Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2022-02-25 09:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Ogólnie pobyt nieudany. Hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Na stronie biura Rainbow hotel jawił się jako idylliczny z piaszczystą plażą i turkusowym morzem. Parasole i leżaki na plaży oczywiście w cenie. Niestety okazało się, że tej idyllicznej plaży leżą sterty nieuprzątniętych wodorostów i gnijących ryb. Zamiast turkusowej wody w morzu była zupa z gnijącymi wodorostami. Wszystkiego dopełniała wystawiona czerwona flaga. Tak było przez cały nasz pobyt. Niestety nie skorzystaliśmy z kąpieli w morzu. Hotelarz przez cały pobyt nie sprzątał plaży. Kontakt z rezydentem utrudniony. Podobno hotel go nie wpuszczał, ale być może to tylko był wybieg ze strony biura aby nie widzieć stanu w jakim jest plaża. Pozostała infrastruktura hotelu bez zarzutu. Pokoje, jedzenie, obsługa była na wysokim poziomie. Generalnie byliśmy bardzo zawiedzeni pobytem. Po powrocie do Polski złożyliśmy reklamację, którą odrzucono. Biuro mętnie tłumaczyło na początku, że problem z wodorostami jest sezonowy i było to zapisane w umowie. W odpowiedzi podważyliśmy ten zapis, który nie oznaczał jednak, ze plaża miałaby być całkowicie wyłączona z użytku. Panujący na niej smród uniemożliwiał nawet spacer. Odpisali, że dalej stoją na swoim stanowisku i tutaj powołali się na "siłę wyższą". Zabrzmiało to kuriozalnie, ponieważ plaża w sąsiednim hotelu była czysta i wodorosty usunięte. Napisali, że nasze dalsze pisanie nie ma sensu i na dalszą korespondencję nie odpowiedzą. Tak oto biuro Rainbow urządziło nam wczasy za prawie 8 tysięcy za osobę. Nie polecamy tego hotelu. Unikajcie go jak ognia jeśli chcecie się wykąpać i popluskać w morzu Karaibskim. Tam tego nie zrobicie na pewno. Biuro Rainbow wysyła tam swoich klientów w ciemno bez sprawdzenia stanu faktycznego i nie chce ponosić żadnej odpowiedzialności. Interweniowaliśmy w tej sprawie przez rzecznika praw konsumenta, który przyznał nam rację, jednak nie zdecydowaliśmy się na proces sądowy p-ko Rainbow, bo chcemy jak najszybciej zapomnieć o tym koszmarze. Z usług Rainbow nigdy więcej nie skorzystamy.
    Zaletybrak
    Wadyohydna, brudna i śmierdząca plaża i woda w morzu
  • ~Frodo / 2022-02-14 13:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Wykupiona wycieczka do Grecji dla trzech osób prawie dziesięć miesięcy wcześniej z "gwarancją najniższej ceny". Totalna bzdura, nie wierzę już w żadne promocje tego biura. W miesiącu bodajże styczniu przeglądając oferty ujawniłem tą samą ofertę tańszą o kilkaset złotych. Zadzwoniłem do lokalnego biura pytając o instrukcję skąd zostałem odesłany na infolinię. Tam też dostałem wskazówki jak mam postąpić do których się zastosowałem. Zrobiłem screeny ceny i całej oferty. Po przesłaniu niezwłocznie wszystkich zdjęć zaproponowano mi obniżkę ceny o połowę wartości ceny, którą ujawniłem na co się nie zgodziłem. Po licznej korespondencji z biurem w centrali ostatecznie odmówiono mi jakiejkolwiek obniżki twierdząc, że nie ma dat na wszystkich zdjęciach co było żenującym tłumaczeniem. nie miałem już czasu i ochoty kontynuować sporu za kilkaset złotych. Początkowo zaproponowano mi obniżkę, następnie całkiem się z tego wycofano. Strach pomyśleć co byłoby w przypadku poważniejszych problemów, gdzie dla 400 złotych firma nie potrafiła zachować "twarzy" i wywiązać się ze swoich zobowiązań.
  • ~Kasia / 2022-02-13 14:56
    Ocena: 3.67 / 5
    Mogłabym swoją historie z tym biurem opisać ale szkoda czasu. Jednym słowem „nigdy więcej Rainbow”! Sam wycieczka, hotel czy rezydenci na miejscu bez zastrzeżeń natomiast obsługa klienta, stosunek firmy do klienta to porażka. Anulowali mi wyjazd, proponując w zamian praktycznie to samo za cenę 7tys więcej (Kuba,2 tyg), po 3 tyg użerania się z nimi w końcu wróciliśmy do ceny wyjściowej. Zamiast cieszyć się nadchodzącym wyjazdem spędziłam 3 tyg na wymianie maili z pracownikami biura.
    Obecnie chciałam rozszerzyć ubezpieczenie na wyjazd wakacyjny 2022 i oczywiście się nie da, odesłano mnie do ubezpieczyciela Europa do którego nie sposób się dodzwonić. Ostatecznie zrezygnowałam z tej wycieczki tracąc zaliczkę i wybrałam TUI w którym jest profesjonalna obsługa i klient traktowany jest z szacunkiem i z uczciwością czego nie sposób powiedzieć o Rainbow. Z całego serca odradzam to biuro.
  • ~AGNIESZKA / 2022-01-24 10:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy w Omanie w hotelu Wyndham Garden Mirbat. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu: czysty hotel, swietna i usmiechnieta obsługa, bardzo dobre jedzenie, magiczna piaszczysta plaża, duży kompleks basenowy włącznie z jacuzzi i podgrzewana wodą. Zwiedzając Oman wynajętym samochodem rowniez same pozytywne odczucia. Gorąco polecamy.
  • ~Grazyna / 2022-01-22 00:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolona z wyjazdów z biurem Rainbow Tours. Byłam z Nimi na kilkunastu wycieczkach objazdowych po Europie i Świecie. Zawsze mieli sympatycznych, bardzo zaangażowanych i mądrych pilotów. Takich powiedziałabym pasjonatów. Nie pamiętam żadnej wtopy z ich strony. Czasami jacyś maruderzy się znaleźli ale najczęściej większość wycieczki była zgrana i zorganizowana. Bo na objazdy jeżdżą zapaleńcy. Reinbow ma rewelacyjny stosunek usługi do ceny. Chwała Im za to i wielkie brawa.
  • ~darek / 2021-12-28 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamowaliśmy wypożyczony system TGS-sów, który podczas wycieczki nie nadawał się do użytku, chodziło nam o zwrot pieniędzy za ich wypożyczenie. Pani z działu kontroli jakości i reklamacji przysłała nam informację, że pilot wycieczki powiedział, że urządzenia były sprawne. Chociaż na wycieczce pilot deklarował, że zgłosi problem w biurze. Skontaktowaliśmy się później z pilotem, który powiedział, że pracownik biura kłamie. Napisaliśmy do szefa działu kontroli jakości i reklamacji - niestety brak odpowiedzi. Czy kłamstwa, oszustwa i lekceważenie klientów to chleb powszedni biura podróży? Może to nie była jakaś wielka kwota- ale niestety niesmak pozostaje.
    ZaletyBrak
    Wadyoszustwa, kłamstwa, lekceważenie ludzi
  • ~Magdalena / 2021-12-19 20:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy na wycieczce do Zanzibaru z Rainbow tours w terminie 8-16 .12.2021
    Jesteśmy bardzo zadowoleni .
    Wykupiliśmy 2 wycieczki u pana Pawła rezydenta. Rewelacyjny przewodnik z ogromną wiedzą na temat wyspy ,jej mieszkańców oraz ich historii .Czuliśmy się naprawdę zaopiekowani!
  • ~AnJa / 2021-12-10 19:03
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem zaskoczony tym co czytam w opiniach. My z żoną byliśmy na kilku wycieczkach z Rainbow (doliczyłem się dziesięciu, ale chyba coś pominąłem). Nigdy nie mieliśmy powodu do narzekań. Zaznaczam, że było to przed pandemią.
    Ostatnia wycieczka to Panama. Po niej już była pandemia.
  • ~Michał / 2021-12-08 14:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wielu latach bycia klientem w sytuacji kiedy musiałem zrezygnować z wycieczki z przyczyn losowych odmówiono mi możliwości zwrotu pełnej kwoty, lub zakwalifikowania kosztów na inny termin/wycieczkę. Straciłem raptem kilkaset złotych, Rainbow znacznie więcej, bo nie skorzystam już z usług tej firmy (kilka wycieczek rocznie).
    Żeby nie było gorzkich żalów - oferta jak wszędzie, rezydencji zwykle słabi, żeby nie powiedzieć mierni, destynacje fajne, ale nie koniecznie do końca zgodne z opisem. Ot taki kołchoz na przemielenie klienta.
