Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 529 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.55
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~gocha / 2021-11-19 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedynie pracownicy są przyjemni. Pewnie muszą świecić oczami za pracodawców.
    Zaletybrak
    Wadynaciąganie ludzi Ucinanie płacenie zaliczek w pandemii, kiedy wycieczka się nie odbywa. Jak najdalej od tego biura.
  • ~Jonasz / 2021-11-17 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam Rainbow Tours.
    W styczniu 2021r. zarezerwowaliśmy z żona wycieczkę do Kenii i Tanzanii, która miała być naszą podróżą poślubną. Wpłaciliśmy zaliczkę i podpisaliśmy umowę.

    Pod koniec października 2021r. dostaliśmy informację, że wyjazd jest odwołany z powodu niewystarczającej liczby chętnych. Kontaktowaliśmy się z nimi kilkukrotnie w sprawie wycieczek zastępczych, jednak nikomu specjalnie nie zależało aby nam pomóc - w końcu zdecydowaliśmy się na tą samą wycieczkę miesiąc później. Biuro zażądało od nas dopłaty ok. 4 tyś zł za zmianę terminu pomimo że to oni odwołali nasz wyjazd! Po długich negocjacjach obniżyli cenę o 700zł, a więc i tak więcej o 3300zł niż pierwotnie.

    Jako że zależało nam żeby jechać zgodziliśmy się, podpisaliśmy nową umowę i dopłaciliśmy zaliczkę.

    Po 2 tygodniach (a więc niespełna 2 miesiące przed wyjazdem) dostaliśmy wiadomość, że nowy termin znowu się nie odbędzie ze względu na brak chętnych. Wielokrotnie dzwoniliśmy oraz pisaliśmy maile z przedstawicielami Rainbow, jednak nikt nie wykazywał ŻADNEJ chęci pomocy nam lub zorganizowania wycieczki zastępczej. Jeden raz na infolinii któryś z konsultantów powiedział nawet, że żadna edycja naszej wycieczki nie odbyła się od początku pandemii ze względu na problemy z przekraczeniem granicy między Kenią, a Tanzanią. Mimo to 2 tygodnie wcześniej podpisano z nami umowę na tą wycieczkę oraz cały czas widnieje ona w katalogu.

    Na pytania co mogą nam zaoferować w zamian za odwołany wyjazd usłyszeliśmy: możecie sobie wybrać coś z katalogu. Podczas gdy wiele z tych wycieczek cyklicznie się nie odbywa.

    W końcu (po około 30 mailach do Rainbow) zaproponowano nam wycieczkę Kenia Classic, jednak uznano że skoro to wyjazd zastępczy to będzie on w tej samej cenie, co Kenia i Tanzania, która nominalnie jest droższa, a co więcej my rezerwowaliśmy wyjazd ponad rok wcześniej.

    Nikogo to jednak nie obchodziło - stwierdzili, że albo jedziemy na „gorszy” wyjazd w starej cenie, albo możemy sobie zrezygnować.

    Buta, arogancja i brak poszanowania klienta w Rainbow nie zna granic. Nikogo nie obchodzi fakt, że możemy mieć zaplanowane urlopy w pracy oraz to, że wycieczkę rezerwowaliśmy jako „first minutę”, a przy zmianie rezerwacji (pomimo że była to zmiana z winy RAINBOW!) żądano od nas aktualnych cen, które są dużo wyższe.
    Zaletybrak
  • ~Bebe / 2021-11-06 13:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Niestety po ostatnim wyjeździe do Chorwacji na przełomie sierpnia i września zmieniłam radykalnie opinię na temat tego biura. W jednym z hoteli zakwaterowano nas - niewielką grupę osób z całej wycieczki - w budynku, którego hotelem nazwać ne można, ponieważ służył jako miejsce dla pracowników i pomieszczenia gospodarcze. Na pewno nie spełniał standardów trzygwiazdkowego hotelu. Na otarcie łez przyznano nam, tj. osobom tam zakwaterowanym, jeden posiłek więcej niż było w programie. W odpowiedzi na skargę, którą wystosowałam otrzymałam stek bzdur niezgodnych z prawdą.Pragnę nadmienić, że w tym nieszczesnym, wyżej wymienionym budynku umieszczeni byli ludzie młodzi z przysługującymi im zniżkami oraz my(2 osoby) którzy otrzymaliśmy od biura promocję z racji tego, że nie odbyła się wcześniej opłacona przez nas wycieczka. I jak w związku z tym nie mówić tu o premedytacji podczas przydziału pokojów . Na pewno z tym biurem podróży już nigdy nie pojadę, ponieważ nienawidzę kłamstwa i obłudy.
