Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2637 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2022-02-18 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, cofnąłem zgodę na telefony od partnerów T-mobile, telemarketerów itd. Wielokrotnie prosiłem na infolinii o zablokowanie (lub zrobienie czegokolwiek) z nękającymi połączeniami typu "Klara Sobieraj" - no i nic. Konsultanci powtarzają wyuczone formułki jakby sami byli botami!!! Tymczasem Google potrafi skutecznie zablokować spam telefoniczny, choć z pewnością ma mniej danych niż firma T-Mobile o swojej własnej sieci. Jak to można wytłumaczyć, czy przypadkiem T-Mobile nie zarabia w skali kraju ogromnych pieniędzy na tych oszustach i naciągaczach w rodzaju Klary?
    WadyLekceważenie klienta.
  • ~Paweł / 2022-09-01 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejstwo i tyle. Mam numer ma kartę i zawsze mam środki na koncie ponad stan, to bez powodu i bez powiadomienia zostaje zawieszona usługa, co powoduje znikanie środków z konta bez wcześniejszego poinformowania. Po czym dostaję smsa o zasileniu konta. W ostatnim przypadku było to ok 20 zł, czyli finalnie wyszedł koszt 50 zł a wyszedł 30 zł. Niestety pracownik infolinii twierdzi, że nie może przyjąć reklamacji. Nie polecam tej firmy, dodam też, że moim zdaniem jest to najgorsza linia, jeżeli chodzi o telefonię komórkową.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCzęsty brak zasięgu, niemili pracownicy na infolinii, brak możliwości reklamacji telefonicznej.
  • ~Paweł / 2022-09-01 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejstwo i tyle. Mam numer ma kartę i zawsze mam środki na koncie ponad stan i bez powodu i bez powiadomienia zostaje zawieszona usługa, co powoduje znikanie środków z konta bez wcześniejszego poinformowania. Po czym dostaję smsa o zasileniu konta. W ostatnim przypadku było to ok 20 zł, czyli finalnie wyszedł koszt 50 zł a powinien 30 zł. Niestety pracownik infolinii twierdzi, że nie może przyjąć reklamacji. Nie polecam tej firmy, dodam też, że moim zdaniem jest to najgorsza firma, jeżeli chodzi o telefonię komórkową
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCzęsty brak zasięgu,niemili pracownicy na infolinii,brak możliwości złożenia reklamacji telefonicznie
  • ~Paweł / 2022-12-01 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują w biały dzień! Zawarłem umowę na 2 numery, internet, telewizję... Czekam miesiąc na podłączenie światłowodu, dzwonię do T-Mobile i się dowiaduję że umowa na numery została podpisana, a na telewizję i internet monter ma umowe, którego nie ma...
  • ~Paweł / 2023-01-13 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna jakość internetu i obsługi klienta.
    Chore ceny i podejście pracowników.

    Traktują swoich klientów jak dzieci i jedyne co potrafią odpisać to "zresetuj urządzenie".

    Bardzo się zawiodłem na koniec tamtego roku i początek bieżącego. Z pewnością się coś zmieniło w jakości, ponieważ kiedyś byłem bardzo zadowolony.
    Nie wiem co jeszcze mogę zrobić, aby ponieśli konsekwencje, chyba niestety się nie da.

    Uciekam jak tylko skończy mi się umowa.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna jakoś internetu
  • ~Paweł / 2023-08-11 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez prawie dwa lata walczę z t mobile o możliwość korzystania z internetu ponieważ zarówno w telefonie jak i w modemie wifi zasięg pod Wrocławiem jest katastrofalny. Za każdym razem odpowiedź jest ta sama że nie gwarantują stałej prędkości. Tylko że ja chcę jakąkolwiek prędkość różną od 0 bo nie można otworzyć żadnej strony. Na szczęście mam też internet u konkurencji i dzięki temu mogę napisać opinię i przestrzec innych przed nabyciem w butelkę.
    ZaletyNie ma bo nie działa
    WadyBrak zasięgu pod Wrocławiem. Ignorowanie reklamacji.
  • ~Paweł / 2024-01-19 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja również zostałem oszukany w taki sposób. Omijać szerokim łukiem.
