Próba rozwiązania problemów odnośnie sieci komórkowej z której byłam zadowolona do dnia 22 lutego.
Niestety problemy, które się pojawiają i się nawarstwiają a wraz z nimi próby nawiązania kontaktu i ewentualnego rozwiązania trwają już od 11 dni. Niestety bezskutecznie.
Kontakt nawiązany był za pomocą -> bezpośrednio w salonie w Nova Park (trzykrotnie), czacie z Konsultantem poprzez aplikację, mailach oraz rozmowami telefonicznymi z Infolinią/Biurem obsługi. Niestety kontakt z tą firmą jest bardzo ograniczony i bardzo ciężko wręcz niemożliwe jest otrzymanie jakiejkolwiek informacji i ewentualnie jakiegoś rozwiązania dotyczącego (nie)działania sieci - brak zasięgu, brak internetu w kraju i poza nim w strefie roamingowej 1A.
Podejście do Klienta na czacie w aplikacji, maile oraz rozmowy z Konsultantami z Infolinii. Przekładanie zadeklarowanego przez Sieć o kolejne dni na odpowiedzi na temat złożonych reklamacji i zgłoszeń technicznych. Treści takich sms od oficjalnej firmy:
" informujemy, że zgłoszenie o numerze .............. wymaga dodatkowej weryfikacji. Postaramy się " (!!!!!) odpowiedzieć na zgłoszenie do dnia: 06-03-2024. Przepraszamy za niedogodności."
Takie sms dostaje przez ostatnie dni, więc każdego dnia dostaje informację o przełożeniu terminu na następny dzień, bo zgłoszenie o numerze .... "wymaga dodatkowej weryfikacji". Na różne sposoby próbowałam dowiedzieć się (np. Na infolinii bądź w treści maila) czego dotyczy taka weryfikacja, jakie dane trzeba uzupełnić lub ewentualnie co potrzebują do weryfikacji, aby ona przebiegła pomyślnie i przyspieszyć tą naprawę.
Niestety nie otrzymałam takiej informacji.
Dosłownie brak słów.
Z tego co Pani powiedziała w Salonie sieci komórkowej to wykorzystałam już wszystkie ścieżki komunikacji, wyczerpałam ilość kategorii/tematów złożonych pism, reklamacji, zgłoszeń technicznych, maili, przeprowadzonych rozmów na infolinii bądź konwersacji na czacie konkretnej aplikacji należącej do konkretnej sieci komórkowej.
Ostatecznie podczas dzisiejszej ostatniej rozmowy z Konsultantem na Infolinii, dostałam informację, że Konsultantka napisała ponaglenie do działu technicznego, aby spróbować przyspieszyć ich odpowiedź na złożone reklamacje, pisma itp oraz rozwiązanie problemów, by przywrócić działanie sieci komórkowej. Karta SIM została wymieniona na nową w poniedziałek 26 lutego a telefon mam w miarę nowy, bo mam go niespełna 4 miesiące, więc telefon nie jest źródłem problemu odnoszącego się do sieci. Nadto posiadam drugą karte z innym numerem, która loguje się jako SIM 2 i ta inna Sieć działa bez zarzutów.
Mam wszelkie dokumenty, treść reklamacji, udokumentowanie działanie sieci i brak internetu w centrum Gorzowa i na terenie kraju roamingowego w strefie 1A.
Pakiet mam wykupiony i aktywny a w jego skład między innymi wchodzi pakiet internetu w wysokości 6.52GB w strefie roamingowej 1A. Ale niestety mimo ważności pakietu, naliczane są w dalszym ciągu dodatkowe koszta.
Ponadto otrzymałam SMS od sieci w dniu 14 lutego, że przestają mi naliczać dodatkowe opłaty 9.20zł za 1GB zużytego internetu, bo numer przebywa częściej w Polsce niż poza nią. Ale niestety to był tylko SMS, bo w rzeczywistości od 14 lutego do dzisiaj suma naliczonych dodatkowych kosztów na poczet internetu została pobrana z konta a jej suma jest ogromna. Od 1. lutego do 1. marca wydałam na same doładowania konta ponad 200zł (numer mam na karte) a tej kwoty nie ma na koncie. Została pobrana, ale nie wiadomo dokładnie na jakie usługi świadczone przez Sieć telekomunikacyjną.
Chce zmienić Sieć najszybciej jak to możliwe, ale chce rozwiązać spór, by nie mieli jakiś wymówek typu - że nie jestem już ich Klientem.
