Biuro w momencie pandemii zostawiło swoich klientów. Brak kompetencji pracowników, kłamstwa od samego początku po odwołaniu wycieczki z powodu pandemii. Termin wycieczki to 13.03.2020 a do tej pory nie odzyskałam pieniedzy, Biuro jest niewiarygodne. ZaletyW czasie zakupu wycieczki wszystko przebiega bez zarzutu. Dobra organizacja, miła obsługa.
WadyOkres pandemii uniemożliwił wyjazd do Kenii. Koszt wycieczki ok. 6000zl. Dzień przed wyjazdem o godz. 19,00 biuro odwołało wyjazd. I zaczęło się. Najpierw czekałam 194 dni na wypłatę pieniędzy. Biuro tak długo zwlekało z wypłatą, aż Fundusz Gwarancyjny przejął zadłużenia. 1.10.2020 złożyłam wniosek do Funduszu o zwrot kosztów. Mój wniosek "dotarł" do Funduszu w listopadzie. Rainbow w swoim wniosku popełnił błędy a wpłatę 7,5% na rzecz Funduszu uiścił dopiero w grudniu. 30 grudnia do Funduszu dotarł też drugi ( wypełniony przed Swietam przez mnie) wniosek. Te wszystkie błędy "kosztują" kolejne 30 dni zwłoki w oczekiwaniu na zwrot. Ze strony Biura nie usłyszałam słowa przepraszam. Pracownicy wykazali się totalnym brakiem kompetencji,malo tego kłamali od samego początku, zapewniając, że BIURO robi wszystko, żeby pomóc. Ta pomoc skutkuje tym, że do tej pory, czyli 8.01.2021 dalej nie mam pieniedzy. Czekam na nie od 13.03.2020. Kiedy wszystko przebiega bez problemów, jest dobrze, ale w momencie wystąpienia kłopotów, Biuro pokazuje klientom środkowy palec. Brak pieniędzy, brak winnych.