mieliśmy w 2020 roku jechać 7-osobową grupą do Turcji do Marmaris. Hotel ok sprawdzony rok wcześniej. Jednak z powodu covid-19 przełożyliśmy wyjazd na 2021 rok. Ponieważ rokowania na ten rok były coraz gorsze a co za tym idzie wielka niewiadoma z wyjazdami postanowiliśmy zrezygnować z wyjazdu i tu się zaczęło. Potrącenie 7% rezygnacyjnego to norma więc ok ale w miedzy czasie zmarł nasz przyjaciel i osobę z pokoju 3- osobowego przeniesiono do 2-osobowego a zmarłego dopisano do innej rezerwacji naliczając za niego opłatę rezygnacyjną.(sic!). Pozostałe z rezerwacji kwoty Biuro częściowo wypłaciło w gotówce ale na większość zwrotu dostaliśmy w voucherach ,które zmuszają nas do zakupu imprez tylko w biurze Rainbow. Jest to chyba stała praktyka stosowana przez Biuro ,żeby związać klienta z sobą i nie wydawać gotówki. Żeby odzyskać wpłacone pieniążki jesteśmy zmuszeni szukać wyjazdu tylko z tym biurem. Wywalczyliśmy po wielu rozmowach i pismach przedłużenie ważności voucherów do 1 roku ze względu na niestabilność sytuacji epidemicznej. Kontakt z pracownikami Biura jest mówiąc oględnie nijaki, Teraz pozostaje nam wybór jakiegoś wariantu wyjazdu na 2021 lub 2022 rok i wykorzystanie voucherów jako części zapłaty choćby tylko rezerwacyjnej.
Wcześniej także Biuro odwołało mi wyjazd na Cypr informując ,że nie ma chętnych a wpłacone na ich konto pieniądze zwrócono mi dopiero po roku po informacji, iż występuję o windykację sądową wpłaconych środków.ZaletySpora oferta
WadyBrak dobrej informacji ze strony Biura, niekompetencja pracowników dot. załatwiania spraw on -line i telefonicznie, przeciąganie spraw zwrotu pieniędzy i zmuszanie klientów do przyjęcia voucherów zamiast gotówki