Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JanOszukanyPrzezRainbow / 2020-10-01 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 180 dni nie oddali pieniędzy za wycieczkę, którą anulowali.
    ZaletyZaletą to będzie jak upadną
    WadyZłodziejstwo, oszustwo, szwindel
  • ~GS / 2020-08-13 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W obliczu zaistniałej sytuacji firma oszustów żerujących na wpłaconych przez klientów pieniądzach.
    Ignorowanie klientów,łamanie terminów brak jakiejkolwiek reakcji na monity i e-maile.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Joanna / 2020-08-08 00:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Wczasy w Grecji w lipcu 2020 r. Wykupione za pośrednictwem tour operatora, więc to z nim się kontaktowałam.Miałam wykupioną wycieczkę fakultatywną - rejs po zatokach. Na miejscu okazało się, że rejs się nie odbędzie.Zapewniała o tym rezydentka. A oferta cały czas "wisiała" na stronie Rainbow... Wpłacone pieniądze "przeszły" na wycieczkę objazdową po Rodos. Polecam przewodniczkę, jest świetna! Kolejne daty spotkań z rezydentką były wyznaczone na czwartek i sobotę. Poszłam w sobotę, ale rezydentka nie dotarła... Właściwie nie mogę nic napisać o samym biurze podróży Rainbow, ale ich rezydentka nie zrobiła na mnie najlepszego wrażenia.
    Zaletyprzewodniczka Rainbow na wycieczce objazdowej
    Wadyrezydentka na Rodos
  • ~Ha Os / 2020-07-16 17:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Zarząd biura lekceważy klientów w sposób okropny.
    Opłacone ubezpieczenie od rezygnacji jest ignorowane, klientom wysyła się niedorzeczne propozycje tzw. voucherów najpierw 105%, potem 110% zaliczki wpłaconej w listopadzie ubiegłego roku.
    Inne biura podróży pozwracały lub zwracają wpłacone zaliczki ale nie Reinbow. Zarząd cały czas ma gdzieś interesy klientów.
    Pan prezes najpierw wychwala się zyskami, potem ofertą a na koniec przecnia udziały w spółce.
    Na początku marca próbowali nas wypchnąć do Włoch w epicentrum epidemi. Pracownikowi pos kazali wpisać rezygnację z naszej winy nie uznając odstąpienia od umowy z powodu covid.
    Teraz nie chcą oddać zaliczki i każą czekać 194 dni, chociaż sami wpisali rezygnację w pierwszym tygodniu marca.
    Widać, nie zależy im na klientach tylko na kasie.
    Takie postępowanie wskazuje jak zachowa się Reinbow w przypadku kłopotów klient nie może liczyć na pomoc ze strony biura.
    Tak traci się klientów, po takich przejściach nie będą chcieli korzystać z usług Reinbow.
    WadyLekceważenie klientów
  • ~Any / 2020-07-15 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kompletnie nie radzi sobie w zaistniałej sytuacji (covid), brak kontaktu ze strony BOK, brak możliwości dodzwonienia się do siedziby rainbow, do dzisiaj nie otrzymaliśmy zwrotu za bilety-tak samo jestem przedsiębiorcą, również w sytuacji covid i wszystkie zobowiązania reguluję bna bieżąco. Nie mam innego komentarza niż ZŁODZIEJE
  • ~Agnieszka / 2020-06-26 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyne słowo, które przychodzi mi do głowy, aby ocenić zaistniałą sytuację to DNO. Wczasy mieliśmy zarezerwowane na maj tego roku, z wiadomych względów wyjazd nie doszedł do skutku. Przełożyliśmy wakacje na lipiec, jeszcze w dniu płatności pani zapewniała nas, że wszystko odbędzie się zgodnie z planem - zapłaciliśmy resztę kwoty wynikającej z umowy, a po dwóch dniach (dokładnie po weekendzie) otrzymaliśmy informację, że wyjazd jest anulowany. Zaproponowali termin o kilka dni późniejszy i krótszy(!) w tej samej cenie, po czym stwierdzili, że nie ma już wolnych pokoi i możemy się ubiegać o zwrot pieniędzy po 194 dniach lub voucher... Rozumiem ich aktualna sytuację, ale nie rozumiem sposobu w jaki traktują swoich klientów - nikt już do nich nie wróci, więc termin ich upadłości jest chyba kwestią czasu... Totalny brak szacunku dla klientów. Sprawa oczywiście zgłoszona do rzecznika praw konsumenta.
