strona 6 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Monika / 2021-08-23 14:34
Byłam na wycieczce objazdowej po Gruzji i jestem zadowolona. Hotele na dobrym poziomie, jedzenie urozmaicone i typowe dla tego kraju (przysmaki gruzińskie). Przewodnik z ogromną wiedzą o tym kraju, komunikatywny i pomocny. -
-
~Przemysław / 2021-08-13 19:57
Hasta la Vista Mexico Przewodnik Artur, mistrz w swoim rzemiośle
, hotele na objeździe Economic;), ale w mniejszych miejscowościach nawet dla prezydenta USA nic lepszego by nie było, wypoczynek Bluebay Grand Esmeralda, pięknie usytuwany jeśli chodzi o przyrodę, jednak w standardzie europejskim to 3 gwiazdki za pokój, jedzenie 5 gwiazdek. Plaża niestety zanieczyszczona. -
~robert małgorzata / 2022-10-03 19:43
cieszę się że wreszcie znalazłem czas na refleksje i chwile zadumy, Jesteśmy uczestnikami wielu wypraw i wycieczek tak w kraju jak i zagranicą .Rainbow w swojej ofercie posiada wachlarz możliwości zwiedzania tak kraju oraz świata!!! Poprzestanę na ostatniej wycieczce do Włoch -o sole mio -z początkiem września ,intensywność wrażeń duża przestrzeń poznawania kraju tak nowoczesnego jak i kulturowo -zabytkowego. Będąc pierwszy raz we Włoszech zetknąłem się kulturą, życiem codziennym oraz splendorem czasów przeszłych. Jednak skupmy się na dobrze zorganizowanej wyprawie, Panie trzymające wszystko w silnych rękach organizacyjnych nie dały nam możliwości na nudę czy bałagan(,,stado,, różnorodności ludzkiej daje się czasami we znaki najlepszej organizacji) pokazały nam rzeczy o których będziemy długo pamiętać. Wypad na Capri , zwiedzenie Pompejów i Wezuwiusza ,przejazd przez Salerno dalej do Caserty z niebotycznymi ogrodami pałacu królewskiego czy zwiedzenie statkiem wybrzeża Amalfi .Spotkanie z historią Matery w starożytnych domostwach "jaskiniowych" będących odzwierciedleniem Kapadocji oraz wizyta u królowej Bony ze Sforzy(akcent Polski)w Bari .Bajkowe Alberobello postawi wisienkę na torcie wyprawy do Włoch a także ostatnia kąpiel w morzu. tyle wycieczki Pani Ola pilotka imprezy, Pani Agata osoba wszechwiedząca(dosłownie) dołożyli wszelkich starań byśmy nie mieli szans zapomnieć o tej wycieczce w zaświaty Włoch(choć nieliczni mieli jakieś muchy pod nosem).Jeżeli mogę polecić to zwiedzajcie świat z Rainbow Robert i Małgorzata Zaletydobrze zorganizowane, elastyczne finansowo dostępne dla społeczeństwa -
~Tadeusz / 2021-10-17 13:51
Opinia dotyczy pobytu: Turcja -Alanya hotel Oba Star pobyt: 06 - 16 pażdziernik 2021r.
Generalnie można uznać pobyt w hotelu za udany , ale nie sposób pominąć te fakty które miały miejsce.
Obłożenie hotelu jak na ten termin było duże , można było to zaobserwować w restauracji ( szczególnie kolacji )jak i plaży hotelowej.
Restauracja: W porze kolacji ( w od 18,30 - 19,45 ) brakowało wolnych miejsc przy stoliku. Kilka razy na początku nie mieliśmy szczęścia na wolne miejsce w tym czasie. My chodziliśmy na kolację zwykle między godz. 19,45 - 20,00 ( restauracja czynna do 20,30 )i można było z trudem znależć wolne miejsce dla dwóch osób. To jednak nie znaczy że stolik był przygotowany na przyjęcie kolejnych gości., trzeba było sobie "radzi" samemu. Kolejki do jednego punktu (baru ?) z napojami wszelakimi( oprócz automatu z kawami) obsługującego przez jednego barmana. Notoryczny brak :szklanek ,kieliszków , filżanek w barze. Należy jednak dodać że obsługa sali dwoiła się i troiła i tak nie dawała rady.
Plaża; Zacznę od tego że brudna , pełno śmieci.1/3 leżaków i parasoli połamana .Plaża nie sprzątana i nie przygotowana na następny dzień . My oraz i inni goście przychodząc rano ( 9,00 -10,00) rozpoczynaliśmy od poszukania na plaży pozostawione w nieładzie dwóch (pary) leżaków i sprawnego parasola wraz z podstawą ( betonową) Po godz 10,00 brakowało już sprawnych (nie połamanych) leżaków i parasoli.
Transfer na lotnisko: Przedstawiciel BP Rainbow ani słowa po polsku tylko po angielsku. Przy odprawie na lotnisku nie był obecny przedstawiciel BP.
BP zawierając umowę z linią charterową obcego kraju do obsługi turystycznej klientów z Polski obowiązkowo ,stewardessy powinny komunikaty przekazywać w języku polskim a nie angielskim. A gdyby nie daj Boże była taka potrzeba w sytuacji niebezpiecznej to zdecydowana większość pasażerów nic by nie zrozumiała .I to jest skandal uważam.ZaletyPołożenia hotelu dość atrakcyjne.WadyBardzo głośna muzyka do póżnych godzin nocnych dochodząca z hotelu (zewnątrz)obok. -
~andrzej / 2021-10-02 05:19
chciałbym zwrócić uwagę na opinie umieszczane na stronie Rainbow, napisałem swoją , ale informacje nt korytarza powietrznego nad hotelem zostały wycięte...ważna informacja dla kogoś kto nie lubi mieć leżaka na okęciu oraz tego że dziwne all inclusive gdzie trzeba płacic za wiele rzeczy -
~be / 2021-06-15 12:17
Witam, bardzo miła obsługa oddziału Rainbow Poznań - Avenida, miejsce wylotu zmienione kilka dni przed, hotel zmieniony również co niestety pokrzyżowało plany. Ocena ogólna: zbyt wysoka cena w stosunku do jakości usługi- hotel średni, słabe jedzenie widok na parking.Panie rezydentka oraz pilot na plus. Oferta biura powinna być atrakcyjniejsza cenowo jeżeli miałabym skorzystać ponownie z usług. -
~Joanna / 2021-08-13 17:53
Nie polecam. Proszę dokładnie przeanalizować wyjazd. Wczasy wykupione w hotelu w Chorwacji z pokojem o wyższym standardzie. Na miejscu okazało się że pokój jest w standardzie podstawowym. Kontakt z rezydentem, który nie widzi problemu, przecież wg hotelu jest ok. W takim razie po co robią dopłatę?! Albo oszukują podświadomie, albo nie potrafią zawierać kontraktów z hotelami. Nigdy więcej z tym biurem!!! ZaletyTylko i wyłącznie lokalizacja. Primošten to piękne miejsce. -
~Kasia / 2022-02-13 14:56
Mogłabym swoją historie z tym biurem opisać ale szkoda czasu. Jednym słowem „nigdy więcej Rainbow”! Sam wycieczka, hotel czy rezydenci na miejscu bez zastrzeżeń natomiast obsługa klienta, stosunek firmy do klienta to porażka. Anulowali mi wyjazd, proponując w zamian praktycznie to samo za cenę 7tys więcej (Kuba,2 tyg), po 3 tyg użerania się z nimi w końcu wróciliśmy do ceny wyjściowej. Zamiast cieszyć się nadchodzącym wyjazdem spędziłam 3 tyg na wymianie maili z pracownikami biura.
Obecnie chciałam rozszerzyć ubezpieczenie na wyjazd wakacyjny 2022 i oczywiście się nie da, odesłano mnie do ubezpieczyciela Europa do którego nie sposób się dodzwonić. Ostatecznie zrezygnowałam z tej wycieczki tracąc zaliczkę i wybrałam TUI w którym jest profesjonalna obsługa i klient traktowany jest z szacunkiem i z uczciwością czego nie sposób powiedzieć o Rainbow. Z całego serca odradzam to biuro. -
-
~Liliana / 2023-09-05 18:38
Z Biurem Rainbow latałam od zawsze - objazdówki po Włoszech, Grecji, Hiszpanii - absolutnie fantastyczni piloci ❤️ byłam zachwycona, wtedy wystawiłam ocenę 5*. W tym roku pierwszy raz postanowiłam skorzystać z pobytu stacjonarnego. Już wiem, skąd te wszystkie negatywne opinie. Po pierwsze: przy opłacaniu wybranej wycieczki miałam problem z płatnością ( jak się potem okazało był to błąd banku). Rezerwacja mi przepadła. Naprawiłam problem i poprosiłam Rainbow jeszcze raz o linka do płatności. A oni mi wysłali ofertę dużo droższą i jeszcze te żenujące tłumaczenia, że „ceny się zmieniły”. Tak, na pewno. Przez dwie godziny.
