Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jacek / 2021-08-01 10:19
    Ocena: 3.00 / 5
    W lutym 21 wykupiliśmy wakacje w Albanii/ wrzesień/ , a potem w Meksyku/ listopad/ kierując się reklamami iż jest to super promocja wpłacilismy łacznie ponad 9 tys . Jakież było nasze zdziwienie kiedy w 3 tygodnie później wycieczka do Meksyku staniała o 2900 zł/ 2 os/ oczywiście nie było mowy o potraktowaniu nas nową ceną prośba o wyjaśnienie dlaczego tak traktuje sie klientów , bo rozumiem ,że jeżeli dojdzie do obniżek last minut na miesiąc przed wyjazdem ale nie na 7 miesięcy przed w sytuacji gdy mają już nasze pieniądze w obrocie .Wniosek w obecnych czasach nie wykupywać wyjazdów z dużym wyprzedzeniem , Ocenę za obsługę wystawiam tylko agentowi przyjmującemu zlecenie , biuro nic nie zrobiło
  • ~adrian / 2021-07-31 20:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Z Rainbow polecam tylko wyjazdy last minut w ostatniej chwili,bo jak zakupisz z first czyli wcześniej , to maja już klienta i nie wypuszcza ,nawet jest trudno odzyskać pieniądze w przypadku rezygnacji z ubezpieczenia.Straszne cwaniactwo ,proszą o nr konta i nie przesyłają pieniędzy,cisza żadnej informacji i nie odpowiadają na pytania odnośnie zwrotu.Tylko prawnik pomoże .
    ZaletyBrak
    WadyŻadnego szacunku dla klienta
  • ~Anna / 2021-07-30 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze przed wyjazdem z biurem podróży Rainbow. Utrudniony kontakt z opiekunem wycieczki. Nie ma bezpośredniego numeru. Infolinia...czas oczekiwania ok 40min. Odbiera osobą która i tak nie może połączyć z opiekunem. Na infolini na zadane pytania odpowiedź nie wiem proszę kontaktować się z opiekunem wycieczki. Jak? Mailowo.ok piszę z prośbą o kontakt telefoniczny. Pani po godzinie oddzwania. Później mam nadal ten sam problem piszę kolejnego maila bez odzewu. Jeśli tak wyglądają wakacje z Rainbow to dziękuję za kompetencję osób tam pracujących. Mam nadzieję że wyjazd zrekompensuje mi te nerwy i będzie cudownie! Ostatni raz z Rainbow!!!
  • ~M.W / 2021-07-27 17:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Jesteśmy bardzo zadowoleni z opieki rezydentów w Grecji Rodos od początku do końca z Nami byli.
    Bardzo dziekuje Państwu za obsługę z biura podróży przy Ul. Glebockiej Atrium Targówek Warszawa
    Dodam tylko że wycieczkę sami wybieraliśmy.
  • ~Marzena / 2021-07-26 22:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Naprawdę należy dwa razy zastanowić wycieczkach objazdowych na temat bazy hotelowej gorsza już być nie może biuro pracuje klientów jak stado świń hotele jakie zobaczyłam to jakaś masakra i porażka.
    ZaletyCiekawy dobrze wykonany program zwiedzania.
    WadyBaza noclegowa w przypadku wycieczek objazdowych lub łączących obiazd z wypoczynkiem.
  • ~Andrzej / 2021-07-22 11:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Proponowane Hotele 5 gwiazdkowe są na niskim poziomie, nie porównywalnym do faktycznych 5 gwiazdkowych hoteli.
    ZaletyBrak
    WadyNiezetelni, kruczki w umowie.
  • ~Katarzyna / 2021-07-21 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Na 14 dni zmienili mi wylot z lotniska. Teraz mam jechać do Warszawy, nie mogę zmienić. Wycieczkę wybierałam ze względu na wyjazd z lotniska mojego miasta Bydgoszczy. Nie mogę zrezygnować :(

    Nie można się dodzwonić, na maile długo odpowiadają.

    Gdybym wiedziała, że zmienią mi lotnisko, pojechałabym inną firmą, taniej...
