Zalety10
strona 7 z 28
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~GT / 2020-10-03 18:50
Chciałbym podziękować BARDZO Pani Zuzannie (niestety nie pamiętam nazwiska) za pomoc na lotnisku w Salonikach 19.09.2020 , w powrocie do kraju. SKARB. -
-
~Jacek / 2023-11-02 22:43
Uczestniczyłem w wycieczce "Rzymskie wakacje" w dniach 06.-12.10.2023 wraz ze znajomymi, łącznie 9 osób. Umowę podpisałem 10 stycznia! Na 2 miesiące przed wylotem poprosiłem o nazwy dwóch hoteli , w których mieliśmy być zakwaterowani. Odpowiedź: "niestety nie podajemy nazwy i adresu hotelu przed wylotem, gdyż zakwaterowanie może ulec zmianie." (???). Na 4 dni przed odlotem poprosiłem, aby chociaż podano mi ulice, bądź dzielnicę, abyśmy mogli zorientować się w jakiej okolicy będziemy. Odpowiedź biura była identyczna. (???). Lot był opóźniony 8 godzin, które spędziliśmy uwięzieni w strefie odlotów po odprawie. Inni pasażerowie zostali powiadomieni przez Wizz Air w przeddzień, że lot będzie opóźniony o 6 godzin. Widziałem takie smsy w ich telefonach. Takiej informacji nie otrzymaliśmy z RAINBOW. W związku z opóźnieniem lotu jeden dzień pobytu w Rzymie praktycznie nam przepadł. Nie będę narzekał na hotele, poziom przewodników, inne czynniki nie do końca zależne od biura podróży, ale trzy punkty programu wycieczki nie zostały zrealizowane ewidentnie z powodu zaniedbań biura: 1. ZWIEDZANIE KOLOSEUM, KTÓRE JEST SYMBOLEM POTĘGI ANTYCZNEGO RZYMU (ZWIEDZANIE TAKŻE WEWNĄTRZ) 2. WIECZÓR WŁOSKI Z RZYMSKIM MENU 3. WIECZÓR WŁOSKI W STYLOWEJ RZYMSKIEJ RESTAURACJI Z FRAGMENTEM PRZEDSTAWIENIA OPERETKOWEGO Taka była oferta biura RAINBOW, za które zdecydowaliśmy się zapłacić określone pieniądze. Jacek ZaletyNie mamy żadnych zastrzeżeń do pracy pilota, który był zawsze pomocny i pomagał nam ponadprzeciętnie. -
~KLijent / 2025-08-13 17:39
Przedsprzedaż wycieczki z sierpnia 2024 zakupiona miesiąc przed realizacją wycieczka znika i żadnych tłumaczeń ze strony firmy. Łaska że oddają zaliczkę żadnych gratyfikacji ani tłumaczenia. Takie działanie w moim przypadku powtórzyło się drugi raz. Odradzam zakup w przedsprzedaży to tylko zysk dla firmy obraca naszą gotówką przez rok a później z łaską odda zaliczkę. -
~Maria / 2023-08-02 17:57
Na wieczorek marokanski z "dekameronu"w Agadirze wieziono Nas 40 minut poza miasto.Zestresowana zadzwoniłam pod nr 212 617 600 302 Dziemianczyk A.gdzie nas taksowka wywozi.minelismy kilka osad za Agadirem.Telefonu nikt nie odebrał.Wyslalam sms odpowiedzi również nie było.Nie życzę nikomu stressu jaki przeżyliśmy.Kierowca mówił półgębkiem, że jeszcze 15 minut a potem jeszcze 10 minut.pi co te numery telefonów jeśli rezydentka ma to w 4ch literach.Bylismy 25 lipca 2023rw zapadłej dalekiej dziurze. -
~Marzena / 2021-07-26 22:02
Naprawdę należy dwa razy zastanowić wycieczkach objazdowych na temat bazy hotelowej gorsza już być nie może biuro pracuje klientów jak stado świń hotele jakie zobaczyłam to jakaś masakra i porażka. ZaletyCiekawy dobrze wykonany program zwiedzania.WadyBaza noclegowa w przypadku wycieczek objazdowych lub łączących obiazd z wypoczynkiem. -
~Roksana-de-Rocks / 2020-06-04 02:10
Na wycieczce objazdowej bardzo dużo zależy od pilota, a pilotów ma Rainbow niezłych, chyba tylko raz czy dwa na kilkanaście wyjazdów trafiłam na nienajlepszego pilota, co też nie oznacza, że był beznadziejny, po prostu słabszy niż inni, trochę leniwiec, trochę nie lubił turystów i nie chciał dla nich różnych rzeczy zrobić. Natomiast rezydenci są beznadziejni, czyli tacy jak w większości biur i hoteli, obiboki bez kultury osobistej i wiedzy uważające turystów za śmieci. Wycieczki fakultatywne są nieopłacalne, bardzo drogie i co najwyżej średnio atrakcyjne, bardzo rzadko zdarza się coś świetnego, a podczas objazdówek jedyna opcja alternatywna dla fakultetu to hotel na peryferiach (zwykle), nie ma co robić, dokąd iść. Programy układane ciekawie, ale mogłyby zawierać trochę więcej punktów i być bardziej różnorodne. Hotele wg mnie do przyjęcia, chociaż ostatnio na pobycie trafił mi się denny i nie chodzi o pękniętą umywalkę, tylko o obiadokolacje, których kuchnia nie chciała wydać twierdząc, że nic nie wie o tym, że ma mnie karmić (ale po większej i niestety długotrwałej interwencji przynajmniej nie musiałam za to co zjadłam zapłacić rachunków). ZaletyCiekawe destynacje, niezłe programy zwiedzania, w większości dobrzy i profesjonalni piloci.WadyChartery z wylotami opóźniającymi się o 4-7 godzin (reguła!), nocne przeloty na krótkich trasach. Beznadziejni rezydenci w hotelach. W połowie przypadków kiepscy opiekunowie rezerwacji nie odpowiadający na próby kontaktu, pytania, sprawy. Niezbyt interesujące i drogie wycieczki fakultatywne. -
~Roksana-de-Rocks / 2020-11-17 03:43
Przez wiele lat korzystałam z oferty objazdowej Rainbow. Doceniam bogactwo oferty, jest fajna. I nawet godzę się na miejscami kulejącą realizację wyjazdów (wielogodzinne opóźnienia lotów, zdarzające się omijanie punktów programu z powodu widzimisię pilota, a nawet karanie grupy przez pilota brakiem przystanku na posiłek w środku dnia za to, że jakaś parka zaspała rano i wyjazd z hotelu opóźnił się o ponad godzinę). Powiedzmy, że nic nie działa idealnie, sama organizuję rodzinne podróże i wiem, że czasem coś nie zagra. Ale obsługa klienta w Rainbow leży i kwiczy. Zawsze coś było z tym nie tak, najczęściej chamscy (tak!) lub niekompetentni (bardzo!) pracownicy POK. Przeszłam na załatwianie spraw wyłącznie online. I znów trafiałam na kiepskich opiekunów rezerwacji, którzy np. nie odpowiadali na moje maile z pytaniami, nie korygowali błędnie przygotowanych (przez nich) umów, nie informowali zawczasu o tym, że wycieczka prawdopodobnie nie dojdzie do skutku, a jedno co im wychodziło świetnie to przypominanie, że właśnie nadchodzi termin uiszczenia ostatecznej sumy za wyjazd. Oczywiście nie zawsze, ale w 50% przypadków było źle. Jednak to, co dzieje się w czasach COVID-19 każe mi ostatecznie zrezygnować z wyjazdów z Rainbow. Nie odpowiadają tygodniami na maile, nie podnoszą telefonu, nie mogę się dowiedzieć, co z moimi pieniędzmi, czy mogę dostać voucher albo wejść w procedurę zwrotu (wiem, że będę czekać pół roku, ale trudno, bylebym się doczekała). Tymczasem ciągle od kogoś słyszę, że minęło 190 dni i pieniędzy nie dostał. Podejrzewam, że moje środki przepadły - a to wkurza, może nie z powodu wielkiej sumy (bo nie była to suma wielka), tylko dlatego, że zaufałam Rainbow i gdy odwołali jeden wyjazd, zarezerwowałam inny, a gdy ten inny też odwołali, zastanawiałam się nad kolejnym, ale tu już kontakt się urwał, nie można się niczego dowiedzieć, telefonu w BOK nikt nie odbiera, a gdy raz się zawzięłam i czekałam przyklejona do słuchawki 20 min, wreszcie odebrała jakaś osoba - niestety, chyba nietrzeźwa, bo bełkotała nie do zrozumienia i w dodatku była chamska. Wszystko się nagrało, można sprawdzić, że nie zmyślam. A ostatnio, m.in. dziś (połowa listopada 2020) w ogóle nie działa strona biura, tzn. niby jest katalog online, ale w żadną ofertę nie można wejść, ani rezerwacji założyć. Pisałam do BOK, pani odpisała, że zgłosiła to i powinno już być okej, ale okej nie jest i pewnie nie będzie. Szepty coraz głośniejsze słyszę, że Rainbow padło (czy właśnie pada) i chce to ukryć przed światem tak długo jak się da, żeby wyssać z klientów wszystko co tam mają powpłacane na wyjazdy, których nie będzie - a kasa idzie dla Sz.P. Prezesa i jego najładniejszej sekretarki. Potem sobie ogłoszą upadłość i tyle ich widzieli. Nie żałuję wyjazdów z nimi, ale więcej nie będę ryzykować. Dodam jeszcze, że Itaka działa w miarę normalnie, oczywiście z ograniczeniami, ale można się dodzwonić, zapytać, coś zaplanować. Opole to Opole. A ŁÓdź... to Łódź, wiadomo. ZaletyCiekawa i bogata oferta, w większości dobrzy czy nawet świetni piloci wycieczek.WadyKulejąca (a w tej chwili - listopad 2020) po prostu skandaliczna obsługa klienta. Fatalni, chamscy, leniwi rezydenci. Złodziejska niechęć do oddania ludziom pieniędzy wpłaconych na wyjazdy, które się nie odbędą. -
~Turystyka z daleka / 2021-10-11 16:10
Transfer do hotelu Asia Beach Resort ma trwać około 2,5 godziny- w/g oferty Rainbow.Trwa 4 godziny.Rezydentka w Alanya P.Kamila niedostępna.Rezydenci zamieniają dyżury nie informując klientów o tym fakcie.Pokoje dla turystów Rainbow ponoć przydziela hotel, ale rzeczywistość jest inna.Pokoje od 1022 do 1016 położone bezpośredni nad halą z agregatami i klimatyzacją dentralną, powoduje to nieustanny hałas w dzień i w nocy.Rezydenci nie informują o animacjach w hotelu,a o godzinach zmiany posiłków dowiedzieli się od nas.Na lotnisku w Gdańsku mieliśmy odebrać jakieś dokumenty, ale pani tam pracująca nic o tym nie wiedziała. Transfer z hotelu i do hotelu odbywa się bez obecności rezydenta, tylko z samym tureckim kierowcą.Jednym słowem, zapłaćcie za wyjazd, a potem to już musici e sobie radzić sami. Niech kierownictwo Rainbow popatrzy uważnie na pracę swoich rezydentów, a potem weżmie przykład z wzorowej pracy rezydentów rosyjskich lub nien=mieckich, którzy codziennie towarzyszyli swoim klientomw w hotelu od 8-18 . ZaletyHotel czysty, dobrze wyposażony, super jedzenie, ładna i bezpieczna okolica.WadyBrak wystarcząjącej opieki rezydentów Rainbow, najgorsze pokoje w hotelu przeznaczone są dla Polaków, mała plaża hotelowai brak leżaków dla wszystkich chętnych.Skanmdaliczne lekceważenie klienta [rzez rezydentów w Turcji- czyli. p. Kamilę i p. Wojtka. -
-
~Will / 2021-09-26 16:42
Turcja Egejska- sułtańskie rarytasy 29.08-05.09.2021. Ogólnie oceniam wycieczkę dobrze z uwagi na ciekawy i bogaty program. Mam natomiast uwagi do czystości hoteli i wyżywienia. Hotel w Milas ( pierwsza i ostatnia noc) totalna porażka, brud, zatkane odpływy, nieświeża pościel, zimny makaron na kolację, brak nawet wody do picia. Drugi mega słaby hotel w Stambule. Reszta zgodnie z opisem. Jedzenie bardzo monotonne. Podczas kolacji serwowanych do stolika często zimne. Nie polecam dodatkowo płatnych lunchy na trasie po 7 euro od osoby (plus napoje). Ceny ewidentnie naciągane. Trzeba jednak wyposażyć się w jakieś jedzenie wcześniej bo postoje są celowo w