strona 17 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Robert / 2022-06-07 16:58
Wykupiliśmy wyjazd 6 miesięcy temu, mamy już urlopy , wpłaciliśmy pełną kwotę .. a na dwa tygodnie przed wyjazdem ta dziadowska firma odwołuje nam imprezę pisząc, że ze „względów operacyjnych” . Z taką arogancją i niepoważnym podchodzeniem do klientów dawno się nie spotkaliśmy. Pewnie upychają jakiś znajomych bo imprezy nie odwołują tylko nas wyrzucają. Rainbow to dno, uważajcie na nich ! -
-
~Teresa / 2022-05-29 16:33
Super wypoczynek 19 o6 2022-26 06 2022w fantastycznym hotelu Ville Otrant.Bardzo dobre warunki zakwaterowania,bogaty szwedzki stół.Hotel przy pięknej ,szerokiej ,piaszczystej plaży,ponadto trzy baseny ,super miejsca do plażowania.Warto wybrać sie na wycieczkę po Czarnogórze. wspaniały przewodnik z wielką swadą przedstawił historię i współczesność Czarnogóry. Zwiedziliśmy Bar ,Budwę, Kotor. ZaletyREZYDENTKA Miranda Kabashi to fantastyczna ,pełna empati,uczynna,prrzyjacielska,pomocna w każdej potrzebie OSOBA.Pierwszy raz na wycieczkach zagranicznych spotkałam tak cudowną pełną sympati osobę ,która jest dla wczasowicza (opiekunką,towarzyszką, prrzyjaciółą).Tacy rezydenci podnoszą poziom usług RAINBOW.WadyWedług mnie brak -
~Karol / 2022-05-29 08:40
Wycieczka wykupiona do Włoch, po pewnym czasie info od Back Office Rainbow że sprawa jest nieaktualna. Sprawa jest zrozumiała, niestety opiekun a zarazem osoba która nalegała na finalizacje wycieczki na dzień dzisiejszy ma to w głębokim poważaniu. Kontakt z zerowy. Po latach owocnej współpracy z Raindbow niestety zmieniam zdanie. Zaletyprzy zakupie produktu wydają się być w miarę uprzejmiWadybiorąc pod uwagę konsultantów z przed roku lub dwóch było ok, teraz wszyscy muszą się poradzić, muszą dopytać albo sprawdzić info odnośnie pytania które jest na stronie firmy. Taki poziom niestety. -
~Emilia / 2022-05-25 03:28
Wycieczkę objazdową wykupiłam w grudniu 2021 z wyjazdem z Rzeszowa , wyjazd miał się odbyć 26 maja 2022, w międzyczasie kilka razy kontaktowałam się z biurem aby upewnić się, że wyjazd na 100% odbędzie się z wybranego i opłaconego miejsca - za każdym razem byłam uspokajana że TAK, na pewno wycieczka odbędzie się z Rzeszowa. Finalnie na tydzień przed wyjazdem dowiedziałam się SMSem - co jest dla mnie skandaliczne, że biuro o tak ważnych informacjach tchórzliwie donosi SMSem zamiast powiadomić o tym telefonicznie poprzez konsultanta/opiekuna, że wyjazdu z jednak Rzeszowa nie będzie i muszę sobie na własną rękę dojechać do Krakowa.
Musiałam odwołać wycieczkę, bo wyjazd z Krakowa mi nie odpowiadał.
Kontakt emailowy z BOK jest fatalny - jak dobrze pójdzie, to odpisują raz na 24 godziny i tak przez 3 dni szarpałam się o zwrot kwoty za wycieczkę, po czym okazało się że dostałam zwrot ale BEZ ZALICZKI - co znowu skutkowało wymianą emaili z nieogarniętym BOK. Kiedyś uważałam Raibow za dobre biuro, ale teraz jest to cyrk z niekompetentnymi pracownikami.ZaletyBRAKWadySAME WADY -
~Kristo / 2022-05-24 17:55
Sycylia Light
Wspaniała wycieczka w fajnej cenie - nie dla mnie , biuro Tęczowe super proponują wycieczki zastępcze, później zastępcze od zastępczych, wrażenia super , adrenalina i stres na bardzo wysokim poziomie!
Zakupiłem wycieczkę Sycylia Light , która została odwołana około miesiąc przed wyjazdem, zaproponowano zastępczą taką samą tylko w innym terminie tydzień później. Zastępczą odwołano zaproponowano zastępczą od zastępczej do Turcji tam gdzie nie chciałem jechać.
Po co ten cały zabieg ? Od pierwszej odwołanej wycieczki posiadałem gwarancję ceny z dnia zakupu, fajnie, uczciwie, mogłem wybrać dowolną wycieczkę z dnia zakupu. Tak też uczyniłem, (po drugiej odwołanej) - ale cena została naliczona z dnia zamówienia drugiej imprezy zastępczej - czyli prawie dwukrotnie drożej ! to ,że pierwsza była odwołana to się nie liczyło ?!
Reasumując bo można się pogubić. Ceny poszły do góry , wszystko podrożało, biuro zrobiło taki myk żebym nie jechał na wycieczkę albo dużo drożej za nią zapłacił. Dlaczego odwoływane są wycieczki zastępcze ? nie wiadomo, ktoś może powiedzieć że jest to specjalnie zaplanowanie działanie, żeby zarobić jak najwięcej, klient się nie liczy to że stały to co z tego, przyjdzie następny nieświadomy z marzeniami o urlopie , oczywiście nikomu tego nie życzę.
W ten sposób zostałem bez wycieczki i bez pieniędzy, bo przecież trzeba czekać na zwrot 14 dni ! urlop tuż tuż co robić. Trzeba zdobyć szybko nową forsę i szukać szczęścia w innym biurze. Może się uda. Oczywiście pracownicy biura nie odpisali dlaczego tak się stało, jak klient chce niech się odwołuje, pisemnie bo na e-mail nie można. Tak też zakończyłem karierę z biurem Tęczowym , bardzo się wy -light -owałem , wycieczka light do czegoś nazwa zobowiązuje...
Zalety
nie maWadynie ma zalet -
~Aga / 2022-05-23 10:07
Jak można zepsuć wakacje? Wykupić urlop z biurem Rainbow. Dokonałam rezerwacji w lutym – wyjazd na Dominikanę, wpłaciłam zaliczkę, zarezerwowałam urlop w pracy i czekałam na wymarzone wakacje. Dopłaciłam resztę kwoty na miesiąc przed zaplanowaną wycieczką (przypomnienie sms-em oraz mailem o terminie wpłaty). Dzwoniłam również do biura, żeby upewnić się, że wszystko jest w porządku.
Jakie było moje rozczarowanie, gdy po dokonaniu wpłaty, tego samego dnia dostałam informację, że wycieczka nie dojdzie do skutku z powodu zbyt małej liczby chętnych na powyższą imprezę. Oczywiście opcja anulowania imprezy jest opisana w regulaminie, więc niby wszystko zgodnie z umową, ale niesmak pozostaje. W zamian propozycja imprez zastępczych: Turcja, Egipt. Czy to jest to samo, co Dominikana pozostawiam do oceny czytających moją opinię. Dla mnie to nie jest żadna opcja zastępcza, dlatego też anulowałam umowę (jedyny plus pieniądze zostały mi bardzo szybko zwrócone).
Jednak, co z tego. Na 4 tygodnie przed zaplanowanym urlopem trudno jest w tych samych pieniądzach otrzymać podobne świadczenie. Oferty z innymi biurami podróży są obecnie 2 x droższe. Bilety lotnicze na własną rękę też są bardzo drogie, a urlop muszę wykorzystać w zaplanowanym terminie, bo nie mogę go już zmienić. Tym samym Rainbow jednym swoim mailem zepsuł mi wakacje. O tyle dziwne, że loty na Dominikanę są oblegane, więc aż dziwne się wydaje, że biuro nie zebrało chętnych na zaplanowaną imprezę.
Wakacje zepsute, rozczarowanie pozostaje.
-
~KPMD / 2022-05-18 18:29
Wakacje wykupione we wrześniu 2021. Główne kryteria? Cena, pokój rodzinny, wylot z Bydgoszczy (dla tego lotu wybraliśmy droższy, późniejszy termin) . 2 tyg przed wylotem mail - loty z Bydgoszczy odwołane. Możemy sobie wybrać Poznań, Gdańsk lub Warszawę. Tylko za Warszawę jest zniżka 300zl. Konsultacja z opiekunem wycieczki, tłumaczę, że wina po ich stronie i że oczekuje zniżki również w przypadku wylotu z Poznania. Zniżki nie ma, ale miejsc w Poznaniu też nie. To proszę Gdańsk. W Gdańsku 2 miejsca, ale nas jest 4. Czekają, może się coś z rezerwacji zwolni. W skrócie zmusili nas do Warszawy (po co wgl wybór?!). Super. Warszawa wylatuje 23:45. Kpina, bo tracę w całości jeden dzień w zasadzie przyjeżdżając do hotelu po 10 (równie dobrze nie muszą płacić za jedną dobę). Za to w dniu wylotu, kiedy pokój by się przydał (wylot też w godzinach nocnych lub wczesnoporannych) nie będzie. I w zasadzie nic się nie da zrobić i mamy sobie radzić sami. Postawa biura i obsługi bezczelna, bo w zasadzie nie zrobili nic, tylko przerzucili problem na klienta. Wydawało mi się, że między innymi dlatego korzysta się z biur podróży, żeby ryzyko (i ewentualne konsekwencje) brał na siebie operator. Tu jednak wyszło na to, że Rainbow ogranicza się do wykupienia lotu (nieskutecznie) i hotelu. Znaleźliśmy opcje, że przy wyjeździe w niedzielę godziny byłyby nieco bardziej sympatyczne (podróż z dwójką małych dzieci). Jednak Rainbow uważa, że w takim układzie należy im się dopłata (różnica o 3 dni...). Niestety do przeliczenia potrzeba centrali. A centrala w zasadzie niedostępna. Totalna kpina. Jedyna dobra rzecz to szybki zwrot całości wpłaty. Niemniej to już nie są te same pieniądze w dobie szalejącej inflacji. W skrócie: skredytowałam rainbow i w zamian dostałam masę nerwów i brak wycieczki. WadyRainbow ogranicza się do pośrednika w załatwianiu hotelu i lotu, obie rzeczy robiąc nieskutecznie. -
~Ewa / 2022-05-17 22:36
Podobna sytuacja jak nizej: wakacje kupione w sierpniu 2021 z wyjazdem na czerwiec 22. Nadszedl dzien doplaty, zadzwonilam do biury z prosba o informacje o godzinach odlotu z Gdanska - "wkrotce sie pojawia". Na drugi dzien anulacja trasy i przeniesienie do Poznania. Zgodzilam sie, bo bardzo zalezy nam na tej podrozy. Dostalam umowe ze zmieniona trasa i... ze zmienionym standardem wyzywienia! Napisalam do opiekuna z prosba o poprawe (zakladalam, ze to zwykle przeoczenie), brak odpowiedzi przez 10 dni. Dzwonilam dwukrotnie; 1. blad serwerow i jest to poprawiane, 2. wkrotce pani dostanie umowe. Nic z tych rzeczy sie nie zdarzylo. Dzis napisalam kolejny raz i odpowiedz taka, ze Pani opiekun podrozy sprawdza, ile kosztuje doplata do all in i czy w ogole jest dostepna w tym hotelu (oczywiscie, ze jest, moi znajomi zamowili ten hotel w takiej samej opcji tylko juz dwa razy drozej w duzo pozniejszym terminie z poznania bezposrednio i u nich nic sie nie zmienilo). Przeslalam poprzednia umowe z allin i brak odpowiedzi. Hotel w miedzyczasie zniknal z ich oferty na stronie. Wykonalam telefon, bo oczywiscie opiekuni podrozy sami sie nie skontaktuja, nadal brak informacji, a wyjazd za 2 tygodnie - "skontaktujemy sie z prezesem". Nikt nie wie, co sie dzieje. Kpina. ZaletybrakWadyjak wyzej -
-
~Anna / 2022-05-17 13:18
Witam nabitych w butelkę tak ja ja przez wspaniałe biuro Rainbow. Jestem w sytuacji jak duża część Klientów tego biura. Na miesiąc przed planowanym wylotem dowiedziałam się, że nie ma wystarczającej ilości osób i zaproponowano mi wylot z Katowic z kuriozalną zniżka na waciki 250 pln na 2 osoby dorosłe i dziecko. Za ta kwotę musze dojechać z Gdańska w obie strony i poświęcić dodatkowe 2 dni urlopu tylko na przejazd. Rezerwacji dokonałam w październiku ubiegłego roku tylko ze względu na wylot z Gdańska, ponieważ taka oferta dostępna była w Raibow. Czuję sie zwyczajnie oszukana. Nie polecam chyba tylko last minute jak będą znane szczegóły oferty.
