[Hanna] Witamy w Vectrze, w czym mogę pomóc?
[Grzegorz] dzień dobry, od dwóch godzin nie działa (tutaj adres). Proszę o informację, kiedy awaria zostanie usunięta.
[Hanna] Obecnie nie mamy zgłoszonej awarii
[Hanna] Proszę o informacje czy na modemie świeci się dioda power
[Grzegorz] no to właśnie zgłaszam
[Grzegorz] nie mam modemu
[Grzegorz] mam kabel który jest podłączony do routera
[Grzegorz] router działa
[Hanna] Czy umowa jest na Pana zawarta?
[Grzegorz] a jakie to ma znacznie? na moją żonę
[Hanna] Proszę o podanie numeru klienta oraz imienia i nazwiska Głównego abonenta.
[Grzegorz] [tutaj podałęm dane]
[Hanna] w celu właściwej diagnozy zgłoszonych nieprawidłowości konieczne jest wykonanie następujących czynności: 1. Podłączyć komputer bezpośrednio do sieci LAN (z pominięciem prywatnego routera). 2. Wejść w „Start” i „Panel sterowania”, następnie w „Stan połączenia lokalnego” oraz „Szczegóły”. Podać „Adres fizyczny” oraz „Adres IP v4”. Dzięki tym danym będę mogła udzielić odpowiedniej pomocy i podać rozwiązanie dla zgłaszanych niedogodności.
[Hanna] All Agents have left the conversation
Pani konsultantka zamknęła czat podczas diagnozowania.
Zaletynie ma
Miejscowośćgliwice