Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Red bull mobile opinie

Ocena na podstawie 58 opinii

2.01 / 5

  • Cena/Jakość
    1.96
  • Obsługa klienta
    2.02
  • Oferta
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~Jadwiga / 2022-10-30 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez mojej wiedzy Play mi dał kartę której nie widziałam,bo miałam włożoną w smartfon.
    Zrywa połączenia,zawiesza rozmowy.
    A ostatnio zgrzyty ,powtarzanie moich słów z zgrzytem
    Dzwoniąc,pytałam ,że bym chciała przejść do innego operatora
    Jaką bym miała karę za zerwanie umowy.
    Dzwoniłam 3 razy i za każdym razem miałam inną kwotę.
    Raz 180 zł,potem 290 zł a teraz 150 zł
    Nie mam słów.Tylko uciekać
    ZaletyNie ma ani jednej
    WadyWszystkie
  • ~Lubos / 2022-12-20 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku lipca chciałam przenieść numer do play. Przy podpisywaniu umowy w punkcie obsługi klienta nikt mnie nie poinformował, że nie jest to podstawowy Play, tylko Red Bull. I tu zaczynają się problemy. Najpierw dwukrotne odwiedziny w punkcie obsługi, ponieważ coś im nie wyszło.
    W listopadzie znowu konieczność udania się do punktu, ponieważ karta sim przestała działać.
    Teraz w grudniu karta sim od wielu dni znowu nie działa. Nie mogę korzystać z mojego wieloletniego numeru podanego wszędzie w kontaktach.
    Wytłumaczenie personelu, że karty sim są jakie są, mnie nie obchodzi. To operator Play jest odpowiedzialny za dostarczenie usługi za którą płacę.
    Nie sądziłam, że może być gorszy operator niż mój poprzedni. Ale to jeszcze tylko pół roku. Zmieniam i sprawdzam jak inni pracują.
    Zaletynie ma żadnej
    Wadysame wady
  • ~Maniek / 2025-02-20 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    14:00 1mb/s internetu.. już od kilku dni jest tragedia z tym.
  • ~Marc / 2023-02-03 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrobiłem nadpłate rozwiazałem umowe i niechca mi oddać nadpłaconej kwoty
  • ~Marcin / 2021-06-02 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Wyzysk, kruczki prawne i tak dalej. Naliczają opłaty za każdy twoj ruch, zanim ogarniesz o co chodzi to już masz 5 dych w plecy. Nie ,nie i jeszcze raz nie.
    ZaletyNic
    WadyWszystko elo
  • ~Marek / 2024-01-17 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    RDM to jakaś kpina!!!
    Aby zarejestrować nr masz dwie możliwości:
    -inny nr w TMobile
    -za pomocą MojeID przez bank

    Co w sytuacji gdy nie masz nr w Tmobile i banku wspieranego przez MojeID?

    Napisałem do RBM na Facebooku odpowiedź:
    Skontaktuj się na czacie z konsultantem w aplikacji RBM lub pod nr 604 555 555 ( ps Tego numeru nie znajdziesz na stronie )

    Przez aplikację jest to niewykonalne bo aby wejść na czat musisz mieć nr w RBM, zatem dzwonię tylko po to aby pan konsultant stwierdził: jeżeli nie ma pan nr w tmobile a pana bank nie występuje na liśćie w moje ID to nie ma możliwości skorzystania z usługi