ZaletyBRAK
WadyMNÓSTWO NIEPRAWIDŁOWOŚCI OD DZIAŁANIA SIECI, KONTAKT, PRZEDŁUŻENIA NARZUCONEGO TERMINU NA ODPOWIEDŹ PRZEZ SIECI TERMINU, NIEWYWIĄZYWANIE Z TERMINAMI I STWIERDZENIEM "ZA CHWILE" TA CHWILA TRWA JUZ OD 12 DNI WYŻEJ OPISANEJ FIRMY
~Paulina / 2024-09-13 12:38
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejskie umowy chcąc zerwać umowę płacisz ogromne kary
ZaletyBrak
WadyZłodziejskie umowy
~pawel / 2019-08-06 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Sprawa wyglada następująco zamówiłem przez strone internetową t-mobile huawei y5 2019
Nagle zamówienie zostało anulowane bez zadnej informacji nic dlatego przestrzegam ludzi zeby nie zamawiali przez internet a najlepiej do innej sieci bo ta siec to dno
WadyKłamstwa co do klienta
~Pawel / 2021-07-22 09:24
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa tragedia. Konsultanci robią zupełnie co innego , niż się im mówi. Nie polecam. Są lepsze sieci. Nie pakujcie się w to.
WadyObsługa
~Paweł / 2018-05-26 08:25
Ocena: 1.00 / 5
Witam , jeżeli ktoś chce internet za 70 zł bez limitu ,to radzę sie zapoznać z regulaminem który mówi w punkcie 3.2.6 że jest 100 gb pełnej prędkości a potem zwalnia do 2 mb/s i to właśnie jest ten internet bez limitów, t mobile jest poniżej krytyki
Zaletyżadnych
Wadycałe mnóstwo
~Paweł / 2018-06-03 11:44
Ocena: 1.00 / 5
Nielimitowany internet domowy - Brak możliwości pobierania plików (instalator, strona, torrent) - strumieniowanie działa, przy idealnym zasięgu i maksymalnej przepustowości.
ZaletyYoutube, netflix i inne działają bez problemów.
WadyBrak możliwości ściągania plików.
~paweł / 2018-07-27 07:28
Ocena: 1.00 / 5
przedłużałem umowę przez konsultanta i mnie oszukał. Celują tak, by podpisać umowę pm okresami rozliczeniowymi, po 2 tyg dopiero dostajesz fakturę i jesteś w siwej...... Mailujesz, wyjasniasz, kicha, podpisaleś wielostronicową umowę której nie miałeś szans przeczytać przy kurierze, zaufałeś miłej pani/u że jest to, co uzgodniliście. nie dawajcie się nabrać.
Zaletynie ma
WadyBardzo wolny internet,zrywanie połączenia 2razy zgłaszane nic nie zrobili
~Paweł / 2019-02-21 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Mam dość internetu domowego na kartę w wydaniu T-Mobile. To jakś porażka jest
http://www.speedtest.pl/test/202413224
~Paweł / 2020-09-04 21:59
Ocena: 1.00 / 5
Porażka totalna oszukują i kradną manipulują człowieka do podpisania umowy a potem okazuje się ,że przez dwa lata nie można odstąpić od umowy nie ważne czy dobrze działa zasięg czy inne rzeczy nie można jedynie można po opłaceniu kary masakra nie polecam z całego serca zawiodłem się strasznie to porażka totalna tej firmy
Polecam Premium mobile sam z tego zrezygnowałem ale przynajmniej rezygnacja z umowy w ten sam dzień bez problemów i znów wrócę
ZaletyBrak porażka na każdym kroku
Jak nie zasięg to Internet
WadyZasięg
~Paweł / 2021-01-15 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Szczerze odradzam T-Mobile - posiadam internet do 20mb/s, a tak naprawdę nie mam nawet 1mb/s. Internet w godzinach od 15:00 do 01:00 nie działa w ogóle, bo wszystko jest przeciążone. Jeśli ktoś używa internetu do gier, to może zapomnieć o normalnym graniu, bo ping wynosi 2000ms. Omijajcie szeroko tego operatora!
ZaletyBrak
Wady- prędkość
- limit
- brak dostępu do internetu między 15:00 a 01:00
~Paweł / 2021-04-15 11:26
Ocena: 1.00 / 5
niestety przestrzegam każdego przed zawarciem umowy z t-mobile poprostu złodzieje i kłamcy, wszystko fajnie jak sie u nich jest ale jak sie rezygnuje przysyłaja jakies chore faktury nieistniejące nr żenada i oszustwo
~Paweł / 2022-02-18 00:36
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, cofnąłem zgodę na telefony od partnerów T-mobile, telemarketerów itd. Wielokrotnie prosiłem na infolinii o zablokowanie (lub zrobienie czegokolwiek) z nękającymi połączeniami typu "Klara Sobieraj" - no i nic. Konsultanci powtarzają wyuczone formułki jakby sami byli botami!!! Tymczasem Google potrafi skutecznie zablokować spam telefoniczny, choć z pewnością ma mniej danych niż firma T-Mobile o swojej własnej sieci. Jak to można wytłumaczyć, czy przypadkiem T-Mobile nie zarabia w skali kraju ogromnych pieniędzy na tych oszustach i naciągaczach w rodzaju Klary?
WadyLekceważenie klienta.
~Paweł / 2022-09-01 10:35
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejstwo i tyle. Mam numer ma kartę i zawsze mam środki na koncie ponad stan, to bez powodu i bez powiadomienia zostaje zawieszona usługa, co powoduje znikanie środków z konta bez wcześniejszego poinformowania. Po czym dostaję smsa o zasileniu konta. W ostatnim przypadku było to ok 20 zł, czyli finalnie wyszedł koszt 50 zł a wyszedł 30 zł. Niestety pracownik infolinii twierdzi, że nie może przyjąć reklamacji. Nie polecam tej firmy, dodam też, że moim zdaniem jest to najgorsza linia, jeżeli chodzi o telefonię komórkową.
ZaletyNie ma zalet
WadyCzęsty brak zasięgu, niemili pracownicy na infolinii, brak możliwości reklamacji telefonicznej.
~Paweł / 2022-09-01 10:50
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejstwo i tyle. Mam numer ma kartę i zawsze mam środki na koncie ponad stan i bez powodu i bez powiadomienia zostaje zawieszona usługa, co powoduje znikanie środków z konta bez wcześniejszego poinformowania. Po czym dostaję smsa o zasileniu konta. W ostatnim przypadku było to ok 20 zł, czyli finalnie wyszedł koszt 50 zł a powinien 30 zł. Niestety pracownik infolinii twierdzi, że nie może przyjąć reklamacji. Nie polecam tej firmy, dodam też, że moim zdaniem jest to najgorsza firma, jeżeli chodzi o telefonię komórkową
ZaletyŻadnych zalet
WadyCzęsty brak zasięgu,niemili pracownicy na infolinii,brak możliwości złożenia reklamacji telefonicznie
~Paweł / 2022-12-01 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują w biały dzień! Zawarłem umowę na 2 numery, internet, telewizję... Czekam miesiąc na podłączenie światłowodu, dzwonię do T-Mobile i się dowiaduję że umowa na numery została podpisana, a na telewizję i internet monter ma umowe, którego nie ma...
~Paweł / 2023-01-13 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna jakość internetu i obsługi klienta.
Chore ceny i podejście pracowników.
Traktują swoich klientów jak dzieci i jedyne co potrafią odpisać to "zresetuj urządzenie".
Bardzo się zawiodłem na koniec tamtego roku i początek bieżącego. Z pewnością się coś zmieniło w jakości, ponieważ kiedyś byłem bardzo zadowolony.
Nie wiem co jeszcze mogę zrobić, aby ponieśli konsekwencje, chyba niestety się nie da.
Uciekam jak tylko skończy mi się umowa.
ZaletyBrak
WadyFatalna jakoś internetu
~Paweł / 2023-08-11 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Przez prawie dwa lata walczę z t mobile o możliwość korzystania z internetu ponieważ zarówno w telefonie jak i w modemie wifi zasięg pod Wrocławiem jest katastrofalny. Za każdym razem odpowiedź jest ta sama że nie gwarantują stałej prędkości. Tylko że ja chcę jakąkolwiek prędkość różną od 0 bo nie można otworzyć żadnej strony. Na szczęście mam też internet u konkurencji i dzięki temu mogę napisać opinię i przestrzec innych przed nabyciem w butelkę.
ZaletyNie ma bo nie działa
WadyBrak zasięgu pod Wrocławiem. Ignorowanie reklamacji.
~Paweł / 2024-01-19 09:22
Ocena: 1.00 / 5
Ja również zostałem oszukany w taki sposób. Omijać szerokim łukiem.
~Paweł / 2024-06-01 17:13
Ocena: 1.00 / 5
Sprzedają „nowe” numery jak to oni mówią jako „czyste” a w rzeczywistości są to numery po przejściach. W moim przypadku trafił mi się numer podpięty do konta poprzedniego właściciela tego numeru, przez co nie można go dopiąć do konta w systemie Blik. Bank nie jest w stanie póki co, nic zrobić. T-Mobile proponuje kolejny „czysty” numer za 100 zł nie gwarantując, że nie będzie powtórki z „rozrywki”.
~pazdan / 2023-09-19 18:13
Ocena: 1.00 / 5
t-mobile to banda złodziei i oszustów!!! pobierają miesięczną opłatę w terminie a usługi nie są świadczone. chodzi dokładnie o to ze dzwonić i pisać smsy można ale internet nie działa. konsultantki z t-mobile (a raczej zakłamane debile) za każdym razem mówią o rzekomej awarii nad którą "technicy" już pracują. i tak za każdym razem. wy niemieckie skurwy..ny i złodzieje będziecie za to wyjaśnieni!!!