Już dwa razy miałam przypadek że wylot odbywał się z 1,5 godz opuznieniem gdzie na następnym lotnisku miałam przesiadkę siła zeczy teoretycznie byłam 10 min przed czasem ale niestety samolot już odleciał, latają jak chcą nie wiem czy to taka forma strajku uderzając w pasażera, co dziwne mają nr tel niestety nikt nawet się nie pofatygował żeby zadzwonić, wstyd ,a o zwrot nie możesz się domagać ,dobrze kombinują i w ten sposób okradają człowieka bo musisz jakoś dostać się do domu
ZaletyZadne
WadyDuzo
~Darek / 2023-01-05 14:55
Ocena: 2.50 / 5
Uwaga: jeśli zakupisz bilet i z niego nie możesz skorzystać to nie ma możliwości anulowania rezerwacji. Istnieje jedynie zmiana terminu lotu ale koszt to dokładnie cena nowego biletu więc pieniądze wydane na wcześniejszą nie wykorzystaną rezerwacje przepadają. Zmiana nazwiska na rezerwacji to mega koszt dlatego nie polecam Ryanair. Firma bazuje okradając klientów, którzy są zmuszeni na zmianę lotu. Poza tym większość lotów jest opóźniona o średnio godzinę. Samoloty często nie wysprzątane po wcześniejszym locie.
ZaletyNic mi nie przychodzi do głowy - może tylko miła obsługa młodych ludzi
WadyKoszta zmiany rezerwacji
~David / 2023-03-16 20:13
Ocena: 2.50 / 5
W dniu 16.03 Na lotnisku Modlin - Oslo Trop Gate 3A obsługiwała Czarna Pani. która była bardzo nie miła, flustrujace zachowanie jej osoby sprawiło iz lot byl kompletnie nie udany. Jej sposób bycia i zachowanie nie jest odpowiednim w tak mocno miejscu publicznym
~Donnamisz / 2019-05-19 08:05
Ocena: 2.50 / 5
Lot z Manchesteru, hm gotowi do lotu oprócz samolotu siedzenie i patrzenie jak wymieniają bezpieczniki choinka w samolocie czyli włączanie i wyłączanie świateł, duchota. Po godzinie takich meczarni pasażerowie są proszeni o zmianę samolotu serio?
ZaletyZadnych
WadyObsługa oraz szanowanie pasazerow
~Elka / 2021-08-01 18:11
Ocena: 2.50 / 5
Jestem mocno oburzona, zdegustowana i rozczarowana odprawą bagażową na lotnisku w Balicach. Odprawa bagażowa wszystkich lotów Ryanair miała odbywać się przy kilku stanowiskach, liczba stanowisk zmieniała się co chwilę, przy czym najczęściej były to trzy działające. Po 1,5 godzinie stania w kolejce pracownik lotniska wezwał do odprawy bagażowej pasażerów lecących na jeden z trzech zbliżających się i odlatujących w tym samym czasie lotów. Zrobił się istny młyn. Po 15 minutach wezwano pasażerów na drugi i trzeci lot z tej samej godziny. Ludzie mocno zdenerwowani przepychali i wpychali się. Nikt z obsługi nie raczył zapanować nad tym bałaganem. Pomimo pośpiechu pracownica przy odprawie bagażowej komentowała całą sytuacją stwierdzeniem, że do odprawy bagażowej przychodzi się dwie godziny przed lotem. Na lotnisko w Balicach trzeba przychodzić 4 godziny przed lotem, bo do samej odprawy bagażowej stoi się od 2,5 do 3 godzin.
Zaletybrak
WadyObsługa na lotnisku
~Ewa / 2020-01-03 08:51
Ocena: 2.50 / 5
Uważam,że stewardesy powinny znać język polski. Ja jestem osobą starszą i nie znam angielskiego. Skoro latają do Polski tam i z powrotem to powinni znać. To jest niedopuszczalne nawet w przypadku tanich linii, żeby nie znali. Muszę prosić kogoś kto zna o tłumaczenie. To brak szacunku do pasażera.
~Greg / 2021-10-26 11:04
Ocena: 2.50 / 5
Obsługa klienta to jakiś joke!
Odzyskanie pieniędzy graniczy z cudem. Bujamy się z nimi ponad 1,5 roku i nadal nic.
~Grzegorz / 2021-07-08 11:48
Ocena: 2.50 / 5
Rozumiem nastawienie na zysk, ale jak można posadzić 13 letnie dziecko cztery rzędy dalej od rodziców? W samolocie okazuje się, że wszystkie rodziny są w dziwny sposób przemieszane. Jest to szczególnie dziwne w czasach kiedy mamy cowid. Jak można celowo zwiększać ryzyko zarażenia.
~Grzes / 2014-04-10 18:14
Ocena: 2.50 / 5
Ryanair ZATRZYMAŁ DZIECI NA LOTNISKU. We wtorek (08/04/2014) na lotnisku w Las Palmas(Gran Canaria) pracownicy Rayanaira nie wpuścili na pokład dwójki Polskich dzieci 6 I 9 lat tuż przed drzwiami samolotu matka z dziećmi została zawrócona ze strefy międzynarodowej z powrotem na terytorium Hiszpanii powód taki iz dokumenty dzieci nie są akceptowane dla Ryanaira ,rozmawiałem z kobietą aby jej pomóc co się okazało skradziono jej portmonetka z dowodami osobistymi dzieci następnego dnia z dokumentami z policji zgłosiła sie na lotnisko do informacji Rayanaira pracownik zrobił notatkę w komputerze i poinformował ją ze dokumenty z policji sa wystarczające a w dzień wylotu straż graniczna wypuściła dzieci i matkę z terytorium Hiszpanii a załoga Rayanaira przed wejściem na samolot cofnęła ich z powrotem tylko dzieci nie miały dowodu miały odprawę i karty pokładowe i przyleciały tymi liniami 5 dni wcześniej . To naprawdę skandal jak Rayanair traktuje ludzi inne linie lotnicze tj.airlingus ,wizzair czy easyjet nie robiły by problemu na wpuszczenie rodziny w całości na pokład tym bardziej iz były już na terytorium międzynarodowym a kobieta tłumaczyła ze mąż będzie ich odbierał i przywiezie na lotnisko paszporty dzieci , ale bezduszność pracowników Rayanaira NIE zna granic. Ryanair -PASAŻER TEŻ JEST CZŁOWIEKIEM!!!!!
Zaletycena
Wadybrak szacunku dla człowieka
~Jacek / 2021-07-07 13:45
Ocena: 2.50 / 5
Nastawienie na zysk bez indywidualnego podejścia do klienta. Rezerwacja w listopadzie 2019 na wylot w lipcu 2020. Ze względu na covid próbowałem odwołać rezerwację w marcu. Zero zwrotu pieniędzy , pobrana opłata za nadbagaż , ubezpieczenie chociaż dobrze wiedzieli że nikt nie poleci. Jedyna firma która nie zwróciła kosztów w związku z tą sytuacją. Nawet prywatna osoba w Irlandii u której miałem zarezerwowane miejsca na czas szkolenia, które zostało odwołane bez problemu o zrobiła a Ryanair odpowiedział że nie widzi podstaw.
~Joanna / 2021-08-29 15:41
Ocena: 2.50 / 5
Szefowa rejsu nr FR1426 z Alicante do Gdańska w dniu 29.08.2021 przed zakończeniem bordingu pozwoliła dwóm pasażerom na zajęcie naszych miejsc. Gdy przyszliśmy z mężem oznajmiła cytuję „muszą wrócić na swoje miejsca ponieważ niestety państwo przyszli”. Gdy spytałam dlaczego „niestety” odpowiedziała ze nie mówiła do mnie. Uważam takie zachowanie za niekulturalne a przede wszystkim nieprofesjonalne.
~Kaśka / 2016-02-01 18:35
Ocena: 2.50 / 5
Do tej pory ok,ale ...26.01.2016 mieliśmy wracać z Girony do Krakowa.Wieczorem 25.01 dostajemy maila,że lot odwołany i róbta,co chceta.Czat i wszelki kontakt z Ryanairem tylko do godziny 18/18.30. Na drugi dzień niekomunikatywna osoba na czacie oferuje nam połączenia...31-01. do Modlina lub 02.02 do Krakowa.Chcemy,żeby poszukała łączonego lotu do Krakowa.Odpowiada,że nie ma. Nikt się nami nie interesuje i nikt z własnej woli nie jest chętny do udzielania informacji.Trzeba ciągnąć za język-chodzi o pracowników Ryanaira Wylatujemy zatem 4 dni później zamiast do Krakowa to do Modlina. Wydanie więcej kasy niż planowaliśmy,rezerwowanie dodatkowych noclegów,pranie w pralni ciuchów,błagalne telefony do pracy o przedłużenie urlopu i nerwy,nerwy,nerwy... Czy tańszy bilet od Ryanaira wart jest tego wszystkiego
Zaletytanie bilety,miła obsługa w samolocie
Wadyopisane wyżej
~Konrad / 2019-11-26 22:28
Ocena: 2.50 / 5
Odbywałam podróż 25 listopada 2019 roku z Londynu Stansted do Krakowa, lot o 13.05.
Podróż zaczęła się od opoznienia, potem było już tylko gorzej. Załoga tzn obsługa podczas lotu była okropna a jeden ze stewardesow (mężczyzna pochodzenia Azjatyckiego) od początku przykul moja i mojego meza uwage. Mężczyzna ten bardzo dziwnie się zachowywał i w dziwny sposób patrzył na podróżujących . Po czym doszedł do mikrofonu aby zaproponować podróżującym do kupienia zdrapki. Wszystko wydawało się normalne dopóki nie zaczal mówić słów od "siebie". Podrozoje bardzo często i bardzo często liniami Ryanair dlatego też wiedziałam czego mogę się spodziewać i jak ta regułka odnośnie zdrapek ma brzmieć.
Mężczyzna zaczal mówić jak terrorysta. Jakby była to ostatnia przemowa ,pozegnanie. Nie mogłam odebrać tego w inny sposób. Jego słowa "chciałem wam coś przekazać bardzo ważnego , jestescie wspaniałymi ludźmi , bardzo się cieszę że jesteście tu ze mną . To świadczy o waszej odwadze . Kocham was. Każdy z nas popełnia bledy. Ale ważne że jesteście i musimy się jakos dogadać" po czym poszedł z innymi członkami załogi na tył samolotu i długo nie wychodzili z tamtad. Przed samym łącznie zdowaniem przeszedł na przód samolotu i około 10 razy dochodził do drzwi samolotu i patrzył przez okno , drapał się przy tym i widać było jego zdenerwowanie. Wraz z całą rodziną modliłam się żeby wylądować, żeby nic nam się nie stało . Bardzo ciężko jest to opisać slowami... Ta cała sytuacja spowodowała że do teraz jestem niespokojna , cały czas o tym myślę , cały czas mam jego twarz przed oczami. Wyglądał jak niezrównoważony człowiek , jak ktoś albo odozony narkotykami albo dopalaczami. Bardzo przykre doswiadczenie. W związku z tym chciałam uchronić innych podrozujacych przed tym chorym psychicznie człowiekiem. NIE PODROZOJCIE LINIAMI RYANAIR I NIE NARAZAJCIE SWOJEGO ZYCIA I ZYCIA SWOICH BLISKICH. Nam udało się szczęśliwie dolecieć na miejcie ... A czy Wam się uda ?
~Konrad / 2023-04-10 22:33
Ocena: 2.50 / 5
Żałuję, że muszę dać 1* a nie 0. 10.04.2023: Kolonia, o godz. 13:30 jestem na lotnisku, lot o 15:15 do Warszawy, przy bramce jestem o 14:50 (na bilecie zamknięcie bramki o 14:45 - to fakt), widzę ostatnich pasażerów w korytarzu, + samolot 30 m od nas i wchodzących do niego ludzi. Dwie nażelowaną cipy z wielką satysfakcją informują, że właśnie system został zamknięty i nie ma możliwości wejścia na pokład. Absolutne zero empatii. Byłem świadkiem podobnej sytuacji w Warszawie z innym finałem. Fuck you Ryanair!!!
Zaletytrudno znaleźć
Wadyjak wyżej
~Krzysztof / 2022-08-29 21:13
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam. Lot nr FR5566 pilot jakby po środkach pobudzających brał ostre zakręty podczas wznoszenia się. Ponadto fatalne ładowanie w Wiedniu. Szybko zniżał się do ziemi i bardzo mocno uderzył o pas startowy ze wszyscy pasażerowie prawie uderzyli głowami o schowki.
~Lejla / 2019-09-20 21:59
Ocena: 2.50 / 5
KOSZMAR! Nie mogę nic zarzucić obsłudze (a i pilot, który lądował w Lizbonie był fantastyczny - tak gładkiego lądowania nie miałam nigdy!), ale polityka firmy to jedna wielka kpina. Wszędzie, gdzie kupuje się bilety równocześnie miejsca są obok siebie, ale nie w Ryanair! W Ryaniar musisz dopłacić za siedzenie obok własnego dziecka! Nie zamierzam płacić za coś, co mi się należy, więc efekt był taki, że miałam sama wsiąść z niespełna dwulatką i pięciolatką (i naszymi bagażami) tylnym wejściem, a mój mąż sam przednim wejściem. Poradziliśmy sobie, bo oczywiście Ryanair rozsadza tak wszystkich i chętnych do wymiany nie brakuje, tylko pto co ten CYRK?
Ale i tak najgorszy był lot 19-24.00, ani na chwilę nie odpuścili tego swojego JARMARKU "kupcie państwo kanapkę z kawą za jedyne 10 euro czyli 45 złotych!", "Zdrapki, zdrapki, komu zdrapki?", "oto perfumy w ekstra cenie!", do tego cały czas włączone silne światło - jeśli ktoś z Państwa planuje zdrzemnąć się w nocnym locie to na pewno nie w RYAAAIR!!!... Dzieci po podróży były wykończone, my także. Nigdy więcej!
Zalety- genialny pilot samolotu (zapewne niedoceniany)
Wady- nieustanny jarmark na pokładzie (współczuję załodze, która niby pracuje jako stewardessy i stewarci, a w praktyce jako telemarketerzy)
- nieprzygaszone światło w nocy
- polityka antyrodzinna
~Lidka / 2018-05-09 19:28
Ocena: 2.50 / 5
Nie wykupujcie ubezpieczenia podróżnego , które proponują przy zakupie biletów. Nie dostaniecie nic z wyjątkiem nr tego ubezpieczenia. nie dostaniecie ani warunków umowy ani polisy ani telefonów w razie wypadku.Chat twierdzi,ze to firma zewnętrzna nie jest to sprawa do Ryaniera. no nic wykuię jeszcze raz w normalnej polskiej firmie. frycowe sie płaci.
Zaletytanio ale to zbyt mało- lepiej nie mieć zepsutych wakacji
Wadykompletny brak pomocy w razie problemów
~Mam / 2018-09-28 19:45
Ocena: 2.50 / 5
27 września 2018 lot z Cypru Paphos do Poznańia RR4502 Gdy wchodziliśmy do samolotu musieliśmy czekać bo panie stewardesy musiały sobie najpierw zrobić selfie.....bezczelna stewardesa
p.A przewracałaa oczami robila głupie miny i ublizala pasażerom!
~Marek / 2023-04-10 15:36
Ocena: 2.50 / 5
Lecę dziś z Hani w Grecji do Gdańska no ale samolot zepsuty to+5h na lotnisku ludzie zmęczeni iw dodatku krzesła niewygodne.
ZaletyDobre połączenia
WadyZły stan techniczny samolotu
Załoga nic nie mówi
Polityka firmy
~Natalia / 2023-07-25 16:24
Ocena: 2.50 / 5
Wieczne opóźnienia!!! Ostatni raz wybieram tą linie lotniczą. Jedyne czym kusi to tanim biletem niczym więcej. Dodatkowo zawsze sprawdzają wielkość bagażu przy większości osób, którym nie mieszczą się kółka od walizki karzą dopłacić. PARANOJA.