Do Pana Prezes jesteś Pan nie doinformawany bo T Mobile w internecie ma pakiety do 20Mb/s do 40Mb/s do 60 Mb/s do 90Mb/s jak i bez ograniczeń które znacząco się różnią w transmisji prędkości więc jak kolego ma do 20Mb/s pakiet a otrzymuje 10Mb/s a drugi ma bez ograniczeń za bardzo dużą kwotę powyżej 100 zł na mc a też otrzymuje tylko 10Mb/s to poco jest ten podział na różne prędkości to poco.jest dokonywany wybór płatności i prędkości tylko poto że jak ktoś chce to może dużo płacić i nic oprócz większej faktury z tego niemiec więc pytam poco ten podział prędkości z różnymi kwotami za transmisję szybkość jak wszyscy mają 10Mb/s a różnica tylko w oplatach
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Nie zadowolony klient / 2020-03-26 15:53
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia brak zasięgu, oszukują zapłaciłem za internet be limitu a potem okazuje się że mam limit
ZaletyBrak zalet
Wady Zasięg beznadziejny
Internet często się zacina przesył marny a czasem jego brak
~Nie zadowolony klient / 2021-11-07 20:22
Ocena: 1.00 / 5
Internet z tej sieci jest tragiczny ciagle traci zasięg , Ping skacze od 70 do nawet 2k . Nie polecam tracić pieniędzy na takie oszustwo
ZaletyBrak
WadyCała oferta tej firmy
~Nie zadowolony klient / 2022-08-30 23:13
Ocena: 1.00 / 5
Internet mobilny. Na początek to wciskanie kitu przy podpisywaniu umowy, że "tak ten internet będzie na 100% działać z taką i taką prędkością, dlatego ten pakiet będzie lepszy. Zasięg jest dobry, nie będzie problemu z pingiem w grach".
W pierwszym czasie internet spoko, im dalej tym większy syf, nie ma szans na osiągnięcie prędkości którą podawali, ping wysoki, codziennie kiedy potrzeba internetu to ping skacze jak Adam Małysz. Żeby zobaczyć jakieś ok 60 pingu to tak raz na kilka minut wyskoczy na sekundę. Po jakich kolwiek ulepszeniach tzn. dodaniu anteny zasięg się poprawia, prędkość git a tu nagle na drugi dzień wrażenie jakby T-mobile widział że "Ooo ten sobie poprawił zasięg, trzeba mu ukrócić internet żeby nie miał za dobrze" i tak to sobie śmiga. Co poprawisz to nagle się psuje, po kontakcie z pomocą jedynie co się można dowiedzieć to że wiedzą że są problemy i starają się to naprawić oraz że to nie ich wina tylko osób trzecich które zakłócają sygnał. Oczywiście że tak bo przecież wszyscy nie śpią tylko używają internetu 24/7 i o każdej godzinie jest chu*nia.
Nie polecam tego syfu, ja niestety muszę z tym walczyć bo nie mam innej opcji.
ZaletyPrędkość, tak szybko idzie... ale się wku*wić
Wady1. Prędkość
2. Wysoki ping
3. Wciskanie kitu że coś działa a nie ma na to szans
~Nie.wazne / 2020-06-09 11:42
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej sieci :) państwo nie wysyłają rachunków po czym wysyłają list z nakazem zapłaty na 900 zl
Oszuści!
ZaletyBrak
WadyZakłamana sieć
~Niedoszły klient / 2023-07-22 10:49
Ocena: 1.00 / 5
Tak kuriozalna sytuacja. Chciałby zostać klientem Heya 01 ….ale T-Mobile ma chyba inne zdanie bo od ok 1,5roku nie może usunąć telefonu z który chcę przenieść ze swojej bazy danych. Tym samym przy próbie przeniesienia dostaje komunikat :
Numer nie może być przeniesiony ponieważ jest już aktywny w sieci T-Mobile
Nadmienię, że korzystam z tego numeru od 2 lat w innej sieci.
Rozmawiałem z konsultantem który obiecywał załatwienie sprawy przez dział techniczny już chyba z 5 razy…. niestety bez efektu. Zaczynam to traktować hobbistycznie…natomiast nie chciałbym się zdziwić w przyszłości, że T-Mobile skomplikuje mi jeszcze życie w jakiś sposób zarządzając moim numerem wszak jest aktywny u nich.
~nieinterere / 2020-10-15 20:52
Ocena: 1.00 / 5
Internet jest beznadziejny średnio po 5000ms i prędkość pobierania nie przekracza nawet 1mb/s
Zaletynie ma zalet
Wadydo "czterech liter" internet jak i zasięg sieci komórkowej
~NieInteresujsie / 2023-06-03 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Internet totalne gówno nie polecam tego, wysoki ping dzwonienie na infolinie nic nie daje gdyż nic totalnie nie robią z tym a mówią że zrobią. Masakra z tym nie bierzcie tego ludzie
~Niezadowolona klienta / 2023-11-30 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Wasza firma to jakiś żart. Internet nadajecie chyba z innej galaktyki bo obejrzeć film na jeden raz bez ciągłego zacinania jeszcze mi się niestety nie udało. Transmisji meczu juz nawet nie próbuje włączać bo szkoda moich nerwów. 70 zł miesięcznie za internet który nie działa ???? żenada. Co z tego ze dostaje od was rabaty jako pseudo zadośćuczynienie jak ze zaoszczędzone pieniądze muszę dokupić internet w telefonie żeby udostępniać dane komórkowe mieszkańcom mojego domu. Zglaszalam juz kilkakrotnie. Może czas przestać robić sobie z ludzi żarty i zaproponować polubowne rozwiązanie umowy skoro nie jesteście w stanie świadczyć usługi na juz nawet nie zadowalającym poziomie tylko jakimkolwiek?
ZaletyBrak
Wadysame wady.
~niezadowolona klientka / 2021-10-11 11:50
Ocena: 1.00 / 5
umozliwiaja oszustom naciaganie klientow. nagle dodane do mojej faktury jakies aplikacje ktorych nie zamawialam. T-mobile zamiast chronic swoich klientow przed takimi oszustami, to umywa od wszysktiego rece i grozi zablokowaniem mi numeru i kara umowna:)) Na fakturze pojawiaja sie np ubezpieczenia za sprzet (ktorych nie zglaszalam), ale jak sprzet faktuycznie sie zepsuje to znajdzie sie zawsze akurat luka ze tego uszkodzenia to nie obejmuje.
Wadybezdyskusyjna machina nastawiona tylko na hajs, nawet jesli jest on wyludzany w sposob do ktorego zglasza sie reklamacje
~niezadowolona klientka / 2021-10-11 11:50
Ocena: 1.00 / 5
umozliwiaja oszustom naciaganie klientow. nagle dodane do mojej faktury jakies aplikacje ktorych nie zamawialam. T-mobile zamiast chronic swoich klientow przed takimi oszustami, to umywa od wszysktiego rece i grozi zablokowaniem mi numeru i kara umowna:)) Na fakturze pojawiaja sie np ubezpieczenia za sprzet (ktorych nie zglaszalam), ale jak sprzet faktuycznie sie zepsuje to znajdzie sie zawsze akurat luka ze tego uszkodzenia to nie obejmuje.
Wadybezdyskusyjna machina nastawiona tylko na hajs, nawet jesli jest on wyludzany w sposob do ktorego zglasza sie reklamacje
~niezadowolony / 2020-02-26 15:29
Ocena: 1.00 / 5
W wyniku błędu w ich systemie księgowym, nie zaksięgowali dokonanej płatności za fakturę i bez ostrzeżenia wyłączyli telefony w firmie. Obsługa telefoniczna fatalna! Najpierw wiszenie na linii, po czym konsultantka stwierdza pouczającym tonem, że "należy płacić faktury w terminie" sic! Zamiast od ręki naprawić błąd, poinformowano mnie, abym przesłał potwierdzenie przelewu i czekał 4 godziny! Każdy wie, co znaczą 4 godziny dla firmy bez telefonów.
Bezczelność i nikt nad tym nie panuje!
Absolutnie nie polecam!
Zaletybrak
Wadysame
~Niezadowolony / 2023-09-07 16:03
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w sieci od czasów ERY. Przedłużałem umowy, bo "przyzwyczajam się" do firm i nic na to nie poradzę. Teraz rezygnuję z powodu braku oferty, która mnie zadowalała, tzn. pojawiła się takowa w momencie złożenia wypowiedzenia, ale już za późno. UWAGA NA UBEZPIECZENIE SPRZĘTU. Ubezpieczenia nie przechodzi na nowy aparat telefoniczny, nikt przy przedłużeniu umowy nie zająknie się, że mamy ubezpieczony sprzęt właśnie wkładany do szuflady ale pozycja na fakturze jest nadal. Na dodatek poinformowano mnie sms-em o zakończeniu ubezpieczenia telefonu (tego sprzed 5 lat) i jeszcze, że w zestawie były słuchawki bezprzewodowe a przy próbie wyjaśnienia o jakie słuchawki chodzi Pan zasugerował, że może podarowałem je komuś i nie pamiętam bo oni je wysłali skoro tak piszą!!!
Zaletyteraz brak
Wadyskandaliczne traktowanie klienta
~Niezadowolony klient / 2021-05-19 22:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej sieci nikomu oszuści naciągacze sami sobie włączają pakiety itd. personel nie doinformowany. Najgorsza sieć z jaką miałem kiedykolwiek doczynienia omijajcie JĄ z daleka wolę pisać listy i chodzić na pocztę niż korzystać z ich usług. Totalna porażka. Wszystko tylko nie T-Mobile
ZaletyJedyna zaleta to brak zalet
WadySami włączają różne pakiety za które trzeba płacić
Problemy przy przeniesieniu numery do ich sieci mimo odmowy musiałem płacić za numer z którego nie korzystam
Totalne dno i porażka
Naciągacze
~Niezadowolony klient / 2022-04-06 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści !! umowa podpisana w styczniu 2020r., do stycznia 2022-roku(data podana w umowie), po tym okresie oczywiście trzeba zrezygnować z internet, bo żadnych zalet firma telekomunikacyjna nie ma, internet się zacina (polecam już szczerze Play, Orange lub Plusa). Firma twierdząc że mojej umowie nie upłynął pełny cykl rozliczeniowy umowę zakończy mi w marcu 2022r.( dodatkowe 2 miesiące płatności, za co?! Umowa od stycznia do stycznia - pełne 24 miesiące), co w umowie nie było zapisane ani odnotowane, podpisywałam umowę ważna do stycznia 2022 roku. Oczywiście nie chciałam problemów chciałam jak najszybciej zakończyć „współpracę” z pseudo firma. Szczerze nie polecam!! Cieszę się że moja umowa dobiegła już końca (w marcu) :/// !!
ZaletyBrak !!!!!!
WadyWszystkie !!!! Słaby internet, niepoważni pracodawcy firmy, niepoważna firma - żenada .. od firmy miałam abonament na internet dlatego tylko w tej kwestii mogę się wypowiedzieć i w kwestii niepoważnej umowy !! - Oszuści !!
Oferta - 0 - żałuje ze zaczęłam mogłam od początku iść do play
Obsługa klienta - 0 !!
Cena / jakość - śmiech przez łzy pieniądze poszły w błoto a z umowy zrezygnować nie można
~Niezadowolonyklient1 / 2023-09-25 21:50
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Wieczne problemy z jakością usług w centrum dużego miasta. Brak chęci naprawy. Strach pomyśleć jak serio pójdą bardziej w 5g wtedy będzie dramat
Nie bierzcie tego gowna codziennie jest problem z pollaczeniem inaczej łączy się ale bez internetu śmiechu warta firma
~NIGDY WIĘCEJ Z TYMI ZŁODZIEJAMI / 2018-03-06 15:16
Ocena: 1.00 / 5
A i też dodam opinię bo mi się rzygać chce jak tylko myślę o tym że w mojej firmie jeszcze muszę do czerwca korzystać z tej żałosnej sieci T-Mobile.
Zero zasięgu na wioskach internet w mieście też działa jak chce.
Generalnie pełna porażka tracę co dzień kasę przez to że nikt się do nas dodzwonić nie morz!!!
Ale szczyt złodziejstwa jest naliczenie 30PLN NETTO za zablokowanie połączeń wychodzących od telefony bo przez weekend przelane nie zaksięgowało się, w efekcie telefony wyłączyli w poniedziałek o 8.30 a włączyli o 9:00 i to kosztowało już 30PLN Netto od telefonu.
Zero reakcji na reklamację obsługa kłamie, oszukuje i robi wszystko aby zyskać na czasie i wysłać kolejne fakturę!!!
Iiiii dla tego rzygać mi się chce jak widzę te reklamy na mieście czy w TV jak to niby wszyscy są zadowoleni z tej sieci. BEEE przekłamane 1 z dziesięciu jest zadowolony o ile nie musi dzwonić i korzystać z neta!!!
Przekłamana reklama jak ta cała sieć
NIE POLECAM
PRZESTRZEGAM PRZED TĄ SIECIĄ
MIJAĆ TO JAK NAJDALEJ BOKIEM
Jeszcze 3 miesiące i nigdy więcej z tą ŻAŁOSNĄ SIECIĄ