  • ~Krzysztof 666 / 2021-07-20 03:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety biuro Rainbow Tours celowo wprowadza w błąd klientów czyli oszukuje aby sprzedac wyjazdy, na które nikt rzetelnie poinformowany by nie pojechał. Jestem wlasnie w hotelu Blue Bay Grand Esmeralda w Meksyku kolo Playa Del Carmen. Szukałem hotelu z piękną plażą. Rainbow zaproponował mi ten hotel. Niestety na miejscu okazało się, że Rainbow zapomniał mnie i kilkadziesiąt innych osób poinformować, że morze i plaże są zamknięte, smród od morza jest straszliwy. Nie da się siedzieć ani na plaży ani nad basenem. W basenie woda takze jest brudna. Taka sytuacja trwa w okolicach Playa del Carmen od około pół roku. Rainbow doskonałe o tym wie i pomimo tego oszukuje klientów mamiąc ich Super plażą. Robi to celowo gdyż w umowach wpisuje lakoniczne stwierdzenie, że czasowo mogą wystąpić problemy z wodorostami. Ale nie jest to prawda, że problem jest czasowy. Trwa już bardzo długo i nikt nie wie kiedy się skonczy. Oczywiście Raibow Tours kompletnie zignorowało reklamację i uwagi oszukanych przez siebie turystów.
  • ~ewa26 / 2021-07-19 16:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykupiłam wakacje w biurze Rainbow na Majorke w terminie 20-27 czerwca.Po przyjeździe dostałam pokój numer 220 w hotelu Mix Colombo w któym nie dało się spać .W pokoju cuchneło stęchlizną , agregat hotelowy pracował bardzo głośno nie dało się spać.A widok z okna przeszedł samego sie .Połamane krzesła zbite dachówki.Nazajutrz po nieprzespanej nocy poprosiłam o zamiane pokoju jedna dopiero po dopłacie 80 euro pani mi zamieniła pokoj na nieco lepsy.Nie polecam biura Rainbow ani hotelu Mix COLOMBO W Sillot na Majorce.A już w szczególności uwazajcie na pokoje ekonomiczne bo będziecie mieli sp....ne wakacje .Nigdy więcej z Rainbow!!!!!!!!
    Wadyopisane
  • ~Krystyna / 2021-07-19 15:47
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam nikomu biura Rainbow.Dostalismy w czerwcu pokój w hotelu Mix Colombo.W pokoju śmierdziało stęchlizną na zewnątrz działał agregator nie dało się usnąć a widok z okna to połamane krzesła i dachówki odlatujące.Zeby nie psuć sobie urlopu zamieniłam pokój gdzie musiałam dopłacić 80 euro.Biuro oczywiście nie uwzględniło mojej reklamacji Nigdy więcej z Rainbow!!!!
    ZaletyZero
    WadyOpisane
  • ~BeaB18 / 2021-07-16 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Państwa, odnoszę wrażenie, że Biuro nas wszystkich oszukuje. Odwołuje wycieczki, które zarezerwowaliśmy w styczniu nie proponując nic w zamian. Prawdopodobnie wycieczki zostały sprzedane kilkukrotnie, kto da więcej i się odbędą dla tych, którzy zapłacili najwięcej, reszta nie dostanie nawet zwrotu zaliczek. Powinniśmy próbować się bronić. Może wypowie się jakiś prawnik jakie mamy możliwości w dochodzeniu swoich racji.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Zbigniew / 2021-07-16 18:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Hotel Diamond w Bodrum nie spełnia kryteriów zawartych w umowie. Pełnia lata a pokoje z niedziałającą klimatyzacją. Rainbow jest świadome tego faktu i sprzedaje w nim pobyty.
    Transfer do hotelu z lotniska busem bez klimatyzacji.
  • ~Ewa / 2021-07-14 17:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Kupiłam wczasy w 2019 roku,zmieniłam z Grecji wyspy na Riwierę a w 2021 roku na Blugare,zawsze musiałam dopłacać,chociaż chodziło o pandemie.Obecnie trzy razy zauważyłam,że pkace za 2cdni pobytowe na wczasach a spedzan je w domu,bo tak są konstruowane wyloty aby wyjazdach z kraju jak najpóźniej i powracać jak najwcześniej czyli 2 dni okradzione z posiłków i pobytu.Wczesniej tak nie było ale teraz zasłaniają się 2 dniami przyjazdowymi.To skandal i nie uczciwe,więcej już nie skorzystam z usług tego biura chociaz myślałam że dba o renomę.
    ZaletyJeszcze nie znam zalet mam nadzieje ze się ich dopatrzeć jak zmieni harmonogram lotów korzystnych dla klienta,który za to placi a nie dla biura
    WadyWyjazdy i przyjazdy tak konstruowane aby nie płacić za klienta, podaja zawsze że w hotelach jest basen a nigdy jak naprawdę daleko hotel jest od morza i jaka dysponuje plażą tak było w przypadku Grecji i to 2 razy.
  • ~Mordka / 2021-07-09 08:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Beznadzieja... Infolinia od kilku miesięcy przeciążona, panie na infolinię ZERO szacunku do klienta, traktują ludzi jak towar i nie liczą się z nimi.