  • ~AM / 2020-06-26 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo pandemii biuro nie pozwoliło zrezygnować z wycieczki i potrąciło sobie przewidzianą w regulaminie część zaliczki za rezygnację klienta zgodnie z regulaminem, ale przy zwrocie powołują się na tarczę i przedłużenie wypłaty do 194 dni, chociaż rezygnacja nie mogła być złożona w tym trybie. Po prostu oszuści! Czekam na zorganizowanie się oszukanych klientów i złożenie wspólnego pozwu.
  • ~Agnieszka / 2020-06-16 16:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie dowiedziałam się, że wyjazd nie dojdzie do skutku, a na zwrot zaliczki zgodnie z nowym rozporzadzeniem mam czejać 194 dni. I raczej nie powinnam liczyc na jej wcześniejszy zwrot. Brawo Wy!!!!
  • ~Kasiaaa / 2020-06-13 03:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Po bankructwie biura Neckermann obawialiśmy się jak będzie wyglądać nasza wycieczka do Grecji z biura Rainbow. Na miejscu byliśmy zaskoczeni wiadomością, że dostaniemy lepszy, 5gwiazdkowy hotel ze względu na dalsze zakwaterowanie poprzedniego turnusu w naszym hotelu. Rainbow zadbało aby Nasz wyjazd mimo bankructwa dużego biura był udany. Hotel, który dostaliśmy w zamian był tak cudowny, że myślimy o tym aby znów do niego wrócić :)
    Zaletyprofesjonalizm
  • ~Piotr / 2020-06-04 20:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Nic nie dbacie o Klientów w obecnej sytuacji. Oczekujecie, że zagram w ruletke z Wami i albo zrezygnuje i stracę 7 % albo poczekam i co? Albo oddacie mi całość bo wyjazd się nie odbędzie albo stracę jeszcze więcej bo OWU!! Chce zrezygnować teraz ale nie wycofywać środków tylko przelać je na poczet przyszłego roku A Wy co? Nic! Wolicie bym zrezygnował i stracił i na pewno nie korzystał w przyszłości z R niż zagwarantować mi przełożenie całej zaliczki na przyszły rok! Super widać macie się bardzo dobrze!
    WadyBrak indywidualnego podejścia do Klienta
  • ~Roksana-de-Rocks / 2020-06-04 02:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Na wycieczce objazdowej bardzo dużo zależy od pilota, a pilotów ma Rainbow niezłych, chyba tylko raz czy dwa na kilkanaście wyjazdów trafiłam na nienajlepszego pilota, co też nie oznacza, że był beznadziejny, po prostu słabszy niż inni, trochę leniwiec, trochę nie lubił turystów i nie chciał dla nich różnych rzeczy zrobić. Natomiast rezydenci są beznadziejni, czyli tacy jak w większości biur i hoteli, obiboki bez kultury osobistej i wiedzy uważające turystów za śmieci. Wycieczki fakultatywne są nieopłacalne, bardzo drogie i co najwyżej średnio atrakcyjne, bardzo rzadko zdarza się coś świetnego, a podczas objazdówek jedyna opcja alternatywna dla fakultetu to hotel na peryferiach (zwykle), nie ma co robić, dokąd iść. Programy układane ciekawie, ale mogłyby zawierać trochę więcej punktów i być bardziej różnorodne. Hotele wg mnie do przyjęcia, chociaż ostatnio na pobycie trafił mi się denny i nie chodzi o pękniętą umywalkę, tylko o obiadokolacje, których kuchnia nie chciała wydać twierdząc, że nic nie wie o tym, że ma mnie karmić (ale po większej i niestety długotrwałej interwencji przynajmniej nie musiałam za to co zjadłam zapłacić rachunków).
    ZaletyCiekawe destynacje, niezłe programy zwiedzania, w większości dobrzy i profesjonalni piloci.
    WadyChartery z wylotami opóźniającymi się o 4-7 godzin (reguła!), nocne przeloty na krótkich trasach. Beznadziejni rezydenci w hotelach. W połowie przypadków kiepscy opiekunowie rezerwacji nie odpowiadający na próby kontaktu, pytania, sprawy. Niezbyt interesujące i drogie wycieczki fakultatywne.
  • ~Tor / 2020-06-02 07:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Prosiłem Panią z biura w łódzkiej centrali o przesłanie na maila linku do oferty i taką zgodę otrzymałem. Niestety, mimo upływu kilku dni, brak informacji. Tzw. pełen zlew ! Wynika z tego, że biuro ma niską wiarygodność.
  • ~Kat / 2020-04-20 22:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłam na rodzinnych wakacjach z biura Rainbow Tours na Cyprze. Dla 4 osób ( 2 dorosłych i 2 dzieci) dostaliśmy dwa łóżka 120, bez możliwości dostawki. Pani rezydent powiedziała mi na miejscu, że reklamacje mam pisać zaraz po powrocie do kraju. Kiedy to zrobiłam- biuro poinformowało mnie, że reklamacje powinnam złożyć u rezydentki. Pisałam, że byłam u niej i owe zgłoszenie powinna zapisać. Reklamacja odbyła sie tak, że dostałam pismo zwrotne, iż dany hotel nie ma innych łóżek ( ciekawe od kogo powinnam sie o tym dowiedzieć jak właśnie przed wyjazdem od biura!!!!). Wakacje skończyły sie spaniem na złączonych łóżkach we 4 osoby przez tydzień. Komfort żadny a pieniądze duże.
  • ~Ted / 2020-04-16 19:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem, który zrezygnował na początku marca. Ustawa z 31 marca 2020 przewiduje prolongatę zwrotów za wycieczki odwołane przez klientów lub przez biuro dnia 13 marca lub później. Ustawa mówi wyraźnie o dniu złożenia rezygnacji lub poinformowania o odwołaniu wycieczki. Dostałem z Biura informację, że rezygnacja została przyjęta i przekazana do księgowości do zwrotu kasy - wszystko przed 13 marca. Od tego dnia brak jest możliwości kontaktu na maile i telefony. Konsultant poradził, aby pisać do sekretariatu Prezesa. Pisałem, od miesiąca brak reakcji. Firma pokazuje "środkowy palec" klientom i pewnie za pieniądze klientów wypłaca prezesom pensje. Firma nie przestrzega przepisów obowiązującego prawa. Nie odpowiada klientom na maile. Jest to zwykłe złodziejstwo i oszustwo, które powinno być ścigane na podstawie kodeksu karnego. Czy na początku września ogłoszą upadłość i będzie tak, jak w jednym z poniższych komentarzy. Skandalem jest ustawa, która pieniądze prywatne klientów firmy zablokowano, aby zarząd Rainbow Tours mógł sobie wypłacać sowite premie. Wstyd także dla Polskiej Izby Turystyki, która złożyła właśnie taką propozycję ustawową. Polska Izba Turystyki nie dba o klientów, a interesuje się się tylko, jak położyć "łapę" na pieniądze ludzi.
    ZaletySzeroka oferta, ale to już było.
    WadyKlient to "dojna krowa", której nigdy nie przyznaje się racji, to osoba, którą firma zawsze chce "oskubać".
  • ~Viola / 2020-04-14 15:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Poza informacją o odwołaniu wylotu otrzymałam zapytanie o nr rachunku do dokonania zwrotu. Od tamtej pory cisza. Sytuacja mojej rodziny stała się w międzyczasie dramatyczna, zwrot tej bezprawnie przetrzymywanej kwoty pomógłby nam przetrwać ten trudny czas.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna komunikacja, brak odpowiedzi na maile, ignorowanie klienta.
  • ~blue / 2020-04-07 15:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Odpowiadam na opinię którą wystawił pan poniżej. Właśnie jestem po rozmowie z rzecznikiem praw konsumenta i zapewniam że jeżeli biuro ogłosi upadłość to żądne pieniądze do nas nie wrócą - ani te z vouchera , ani te przeniesione na inny wyjazd ani te które Rainbow obiecuje zwrócić. Do firmy wkracza syndyk a on w pierwszej kolejności spłaca ZUS , urzad Skarbowy , banki a na końcu szare myszki czyli klientów.

    A co do biura Rainbow to owszem odezwali się żeby odwołać mój wyjazd a potem zapadła cisza.
    Owszem biuro posiada bogatą ofertę , duże doświadczenie , miłych pracowników ale to wszystko na nic w przypadku sytuacji kryzysowych.
    Bardzo chciałabym żeby przetrwali ale uważam że ich obecne podejście do klientów zwłaszcza tych którzy chcą dostać pieniądze z powrotem jest poniżej krytyki
    Zaletybogata oferta
    Wadyw przypadku problemów biuro nie liczy się z klientem
  • ~E / 2020-04-01 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    MAM NADZIEJĘ, ŻE TO BIURO RAINBOW UPADNIE. SETKI KLIENTÓW ZREZYGNOWAŁO JEDEN CZY DWA DNI PRZED 13 03. 2020 POWOŁUJĄC SIĘ NA ART.47 UST.4. I TRACĄC SWOJE PIENIĄDZE,BO BIURO TWIERDZI, ŻE NIE BYŁO SYTUACJI WYJĄTKOWEJ. TO SKANDAL!!!!!! TERAZ MY KLIENCI POWINNIŚMY SKARŻYĆ BIURO ZA TO, ŻE ŚWIADOMIE CHCIAŁO NAS NARAZIĆ NA UTRATĘ ZDROWIA I ŻYCIA KIERUJĄC SIĘ WYŁĄCZNIE CHĘCIĄ ZYSKU.
    ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!
    WadyRAŻĄCE POGWAŁCENIE BEZPIECZEŃSTWA KLIENTÓW.
  • ~Ewa / 2020-03-29 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    16.03 miałam wylecieć do Dubaju. Śledziłem sytuację odnośnie koronawirusa. Dzwoniłam do biura by uzyskać wiarygodne informacje. Według Rainbow wszystko było dobrze, nie widżą niebezpieczeństwa.
    Na świecie WHO 11.03 ogłasza stan pandemii, umierają tysiące ludzi. W ZEA każdego dnia wzrasta liczba zakażonych, zamykają szkoły, niektóre plaże.
    Wobec tak nadzwyczajnej i niebezpiecznej sytuacji w dniu 12.03 wieczorem zrezygnowałam z wylotu powołując się
    Zalety..Na Art.47 ust 4.I nie godząc się na poniesienie kosztów w wysokości 80%.
    Biuro oczywiście mnie zignorowało, nie odpowiedziało na moje argumenty i anulowało wycieczkę ale na swoich warunkach.
    Biuro rażąco chciało narazić mnie na utratę zdrowia A nawet życia. Dodam iż osobą, która że mną leciała ma 72 l, tak 72 lata i w obliczu tak niebezpiecznej sytuacji biuro chciało nas tam wysłać.
    Zaledwie za kilka godzin zamknięto granice ZEA też zamknęły granice.
    WSZYSTKIE PAŃSTWA PO KOLEI ZAMYKAJA SWOJE GRANICECHRONIĄ SWOICH OBYWATELI, NAKAZUJĄ SIEDZIEĆ W DOMU A BIURO TWIERDZI, ŻE TO NIE JEST SYTUACJA NADZWYCZAJNA.
    SETKI PASAŻERÓW W OBAWIE O UTRATĘ WŁASNEGO ZDRÓWKA I ŻYCIA ZREZYGNOWAŁO W OSTATNIEJ CHWILI Z WYLOTÓW BO BIURO NIE ZROBIŁO DOSŁOWNIE NIC BY NAD CHRONIĆ.
    DLA BIURA RAINBOW LICZY SIĘ WYŁĄCZNIE KASA.
    TO JEST KARYGODNE.
    ŚWIADOME NARAŻANIE TYLU LUDZI NA REALNE NIEBEZPIECZEŃSTWO JEST KARALNE.
    WadyUWAŻAJCIE NA BIURO RAINBOW.SA NASTAWIENI TYLKO I WYŁĄCZNIE NA KASĘ.
  • ~mały / 2020-03-21 13:21
    Ocena: 2.67 / 5
    W styczniu 2020 byliśmy na wycieczce ,, Wielka konkwista de lux" . I niech nikt nie liczy na jakieś luksusy. Wycieczka jest droga hotele słabe, brak klimatyzacji czy brudna pościel , towarzystwo insektów. Biuro zgodnie z umową zapewnia wysokiej klasy hotele 4 i 5*.Wycieczka trwała 14 a przyzwoitych hoteli było pięć.W trakcie wycieczki zaplanowane dwa dni wypoczynku w połowie i na zakończenie z opcją all inclusive , jeden z nich był w Acapulco. Stary hotel , którego świetność minęła dawno temu, wyżywienie bardzo marne. Na zakończenie był hotel w Cancun trochę lepszy a wyżywienie przyzwoite. Na wycieczki objazdowe z Rainbow jeżdżę od 2008 roku i stwierdzam, że jest coraz gorzej . Nie będę już nigdy korzystał u usług tego biura bo w moim przypadku to nie pierwsza tak beznadziejna impreza.
    ZaletyMała grupa ,ciekawy program.
    WadyKiepskie hotele i słabe wyżywienie
  • ~ewa / 2020-03-18 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei wykorzystując sytuację z wirusem i wiedząc że wycieczka nie dojdzie do skutku potrafią jeszcze zdzierać prowizję przy wykupionym ubezpieczeniu od kosztów rezygnacji, twierdząc że jak wpłacę całość kwoty i wycieczka nie dojdzie to może odzyskam wszystko. Kredyty to są dostępne w banku lub w parabankach drodzy Państwo!!
    NIGDY WIĘCEJ NIC OD NICH...
    Zaletyżadnych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1046
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976