    TO JEST PRAWDZIWY HIT
    obsługa na poziomie " mniej niż zeroooooooooooo, mniej niż zerooooooooooo o o o o "
    Zalety-brak możliwości skorzystania z usługi
    Wady-brak możliwości skorzystania z usługi
  • ~Mariusz / 2023-11-01 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Adam opisał wszystko dokładnie.
    Mam ten sam problem. 4 dzień bez aktywacji numeru (pomimo potwierdzonego przeniesienia numeru do t-mobile.
    Pracuję na numerze awaryjnym na kartę. Tu wydałem juz kilkaset zlotych. W ramach zadoscuczynienia red bull proponuje mi 1 miesiac za darmo ???? jestem po konsultacji z prawnikiem..
    Szukam osob, ktore oszukano podobnie.
    ZaletyNa chwile obecną żadnych
    WadyJedna. Po prostu nie działa nic
  • ~Marlena / 2021-08-06 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Poszłam przenieść numer do Play. Zaproponowano mi RBM. Przeniesienie numeru na stronie jest podane, że za darmo. Na fakturze dostałam do zapłaty 49zł. W pierwszym miesiącu umowy nie działał mi Internet w telefonie to musiałam jechać do salonu wymienić sim. Minęły dwa tygodnie to sieć w ogóle się wyłączyła i mogłam wykonywać tylko połączenia alarmowe. Na czacie udało mi się dowidzieć, że prawdopodobnie została uszkodzona sim, bo jestem wylogowana całkowicie z sieci. Kazali znów jechać do salonu... Powiedziałam, że nie mam czasu jeździć 2x w miesiacu wymieniać sim i chcę zrezygnować z umowy ze względu na niedotrzymanie warunków z ich strony (nie zapewniają świadczenia usług). Na to przemiła pani Zuzanna K. odpowiedziała, że zostałam poinformowana wyżej o karze umownej za rozwiązanie umowy przed czasem. Uwaga, kara wynosi prawie 1000zł! NIE POLECAM, banda złodziei...
    ZaletyBrak
    WadyWysokie kary umowne
    Wyłączanie numeru z sieci
    Brak działającego Internetu
    Niemiła obsługa (walą na Ty na dzień dobry)
  • ~Marzena / 2021-12-21 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie dostałam prezent na święta. Mimo umowy na nielimitowany internet, wyłączono go, dając mi 10 GB tłumacząc przyczynami technicznymi. To kpina z abonenta
  • ~Pffff / 2025-02-28 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć od tygodnia dzień w dzień to samo, jak tylko minie termin w następnym miesiącu, to uciekam do kogoś innego, bo to przegięcie na całego jest.
  • ~Piotr / 2022-11-26 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam niedomawiają klientom wszystkiego wciskają podsieć redbula który jest do d..y mówią że to numer tymczasowy potem okazuje się że jest na rok jak chcesz się wycofać to nakładają karę umowną 800zł Brak zasięgu sms nie dochodzą tragedia niewiem jak wytrzymam rok
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Tomi / 2025-02-21 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny już raz max 2mb/s internetu i ping skacze po 1000-5000. Szkoda gadać.
  • ~Wiki / 2025-02-20 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaką kiedykolwiek miałem!!! Pobierają opłaty za subskrypcję gdzie masz pakiety roamingu a nie możesz z nich skorzystać ponieważ jesteś za granicą!! Dla mnie odpada ten operator. Zresztą przekonałam się na T mobil a przecież to ta sama sieć
    WadyBrak korzystania z roamingu
  • ~ZAGOTOWANY / 2022-12-28 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    REAGEDIA TRAGEDIA PRZESTRZEGAM PRZED TYM OPERATOREM MAJA BARDZO OGÓLNIKOWY REGULAMIN BEZ ZADNYCH KONKRETÓW ( POWINNI SIE UCZYC OD KONKURENCJI) BEZ ZADNEJ INFORMACJI POPRZEDZAJACEJ BLOKUJA POŁACZENIA WYCHODZACE PODCZAS WYSŁANIA NP. W ŚWIETA ŻYCZEŃ BLISKIM ZNAJOMYM DO RODZINY ZASŁANIAJAC SIE NADMIERNYM RUCHEM W SIECI, KIEDY PADA PYTANIE O WYJASNIENIE KONKRETNIE CO TO ZNACZY BADZ JAKA ILOSC SMSÓW MMSÓW CZY CZASU ROZMOWY TO NADMIERNY RUCH NASTEPUJE ROZŁACZENIE KONSULTANTA, DZWONIAC NA BIURO OBSŁUGI KLIENTA BADZ W SALONIE WSZYSCY PRACOWNICY TWIERDZA ZE PAKIET NIELIMOTOWANE ROZMOWY SMSY MMSY TO ILE SIE CHCE MOZNA WYSYŁAC OSZZUKUJAC KLIENTÓW BO TAK NIE JEST....
    PO ZGŁOSZENIU REKLAMACJI PRZEDŁUZAJAC TRYB UDZIELENIA ODPOWIEDZI PRZYJMUJA DZIAŁANIE WYTRZYMYWANIE KLIENTA BY SAM ZREZYGNOWAŁ PRZESZEDŁ DO INNEJ SIECI BO POTEM MOZNA TŁUMACZYCSIĘ ŻE TO OPERATOR CHCIAŁ I ROBIŁ WSYSTKO ALE KLIENT SAM WYBRAŁ.... WYBRAŁ BO TELEFON JEST BY Z NIEGO KORZYSTAC A NIE PATRZEC NA NIEGO JAK WYGLĄDA. NIEPOLECAM TEJ SIECI GDYBY MOZNA BYŁO DAC UJEMNA WARTOSC OCENY LUB ZERO TO RED BULL MOBILE BY JA OTRZYMAŁ
    ZaletyŻĄDNYCH ZALET TYLKO MEGATYWNE
    WadyBRAK KOMPETNEGO PERSONELU W bok, BRAK SKUTECZNEGO SZYBKIEGO DZIAŁANIA ZE STRONY OPERATORA DLA USPRAWNIENIA I SATYSFAKCJI KLIENTA, TRAKTOWANIE KLIENTA JAKO "SZKODNIKA" KIEDY SKŁADA ZGŁOSZENIE
  • ~Zdecydowanie odradzam / 2019-10-29 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    W salonie przedstawiają bardzo ciekawię ofertę, jeśli się zdecydowałeś i podpisałeś umowę raczej dalej nie pomogą. Nieuczciwe zagrania i wprowadzanie w błąd klienta. Oferta niby tańsza, ale internet wolno chodzi, brak zasięgu. Nie ma prokonsumenckich rozwiązań problemów czy reklamacji. W swoim systemie mają niby smsy, które do Ciebie wysyłają, w rzeczywistości ich nie dostajesz, a sprawy są istotne.
    ZaletyTanio (?), można wykonywać połączenia.
    WadyNierzetelna obsługa, wprowadzanie w błąd, wolny Internet, problemy z mmsami.
  • ~Zdegustowany / 2024-12-25 01:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieniądze za subskrypcję pobrane z konta, 2 h później subskrypcja nieaktywna. Od 5 dni problem nierozwiązany, zero informacji na infolinii. Dział techniczny nie potrafi rozwiązać problemu. Ta sieć to jedna wielka kpina, nie mówiąc już o żenującej obsłudze klienta, która na każdą pytanie odpowiada że nic nie wie i zgłoszenie do działu technicznego zostało dokonane.
    ZaletyBRAK
    WadyJak wyzej
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4686
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2616
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.86, ilość opinii: 1095
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186