  • ~Paweł / 2024-06-01 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają „nowe” numery jak to oni mówią jako „czyste” a w rzeczywistości są to numery po przejściach. W moim przypadku trafił mi się numer podpięty do konta poprzedniego właściciela tego numeru, przez co nie można go dopiąć do konta w systemie Blik. Bank nie jest w stanie póki co, nic zrobić. T-Mobile proponuje kolejny „czysty” numer za 100 zł nie gwarantując, że nie będzie powtórki z „rozrywki”.
  • ~pazdan / 2023-09-19 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    t-mobile to banda złodziei i oszustów!!! pobierają miesięczną opłatę w terminie a usługi nie są świadczone. chodzi dokładnie o to ze dzwonić i pisać smsy można ale internet nie działa. konsultantki z t-mobile (a raczej zakłamane debile) za każdym razem mówią o rzekomej awarii nad którą "technicy" już pracują. i tak za każdym razem. wy niemieckie skurwy..ny i złodzieje będziecie za to wyjaśnieni!!!
  • ~paziufa / 2020-08-11 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nasza firma od lat jest klientem T-Mobile. Końcem maja 2020 r. podpisaliśmy aneks przedłużający umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w tym platformy głosowej zawierającej telefon stacjonarny i fax.
    W dniu 01.07.2020 r. operator samowolnie wyłączył nam platformę głosową, pozbawiając nas dostępu do telefonu stacjonarnego i faxu, nie racząc nawet o tym nas poinformować. W chwili obecnej klienci nie mogą się do nas dodzwonić. Tracimy klientów i potencjalne zyski.
    W ubiegłym tygodniu zgłosiłam reklamację, gdzie zapewniono mnie telefonicznie, że do 4 godzin usługa zostanie przywrócona.
    Niestety do chwili obecnej tak się nie stało. Wielokrotnie kontaktowałam się telefonicznie z infolinią T-Mobile, nikt nie jest w stanie udzielić wiążącej informacji kiedy usługa zostanie przywrócona, e-maile pozostają bez odpowiedzi.
    Zaskakujące jest lekceważące traktowanie klienta przez T-Mobile, jeśli podpisuje się umowę usługi włączają "od ręki", a tym przypadku musimy czekać i nie wiadomo jak długo.
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie, nie słowność
  • ~pedro / 2022-03-17 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Abonament rodzinny, nie jest wcale rodzinny!!!! A numer zarządzający nie ma żadnej kontroli i władzy nad numerami mu podległymi, mimo to że to on za nie wykłada kasę. Sama nazwa mówi abonament rodzinny!!! Czyli małżeństwo i dzieci, a wiadomo że dzieci muszą mieć kontrolę nad tym cob robią. Niestety T-Mobile tego nie zapewnia!!! Dlatego nie polecam tej sieci!!!
    ZaletyZero zalet
    WadyJak w opisie
  • ~peter / 2021-11-06 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Już kiedyś T-Mobile siadało, później trochę lepiej a teraz znowu. Najbardziej wk... mnie ich niby 5G. Zamówiłem bo myślałem że błyskawica a prędkości mniejsze niż 4G :/ ODRADZAM
    Zaletybrak
    Wadyza długo wymieniać
  • ~Pikachara / 2019-07-20 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    nieda sie kożystać z internetu
    kabel do podłączenia nic niedaje
    o 19 to wogóle niedziała tylko o godzinie 23:50 albo o 00:00 działa normalnie i moge załatwić sprawy ALE CO Z TEGO JAK NIEŚPIE PRAWIE CAŁĄ NOC ŻEBY NP NAPISAĆ DO PRZYJACIELA EMAIL Z PLIKIEM ALBO TYM CO CHCIAŁ ALBO ROZMOWA PRZEZ DISCORD, SKYPE NIC NIEDZIAŁA
    musze kożystać z internetu orange na karcie w telefonie by np powiedzieć że wyśle mu to o pierszej w nocy
    niepolecam....
    a i to są oszuści bo miało być 200 mb/s a jest 100kbs
    q w nocy to 3/4
    Zaletychyba żartujesz że to ma zalety
    a ma nagrzewa sie i można sie ogrzać lol
    Wadywszystko co ma to wady
  • ~Pikolo / 2023-07-31 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę najdroższy chyba rachunek na świecie 70 zł za mniej niż 1mb/s. Brak odpowiedzi na zgłoszenia. Konsultant w rozmowie powiedział, że pogorszyła się jakość Internetu, ponieważ przyłączyli do sieci więcej klientów. Tylko, że ja praktycznie z 20Mb/s mam teraz nawet 0,25 Mb/s. Ping czasem sięga 520. Tyle w temacie.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo słaba szybkość Internetu, praktycznie to częściej go nie mam.
  • ~Piorunno / 2022-06-24 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem, ciągle przerwy w dostawie internetu, jak i jego całkowity brak co rusz, obsługa i podejście do klienta totalne zero. Jakość świadczonych usług jest zawyżana, wciskają bubel. Po podłączeniu ich internetu odrazu problemy. Załamałem się jeszcze tyle pieniędzy płacić za coś czego praktycznie nie ma.
    WadyOszuści i
  • ~Pioterson / 2022-08-31 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    T-mobile myślałem że jest dobrym internetem po przejściu z Orange z 6Mb intenetu ale tu jest tragicznie w dzień mam w okolicach 10/20Mb o pingu nawet mi się mówić nie chce sam używając internetu mam wmiare stałe 30ms ale wystarczy jedna osoba na internecie już mam skoki do 1000/3000ms w dodatku nie wiadomo dlaczego w okolicach 20/21 internet zwalnia do 4Mb a nawet poniżej 1Mb tragedia
    Zaletywmiare dobra prędkość w dzień
    Wadysłaby ping,po 20/21 spada prędkość
  • ~Piotr / 2019-03-07 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam tą firmę.W czasie wizyty w salonie w Galerii Jurajskej w Częstochowie zostałem potraktowany w sposób niedopuszczalny w stosunku do klienta.Pracownik salonu pan Łukasz w sposób bezczelny i arogancki monosylabami odpowiadał na moje zastrzeżenia co do działania oferty,za którą zapłaciłem, a tego nr telefonu używam ponad 20 lat.Nadmienię to kolejna moja wizyta w celu rozwiązania problemu. Na prośbę o podanie imienia i nazwiska w celu kontaktu z przełożonym, pan Łukasz odpowiedział:" tu jest napisane" i wskazał plakietkę na koszuli. Nie chciało mu się również zadbać o pieniądze w celu wydania reszty przy zakupie doładowania. Takie podejście do klienta jest niedopuszczalne i w dobie ogromnej konkurencji utwierdza mnie w przekonaniu o zmianie operatora.
    WadyPracownik do wymiany
  • ~Piotr / 2019-12-14 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 15 lat byłem w tej sieci ale po dzisiejszej rozmowie z konsultantką, która mnie tak podjararała zaraz zadzwoniłem do plusa i przeniosłem numer. Panienka mi zaczęła stawiać warunki co do nowej umowy na moje prośby powiedziała mi że ja mam wybrać to co ona mi proponuję a nie to co ja chce po pytaniu kto jest dla kogo czy ona dla mnie i kto płaci na kogo oprysklieie mi odpowiedziała że ją to nie interesuje. Won szwaby do siebie ale tak to było za tych złodziej po-psl wszystko sprzedać Niemcom i francuzom a my naród pracujmy na tych złodziei. Omijać szerokim łukiem tidebila.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2019-12-26 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet domowy miał byc super szybki, a jest wolny. Zdarzaja sie takie dni jak teraz w swieta ze predkosc jest taka, ze nawet zwykla strona nie chce sie otworzyc i musze korzystac z internetu w telefonie zeby napisac chocby te opinie.. Kiedys juz dzwonilem w sprawie wlasciwie braku internetu i powiedzieli ze nie sa w stanie nic zrobic... dobrze ze umowa juz sie konczy za pare dni :)
    Zaletybrak
    Wadywolny internet/brak internetu, brak dzialan naprawczych
  • ~Piotr / 2020-05-31 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddałem telefon do reklamacji której nie uznali. W protokole przyjęcia telefonu jasno jest wpisane że telefon nosi ślady użytkowania. Przy odbiorze okazało się że jest pęknięty wyświetlacz dla tego telefonu nie odebrałem. W odpowiedzi dostałem że pęknięcie na pierwsze rzut oka mogło być nie widoczne dla pracownika. Po paru miesiącach odebrałem W końcu telefon I okazało się że to już nie jest pęknięcie cały wyświetlacz popękane jest. Pewnie od leczenia nie używania albo wiem przez koronawirus popekal. Oszusci
    ZaletyBrak
    WadyOszusci
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1189
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2040
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187