Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 529 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.55
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wili / 2022-06-30 14:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Opiekun mojej wycieczki z ramienia Rainbow- Pan Michał Si... nie dość ,że uprzejmy miły i pomocny w trakcie formalności dotyczących wyjazdu( co może tak nie dziwi), to jeszcze w momencie gdy musiałem zrezygnować w trybie pilnym z wycieczki Jego postawa pozostała taka sama. Mimo ,iż widział , że jestem zmuszony brać wycieczkę z konkurencyjnego biura, szybko i miło załatwił wszystkie formalności ,łącznie ze zwrotem wpłaconej zaliczki.
    Pełna kultura i profeska.
    Na pewno w przyszłości wrócę do Rainbow.
  • ~Paweł / 2022-06-27 10:55
    Ocena: 2.67 / 5
    CZAS NA BAŁKANY
    4 – 13 czerwca 2022 r.
    CZAS NA BAŁKANY
    4 – 13 czerwca 2022 r.
    Do wycieczki objazdowej „Czas na Bałkany”, 4 – 13 czerwca 2022 r. przygotowywałem się od 10 maja. W biurach Rainbow Tours S.A próbowałem uzyskać szczegółową informację o programie wycieczki. Okazało się to niemożliwe! Informacje stanowią tajemnicę pilnie strzeżoną przez pracowników biur, którzy odsyłają do pilota lub kierują do tzw. produkcji; generują odpowiedzi sprowadzające się do: mam brać, co mi dają i nie zadawać pytań. Profesjonalna i kulturalna obsługa to, przede wszystkim uprzejma wyrozumiałość. Zła to brak klienta, wpływów za świadczone usługi, od których zależy „być, albo nie być” Rainbow Tours S. A. – nie wspomnę o miejscach pracy.
    W programie wycieczki wszystkie informacje są ramowe. Brak szczegółów o: całodziennym zbieranie po Polsce klientów; postojach na stacjach benzynowych, itd.; zakwaterowaniu – miejsce i hotele! (Można zaakceptować odpowiedź biura, że 10 maja nie wiadome są jeszcze miejscowości i nazwy hoteli. Natomiast nikt mnie nie przekona, że na tydzień przed wyjazdem nie ma takiej wiedzy. Była i jest!)
    Skorzystałem z oferty pomimo wątpliwości. Gdybym posiadał dokładną informację, przeanalizowałbym ją i zastanowił się, czy jechać. Jak postąpiliby inni…?
    Tyle wstępu. Poniżej konkretne uwagi i sugestie.
    PROGRAM:
    1. Po prawie dobowej podróży i noclegu w autokarze, Rainbow Tours S.A, dalej RAINBOW zaprogramowało na 06:00 z minutami, godzinny postój na stacji benzynowej
    w serbskim Horgoš. Na stacji posadzki toalety zalane moczem, sedesy w jeszcze gorszym stanie, pokryte fekaliami. Wokół stacji brud po niesprzątniętej nocy. Na brudnych stolikach RAINBOW przewidziało śniadania (Sic!). O 08:00 spotkanie z lokalnym przewodnikiem w Belgradzie
    i zwiedzania stolicy Serbii, które zakończyło się po 11:00. Następnie półtoragodzinny czas wolny.
    Twierdzę, iż tę część programu ułożył absolutnie niekompetentny pracownik lub współpracownik RAINBOW. Ignorant, który w „nagrodę” winien przy każdym wyjeździe odbyć tę trasę!
    Ewidentnie należało zaplanować miejsce – po stronie serbskiej – na postój z możliwością krótkiej osobistej higieny i spożycia normalnego śniadania; jednym słowem, przygotowania się do zwiedzania Belgradu. Zwiedzanie rozpocząć o 10:00 i zakończyć 13:00. Przewidzieć czas wolny,
    z możliwością zjedzenia obiadu. Opuścić serbską stolicę o 16:00 i dotrzeć do hotelu „Grosz” około 18:00. Byłby to logiczne także, że względu na to, że hotel położony jest na obrzeżach szarej miejscowości Leskovac nie oferującej żadnych atrakcji.
    2. Dzień VII, 10 czerwca. NAJCIEKAWSZA CZĘŚĆ PROGRAMU – niestety zaprogramowana tak, aby nie poznać lub dosłownie „liznąć” malowniczą, nadmorską trasę wzdłuż Adriatyku, z takimi perełkami, jak Kotor, Dubrownik, Trogir, Rovinj, czy Piran.
    Na dni 9, 10 i 11 czerwca „programatorzy” RAINBOW przewidzieli godzinę na zwiedzanie miast znajdujących się na liście Światowego Dziedzictwa UNESCO, ponad godzinę na czas wolny,
    a resztę czasu na „śmiganie” autobusem po doskonałej infrastrukturze drogowej Chorwacji.
    W ciągu trzech dni przemierzyliśmy prawie 1/3 część całej trasy wycieczkowej (Sic!).
    Korzystniej pod każdym względem byłoby – zwiedzanie, przejazdy i wypoczynek – ten trzydniowy program podzielić na dwa bloki w zamian fakultatywnej wycieczki w Dzień V, 8 czerwca, nad Jez. Prespańskie i Bitolę niewątpliwie niestanowiącego wartości dodanej programu „Czas na Bałkany”.
    LOGISTYKA:
    3. W hotelu „Grosz”, w pokoju o rozmiarach poniżej 10 m², wyposażonym w 2. łóżka (byłem sam), wypełnionym dwoma szafami i małym stolikiem; po rozłożeniu walizki przejście
    z pokoju do łazienki wymagało przeskakiwania tej ostatniej. Cały pokój był lub sprawiał wrażenie remontowanego: łazienka już wykończona, a pokój jeszcze nie – na progu łączącym łazienkę
    z pokojem widoczny beton, niezasłonięty wykładziną tymczasowo go pokrywającą. Cena noclegu 2390 dinara serbskiego, czyli około 100, -PLN, wg booking 107,-.
    4. Położony na brzegu jeziora Ochrydzkiego hotel „Biser” w Kalishta – około 20 km od Ochrydy – splendor lat swojej świetności zakończył w XX wieku. Zachował wyłącznie położenie i rozmach, z jakim został zbudowany. Nie zasługuje na 3*! Najgorsze były ręczniki –
    i to po ich wymianie (mam zdjęcia):
    Szczytem bezczelności właścicieli hotelu była obiadokolacja Dzień V, 8 czerwca: dzień wcześniej część grupy skorzystała z możliwości zamiany obiadokolacji z mięsnej na rybną. Jako, że ryba była smaczna, o identyczną zamianę, już o kilka osób więcej, poprosiła na wyżej wspomniany dzień. Otrzymaliśmy rybę, ale była to połowa tej z Dzień IV, 7 czerwca, mocno przypaloną. Na ten fakt zwrócono uwagę przewodnikowi/pilotowi wycieczki. Po interwencji kelnerzy donieśli drugą połowę jeszcze mocniej przypalonej ryby (Sic!).
    5. Umieszczenie uczestników wycieczki, na ostatni przed powrotem do Polski nocleg,
    w ośrodku turystycznym (TURISTIČO NASELJE) Uvala Scott w Kraljevica, pamiętającym czasy socjalistycznej Jugosławii (patrz zdjęcia łazienki i mebli) było kpiną! (Czy pracownik RAINBOW, który zaprogramował ten hotel, widział obiekt?) Podanie przez gospodarzy na obiadokolację „zimnych, niedojedzonych resztek z pańskiego stołu” po przyjeździe grupy do ośrodka tuż przed 21:00, zakrawało na naśmiewanie się z klientów RAINBOW!
    PODSUMOWANIE:
    1. Treść wycieczki była niezmiernie interesująca. To z pewnością zasługa przewodnika/ pilota pana Macieja Majczyka i przewodników lokalnych.
    2. Autobus był wygodny i komfortowy. Obaj kierowcy doskonali profesjonaliści i życzliwi.
    3. Logistyka krytyczna i beznadziejna – przygotowana przez niekompetentnych ignorantów.
    4. Dwa hotele nie powinny znaleźć się na liście noclegów.
    5. Sugerowane zmiany nie generują wysokich kosztów; dodatkowo: 1. miejsce na śniadanie po stronie serbskiej, 1. dodatkowy nocleg typu hotel „Šars” w Dobrej Wodzie, 1. miejsce na obiadokolację po stronie słoweńskiej przed wyjazdem do Polski, z możliwością przygotowania się do podróży zapewniałby wysoką atrakcję wycieczki, spokój, bezpieczeństwo i relaks – luz.


  • ~Małgorzata / 2022-06-26 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną w Warszawie. Wycieczka w Portugalii, 25 czerwca 2022, z rejonu Algarve do Lizbony, którą BARDZO odradzamy.Nie mogliśmy z niej zrezygnować gdyż o zbiórce , o godz. 6.10, zostaliśmy poinformowani SMS przez rezydentkę o godz. 13.51, a rezygnacja jest możliwa albo dzień (24 h) przed albo z ważnego powodu np. choroby.....ponieważ nie spełnialiśmy tych wymogów a nie chcieliśmy stracić 150 EURO to wstaliśmy skoro świt, poszliśmy na przystanek (miejsce zbiórki) i się zaczęło.......Przez 1,5 godziny autobus zbierał pozostałych chętnych z innych hoteli..., pózniej zatrzymał się i czekaliśmy ca 20 minut na inny autobus , który zebrał chętnych z innych hoteli i do którego się przesiedliśmy.Odległość do Lizbony to około 300km więc jechaliśmy z tego przesiadkowego punktu 4,5 godziny mniej więcej.W Lizbonie byliśmy około 12.00, z pilotką zrobiliśmy spacer po centrum; deptak, place, pomniki, fontanny wszystko po drodze ...Co zajęło około 2 godziny i 2 godziny pozostało czasu wolnego.Niczego przez te 2 godziny nie daje się zobaczyć, po pierwsze są tłumy turystów, po drugie trzeba cokolwiek zjeść, więc czasu na muzeum, ogród botaniczny itp...kompletnie NIE MA. Dla nas ta wycieczka to totalna porażka.Oczywiście parę fotek można pstryknąć jak najbardziej.Zbiórka na powrót o 16.00, jazda kilka godzin, przesiadka do innego autobusu i przeszło 1 godz. rozwożenie po hotelach. W Hotelu byliśmy o 20.30. To co zarzucamy RB to jest brak dokładnego opisu wycieczki a priori, gdybyśmy taki plan wycieczki mieli to NIGDY na tak zorganizowaną wycieczkę byśmy NIE pojechali. Szkoda czasu i pieniędzy.
  • ~Jarek / 2022-06-22 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam Rainbow.
    Kupiliśmy wycieczkę która została potem odwołana. Mieliśmy otrzymać zwrot wpłaconych pieniędzy do 14 dni (pomijam fakt, że czemu mam aż tyle czekać na zwrot moich pieniędzy). Po 14 dniach pieniądze nie wpłyneły na konto, zadzwoniłem na infolinę. Rozmowa najpierw z konsultatką (bardzo nieuprzejmą) potem na moje żądanie rozmowy z przełożnym lub opiekunem kierunku zostałem przełączony do opiekuna.
    Pani bardzo nieuprzejma, momentami wręcz opryskliwa stwierdziła że nic nie wie o zwrocie kazała napisac maila z wnioskiem o zwrot - przez telefon nie przyjmuje ( informacja o tym że chcemy zwrotu została przekazana zarówno mailem a potem na infolini w dniu anulowania).
    Teraz przyszedł kolejny mail .... "wypłaty są realizowane w ciągu 14 dni".

    Efekt, wycieczka niedoszła do skutku a ja od ponad 3 tygodni proszę sie o zwrot moich pieniędzy. Wygląda to albo na chamskie i bezczelne naciąganie ludzi albo Rainbow ma problemy z płynnością finansową - nie bardzo widzę inne wytłumaczenie tej sytuacji.
    Chyba zostaje już tylko droga prawna, powoli tracę nadzieję na odzyskanie pieniędzy w 'normalny" sposób.
  • ~Zawiedziona / 2022-06-22 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura. Polecieliśmy do Grecji z all in. Jako, ze lot powrotny mamy późno (o 20:30) z transferem z hotelu na lotnisko o 16, to zapytałam jak to rozwiążą. Powiedzieli nam, że będziemy mogli korzystać z jedzenia i innych wygód do czasu transferu. Jakie było nasze zaskoczenie, kiedy oddając klucze o 10 (mieliśmy do 11 pokój) powiedziano nam, ze musza przeciąć opaski i nic nie dostaniemy, ale możemy sobie siedzieć nad basenem. Zero wcześniejszej informacji na ten temat. Oszustwo i wprowadzanie klienta w błąd. Teraz do wylotu, który mamy o godzinie 20:30 mamy siedzieć o suchym pysku albo sobie coś kupić. Wstyd!!!!
  • ~bh / 2022-06-19 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    komunikacyjna amatorszczyzna; 16 czerwca 2022 w salonie w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu poprosiłem panią o połączenie wycieczki objazdowej z pobytem i przesłanie oferty. Pani obiecując kontakt wzięła adres e-mail oraz nr telefonu i na tym się zakończyły kontakty.
  • ~Gusua / 2022-06-18 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam stanowczo to biuro. Zatrudnia niekompetentne osoby, nie nadające się do pracy z klientem. Niemiła, opryskliwa Pani w punkcie obsługi biura na lotnisku Ławica w Poznaniu w dniu 18.06.2022 r. o godz. 8:30 nie udzieliła odpowiedzi na proste pytanie. Nie bo nie. Usłyszałam, że są aplikacje, czat,telefon, sms i mam sobie dzwonić, pisać, co wolę... Jak dla mnie Pani do zwolnienia i na taśmę produkcyjną z dala od ludzi...
    ZaletyOpryskliwość pracowników sprawia, że nawet nazwa biura nie jest zaletą, choć powinna kojarzyć się dobrze... Zakręt brak!!!
    WadyNiemili, opryskliwi, niepomocni pracownicy!!!!
  • ~Mirek / 2022-06-16 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    W naszym przypadku podobnie, biuro odwołało wycieczkę do Peru z"przyczyn operacyjnych". Wycieczkę opłaciliśmy a termin był potwierdzony. Urlop spędzimy w domu, nie dostaliśmy zwrotu pieniędzy. Na inforlini mówią, ze trzeba czekać.
    Co ciekawe konsultantka zapytała: "czy chce pan zrezygnować z wyjazdu ?", ja na to, "jak mogę zrezygnować skoro to Państwo odwołaliście wycieczkę ?" a pani na to "w takim razie musi pan czekać na zwrot, zwykle trwa to około 14 dni choć czasem bywa dłużej"
    Tak się zastanawiam, czy gdybym powiedział, tak, chcę zrezygnować to otrzymałbym kwotę pomniejszona o procent wynikający z umowy?" Czyżby próba oszukania ?
    Wiem jedno, nigdy więcej Rainbow i każdemu będę odradzał.
    Zaletybrak
    Wadyniewywiązanie się z umowy, długie czekanie na zwrot pieniędzy ( co najmniej 14 dni - jeszcze ich nie dostałem )
    próba oszustwa?
  • ~Jarek / 2022-06-15 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nie korzystajcie z tego biura. # lata temu zrobiłem rezerwacją wczasów w Grecji na rok wcześniej z wylotem z Rzeszowa, tydzień przed zmienili mi lot na katowice a później covid więc zaproponowali zwrot części kosztów z rezygnacji wycieczki albo zmiana terminu. Żeby nie stracić pieniędzy zdecydowałem się na zmianę terminu i miejsca więc wybrałem Turcję za rok. Pojechałem wczasy udane ale ze strony biura nic a nic, pani rezydent pojawiła sie na lotnisku na 3 min zostawiła nr. telefonu i ślad po niej zaginął. W tym roku zapragnąłem znowu Grecję i z tym samym biurem. Rezerwację dokonałem rok wcześniej z wylotem 22 czerwca 2022 z Katowic o godz. 12, Miesiąc przed przyszła informacja że wylot zmienili na 18, OK zaakceptowałem, tydzień przed wylotem jak walizki spakowane przychodzi informacja że hotelu który wybraliśmy nie zapłacą bo drogo , i proponują zastępczy bungalow na krańcu świata lub rezygnację ze zwrotem całości wpłaconych pieniędzy po 14 dniach. Wycieczka zapłacona dla 4 osób za 12000 zł a ja mam czekać 2 tygodnie na zwrot pieniędzy. Urlopy wszyscy pobrali pieniądze wpłacone a ja mam szukać sobie wycieczki i zapłacić z kredytu bo jak inaczej skoro oni mają moje 12000 zł. NIE POLECAM KUPOWAĆ WCZEŚNIEJ ANI KOŻYSTAĆ Z TEGO BIURA PODRÓŻY.
    WadyBiuro podróży
  • ~Oszukany / 2022-06-13 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakich czasów doczekaliśmy się, że patologiczna chęć zysku przez nieuczciwych tzw. przedsiębiorców z różnych branż gospodarki (tutaj chodzi o biuro "R") z celowym pokrzywdzeniem swoich klientów jest ważniejsza niż przyzwoitość i honor, oraz zasada dotrzymywania ustalonych pisanych umów. Ale to trzeba być takim człowiekiem chociaż to za duże słowo wobec tych decyzyjnych z biura R, którzy nakazują swoim podwładnym z BOK do wciskania klientom nieprawdziwych informacji.
    Działania biura nadają się do złożenia zawiadomienia do prokuratury o podejrzeniu popełnienia celowego oszustwa.
    Przyjmują opłaty rezerwacyjne oraz pełne wpłaty za imprezy turystyczne a potem na krótko przed wylotem anulują imprezę przedstawiając zamiennie inną ofertę o dużo gorszym standardzie w cenie z umowy, lub inną do wyboru z astronomiczną dopłatą.
    Mam nadzieję że kiedyś (oby jak najszybciej) personel biura R doświadczy na własnej skórze jak to jest być oszukanym, bo nie jesteśmy tylko usługodawcami ale w większym stopniu jesteśmy usługobiorcami z oczekiwaniem uczciwego traktowania.
    Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie.
    I jeszcze jedno "Karma wraca"
    Omijajcie szerokim łukiem biuro Rainbow - szanujcie swoje zdrowie (nerwy) i ciężko zarobione własne pieniądze oraz nie nabijajcie kasy cwaniakom.


    Karma wraca.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Aleksandra / 2022-06-13 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Rainbow oszuuje klientów- w listopadzie zarezerwowaiśmy wycieczke Chiny cesarskie 15 dni , nikt nawet nie powiedział , ze Chiny sa zamkniete od poczatku pandemii na ich stronie nikt nie zamieścił takiej informacji , na pytanie telefoniczne proponowali czekać . W kwietniu przebukowalismy na Meksyk- Wielka meksykańska wyprawa oczywiśce zapewniano , że ten kierunek jest gwarantowany, 3 dni temu otrzymałam maila , ze wycieczka jest odwołana gdyż nie uzbierała się grupa na wylot z Katowic. Dopiero dzisiaj udało mi sie dodzwonić . Zapytałam czy uzbierała sie grupa z Warszawy pani Monika nie raczyła udzielić mi odpowiedzi natomiast powiedziała , że to już byłaby inna wycieczka i musiałabym zapłacić kwotę aktualną -BEZCZELNOŚĆ. nIGDY WIĘCEJ NE POJADE Z TEGO BIURA - UWAŻAJCIE NA NICH BO KLIENTÓW MAJA ZA NIC WYGLĄDA TAK JAKBY MIELI ZARAZ SPLAJTOWAĆ I DLATEGO TAK KRĘCĄ .
  • ~seba / 2022-06-13 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Muszę potwierdzić poniższe opinie. Rainbow stracił w moich oczach i to bardzo a dokładniej:
    na początek czerwca wykupiona wycieczka do Indonezji, po weryfikacji lotu okazało się że LOT w 2022 roku nie otwiera połączeń do Singapuru. Telefon na BOK wykonałem 8.06 z pytaniem jak chcą nas przewieźć do Singapuru jeśli jedyna linia która lata z warszawy nie poleci tam w 2022 roku. Informacji zwrotnej oczywiscie się nie doczekałem, ale dziwnym trafem ok. 30 minut po rozmowie nastąpiła zmiana na stronie z wycieczki potwierdzonej na niepotwierdzoną.

    Oficjalna informacja mailowa jak do baranów że jest za mało ludzi, nawet nie potrafią się przyznać ze zatrudniają konowałów naciągających ludzi na wpłatę i nie poczuwają się do jakiegokolwiek przepraszam.

    Porażka
    ZaletyBRAK
    Wadymnóstwo
  • ~Daniel / 2022-06-13 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka do Peru, Cuda Świata - Machu Picchu


    Wycieczka w całości opłacona 3 miesiące wcześniej, termin potwierdzony - ponoć dostaliśmy 2 ostatnie miejsca.

    Na 13 dni przed wylotem otrzymaliśmy mail o takiej treści:


    "Uprzejmie informujemy, że z przyczyn operacyjnych jesteśmy zmuszeni anulować powyższą imprezę/rezerwację."


    Na infolinii nikt nic nie wie, ponoć mail zawiera komplet informacji dla nas. Umowa nie przewiduje "anulacji z przyczyn operacyjnych".

    Zostaliśmy z urlopem którego nie możemy przełożyć i bez pieniędzy (do tej pory nie otrzymaliśmy zwrotu) - prawie 30 tys.
    O słowie przepraszam nie wspomnę.



    Gdyby ktoś zadzwonił i powiedział, przepraszamy .... proponujemy to lub tamto ... a tu zostaliśmy potraktowani jak śmieci.