takich miejscach że dookoła nic się nie kupi. A ponieważ śniadania bardzo wczesne (5.00/6.00) to czekanie do 20.00 na obiadokolację może być trudne. Irytujący był tez przymusowy pokaz skór, biżuterii oraz słodyczy. Jasne, nic kupować nie musieliśmy ale to był stracony czas, który można było przeznaczyć np. na Stambuł gdzie czasu było ewidentnie za mało.Polecam lokalne sklepy w wolnym czasie (choć jest go niewiele). W tych „polecanych” ceny kilka razy wyższe. Wycieczka nie jest dla tych, którzy lubią odpocząć- dzienne trasy to 500-700 kilometrów. Ale to akurat wiedzieliśmy i pisaliśmy się świadomie. Obok hotelu w okolicy Pammukale jest lokalny bazar- można zrobić fajne zakupy- polecam, tym bardziej że jest to jedyny bazar na trasie. Potem tylko sklepiki z tandetą w miejscowościach turystycznych. Z atrakcji fakultatywnych odradzam Noc Turecką. Po dwóch lokalnych winach i butelce lokalnego trunku na jeden stół gonią na siłę na parkiet, żeby już nic przypadkiem nie donosić. I super… tyle że grają polskie disco polo. Szok, na nocy tureckiej…zmarnowany czas i pieniądze. Knajpę na trasie do Stambułu omijajcie szerokim łukiem bo brud aż po oczach bije. A po za tym, piękna Kapadocja, super rejs po Bosforze ( wprawdzie statkiem w najtańszej wersji), magiczne Pammukale, i Efez, Troja. Przepyszny sok ze świeżo wyciskanych granatów, świeże figi, lody z mleka koziego i kebab- ale ten kupiony np. wieczorem w Stambule a nie na lunchu. W Channakale warto przejść się promenadą i zajrzeć na stoiska z ręcznie robioną biżuterią, można kupić za grosze śliczne prezenty. Warto skorzystać z pakietu wody w autokarze- płatne 6 euro od osoby za cały pobyt. Woda bez ograniczenia, choć gazowana skończyła się dość szybko. Trafił nam się super kierowca i słaba pani przewodnik (Paulina). Wszędzie szybko, miałam wrażenie że momentami trzeba Ją gonić żeby coś usłyszeć i się nie zgubić. Nie było nam również miło jak nas zaganiali na lunch do jednej części, gdzie na stołach nie było obrusów często a państwo piloci i kierowca siedzieli przy zasłanych stołach w drugiej części knajpy. Nikt się z nami nie rozliczył również z obowiązkowego pakietu na wejścia (blisko 170 euro od osoby). Bilety i wejściówki tyle nie kosztowały a na napiwki ani restauracje ani hotele raczej nie zasłużyły. W restauracjach przepłacaliśmy a w hotelach to już zupełnie napiwki się nie należały. Warto zobaczyć Turcję, ale warto przy okazji nie dać się nabić w butelkę RT. Opinia dodana na Rainbow nie została opublikowana. To pokazuje że Rainbow nie stawia na poprawę słabych punktów jak np. hotel w Milas który pojawia się w komentarzach a raczej chce je ukryć i dlatego więcej z tum biurem na wakacje nie pojedziemy. ZaletyCiekawy program wycieczki.WadyWyżywienie, nie do końca czyste hotele i przymusowe pokazy. -
~Adam / 2024-01-02 20:37
Pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem. Odradzam biuro Rainbow wszystkim znajomym. Oferta do Wenezueli (Margarita) na stronie wygląda super jednak w rzeczywistości nie do końca tak jest. Po przyjeździe na miejsce okazuje się że mamy inny termin rezerwacji. Przygotowany w naprędce pokój poniżej krytyki. Nie do końca pełne informacje na temat sytuacji w regionie (bezpieczeństwo). Rezydent na miejscu nie dostępny wtedy kiedy jest najbardziej potrzebny. Za tak wysoką cenę lepiej jechać do innego kraju regionu i z innym biurem.
Biuro nie odpowiada na reklamację. Totalna "olewka" klienta.Zaletytrochę plaża, dużo zieleni na terenie hoteluWadynierzetelne informacje, niski standard pokoi, w rejonie hotelu nie ma dosłownie nic oprócz dziesiątków opuszczonych ośrodków, niebezpiecznie po zmroku -
~adrian / 2021-07-31 20:33
Z Rainbow polecam tylko wyjazdy last minut w ostatniej chwili,bo jak zakupisz z first czyli wcześniej , to maja już klienta i nie wypuszcza ,nawet jest trudno odzyskać pieniądze w przypadku rezygnacji z ubezpieczenia.Straszne cwaniactwo ,proszą o nr konta i nie przesyłają pieniędzy,cisza żadnej informacji i nie odpowiadają na pytania odnośnie zwrotu.Tylko prawnik pomoże . ZaletyBrakWadyŻadnego szacunku dla klienta -
~Agata / 2023-08-06 21:37
Byłam w Grecji z biurem Rainbow Tours. Hotel Hydramis Palce - Kreta. Po przyjeździe o godz 7.30 do hotelu dowiedzieliśmy się że musimy czekać na pokój. Oczywiście w okresie wakacyjnym jest to normalne i prawdę mówiąc spodziewałam się tego. Ale niestety nie dostaliśmy opasek , żeby można było korzystać z restauracji, pomimo, że wylot do Polski mieliśmy w nocy, więc śniadanie i tak nam przepadło. Zadzwoniłam do rezydenta, żeby zainterweniował w tej sprawie, ponieważ chodziło tylko o 4 osoby i dziecko. Pan rezydent arogancko odpowiedział mi, że taki lot sobie wybrałam więc nic nie może zrobić. Wszyscy wiedzą, że jak kupujesz wczasy w biurze to rzadko masz wpływ a godzinę lotu. Powiedziałam panu, że jak będę chciała się wszystkim sama zająć to kupię wczasy na własną rękę a nie w biurze. Po raz pierwszy spotkałam się z taką sytuacją, żeby nie można było korzystać z infrastruktury zanim dostanie się pokój. Poza tym hotel przyzwoity i wakacje udane. Niestety niesmak zachowania rezydenta pozostał. Na pewno w kolejnym roku nie wybiorę tego biura. Zaletyblisko plażyWadykiepskie animacje -
~Anita / 2024-06-23 11:10
Mamy bardzooo mieszane uczucia zarówno do Hotelu jak i samego Rainbow.
Warunki przyzwoite jednak w Europie są wyższe standardy.
Nasz pobyt trwa od 16 do 24.06.2024 r.
Samolot mamy 24.06 o 3.50 natomiast z pokoju MUSIMY się wymeldować już dziś o 12 w południe! Jesteśmy z małym dzieckiem nie zagwarantowano nam pobytu do momentu wylotu o czym dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu.
Ponad to mieliśmy bardzooo nieprzyjemną i nerwową sytuację dziś w nocy ponieważ pomylili naszą datę powrotu i kazano nam się zbierać już dziś ok 1 w nocy na lotnisku! Nikt za tą sytuację nie chce wziąć odpowiedzialności poniewaz biuro zrzuca winę na Hotel a Hotel na Rainbow. Mega nie polecamy!
Inne źle warunki:
mała liczna leżaków
rozcieńczany alkohol
słabe animacje,
nie integrują ludzi,
pełno dzikich kotów,
widok.z pokojów na nic
plaża hotelowa oddalona o 15 min jazdy busem co nie wybrzemiewa na stronie ani w rozmowie przed zakupem wakacji. Do tego jest brudna a i tak mówią aby płacić za leżak.
Masakra!
-
~Anna / 2021-06-08 08:13
czekamy na zwrot 8500 zł - koszt wycieczki do Maroka,
jest już po terminie 14 dni ,które zgodnie ogólnymi warunkami uczestnictwa Rainbow, w przypadku anulowania wycieczki z powodu braku wystarczającej liczby uczestników, zobowiązuje się zwrócić Klientowi...
.wycieczkę zarezerwowaliśmy w styczniu 2021 online , termin wycieczki czerwiec 2021 ..,
Agent z call center , który zawarł z nami umowę nie odpowiada na nasze maile, czekamy po dwie godziny na połączenie , nie zawsze udaje nam się połączyć , do kilkudziesięciu minutach połączenie zostaje przerwane ..
rozmawiamy z osobami ,które deklarują kontakt z księgowością i osobą ,która zakładała nam rezerwacje ,natomiast one same nie mają dostępu do żadnych informacji ....
szukaliśmy pomocy i wsparcia w biurze stacjonarnym, ale dowiedzieliśmy się ,że nie są w stanie nam pomóc ...
Będziemy walczyć o nasze pieniądze ,mieliśmy wątpliwości przed wpłatą pieniędzy 30 dni przed terminem ( wcześniejsze terminy były odwoływane ....) ,jednak zapewniano Nas ,że w przypadku anulacji wycieczki na pewno otrzymamy zwrot pieniędzy ...wycieczkę anulowano dzień po terminie naszej dopłaty !!!!
cała sytuacja "kosztuje" Nas dużo stresu i nerwów i piszę ,żebyście Państwo byli ostrożni !!!!
Jesteśmy zszokowani obecną sytuacją i zachowaniem biura Rainbow ,tym bardziej ,że od kilkunastu lat wyjeżdżaliśmy z biurem Rainbow na wakacje i byliśmy zadowoleni ...
Zaletyoferta i cenyWadyobsługa call center beznadziejna, praktycznie brak mozliwości kontaktu -
~Anna / 2023-07-13 16:37
Wyjazd czerwiec 2023 Turcja hotel4 gwiazdkowy- Micador Cleopatra 7 dni, w rzeczywistości 6 dni Rainbow skraca pobyt /nocne wyloty/, mimo atrakcyjnej lokalizacji w centrum Alanyi hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, brak darmowego W - Fi, niedoprane ręczniki, tragiczna kawa i herbata tylko z automatu, bar w hotelu czynny do 21 ZaletyPolozenieWadyBrak W Fi, brudne ręczniki i posciel -
~Anna / 2024-07-08 18:09
Fiordy droga Atlantycką- wycieczka bardzo ładna krajobrazowo ale bardzo droga. Dość dobre hotele Scandic, ale nie zawsze. Śniadania i obiadokolacje w tej sieciowce były bardzo dobre jednak czasami jak tam nocowaliśmy kolację jedliśmy w słabych restauracjach nie wiedzieć dlaczego. Bardzo dużym plusem i wartością była pilot i przewodnik wycieczki Pani Marta. Bardzo konkretne informacje, pięknie opowiedziane. Pani Marta bardzo dbała o organizacje, zawsze dbała o grupę, pokazywała piękne miejsca. Następnym razem będę starała się pozyskać informację kto jest pilotem i chciałabym zwiedzać różne miejsca pod skrzydłami Pani Marty. ZaletyZdecydowanie krajobrazy i przewodnik pani MartaWadyObiadokolacje nie w hotelu, a restauracjach w miasteczkach. Zbyt wysoka cena i koszty ukryte. Za obiadokolacje za 2 osoby dodatkowo ok. 3000 zł, a wyjazd na 2 osoby ponad 12tys + kolację i po 170 euro za bilety wstępu za tydzień. To jakiś kosmos. -
-
~Antoni / 2019-10-11 11:52
Byliśmy z biurem na wycieczce w Egipcie Hurgada hotel Desert Rose hotel bardzo ładny fajnie położony i godny polecenia.Natomiast biuro podróży Rainbow to jakas totalna porażka.W recepcji brak informacji o biurze brak książki informacyjnej wszystkie biura mają Reinbow nie.W recepcji niewiedzą nawet o takim biurze.Osoba która rozwoziła wczasowiczów ani słowa po polsku na koniec pobytu nawet na dzień przed wylotem do Polski brak informacji o której godz.zbiórka.Dopiero po wykonaniu kilku telefonów do rezydenta w godzinach popołudniowych pani rezydent oświadczyła,że jutro rano o godz 6.00.Tym samym biuro podróży skróciło nam pobyt o jeden dzień mimo ,że na umowie powrót był dopiero dnia następnego.Rezydenci dwie pnie z Polski mają klienta daleko-daleko w nosie.Brak zupełny zainteresowania osobami powierzonymi opiece jako rezydentowi .Krótko mówiąc wielkie dziawostwo. -
~B.D / 2021-05-19 10:41
mieliśmy w 2020 roku jechać 7-osobową grupą do Turcji do Marmaris. Hotel ok sprawdzony rok wcześniej. Jednak z powodu covid-19 przełożyliśmy wyjazd na 2021 rok. Ponieważ rokowania na ten rok były coraz gorsze a co za tym idzie wielka niewiadoma z wyjazdami postanowiliśmy zrezygnować z wyjazdu i tu się zaczęło. Potrącenie 7% rezygnacyjnego to norma więc ok ale w miedzy czasie zmarł nasz przyjaciel i osobę z pokoju 3- osobowego przeniesiono do 2-osobowego a zmarłego dopisano do innej rezerwacji naliczając za niego opłatę rezygnacyjną.(sic!). Pozostałe z rezerwacji kwoty Biuro częściowo wypłaciło w gotówce ale na większość zwrotu dostaliśmy w voucherach ,które zmuszają nas do zakupu imprez tylko w biurze Rainbow. Jest to chyba stała praktyka stosowana przez Biuro ,żeby związać klienta z sobą i nie wydawać gotówki. Żeby odzyskać wpłacone pieniążki jesteśmy zmuszeni szukać wyjazdu tylko z tym biurem. Wywalczyliśmy po wielu rozmowach i pismach przedłużenie ważności voucherów do 1 roku ze względu na niestabilność sytuacji epidemicznej. Kontakt z pracownikami Biura jest mówiąc oględnie nijaki, Teraz pozostaje nam wybór jakiegoś wariantu wyjazdu na 2021 lub 2022 rok i wykorzystanie voucherów jako części zapłaty choćby tylko rezerwacyjnej.
Wcześniej także Biuro odwołało mi wyjazd na Cypr informując ,że nie ma chętnych a wpłacone na ich konto pieniądze zwrócono mi dopiero po roku po informacji, iż występuję o windykację sądową wpłaconych środków.ZaletySpora ofertaWadyBrak dobrej informacji ze strony Biura, niekompetencja pracowników dot. załatwiania spraw on -line i telefonicznie, przeciąganie spraw zwrotu pieniędzy i zmuszanie klientów do przyjęcia voucherów zamiast gotówki -
~Elżbieta / 2023-08-16 08:46
Wycieczka objazdowa 10-15 czerwca "Malta śródziemnomorskie państwo miasto " to zwyczajne oszustwo ze strony Biura! Zakwaterowano nas na północnym cyplu wyspy, skąd codziennie ponad godzinę trwał dojazd do miejsc, które były w programie i zwiedzanie do godz.13, potem powrót. Za fakultety - po tej godzinie musieliśmy płacić, a powinni to być w programie. Nie polecam Rainbow! Pilot p. Maria mało przyjazna, -
~Grzegorz / 2021-08-22 08:47
Witam wszystkich. Dzisiaj dnia 22.08.2021 niemiła sytuacja. Przebywamy w Turcji dokładnie Side hotel Side star Beach. Rezydentem i zarazem opiekunem jest Pani Agnieszka osoba nieodpowiedzialna. A dlaczego ponieważ pobrała kasę z wycieczkę którą miała potwierdzić że względu na niedostateczną ilość osób. Pisałem do niej dzień wcześniej o potwierdzenie lecz beż odpowiedzi. W dniu dzisiejszym zadzwoniła 4 min przed wyjazdem informując mnie ze autokar czeka na nas pod recepcją. Brak odpowiedzialności z jaj strony .Nie polecam i to jest nasz ostatni wyjazd z tego Biura Turystycznego.
strona 7 z 28
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »