Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 753 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ela / 2021-10-24 09:54
    Ocena: 3.50 / 5
    Zlożylam do firmy rayanair 4 reklamacje do dzis nie otrzymalam informacji zwrotnej poza jedna odpowiedzia ze zostala zamknieta i poprosili jeszcze raz o jej wyslanie. Nie wiem gdzie zostaly wyslane moje dane osobowe skoro do dzis nie otrzymalam informacji zwrotnej. REKLAMACJE DOTYCZA OPOZNIONEGO LOTU.
    Jestem zmuszona sprawe przekierowac do sadu badz firmy ktora sie zajmie profesjonalnie takim zachowaniem a raczej brak odzewu. Reklamacje skladam od 26 sierpnia. Za chwile minie 3 miesiace bez zalatwienia sprawy i odzewu. XXI wiek nie do wiary...!!!!!
  • ~G.V / 2018-06-06 11:05
    Ocena: 3.50 / 5
    Leciałam do Oslo. Z Gdańska. Pierwszy raz z Ryanairem. W sumie było ok.
    Niestety lot powrotny został całkowicie odwołany na kilka godzin przed odlotem, bez podania przyczyny. Po prostu. O 3.15 nad ranem przysłano sms-a sugerującego możliwość zwrotu kasy lub lotu w innym terminie!!!!!!
    Wracałam liniami Wizzair i....przyznaję BEZ PORÓWNANIA. Klasa, czysto, jakość lotu, wnętrze samolotu.
    Nigdy więcej Ryanair. Tym bardziej, że oni jak wnioskuję w ogóle nie przejmują się tymi opiniami.
    Zaletymiła obsługa,
    Wadyodwołanie lotu bez jakiejkolwiek formy pomocy, natrętny handel na pokładzie samolotu, jakość lotu
  • ~Gosia / 2017-10-25 10:30
    Ocena: 3.50 / 5
    Zaletą tych linii jest przede wszystkim cena samego biletu.
    Niestety od pewnego czasu linie chyba postanowiły zmusić pasażerów do "dopłacania".
    Przy odprawie celowo wyznaczane są miejsca rozrzucone po całym samolocie. Nie ma szans żeby dwie osoby siedziały razem bez dokupienia możliwości wyboru miejsc. Bardzo nieuczciwe zachowanie oraz ogromny minus za to.
    Przy kolejnym locie na pewno wybiorę inne linie ...
  • ~Gregor / 2018-05-06 19:36
    Ocena: 3.50 / 5
    Jak patrzymy głównie na cenę i nie zależy nam na siedzeniu razem z rodzina oraz na punktualności to jest akceptowalnie. Generalnie linie nastawione agresywnie na zysk. Ma się wrażenie ze hasłem przewodnim jest "plac i nie narzekaj albo spadaj".
    ZaletyCena jeśli wcześnie kupimy i w nie chodliwym terminie.
    WadyDużo tego. Nachalnie każą sobie płacić za wszystko. Maja najmniejszy bagaż. Często się spóźniaja. Brudne samoloty wewnatrz. Ewidentnie podwyższja ceny na określonych trasach i terminach. Liczy się tylko kasa. Nie miałem takiego wrażenia w wizzarze.
  • ~Krzysztof / 2018-08-13 10:56
    Ocena: 3.50 / 5
    Niestety problemy pojawiają już przy odprawie online. Strona działa fatalnie. Przy wyborze - dokumentu tożsamości nie mogłem wybrać opcji - dowód osobisty. Z automatu wchodził tylko paszport więc nie mając innej możliwości wpisałem dane z dowodu. Udało mi się wejść na czat i zadać pytanie, czy taka odprawa będzie ważna. Odpowiedź była krótka - nie. Pani na czacie powiedziała, że w takiej sytuacji ona sama zmieni dane rezerwacji w systemie i nie wie dlaczego tak się dzieje. Dodam tylko, że zmiana komputera i przeglądarki w niczym nie pomogła.

  • ~Paweł / 2018-03-11 12:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Tania linia która najpierw zaczęła wymuszać ceny na miejscach bo rozdzielała pasażerów to teraz wymuszają na wykupienie pierwszeństwa wejścia i bagażu podręcznego gdzie cena rośnie i dorównuje innym .
    ZaletyTanio jak jedzie się bez niczego i samemu
    WadyPłacić za wszystko już trzeba za niedługo będą brać opłaty za dowóz autobusem pod samolot
  • ~.. / 2025-07-07 17:10
    Ocena: 3.25 / 5
    Samolot opóźniony, załoga niedokładnie posprzątała pokład. Zgłoszone stweardowi, że nade mną wisi w szczelinie zużyta chusteczka. Prośba o wyjecie..przyjęte do wiadomości, lecz sam nie wyjął gdyż zagraża to jego bezpieczeństwu. Ale mojem to już nie? To, że chusteczka może spaść mi prosto w twarz lub do jedzenia to już mało ważne.Osobiście wyciągałam zurzytą chusteczkę. Sprzedaż na pokładzie perfum i próbowanie ich zapachów na pokładzie jak dla mnie też nieporozumienie..
    Zalety..
    Wady..
  • ~Agnieszka / 2019-02-16 19:09
    Ocena: 3.25 / 5
    4 lutego wylatywalismy na GC. Odprawa na której walizki kabinowe (wymiary) zostały obklejone , na płycie lotniska umieściliśmy je na wózkach , załoga je zapakowała, na pokład weszliśmy tylko z małym plecakiem i torebka. 15 lutego powrót przy odprawie poinformowani nas ze rym razem za walizki bagażowe musimy zapłacić 20 euro od sztuki, była nas 9. 9 walizek. Wyobraźcie sobie nasze miny bezczelna pracownica z uśmieszkiem na twarzy poinformowała nas ze mamy 3 wyjścia z sytuacji zapłacić , zostawić bagaże albo nie lecieć, nie mogliśmy wykupić ju pierwszeństwa wejścia na pokład bi byli już pełno. Nawet nie poinformowano nas ze z aplikacji będzie połowa ceny, tyłek razy lataliśmy tymi tanimi liniami ale teraz to już przeszło wszystko, był to ostatni lot z nimi, polecam nirwegiana minimalnie droższe bilety więcej miejsca i internet . Tyle w temacie
  • ~artur / 2020-03-18 12:45
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie mogę odzyskać pieniędzy za loty na trasie Wrocław Londyn ciągle pojawia się informacja błędny numer lotu.
  • ~Bogdan / 2018-05-23 23:46
    Ocena: 3.25 / 5
    Dlaczego lecąc z Anglii do Polski stewardesy mówią tylko po angielsku chociaż większość pasażerów to Polacy.Jedyne informacje udzielane w języku polskim są na temat oferowanych do sprzedaży zdrapek i kosmetyków.Ponadto sztuka lądowania samolotu przez pilotów ma wiele do życzenia bo jest ono bardzo ostre i niekorzystnie odczuwalne przez pasażerów.
    ZaletyW miarę tanie bilety.
    WadyWyżej wymienione.
  • ~Greg / 2018-01-11 18:50
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam ja dziś o nowych rozmiarach bagażu - tylko szkoda ze zapomnieli powiedzieć ludziom ze wiąże się to ze zmiana walizek podręcznych a ja w tamtym roku kupiłem 2 i w dupę co za firma - nie mieszczą według nowych wymiarów 35/20/20
    WadyWydoić klienta ile się da
  • ~Janusz / 2023-07-04 20:15
    Ocena: 3.25 / 5
    Kupiłem bilet do kolonii za 185zl,wziolem bagaż podręczny, nie pasował im.o 10cm skasowali 209 extra. Nie polecenia już nigdy więcej z nimi
    ZaletyBrak
    WadyLot spozniony, więcej z nimi nie polecenia
  • ~Niezadowolony Pasażer / 2024-06-09 16:18
    Ocena: 3.25 / 5
    Fotele to tragedia jedyne co ratuje Ryanaira to jest to że mają dobre jedzenie , dobre ceny i miłą obsługę Polecam na krótkie trasy za to na długie niepolecam
    ZaletyMiła obsługa Dobre jedzenie dobre ceny
    WadySłabej jakości Fotele
  • ~Ola / 2018-12-27 21:40
    Ocena: 3.25 / 5
    Lot z Krakowa samolot zaśmiecony
    Śmieci na fotelach i podłodze ... Masakra
  • ~peterno1 / 2023-11-28 09:35
    Ocena: 3.25 / 5
    Chciałem zapytać kierownictwo firmy, kiedy Ryanair wypłaci mi pieniądze za zniszczony bagaż, do czego zobowiązał się w korespondencji mailowej, którą jeszcze na początku ze mną prowadził. Kupiona dzień wcześniej, nowa walizka wyglądała po locie z Bydgoszczy do Bristolu, jakby wpadła w paszczę krokodyla, który obdarł ją pasami ze skóry. O tym, co zostało z zapakowanych w niej rzeczy nie będę pisać, proszę sobie to wyobrazić. Aktualnie Ryanair udaje, że nie istnieje, zablokował możliwość korespondencji poprzez ich stronę, nie odpowiada również na maile. Poważana, światowa firma, o wysokich standardach. Gratulacje.
  • ~Sławek / 2020-09-23 16:04
    Ocena: 3.25 / 5
    Witma
    Rezerwacje na lot do Seviili robiłem w lutym wraz z rezerwacją wynajmu samochodu oraz noclegu na bookingu.Czekając na sytuacje z covitem 19 zastaniawialiśmy czy jest sens lecieć .podjeliśmy decyzje że nie lecimy.Zwrot za nocleg i wynajem samochodu otrzymaliśmy bez problemu ale z ryanair problem.jeżeli rezerwacje zrobił bym po 10 czerwca to mogę bezpłatnie zmienić termin lotu w moim przypadku muszę zapłacic za zmiane 308 euro Złodzieje i tyle.
  • ~violet_evergarden / 2022-02-12 17:39
    Ocena: 3.25 / 5
    Brak jakiegokolwiek sensownego kontaktu z Biurem Obsługi klienta. Mam problem z zalogowaniem się do konta, nie mogę zakończyć transakcji zakupu biletów. Na stronie internetowej nie ma nr tel na infolinię ani adresu mailowego do kontaktu. Nr na infolinię znaleziony w internecie jest nieaktywny. Zgłoszenie/skargę można wysłać tylko po zalogowaniu do konta więc też nie mogę tego zrobić. Jedyną opcją jest chatbot, który zamiast skontaktować mnie z człowiekiem cały czas zadaje takie same pytania, które nie mają związku z moim problemem.
    ZaletyW kwestii obsługi klienta - brak zalet
    WadyNiefunkcjonalny system obsługi klienta, składania skarg/reklamacji
  • ~007 filar / 2018-07-18 21:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Lot spozniony o 2h na pokladzie nawet przepraszam nie bylo. Przy starcie gorąco. W górze przerazliwie zimno.
    Lot w Polsce a nie wszystkie komunikaty w języku polskim...niby nic takiego bo kto nie operuje angielskim, ale część nie chcialo im sie po prostu powtarzać. Gdyby nie sluchawki to wydawac by sie moglo ze to ciagly festyn reklam i sprzedazy. Ratuje ich tylko cena.
    ZaletyCena jak masz czas polowac.
  • ~Aerogamer19 / 2016-08-20 22:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Powiem tu, że Ryanair to fajna linia. Jak na jej koszta. Ja nie polecę Wizzair ani Easyjet ponieważ na Rzeszów nie latają. Dobra to trasa dla Ryanaira, bo niema konkurencji. Moje wrażenia: gdy przyjechałem na lotnisko Rzeszów-Jasionka oraz odprawiłem się stałem w kolejce 1-szy. Bardzo mnie to ucieszyło. Kiedy poszedłem dalej do bramki nr. 2. Czekałem, czekałem aż w końcu przyleciał Weszliśmy na pokład. Obok nas stał jakiś samolot jakiś Izraelskich linii lotniczych. Do którego strażacy wchodzili z noszami. Ale mniejsza. Wystartowaliśmy. gdy już można było odpiąć pasy, odpiąłem i od razu usnąłem. Ale nie na długo, bo za 10 minut trzeba było puścić reklamę! Odpaliłem laptopa. Pomyślałem popykać w jakąś gierkę. Oczywiście NIE!!! Bo znowu trzeba zapiąć pasy!!! Dość denerwujące, ale w trakcie lotu coś się popsuło w tym i nie mogli puścić reklamy. YAAAAAAY. Ale nie tak źle. Siedziałem w miejscu 1B. Tu jest ilość miejsca na nogi ogromna!!!
    Wylądowaliśmy. Zabrałem bagaż i tydzień później wróciliśmy na lotnisko aby wracać do Rzeszowa. Odprawa dość wolna.
    Później siedziałem w dość wygodnym fotelu na Stansted (przy bramce). Wejście na pokład na miejsce 17C. Też dużo miejsca na nogi. Start i lot taki se. Ktoś był kto w samolocie opowiadał żarty po Polsku. Było fajnie. Spotkałem kierowce ciężarówki. Pogadałem z nim. Wylądowaliśmy i tyle szybko powrót do domu i po wejściu krzyknąłem: "Home sweet home!!!".
    ZaletyRyanair jest wszędzie. Niema lotniska gdzie go niema praktycznie,
    Jest to linia bezwypadkowa,
    Kolory wnętrza nie wiem jak wam, ale mi się podobają,
    Bilety są bardzo tanie,
    Mało sytuacji awaryjnych (Wypadnięcie masek, lądowania awaryjne itp.),
    Tania odprawa.
    WadyNiewygodnie,
    Drogo (Catering),
    Obsługa niezbyt miła,
    Bardzo głośne reklamy.
    Brzydkie nowe "Boeing Sky Interior"



    Latam tą linią 3 lata. Lot to FR2134 i FR2135 (Londyn Stansted - Rzeszów Rzeszów - Londyn Stansted)
  • ~Artur / 2014-11-05 14:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupiłem połączenia łączone z trzymiesięcznym wyprzedzeniem z Gdańska do Londynu, stamtąd na Gran Canaria i z powrotem. W międzyczasie otrzymałem informację mailową, że godziny odlotów się pozmieniały, co powoduje, że na lotnisku w Londynie mam spędzić nie 6 godzin a 14 godzin, w tym noc. No cóż, może jakoś przekoczuję. Nie wiem co tam można robić tyle czasu, może ktoś ma jakiś pomysł. Ale to nie wszystko. Lot powrotny z Las Palmas do Londynu został też przesunięty i to dwukrotnie, tym razem o łącznie 5 godzin, co powoduje, że nie zdążę na lot z Londynu do Gdańska, który miał być po 3 godzinach oczekiwania i zostałem zmuszony do zakupu biletów na następny dzień, co skutkuje tym, że będę musiał koczować w Londynie aż 18 godzin. Oczywiście musiałem kupić bilety na ten następny lot, a tamte przepadły. W infolinii powiadomiono mnie, że Ryanair nie bierze odpowiedzialności za lot w połączeniach łączonych. To na jakiego ... mają ten rozkład lotów, który później sobie dowolnie zmieniają? Pomijam już fakt, że trzy miesiące wcześniej surowy bilet z Gdańska do Londynu kosztował 88 zł, a teraz przed datą odlotu 75 zł. Niby nic, ale niesmak pozostaje.
    Zaletybrak
    WadyOszustwo
    800 zł
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 753
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 396
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129