    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Łukasz / 2022-06-13 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA na z Rainbow Tours. Wybierasz za konkretny hotel, płacisz extra za apartament, decydujesz się na opcję all in. a oni na dwa tygodnie przed wlotem anulują zarezerwowaną i w pełni opłaconą imprezę i proponują zamiennie inny (czytaj gorszy) hotel, bez opcji all in, w pokoju standard, oczekując że się zgodzisz, albo przedstawiają inny hotel na pierwotnych warunkach (ilość *, all in) za dopłatą tylko od 100 % do 230 %.
    Z informacji konsultantki Rainbow usłyszałem czy tak bardzo mi zależy na all in. bo przecież w Bułgarii alkohol jest bardzo tani i każdy może sobie na niego pozwolić. zaznaczam że wyjazd planowany z dziećmi i to z myślą o nich wybrałem opcję all in.
    Wszystko oczywiście z zachowaniem mojej zapłaconej ceny, nic nie muszę dopłacać do przedstawionej gorszej oferty - ŁASKAWCY !!! w myśl zasady bierz i ciesz się że w ogóle pojedziesz, a jak nie to zostań w domu na zaplanowanym i zgłoszonym urlopie.
    Z daleka od takich 'BYZMESMENOW" gdzie tylko kasa się liczy a uczciwości brak za grosz.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Filip / 2022-06-10 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka do Indonezji w terminie 28.06.2022, wykupiona w listopadzie, została odwołana z powodu "zbyt małej liczby chętnych". Mam podstawy przypuszczać (sprzeczne informacje podawane na infolinii, system na stronie internetowej informujący, że na wycieczce pozostały tylko 2 miejsca), że nie jest to prawda, a chodzi o pieniądze. Proponowałbym biuru nie szukać oszczędności nieuczciwymi sposobami, zwłaszcza, że ostatecznie mogą jedynie stracić wieloletnich klientów.
  • ~Maurycy / 2022-06-10 12:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Wycieczka życia do Afryki zarezerwowana w lutym 2022. wyjazd w połowie lipca 2022r. na koniec maja okazuje się, że wyjazdu nie będzie. nie padło nawet słowo PRZEPRASZAM. urlopy zaplanowane, praca w okresie wakacyjnym już też zaplanowana...... do jest duże utrudnienie ale Rainbow tego nie rozumie. jak upomniałem się o ew. voueczer w ramach przeprosin, to dostałem odpowiedź że "nie możemy dokonywać rekompensaty za coś co nie było realizowane. Takich praktyk się nie stosuje"..... żenada. Stanowczo odradzam
    Zaletynie znam
    Wadyobsługa klienta
  • ~Maurycy / 2022-06-10 12:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Wycieczka życia do Afryki zarezerwowana w lutym 2022. wyjazd w połowie lipca 2022r. na koniec maja okazuje się, że wyjazdu nie będzie. nie padło nawet słowo PRZEPRASZAM. urlopy zaplanowane, praca w okresie wakacyjnym już też zaplanowana...... do jest duże utrudnienie ale Rainbow tego nie rozumie. jak upomniałem się o ew. voueczer w ramach przeprosin, to dostałem odpowiedź że "nie możemy dokonywać rekompensaty za coś co nie było realizowane. Takich praktyk się nie stosuje"..... żenada. Stanowczo odradzam
    Zaletynie znam
    Wadyobsługa klienta
  • ~Jola / 2022-06-09 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia. Wycieczka wykupiona w listopadzie odwołana, inna zarezerwowana zamiennie tydzień temu też odwołana. Co ciekawe, gdy pojawiła się wczoraj ponownie nie mogłam jej wykupić, bo biuro zatwierdziło już mój wyjazd na inną wycieczkę (zresztą brew mojej woli, bo byłam wycieczką zainteresowana, ale jej nie potwierdziłam). Powiedziano mi, że mogę wycieczkę wykupić po obecnej cenie, która jest dwa razy wyższa od tej, którą mi zagwarantowano. To są kpiny.
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Pati / 2022-06-08 06:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka na Dominikanę wykupiona w marcu, na 1,5 miesiąca przed odwołali, bo za mało chętnych. Zamiast Dominikany mogę polecieć na Cypr, Egipt, Turcję... Żarty jakieś! Wszystkie inne biura już w tej chwili mają wycieczki w tym terminie o kilka tysięcy drożdże... Cóż... Dominikana musi poczekać, bo Rainbow niszczy marzenia!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Lukasz / 2022-06-07 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO i wodorosty wycieczkę do Peru odwołana bez słowa wyjaśnienia 0/100
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902