WadyNie działa internet a raczej jego prędkość- często 0.5 Mb/s!
strona 108 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- nastepna »
-
~Waldo / 2019-12-09 13:15
Sprzedają internet ,który działa bardzo wolno zawieszając wszystkie urządzenia -
-
~Michał / 2019-12-08 19:18
Zdecydowanie odradzam, z zasięgiem różnie i tak samo z internetem, obsługa klienta masakra, niekompetencja doradców, numer po miesiącu przeniesiony-nagle zawisł w przestrzeni, oczywiście klient ma się o to martwić, ginące środki z konta na jakieś usługi premium, których nie używałem i w dodatku miały być zablokowane a nie były, na dodatek nie chcą podać firmy która te środki zabrała twierdząc, że oni nie wiedzą, ogólnie wiele jeszcze różnych złodziejskich przypadków, których już mi nawet nie chce się opisywać bo szkoda nerwów..... -
~Tomasz / 2019-12-07 20:16
Internet domowy LTE. Oszusci. Naliczaja dodatkowe oplaty a Pan na infolini tlumaczy ze moglem niechcacy kloknac jakas reklame..Do dnia dzisiejszego nie wiem kiedy na co i jak to zostalo potwierdzone , Juz podziekowalem za dalsza wspolprace. Nigdy wiecej. -
~Jakis typek / 2019-12-02 19:25
Przez pierwszą połowe tej śmiesznej oferty bylo dobrze,ale od jakiegos czasu internet jest gorszy niż modem tak naprawdę. Z 20 pingu jest teraz po 140pingu, download kiedyś wynosil 80-90 mb/s a teraz 5-0.50mb/s a wysyłanie wynosiło 27mb/s a teraz 0.00mb/s co jest śmieszne,ponieważ płacę za ten internet ponad 50zł.Kiedy dzwonię do tych konsultantów to mówią że np. Za 48h będzie naprawiony oraz że otzrymam zgłoszenie, którego oczywiście nie dostaje (:.Według mnie ta sieć jest najgorsza w całej Polsce, nie polecam tego operatora. ZaletyNie maWadyWszytsko -
~Walić T-mobile / 2019-12-01 21:39
Od paru miesięcy mam internet od T-mobile przez okres próbny działał świetnie więc postanowiłem zwiększyć prędkość do 60mb /s po dwóch miesiącach korzystania internet nie osiąga więcej niż 1mb/s w przypadku prędkości pobierania i wysyłania i tak od dokładnie 3 miesięcy.Na infolinie dzwoniłem wielokrotnie,na adres email do reklamacji napisałem łącznie już 4 pisma reklamacyjne :) Za zerwanie umowy chcą 900 zł mimo że problem nie jest z mojej winy było u mnie 3 informatyków w kwestii sprawdzenia wszystkiego wszyscy razem ustalili że problem jest ewidentnie po stronie operatora.Do wszystkich nie marnujcie pieniędzy na takie coś bo to lepiej wrzucić te pieniądze do pieca i jeszcze się ogrzejecie a tak płacicie i nic z tego nie macie :)))) ZaletyŻADNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WadyWkurwianie się codziennie na internet i jego prędkość max 1mb/s -
~Hadar / 2019-11-28 13:11
Internet T-Mobile to lipa. Po czterech miesiącach od podpisania umowy internet zwolnił z 60Mb/s do 3 Mb/s, a oni twierdzą, że modernizują sieć i skończą w lipcu 2020 (ponad pół roku!). Łaskawie udzielili rabatu 25%. Lokalizacja w centrum dużego miasta. Nie polecam -
~zawiedziony / 2019-11-26 22:14
Jakość internetu to tragedia. Od ponad 6 miesięcy nie było dnia, gdzie ping nie skakałby do +/- 6000. Niski ping
