Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 544 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Miki / 2022-03-21 09:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Meksyk 16 dni objazdówka. Nie polecam!!!!! Zawiedziony jestem tą wycieczką. Biuro nastawione tylko na zarobek wycieczki fakultatywne 3x droższe niż bilety wstępu (przewodniczka mówi że biuro musi na czymś zarabiać) Odwiedzane miejsca to pod turystę i byliśmy prowadzeni i zachęcani do kupowania tam gdzie przedodnik miał z tego prowizję. Jedzenie w hotelach okropne (grupa z innego biura miała duzo lepsze posiłki) Codziennie jajecznica na śniadanie na obiadokolację kurczak i tak codziennie. Można by jeszcze wiele opisywać. Wiem jedno nie dam się skusić na wycieczki z Rainbow.
  • ~Mariusz / 2022-03-13 19:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Mieliśmy okazję być na wyjezdzie z Rainbow w Kenii z rodziną 3-osobową w hotelu Neptune Village Resort&Spa. W pierwszy dzień kiedy wprowadziliśmy się do pokoju miałem zamknięty sejf do którego chciałem schować wszystkie wartościowe rzeczy i portfel w który miałem pieniądze. Miałem zadzwonić na recepcję ale pojawiła się obsługa i Pan jak się tytułował manager od spraw sprzątania otworzył mi sejf kodem serwisowym więc umieściłem wszystko do sejfu podając swój własny kod. W drugo dzień po południu kiedy brałem pieniądze z sejfu zauważyłem brak 100 USD i 4000 tyś szylingów, zgłupiałem sądziłem że będąc zmęczony po podróży i wymieniając kasę w kantorze na lotnisku prawdopodobnie zostałem oszukany, nie ukrywam ze nie policzyłem dokładnie pieniędzy. Minęło kilka dni łącznie 5 wcześniej nie zaglądałem do sejfu do momentu kiedy mieliśmy jechać na safari po otwarciu sejfu byłem przerażony w portfelu brakowało łącznie 900 USD i 100 EUR nie mogłem w to uwierzyć była to kasa do zapłacenia za dwie rodziny za safari. Zadzwoniłem do kolegi który mieszkał z rodziną obok w pokoju żeby sprawdził swój sejf brakowało 500 USD i 10 tyś szylingów. NIe wspomnę że informacją o kradzieży rozniosła się szybko i nie tylko my byliśmy ofiarami złodziejstwa w tym hotelu. Kasę skradziono Polakom na dzień przed wylotem. My byliśmy tam 2 tygodnie. Oczywiście wezwaliśmy Policję i rozpoczęło się śledztwo które do niczego nie doprowadziło. Hotel umył ręce zwlekał z informacjami postępowania, twierdził że dostaniemy oświadczenia z Policji za kilka dni, zwlekali do czasu wyjazdu. Finał był taki że sami pojechaliśmy na Policję i odebraliśmy dokument potwierdzający kradzież. Jeśli chodzi o rezydenta nie zrobił w tym kierunku z zasadzie nic gdyby nie nasza determinacja próbował by wszystko zamieść pod stół, jak manager hotelu. Zgłosiliśmy całe zajście firmie Rainbow po 2 tygodniach dostaliśmy pismo od firmy że generalnie umywają ręce i nie czują się zobowiązani do rozpatrzenia sprawy pozytywnie. Oczywiście pismo jest długie informujące że rekomendują umieszczanie pieniędzy i rzeczy wartościowych do sejfu ale nie mogą ponosić odpowiedzialności za hotel, również nie mogą potwierdzić faktu kwoty jaka znajdowała się w sejfie. Jesteśmy oburzeni sprawdzaliśmy czy takie sytuacje się zdarzały oczywiście że tak i nie byliśmy pierwsi gdzie Rainbow twierdzi że nie było takich zajść. Podobnie mówił rezydent i kiedy pokazaliśmy mu wpisy zdarzeń w tym hotelu zmienił swoje zadanie twierdząc że to było ale już jakiś czas temu. To skandal, podejście do klienta firmy Rainbow, to ostatnio nasz wyjazd z tą firmą ! Nie polecamy !!!
    WadyBrak profesjonalnosci
  • ~Łukasz / 2022-03-08 20:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta jak oferta, niestety przygotowanie merytoryczne pracownicy fatalne. Brak możliwości rozwiązania problemu nawet jak klient chce dopłacić. Odpowiedź na reklamacje w stylu - proszę do nas nie pisać bo i tak nie odpiszemy... nie przystaje do obecnych standardów i jasno mówi o standardach w tej firmie.
    WadyFatalny dział reklamacji. Jak coś pójdzie nie tak, zapomnijcie o współpracy.
  • ~adrian / 2022-03-08 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura,nawet po rezygnacji z powodu nie wystarczającej ilości chętnych (wina biura) problemy z odzyskaniem pieniędzy ,a o informacji dowiesz się się dopiero po wpłaceniu całej należności.Kupować tylko potwierdzone oferty lub skorzystać z innego biura …….
    ZaletyPiękne reklamy
    WadyNie informują klienta przed wpłacenie całości za wycieczkę, że wycieczka może się nie odbyć.
  • ~Katarzyna / 2022-02-28 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat dramat i jeszcze raz dramat. Przestrzegam wszystkich szczegolnie przed biurem z Wroclawia w magnolii. Opryskliwa obsluga, brak wiedzy i kompetencji zrujnowal wyjazd zycia. Nie polecam - najgorsze biuro podrozy w Polsce.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsluga
  • ~Piotr / 2022-02-25 09:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Ogólnie pobyt nieudany. Hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Na stronie biura Rainbow hotel jawił się jako idylliczny z piaszczystą plażą i turkusowym morzem. Parasole i leżaki na plaży oczywiście w cenie. Niestety okazało się, że tej idyllicznej plaży leżą sterty nieuprzątniętych wodorostów i gnijących ryb. Zamiast turkusowej wody w morzu była zupa z gnijącymi wodorostami. Wszystkiego dopełniała wystawiona czerwona flaga. Tak było przez cały nasz pobyt. Niestety nie skorzystaliśmy z kąpieli w morzu. Hotelarz przez cały pobyt nie sprzątał plaży. Kontakt z rezydentem utrudniony. Podobno hotel go nie wpuszczał, ale być może to tylko był wybieg ze strony biura aby nie widzieć stanu w jakim jest plaża. Pozostała infrastruktura hotelu bez zarzutu. Pokoje, jedzenie, obsługa była na wysokim poziomie. Generalnie byliśmy bardzo zawiedzeni pobytem. Po powrocie do Polski złożyliśmy reklamację, którą odrzucono. Biuro mętnie tłumaczyło na początku, że problem z wodorostami jest sezonowy i było to zapisane w umowie. W odpowiedzi podważyliśmy ten zapis, który nie oznaczał jednak, ze plaża miałaby być całkowicie wyłączona z użytku. Panujący na niej smród uniemożliwiał nawet spacer. Odpisali, że dalej stoją na swoim stanowisku i tutaj powołali się na "siłę wyższą". Zabrzmiało to kuriozalnie, ponieważ plaża w sąsiednim hotelu była czysta i wodorosty usunięte. Napisali, że nasze dalsze pisanie nie ma sensu i na dalszą korespondencję nie odpowiedzą. Tak oto biuro Rainbow urządziło nam wczasy za prawie 8 tysięcy za osobę. Nie polecamy tego hotelu. Unikajcie go jak ognia jeśli chcecie się wykąpać i popluskać w morzu Karaibskim. Tam tego nie zrobicie na pewno. Biuro Rainbow wysyła tam swoich klientów w ciemno bez sprawdzenia stanu faktycznego i nie chce ponosić żadnej odpowiedzialności. Interweniowaliśmy w tej sprawie przez rzecznika praw konsumenta, który przyznał nam rację, jednak nie zdecydowaliśmy się na proces sądowy p-ko Rainbow, bo chcemy jak najszybciej zapomnieć o tym koszmarze. Z usług Rainbow nigdy więcej nie skorzystamy.
    Zaletybrak
    Wadyohydna, brudna i śmierdząca plaża i woda w morzu
  • ~Frodo / 2022-02-14 13:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Wykupiona wycieczka do Grecji dla trzech osób prawie dziesięć miesięcy wcześniej z "gwarancją najniższej ceny". Totalna bzdura, nie wierzę już w żadne promocje tego biura. W miesiącu bodajże styczniu przeglądając oferty ujawniłem tą samą ofertę tańszą o kilkaset złotych. Zadzwoniłem do lokalnego biura pytając o instrukcję skąd zostałem odesłany na infolinię. Tam też dostałem wskazówki jak mam postąpić do których się zastosowałem. Zrobiłem screeny ceny i całej oferty. Po przesłaniu niezwłocznie wszystkich zdjęć zaproponowano mi obniżkę ceny o połowę wartości ceny, którą ujawniłem na co się nie zgodziłem. Po licznej korespondencji z biurem w centrali ostatecznie odmówiono mi jakiejkolwiek obniżki twierdząc, że nie ma dat na wszystkich zdjęciach co było żenującym tłumaczeniem. nie miałem już czasu i ochoty kontynuować sporu za kilkaset złotych. Początkowo zaproponowano mi obniżkę, następnie całkiem się z tego wycofano. Strach pomyśleć co byłoby w przypadku poważniejszych problemów, gdzie dla 400 złotych firma nie potrafiła zachować "twarzy" i wywiązać się ze swoich zobowiązań.
  • ~Kasia / 2022-02-13 14:56
    Ocena: 3.67 / 5
    Mogłabym swoją historie z tym biurem opisać ale szkoda czasu. Jednym słowem „nigdy więcej Rainbow”! Sam wycieczka, hotel czy rezydenci na miejscu bez zastrzeżeń natomiast obsługa klienta, stosunek firmy do klienta to porażka. Anulowali mi wyjazd, proponując w zamian praktycznie to samo za cenę 7tys więcej (Kuba,2 tyg), po 3 tyg użerania się z nimi w końcu wróciliśmy do ceny wyjściowej. Zamiast cieszyć się nadchodzącym wyjazdem spędziłam 3 tyg na wymianie maili z pracownikami biura.
    Obecnie chciałam rozszerzyć ubezpieczenie na wyjazd wakacyjny 2022 i oczywiście się nie da, odesłano mnie do ubezpieczyciela Europa do którego nie sposób się dodzwonić. Ostatecznie zrezygnowałam z tej wycieczki tracąc zaliczkę i wybrałam TUI w którym jest profesjonalna obsługa i klient traktowany jest z szacunkiem i z uczciwością czego nie sposób powiedzieć o Rainbow. Z całego serca odradzam to biuro.
  • ~AGNIESZKA / 2022-01-24 10:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy w Omanie w hotelu Wyndham Garden Mirbat. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu: czysty hotel, swietna i usmiechnieta obsługa, bardzo dobre jedzenie, magiczna piaszczysta plaża, duży kompleks basenowy włącznie z jacuzzi i podgrzewana wodą. Zwiedzając Oman wynajętym samochodem rowniez same pozytywne odczucia. Gorąco polecamy.
  • ~Grazyna / 2022-01-22 00:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolona z wyjazdów z biurem Rainbow Tours. Byłam z Nimi na kilkunastu wycieczkach objazdowych po Europie i Świecie. Zawsze mieli sympatycznych, bardzo zaangażowanych i mądrych pilotów. Takich powiedziałabym pasjonatów. Nie pamiętam żadnej wtopy z ich strony. Czasami jacyś maruderzy się znaleźli ale najczęściej większość wycieczki była zgrana i zorganizowana. Bo na objazdy jeżdżą zapaleńcy. Reinbow ma rewelacyjny stosunek usługi do ceny. Chwała Im za to i wielkie brawa.
  • ~darek / 2021-12-28 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamowaliśmy wypożyczony system TGS-sów, który podczas wycieczki nie nadawał się do użytku, chodziło nam o zwrot pieniędzy za ich wypożyczenie. Pani z działu kontroli jakości i reklamacji przysłała nam informację, że pilot wycieczki powiedział, że urządzenia były sprawne. Chociaż na wycieczce pilot deklarował, że zgłosi problem w biurze. Skontaktowaliśmy się później z pilotem, który powiedział, że pracownik biura kłamie. Napisaliśmy do szefa działu kontroli jakości i reklamacji - niestety brak odpowiedzi. Czy kłamstwa, oszustwa i lekceważenie klientów to chleb powszedni biura podróży? Może to nie była jakaś wielka kwota- ale niestety niesmak pozostaje.
    ZaletyBrak
    Wadyoszustwa, kłamstwa, lekceważenie ludzi
  • ~Magdalena / 2021-12-19 20:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy na wycieczce do Zanzibaru z Rainbow tours w terminie 8-16 .12.2021
    Jesteśmy bardzo zadowoleni .
    Wykupiliśmy 2 wycieczki u pana Pawła rezydenta. Rewelacyjny przewodnik z ogromną wiedzą na temat wyspy ,jej mieszkańców oraz ich historii .Czuliśmy się naprawdę zaopiekowani!
  • ~AnJa / 2021-12-10 19:03
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem zaskoczony tym co czytam w opiniach. My z żoną byliśmy na kilku wycieczkach z Rainbow (doliczyłem się dziesięciu, ale chyba coś pominąłem). Nigdy nie mieliśmy powodu do narzekań. Zaznaczam, że było to przed pandemią.
    Ostatnia wycieczka to Panama. Po niej już była pandemia.
  • ~Michał / 2021-12-08 14:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wielu latach bycia klientem w sytuacji kiedy musiałem zrezygnować z wycieczki z przyczyn losowych odmówiono mi możliwości zwrotu pełnej kwoty, lub zakwalifikowania kosztów na inny termin/wycieczkę. Straciłem raptem kilkaset złotych, Rainbow znacznie więcej, bo nie skorzystam już z usług tej firmy (kilka wycieczek rocznie).
    Żeby nie było gorzkich żalów - oferta jak wszędzie, rezydencji zwykle słabi, żeby nie powiedzieć mierni, destynacje fajne, ale nie koniecznie do końca zgodne z opisem. Ot taki kołchoz na przemielenie klienta.
  • ~Agata / 2021-11-24 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Overbooking stosowany. Informacja o braku miejsc w hotelu 8 godzin przed wylotem. Zaplanowano tanszy hotel.
  • ~gocha / 2021-11-19 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedynie pracownicy są przyjemni. Pewnie muszą świecić oczami za pracodawców.
    Zaletybrak
    Wadynaciąganie ludzi Ucinanie płacenie zaliczek w pandemii, kiedy wycieczka się nie odbywa. Jak najdalej od tego biura.
  • ~Jonasz / 2021-11-17 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam Rainbow Tours.
    W styczniu 2021r. zarezerwowaliśmy z żona wycieczkę do Kenii i Tanzanii, która miała być naszą podróżą poślubną. Wpłaciliśmy zaliczkę i podpisaliśmy umowę.

    Pod koniec października 2021r. dostaliśmy informację, że wyjazd jest odwołany z powodu niewystarczającej liczby chętnych. Kontaktowaliśmy się z nimi kilkukrotnie w sprawie wycieczek zastępczych, jednak nikomu specjalnie nie zależało aby nam pomóc - w końcu zdecydowaliśmy się na tą samą wycieczkę miesiąc później. Biuro zażądało od nas dopłaty ok. 4 tyś zł za zmianę terminu pomimo że to oni odwołali nasz wyjazd! Po długich negocjacjach obniżyli cenę o 700zł, a więc i tak więcej o 3300zł niż pierwotnie.

    Jako że zależało nam żeby jechać zgodziliśmy się, podpisaliśmy nową umowę i dopłaciliśmy zaliczkę.

    Po 2 tygodniach (a więc niespełna 2 miesiące przed wyjazdem) dostaliśmy wiadomość, że nowy termin znowu się nie odbędzie ze względu na brak chętnych. Wielokrotnie dzwoniliśmy oraz pisaliśmy maile z przedstawicielami Rainbow, jednak nikt nie wykazywał ŻADNEJ chęci pomocy nam lub zorganizowania wycieczki zastępczej. Jeden raz na infolinii któryś z konsultantów powiedział nawet, że żadna edycja naszej wycieczki nie odbyła się od początku pandemii ze względu na problemy z przekraczeniem granicy między Kenią, a Tanzanią. Mimo to 2 tygodnie wcześniej podpisano z nami umowę na tą wycieczkę oraz cały czas widnieje ona w katalogu.

    Na pytania co mogą nam zaoferować w zamian za odwołany wyjazd usłyszeliśmy: możecie sobie wybrać coś z katalogu. Podczas gdy wiele z tych wycieczek cyklicznie się nie odbywa.

    W końcu (po około 30 mailach do Rainbow) zaproponowano nam wycieczkę Kenia Classic, jednak uznano że skoro to wyjazd zastępczy to będzie on w tej samej cenie, co Kenia i Tanzania, która nominalnie jest droższa, a co więcej my rezerwowaliśmy wyjazd ponad rok wcześniej.

    Nikogo to jednak nie obchodziło - stwierdzili, że albo jedziemy na „gorszy” wyjazd w starej cenie, albo możemy sobie zrezygnować.

    Buta, arogancja i brak poszanowania klienta w Rainbow nie zna granic. Nikogo nie obchodzi fakt, że możemy mieć zaplanowane urlopy w pracy oraz to, że wycieczkę rezerwowaliśmy jako „first minutę”, a przy zmianie rezerwacji (pomimo że była to zmiana z winy RAINBOW!) żądano od nas aktualnych cen, które są dużo wyższe.
    Zaletybrak
  • ~Bebe / 2021-11-06 13:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Niestety po ostatnim wyjeździe do Chorwacji na przełomie sierpnia i września zmieniłam radykalnie opinię na temat tego biura. W jednym z hoteli zakwaterowano nas - niewielką grupę osób z całej wycieczki - w budynku, którego hotelem nazwać ne można, ponieważ służył jako miejsce dla pracowników i pomieszczenia gospodarcze. Na pewno nie spełniał standardów trzygwiazdkowego hotelu. Na otarcie łez przyznano nam, tj. osobom tam zakwaterowanym, jeden posiłek więcej niż było w programie. W odpowiedzi na skargę, którą wystosowałam otrzymałam stek bzdur niezgodnych z prawdą.Pragnę nadmienić, że w tym nieszczesnym, wyżej wymienionym budynku umieszczeni byli ludzie młodzi z przysługującymi im zniżkami oraz my(2 osoby) którzy otrzymaliśmy od biura promocję z racji tego, że nie odbyła się wcześniej opłacona przez nas wycieczka. I jak w związku z tym nie mówić tu o premedytacji podczas przydziału pokojów . Na pewno z tym biurem podróży już nigdy nie pojadę, ponieważ nienawidzę kłamstwa i obłudy.
  • ~Agata / 2021-10-27 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Sposób traktowania klienta, który władował kilka dobrych tysięcy w wakacje jest tragiczny, Rezydenci chamscy, a biuro udaje, że nie widzi problemu (niezrealizowany program wycieczki!!!).
    Nigdy więcej.
  • ~Waldemar / 2021-10-21 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
    Nigdy nie korzystałem z oferty biura Rainbow. Chciałem spędzić 14 dni urlopu. Przeglądałem różne opinie o biurach podróży. To miało bardzo niskie oceny ale pomyślałem że może akurat się uda i wszystko będzie dobrze. 2.10.2021 zakupiłem wycieczkę za 4800 zł która była zaplanowana na 11.11.2021 w dniu 21.10.2021 chciałem się zalogować do panelu klienta wpisując numer rezerwacji i tutaj niespodzianka komunikat że rezerwacja została anulowana. Nikt nie raczył mnie poinformować o tym fakcie. Po kontakcie z infolinią Pan był butny i bezczelny. Powiedział że pieniądze zwrócą w ciągu 14 dni. Całe szczęście że przy zakupie wycieczki nie kupiłem dodatkowego ubezpieczenia które jest dwa razy droższe,parkingu przy lotnisku w Pyrzowicach ect bo to również wciskają na swojej stronie. Środki zablokowane, zostałem bez urlopu Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1061
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 950
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 544
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.67, ilość opinii: 61
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4772
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3090