Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Angelika / 2020-03-02 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    6 mcy nie był płacony abonament, bo moja pracownica poszła na macierzyński i szczerze zapomniałam przy ilości telefonów w firmie. Dołożyli mi do natychmiastowej zapłaty abonament do przodu na resztę miesięcy i karę 2300!!! Razem ponad 5 tys. Napisałam pismo o rozłożenie na raty, w odpowiedzi otrzymałam informacje, że mam się kontaktować z komornikiem. Tyle. W mojej opinii nigdy więcej ta firma!
  • ~dinopl / 2020-03-01 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie ich jak ognia, oszuści, doliczają różne operacje premium bez wiedzy właściciela!!!!, trzeba wszystkiego pilnować i z każdym rachunkiem latać do obsługo klienta bo infolinia ma wszystko w du.pie. Chory operator, każdy ma wady i zalety ale T-mobile nie powinien istnieć. Banda OSZUSTÓW !!!!!!
    Zastanówcie się milion razy zanim cokolwiek z nimi podpiszecie po potem będzie płacz.
    ZaletybrAK
    WadyDOLICZANIE OPŁAT, SŁABY ZASIĘG
  • ~Irena / 2020-03-01 12:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem 59 min i na razie wciąż czekam
    Oddana klientka ( 15 lat z T-Mobile plus 3 nr tel ) pozdrawiam
  • ~Xd / 2020-03-01 01:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem abonentem siei T-Mobile od dwóch lat a cały czas kłamią ludzi ze wszystko działa a zamiast LTE jest 3G T-Mobile jest najgorszym operatorem w Polsce T-Mobile to złodzieje i oszusty i kłamcy
    WadyWszystkie nadajniki T-Mobile są wadliwe
  • ~WYKORZYTANA / 2020-02-29 02:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Zmanipulowano mnie dziś w Punkcie Obsługi na KEN 98. Umowa cesji plus zakup telefonu. Calość zajęło ok, 2 godziny.Konsultantka przyniosła dwa pudelka, jedno z telefonem, drugie niewiadome. Po chwili powiedziała,że oferują nam router za 9 zl.
    Routeru nie potrzebowałam, ale bylam mile zaskoczona ofertą.
    Pani fakturę za router wydrukowała i nie pokazując mi jej, schowała do teczki.
    Po powrocie okazało się, że jest to stawka miesięczna , a calość ceny za badziewny router to 318,96 brutto.
    Czuję się zmanipulowan, wykorzystana i oszukana.
    WadyManipulacje, brak pelnej informacji, wykorzystywanie luk w prawie, premedytacja
  • ~agar6 / 2020-02-28 19:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Negatywna, a po co to komu potrzebne i tak to nie jest poważnie nie jest traktowane.
    Zaletybrak zainteresowania i brak szacunku dla klijęnta
    Wadytotalna porażka
  • ~Paweł / 2020-02-28 10:05
    Ocena: 3.33 / 5
    Zachodniopomorskie bardzo słaby zasięg telefoniczny w trakcie rozmów przerywa i to nie wina telefonu bo sprawdziłem na innych telefonach wina t-mobile słaby zasięg.
    Wadyslaby zasięg
  • ~nabityprzeztmobile / 2020-02-27 23:37
    Ocena: 1.33 / 5
    T-Mobile oraz tajemniczy Direct Billing. Na moim rachunku, tak jak u wielu innych osób pojawiły się tajemnicze opłaty związane z usługą Direct Billing. Podczas próby złożenia reklamacji poprzez infolinię okazało się, iż nie mogę tego uczynić i należy napisać do jakiejś tajemniczej firmy Direct Virgin – bezpośrednio. No coż – rachunek i numer rachunku bankowego są T-Mobile to dlaczego mam kogoś szukać i pisać skoro nie od niego dostałem obciążenie. Zacząłem szukać w internecie i okazuje się, iż nie jestem pierwszą, nie setną i zapewne nie tysięczną ofiarą oszustwa tej firmy oraz w tym konkretnym przypadku złodziejskich usług premium. Posty sięgają lat wstecz i okazuje się, iż T-Mobile zdaje sobie z tego sprawę, a także jak napisane jest na jednej ze stron z linkiem do T-Mobile, operator musi mieć umowę na takie usługi z tą firmą, aby móc przekazywać jej pieniądze “Przystąpienie do usług direct billing”. Wobec tego konkluzje/możliwości dla mnie są 2 – albo
    T-Mobile robi to w pełni świadomie czerpiąc korzyści z naciągania swoich abonentów, albo jest tam taki bałagan, iż nie potrafią zablokować takich scammerów przez dłługi czas.

