Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kasiasia / 2025-04-10 03:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Korea Południowa jest przepiękna i warto ją odwiedzić, ale nie na pewno z tym biurem i nie z tym przewodnikiem. Oferta wycieczki nie do końca pokrywa się z rzeczywistością, na przykład zgodnie z programem mieliśmy spędzić 1.5h w Muzeum Narodowym, a byliśmy tam 40 minut. Przewodniczka Zofia powinna zmienić zawód. Brakuje jej kultury osobistej, zaangażowania i podstawowej wiedzy o kraju, po którym oprowadza turystów. Wielokrotnie podawała nieprawdziwe lub nieaktualne informacje, czytała treści z Wikipedii albo nie potrafiła odpowiedzieć na podstawowe pytania uczestników. Wypowiadała się też prześmiewczo i ignorancko o Korei i Koreańczykach i nie raz zwracała się w chamski sposób do uczestników wycieczki. Przewodniczka lokalna Nicole również niemiła i niezaangażowana oraz niechętnie odpowiadająca na zadawane jej pytania. Obie sprawiały wrażenie, jakby ktoś wysłał je na wycieczkę za karę. W grupie było wiele osób zafascynowanych Koreą i jej kulturą, dla których tak niezaangażowane przewodniczki były źródłem ogromnego rozczarowania i frustracji. Na szczęście program kończył się każdego dnia dość wcześnie, więc mogliśmy eksplorować odwiedzane miejsca na własną rękę…
    ZaletyCiekawy i bogaty program wycieczki
    WadyProgram nie został do końca zrealizowany
    Za mało czasu na zwiedzanie poszczególnych miejsc
    Niezaangażowana, niekompetentna i ordynarna przewodniczka ignorantka
  • ~Kat / 2020-04-20 22:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłam na rodzinnych wakacjach z biura Rainbow Tours na Cyprze. Dla 4 osób ( 2 dorosłych i 2 dzieci) dostaliśmy dwa łóżka 120, bez możliwości dostawki. Pani rezydent powiedziała mi na miejscu, że reklamacje mam pisać zaraz po powrocie do kraju. Kiedy to zrobiłam- biuro poinformowało mnie, że reklamacje powinnam złożyć u rezydentki. Pisałam, że byłam u niej i owe zgłoszenie powinna zapisać. Reklamacja odbyła sie tak, że dostałam pismo zwrotne, iż dany hotel nie ma innych łóżek ( ciekawe od kogo powinnam sie o tym dowiedzieć jak właśnie przed wyjazdem od biura!!!!). Wakacje skończyły sie spaniem na złączonych łóżkach we 4 osoby przez tydzień. Komfort żadny a pieniądze duże.
  • ~katarzyna / 2021-06-14 09:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Ostatni raz z Rainbow. Odradzamy korzystania z usług tego biura. Zmienili warunki umowy bez porozumienia z klientami. Po przylocie na miejsce zostaliśmy poinformowani o zmianie hotelu. Dobrze wiedzieli ze nasz hotel się nie otworzy na Zakynthos, zwalili dosłownie wszystkich POLAKOW do swojego hotelu.
    Po przyjeździe na miejsce okazało się, że nie działa hotel, do którego mieliśmy trafić i który wybraliśmy na wakacje do Grecji. – Chodziło o co najmniej kilkadziesiąt osób z różnych hoteli, które przyjechały tu z firmą Rabinbow. Wyglądało to tak, jakby świadomie sprzedawano miejsca w hotelach, wiedząc, że tych miejsc nie ma i że noclegi będą gdzieś indziej.
    Przeniesienie do innego hotelu nastręcza też turystom innych problemów. Po pierwsze, jeśli nowy ma więcej gwiazdek, to wzrasta opłata klimatyczna np. z 3 do 4 euro dziennie. Po drugie, z powodu pandemii turyści musieli zgłaszać w specjalnych formularzach adres, pod którym będą przebywali podczas pobytu w Grecji. Wpisali więc swój docelowy hotel, a musieli zamieszkać w innym. Teraz obawiają się, że mogą mieć przez to kłopoty prawne. po artykule który poszedł do prasy zaczęli w POLSCE informować klientów i zmieniać umowy.
