Witam Państwa, odnoszę wrażenie, że Biuro nas wszystkich oszukuje. Odwołuje wycieczki, które zarezerwowaliśmy w styczniu nie proponując nic w zamian. Prawdopodobnie wycieczki zostały sprzedane kilkukrotnie, kto da więcej i się odbędą dla tych, którzy zapłacili najwięcej, reszta nie dostanie nawet zwrotu zaliczek. Powinniśmy próbować się bronić. Może wypowie się jakiś prawnik jakie mamy możliwości w dochodzeniu swoich racji.
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo
~Zbigniew / 2021-07-16 18:57
Ocena: 1.67 / 5
Hotel Diamond w Bodrum nie spełnia kryteriów zawartych w umowie. Pełnia lata a pokoje z niedziałającą klimatyzacją. Rainbow jest świadome tego faktu i sprzedaje w nim pobyty.
Transfer do hotelu z lotniska busem bez klimatyzacji.
~Ewa / 2021-07-14 17:03
Ocena: 2.33 / 5
Kupiłam wczasy w 2019 roku,zmieniłam z Grecji wyspy na Riwierę a w 2021 roku na Blugare,zawsze musiałam dopłacać,chociaż chodziło o pandemie.Obecnie trzy razy zauważyłam,że pkace za 2cdni pobytowe na wczasach a spedzan je w domu,bo tak są konstruowane wyloty aby wyjazdach z kraju jak najpóźniej i powracać jak najwcześniej czyli 2 dni okradzione z posiłków i pobytu.Wczesniej tak nie było ale teraz zasłaniają się 2 dniami przyjazdowymi.To skandal i nie uczciwe,więcej już nie skorzystam z usług tego biura chociaz myślałam że dba o renomę.
ZaletyJeszcze nie znam zalet mam nadzieje ze się ich dopatrzeć jak zmieni harmonogram lotów korzystnych dla klienta,który za to placi a nie dla biura
WadyWyjazdy i przyjazdy tak konstruowane aby nie płacić za klienta, podaja zawsze że w hotelach jest basen a nigdy jak naprawdę daleko hotel jest od morza i jaka dysponuje plażą tak było w przypadku Grecji i to 2 razy.
~Mordka / 2021-07-09 08:41
Ocena: 3.00 / 5
Beznadzieja... Infolinia od kilku miesięcy przeciążona, panie na infolinię ZERO szacunku do klienta, traktują ludzi jak towar i nie liczą się z nimi.
Kontakt z opiekunem wycieczki.... Praktycznie brak - żadnych odpowiedzi na maila.. Dosyła tylko umowy jak trzeba podpisać zmiany ( covid, testy etc)
Najgorsze co mnie spotkało, to właśnie wasze biuro i ludzie w nim pracujący.
WadyInfolinia, podejście do ludzi zero kontaktu...
~Martyna / 2021-07-07 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieije nichcą oddać pomiędzy po rezygnacji
ZaletyBrak
WadySame
~Hanna / 2021-07-06 14:40
Ocena: 5.00 / 5
W czerwcu 2012 byłam na imprezie objazdowej , a następnie pobycie w Albanii.Chciałabym bardzo podziękować za wspaniały urlop. Szczególne podziekowania dla Pani Pauli, która pilotowała objazd oraz wycieczki fakultatywne, z których chetnie ja oraz moi przyjaciele skorzystaliśmy. Jako fakultety wybraliśmy "Macedonia" oraz "Góry Przeklęte". Bardzo polecamy te wyjazdy dodatkowo płatne, świetne. Fakultety oraz program objazówki "Albania bez pośpiechu" pozwoliły nam bardzo poznać Albanię. Sam pobyt w super hotelu FAFA na pewno nie umożliwiłby nam tego. Na poznaniu Albanii bardzo nam zależało.
Zatem jeszcze raz bardzo dziekuję i biuru Rainbow i naszej wspaniałej pilotce Pauli, która przekazała nam mnóstwo wiedzy we wspaniały sposób.Więcej takich osób w dziale pilotażu Rainbow prosimy!
ZaletySame zalety
WadyBrak
~Marta / 2021-07-06 14:29
Ocena: 5.00 / 5
Korzystałam z wielu biur w zakresie wycieczek objazdowych, ale tylko Rainbow ma tak kapitalnych przewodników i ciekawe programy.
Zdecydowanie polecam!
~Sylwwk / 2021-07-05 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Pierwszy raz spotykam się z takim cwaniactwem. Czytajcie dokładnie umowy i nie dajcie się zrobić. Dwa lata czekam na wyjazd. Myślę że są już na skraju bankructwa. Nie dajcie sobie wcisnąć bonów i żądajcie zwrotu pieniędzy.
ZaletyŻadnych
WadySame wady, wciskanie kitu
~Dagmara / 2021-07-03 15:18
Ocena: 2.00 / 5
A ja mam ogromny żal do biura Rainbow. Jesteśmy stałymi klientami biura i już nie raz z wami podróżowaliśmy. A w tym roku potraktowaliście nas poniżej poziomu. Zarezerwowaliśmy wakacje na Djerbe w 2019 roku na rok 2020. Potem pojawił się covid. Chcieliśmy być fair i zamiast zabrać zaliczkę przełożyliśmy wakacje na rok 2021. Zgodnie z hasłem aby ratować Polska turystykę i biura podróży przed upadkiem. I co? I jaką mamy z tego korzyść? A no taką, że jak chcieliśmy dokupić, podkreślam dokupić usługę spokojny wyjazd to się okazuje że nie możemy. Lojalni klienci, którzy zostali z wami w tak ciężkim czasie dostają takie podziękowanie. Podczas gdy nowi mają zabezpieczenie. Gdzie tu sprawiedliwość? Brak słów i ogromny żal. To na pewno koniec mojej historii z biurem podróży Rainbow.
~Bożena 59. / 2021-07-02 14:22
Ocena: 1.33 / 5
Jak najlepiej zarobić na klientach. Odczekać aż wpłacą pełną kwotę za wczasy /rezerwowane pół roku wcześniej /a następnie dwa tygodnie przed planowanym wyjazdem odwołać imprezę. Zaproponowano wyjazd tydzień później, ale albo z dużo gorszymi warunkami, albo z dopłatą ponad tysiąc złotych. Zero rekompensaty. Kontakt z biurem praktycznie niemożliwy. Na połączenie można czekać pół dnia, a na odpowiedź mailową kilka dni. Musiałam sama znaleźć jakąś ofertę o podobnej wartości. Miała być Hiszpania, a była Turcja. /6.06 do 20.06/ Do dziś nie doczekałam się nawet zwykłego przepraszamy, nie mówiąc już o jakiejkolwiek gratyfikacji. Na pewno nie skorzystam już nigdy z usług tego biura.
ZaletyTurcja ogólnie. Cudowne miejsca do zwiedzania. Polecam biuro Polsko-tureckiej Metin Tour /ceny o wiele niższe niż w Rainbow/ Hotel Seven Seas Sealight Kusadasi. Ale to nie zasługa biura.
WadyOrganizacja i stosunek do klienta poniżej krytyki.
~Zbigniew / 2021-06-27 20:21
Ocena: 5.00 / 5
W dniach 10-17.06.br brałem udział w wycieczcie Turcja Egejska-Sułtańskie Rarytasy. Nie da się opisać co zwiedziliśmy, trzeba to zrobić samemu. Przewodnik turecki oraz kierowca perfekcyjni. Do tego należy dodać wspaniałego polskiego pilota, p. Mariolę W. z Mysłowic, no i wszystko jasne, dlaczego jestem zadowolony a wycieczkę polecam. Zbigniew
ZaletyIndywidualnie nie można tego zwiedzić i zobaczyć.
WadyNi zauważyłem takich.
~TK / 2021-06-24 16:31
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Zero opieki. Okradli nam bagaż na lotnisku na locie tranzytowym i mimo wielu zgłoszeń nawet nie odpisali. Kompletnie nic nie zrobili. Firma bierze pieniądze za bilety ale nie odpowiedzialność za podróż!! Wstyd. Ostrzegam!!!
WadyBrak opieki. Kompletnie!!!
~Ewa / 2021-06-20 14:00
Ocena: 5.00 / 5
Właśnie wróciliśmy z wakacji z Albanii z Hotelu Premium Fafa. Bardzo ładny hotel, z piękna plaża. Serdecznie polecamy ten hotel z oferty Rainbow. Świetna opieka rezydentów Jacka Kowalskiego i Radka Rył. Pozdrawiamy Ewa i Marian Pietraszko !
~Zbigniew / 2021-06-20 11:34
Ocena: 5.00 / 5
Wróciłem w dniu 17.06.br z objazdówki po Turcji,formalności załatwiłem w Agorze w Bytomiu u p. Izabeli. Wszystko perfekcyjnie dopracowane, przewodnik i kierowca turecki a w szczególności p. Mariola W. nasza przewodnik, którą nie zapomnę do końca życia. Polecam innym turystom.
Zaletymiła i fachowa obsługa.
Wadydziadostwo na lotnisku w Pyrzowicach dzięki "profesjonalizmowi" pracowników podłej zmiany. Powinni pojechać do Bodrum i zobaczyć jak tam traktowani są turyści.
~Zawiedziona / 2021-06-17 17:41
Ocena: 2.00 / 5
Wróciliśmy z Chorwacji. Z wyspy Hvar z hotelu Labranda.Nie polecam tego biura i nigdy więcej już z nim nie polecimy. Z lotniska do hotelu jechaliśmy od godziny 13-19. Objechaliśmy pół Chorwacji aby dotrzeć do hotelu. Mieliśmy wykupioną wycieczkę we wtorek do parku Krka oczywiście rezydentka Anna P. gdy łaskawie pojawiła się w sobotę u nas w hotelu( wczasy trwały od środy) poinformowała nas, ze wycieczka się nie odbędzie i to by było na tyle informacji o których ona wiedziała na 100%. Co z osobami, które są starsze i chciały pozwiedzac? Wszystkie wycieczki odwołane.Rezydentka niedoinformowana, nie mająca pojęcia o tym co się w ogóle dzieje. Poinformowała nas, ze wykupione testy możemy zrobić na lotnisku- nie mogliśmy. Powiedziała, że nic więcej nie musimy już płacić- w dniu wylotu 140 kN za opłatę klimatyczna. Najlepsze na koniec: został zmieniony port lotniczy jak ona twierdziła krótszym czasem dojazdu. Jechaliśmy od 6 do prawie godziny 13!! To biuro turystycze to jakaś kpina i przy okazji rezydentka Anna P. Pracująca tam. Ogólnie w dokumentach mieliśmy cały czas wpisana inna rezydentke. Jako grupa przez pewien czas byliśmy bez opieki sami sobie w czasie powrotu! Nie polecam !!
~Karolina / 2021-06-17 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam to biuro i polecam sie 5 razy zastanowic przed skorzystaniem z jego usług. Wykupilismy z chlopakiem wycieczke kierujac sie informacjami na stronie, ze do jej realizacji wystarczy dowod. Po sprawdzeniu na stronie ministerstwa Kosowa informacji okazalo sie ze potrzebny jest paszport, ktorego nie bylo juz szans wyrobic. Pracownicy infolinii nie umieli nam pomoc i rozwiac watpliwosci wiec udalismy sie do salonu stacjonarnie, gdzie zapewniono nas ze w zupelnosci wystarczy dowod. Na szczęście (!!!) poszlam zweryfikowac te informacje do 2 punktu, gdzie panie nie umialy mi odpowiedziec, ale wypusciły mnie z slowami "no na 90% jest potrzebny paszport, moze to jakis bład na stronie no ale one nam nie pomogą". Po weryfikacji informacji w punkcie obslugi klienta w Łodzi dowiedzielismy sie ze jednak paszport jest niezbędny i moze uda sie wymienic nasza wycieczke na inna nie tracac 30% (870zł). Z łaski, mimo ze bylo to z ich winy. Koniec koncow okazalo sie ze wycieczka zostala odwolana ze wzgledu na brak chetnych, a my dosalismy propozycje wycieczki zastepczej do Chorwacji (w planie zwiedzanie 3 krajow zamiast 5 i o wiele uboższy program ale zgodzilismy sie, bo stawalismy na glowie o wolne w tym terminie). Niestety,teraz okazalo sie ze plan wycieczki bedzie zmieniony i zwiedzanie Bosni i hercegowiny zostanie zastąpione dniem dłuzej w chorwacji. Tak wiec z wycieczki za 2780 zl od osoby z planem zwiedzania 5 panstw zostalismy z wycieczka zastepcza za 3000 i 2 panstwami, o ile sie w ogole odbedzie. Bfak jakichkolwiek kompetencji pracownikow i profesjonalizmu. Kazdy z 5 pracownikow z ktorymi rozmawialismy mowil zupelnie co innego. Dodatkowo, idac do punku upewnic sie czy wystaczy dowod otrzymalismy informacje ze na 100% wystarczy co okazalo się nieprawdą!bledne informacje na stronie!!! I zmiana programu wycieczki na niekorzysc po dokonaniu rezerwacji!!! Robienie z lufzi debili. Nie polecam tego biura i przestrzegam!!!!
ZaletyBrak!
~Agnieszka / 2021-06-17 00:48
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłam wycieczkę na początku 2020 roku na czerwiec. Niestety wakacje zostały odwołane z powodu covid. Biuro nie zwr9cipo wpłaconych pieniędzy tylko dali bony. W tym roku kupiłam za te bony wycieczkę przed wylotem zmienili lotnisko. To jakaś masakra. Brak oferty innej porównywalnej brak chęci zwrotu pieniędzy. Utrudniony kontakt z biurem nie odpowiadają na maile problem dodzwonieniem sie
~be / 2021-06-15 12:17
Ocena: 3.67 / 5
Witam, bardzo miła obsługa oddziału Rainbow Poznań - Avenida, miejsce wylotu zmienione kilka dni przed, hotel zmieniony również co niestety pokrzyżowało plany. Ocena ogólna: zbyt wysoka cena w stosunku do jakości usługi- hotel średni, słabe jedzenie widok na parking.Panie rezydentka oraz pilot na plus. Oferta biura powinna być atrakcyjniejsza cenowo jeżeli miałabym skorzystać ponownie z usług.
~katarzyna / 2021-06-14 09:38
Ocena: 2.67 / 5
Ostatni raz z Rainbow. Odradzamy korzystania z usług tego biura. Zmienili warunki umowy bez porozumienia z klientami. Po przylocie na miejsce zostaliśmy poinformowani o zmianie hotelu. Dobrze wiedzieli ze nasz hotel się nie otworzy na Zakynthos, zwalili dosłownie wszystkich POLAKOW do swojego hotelu.
Po przyjeździe na miejsce okazało się, że nie działa hotel, do którego mieliśmy trafić i który wybraliśmy na wakacje do Grecji. – Chodziło o co najmniej kilkadziesiąt osób z różnych hoteli, które przyjechały tu z firmą Rabinbow. Wyglądało to tak, jakby świadomie sprzedawano miejsca w hotelach, wiedząc, że tych miejsc nie ma i że noclegi będą gdzieś indziej.
Przeniesienie do innego hotelu nastręcza też turystom innych problemów. Po pierwsze, jeśli nowy ma więcej gwiazdek, to wzrasta opłata klimatyczna np. z 3 do 4 euro dziennie. Po drugie, z powodu pandemii turyści musieli zgłaszać w specjalnych formularzach adres, pod którym będą przebywali podczas pobytu w Grecji. Wpisali więc swój docelowy hotel, a musieli zamieszkać w innym. Teraz obawiają się, że mogą mieć przez to kłopoty prawne. po artykule który poszedł do prasy zaczęli w POLSCE informować klientów i zmieniać umowy.
ZaletyPogoda
~Darek / 2021-06-14 08:38
Ocena: 2.33 / 5
Ogólnie wycieczki nawet spoko tylko rzetelność przeliczeń jest co najmniej wątpliwa. Miałem wycieczkę objazdową Hiszpania-Portugalia, ale nie doszła do skutku ze względu na pandemię. Było zapewnienie z biura, że jak zostawimy zaliczkę to dostaniemy 10% rabat w momencie gdy wyjazd dojdzie do sutku. Po dwóch latach okazało się, że jest zbyt mała liczba chętnych, więc dostaliśmy inną ofertę. daliśmy wycieczkę do przeliczenia i tu zaskoczenie. W chwili gdy poprosiliśmy o przeliczenie wycieczka, którą wybraliśmy kosztowałaby nas 10400 zł a my mamy zapłacić 10500 tylko dlatego, że następnego dnia podniesiono koszt wycieczki do 11000 zł. Mam nadzieję, że ludzie tam pracujący natrafią na takich samych jak oni, ale wtedy będą zdenerwowani.
ZaletySolidna obsługa w biurze stacjonarnym Rzeszów galeria lecz oni nie mają wpływu na postępowanie w Łodzi.
WadyBrak rzetelności w siedzibie głównej biura tj. w Łodzi