jednym ciągiem potrafi się utrzymać max. 5-10 minut, często jednak są regularne skoki do kilkuset pingu co 10 sekund. Jedynym atutem była oferta internetu bez limitu, która już nie jest dostępna, także odradzam. Internet nie nadaje się do czegoś ambitniejszego, niż przeglądanie memów, a i z tym może być czasem ciężko. -
~Wolf / 2019-11-19 19:40
Zdecydowanie nie polecam. "Mam" LTE od T-Mobile i gdybym powiedział, że jestem niezadowolony, to byłoby to niedopowiedzenie. Przez pierwsze 4 miesiące wszystko działało jak należy i nawet polecałem ofertę znajomym. Po tym czasie prędkość połączenia spadła o połowę, na co otrzymałem wyjaśnienie, że to w związku z dużą liczbą nowych klientów. Po kolejnych 3 miesiącach jakość połączenia pogorszyła się do takiego stopnia, że dział techniczny T-Mobile polecił mi przerzucenie się na 3G. Na szczęście umowę mam do połowy przyszłego miesiąca. -
-
~Małgosia / 2019-11-16 01:48
Od paru miesięcy problemy z połączeniami (są przerywane, słychać szumy albo nie słychać rozmówcy lub mnie. Piszę do nich i najpierw odpowiadają, że u nich wszystko w porządku, gdy piszę kolejne maile, proszą, żeby podać szczegóły zdarzeń. Podaję, niby rozwiązują problem i za chwilę znowu jest to samo. Zapytałam w końcu, kiedy skończą się te problemy - odpowiedzieli, że nie są w stanie powiedzieć. Niedługo kończy mi się umowa, ale przedłużanie jej na następne 2 lata jest w takiej sytuacji ryzykowne. Jeżeli jej nie przedłużę, mam płacić jak dotąd, czyli jak bym spłacała nadal raty sprzętowe za nowy telefon (już nie nowy i przecież spłacony). Nie zgodzili się na okres przejściowy za niższą cenę na sprawdzenie, jak będzie wyglądała jakość połączeń przez parę miesięcy, żeby potem zdecydować, czy przedłużyć umowę. Poradzili wziąć sobie telefon na kartę. Genialna rada dla kogoś, kto jest ich klientem od 9 lat. Tymczasem w swojej komunikacji mówią, że u nich nie ma nonsensów i że dbają o starych klientów. Gdy im to napisałam i skomentowałam biurokratyczny ton ich odpowiedzi oraz zapowiedziałam, że opublikuję to na Facebooku, odpowiedzieli, że mogę to wykorzystać tylko w sądzie, bo publikacja może stanowić naruszenie dóbr ich firmy. Zaletyteraz nie widzę zalet w porównaniu z innymi sieciamiWadyhipokryzja, sztampowe działanie, brak troski o klienta -
~random z internetu / 2019-11-13 20:43
t-mobile to jedna wielka sciema, oszukują na każdym kroku oklamujac klientów, natomiast kiedy trzeba zaradzić problemom na infolinii nagle wszyscy maja ważniejsze sprawy na glowie. Jedyna siec w Polsce, która w sekundę potrafi zmienić szybkość lacza, i z 30ms zrobić 30 000ms. (mam na mysli ping) opinie wystawiam z perspektywy gracza, bardzo cierpliwego, ponieważ ten cyrk trwa już jakies dwa lata. nikomu nie polecam tego dostawcy, a wręcz ostrzegam przed wyrzuceniem pieniędzy w bloto. Mimo swietnych na pierwszy rzut oka ofert, nie spelniaja m i n i m a l n y c h oczekiwan (tu tez mowie z perspektywy nałogowego czołgisty i gracza ligi -_-)
Dobrego dnia wszystkim, niech siec będzie z Wami.Zaletyróżowy kolor ładnie wyglądaWadywymieniłem wyżej, ale z pewnoscia maja ich dużo wiecej -
~Kasia / 2019-11-07 11:05
Najgorsza decyzja to przeniesienie numeru do T-mobile!
Nie polecę NIKOMU!!!!
Od początku umowy wszystko jest nie tak! CWANIACTWO na każdym kroku!
I jeszcze ten sprawdzian na ??????inteligencję ? - obrazki!!!ZaletyŻadnych!WadyWszystko! -
~Marek / 2019-11-07 10:29
Przenoszenie numeru z abonamentu na kartę trwa już 15 DNI!!!!!!!!!!
Ta sieć to jest paranoja, żeby coś załatwić!!! Kpią sobie z ludzi, codziennie zgłaszają sprawę do działu technicznego co oczywiście nic nie daje!!! DZIADOSTWO< UNIKAJCIE TEGO NIEMIECKIEGO BADZIEWIA!!!Zaletyżadne -
~NataliaS / 2019-11-06 17:52
Z początku byliśmy bardzo zadowoleni zarówno ceną, jak i jakością internetu. Jednak dokładnie po roku od podpisania umowy, oferta Tmobile stała sie porownywalna z każdą inna oferta internetu na rynku... Dobrze jest na początku, później juz coraz gorzej... ZaletyPierwszy rok umowy (umowa na dwa lata) internet działał płynnie, szybko.
Cena przystepna (ok 50zl) za wystarczający pakiet internetu (do przegladania, ogladania tv internetowej, Netflixa).WadyOd połowy trwania umowy internet spowolnil, nie łączy sie z urzadzeniami (wszystkie kreski) -
~Jolka / 2019-11-06 15:16
Reklamacja rozpoczęła się w pierwszej połowie września. W pierwszej połowie października uznanie reklamacji i decyzja o wymianie aparatu. Dziś 6 listopada - minęło 27 dni od decyzji, a wymiana nadal nie doszła do skutku. Przedstawiciel sieci twierdzi, że nie ma terminu do którego ma być dokończony proces reklamacyjny. Ktoś powiedział, że to NONSENS?
Dobiega końca mój długoletni związek z siecią T-Mobile (wcześniej była to ERA). Mam u nich trzy numery telefonów i jeden Internet na tablecie. Przez te wszystkie lata trzy razy byłam zmuszona reklamować aparat (na różnych numerach). Za pierwszym razem (w latach dziewięćdziesiątych) znikający obraz z wyświetlacza nie był usterką (usterki nie stwierdzono) więc kupiłam na rynku nowy telefon by dotrwać do następnej umowy. Za drugim razem wyświetlacz miał wadę fabryczną więc producent wymieniał usterkę kompleksowo. Tym razem nieoczekiwane wyłączanie się telefonu przy naładowanej baterii i problem z ponownym uruchomieniem nie jest usterką (usterki nie stwierdzono). Wymiana aparatu na podstawie jakiegoś błędu proceduralnego, którego dopatrzył się sam operator sieci gdy reklamowałam reklamację. Niby nie ma znaczenia z jakiego powodu być może (w bliżej nieokreślonej przyszłości) będę miała sprawny telefon, jednak taki proces reklamacji zakłada, że to ja próbuje coś wyłudzić, a nie serwis czegoś nie dopatrzył. Ma to znaczenie dla mojego komfortu.
Istotna informacja o której wcześniej nie wiedziałam: mojego iPhone nie naprawiał autoryzowany serwis Apple, tylko serwis z którym ma umowę T-Mobile.ZaletyObsługa klienta mocno uprzejma. Każdy ruch zakończony ankietą badającą stopień zadowolenia klienta.WadyUprzejmość obsługi nic nie wnosi, a badania satysfakcji z obsługi nie przynoszą wymiernego efektu. -
~Jurek / 2019-11-04 00:42
Mam w tej sieci 5 numerów.przenosili mnie pół roku to był koszmar nie chce mi się o tym mowic.Chcę ostrzec tych klientów którzy spędzają urlop na mierzei wiślanej szczególnie za Krynicą Morską tam będziecie pozostawieni na pastwę losu totalny brak zasiegu.Jezdze tam od 10 lat tam jest zawsze horror z zasięgiem ale ostatnio musiałem zapłacić duży roming (dużo kasy) mimo że mam cały czas ustawioną sieć macierzystą płaciłem za roming nie opuszczałem kraju do granicy daleko były reklamacje nic nie pomogło nikt się tym nie przejął musiałem zapłacić jeszcze będę próbował sądownie zobaczymy co z tego wyjdzie ale nie polecam tej sieci bo poprzez nieudolność i brak zasięgu klient musi za wszystko zapłacić zwalają winę na wszystko tylko nie na siebie.Przez większość urlopu jestem poza zasięgiem (i nie tylko ja bo większość ludzi ma z tym problem ) .A tam przyjeżdżają tysiące ludzi .Rosyjska sieć jest w przewadze a jesteśmy w swoim kraju oni nie mogą się dogadać a my musimy za to płacić moi znajomi też mają z tym problem i płacą.Za to co ja przeszedłem w tej sieci to powinienem mieć abonament za darmo nawet ich konsultanci mi współczuli.Wstyd i hańba dla T-Mobile z serca nie polecam.Nie piszę tego żeby im zaszkodzić bo tam pracują normalni ludzie konsultanci którzy nic nie mogą robią dobrą minę do złej gry a sieć robi to co chce .Osobiście odradzam ta sieć kierujcie sie rozumem i opiniami zanim zdecydujecie nad wyborem sieci .Przepraszam jeżeli kogoś znudziłem moim wywodem na ten temat serdecznie Pozdrawiam ZaletyMaloWadyDuzo -
~Krzysztof / 2019-11-02 14:23
W tej sieci zawsze coś nie działa. Podobno kiedyś był taki dzień, że wszystkie usługi działały prawidłowo ale to tylko teoria. ZaletybrakWadyZa dużo by pisac. -
-
~Marek / 2019-11-01 08:47
NIEPOWAŻNA FIRMA, UWAGA NA OSZUSTÓW!!!
przeniesienie numeru z abonamentu do oferty na karte miało trwać 5 dni roboczych, w tej chwili trwa 8dni i Pani na infolinii powiedziała że sprawa zostanie załatwiona za kolejne 4-5 dni
to jest kpina, dobrze ze zrezygnowałem z abonamentu a teraz jeszcze przeniose numer do innej sieci
TOTALNE DNO!ZaletyŻADNEWadyNIEPOMPETENCJA -
~Karol / 2019-10-31 08:20
Stanowczo nie polecam oszustów!!! Za polskie rozmowy np. z telefonem stacjonarnym w Polsce 99 złotych za 5 minut połączenia. Twierdzą, że to przez ruskie przekaźniki, które się włączają na północy Polski a oni "biedni" są zobligowani przepisami i muszą takie sumy naliczać. Złodziejstwo i jednoosobowa reklamacja.Ta sama kobita rozpatruje reklamacje trzystopniowo i otwiera listy nie zaadresowane do niej. Pewnie już tam nikt nie chce pracować uczciwy.A ona wali sztampowo
" zrobiliśmy co trzeba zgodnie z przepisami". Zabieram telefon swój i żony do innego operatora!
I WSZYSTKIM RADZĘ SIĘ ZABIERAĆ OD TEJ FIRMY!ZaletyŻadnych zalet, bo ich reklama o "nonsensach" dotyczy ich nonsensownej działalności i indolencji -
~Patryk / 2019-10-30 10:53
najgorsza sieć, żebym nie mógł wysyłać smsów mając poniżej 1zł na koncie... -
~Patryk / 2019-10-30 10:53
najgorsza sieć, żebym nie mógł wysyłać smsów mając poniżej 1zł na koncie...
strona 108 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- nastepna »