    ZaletyPogoda
  • ~KIK / 2019-11-25 21:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona poziomem usług tego biura. Opinia dotyczy wycieczki do Wietnamu organizowanej 3-15 listopada 2019 przez Rainbow Tours z Łodzi, ul. Piotrkowska. Już na lotnisku w Warszawie, przy okienku Biura, spotkaliśmy się z wyjątkową oschłością osoby obsługującej turystów. Poinformowała tylko – które stanowiska są do odprawy, ale nikt się nie pofatygował, aby sprawdzić czy wszyscy uczestnicy się stawili, ani pokierować i pomóc w przemieszczeniu (dużo uczestników w wieku 65+). Dopiero w ostatniej chwili na lotnisku pojawili się przedstawiciele Biura, co nie zmniejszyło zamieszania przy załatwianiu formalności i wiz.
    Bezpośredni lot z Warszawy do Sajgonu trwa 11 godzin (bez przerwy). Dostaliśmy na pokładzie samolotu 2 „posiłki”. Jeden miał być obiadem i zawierał w pojemniczku wielkości mydelniczki – mięso z drobiu lub pasztet (do wyboru). Przed lądowaniem podano : bułkę, dwa plasterki wędliny raz po plasterku pomidora, ogórka i papryki. Do tego można było sobie zamówić kawę lub herbatę (po 5 zł).
    Załoga samolotu poinformowała nas, że to Rainbow Tours wynajął samolot z załogą i dał wytyczne co do posiłków. Na dodatek, przy locie w jedną stronę była nieczynna aparatura audio (obsługa przez cały rejs bez skutku próbowała ją uruchomić). Na nasze interwencje w tej sprawie urażona stewardesa zaproponowała żebyśmy „zaśpiewali a ona zatańczy”.
    Jeszcze o programie. Koło Da Nang (ok. 35 km) jest słynny na cały świat „Złoty Most”. Zamiast niego pokazywano nam mnóstwo obiektów, które były bardzo podobne do siebie. Czy nie warto zmienić tego programu zwiedzania?
    Nigdy więcej nie pojadę z biurem Rainbow Tours i innym nie polecam! Cena tej wycieczki to 8000 zł + 215 dolarów (na wstępy i napiwki).
    K.I.K.
  • ~Krystyna / 2021-07-19 15:47
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam nikomu biura Rainbow.Dostalismy w czerwcu pokój w hotelu Mix Colombo.W pokoju śmierdziało stęchlizną na zewnątrz działał agregator nie dało się usnąć a widok z okna to połamane krzesła i dachówki odlatujące.Zeby nie psuć sobie urlopu zamieniłam pokój gdzie musiałam dopłacić 80 euro.Biuro oczywiście nie uwzględniło mojej reklamacji Nigdy więcej z Rainbow!!!!
    ZaletyZero
    WadyOpisane
  • ~Małgorzata / 2021-09-11 17:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Korfu spiesz się powoli od 25.08-01.09.2021
    A. Organizacja Wycieczki fakultatywne 1. Albania - od początku sezonu wycieczka ta nie jest realizowana. 2. Parga-Sivota-Błękitna Laguna - rejs odbywa się w czwartki, grupa przylatuje w środę i wylatuje w środę praktycznie nikt nie może z tej wyprawy skorzystać.
    Uważam,że brak informacji i korekty umów ze strony biura jest nieprofesjonalne.
    B. Hotel Hellinis 1.położenie - przy wąskiej,ruchliwej drodze i około 800 metrów od pasa startowego. samoloty lądują i starują od godziny 6:15 do 0:45. z częstotliwością co 5-6 minut. Wypoczynek raczej kiepski.2. Łazienki - kabiny prysznicowe o wymiarach 45 na 45 cm przeznaczone chyba dla dzieci.Dobrze zbudowany mężczyzna nie jest w stanie skorzystać z prysznica,chyba że zaleje łazienkę i pokój. Koszmar
    3- Obsługa- przy zmianie hotelu nie należy nic zostawić, nie odzyskacie nawet korzystając z pomocy pilota. Obsługa przywłaszcza sobie te rzeczy.4. Czystość , średnio 5. Jedzenie - dobre,duży wybór, sporo lokalnych smakołyków, owoce, ciasta.