W sumie to mam szczęście bo mogli mi w zamian zaproponować Bułgarię .ZaletyJeszcze nie wiem, jak wrócę to napiszę.Wadyjak kupowanie kota w worku -
~Rozczarowany / 2022-05-13 21:13
Wycieczka zakupiona w październiku 2021, teraz na miesiąc przed wylotem odwołali mój termin z powodu braku chętnych na kierunek. To dziwne, bo wszędzie w internecie są informacje, że jest to olegana przez Polaków destynacja w tym roku. Zaproponowali inny termin, tyle że nie ma wtedy miejsc! Paranoja. Teraz mają mi przeliczyć cenę na wylot 4 dni później czuje, że będą chcieli mnie przerobić na kasę. Zaletyżadnych -
~Oszukany / 2022-05-13 15:40
Przestrzegam przed tym biurem, rezerwacja i przedpłata październik 2021, wyjazd wykupiony na czerwiec 2022. W maju dopłata do 100 % ceny. Tydzień po płatności informacja, że wyjazd się nie odbędzie. Teraz czekam aż łaskawie zwrócą wpłacone środki. Słów brak. Nie chcę mówić, że to piramida finansowa bo to spółka akcyjna i chyba jest nas nimi jakiś nadzór finansowy, ale po co żądali dopłaty skoro wiedzieli, że wyjazdu nie będzie?? A moje środki na ich rachunku w obrocie? Wyjazd planowałem z dużym wyprzedzeniem bo miał być uwieńczeniem okrągłego jubileuszu. Wyszło masakrycznie!! Firma niepoważna, niesolidna, zatrudniająca osoby albo niekompetentne albo nierozgarnięte. Nie wiem które określenie bardziej pasuje….. Nie dajcie się im naciągnąć i nic u nich nie kupujcie !! ZaletyŻadnychWadyNie chce używać inwektyw choć powinienem!!!! -
~Ewcia / 2022-05-13 13:05
Zarezerwowane wakacje w ubiegłym roku, dopłatę przytulili i zero kontaktu, dopiero sama sprawdzając rezerwację w panelu klienta okazało się że takowej niema. Jakież moje zdziwienie, zadzwoniłam do biura obsługi a oni zaproponowali mi skrócenie wyjazdu z 11 dni na 7 i zwrot 500 złotych lub te 11 dni ale muszę dopłacić 3 tysiące złotych za osobę. OMIJACIE TO BIURO Z DALEKA SMIERDZI OSZUSTWEM GDZIE SPRZEDAJĄ POBYTY KTÓRYCH NIE MAJĄ ZAREZERWOWANYCH. A miała to być nasza srebrna rocznica ślubu. ZaletybrakWadyoszustwo -
~DAREK / 2022-05-11 20:13
Witam.Chęć zysku ponad wszystko.Za nic ma się klientów którzy rezerwowali wycieczki w ubiegłym roku.1.Przesunięcie terminu.2-zmiana lotniska z Katowic na Warszawę.3-rezerwowałem objazd + wypoczynek,informacja z biura że nie ma możliwości przedłużenia pobytu.Efekt końcowy rezygnacja z wyjazdu,a biuro się cieszy gdyż obecne oferty na ten sam kierunek są o kilka stówek wyższe.Znajomi sytuacja podobna jednakże to tylko dotyczyło przesunięcia terminu-kierunek Turcja.Zastanawiałem się nad ofertą zamienną-taka była również propozycja biura jednakże przeliczenie ceny podobno z dnia rezerwowania mojej oferty w ubiegłym roku było wyższe co najmniej o 30% więc podziękowałem.Analiza możliwości wyjazdu we własnym zakresie kierunek Albania podwyżka oferty za pobyt średnio o 400-500zł.Analizowałem oferty w ubiegłym tygodniu i w dniu dzisiejszym tj.1105 2022r.A podobno małą łyżeczką też można się najeść-nie dotyczy biura RAINBOW TOURS. -
~Bodzio / 2022-05-09 22:44
Wrzesien 2021 rezerwacja hotelu Titanic Delux Bodrum.Po wpłacie całej kwoty 26.04.2022 nagle okazuje się że niestety nie polecimy do Titanica( o braku podpisania kontraktu biura Rainbow z hotelem Titanic dowiedzieliśmy się dzwoniąc bezpośrednio do hotelu-ale mimo to oferta hotelu była do samego końca).Firma Rainbow kolejny raz oferuje hotele z którymi nie ma podpisanej umowy,a następnie oferuje hotel o dużo niższym standarcie ,przeliczając wartość wycieczki nie z dnia rezerwacji jaka była we wrześniu tylko z cen majowych(biuro podróży powinno w takim przypadku zaproponować hotel o standarcie takim samym jak rezerwowany).Czujemy się po raz kolejny oszukani przez biuro Rainbow i dlatego nie polecamy go nikomu. ZaletyNiestety przy tym biurze brak.WadyCała obsługa klienta. -
~An / 2022-05-07 17:16
Masakra. Hotel totalna porażka, brak higieny.
Przewodnicy okropniZaletyBrakWadyDosłownie wszystko inaczej niż na ofercie -
~Iwa / 2022-05-04 17:54
Brak kontaktu z klientem, wszystkie informacje dotyczące wycieczki trzeba wyciągać siła wielokrotnie dzwoniąc do biura a Pani i tak nie była zorientowana. Na 4 dni przed wyjazdem zmiana hotelu bo wybrany przez nas nieczynny.po przybyciu do miejscowości okazało się że nasz pierwotny hotel działa i ma gosci.Wymeldowanie i transfer na lotnisko o godz 1 w nocy. Pani rezydent to kompletne dno bez wiedzy i przygotowania. -
-
~Kaszbi / 2022-05-03 15:12
Całkowity brak profesjonalizmu.Aplukacja biura to jakieś nieporozumienie.na stronie pokazuje błędne informację.Po interwencji u konsultanta otrzymałem szybką odpowiedź,, tak często jest z aplikacją" ZaletyBrak zalet moim zdaniem biuro w czołówce najgorszych biur.WadyKlient jest zauważalny do chwili wpłacenia należności za imprezę.Pozniej już się nie liczy. -
~A / 2022-04-29 19:57
Wykupiłem wycieczkę w hotelu Steigenberger Pure Lifestyle w październiku 2021 z bezpośrednim połączeniem Warszawa-Hurghada z zakwaterowaniem w apartamencie z jacuzzi (wylot mam w dniu 01.05.2022.). Ale niestety Rainbow zepsuło mi wakacje już przed ich rozpoczęciem zmieniając lot z połączenia bezpośredniego na połączenie z międzylądowaniem w Katowicach ( gdzie każdy start i lądowanie jest dla mnie stresem już nie mówiąc o prawie dwu godzinnym dłuższym siedzeniu w samolocie) ale to jest jeszcze nic w porównaniu ze zmianą zakwaterowania (4 dni przed wylotem) z apartamentu z jacuzzi 55m2 i tarasem, na pokój którego nawet nie było w ofercie organizatora (Rainbow) tj. na apartament standard 27 m2 bez tarasu proponując zwrot 100 pln za osobę ( i oczywiście nie za dobę tylko za cały pobyt 7 noclegów). ŻENADA !!!!!!!!!!!!!!!!! -
~JADWIGA / 2022-04-21 16:13
Ja Lake View w Dubaju to super nowoczesny hotel, obsługa przemiła, zawsze uśmiechnęta, służąca pomocą. Kuchnoa smaczna, różnorodna. Pani Monika wspaniała rezydentka, poinformuje, doradzi w każdej sprawie. Hotel godny polecenia również dla rodzin z dziećmi. Pobyt uważam za udany. JADWIGA ŁÓDŻ ZaletyPołożenie hotelu sprzyja wypoczynkowi w ciszy i spokoju.WadyNie posiada -
~Zawiedziona / 2022-04-20 17:26
Biuro odwołuje wycieczki pod pretekstem zbyt małej ilości chętnych co nie jest prawdą. Wycieczki w sprzedaży nie oferuje już od ponad 1.5 miesiąca przed jej trwaniem - brak ofert na stronie biura - gdyby była sprzedawałaby się dalej. A odwołanie ma miejsce na 1 miesiąc przed wycieczką gdy już wpłacona całość. Wzrosły ceny i to.jest prawdziwy powód- Ci co mieli wykupione gwarancje ceny to trzeba było się ich pozbyc - tylko taki wniosek mozna wysnuc
strona 17 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »