strona 5 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Nitka / 2023-08-21 12:41
Wycieczka "Roma & Napoli - Odlotowe stolice Italii", która odbyła się w dniach 6-13 sierpnia 2023 roku, okazała się totalną porażką oraz skandalem! Drugiego dnia pobytu, kiedy zgodnie z zawartą z biurem Rainbow umową, mieliśmy zwiedzać Muzea Watykańskie oraz Kaplicę Sykstyńską, przy wejściu do muzeów okazało się, że wpuszczane są grupy do 30 osób, więc nasza grupa 38 osób nie zostanie wpuszczona. Pracownicy biuro Rainbow musieli mieć tego świadomość, zresztą później dowiedzieliśmy się, że było praktykowane „przemycanie” dodatkowych osób, co tym razem się nie udało, bo było nas ośmioro, a nie np. dwoje. A przecież w takich okolicznościach, kiedy muzea mają takie, a nie inne przepisy, wycieczka dla więcej niż 30 osób, nie powinna być organizowana, albo większa grupa od razu dzielona na dwie mniejsze. Natomiast Rainbow zależy wyłącznie na zarobku, czyli sprzedaży wycieczki dla jak największej liczby osób, niezależnie od tego, czy wszystko zobaczą. Po chwili konsternacji pod muzeami oraz jakimś telefonie pilotka Angelika zadecydowała, że osoby, które jako ostatnie wykupiły wycieczkę, nie wejdą ani do muzeum, ani do kaplicy, a w „nagrodę” przejdą samodzielnie pod Bazylikę św. Piotra (bez towarzystwa pilota, bądź osoby znającej Watykan) i staną w kolejce do bazyliki (sic!), w której grupa wchodząca do muzeum stać nie musiała. Z pilotką i resztą grupy umówieni byliśmy pod bazyliką o godz. 12.00, ale pojawili się dopiero po godz. 12.30, więc w upale czekaliśmy ponad 2,5 godziny na wejście do pierwszego dla nas podczas wycieczki obiektu. Pilotka Angelika nie była specjalnie przejęta tym skandalem, co prawda powiedziała, że przeprasza, ale to niej wina… Nie próbowała nas dołączyć do jakiejś innej mniejszej grupy, a po wszystkim nie zrobiła z nami żadnego spotkania. Błąd można było naprawić jeszcze dwa dni później, kiedy ponownie zwiedzaliśmy Rzym i spotykaliśmy się z przewodniczką o 13.15 na Placu Hiszpańskim, więc tego dnia rano można było zorganizować transport oraz zwiedzanie muzeów i kaplicy dla tych ośmiu osób, co w niczym nie zakłóciłoby planu zwiedzania dla reszty grupy, o czym zresztą powiedziałam pilotce, ale nie była w ogóle zainteresowana próbą naprawy sytuacji. Nie chciała również podpisać oświadczenia odnośnie niezrealizowania dwóch punktów umowy, bo tak podobno poleciła jej przełożona. Pozbawianie części uczestników możliwości zwiedzania obiektów, z powodu których wybrali daną wycieczkę, to dyskryminacja ze względu na termin zakupu, która nie powinna mieć miejsca oraz wykluczenie i upokorzenie osób pokrzywdzonych. W wyniku niekompetencji pracowników Rainbow w pierwszym dniu zwiedzania mieliśmy ogromny stres i poczuliśmy rozczarowanie, a następne atrakcje nie przyniosły takiej radości, jak powinny. A przecież urlop nie powinien być źródłem niepotrzebnego stresu oraz poczucia ostracyzmu! -
-
~Gocha / 2023-08-21 11:48
Biuro Rainbow nastawione tylko na branie kasy od klienta. Opłaciłam rezerwację poprzez biuro miejsc w samolocie na wylot do Dubrownika. Jakie było było nasze rozczarowanie gdy w momencie biletowania dostaliśmy informację, że nasze miejsca są już zajęte. Sprawdzono nam umowę, czuliśmy się jak oszuści, czy naciągacze i posadzono nas oddzielnie przy wejściu awaryjnym. Po przylocie zgłosiliśmy reklamację do naszego lokalnego biura. Reklamację musieliśmy zgłosić bezpośrednio do Rainbow, na odpowiedź czekaliśmy ponad miesiąc. Zostaliśmy poinformowani, że musimy się zgłosić do naszego lokalnego biura w celu odebrania zapłaconej kwoty. Po prostu spychologia, biuro odpycha w ten sposób klientów. Mam teraz uraz, żeby korzystać z ich usług. Nie polecam, a hotel w Chorwacji poniżej all inclusiv, pomimo, że miał mieć taki standard. ZaletyżadneWadysame wady -
~Zbyszek / 2023-08-20 15:38
Porażka miała być niespodzianka na 40 rocznicę a wyszedł dramat ZaletyPołożenie obsługa hotelu Silver beach na kosWadyPokój śmierdzi kanalizacją osziso parę razy brk ciepłej wody obsługa hotelu cabana -
~Hanna / 2023-08-19 09:04
Tour de Baltica 10-17 0.8.Fantastyczna wycieczka .Pan Michał -przewodnik, bardzo kompetentny. Nie będę pisać o Jego zdolnościach organizacyjnych, bo oczywiste jest, że Biuro o takiej renomie zatrudnia najlepszych z najlepszych. Pan Michał przekazywał nam mnóstwo ciekawych informacji i było widać,ze nie jest to wiedza wyuczona na potrzeby wycieczki, ale prawdziwa pasja. Szkoda, że te informacje nie były zebrane w formie książki. Na pewno wiele osób by ją kupiło. Inni przewodnicy także stanęli na wysokości zadania. Szczególnie wzbudzili moją sympatię Pani z Wilna i Pan z Helsinek. Pan ze Sztokholmu mógł sobie darować dowcip o Conchicie Wurst ( chyba nie słyszał o koncepcji płci jako contiuum). Żałuję, że nie zwiedzaliśmy Kumu muzeum, jak również że termin wycieczki i zwiedzanie Kopenhagi nie zbiegły się z Paradą Równości w tym mieście. Byłoby to radosne, duchowe, pouczające doświadczenie.
Wszystkim będę gorąco polecać wycieczkę.WadySzkoda, że nie zwiedziliśmy Kumu muzeum w Tallinie. -
~FABIAN / 2023-08-18 13:58
Oferta przekoloryzowana,miejsce fajne czego nie można powiedzieć o hotelu!.3* to zdecydowanie za dużo,poobdzierane ściany,skrzypiące drzwi,itp.Dziennie "rezerwacje leżaków od godzin porannych przy basenach...porażka".Jedzenie niewspółmierne do opini które czytaliśmy...dziennie to samo,odgrzewana fasolka z rana na obiad,sztuczne ciastka ,itp....nic ciekawego,więc udaliśmy się do pobliskich restauracji na konkretne posiłki.Oczywiście all inclusive ????????????????,co sporo podniosło koszt wczasów. ZaletyWidokiWadyHotel,jedzenie ,obsługa -
~FABIAN / 2023-08-18 13:53
Oferta przekoloryzowana,miejsce fajne czego nie można powiedzieć o hotelu!.3* to zdecydowanie za dużo,poobdzierane ściany,skrzypiące drzwi,itp.Dziennie "rezerwacje leżaków od godzin porannych przy basenach...porażka".Jedzenie niewspółmierne do opini które czytaliśmy...dziennie to samo,odgrzewana fasolka z rana na obiad,sztuczne ciastka ,itp....nic ciekawego,więc udaliśmy się do pobliskich restauracji na konkretne posiłki.Oczywiście all inclusive ????????????????,co sporo podniosło koszt wczasów. ZaletyWidoki,i miejsceWadyHotel,jedzenie -
~E.S / 2023-08-17 23:29
Wakacje z Rainbow to poraźka.Hotel Labranda Blue Bay Resort niestety w rzeczywistości nie odzwierciedla pięknych fotografii z oferty Rainbow. Hotel nie jest komfortowy; tak jak jest to przedstawione w opisie. Lata świetności niestety ma już dawno za sobą. Zgadza się jedynie lokalizacja i opis szczegółowy budynków/ basenów/ restauracji wchodzących w skład resortu oraz rzeczywiście urozmaicone menu pod dostatkiem. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w pokoju rodzinnym annex niestety o standardzie dużo niższym niż w opisie - pokój krótko mówiąc do kapitalnego remontu, obskórny i zdewastowany, bardzo brudny (ponadto: braki w oświetleniu, niedziałające gniazdka, brak w pokoju wi-fi, 1 mała atrapa szafy ubraniowej spowodowała, że nie wypakowaliśmy bagaży przez cały wyjazd, łóżka ;prycze; bardzo twarde, niewygodne z brudnymi kapami, drzwi wejściowe wypadające z zawiasów, podarte zasłony, abażury w lampach pogniecione i z dziurami). Koszmar. Sytuacja natychmiast zaraportowana obsłudze hotelowej oraz rezydentowi, w recepcji poinformowano nas o braku możliwości zmiany pokoju, Pani Rezydent nic nie zrobiła - przyjęła zgłoszenie i zostawiła nas bez żadnej odpowiedzi. Bardzo nieprofesjonalne. Ponadto hotel ogólnie zapuszczony, na basenie klejąca się podłoga z niedopałkami papierosów, zdezolowane, klejące się, zapyziałe leżaki. Nie polecam hotelu, nie polecam biura podróży Rainbow za brak pełnej informacji przy zakupie wycieczki i brak jakiejkolwiek opieki Rezydenta na miejscu.
-
~Anna. / 2023-08-16 10:00
Oferta nie zawiera dokładnych godzin realizacji byłam na objeździe od 5.08.23 z Marsa Alam do Abu Simbel Kompletna kła statkiem po. Nilu brudnym statkiem po. Nilu.obsługmiła.pilot cwaniak patrzy gdzie tu dodatkowo zarobić,ale załatwi wszystko Wróciliśmy wyczerpani wstaw się o 2 w nocy jedziesz 9 godzin w starym autokarze.i tak cały czas.tetaz jestem na wypoczynku Hotel. Hilton w szczerym polu pustyni daleko do morza morze ciemne plaża też brak rafy koralowe k gdzieś ponoć dalekowycieczka kosztowała z dodatkowymi obowiązkowymi dolarami 255 i dodatkowo płatne 370 na osobę 530 dolarów lupę pomiędzy i kit Nie polecam biura , Rainbow niech jezdz sami wspólnicy i zarząd a nie oszukują ludzi Nie tylko ale wszyscy chorują na Zemstę. Faraona rezydent ma lek za 5$ który koszty 2$ Siedzi w niewyobrażalnie wysokich temperaturach nasze organizmy są bardzo zmęczone to nie urlop ale o tym w progry Rainbow naciągacze wszystko jeszcze ddodtko platnn Na objeździe obowiązkowa płatność 255$ od każdego i do dodatkowe za inne obiekty w objeździe do zwiedzania.cos niebywałego jezdz e od wielu lat ale pierwszy raz spotkałem dodatkowe opłaty na objezdziktory polega na zwiedzaniu.Poeniadze wyrzucone do kosz A ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Elżbieta / 2023-08-16 08:46