  • ~Agata / 2021-10-27 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Sposób traktowania klienta, który władował kilka dobrych tysięcy w wakacje jest tragiczny, Rezydenci chamscy, a biuro udaje, że nie widzi problemu (niezrealizowany program wycieczki!!!).
    Nigdy więcej.
  • ~Waldemar / 2021-10-21 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
    Nigdy nie korzystałem z oferty biura Rainbow. Chciałem spędzić 14 dni urlopu. Przeglądałem różne opinie o biurach podróży. To miało bardzo niskie oceny ale pomyślałem że może akurat się uda i wszystko będzie dobrze. 2.10.2021 zakupiłem wycieczkę za 4800 zł która była zaplanowana na 11.11.2021 w dniu 21.10.2021 chciałem się zalogować do panelu klienta wpisując numer rezerwacji i tutaj niespodzianka komunikat że rezerwacja została anulowana. Nikt nie raczył mnie poinformować o tym fakcie. Po kontakcie z infolinią Pan był butny i bezczelny. Powiedział że pieniądze zwrócą w ciągu 14 dni. Całe szczęście że przy zakupie wycieczki nie kupiłem dodatkowego ubezpieczenia które jest dwa razy droższe,parkingu przy lotnisku w Pyrzowicach ect bo to również wciskają na swojej stronie. Środki zablokowane, zostałem bez urlopu Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
  • ~Tadeusz / 2021-10-17 13:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Opinia dotyczy pobytu: Turcja -Alanya hotel Oba Star pobyt: 06 - 16 pażdziernik 2021r.
    Generalnie można uznać pobyt w hotelu za udany , ale nie sposób pominąć te fakty które miały miejsce.
    Obłożenie hotelu jak na ten termin było duże , można było to zaobserwować w restauracji ( szczególnie kolacji )jak i plaży hotelowej.
    Restauracja: W porze kolacji ( w od 18,30 - 19,45 ) brakowało wolnych miejsc przy stoliku. Kilka razy na początku nie mieliśmy szczęścia na wolne miejsce w tym czasie. My chodziliśmy na kolację zwykle między godz. 19,45 - 20,00 ( restauracja czynna do 20,30 )i można było z trudem znależć wolne miejsce dla dwóch osób. To jednak nie znaczy że stolik był przygotowany na przyjęcie kolejnych gości., trzeba było sobie "radzi" samemu. Kolejki do jednego punktu (baru ?) z napojami wszelakimi( oprócz automatu z kawami) obsługującego przez jednego barmana. Notoryczny brak :szklanek ,kieliszków , filżanek w barze. Należy jednak dodać że obsługa sali dwoiła się i troiła i tak nie dawała rady.
    Plaża; Zacznę od tego że brudna , pełno śmieci.1/3 leżaków i parasoli połamana .Plaża nie sprzątana i nie przygotowana na następny dzień . My oraz i inni goście przychodząc rano ( 9,00 -10,00) rozpoczynaliśmy od poszukania na plaży pozostawione w nieładzie dwóch (pary) leżaków i sprawnego parasola wraz z podstawą ( betonową) Po godz 10,00 brakowało już sprawnych (nie połamanych) leżaków i parasoli.
    Transfer na lotnisko: Przedstawiciel BP Rainbow ani słowa po polsku tylko po angielsku. Przy odprawie na lotnisku nie był obecny przedstawiciel BP.
    BP zawierając umowę z linią charterową obcego kraju do obsługi turystycznej klientów z Polski obowiązkowo ,stewardessy powinny komunikaty przekazywać w języku polskim a nie angielskim. A gdyby nie daj Boże była taka potrzeba w sytuacji niebezpiecznej to zdecydowana większość pasażerów nic by nie zrozumiała .I to jest skandal uważam.
    ZaletyPołożenia hotelu dość atrakcyjne.
    WadyBardzo głośna muzyka do póżnych godzin nocnych dochodząca z hotelu (zewnątrz)obok.
  • ~Grażyna / 2021-10-16 22:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Hotel nie spełniał naszych oczekiwań, a zamieszkanie właściwie przy basenie, albo w zasięgu hałasu ekspresowej drogi przebiegającej przy drzwiach hotelu nie jest marzeniem żadnego urlopowicza! W biurze przedstawiono nam hotel jako kameralny i cichy, co dla osób 65l.było atrakcją ofertą. Wejście do morza grozi śmiercią lub kalectwem! Wąska plaża i skały! Żadnych pomostó
    ZaletyMiła obsługa, ale z wyjątkiem recepcji
    WadyMarne jedzenie! Fatalne położenie hotelu, zakwaterowanie Polaków w najgorszych pokojach!
  • ~dd / 2021-10-15 14:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Przydarzyła nam się przykra sytuacja losowa. Paszporty dzieci była ważne za krótko o 3 dni. Wylot mieliśmy zaplanowany na 9 października, dzieci paszporty miały ważne do 6 kwietnia, zamiast do 9 kwietnia. Za moje nie dopatrzenie przyszło nam zapłacić wysoką cenę. Jechaliśmy przez pól Polski do Warszawy, po kilku godzinach oczekiwania na lotnisku, kiedy już stanęliśmy w kolejce do check-in, nie zostaliśmy wpuszczeni do samolotu. W jednej chwili okazało się, że nie polecimy na wymarzone wakacje a biuro jest w stanie zwrócić nam tylko 5% kosztów podróży, notabene nie małych, bo dla 4 osobowej rodziny. Łzy i załamka. Jakoś przeboleliśmy stratę, wyrobiliśmy w tempie ekspresowym nowe paszporty dla dzieci. Chcieliśmy kupić kolejną wycieczkę z tym biurem, zapytaliśmy o zniżkę z powodu przykrej przygody, niestety dostaliśmy decyzję odmowną. Czuję się rozczarowana postawą kierownictwa. Klient się nie liczy jako człowiek.
  • ~Marcin / 2021-10-15 12:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo duże zastrzeżenia mam do biura - generalnie pod tym względem jednak z gorszych wycieczek na jakich byłem!! 1. Rezydenta ciężko ocenić bo prócz spotkania i przedstawienia wycieczek fakultatywnych nie wiele miałem z nim do czynienia (a jak był potrzebny to nie dało sie do niego dodzwonić ciągle poczta, a nawet łaskawie nie oddzwonił -> dla mnie wielki minus nr 1). Punkt 2. wyjazd powrotny był zorganizowany na 8.00 (w związku z problemami przy wymeldowaniu) byliśmy na punkcie zbiórki 7.58 a autokaru już nie było (nikt nie liczył, nie sprawdzał ile osób ma być zabranych - a był dedykowany bus do naszego hotelu) - i z małym dzieckiem i wózkiem na własny koszt musieliśmy zabrać taxi na lotnisko a Pani z Rainbow powiedział ze zadzwoni do przełożonego ws odzyskania pieniądz za taxi - w efekcie Pani jak obiecała tak NIE przyszła, olała sprawę i jak ją zalazłem na lotnisku okazało się że przełożony powiedział że nie oddadzą pieniędzy i że mieliśmy być wcześniej na zbiórce.........(brawo dla tego "geniusza"!!) wg mnie KARY GODNE zachowanie - nigdy nie miałem problemów takich w innych biurach)
    WadyBiuro Rainbow
  • ~Mika / 2021-10-12 21:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt w Albanii 6-13 września Hotel Royal G Max. Nie będę oceniała hotelu, bo chce ostrzec przed wyjazdem z biurem Rainbow. Nie dostałam pokoju z widokiem na morze za który dodatkowo zapłaciłam. W ofercie pobytu biuro miało tylko pokoje z pełnym widokiem na morze lub bocznym widokiem na morze oczywiście w różnych cenach (Ok. 600 zł różnicy). Ja miałam to "szczęście" I dostałam pokój z widokiem na slumsy. Po wielogodzinnej batali z zarozumiałym i bezużytecznym rezydentem p. Radkiem po dwóch dniach dostałam pokój z bocznym widokiem na morze. Po złożeniu reklamacji dostałam voucher na 75 zł, a sama różnica w cenie między pokojem, za który zapłaciłam a w którym przebywałam wynosiła 600 zł. Sprawę skieruję do sądu. Pozostali goście z Polski też byli bardzo nie zadowoleni z hotelu i organizacji pobytu, ale jakoś dziwnym trafem na stronie internetowej rainbow nie ma żadnej negatywnej oceny.

    ZaletyBrak
    WadyLekceważący stosunek do klienta zarówno podczas pobytu jak i po.
  • ~Turystyka z daleka / 2021-10-11 16:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Transfer do hotelu Asia Beach Resort ma trwać około 2,5 godziny- w/g oferty Rainbow.Trwa 4 godziny.Rezydentka w Alanya P.Kamila niedostępna.Rezydenci zamieniają dyżury nie informując klientów o tym fakcie.Pokoje dla turystów Rainbow ponoć przydziela hotel, ale rzeczywistość jest inna.Pokoje od 1022 do 1016 położone bezpośredni nad halą z agregatami i klimatyzacją dentralną, powoduje to nieustanny hałas w dzień i w nocy.Rezydenci nie informują o animacjach w hotelu,a o godzinach zmiany posiłków dowiedzieli się od nas.Na lotnisku w Gdańsku mieliśmy odebrać jakieś dokumenty, ale pani tam pracująca nic o tym nie wiedziała. Transfer z hotelu i do hotelu odbywa się bez obecności rezydenta, tylko z samym tureckim kierowcą.Jednym słowem, zapłaćcie za wyjazd, a potem to już musici e sobie radzić sami. Niech kierownictwo Rainbow popatrzy uważnie na pracę swoich rezydentów, a potem weżmie przykład z wzorowej pracy rezydentów rosyjskich lub nien=mieckich, którzy codziennie towarzyszyli swoim klientomw w hotelu od 8-18 .
    ZaletyHotel czysty, dobrze wyposażony, super jedzenie, ładna i bezpieczna okolica.
    WadyBrak wystarcząjącej opieki rezydentów Rainbow, najgorsze pokoje w hotelu przeznaczone są dla Polaków, mała plaża hotelowai brak leżaków dla wszystkich chętnych.Skanmdaliczne lekceważenie klienta [rzez rezydentów w Turcji- czyli. p. Kamilę i p. Wojtka.
  • ~Małgorzata / 2021-10-11 14:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Fałszywie opisany produkt/usługa, niepodawanie istotnych informacji, szczególnie w dobie pandemii, składanie reklamacji nie ma sensu, biuro na pewno nie pro klient lecz oby zarobić i zbyć klienta w razie problemów.
  • ~ELŻBIETA / 2021-10-11 14:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowanie nie polecam !!!. Oferta wycieczki objazdowej do Grecji BLIŻEJ BOGÓW , odbyta w pażdzierniku 2021 r w małym stopniu pokrywa się z rzeczywistością. Fatalne posiłki , pilot nie zainteresowany opieką nad klientami( rutyniarz), na 7 noclegów tylko 3 hotele były na jakimś niekoniecznie wysokim poziomie. Pozostałe hotele oferują gościom ciemne " nory", a nie pokoje - stare zdezelowane meble ,śmierdzące koce do przykrycia , stare nie działające telewizory , do tego fatalna obsługa hotelowa.
    Jednym słowem katastrofa! Cena bardzo mocno zawyżona w stosunku do jakości wycieczki.
    Ostrzegam NIE KORZYSTAJCIE z usług biura turystycznego REINBOW !!!
    ZaletyBRAK
  • ~Grażyna / 2021-10-04 18:43
    Ocena: 4.00 / 5
    Jesteśmy bardzo zadowoleni z wycieczki bardzo czyste pokoje i obsługa dobre jedzenie
    ZaletyBlisko plaża
    WadyNie było
  • ~Piotr / 2021-10-03 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta wycieczki nie pokrywa się z rzeczywistością. Po złożonej reklamacji wycieczki z lipca 2021 na stronie rainbol dalej w jednej z ofert widnieje informacja ze wszystkie pokoje posiadają balkon lub taras, niestety tak nie jest. Reklamacja oczywiście odrzucona. Świadomie oszukują swoich klientów. Nie polecam tego biura podrozy.
    Zaletybrak
    WadyZachęcanie ofertami które nie mają pokrycia.
  • ~Grzegorz / 2021-10-03 17:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Pobyt w lipcu w Gardelli Resort na Zakynthos . Obsługa biura Rainbow Tours wzorowa, piloci i rezydenci 5+, pomocni, mega pozytywnie nastawieni do klienta . Hotel czysty, zadbany, bardzo dobre jedzenie . Plaża czysta , leżaki dostępne bez problemu . Polecam objazd wyspy, rejs na Kefalonie .
    ZaletyTransfery jednym autobusem do 2-3 hoteli, mało turystów
    WadyBrak
  • ~andrzej / 2021-10-02 05:19
    Ocena: 3.67 / 5
    chciałbym zwrócić uwagę na opinie umieszczane na stronie Rainbow, napisałem swoją , ale informacje nt korytarza powietrznego nad hotelem zostały wycięte...ważna informacja dla kogoś kto nie lubi mieć leżaka na okęciu oraz tego że dziwne all inclusive gdzie trzeba płacic za wiele rzeczy
  • ~jacek / 2021-10-01 19:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Wycieczka bardzo dobrze zorganizowana , piękna Macedonia i wspaniali ludzie , rzut okien też na Albanię . Całość jednak psuje pobyt w Hotelu Holidaj M/ pis. Org/ Jakkolwiek hotel położony idealnie/ jeżeli otrzymasz pokój z widokiem na jezioro, a nie na śmietnik , miła obsługa ale już właściciele poniżej jakiejkolwiek krytyki pod pozorem sanitarnym wydawane są posiłki przez panią / chyba rodzina właściciela , nakładająca na talerz osobiście , oczywiście bez maseczki, i patrzącą z wyrzutem jak chce się więcej niż nałożyła , potem ta sama Pani krąży miedzy stolikami i niezbyt sympatycznie pilnuje gości czy ktoś czegoś z jedzenia nie wynosi , na sprzątanie i wymianę ręczników trzeba się zapisywać , i niestety pokoje niesamowicie brudne , dywany kleją się do papci , jest w nich tyle samo mrówek co tkaniny / bez najmniejszej przesady/, w łazience grzyb w kabinie , mata na podłodze wprost budzi obrzydzenie taka brudna. Cena za dobę w hotelu od 15 - 22 E ale już za przedłużenie o 4 godziny do wylotu 40 E dziwię się ,że nie ma możliwości skorzystania z jednego z 10 położonych w odległości nie większej niż 200 m hoteli o znacznie lepszym standardzie , przecież nie wszyscy chcą zaliczyć jak najtaniej wycieczkę , a położenie hoteli w jednym skupisku pozwala bez zakłóceń realizwać zbiórki do objazdu.
  • ~Jacek / 2021-10-01 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapach wina i lawendy Chorwacja .
    Rainbow wielkie nieporozumienie zmieniają hotel w trakcie trwania wakacji po objazdowe na hotel gorszej jakości nie dając mozliwosci wybrania samemu innego bez słowa przepraszam bez wytłumaczenia.Bez szansy na powrót do kraju co jest ubezwłasnowolnieniem i naruszeniem praw godności ludzkiej!!!! Wykonaliśmy mnóstwo telefonów do Rainbow w kraju brak pomocy jakiejkolwiek dopiszemy oddzwonimy i cisza.
    Zapłaciliśmy za jeden z najdroższych hoteli w efekcie dostaliśmy hotel bez basenu bez windy . Z plaza betonowa gdzie po wodzie pływała ropa i śmieci a także resztki ryb z statków a w powietrzu unosił się smród ropy . Dopłacaliśmy za duzy pokój rodzinny z balkonem efekt zniszczony zamek wejściowy do pokoju zepsute drzwi balkonowe pokój nie sprzątany .Rezydentka wredna opryskliwa hamaka krzycząca na klientów ,takiego hamstwa nie widziałem. Wielkie bagno i oszustwo. Napisana reklamacja czekamy na odpowiedz i idziemy cała grupa do sądu.Nie popuścimy. Omijajcie Rainbow szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadySame wady ubezwlasnowolnienie łamanie praw człowieka ponizanie
  • ~Kazimiera / 2021-09-27 16:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzis zwiedzalismy Akropol w Atenach z wspaniala przewodniczka p. Ewi Znajomosc tematu imponujaca ciekawa narracja, bardzo dziekuje
    ZaletySuper Przewodnik!
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902