  • ~Agata / 2021-11-24 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Overbooking stosowany. Informacja o braku miejsc w hotelu 8 godzin przed wylotem. Zaplanowano tanszy hotel.
  • ~gocha / 2021-11-19 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedynie pracownicy są przyjemni. Pewnie muszą świecić oczami za pracodawców.
    Zaletybrak
    Wadynaciąganie ludzi Ucinanie płacenie zaliczek w pandemii, kiedy wycieczka się nie odbywa. Jak najdalej od tego biura.
  • ~Jonasz / 2021-11-17 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam Rainbow Tours.
    W styczniu 2021r. zarezerwowaliśmy z żona wycieczkę do Kenii i Tanzanii, która miała być naszą podróżą poślubną. Wpłaciliśmy zaliczkę i podpisaliśmy umowę.

    Pod koniec października 2021r. dostaliśmy informację, że wyjazd jest odwołany z powodu niewystarczającej liczby chętnych. Kontaktowaliśmy się z nimi kilkukrotnie w sprawie wycieczek zastępczych, jednak nikomu specjalnie nie zależało aby nam pomóc - w końcu zdecydowaliśmy się na tą samą wycieczkę miesiąc później. Biuro zażądało od nas dopłaty ok. 4 tyś zł za zmianę terminu pomimo że to oni odwołali nasz wyjazd! Po długich negocjacjach obniżyli cenę o 700zł, a więc i tak więcej o 3300zł niż pierwotnie.

    Jako że zależało nam żeby jechać zgodziliśmy się, podpisaliśmy nową umowę i dopłaciliśmy zaliczkę.

    Po 2 tygodniach (a więc niespełna 2 miesiące przed wyjazdem) dostaliśmy wiadomość, że nowy termin znowu się nie odbędzie ze względu na brak chętnych. Wielokrotnie dzwoniliśmy oraz pisaliśmy maile z przedstawicielami Rainbow, jednak nikt nie wykazywał ŻADNEJ chęci pomocy nam lub zorganizowania wycieczki zastępczej. Jeden raz na infolinii któryś z konsultantów powiedział nawet, że żadna edycja naszej wycieczki nie odbyła się od początku pandemii ze względu na problemy z przekraczeniem granicy między Kenią, a Tanzanią. Mimo to 2 tygodnie wcześniej podpisano z nami umowę na tą wycieczkę oraz cały czas widnieje ona w katalogu.

    Na pytania co mogą nam zaoferować w zamian za odwołany wyjazd usłyszeliśmy: możecie sobie wybrać coś z katalogu. Podczas gdy wiele z tych wycieczek cyklicznie się nie odbywa.

    W końcu (po około 30 mailach do Rainbow) zaproponowano nam wycieczkę Kenia Classic, jednak uznano że skoro to wyjazd zastępczy to będzie on w tej samej cenie, co Kenia i Tanzania, która nominalnie jest droższa, a co więcej my rezerwowaliśmy wyjazd ponad rok wcześniej.

    Nikogo to jednak nie obchodziło - stwierdzili, że albo jedziemy na „gorszy” wyjazd w starej cenie, albo możemy sobie zrezygnować.

    Buta, arogancja i brak poszanowania klienta w Rainbow nie zna granic. Nikogo nie obchodzi fakt, że możemy mieć zaplanowane urlopy w pracy oraz to, że wycieczkę rezerwowaliśmy jako „first minutę”, a przy zmianie rezerwacji (pomimo że była to zmiana z winy RAINBOW!) żądano od nas aktualnych cen, które są dużo wyższe.
    Zaletybrak
  • ~Bebe / 2021-11-06 13:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Niestety po ostatnim wyjeździe do Chorwacji na przełomie sierpnia i września zmieniłam radykalnie opinię na temat tego biura. W jednym z hoteli zakwaterowano nas - niewielką grupę osób z całej wycieczki - w budynku, którego hotelem nazwać ne można, ponieważ służył jako miejsce dla pracowników i pomieszczenia gospodarcze. Na pewno nie spełniał standardów trzygwiazdkowego hotelu. Na otarcie łez przyznano nam, tj. osobom tam zakwaterowanym, jeden posiłek więcej niż było w programie. W odpowiedzi na skargę, którą wystosowałam otrzymałam stek bzdur niezgodnych z prawdą.Pragnę nadmienić, że w tym nieszczesnym, wyżej wymienionym budynku umieszczeni byli ludzie młodzi z przysługującymi im zniżkami oraz my(2 osoby) którzy otrzymaliśmy od biura promocję z racji tego, że nie odbyła się wcześniej opłacona przez nas wycieczka. I jak w związku z tym nie mówić tu o premedytacji podczas przydziału pokojów . Na pewno z tym biurem podróży już nigdy nie pojadę, ponieważ nienawidzę kłamstwa i obłudy.
  • ~Agata / 2021-10-27 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Sposób traktowania klienta, który władował kilka dobrych tysięcy w wakacje jest tragiczny, Rezydenci chamscy, a biuro udaje, że nie widzi problemu (niezrealizowany program wycieczki!!!).
    Nigdy więcej.
  • ~Waldemar / 2021-10-21 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
    Nigdy nie korzystałem z oferty biura Rainbow. Chciałem spędzić 14 dni urlopu. Przeglądałem różne opinie o biurach podróży. To miało bardzo niskie oceny ale pomyślałem że może akurat się uda i wszystko będzie dobrze. 2.10.2021 zakupiłem wycieczkę za 4800 zł która była zaplanowana na 11.11.2021 w dniu 21.10.2021 chciałem się zalogować do panelu klienta wpisując numer rezerwacji i tutaj niespodzianka komunikat że rezerwacja została anulowana. Nikt nie raczył mnie poinformować o tym fakcie. Po kontakcie z infolinią Pan był butny i bezczelny. Powiedział że pieniądze zwrócą w ciągu 14 dni. Całe szczęście że przy zakupie wycieczki nie kupiłem dodatkowego ubezpieczenia które jest dwa razy droższe,parkingu przy lotnisku w Pyrzowicach ect bo to również wciskają na swojej stronie. Środki zablokowane, zostałem bez urlopu Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
  • ~Tadeusz / 2021-10-17 13:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Opinia dotyczy pobytu: Turcja -Alanya hotel Oba Star pobyt: 06 - 16 pażdziernik 2021r.
    Generalnie można uznać pobyt w hotelu za udany , ale nie sposób pominąć te fakty które miały miejsce.
    Obłożenie hotelu jak na ten termin było duże , można było to zaobserwować w restauracji ( szczególnie kolacji )jak i plaży hotelowej.
    Restauracja: W porze kolacji ( w od 18,30 - 19,45 ) brakowało wolnych miejsc przy stoliku. Kilka razy na początku nie mieliśmy szczęścia na wolne miejsce w tym czasie. My chodziliśmy na kolację zwykle między godz. 19,45 - 20,00 ( restauracja czynna do 20,30 )i można było z trudem znależć wolne miejsce dla dwóch osób. To jednak nie znaczy że stolik był przygotowany na przyjęcie kolejnych gości., trzeba było sobie "radzi" samemu. Kolejki do jednego punktu (baru ?) z napojami wszelakimi( oprócz automatu z kawami) obsługującego przez jednego barmana. Notoryczny brak :szklanek ,kieliszków , filżanek w barze. Należy jednak dodać że obsługa sali dwoiła się i troiła i tak nie dawała rady.
    Plaża; Zacznę od tego że brudna , pełno śmieci.1/3 leżaków i parasoli połamana .Plaża nie sprzątana i nie przygotowana na następny dzień . My oraz i inni goście przychodząc rano ( 9,00 -10,00) rozpoczynaliśmy od poszukania na plaży pozostawione w nieładzie dwóch (pary) leżaków i sprawnego parasola wraz z podstawą ( betonową) Po godz 10,00 brakowało już sprawnych (nie połamanych) leżaków i parasoli.
    Transfer na lotnisko: Przedstawiciel BP Rainbow ani słowa po polsku tylko po angielsku. Przy odprawie na lotnisku nie był obecny przedstawiciel BP.
    BP zawierając umowę z linią charterową obcego kraju do obsługi turystycznej klientów z Polski obowiązkowo ,stewardessy powinny komunikaty przekazywać w języku polskim a nie angielskim. A gdyby nie daj Boże była taka potrzeba w sytuacji niebezpiecznej to zdecydowana większość pasażerów nic by nie zrozumiała .I to jest skandal uważam.
    ZaletyPołożenia hotelu dość atrakcyjne.
    WadyBardzo głośna muzyka do póżnych godzin nocnych dochodząca z hotelu (zewnątrz)obok.
  • ~Grażyna / 2021-10-16 22:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Hotel nie spełniał naszych oczekiwań, a zamieszkanie właściwie przy basenie, albo w zasięgu hałasu ekspresowej drogi przebiegającej przy drzwiach hotelu nie jest marzeniem żadnego urlopowicza! W biurze przedstawiono nam hotel jako kameralny i cichy, co dla osób 65l.było atrakcją ofertą. Wejście do morza grozi śmiercią lub kalectwem! Wąska plaża i skały! Żadnych pomostó
    ZaletyMiła obsługa, ale z wyjątkiem recepcji
    WadyMarne jedzenie! Fatalne położenie hotelu, zakwaterowanie Polaków w najgorszych pokojach!
  • ~dd / 2021-10-15 14:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Przydarzyła nam się przykra sytuacja losowa. Paszporty dzieci była ważne za krótko o 3 dni. Wylot mieliśmy zaplanowany na 9 października, dzieci paszporty miały ważne do 6 kwietnia, zamiast do 9 kwietnia. Za moje nie dopatrzenie przyszło nam zapłacić wysoką cenę. Jechaliśmy przez pól Polski do Warszawy, po kilku godzinach oczekiwania na lotnisku, kiedy już stanęliśmy w kolejce do check-in, nie zostaliśmy wpuszczeni do samolotu. W jednej chwili okazało się, że nie polecimy na wymarzone wakacje a biuro jest w stanie zwrócić nam tylko 5% kosztów podróży, notabene nie małych, bo dla 4 osobowej rodziny. Łzy i załamka. Jakoś przeboleliśmy stratę, wyrobiliśmy w tempie ekspresowym nowe paszporty dla dzieci. Chcieliśmy kupić kolejną wycieczkę z tym biurem, zapytaliśmy o zniżkę z powodu przykrej przygody, niestety dostaliśmy decyzję odmowną. Czuję się rozczarowana postawą kierownictwa. Klient się nie liczy jako człowiek.
  • ~Marcin / 2021-10-15 12:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo duże zastrzeżenia mam do biura - generalnie pod tym względem jednak z gorszych wycieczek na jakich byłem!! 1. Rezydenta ciężko ocenić bo prócz spotkania i przedstawienia wycieczek fakultatywnych nie wiele miałem z nim do czynienia (a jak był potrzebny to nie dało sie do niego dodzwonić ciągle poczta, a nawet łaskawie nie oddzwonił -> dla mnie wielki minus nr 1). Punkt 2. wyjazd powrotny był zorganizowany na 8.00 (w związku z problemami przy wymeldowaniu) byliśmy na punkcie zbiórki 7.58 a autokaru już nie było (nikt nie liczył, nie sprawdzał ile osób ma być zabranych - a był dedykowany bus do naszego hotelu) - i z małym dzieckiem i wózkiem na własny koszt musieliśmy zabrać taxi na lotnisko a Pani z Rainbow powiedział ze zadzwoni do przełożonego ws odzyskania pieniądz za taxi - w efekcie Pani jak obiecała tak NIE przyszła, olała sprawę i jak ją zalazłem na lotnisku okazało się że przełożony powiedział że nie oddadzą pieniędzy i że mieliśmy być wcześniej na zbiórce.........(brawo dla tego "geniusza"!!) wg mnie KARY GODNE zachowanie - nigdy nie miałem problemów takich w innych biurach)
    WadyBiuro Rainbow
  • ~Mika / 2021-10-12 21:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt w Albanii 6-13 września Hotel Royal G Max. Nie będę oceniała hotelu, bo chce ostrzec przed wyjazdem z biurem Rainbow. Nie dostałam pokoju z widokiem na morze za który dodatkowo zapłaciłam. W ofercie pobytu biuro miało tylko pokoje z pełnym widokiem na morze lub bocznym widokiem na morze oczywiście w różnych cenach (Ok. 600 zł różnicy). Ja miałam to "szczęście" I dostałam pokój z widokiem na slumsy. Po wielogodzinnej batali z zarozumiałym i bezużytecznym rezydentem p. Radkiem po dwóch dniach dostałam pokój z bocznym widokiem na morze. Po złożeniu reklamacji dostałam voucher na 75 zł, a sama różnica w cenie między pokojem, za który zapłaciłam a w którym przebywałam wynosiła 600 zł. Sprawę skieruję do sądu. Pozostali goście z Polski też byli bardzo nie zadowoleni z hotelu i organizacji pobytu, ale jakoś dziwnym trafem na stronie internetowej rainbow nie ma żadnej negatywnej oceny.

    ZaletyBrak
    WadyLekceważący stosunek do klienta zarówno podczas pobytu jak i po.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1046
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.20, ilość opinii: 200
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4455
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3924
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975