    Kontakt z opiekunem wycieczki.... Praktycznie brak - żadnych odpowiedzi na maila.. Dosyła tylko umowy jak trzeba podpisać zmiany ( covid, testy etc)
    Najgorsze co mnie spotkało, to właśnie wasze biuro i ludzie w nim pracujący.
    WadyInfolinia, podejście do ludzi zero kontaktu...
  • ~Martyna / 2021-07-07 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieije nichcą oddać pomiędzy po rezygnacji
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Hanna / 2021-07-06 14:40
    Ocena: 5.00 / 5
    W czerwcu 2012 byłam na imprezie objazdowej , a następnie pobycie w Albanii.Chciałabym bardzo podziękować za wspaniały urlop. Szczególne podziekowania dla Pani Pauli, która pilotowała objazd oraz wycieczki fakultatywne, z których chetnie ja oraz moi przyjaciele skorzystaliśmy. Jako fakultety wybraliśmy "Macedonia" oraz "Góry Przeklęte". Bardzo polecamy te wyjazdy dodatkowo płatne, świetne. Fakultety oraz program objazówki "Albania bez pośpiechu" pozwoliły nam bardzo poznać Albanię. Sam pobyt w super hotelu FAFA na pewno nie umożliwiłby nam tego. Na poznaniu Albanii bardzo nam zależało.
    Zatem jeszcze raz bardzo dziekuję i biuru Rainbow i naszej wspaniałej pilotce Pauli, która przekazała nam mnóstwo wiedzy we wspaniały sposób.Więcej takich osób w dziale pilotażu Rainbow prosimy!
    ZaletySame zalety
    WadyBrak
  • ~Marta / 2021-07-06 14:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystałam z wielu biur w zakresie wycieczek objazdowych, ale tylko Rainbow ma tak kapitalnych przewodników i ciekawe programy.
    Zdecydowanie polecam!
  • ~Sylwwk / 2021-07-05 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Pierwszy raz spotykam się z takim cwaniactwem. Czytajcie dokładnie umowy i nie dajcie się zrobić. Dwa lata czekam na wyjazd. Myślę że są już na skraju bankructwa. Nie dajcie sobie wcisnąć bonów i żądajcie zwrotu pieniędzy.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady, wciskanie kitu
  • ~Dagmara / 2021-07-03 15:18
    Ocena: 2.00 / 5
    A ja mam ogromny żal do biura Rainbow. Jesteśmy stałymi klientami biura i już nie raz z wami podróżowaliśmy. A w tym roku potraktowaliście nas poniżej poziomu. Zarezerwowaliśmy wakacje na Djerbe w 2019 roku na rok 2020. Potem pojawił się covid. Chcieliśmy być fair i zamiast zabrać zaliczkę przełożyliśmy wakacje na rok 2021. Zgodnie z hasłem aby ratować Polska turystykę i biura podróży przed upadkiem. I co? I jaką mamy z tego korzyść? A no taką, że jak chcieliśmy dokupić, podkreślam dokupić usługę spokojny wyjazd to się okazuje że nie możemy. Lojalni klienci, którzy zostali z wami w tak ciężkim czasie dostają takie podziękowanie. Podczas gdy nowi mają zabezpieczenie. Gdzie tu sprawiedliwość? Brak słów i ogromny żal. To na pewno koniec mojej historii z biurem podróży Rainbow.
  • ~Bożena 59. / 2021-07-02 14:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Jak najlepiej zarobić na klientach. Odczekać aż wpłacą pełną kwotę za wczasy /rezerwowane pół roku wcześniej /a następnie dwa tygodnie przed planowanym wyjazdem odwołać imprezę. Zaproponowano wyjazd tydzień później, ale albo z dużo gorszymi warunkami, albo z dopłatą ponad tysiąc złotych. Zero rekompensaty. Kontakt z biurem praktycznie niemożliwy. Na połączenie można czekać pół dnia, a na odpowiedź mailową kilka dni. Musiałam sama znaleźć jakąś ofertę o podobnej wartości. Miała być Hiszpania, a była Turcja. /6.06 do 20.06/ Do dziś nie doczekałam się nawet zwykłego przepraszamy, nie mówiąc już o jakiejkolwiek gratyfikacji. Na pewno nie skorzystam już nigdy z usług tego biura.
    ZaletyTurcja ogólnie. Cudowne miejsca do zwiedzania. Polecam biuro Polsko-tureckiej Metin Tour /ceny o wiele niższe niż w Rainbow/ Hotel Seven Seas Sealight Kusadasi. Ale to nie zasługa biura.
    WadyOrganizacja i stosunek do klienta poniżej krytyki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1046
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976