Po drugie: jechaliśmy z 2- letnim dzieckiem, potrzebowaliśmy dla niego jedynie łóżeczka do pokoju (Rainbow za 2-latkę policzył sobie ponad 1700 zł). Pisałam w tej sprawie maila do opiekuna podróży - Pani nie chciało się napisać do hotelu i nam tego łóżeczka zarezerwować. Odpisywała, że „zależy to od dostępności”. No cóż, dostępność można było łatwo sprawdzić i zarezerwować jedno ale jak widać było to dla Rainbow za trudne. Musieliśmy wziąć swoje łóżeczko.
Po trzecie: obiecywano nam w hotelu animacje i zabawy z dzieckiem w sali zabaw. Po wejściu do sali zabaw Panie z Rainbow odsunęły się i powiedziały, że tylko dzieci od lat 4. Sama musiałam zajmować się dzieckiem a Panie tylko siedziały w telefonie i puszczały głośną muzykę. Dzieci powyżej 4 lat bawiły się same.ZaletyFantastyczne objazdówki ???? -
~Mac / 2022-12-22 19:17
Po wyprawie do Indochin, odwołanej wyprawie do Afryki i jako były VIP TUI proponuję władzom spółki zmienić nazwę z Rainbow na Chaos Tours. I tylko tyle. Żadnego planowania, przewidywalności, terminów, ustalonych cen, fundusze łapówkowe, niedotrzymywanie obietnic i umów. To nie wina pracowników tylko fatalnego zarządzania firmą, która jest moim faworytem wśród firm turystycznych do szybkiego ogłoszenia upadłości. ZaletyDobrzy przewodnicy i rezydenci pogodzeni z amatorszczyzną firmyWadyTotalny chaos -
~Maja / 2021-08-29 16:16
Byłam z Rainbow na Kos w hotelu Apollon Windmill. Największym atutem wyjazdu był Figloklub prowadzony przez cudowne, serdeczne panie animatorki (pani Daria i pani Natalia), do których dziecko biegło zawsze z uśmiechem. Oczywiście miejsce samo w sobie również było cudowne. Hotel jednak był przeciętny jak za mocno wywindowaną mimo obietnic zniżek pandemicznych cenę. Czysty i oferował przyzwoite pokoje, ale niestety jedzenie mocno średnie. Duży wybór, tylko jakość potraw beznadziejna, wszystko rozgotowane i bez smaku. Organizacja wycieczki przebiegła bez zarzutu, ale warto sprawdzić godzinę wylotu, bo nasza, bardzo wczesna w obie strony trochę popsuła pierwszy dzień pobytu i utrudniła wyjazd. Nie polecam też wycieczki fakultatywnej "rejs 3 wyspy" - koszmarnie głośne disco non stop na statku jest trudne do wytrzymania, a postój na obiad wręcz nieprzyjemny, turyści przegnaniani, aby tylko szybko zjedli obiad, zostawili jak najwięcej pieniędzy za napoje i sobie wreszcie poszli. Zaletybardzo miłe animatorki, zajęcia dla dzieci, organizacja transferówWadywygórowana cena, bardzo wczesny wylot -
~Zofia / 2024-09-06 09:07
Wycieczka Kopenhaga Express.
Dobry hotel , dobra organizacja.
W trakcie wycieczki w sierpniu 2024 r niepotrzebne zwiedzanie Christiani- to również opinia innych uczestników. Zamiast tego powinno być zwiedzanie zamku Rosenborg.
Oprócz tego zwiedzanie Tivoli jest tylko interesujące dla osób chcących skorzystać z atrakcji w parku rozrywki. -
~Anna / 2023-09-11 23:36
Wycieczka objazdowa do Azerbejdżanu "W blasku mistycznego ognia" sierpień 2023
Niestety nakarmiono nas na ostatnim postoju ("poczęstunek") jedzeniem, które spowodowało u nas potworną chorobliwą biegunkę.
