Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 529 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.55
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2022-04-17 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura podróży, mieliśmy wykupioną podróż poślubna na Dominikanę, która rezerowalismy w listopadzie 2021, i na miesiąc przed wyjazdem biuro podróży postanowiło odwołać wycieczkę pod pretekstem ‚zbyt małej liczby uczestnikow’. Oczywiście wiadomo, ze powodem nie była zbyt mała ilość chętnych, tylko zwęszyli biznes, ze można tą samą wycieczkę sprzedać 100% drożej, w zamian zaoferowali wakacje w Turcji lub Egipcie. Smiech na sali.
  • ~Gosia / 2022-04-12 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołali nam wakacje na Dominikanie na miesiąc przed wylotem (wycieczka zapłacona w listopadzie a lot w maju)
    Złodzieje!!! Zostawili nas bez pieniędzy, bo zwrot po 14 dniach i bez wakacji bo inne oferty się wyprzedały!!!!
    Nie pecam
  • ~Alex / 2022-03-30 17:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Radzę trzymać się z daleka od tego biura!!!!
    Wokół wycieczki REJS PO NILU + KAIR + WYPOCZYNEK kręciłem się dwa lata (covid). Gdy w końcu zdecydowałem się cena dla 1os/1 pok z 4200pln - po wciśnięciu przycisku "Rezerwacja wstępna" - podskoczyła na 5.200pln. Czterech "kompetentnych" konsultantów próbowało dociec skąd to się wzięło i każdy miał inne wytłumaczenie(???). W końcu okazało się, że muszę dopłacić bo nie chcę mieć dokwaterowanego sublokatora. Odpisałem, że chętnie dopłacę, gdy dokwaterują mi atrakcyjną sublokatorkę (jestem hetero-), gdyż 900,00pln za towarzystwo damy do towarzystwa przez 11 dni to i tak tanio.....i podziękowałem.
    Z przerażeniem skonstatowałem, że z tym biurem W Egipcie czekać mnie może dużo więcej niespodzianek (i to z dominacją tych niemiłych)...a ja nie po to wziąłem urlop by sobie nerwy zszargać.
    Podejrzewam, że stosują przeróżne "chwyty" by klienta w zwykły i chamski sposób naciągnąć - co nigdy nie zdarzyło mi się przy rezerwacjach z Niemiec gdzie mieszkam na stałe.
    Reasumując: "Rainbow Tours" szybko mnie wyleczył z pragnienia podróżowania z nimi do Egiptu i gdziekolwiek.
    ZaletyCiekawy program z założenia, a w rzeczywistości nie mam pojęcia bo podróż jest obarczona dużym ryzykiem niezadowolenia.
    WadyKombinowanie przy cenach, ukryte koszty, dopłaty itp. Hasło "Całkowity Twój koszty wycieczki" to normalne, zwykłe i chamskie kłamstwo.
  • ~Meksyk2022 / 2022-03-25 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykrością informuję, że jestem ogromnie zawiedziona JAKOŚCIĄ OBSŁUGI REZYDENTKI, świadczonej podczas pobytu w Meksyku – hotel IBEROSTAR SELECTION od 11-01-2022 do 26-02-2022.
    Całkowite lekceważenie klienta. W sytuacji pozostawienia tuż przed wylotem do kraju dokumentów w hotelu, brak JAKIEJKOLWIEK pomocy.Brak kontaktu - nie odbiera telefonu, nie odpisuje na wiadomości tekstowe. Transfer do hotelu i na lotnisko bez pilota-rezydenta polskojęzycznego. Złożona do biura skarga po przylocie do kraju spotkała się z kompletną ignorancją. Biuro umywa ręce. Zupełnie nie widzi problemu, chroniąc wizerunek swojej pracownicy.

  • ~samotnie podróżujący emeryt / 2022-03-24 12:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Impreza "orientalny eliksir" 20.04-24.04.2022
    W dniu wczorajszym zmiana programu wycieczki - odpada jeden z ciekawszych punktów wycieczki zwiedzanie stolicy (Abu Zabi). Biuro tłumaczy zmianę koniecznością zrobienia testów PCR, za które płacą przecież klienci. Jeszcze miesiąc temu bez takich testów nie można było wylecieć do Dubaju i nikomu w Rainbow to nie przeszkadzało. W zamian biuro proponuje nam 'gówniany" program zastępczy w Dubaju. O zmianie kosztów wycieczki słowa nie ma. Czy ja muszę lecieć do Dubaju aby dowiedzieć się czym jest Islam? Jest wiele prostszych sposobów, a taki wykład jest przewidziany w nowym programie wycieczi.
    Na koniec mam jeszcze jedno pytanie - dlaczego osoby podróżujące samotnie muszą ponosić koszty rezerwacji pokoju dwuosobowego, mimo, że godzą się na dokwaterowanie. Dla samotnego emeryta kwota ponad 800zł to dużo. Skoro biuro nie potrafi lub nie chce znaleźć kogoś na dokwaterowanie nie powinno takimi kosztami obciążać klienta. Podróżując z innymi biurami nie miałem tego problemu. Zdarzało się mi się, że w autokarze miałem dwa miejsca do dyspozycji. W rainbow pewnie musiałbym dopłacić za wolne miejsce, bo przecież chodzi o to, żeby maksymalnie doić frajerów z kasą. Nie bierze się pod uwagę, że podróże kochają rownież ludzie, którzy kosztem różnych wyrzeczeń spełniają swoje marzenia. Liczę, że odezwię się ktoś z uczestników tej wycieczki i wyrazi swoje zdanie.
    Wadyzmiana programu wycieczki
  • ~Miki / 2022-03-21 09:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Meksyk 16 dni objazdówka. Nie polecam!!!!! Zawiedziony jestem tą wycieczką. Biuro nastawione tylko na zarobek wycieczki fakultatywne 3x droższe niż bilety wstępu (przewodniczka mówi że biuro musi na czymś zarabiać) Odwiedzane miejsca to pod turystę i byliśmy prowadzeni i zachęcani do kupowania tam gdzie przedodnik miał z tego prowizję. Jedzenie w hotelach okropne (grupa z innego biura miała duzo lepsze posiłki) Codziennie jajecznica na śniadanie na obiadokolację kurczak i tak codziennie. Można by jeszcze wiele opisywać. Wiem jedno nie dam się skusić na wycieczki z Rainbow.
  • ~Mariusz / 2022-03-13 19:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Mieliśmy okazję być na wyjezdzie z Rainbow w Kenii z rodziną 3-osobową w hotelu Neptune Village Resort&Spa. W pierwszy dzień kiedy wprowadziliśmy się do pokoju miałem zamknięty sejf do którego chciałem schować wszystkie wartościowe rzeczy i portfel w który miałem pieniądze. Miałem zadzwonić na recepcję ale pojawiła się obsługa i Pan jak się tytułował manager od spraw sprzątania otworzył mi sejf kodem serwisowym więc umieściłem wszystko do sejfu podając swój własny kod. W drugo dzień po południu kiedy brałem pieniądze z sejfu zauważyłem brak 100 USD i 4000 tyś szylingów, zgłupiałem sądziłem że będąc zmęczony po podróży i wymieniając kasę w kantorze na lotnisku prawdopodobnie zostałem oszukany, nie ukrywam ze nie policzyłem dokładnie pieniędzy. Minęło kilka dni łącznie 5 wcześniej nie zaglądałem do sejfu do momentu kiedy mieliśmy jechać na safari po otwarciu sejfu byłem przerażony w portfelu brakowało łącznie 900 USD i 100 EUR nie mogłem w to uwierzyć była to kasa do zapłacenia za dwie rodziny za safari. Zadzwoniłem do kolegi który mieszkał z rodziną obok w pokoju żeby sprawdził swój sejf brakowało 500 USD i 10 tyś szylingów. NIe wspomnę że informacją o kradzieży rozniosła się szybko i nie tylko my byliśmy ofiarami złodziejstwa w tym hotelu. Kasę skradziono Polakom na dzień przed wylotem. My byliśmy tam 2 tygodnie. Oczywiście wezwaliśmy Policję i rozpoczęło się śledztwo które do niczego nie doprowadziło. Hotel umył ręce zwlekał z informacjami postępowania, twierdził że dostaniemy oświadczenia z Policji za kilka dni, zwlekali do czasu wyjazdu. Finał był taki że sami pojechaliśmy na Policję i odebraliśmy dokument potwierdzający kradzież. Jeśli chodzi o rezydenta nie zrobił w tym kierunku z zasadzie nic gdyby nie nasza determinacja próbował by wszystko zamieść pod stół, jak manager hotelu. Zgłosiliśmy całe zajście firmie Rainbow po 2 tygodniach dostaliśmy pismo od firmy że generalnie umywają ręce i nie czują się zobowiązani do rozpatrzenia sprawy pozytywnie. Oczywiście pismo jest długie informujące że rekomendują umieszczanie pieniędzy i rzeczy wartościowych do sejfu ale nie mogą ponosić odpowiedzialności za hotel, również nie mogą potwierdzić faktu kwoty jaka znajdowała się w sejfie. Jesteśmy oburzeni sprawdzaliśmy czy takie sytuacje się zdarzały oczywiście że tak i nie byliśmy pierwsi gdzie Rainbow twierdzi że nie było takich zajść. Podobnie mówił rezydent i kiedy pokazaliśmy mu wpisy zdarzeń w tym hotelu zmienił swoje zadanie twierdząc że to było ale już jakiś czas temu. To skandal, podejście do klienta firmy Rainbow, to ostatnio nasz wyjazd z tą firmą ! Nie polecamy !!!
    WadyBrak profesjonalnosci
  • ~Łukasz / 2022-03-08 20:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta jak oferta, niestety przygotowanie merytoryczne pracownicy fatalne. Brak możliwości rozwiązania problemu nawet jak klient chce dopłacić. Odpowiedź na reklamacje w stylu - proszę do nas nie pisać bo i tak nie odpiszemy... nie przystaje do obecnych standardów i jasno mówi o standardach w tej firmie.
    WadyFatalny dział reklamacji. Jak coś pójdzie nie tak, zapomnijcie o współpracy.
  • ~adrian / 2022-03-08 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura,nawet po rezygnacji z powodu nie wystarczającej ilości chętnych (wina biura) problemy z odzyskaniem pieniędzy ,a o informacji dowiesz się się dopiero po wpłaceniu całej należności.Kupować tylko potwierdzone oferty lub skorzystać z innego biura …….
    ZaletyPiękne reklamy
    WadyNie informują klienta przed wpłacenie całości za wycieczkę, że wycieczka może się nie odbyć.
  • ~Katarzyna / 2022-02-28 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat dramat i jeszcze raz dramat. Przestrzegam wszystkich szczegolnie przed biurem z Wroclawia w magnolii. Opryskliwa obsluga, brak wiedzy i kompetencji zrujnowal wyjazd zycia. Nie polecam - najgorsze biuro podrozy w Polsce.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsluga
  • ~Piotr / 2022-02-25 09:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Ogólnie pobyt nieudany. Hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Na stronie biura Rainbow hotel jawił się jako idylliczny z piaszczystą plażą i turkusowym morzem. Parasole i leżaki na plaży oczywiście w cenie. Niestety okazało się, że tej idyllicznej plaży leżą sterty nieuprzątniętych wodorostów i gnijących ryb. Zamiast turkusowej wody w morzu była zupa z gnijącymi wodorostami. Wszystkiego dopełniała wystawiona czerwona flaga. Tak było przez cały nasz pobyt. Niestety nie skorzystaliśmy z kąpieli w morzu. Hotelarz przez cały pobyt nie sprzątał plaży. Kontakt z rezydentem utrudniony. Podobno hotel go nie wpuszczał, ale być może to tylko był wybieg ze strony biura aby nie widzieć stanu w jakim jest plaża. Pozostała infrastruktura hotelu bez zarzutu. Pokoje, jedzenie, obsługa była na wysokim poziomie. Generalnie byliśmy bardzo zawiedzeni pobytem. Po powrocie do Polski złożyliśmy reklamację, którą odrzucono. Biuro mętnie tłumaczyło na początku, że problem z wodorostami jest sezonowy i było to zapisane w umowie. W odpowiedzi podważyliśmy ten zapis, który nie oznaczał jednak, ze plaża miałaby być całkowicie wyłączona z użytku. Panujący na niej smród uniemożliwiał nawet spacer. Odpisali, że dalej stoją na swoim stanowisku i tutaj powołali się na "siłę wyższą". Zabrzmiało to kuriozalnie, ponieważ plaża w sąsiednim hotelu była czysta i wodorosty usunięte. Napisali, że nasze dalsze pisanie nie ma sensu i na dalszą korespondencję nie odpowiedzą. Tak oto biuro Rainbow urządziło nam wczasy za prawie 8 tysięcy za osobę. Nie polecamy tego hotelu. Unikajcie go jak ognia jeśli chcecie się wykąpać i popluskać w morzu Karaibskim. Tam tego nie zrobicie na pewno. Biuro Rainbow wysyła tam swoich klientów w ciemno bez sprawdzenia stanu faktycznego i nie chce ponosić żadnej odpowiedzialności. Interweniowaliśmy w tej sprawie przez rzecznika praw konsumenta, który przyznał nam rację, jednak nie zdecydowaliśmy się na proces sądowy p-ko Rainbow, bo chcemy jak najszybciej zapomnieć o tym koszmarze. Z usług Rainbow nigdy więcej nie skorzystamy.
    Zaletybrak
    Wadyohydna, brudna i śmierdząca plaża i woda w morzu
  • ~Frodo / 2022-02-14 13:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Wykupiona wycieczka do Grecji dla trzech osób prawie dziesięć miesięcy wcześniej z "gwarancją najniższej ceny". Totalna bzdura, nie wierzę już w żadne promocje tego biura. W miesiącu bodajże styczniu przeglądając oferty ujawniłem tą samą ofertę tańszą o kilkaset złotych. Zadzwoniłem do lokalnego biura pytając o instrukcję skąd zostałem odesłany na infolinię. Tam też dostałem wskazówki jak mam postąpić do których się zastosowałem. Zrobiłem screeny ceny i całej oferty. Po przesłaniu niezwłocznie wszystkich zdjęć zaproponowano mi obniżkę ceny o połowę wartości ceny, którą ujawniłem na co się nie zgodziłem. Po licznej korespondencji z biurem w centrali ostatecznie odmówiono mi jakiejkolwiek obniżki twierdząc, że nie ma dat na wszystkich zdjęciach co było żenującym tłumaczeniem. nie miałem już czasu i ochoty kontynuować sporu za kilkaset złotych. Początkowo zaproponowano mi obniżkę, następnie całkiem się z tego wycofano. Strach pomyśleć co byłoby w przypadku poważniejszych problemów, gdzie dla 400 złotych firma nie potrafiła zachować "twarzy" i wywiązać się ze swoich zobowiązań.
  • ~Kasia / 2022-02-13 14:56
    Ocena: 3.67 / 5
    Mogłabym swoją historie z tym biurem opisać ale szkoda czasu. Jednym słowem „nigdy więcej Rainbow”! Sam wycieczka, hotel czy rezydenci na miejscu bez zastrzeżeń natomiast obsługa klienta, stosunek firmy do klienta to porażka. Anulowali mi wyjazd, proponując w zamian praktycznie to samo za cenę 7tys więcej (Kuba,2 tyg), po 3 tyg użerania się z nimi w końcu wróciliśmy do ceny wyjściowej. Zamiast cieszyć się nadchodzącym wyjazdem spędziłam 3 tyg na wymianie maili z pracownikami biura.
    Obecnie chciałam rozszerzyć ubezpieczenie na wyjazd wakacyjny 2022 i oczywiście się nie da, odesłano mnie do ubezpieczyciela Europa do którego nie sposób się dodzwonić. Ostatecznie zrezygnowałam z tej wycieczki tracąc zaliczkę i wybrałam TUI w którym jest profesjonalna obsługa i klient traktowany jest z szacunkiem i z uczciwością czego nie sposób powiedzieć o Rainbow. Z całego serca odradzam to biuro.
  • ~AGNIESZKA / 2022-01-24 10:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy w Omanie w hotelu Wyndham Garden Mirbat. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu: czysty hotel, swietna i usmiechnieta obsługa, bardzo dobre jedzenie, magiczna piaszczysta plaża, duży kompleks basenowy włącznie z jacuzzi i podgrzewana wodą. Zwiedzając Oman wynajętym samochodem rowniez same pozytywne odczucia. Gorąco polecamy.
  • ~Grazyna / 2022-01-22 00:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolona z wyjazdów z biurem Rainbow Tours. Byłam z Nimi na kilkunastu wycieczkach objazdowych po Europie i Świecie. Zawsze mieli sympatycznych, bardzo zaangażowanych i mądrych pilotów. Takich powiedziałabym pasjonatów. Nie pamiętam żadnej wtopy z ich strony. Czasami jacyś maruderzy się znaleźli ale najczęściej większość wycieczki była zgrana i zorganizowana. Bo na objazdy jeżdżą zapaleńcy. Reinbow ma rewelacyjny stosunek usługi do ceny. Chwała Im za to i wielkie brawa.
  • ~darek / 2021-12-28 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamowaliśmy wypożyczony system TGS-sów, który podczas wycieczki nie nadawał się do użytku, chodziło nam o zwrot pieniędzy za ich wypożyczenie. Pani z działu kontroli jakości i reklamacji przysłała nam informację, że pilot wycieczki powiedział, że urządzenia były sprawne. Chociaż na wycieczce pilot deklarował, że zgłosi problem w biurze. Skontaktowaliśmy się później z pilotem, który powiedział, że pracownik biura kłamie. Napisaliśmy do szefa działu kontroli jakości i reklamacji - niestety brak odpowiedzi. Czy kłamstwa, oszustwa i lekceważenie klientów to chleb powszedni biura podróży? Może to nie była jakaś wielka kwota- ale niestety niesmak pozostaje.
    ZaletyBrak
    Wadyoszustwa, kłamstwa, lekceważenie ludzi
  • ~Magdalena / 2021-12-19 20:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy na wycieczce do Zanzibaru z Rainbow tours w terminie 8-16 .12.2021
    Jesteśmy bardzo zadowoleni .
    Wykupiliśmy 2 wycieczki u pana Pawła rezydenta. Rewelacyjny przewodnik z ogromną wiedzą na temat wyspy ,jej mieszkańców oraz ich historii .Czuliśmy się naprawdę zaopiekowani!
  • ~AnJa / 2021-12-10 19:03
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem zaskoczony tym co czytam w opiniach. My z żoną byliśmy na kilku wycieczkach z Rainbow (doliczyłem się dziesięciu, ale chyba coś pominąłem). Nigdy nie mieliśmy powodu do narzekań. Zaznaczam, że było to przed pandemią.
    Ostatnia wycieczka to Panama. Po niej już była pandemia.
  • ~Michał / 2021-12-08 14:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wielu latach bycia klientem w sytuacji kiedy musiałem zrezygnować z wycieczki z przyczyn losowych odmówiono mi możliwości zwrotu pełnej kwoty, lub zakwalifikowania kosztów na inny termin/wycieczkę. Straciłem raptem kilkaset złotych, Rainbow znacznie więcej, bo nie skorzystam już z usług tej firmy (kilka wycieczek rocznie).
    Żeby nie było gorzkich żalów - oferta jak wszędzie, rezydencji zwykle słabi, żeby nie powiedzieć mierni, destynacje fajne, ale nie koniecznie do końca zgodne z opisem. Ot taki kołchoz na przemielenie klienta.
  • ~Agata / 2021-11-24 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Overbooking stosowany. Informacja o braku miejsc w hotelu 8 godzin przed wylotem. Zaplanowano tanszy hotel.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902