Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Red bull mobile opinie

Ocena na podstawie 67 opinii

2.27 / 5

  • Cena/Jakość
    2.21
  • Obsługa klienta
    2.20
  • Oferta
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 4 z 4
  • ~Tomi / 2025-02-21 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny już raz max 2mb/s internetu i ping skacze po 1000-5000. Szkoda gadać.
  • ~Wiki / 2025-02-20 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaką kiedykolwiek miałem!!! Pobierają opłaty za subskrypcję gdzie masz pakiety roamingu a nie możesz z nich skorzystać ponieważ jesteś za granicą!! Dla mnie odpada ten operator. Zresztą przekonałam się na T mobil a przecież to ta sama sieć
    WadyBrak korzystania z roamingu
  • ~ZAGOTOWANY / 2022-12-28 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    REAGEDIA TRAGEDIA PRZESTRZEGAM PRZED TYM OPERATOREM MAJA BARDZO OGÓLNIKOWY REGULAMIN BEZ ZADNYCH KONKRETÓW ( POWINNI SIE UCZYC OD KONKURENCJI) BEZ ZADNEJ INFORMACJI POPRZEDZAJACEJ BLOKUJA POŁACZENIA WYCHODZACE PODCZAS WYSŁANIA NP. W ŚWIETA ŻYCZEŃ BLISKIM ZNAJOMYM DO RODZINY ZASŁANIAJAC SIE NADMIERNYM RUCHEM W SIECI, KIEDY PADA PYTANIE O WYJASNIENIE KONKRETNIE CO TO ZNACZY BADZ JAKA ILOSC SMSÓW MMSÓW CZY CZASU ROZMOWY TO NADMIERNY RUCH NASTEPUJE ROZŁACZENIE KONSULTANTA, DZWONIAC NA BIURO OBSŁUGI KLIENTA BADZ W SALONIE WSZYSCY PRACOWNICY TWIERDZA ZE PAKIET NIELIMOTOWANE ROZMOWY SMSY MMSY TO ILE SIE CHCE MOZNA WYSYŁAC OSZZUKUJAC KLIENTÓW BO TAK NIE JEST....
    PO ZGŁOSZENIU REKLAMACJI PRZEDŁUZAJAC TRYB UDZIELENIA ODPOWIEDZI PRZYJMUJA DZIAŁANIE WYTRZYMYWANIE KLIENTA BY SAM ZREZYGNOWAŁ PRZESZEDŁ DO INNEJ SIECI BO POTEM MOZNA TŁUMACZYCSIĘ ŻE TO OPERATOR CHCIAŁ I ROBIŁ WSYSTKO ALE KLIENT SAM WYBRAŁ.... WYBRAŁ BO TELEFON JEST BY Z NIEGO KORZYSTAC A NIE PATRZEC NA NIEGO JAK WYGLĄDA. NIEPOLECAM TEJ SIECI GDYBY MOZNA BYŁO DAC UJEMNA WARTOSC OCENY LUB ZERO TO RED BULL MOBILE BY JA OTRZYMAŁ
    ZaletyŻĄDNYCH ZALET TYLKO MEGATYWNE
    WadyBRAK KOMPETNEGO PERSONELU W bok, BRAK SKUTECZNEGO SZYBKIEGO DZIAŁANIA ZE STRONY OPERATORA DLA USPRAWNIENIA I SATYSFAKCJI KLIENTA, TRAKTOWANIE KLIENTA JAKO "SZKODNIKA" KIEDY SKŁADA ZGŁOSZENIE
  • ~Zdecydowanie odradzam / 2019-10-29 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    W salonie przedstawiają bardzo ciekawię ofertę, jeśli się zdecydowałeś i podpisałeś umowę raczej dalej nie pomogą. Nieuczciwe zagrania i wprowadzanie w błąd klienta. Oferta niby tańsza, ale internet wolno chodzi, brak zasięgu. Nie ma prokonsumenckich rozwiązań problemów czy reklamacji. W swoim systemie mają niby smsy, które do Ciebie wysyłają, w rzeczywistości ich nie dostajesz, a sprawy są istotne.
    ZaletyTanio (?), można wykonywać połączenia.
    WadyNierzetelna obsługa, wprowadzanie w błąd, wolny Internet, problemy z mmsami.
  • ~Zdegustowany / 2024-12-25 01:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieniądze za subskrypcję pobrane z konta, 2 h później subskrypcja nieaktywna. Od 5 dni problem nierozwiązany, zero informacji na infolinii. Dział techniczny nie potrafi rozwiązać problemu. Ta sieć to jedna wielka kpina, nie mówiąc już o żenującej obsłudze klienta, która na każdą pytanie odpowiada że nic nie wie i zgłoszenie do działu technicznego zostało dokonane.
    ZaletyBRAK
    WadyJak wyzej
strona 4 z 4
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4823
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3119
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2671
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1198
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187