    C- Pilot Pani Anita- odniosłam wrażenie, że nie lubi swojej pracy.Informacje o Korfu, Grecji raczej ubogie. Dużo więcej dowiedziałam się podczas rejsu do Pargi( skorzystałam w czasie pobytu) niż przez kilka dni od Pani Anity. Brak tej Pani empatii i zrozumienia innych osób. plus za zorganizowanie wieczoru greckiego.
    Wycieczka- Korfu jest piękną wyspą zielną, różnorodną.warto zobaczyć,spróbować pysznego jedzenia,odbyć rejsy na Paxos i do uroczej Pargi.
    Kilka razy korzystałam z usług Rainbow, po raz pierwszy jestem rozczarowana i zawiedziona i organizacją i reakcją pilota na zgłaszane uwagi. Małgorzata
    ZaletyDobre jedzenie, ciekawa wyspa.
    WadyHotel,Pilot,Organizacja
  • ~mały / 2020-03-21 13:21
    Ocena: 2.67 / 5
    W styczniu 2020 byliśmy na wycieczce ,, Wielka konkwista de lux" . I niech nikt nie liczy na jakieś luksusy. Wycieczka jest droga hotele słabe, brak klimatyzacji czy brudna pościel , towarzystwo insektów. Biuro zgodnie z umową zapewnia wysokiej klasy hotele 4 i 5*.Wycieczka trwała 14 a przyzwoitych hoteli było pięć.W trakcie wycieczki zaplanowane dwa dni wypoczynku w połowie i na zakończenie z opcją all inclusive , jeden z nich był w Acapulco. Stary hotel , którego świetność minęła dawno temu, wyżywienie bardzo marne. Na zakończenie był hotel w Cancun trochę lepszy a wyżywienie przyzwoite. Na wycieczki objazdowe z Rainbow jeżdżę od 2008 roku i stwierdzam, że jest coraz gorzej . Nie będę już nigdy korzystał u usług tego biura bo w moim przypadku to nie pierwsza tak beznadziejna impreza.
    ZaletyMała grupa ,ciekawy program.
    WadyKiepskie hotele i słabe wyżywienie
  • ~Miki / 2022-03-21 09:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Meksyk 16 dni objazdówka. Nie polecam!!!!! Zawiedziony jestem tą wycieczką. Biuro nastawione tylko na zarobek wycieczki fakultatywne 3x droższe niż bilety wstępu (przewodniczka mówi że biuro musi na czymś zarabiać) Odwiedzane miejsca to pod turystę i byliśmy prowadzeni i zachęcani do kupowania tam gdzie przedodnik miał z tego prowizję. Jedzenie w hotelach okropne (grupa z innego biura miała duzo lepsze posiłki) Codziennie jajecznica na śniadanie na obiadokolację kurczak i tak codziennie. Można by jeszcze wiele opisywać. Wiem jedno nie dam się skusić na wycieczki z Rainbow.
  • ~Miro / 2022-09-18 18:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeździmy z Rainbow od wielu lat i niestety jakość spada i to bardzo.
    Ostatni wyjazd to wycieczka ( objazdówka) na Maderę.
    Już w Poznaniu okazało się że wykupiona opcja szybkiej odprawy po prostu tu w Poznaniu na tym locie nie funkcjonuje.
    Po przylocie na lotnisku, owszem była opiekunka,ale pod hotel zawiózł nas tylko miejscowy kierowca i radźcie sobie sami :
    - ze 100-150 m pod niezłą górkę z walizkami
    - możliwość zameldowania za kilka godzin, więc każdy jakoś sobie radził
    - jedna pani w recepcji od wszystkiego, więc zameldowanie trwało ponad godzinę
    No i pokój - nora praktycznie bez okien. Po reklamacji na następny dzień otrzymaliśmy bardziej normalny.
    Hotel pamiętający lata 80-te i niestety dla gości Rainbow nie dopuszcza się pokoju z balkonem.
    Większość miała pokoje z małym okienkiem. Hotel Dorisol Estrelicia.
    ZaletyProgram wycieczki OK, przewodnik - były polski tenisista Pan Piotr też OK. Obsługa w hotelu sympatyczna
    WadyKiepskie pokoje, jedzenie bardzo średnie.
  • ~Paweł / 2022-06-27 10:55
    Ocena: 2.67 / 5
    CZAS NA BAŁKANY
    4 – 13 czerwca 2022 r.
    CZAS NA BAŁKANY
    4 – 13 czerwca 2022 r.
    Do wycieczki objazdowej „Czas na Bałkany”, 4 – 13 czerwca 2022 r. przygotowywałem się od 10 maja. W biurach Rainbow Tours S.A próbowałem uzyskać szczegółową informację o programie wycieczki. Okazało się to niemożliwe! Informacje stanowią tajemnicę pilnie strzeżoną przez pracowników biur, którzy odsyłają do pilota lub kierują do tzw. produkcji; generują odpowiedzi sprowadzające się do: mam brać, co mi dają i nie zadawać pytań. Profesjonalna i kulturalna obsługa to, przede wszystkim uprzejma wyrozumiałość. Zła to brak klienta, wpływów za świadczone usługi, od których zależy „być, albo nie być” Rainbow Tours S. A. – nie wspomnę o miejscach pracy.
    W programie wycieczki wszystkie informacje są ramowe. Brak szczegółów o: całodziennym zbieranie po Polsce klientów; postojach na stacjach benzynowych, itd.; zakwaterowaniu – miejsce i hotele! (Można zaakceptować odpowiedź biura, że 10 maja nie wiadome są jeszcze miejscowości i nazwy hoteli. Natomiast nikt mnie nie przekona, że na tydzień przed wyjazdem nie ma takiej wiedzy. Była i jest!)
    Skorzystałem z oferty pomimo wątpliwości. Gdybym posiadał dokładną informację, przeanalizowałbym ją i zastanowił się, czy jechać. Jak postąpiliby inni…?
    Tyle wstępu. Poniżej konkretne uwagi i sugestie.
    PROGRAM:
    1. Po prawie dobowej podróży i noclegu w autokarze, Rainbow Tours S.A, dalej RAINBOW zaprogramowało na 06:00 z minutami, godzinny postój na stacji benzynowej
    w serbskim Horgoš. Na stacji posadzki toalety zalane moczem, sedesy w jeszcze gorszym stanie, pokryte fekaliami. Wokół stacji brud po niesprzątniętej nocy. Na brudnych stolikach RAINBOW przewidziało śniadania (Sic!). O 08:00 spotkanie z lokalnym przewodnikiem w Belgradzie
    i zwiedzania stolicy Serbii, które zakończyło się po 11:00. Następnie półtoragodzinny czas wolny.
    Twierdzę, iż tę część programu ułożył absolutnie niekompetentny pracownik lub współpracownik RAINBOW. Ignorant, który w „nagrodę” winien przy każdym wyjeździe odbyć tę trasę!
    Ewidentnie należało zaplanować miejsce – po stronie serbskiej – na postój z możliwością krótkiej osobistej higieny i spożycia normalnego śniadania; jednym słowem, przygotowania się do zwiedzania Belgradu. Zwiedzanie rozpocząć o 10:00 i zakończyć 13:00. Przewidzieć czas wolny,
    z możliwością zjedzenia obiadu. Opuścić serbską stolicę o 16:00 i dotrzeć do hotelu „Grosz” około 18:00. Byłby to logiczne także, że względu na to, że hotel położony jest na obrzeżach szarej miejscowości Leskovac nie oferującej żadnych atrakcji.
    2. Dzień VII, 10 czerwca. NAJCIEKAWSZA CZĘŚĆ PROGRAMU – niestety zaprogramowana tak, aby nie poznać lub dosłownie „liznąć” malowniczą, nadmorską trasę wzdłuż Adriatyku, z takimi perełkami, jak Kotor, Dubrownik, Trogir, Rovinj, czy Piran.
    Na dni 9, 10 i 11 czerwca „programatorzy” RAINBOW przewidzieli godzinę na zwiedzanie miast znajdujących się na liście Światowego Dziedzictwa UNESCO, ponad godzinę na czas wolny,
    a resztę czasu na „śmiganie” autobusem po doskonałej infrastrukturze drogowej Chorwacji.