    Sytuacja z nabiciem mojego rachunku tak jak wielu innych osób jak
    czytam związana jest z jakąś podróżą (w moim przypadku do Krynicy).

    Kolejną rzeczą to jest to jak złodzieje podchodzą do ustawionego limitu 31 PLN przez T-Mobile – robią obciążenie tuż poniżej granicy limitu 28 PLN (2 smsy po 14 pln), wobec tego jak dla mnie robią to w pełni świadomie i zapewne oczekując, iż wiele osób machnie ręką i zablokuje na przyszłość premium.

    Zaznaczając od razu. Nie wysyłałem żadnych smsów o godzinie 6.40 rano (w tym czasie raczej śpię zwłaszcza na wyjeździe) i nie oglądałem żadnych dziwnych bądź nawet bardzo mało dziwnych stron.

    Nie mam Google Play ani żadnej gry zainstalowanej na iphone.

    Może T-Mobile kiedyś odpowie dlaczego taka sytuacja trwa od bardzo długiego czasu, z takimi samymi scammerami i
    dlaczego posiadając taką wiedzę przynajmniej nie blokuje ich. Dla mnie jest to niedopuszczalna sytuacja, że operator nie dba i nie chroni swoich abonentów. Niestety – dopiero co przeniosłem numer do tej sieci i na sam początek takie sytuacje…
    Zaletyróżowy kolor
    Wadypozostałe
  • ~Blankka / 2020-02-27 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwagę na niemiła panią pracująca w T-mobile ze Skoczowa która nie potrafi rozmawiać z klientem!!
    Krzyczy, unosi się, i jeszcze się rozłącza.
    Taka osoba wogole nie powinna siedzieć w takim miejscu.
  • ~Zakochany w T-Mobile / 2020-02-27 07:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę unikać ta firmę z daleka. T-Mobile korpo przez duże K, gdzie klienta mają głęboko w d..... .
    Omyłkowo załadowałem telefon kwota 500zl zamiast 50. Po szybkiej interwencji na infolinii dostałem potwierdzenie, ze operacja jest do cofnięcia. Po złożeniu wniosku mailowo itd odpowiedz cyt „Informuję, że doładowanie zostało wykonane i technicznie nie jest możliwy zwrot środków.” Poprosiłem o wyjaśnienie, jaka jest podstawa odmowy, na co dostaje odpowiedz,która cytuje:
    „ Ponownie wyjaśniam, że nie mamy możliwości zwrotu kwoty.

    Doładowanie zostaje zlecone technicznie.

    Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. „

    Rozmowa jak z debilem.
    Dziękuje za takie podejście do klienta. Przestrzegam przed bandyckimi praktykami tej pseudo firmy. Jezeli macie alternatywę, nie bierzcie tego badziewia. Ostrzegam!
    ZaletyMożna się pośmiać z podejścia do klienta
    WadySam ocen po wpisie
  • ~niezadowolony / 2020-02-26 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W wyniku błędu w ich systemie księgowym, nie zaksięgowali dokonanej płatności za fakturę i bez ostrzeżenia wyłączyli telefony w firmie. Obsługa telefoniczna fatalna! Najpierw wiszenie na linii, po czym konsultantka stwierdza pouczającym tonem, że "należy płacić faktury w terminie" sic! Zamiast od ręki naprawić błąd, poinformowano mnie, abym przesłał potwierdzenie przelewu i czekał 4 godziny! Każdy wie, co znaczą 4 godziny dla firmy bez telefonów.
    Bezczelność i nikt nad tym nie panuje!
    Absolutnie nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Danek / 2020-02-26 01:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady, wciskają Seniorom najgorszy szajs w pierwszym roku 20 zeta w drugim 40, chyba, ze sie zorientowałes, to mozesz przedłuzyc o kolejne 2 lata po 20 zeta /miesiąc. Po pół miesiąca zdycha sms, nie wspominajac o limitach rozmów. Senor - 90 lat. Firma/padalce, co na nie wiedzy starszych zeruje, tworzy takie oferty i szkoli swoich pracowników do tak nieetycznych zachowań sprzedażowych.
    Zaletydiabli wiedza
    Wadypazernosc i brak etyki biznesowej
  • ~adam / 2020-02-25 13:32
    Ocena: 1.67 / 5
    TO JEST ZART MOWIA CO INNEGO NA INDOLINI A POTEM KAŻĄ PŁAĆIĆ WIĘCEJ (DOLICZAJA KARY)
    Zaletymialem za 30zl 60gb chyba
    Wadyobsluga klineta to jest zart jakis 20 zl za czekanie na infolini ( niektore sa platne inee nie) spędziłem godzinie zeby sie dowiedziec czego kolwiek
  • ~KapiszonZagajski / 2020-02-25 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od jakiś 5 miesięcy zawarłem ofertę z tą firmą na 20mb downloadu i uploadu, przez początek było bardzo dobrze lecz ostatnio zaczyna wszystko się walić na łeb 0.02 downloadu w kryzysowych momentach podczas gry 800 pingu po skontaktowaniu się z obsługą powiedzieli że technicy to zrobią, po czym dostaję SMS w którym informują mnie o tym że z moim internetem wszystko jest w porządku, więc zasiadłem do komputera zrobić ponownie speedtest i polepszył się o 1.50mb gdzie w ofercie jak wcześniej mówiłem powinienem mieć 20mb nie polecam tej firmy.
    WadySzybkość internetu, Obsługa klienta
  • ~Krystian / 2020-02-24 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci ciągle oszukują nawet z darmowym internetem za darmo w mój t mobile aplikacji a i włączają się samoczynnie jakieś taryfy na internecie zamiast 30zł musieliśmy zapłacić 60zł i bardzo nie miła obsługa
    ZaletyUmią na ciągnąć
    WadyNie miła obsługa???? dzwonią z jakimiś reklamami
  • ~Janusz K / 2020-02-23 23:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej. Mieszkamy w Ursusie, mamy 3 telefony i int domowy. Od 3 miesięcy mają awarie z internetem w okolicy i prędkość jest jak 20 lat temu. Na reklamację piszom abym zmienił miejsce na inną dzielnicę gdzie dobry sygnal. Chamstwo w lutym 2020.
    ZaletyBrak
    WadyArogancja, chamstwo. Nigdy więcej.
  • ~Funio / 2020-02-22 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ja miałem taki przypadek zadzwonił do mnie z ofertäą przedstawiciel T-mobile przedstawił daną oferte na trzy nr. Telefon mòwił ze czyszczenie magazynòw Mają i z ponad 3 tys. Na 1.700 oczywiscie w Ratach wiec sie zgodziłem Jak sie okazało przyszła umowa tylko na jeden nr. Bo na pozostało już nie pusciły obietnice przedstawiciela Telefon przyszedł teh samej firmy ale o wartosci 1000zł a do tego ruter za ktòry po pòł roku za głodòwke musiał bym płacić dodatkowe 40 zł a o tym przedstawiciel nie wspomniał.noszzz debili szukają
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie
  • ~bnmk / 2020-02-19 18:06
    Ocena: 1.33 / 5
    za dlugo bylem t-mobile. na poczatku jeszcze internet w miare dobrze chodził, ale od 1,5 roku to szajs nie z tej ziemi. naobiecywali kokosy a wyszlo jak zwykle, nigdy wiecej t mobile. po 5 razie reklamacji internetu dali upust 50 zloty na 6 miesiecy, po tym okresie doj... 80zl wiecej smiechu warte. po kolejnych razach reklamacji meilowo i telefonicznie przestali odpisywac a konsultant za kazdym razem mowil,,, dzial techniczny z panem skataktuje sie,, h.. ja skataktowal sie, totalna olewka klijena. na pozegnanie z tmobile zastanawim sie czy nie podac ich do sadu za niewywizanie sie z umowy!!!!
    Zaletyniema
    Wadywszystko
  • ~Jacek / 2020-02-19 08:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzień dobry
    Kilkanaście lat w T-Mobile i mam dosyć
    1. abonament na dwa lata a raty za tablet na 3 lata (na plus karta działała w 3 roku)
    2. w zeszłym roku pojawiła się pozycja w fakturze TARYFA PROFIRMA+ ma to nawet nr telefonu ? P.S.nigdy takiego nie miałem 60 zł brutto, po kilku miesiacach wchodzę do biura obsługi i pytam się co to jest, a to jakaś zaszłość sprzed kilku lat i można to wypowiedzieć - ale to wygląda na jakieś wyłudzenie, metody z pewnej francuskiej sieci telewizji satelitarnej.
    Zaletyprzenieść się do innej sieci
  • ~HF / 2020-02-16 21:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Ilość reklam przytłacza. Po zgłoszeniu problemu zero reakcji poza zwiększeniem ilości śmieci. Aż strach otworzyć lodówkę bo będzie tam oferta happy Friday.
    ZaletyTotalny brak
    WadyNie szanują klienta
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186