Jak wiadomo połowa sukcesu na wycieczce objazdowej to dobry przewodnik. My niestety nie mieliśmy szczęścia.
Polski przewodnik Marcin O.to totalna pomyłka, zachowywał się tak, jakby za karę został tam wysłany. Na każde, nawet najbardziej niewinne pytanie, odpowiadał, a właściwie nie odpowiadał,ze zniecierpliwieniem i arogancją Podam jeden przykład (z wielu). Kilka osób nie usłyszało nazwy mijanego małego kościółka. Pan przewodnik zapytany, odpowiedział, że już mówił. Zapytany drugi raz (znów mijaliśmy ten kościół) o nazwę odpowiedział "wiedza jest przywilejem, a nie obowiązkiem" i poszedł dalej. Zaznaczam, że byliśmy pilnymi słuchaczami, ale zdarzało się nie zdążyć dojść w zasięg radiowy.
Wycieczka sama w sobie byłaby piękna, gdyby nie te mankamenty.
-
~Anna / 2024-07-08 18:10
Fiordy droga Atlantycką- wycieczka bardzo ładna krajobrazowo ale bardzo droga. Dość dobre hotele Scandic, ale nie zawsze. Śniadania i obiadokolacje w tej sieciowce były bardzo dobre jednak czasami jak tam nocowaliśmy kolację jedliśmy w słabych restauracjach nie wiedzieć dlaczego. Bardzo dużym plusem i wartością była pilot i przewodnik wycieczki Pani Marta. Bardzo konkretne informacje, pięknie opowiedziane. Pani Marta bardzo dbała o organizacje, zawsze dbała o grupę, pokazywała piękne miejsca. Następnym razem będę starała się pozyskać informację kto jest pilotem i chciałabym zwiedzać różne miejsca pod skrzydłami Pani Marty. ZaletyZdecydowanie krajobrazy i przewodnik pani MartaWadyObiadokolacje nie w hotelu, a restauracjach w miasteczkach. Zbyt wysoka cena i koszty ukryte. Za obiadokolacje za 2 osoby dodatkowo ok. 3000 zł, a wyjazd na 2 osoby ponad 12tys + kolację i po 170 euro za bilety wstępu za tydzień. To jakiś kosmos. -
~Beata / 2024-06-16 21:27
Szanowni Państwo,
jestem klientką tego biura od wielu lat, ale to co spotkało nas w trakcie ostatniego wyjazdu zmieniło moją opinię z dobrej na negatywną. Wracałam z Turcji do Katowic w dniu 12 czerwca 2024 r, z Hotelu Lonicera World. Dzień wcześniej sprawdziłam godzinę transferu na wyznaczonej do Tego celu tablicy, Na kartce była zmiana godziny przelotu, przewoźnika oraz numeru lotu. W dniu wyjazdu czekałam z mężem i nowo poznanymi koleżankami z Krakowa na transfer na lotnisko w Antalya. Niestety nikt z biura nie przyjechał, po godzinie koleżanka zadzwoniła do rezydenta, który nerwowo zareagował i przysłał bus. Na lotniku czekała na nas kolejna niespodzianka, kiedy przyszła kolej naszej odprawy nie było nas na liście. I okazało się, iż dane z hotelu były nieprawdziwe i nasza odprawa się właśnie się zakończyła. Mieliśmy do wylotu 15 minut. Pomogła nam Pani z Biura Rainbow, która poprosiła pracowników o otwarcie stanowisk odprawy i biegiem dolecieliśmy do wyznaczonej bramki. W Katowicach mój mąż i ja czekaliśmy na walizki. I okazało się, że walizki męża nie ma.
Mam jeszcze 2 rezerwacje w tym biurze i zastanawiam się, czy ich nie odwołać.
ZaletyPogodaWadyRezydent -
~blue / 2020-04-07 15:14
Odpowiadam na opinię którą wystawił pan poniżej. Właśnie jestem po rozmowie z rzecznikiem praw konsumenta i zapewniam że jeżeli biuro ogłosi upadłość to żądne pieniądze do nas nie wrócą - ani te z vouchera , ani te przeniesione na inny wyjazd ani te które Rainbow obiecuje zwrócić. Do firmy wkracza syndyk a on w pierwszej kolejności spłaca ZUS , urzad Skarbowy , banki a na końcu szare myszki czyli klientów.
A co do biura Rainbow to owszem odezwali się żeby odwołać mój wyjazd a potem zapadła cisza.
Owszem biuro posiada bogatą ofertę , duże doświadczenie , miłych pracowników ale to wszystko na nic w przypadku sytuacji kryzysowych.
Bardzo chciałabym żeby przetrwali ale uważam że ich obecne podejście do klientów zwłaszcza tych którzy chcą dostać pieniądze z powrotem jest poniżej krytykiZaletybogata ofertaWadyw przypadku problemów biuro nie liczy się z klientem -
-
~GT / 2020-10-03 18:50
Chciałbym podziękować BARDZO Pani Zuzannie (niestety nie pamiętam nazwiska) za pomoc na lotnisku w Salonikach 19.09.2020 , w powrocie do kraju. SKARB. Zalety10 -
~Jacek / 2023-11-02 22:43
Uczestniczyłem w wycieczce "Rzymskie wakacje" w dniach 06.-12.10.2023 wraz ze znajomymi, łącznie 9 osób. Umowę podpisałem 10 stycznia! Na 2 miesiące przed wylotem poprosiłem o nazwy dwóch hoteli , w których mieliśmy być zakwaterowani. Odpowiedź: "niestety nie podajemy nazwy i adresu hotelu przed wylotem, gdyż zakwaterowanie może ulec zmianie." (???). Na 4 dni przed odlotem poprosiłem, aby chociaż podano mi ulice, bądź dzielnicę, abyśmy mogli zorientować się w jakiej okolicy będziemy. Odpowiedź biura była identyczna. (???). Lot był opóźniony 8 godzin, które spędziliśmy uwięzieni w strefie odlotów po odprawie. Inni pasażerowie zostali powiadomieni przez Wizz Air w przeddzień, że lot będzie opóźniony o 6 godzin. Widziałem takie smsy w ich telefonach. Takiej informacji nie otrzymaliśmy z RAINBOW. W związku z opóźnieniem lotu jeden dzień pobytu w Rzymie praktycznie nam przepadł. Nie będę narzekał na hotele, poziom przewodników, inne czynniki nie do końca zależne od biura podróży, ale trzy punkty programu wycieczki nie zostały zrealizowane ewidentnie z powodu zaniedbań biura: 1. ZWIEDZANIE KOLOSEUM, KTÓRE JEST SYMBOLEM POTĘGI ANTYCZNEGO RZYMU (ZWIEDZANIE TAKŻE WEWNĄTRZ) 2. WIECZÓR WŁOSKI Z RZYMSKIM MENU 3. WIECZÓR WŁOSKI W STYLOWEJ RZYMSKIEJ RESTAURACJI Z FRAGMENTEM PRZEDSTAWIENIA OPERETKOWEGO Taka była oferta biura RAINBOW, za które zdecydowaliśmy się zapłacić określone pieniądze. Jacek ZaletyNie mamy żadnych zastrzeżeń do pracy pilota, który był zawsze pomocny i pomagał nam ponadprzeciętnie. -
~Maria / 2023-08-02 17:57
Na wieczorek marokanski z "dekameronu"w Agadirze wieziono Nas 40 minut poza miasto.Zestresowana zadzwoniłam pod nr 212 617 600 302 Dziemianczyk A.gdzie nas taksowka wywozi.minelismy kilka osad za Agadirem.Telefonu nikt nie odebrał.Wyslalam sms odpowiedzi również nie było.Nie życzę nikomu stressu jaki przeżyliśmy.Kierowca mówił półgębkiem, że jeszcze 15 minut a potem jeszcze 10 minut.pi co te numery telefonów jeśli rezydentka ma to w 4ch literach.Bylismy 25 lipca 2023rw zapadłej dalekiej dziurze. -
~Marzena / 2021-07-26 22:02
Naprawdę należy dwa razy zastanowić wycieczkach objazdowych na temat bazy hotelowej gorsza już być nie może biuro pracuje klientów jak stado świń hotele jakie zobaczyłam to jakaś masakra i porażka. ZaletyCiekawy dobrze wykonany program zwiedzania.WadyBaza noclegowa w przypadku wycieczek objazdowych lub łączących obiazd z wypoczynkiem.
strona 6 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »