Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rego-Bis opinie

Ocena na podstawie 51 opinii

2.78 / 5

  • Cena/Jakość
    2.72
  • Obsługa klienta
    2.68
  • Oferta
    2.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~Iza / 2023-09-11 07:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poprzednią opinią, u nas także nawet po 60 dniach nie odpowiadają na reklamację. Nie było dla nas miejsca w hotelu zakupionym i złożyliśmy reklamację na którą Rego Bis wcale nie odpowiada po kilku miesiącach.
    ZaletyBrak
    WadyNie pewne biuro
  • ~Katarzyna / 2023-06-26 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    CZERWONA KARTKA dla biura Rego- Bis za organizację pobytu w hotelu Laki&Spa w Macedonii Północnej !!!
    Biuro nie wywiązało się z warunków umowy oraz naruszyło art. 7 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych: "organizator turystyki obowiązany jest realizować wobec podróżnych obowiązki informacyjne”.
    Biuro nie poinformowało, że w hotelu w czasie turnusów odbywają się wesela do późnych godzin nocnych, co w znaczny sposób zakłóca wypoczynek i uniemożliwia korzystanie z oferty hotelowej.
    Na reklamację odpowiedziało po 4 miesiącach nie uwzględniając jej.
    Nie uwzględniło argumentacji Rzecznika Konsumentów, ani nie zgodziło się na postępowanie ugodowe prowadzone przez Inspekcję Handlową.

    ZaletyBrak.
    WadyBiuro podróży Rego-Bis narusza prawo, nie wywiązuje się z warunków umowy. W ekstremalnie nieuczciwy sposób traktuje klientów.
    Klient wykupuje wczasy all inclusive, a na miejscu okazuje się, że nie może korzystać z części zawartych w ofercie usług, gdyż pierwszeństwo mają goście weselni (w hotelu regularnie w czasie turnusów odbywają się huczne wesela na 100-200 osób).
  • ~Magdunia 1984 / 2022-10-31 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam tego biura. My Albania Ksamil - hotel Driloni (2022) . Niestety u nas wyjazd zakończył się bardzo źle. Po trzech dniach pobytu rozchorowało nam się dziecko. Zostaliśmy kompletnie zignorowani przez biuro i rezydentkę panią Dominikię ( jej osoba to jest wątek na osobny długi temat, brak słów ) i ostatecznie kolejnego rezydenta Pawła który tam szefuje. Ubezpieczenie od Rego to jakaś kpina. Podczas kiedy ja roztrzęsiona i zapłakana dzwonię na infolinię i proszę o pomoc to oni recytują formułki i definicję oraz że jak zbierzemy dokumenty to oni zwrócą...itp. choć wcale nie o to pytałam zero pomocy doraźnej wszystko trzeba samemu ogarnąć a w Albanii nie jest to takie łatwe bez telefonu internetu i możliwości kontaktu poza hotelem- bo w hotelu choć internet). Próbowalam kontaktować się gwiazdą Dominiką i poinformować o chorobie dziecka ( naiwnie wierząc że będzie pomoc. Po jakiejś z rozmów o chorobie podeszła przez przypadek do naszego stolika i pyta jak ten pan, nawet nie wiedziała,że to o dziecko chodzi,... Ehhhh). itp. zanim odezwała się do nas byliśmy już po wizycie w lokalnej przychodni i kroplówce ( niby wirus). . Nadmieniam,że Albania to problem z łącznością telefon, internet. Co za tym idzie poza hotelem jesteś człowieku bezradny w razie potrzeby.( Raz mi gwiazda pozwoliła zadzwonić do infolinię ubezpieczenia ze swojego telefonu , 3 razy mi o tym przypomniała).
    Potem kilka dni w pokoju hotelowym i czekanie na poprawę zdrowia w tym czasie byliśmy jeszcze dwa razy w lokalnej przychodni ( stan się poprawiał i liczyłam że bezpiecznie udamy się do domu) . Potem w dniu wyjazdu niestety powaliło dziecko na łopatki , zupełnie niespodziewanie gorączka i BARDZO ciężki przebieg choroby ( to w skrócie) . Znowu zero pomocy sami pojechaliśmy taxi do Saranday do szpitala z nadzieją na wyjaśnienie tego stanu . Szefostwo biuro w tym czasie we bardzo dużym skrócie mówiąc bo działy się tam rzeczy nadzwyczajne i niewyobrażalne chcieli odjechać autobusem bez nas. Moje drugie dziecko w autobusie ( co prawda pod opieką kuzyna i dziadka ale wcale nie oficjalnie ). . My w szpitalu po badaniach czekamy na decyzję. Nie mam możliwości dzwonienia i szukanie pomocy w internecie. Więc biegam po szpitalu i proszę obcych ludzi żeby pozwolili mi zadzwonić do tego konowała Pawła i proszę go żeby nie odjeżdżali bez nas bo czekamy na wyniki i może pojedziemy bo wszystko na to wskazuje dostaję czas 30 minut. I jakoś mamy się z tego szpitala teleportować do hotelu w sarandzie gdzieś tamm..., taxi tam nie stoją trzeba dzwonić ale z czego jak brak sieci itp. cały czas takie akcję plus nie mam diagnozy.....???????????????? Pytam go a jak odjadą to co z nami? ( Coś tam powiedział ale generalnie sprowadzało się to do tego żeby szukać sobie hotelu, taxi itp.) z chorym dzieckiem na rękach w najbardziej zatłoczonym mieście kraju z podręcznym bagażem mam sobie iść i szukać hotelu, Ci ludzie to jacyś nieludzie. Proszę uwierzyć, że NIKT z nami nigdzie nie pojechał nic nie pomógł tylko jeszcze dorzucali nowe stresy. Cud że z mężem znamy angielski na powiedzmy średnio zaawansowanym poziomie i byliśmy w stanie porozumieć się z personelem szpitala i innymi napotkanymi ludźmi. Gdyby nie to to nie wiem jakbyśmy skończyli. Oni by odjechali a my tam ze źle postawioną diagnozą( bo ocenili na anginę i odwodnieniem stąd kroplówką a to była... Napiszę potem).
    Dojechaliśmy do domu znajomy wyjechał po nas Słowację . Całą drogę byliśmy zdani na siebie bo stan dziecka był krytyczny ( jazda przez te dzikie kraje napawała mnie przerażeniem niestety ciągła biegunka i wymioty po lekach uciely nam możliwość zbijania gorączki zanim dojedziemy więc jechał w tej dzikiej gorączce). ). Okazało się że dziecko miało salmonellę z bardzo ciężkim przebiegiem poprzedzoną chorobą wirusową stąd ten stan ( ta kumulacja była groźna i to bardzo). w Polsce byliśmy jeszcze osiem dni w szpitalu. Powracając do Albanii:
    NIKT się nigdy nami nie zainteresował ( mam na myśli biuro itp.). Sami przeszliśmy przez to piekło i cieszymy się że dziecko nasze i cała akcja nie zakończyła się tragicznie. Po tym wszystkim nie złożyłam JESZCZE skargi ani nic do biura bo byłam i jestem zupełnie rozbita a też podejrzewał że nic z tego nie wyniknie. Moim zdaniem powinni zostać zwolnieni bo narazili dziecko na utratę zdrowia i życia.
    Jakim trzeba być nieludziem. Zwłaszcza, że chodziło o dziecko.
    Odradzam korzystać z usług firmy a i Albania nie jest dla rodzin z dziećmi. Biedna, brudna i przeludniona turystami traci wszelki urok. Cóż że piękny widok jak nawalone człowiek przy człowieku i wiesz,że syf wokół.
    Podróżowałam już do takich krajów ale tu fiu fiu jest nad czym myśleć..
    Pani doktor, która przyjęła nas na kontrolę powiedziała tak : Ale to państwo nie wiedzieli, że nie jeździ się do Albanii z dziećmi? ( Właśnie tak na ten syf i brud trzeba się przygotować a nie tak ad hoc...
    ZaletyBrak
    WadyJuż napisane
  • ~Marek / 2025-02-10 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży Rego - Bis odpowiada na reklamację po 7 miesiącach. Oczywiście reklamacja "bezzasadna"! Wakacje w Albanii mogły być dobrym wspomnieniem, ale zostały zepsute przez biuro podróży. Rezydent Włodek beznadziejny i w dodatku wulgarny. Unikajecie Rego - Bis!
  • ~Muramasa / 2023-10-09 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy w Turcji w Alanyi (24 km od w/w miejscowości ????????????) HOTEL ASRIN BEACH ponoć cztery gwiazdki nie powinno być żadnej .
    Ogólnie żenada...Obsługa rezydenta masakra,zero kontaktu w a sytuacji podbramkowej olewanie tematu.
    Hotel brudny,zapuszczony,oferta niezgodna. Kradzież pieniędzy z naszego pokoju zamkniętej walizki już po pierwszym dniu. Po zgłoszeniu tego faktu Pani "Rezydent" totalna ignorancja tematu hotel udawał,że nic się nie stało i zasłaniali się barierą językową oraz,że nigdy nie było takich zdarzeń (odpowiedź recepcji hotelowej . Plaża brud i syf...
    Jako wisienka na torcie Pani "Rezydent" zgubiła 3/4 grupy wysyłając ich na inny terminal... Grupa dostała zdjęcie rejestracji autokaru by sama sobie go odnalazła a Pani "Rezydent" nie raczyła przyjechać osobiście i doprowadzić do naprawy swego błędu,tym bardziej że w grupie były małe dzieci !!! (powinna stracić pracę) Jedzenie jak to w Turcji... To niebyła nasza pierwsza wizyta w tym pięknym kraju i następna nie będzie z tym biurem!!!
    Organizacja pod psem nie obrażając zwierząt...
    Unikajcie tego hotelu jak i tego biura...
    Po prostu naciągacze !!!
    ZaletyZero zalet
    WadyJak w/w opisie... Brud,syf niezgodne z ofertą...
  • ~Norbert / 2023-07-29 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze NIE polecam !
    To co zrobili z transferem powrotnym dla 130 osób to jakaś kpina.
    Powrót z Albani do Warszawy -
    Wylot 16:35, o 7:00 zdarli ludzi do autokarów, o 12:00 jesteśmy na lotnisku. 4.5 godziny przed czasem, pozbyli się ludzi z hotelu, sniadanie- bułka na drogę i jedna brzoskwinia.
    Zapłaciliśmy za prom speed płynie 30 min, a wsadzili nas na jakiegoś starucha gdzie połowa ludzi 1.5 godziny płynęła w upale bo nie było miejsc żeby się schować pod dachem, nie oddali różnicy pieniędzy, nie przeprosili.
    Teraz lot jest już opóźniony 1 godzinę więc wychodzi 5.5 godziny czekania pod ścianą na podłodze bo nie ma gdzie usiąść.
    Oczywiście tak Wielki bezpiecznik czasowy dla bezpieczeństwa a prawda jest taka że wsadzili ludzi którzy lecą do Katowic z tymi z Warszawy żeby oszczędzić na autokarach a Katowice lecą godzinę szybciej.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~R / 2024-03-04 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem jesli nie chcecie mieć złych wspomnień z wakacji !!!!
    ZaletyZadne
  • ~sylwestros76 / 2023-09-30 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura. Kasują złe opinie, dobre opinie sami dodają.Retuszują zdjęcia hoteli. Zawyżają standardy hoteli w swoich opiniach. Najgorzej biuro jaki wybrałem od 20 lat. Wycieczka do Albanii była 7 dyniowym koszmarem.
    Odradzam hotel California w Albanii miejscowość Golem. Totalna dziura położona w slamsach. Zarośnieta brudem z leniwą obsługą która nie sprząta. Zdjęcia są retuszowane a opinie dodawane przez obsługe i biuro podróży Regoz-bis.
    ZaletyBrak
    Wadypełna lista to biuro to jedna wielka wada
  • ~Tomek / 2023-08-27 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam żadnego wyjazdu z tym biurem podróży marna obsługa marni rezydenci i co najgorsze marne hotele. Nawet po 60 dniach nie odpowiedzieli na reklamację mają w czterech literach klientów ważne żeby kasę zwinąć
    ZaletyBrak
    WadyMasę
  • ~Wiola / 2023-09-11 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Czarnogóra willa palma.

    Syf, pajęczyny, smród w łazience.
    Jedzenie porażka, kawa, herbata niezdatne do picia.
  • ~Witold / 2022-10-08 06:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Koniec września, wczasy objazdowe: Antalia,Kapadocja,Antalia. Hotele 4* i 5*. Na papierze wyglądało to bardzo fajnie no i oczywiście lot balonem za 150 euro od osoby. Rzeczywistość okazała się tragiczna. Hotele 1* i 2*.Brak zmiany ręczników, sprzątania, opróżniania pojemników na śmieci, zatkane odpływy, zimna woda no i clou programu: lot balonem 250 euro od osoby. Przewodnik Turek mówiący tylko po angielsku. Paranoja !!!
    ZaletyMuszę pochwalić Panią pilotkę, która została ściągnięta specjalnie na tą imprezę. Starała się, była bardzo komunikatywna. Pełen szacun.
    WadyOpisałem powyżej.
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1045
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 931
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 537
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 43
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971