    W ciągu trzech dni przemierzyliśmy prawie 1/3 część całej trasy wycieczkowej (Sic!).
    Korzystniej pod każdym względem byłoby – zwiedzanie, przejazdy i wypoczynek – ten trzydniowy program podzielić na dwa bloki w zamian fakultatywnej wycieczki w Dzień V, 8 czerwca, nad Jez. Prespańskie i Bitolę niewątpliwie niestanowiącego wartości dodanej programu „Czas na Bałkany”.
    LOGISTYKA:
    3. W hotelu „Grosz”, w pokoju o rozmiarach poniżej 10 m², wyposażonym w 2. łóżka (byłem sam), wypełnionym dwoma szafami i małym stolikiem; po rozłożeniu walizki przejście
    z pokoju do łazienki wymagało przeskakiwania tej ostatniej. Cały pokój był lub sprawiał wrażenie remontowanego: łazienka już wykończona, a pokój jeszcze nie – na progu łączącym łazienkę
    z pokojem widoczny beton, niezasłonięty wykładziną tymczasowo go pokrywającą. Cena noclegu 2390 dinara serbskiego, czyli około 100, -PLN, wg booking 107,-.
    4. Położony na brzegu jeziora Ochrydzkiego hotel „Biser” w Kalishta – około 20 km od Ochrydy – splendor lat swojej świetności zakończył w XX wieku. Zachował wyłącznie położenie i rozmach, z jakim został zbudowany. Nie zasługuje na 3*! Najgorsze były ręczniki –
    i to po ich wymianie (mam zdjęcia):
    Szczytem bezczelności właścicieli hotelu była obiadokolacja Dzień V, 8 czerwca: dzień wcześniej część grupy skorzystała z możliwości zamiany obiadokolacji z mięsnej na rybną. Jako, że ryba była smaczna, o identyczną zamianę, już o kilka osób więcej, poprosiła na wyżej wspomniany dzień. Otrzymaliśmy rybę, ale była to połowa tej z Dzień IV, 7 czerwca, mocno przypaloną. Na ten fakt zwrócono uwagę przewodnikowi/pilotowi wycieczki. Po interwencji kelnerzy donieśli drugą połowę jeszcze mocniej przypalonej ryby (Sic!).
    5. Umieszczenie uczestników wycieczki, na ostatni przed powrotem do Polski nocleg,
    w ośrodku turystycznym (TURISTIČO NASELJE) Uvala Scott w Kraljevica, pamiętającym czasy socjalistycznej Jugosławii (patrz zdjęcia łazienki i mebli) było kpiną! (Czy pracownik RAINBOW, który zaprogramował ten hotel, widział obiekt?) Podanie przez gospodarzy na obiadokolację „zimnych, niedojedzonych resztek z pańskiego stołu” po przyjeździe grupy do ośrodka tuż przed 21:00, zakrawało na naśmiewanie się z klientów RAINBOW!
    PODSUMOWANIE:
    1. Treść wycieczki była niezmiernie interesująca. To z pewnością zasługa przewodnika/ pilota pana Macieja Majczyka i przewodników lokalnych.
    2. Autobus był wygodny i komfortowy. Obaj kierowcy doskonali profesjonaliści i życzliwi.
    3. Logistyka krytyczna i beznadziejna – przygotowana przez niekompetentnych ignorantów.
    4. Dwa hotele nie powinny znaleźć się na liście noclegów.
    5. Sugerowane zmiany nie generują wysokich kosztów; dodatkowo: 1. miejsce na śniadanie po stronie serbskiej, 1. dodatkowy nocleg typu hotel „Šars” w Dobrej Wodzie, 1. miejsce na obiadokolację po stronie słoweńskiej przed wyjazdem do Polski, z możliwością przygotowania się do podróży zapewniałby wysoką atrakcję wycieczki, spokój, bezpieczeństwo i relaks – luz.


  • ~Piotr / 2020-06-04 20:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Nic nie dbacie o Klientów w obecnej sytuacji. Oczekujecie, że zagram w ruletke z Wami i albo zrezygnuje i stracę 7 % albo poczekam i co? Albo oddacie mi całość bo wyjazd się nie odbędzie albo stracę jeszcze więcej bo OWU!! Chce zrezygnować teraz ale nie wycofywać środków tylko przelać je na poczet przyszłego roku A Wy co? Nic! Wolicie bym zrezygnował i stracił i na pewno nie korzystał w przyszłości z R niż zagwarantować mi przełożenie całej zaliczki na przyszły rok! Super widać macie się bardzo dobrze!
    WadyBrak indywidualnego podejścia do Klienta
  • ~qqqqq / 2023-08-08 13:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Wykupiłem wczasy do hotelu Belvedere. Do chwili obecnej na stronie Rainbow widnieje godzina wylotu do Burgas z Pyrzowic o 4:00. Niestey od przedstawiciela biura otrzymałem maila o zmiane godziny wylotu na 18:15. Gdyby taka informacja była podana od razu to nie brałbym tej oferty w ogóle pod uwagę. A tak zostałem oszukany na cały jeden dzień pobytu!
    Zaletypóki co nie stwierdziłem bo jestem jeszcze przed wylotem
    Wadyobsługa klienta i rzetelność podawanych danych
  • ~Stanisław / 2020-02-02 10:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłęm z wnukami w styczniu i jestem mocno rozczarowany usługami w hotelu Club Calimera Akassia Swiss Resort w Marsa Alam. Nieprzygotowany pokój wg zamówienia (brak dostawek dla dzieci, brak ręczników). Nieczynne bary przy basenach dla dzieci ( trzeba było przynosić coś do picia z odległych barów). Drak animacji dla dzieci, oferowany mini club nieczynny, znudzone animatorki zajmowały się sobą siedząc w barach. Fatalne jedzenie ,nic dla dzieci, trzeba było się mocno nagłowić żeby coś zjadły. Trwający remont i budowa nowej części kompleksu nie dodawały uroku w czasie pobytu (wszędzie pył, hałas). Jak na All inclusive i 5-cio gwiazdkowy hotel to zbyt mało. Cena pobyty zupełnie nieadekwatna do oferowanych usług. Nie polecam nikomu. Organizatorem był Rainbow Tours S.A.
    ZaletyPogoda
    Wadyfatalne posiłki, brak animacji dla dzieci, bardzo duża odległość z zakwaterowania do baru obiadowego jak dla małych dzieci,
  • ~turystka / 2022-08-03 09:18
    Ocena: 2.67 / 5
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM! 100 RAZY SIĘ ZASTANÓWCIE ZANIM POLECICIE Z TYM BIUREM!
    Dlaczego?? Wycieczka wykupiona, wszystko super, wszystko ustalone tak jak trzeba.. 2 tygodnie od wykupienia i 2 tygodnie przed wylotem na mailu pojawia się informacja, że zmieniają się warunki hotelowe, a mianowicie, że musimy opuścić pokoje o godz. 11 dnia 10.07, a lot powrotny do Polski mamy 11.07 o godz. 3:45, co oznaczało, że przez prawie całą dobę nie mamy co ze sobą zrobić, bo nie mamy zakwaterowania, a przepraszam, możemy siedzieć na recepcji i pilnować swoich walizek! Lecimy z małymi dziećmi i było to niedorzeczne dla nas! Po rozmowach z biurem, pytając czy można wykupić dodatkową dobę i jakie są jej koszty otrzymaliśmy informację, że załatwianie takich rzeczy nie leży po stronie biura.. to przepraszam za co ja płacę wykupując wycieczkę z biurem podróży? Chyba po to by pomogli w takich sytuacjach, zgadza się?? A oni po prostu mieli nas w d… musieliśmy sami zadzwonić do hotelu i wykupić sobie dodatkową dobę i takim sposobem mamy zapewniony pobyt w hotelu do momentu transferu na lotnisko. Zapomniałam dodać, że mieliśmy wykupione ubezpieczenie na wypadek dodatkowych kosztów i te ubezpieczenie nie miało tutaj zastosowania. Jeszcze raz powtórzę na koniec NIE POLECAM WYCIECZEK Z BIUREM RAINBOW! NIGDY WIĘCEJ Z NIMI NIE POLECĘ!
    Wadyzero pomocy za pośrednictwem infolinii
  • ~Adam / 2023-12-05 00:02
    Ocena: 2.33 / 5
    straszny! kazano nam zapłacić 50 dolarów za taksówkę i odbiór zagubionej walizki z lotniska. a najgorszy był agresywny przedstawiciel w hotelu. Zgłosiłem to e-mailem, a oni po prostu powiedzieli: „To nie nasza wina, że ​​torba została zgubiona i nie wierzymy, że nasz przedstawiciel był niegrzeczny”. unikać!
  • ~Adaś / 2021-08-09 17:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Ludzie zastanówcie się zanim zakupioie wycieczkę w tym biurze z first minut,jak nie jest potwierdzona i zakupicie tańszą wycieczkę to z różnica wartości już się przegnajcie....oszuści wykorzystujący sytuacje do lekkiego zarobku...,
    ZaletyDobre oferty
    WadyPożegnaj się z wpłaconymi pieniędzmi,jak impreza się nie odbędzie z powodu braku chętnych i bedziesz musiała zakupić tańsza wycieczkę
  • ~Aga / 2023-07-19 15:44
    Ocena: 2.33 / 5
    MonteCarlo Lungomare Albania Vlora.
    Pobyt w tym roku w czerwcu. Hotel opisany jako 4gwaizdkowy. Niestety z niczym się to ma. Epoka PRL-u totalnie. Obiecano nam basen gdzie na miejscu okazało się, że tak naprawdę go nie było w tym hotelu. Owszem był w drugim hotelu tzw "Hotel Matka Monte Carlo", lecz co do basenu to za dużo powiedziane, jakieś 4x3m. Powiedziano nam, że możemy tam chodzić i korzystać z basenu i wszelkich udogodnień typ bar itp. Droga do hotelu to jakieś 1,5 km. Na miejscu jednak okazało się, że w barze musimy płacić za każde piwo, wino bo tylko to jest do dyspozycji.Wracając do hotelu, o którym mowa to w żadnym stopniu nie był przygotowany na gości(działa pierwszy sezon) już pierwszego dnia brakowało piwa, jedzenie żaden wybór, codziennie jajka sadzone, ryż, kurczak i od czasu do czasu ryba. To co widać w ofercie na zdjęciach niestety również chyba fotki nie z tego hotelu, krzesła i stoły jakieś drewniaki, a stół pokryty ceratą. My trafiliśmy na ładny pokój, ale nie wszyscy mięli takie szczęście. Ludzie dostawali pokoje na tyłach hotelu dopiero dla nich przygotowywane, odgradzane płotkiem na biegu od drogi. Niby polski rozumieją, ale co do czego to nie za bardzo. Kanapki i woda na drogę, dobrze, że poszłam i powiedziałam, że mają tak napisane w ofercie wymeldowania bo byśmy też nie dostali. Oj dużo by pisać.
  • ~Aga / 2024-10-07 19:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Wycieczka Bliżej Bogów, Grecja, wrzesień 2024. Bardzo złą baza hotelowa
    Gburowaty przewodnik. Kolejność programu wymyślana na bieżąco- pełna improwizacja.
    Największa atrakcją czyli oglądanie małych żłówi okazała się tylko chwytem reklamowym.Żłówie odpłynęły kilka tygodni wcześniej.
    ZaletyWspaniałe miejsca w Grecji, przewodnik Paweł z ogromną wiedzą i pasją
    WadyCena za którą kupiłam wycieczkę była dużo wyższa niż ta jaką zapłacili inni uczestnicy. Hotele których sama nigdy bym nie wybrała.
  • ~Andrzej / 2021-07-22 11:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Proponowane Hotele 5 gwiazdkowe są na niskim poziomie, nie porównywalnym do faktycznych 5 gwiazdkowych hoteli.
    ZaletyBrak
    WadyNiezetelni, kruczki w umowie.
  • ~Andrzej / 2024-09-26 18:00
    Ocena: 2.33 / 5
    przełęcze Indie, odradzam, prawie nic zgodnego z umową, pilot to gemeralnie milczek z brakiem jakichkolwiek informacji o miastach w których byliśmy.
    Zaletygóry
    Wadyoszusztwo dotyvzące klimatyzacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 934
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.20, ilość opinii: 203
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4614
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990