Najgorszy operator w Polsce. Żałuję, że wogle przeniosłam do nich numer, nie dość, że pracownicy z którymi zawierałam umowę wprowadzili mnie w błąd obiecując coś czego nie dostałam, to przez całą umowę walczyłam z siecią, bo albo coś nie działało jak powinno albo wiecznie jakieś dodatkowe naliczenia... A żeby jeszcze tego było mało to umowę miałam do wczoraj, a dzisiaj się dowiedziałam, że muszę czekać do końca okresu rozliczeniowego, bo koniec umowy ich nie obowiązuje, mimo tego, że wypowiedziałam ją 3 miesiące wcześniej przy obowiązującym wypowiedzeniu 30 dniowymZaletyBrak
Wady*Beznadziejny zasieg
*Bardzo słaba oszukująca klienta obsługa
*Dodatkowe naliczenia, których pochodzenia nawet panie na infolinii nie potrafiły wyjasnic
*tragiczna jakość połączeń, na początku myślałam, że to wina telefonu, ale okazało się, że u pozostałej 3 użytkowników sieci w mojej rodzinie jest tak samo
*problem ze zwolnieniem numeru mimo dużo wcześniejszego wypowiedzenia
*wielu niekompetentnych i nie szanujących klientów pracowników infolinii (aczkolwiek były wyjątki, ale reszta chyba pracuje tam za karę)