Wycieczka objazdowa 10-15 czerwca "Malta śródziemnomorskie państwo miasto " to zwyczajne oszustwo ze strony Biura! Zakwaterowano nas na północnym cyplu wyspy, skąd codziennie ponad godzinę trwał dojazd do miejsc, które były w programie i zwiedzanie do godz.13, potem powrót. Za fakultety - po tej godzinie musieliśmy płacić, a powinni to być w programie. Nie polecam Rainbow! Pilot p. Maria mało przyjazna, -
~Artur / 2023-08-15 09:26
W kwietniu byliśmy na Fuercie. Problem z RB zaczal się na lotnisku - pomimo wykupienia miejscówek w samolocie (ja,żona,3 letnia córka) przy odprawie okazało się że linia o niczym nie wie. Godzinę trwała twarda negocjacja - jak niby 3 letnie dziecko miałoby samo lecieć- zero opieki że strony RB. Po przylocie na Fuertę poinformowałem o sytuacji - zapewniono że to przypadek. W drodze powrotnej- ta sama sytuacja. Po powrocie do domu - na początku maja napisaliśmy do RB prośbę o rekompensatę. Do dziś pomimo licznych telefonów, pism i skarg nie otrzymaliśmy zwrotu środków za miejscówki. Że o jakimś millym geście w ramach przeprosin nie wspomnę. Mam Was gdzieś RAINBOW Tours. WadyDział reklamacji nie kontsktuje się bezpośrednio z klientem, klient nie może porozmawiać z działem reklamacji. Nawet mail działu reklamacji odbija wiadomości- tak się schowali. Olewają nawet swoich pracowników, którzy prosto z infolinii proszą o kontakt z klientem. -
~Anna / 2023-08-14 22:05
Byłam od 55.08.23 na objeździe i statkiem po. Nilu pełna chała.wstaealismy o 2 rano zmeczeni znów 9 godzin jazdy autokarem źle wszystko rozplanowane samczku dają matka i córka które chętnie pilyna mi swojkoszt zwykłą wodę po 40 egipskichhyfuntow na Zdecydowanie odradzam i też hotel. Hilton nunbian jedzenie dobre ale może daleko tylko baseny -
~Krzysztof / 2023-08-14 09:59
Od wczoraj gnijemy w hotelu w Katowicach. Lot do Hurghady przekladany co kilka chwil. Tak to jest kiedy loty czarteruje się u jakiejś firmy wydmuszki. Cudowne wakacje z R. Dziekujemy bardzo. Spierdoliliście wypoczynek, na który czekalismy cały rok!
Zero informacji! Nikt nie wie gdzie jest samolot i kiedy wylecu. ZERO opieki jakiegokolwiek przedstawiciela. Macie ludzi w dupie! Kasa, misiu, kasa?!
Nigdy więcej!Zaletyzero -
~Op / 2023-08-13 18:31
Ostatni raz biuro rainbow. Oklamują i szydzą z człowieka. Czyżby mieli aż nad to klientów zębom nie zależy? -
~Pl / 2023-08-11 16:00
Sprzedają wczasy na 11 dni a tak naprawdę jesteś na nich 9 dni. To zwykła kradzież. Tyle w temacie. ZaletyBrakWadyOklamują ludzi -
~Wiola / 2023-08-11 15:46
Biuro to porażka. Panie z przyklejonym uśmiechem bełkoczą pod nosem tłumacząc czemu jestem jeden dzień później na wczasach. To biuro zaczyna wszystkich irytować. To jak traktują ludzi to jakieś kpiny. Zamówiłam wycieczkę 10 września na której dopiero będę 11 tego. Czuję się okradziona. Już nigdy do was nie przyjdę ZaletyBrak zaletWadyLekceważenie klienta -
~momo / 2023-08-10 14:30
Biuro traktuje klientów jak śmieci. Na prośbę o wydłużenie rezerwacji wstępnej celem dokonania niezbędnych kroków, by wykupić wyczieczkę, centrala "zgodziła się" na wydłużenie o 15 minut. Dłużej nie bo nie, POwiedziano mi, że mam prawie 20 minut by dokończyć procedurę (przeczytać i podpisać umowę oraz opłacić wycieczkę). Gdy zaoponowałam, że to zbyt mało, powiedziano mi, że jak się pośpieszę, to zdążę. Umowę podpisałam, ale płatności nie zdążyłam dokonać. Na prośbę o podesłanie kolejnego linku do płatności, dostałam odpowiedź, że rezerwacja wygasła. Zostałam z podpisaną umową, rozczarowaniem dzieci, które chciały jechać. Wycieczka już nie była aktywna. AROGANCJA RAINBOW GORSZA NIZ W PRL. Odradzam takie biuro, bo traktują ludzi jak śmieci -
-
~Dorots / 2023-08-09 19:27
Kpina. Wyloty w niedzielę na Kręte o 21.30 na miejscu o 1.00 rano następnego dnia. Ukradli nam jeden dzień pobytu. To ja się pytam, po co te wyloty w niedzielę.? oczywiście powrót wcześnie rano,czyli kolejny ukradziony dzien.Rainbow spadasz na psy. Już straciliście klientów. Będę wasze biuro podróży omijać już z daleka WadyŹle traktowanie klienta -
~Piotr / 2023-08-09 07:58
Krotko po odjezdzie spod hotelu cala grupa wycieczki zostala przezen przywitana zartobliwym wspolczuciem dla niewyspania wiekszosci czlonkow i poinformowana ze jedziemy z pewna rezerwa czasowa i bedzie to mialo odzwierciedlenie w czasie jazdy zaleznym od warunkow drogowych ,dlugosci postoju oraz odprawy na granice.Przypomnial rowniez o koniecznosci posiadania paszportu lub dowodu osobistego.W tym momencie zorientowalem sie za zostawilem moj paszport w pokoju hotelowym.Kiedy zglosilem problem prowadzacemu jego reakcja byla zdecydowanie negatywna.W tonie sarkastycznym napietnowal mnie przed grupa I zantagonizowal ja przeciwko mnie obwiniajac mnie za problem.Pomimo ze od opuszczenia hotelu minelo piec minut odmowil zawrocenia twierdzac ze do najblizszego zjazdu jest 20 minut I ze rozbije to plan wycieczki.Wkrotce zaprzeczyl czynnie swoim slowom proszac kierowce o zjazd na skrzyzowanie na wiadukcie z ktorego byl latwy dostep do zjazdu na oba kierunki autostrady.Na moja sugestie ze nie odjechalismy daleko I powrot nie zabierze wiele minut ponownie zdezawuowal mnie twierdzac ze znalezienie paszportu zabierze mi 15 minut a powrot ponad dwukrotnie tyle-mimo ze znajdowalismy sie doslownie kilka minut drogi od hotelu a warunki drogowe były dogodne.Jako alternatywę zaproponowal mi powrot pieszo do hotelu(przez wiele kilometres wzdluz autostrady w rozpoczynajacym sie upale,)pozostanie na granicy macedonskiej lub PROBE SKORUMPOWANIA POGRANICZNIKOW MACEDONSKICH(SIC!).za sume 100 EURO!,,Kontunuowal tez antagonizowanie innych pasazerow przeciwko mnie grozac mi ZLINCZOWANIEM przez reszte pasazerow.Nastepnie zmusil mnie do opuszczenia autobusu twierdzac ze taksowka przyjedzie za 20 minut I ze musze sam za nia zaplacic.Czlowiek ten zostawil mnie na trawniku zakretow zjazdu z autostrady w wyjatkowo podlym I niekomfortowym miejscu gdzie narazony bylem na wysoka temperature operujacego slonca,odwodnienie ,halas I kurz przejezdzajacych samochodow bez mozliwosci jakiegokolwiek schronienia;Kiedu po ponad 40 minutach przyjechal samochód z logo RAINBOW okazalo sie ze niedaleko byla stacja benzynowa na ktorej mozna bylo oczekiwac w ludzkich warunkach.Jacek Kowalski nie zadal sobie jednak trudu by mnie tam dostarczyc.
W ciagu dni pozostali rezydenci starali sie wynagrodzic mi powyzsze"Atrakcje" ale dodatkowym "Dodaniem urazy do urazu"bylo zlozenie reklamacji i odpowiedz na nia:
W odpowiedzi na korespondencję mailową otrzymaną w dn. 31.05.br., 2.06.br.
oraz 27.06.br. pragniemy w pierwszej kolejności podziękować Panom za skorzystanie z oferty
Rainbow Tours i za poinformowanie nas o swoich zastrzeżeniach. Po uważnym zapoznaniu
się ze sprawą oraz przeprowadzeniu niezbędnych konsultacji jesteśmy zobowiązani udzielić
niezbędnych wyjaśnień.
Z niepokojem przyjmujemy opisane uwagi o zaobserwowanych nieprawidłowościach
w postawie zawodowej naszego rezydenta, który towarzyszył Klientom podczas wycieczki
fakultatywnej do Ochrydy. Uprzejmie wskazujemy, iż Rainbow Tours bardzo uważnie
dokonuje wyboru osób, którym powierza opiekę nad swymi Klientami w miejscu realizacji
imprezy. Dbamy, aby wybrane na to stanowisko osoby cechowały kultura osobista,
odpowiednie predyspozycje, zdolności organizacyjne i profesjonalizm. W tym miejscu
pragniemy zapewnić, że pan Jacek posiada wszelkie stosowne kwalifikacje do wykonywania
swego zawodu. Przykro nam z powodu Panów negatywnej oceny jego pracy. Wszystkie
opisane uwagi zostały przekazane do odpowiedniego działu naszej firmy. Zapewniamy, że pan
Kowalski nie miał zamiaru w jakikolwiek sposób uchybić Panom swym zachowaniem.
Podkreślamy w tym miejscu, że informacja o konieczności zabrania dowodu
osobistego lub paszportu na wycieczkę pn. „Ochryd - perła Macedonii” widnieje w aneksie
do umowy o rezerwację nr 5744391, jak i w kopercie powitalnej przekazywanej naszym
Klientom po przylocie do Albanii. Przypominają o tym również rezydenci podczas spotkania
informacyjnego organizowanego na początku pobytu. Jak wynika z poczynionych ustaleń,
informacja o nieposiadaniu wymaganego dokumentu tożsamości przez Pana Piotra została
przekazana rezydentowi po wjeździe autokaru na autostradę. Nasz przedstawiciel zaprzecza,
jakoby podczas podjętej wówczas rozmowy odnosił się do Pana Lemieszka w negatywny
sposób, czy podejmował działania prowadzące do powstania pomiędzy Uczestnikami wyjazdu
sytuacji konfliktowych. Jak podaje, poprosił o ponowne zweryfikowanie, czy wymagany
dokument został zabrany do bagażu podręcznego. Równocześnie poprosił kierowcę autokaru
o skierowanie się do najbliższego zjazdu z autostrady - miejsce to nie było jednak
zlokalizowane w pobliżu hotelu Casa Durres. Rezydent stanowczo zaprzecza także, by miał
sugerować Panu Piotrowi pieszy powrót do hotelu, czy podjęcie nielegalnej próby
przekroczenia granicy. Nasz przedstawiciel pomógł natomiast Panu Lemieszkowi zamówić
taksówkę do hotelu. Jak relacjonuje, miejsce oczekiwania na jej przyjazd nie stwarzało
jakiegokolwiek zagrożenia dla osoby oczekującej, było dobrze widoczne, a temperatura
wówczas panująca nie była wysoka. Informujemy, że ze względu na założenia logistyczne
i organizacyjne wycieczki, nie było możliwości ponownego przejazdu autokaru do obiektu
Casa Durres. Nie wynikało to bynajmniej ze złej woli rezydenta. Nie zgadzamy
się ze stwierdzeniem, jakoby sposób pełnienia przez niego obowiązków zawodowych narażał
naszych Klientów na niebezpieczeństwo. Zapewniamy w tym miejscu, że program wycieczki
do Ochrydy jest odpowiedni dla Turystów w każdym wieku. Ustaliliśmy dodatkowo,
że w trosce o utrzymanie pozytywnych relacji, pan Kowalski oferował Panu Piotrowi
możliwość zamiany przedmiotowej wycieczki fakultatywnej na inną.
Reasumując, zapewniamy, że szanujemy naszych Klientów, a Ich zadowolenie
z organizowanych przez nas imprez uznajemy za priorytet. Uwzględniając poczynione
ustalenia informujemy, że nie znajdujemy przesłanek do uznania zasadności wniesionych
zarzutów, a tym samym do udzielenia Panom jakiejkolwiek rekompensaty, czy zwrotu środków
uiszczonych na poczet przejazdu taksówką - przyczyna korzystania z niej przez Pana Piotra
nie wynikała bowiem z jakichkolwiek uchybień po stronie naszego biura. Biorąc także
pod uwagę zapisy regulaminu zakupu wycieczek fakultatywnych (II. Zakup, rezygnacje,
anulacje), bezkosztowa rezygnacja z imprezy lokalnej możliwa jest najpóźniej na jeden dzień
przed rozpoczęciem głównej imprezy turystycznej.
Pozostajemy z nadzieją, iż powyższe stanowisko spotka się z Panów zrozumieniem.
Ufamy również, że w przyszłości jeszcze niejednokrotnie będziemy mogli Panów
gościć na organizowanych przez nas imprezach turystycznych.
Z wyrazami szacunku,
Paulina Sobolewska
Dział Kontroli Jakości
I coz tu mozna dodac?Wyglada na to, ze nawet jesli wiekszosc rezydentow to mili i sensowni ludzie to ich szef okazuje sie psychopata a zarzad zlozony z cynikow kryje go.
WNIOSEK-UNIKAC BIURA "RAINBOW" JAK CIEZKIEJ ZARAZY!!!ZaletySzeroka oferta w rozsadnej cenie, niektorzy sensowni i oddani swej pracy rezydenciWadyAroganckie i podle traktowanie klientow przez ludzi na funkcjach kierowniczych. -
~Dorota / 2023-08-08 16:38
Dziś dzwonię pytać się o godzinę wylotu na Kręte. Zapłacone na 11 dni. Co słyszę?wylot 21.00 a na Krecie na drugi dzień o 1.00 rano. No prz praszamzto są jakieś kpiny. ! Powrót o 6.00 rano! Kolejny żart!.chyba chcecie stracić klientów bo nas już straciliście! Pobyt z 11 dni stał się pobytem 9 cio dniowym. Jak wy traktujecie ludzi, na dodatek anulacja miejsc w samolocie.Same porażki na dzień dobry. Odradzam wszystkim biuro Rainbou. Już z niego nie skorzystam. Będę się domagać zwrotu pieniędzy za dwa dni. WadyBrak szacunku do klienta -
~qqqqq / 2023-08-08 13:36
Wykupiłem wczasy do hotelu Belvedere. Do chwili obecnej na stronie Rainbow widnieje godzina wylotu do Burgas z Pyrzowic o 4:00. Niestey od przedstawiciela biura otrzymałem maila o zmiane godziny wylotu na 18:15. Gdyby taka informacja była podana od razu to nie brałbym tej oferty w ogóle pod uwagę. A tak zostałem oszukany na cały jeden dzień pobytu! Zaletypóki co nie stwierdziłem bo jestem jeszcze przed wylotemWadyobsługa klienta i rzetelność podawanych danych
strona 5 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »