywanie połączeń, brak profesjonalnej obsługi.
  • ~Robert / 2024-01-24 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci. Załatwić z nimi coś graniczy z cudem. Przeciągają sprawy do maksymalnego czasu. Jedno mówią na czacie a drugie w emailach. Może UOKiK się nimi szczegółowo zainteresuje?
  • ~Robert / 2024-01-25 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    To co dzisiaj usłyszałem,że 5G w T-Mobile jest najlepsze że wszystkich sieci.Zaproponowano mi internet no-limit bez limitu danych i prędkości oraz no-limit rozmowy i smsy za 55zł umowa na 2lata i aktywacja 0zł.Tylko brać i się cieszyć jak małe dziecko.Oferta tylko do końca stycznia.Promocja salonu tylko 100 pierwszych osób.Prawda okazała się dość przykra jest to oferta no-limit ale prędkość to 30Mb/s i dostępu do 5G nie ma.Co mi z takiej oferty.Oferta prawdziwa kosztuje 90zł i aktywacja 50zł.Są limity w tej ofercie jest zapis max 999GB,operator może ograniczyć prędkość do 8Kb/s by stał się nie używalny.Moja ciekawość i pytania uratowała mnie przed podjęciem decyzji.Gwódź programu,że mogę zrezygnować do 30dni z umowy bez konsekwencji i kary.Pierwsze słyszę o takim czymś w salonie.Widać,że salon miał nacisk na jeleni bo wszyscy się nudzili i nie widzieli co że sobą zrobić.Tak działają salony T-Mobile w Krakowie.5G w T-Mobile czy innych sieciach działa różnie od wielu czynników.
    ZaletyKolorowe pomieszczenia i wybór sprzętu
    Wadywciskanie kitu, wprowadzanie w błąd,oszukiwanie na umowie co innego na umowie papierowej i e-mail,błędy w aktywacji usług oraz błędy na umowie,kserowanie dowodu w 3 kopiach(na zapleczu)
  • ~Robert / 2024-03-29 06:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można normalnie rozmawiać w centrum Łodzi na Jaracza 17.
    Brak zasięgu-tnie rozmowy.
    Czekam na koniec umowy i uciekam jak najdalej od tej sieci.
    W play nie było problemów
    Wadybrak zasięgu
  • ~Robert Lewandowski / 2024-06-08 00:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Hello im Robert Lewandowski
    I played in bayern munchen a you bastard didnt give me my money
    I want my money from sponsoring right now beacuse i make anna lewandowska dance baciata
    GIVE ME MY MONEY
    or i will sue you and muller will cick you
    btw
    BARCELONA IS THE BEST
    madrit is buying refeeres
    Zaletymoney
    WadyWHERES MY MONEY FROM SPONSORIGN
  • ~Rokosz / 2025-01-14 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniższy przypadek to piękny przykład jak można wydymać obcokrajowca w salonie. Babka chciała sima na kartę, a w punkcie zwietrzyli okazję na wciśnięcie dodatkowego abonamentu (w imię wyższej premii). Babka podpisała bo coś tam kazali i pozamiatane. A rozmowy nie są monitorowane no bo jak lecz gdyby były to dopiero szambo by wyszło. To dotyczy każdego salonu operatora.
    WadyW salonach wszystkich operatorów komórkowych pracuje za dużo krętaczy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186