WadyNieuczciwość ,przedmiotowe traktowanie klienta,opieszała obsługa.
strona 12 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~annag_65 / 2022-10-12 12:34
Wycieczka Jawa Bali w krainie batiku-odwołana 08-11-2022 do 20-11-2022 z uwagi na małe zainteresowanie.Propozycje złożone przez Biuro Rainbow są co najmniej żenujące a wręcz uwłaczające:dowolna impreza w obecnych cenach minus rabat 300 zł.Zaliczka została wpłacona w miesiącu kwietniu. Także na 30 dni przed planowaną wycieczką człowiek zostaje z niczym. Ceny wzrosły dwukrotnie i dopłacić trzeba by było jeszcze raz tyle.Biuro jest nieuczciwe,a First minut jest chyba tylko po to, aby dysponować gotówką klientów, by później kolokwialnie mówiąc móc ich wyrolować. Biura stacjonarne nie obsługują klientów, którzy wykupili wycieczkę przez internet, a przecież to wciąż to samo biuro -
-
~Roman / 2022-10-11 21:25
Wycieczka Polinezja Atlantyku 05-11 2022 odwołana wystarczy zebrać kilka milionów z wpłat wpłacić do banku na8-9%i można żyć wpłaciłem 63000 biuro postępuje bardzo nieetycznie takie podmioty nie powinna istnieć na rynku takie postępowanie biura jest nagminne ludzie uwazajcie ZaletyNie maWadySame -
~Justy a / 2022-10-11 15:09
Nie polecam. Wycieczka została anulowana ze względu odwołania lotu czarterowego. Przy czym jeszcze przez tydzień oferta wisi na stronie i można dokonywać rezerwacji. Cena jednak jest już dwukrotnie większa. Zaproponowano nam zniżkę 200/300 zł na osobę na inna wycieczkę, które teraz są trzy razy droższe niż ta która rezerwowalismy. Przy próbie wyjaśnienia i uzyskania pomocy w biurze stacjonarnym w Krakowie-Serenada, zostaliśmy potraktowani skandalicznie przez „Panią” w biurze. Żałuje ze nie poprosiłam ja o dane osobowe żeby zgłosić sprawe do kierownika bo taka osoba nie powinna pracować przy obsłudze klienta. Obsługa na infolinii trochę lepsza, przynajmniej Pani miała trochę kultury osobistej. Jednak po rozmowie miałam otrzymać przygotowana dla mnie oferte i informacje dotycząca cen i dat wylotów. Żadnej wiadomości nie otrzymałam dlatego zdecydowałam się na rezygnacje z usług biura. Nigdy więcej nie skorzystam z ofert Rainbow i będę przestrzegać przed nim wszystkich znajomych. ZaletyBrakWadySkandaliczna obsługa, dezinformacja, brak troski o klienta, -
~Sonia12 / 2022-10-11 12:40
Jesteśmy w podobnej sytuacji. Zamówiłyśmy wycieczkę do Tajlandii na termin 6-14.11.2022 r., która została nam anulowana z powodu braku chętnych. Zaproponowano nam droższy Wietnam (który jak sprawdzałyśmy był tanszy w ofercie). Czekamy na zwrot całości wpłat za 3 osoby dorosłe. Nie będę się teraz rozpisywać o żenujących mailach z biura jakie dostajemy. W każdym razie nie pozostawimy sprawy bez echa. WadyTraktowanie klientów! -
~Andi / 2022-10-11 11:28
Żenujące biuro. W sześć osób mieliśmy wykupiony w maju potwierdzony wyjazd do Tajlandii, na grudzień, zaś w październiku dostajemy informację o anulowaniu wyjazdu z powodu nie zebrania wystarczającej liczby osób chętnych. Chociaż wszystkie wyjazdy w tych destynacjach w zbliżonych terminach są w pełni obsadzone. Biuro proponuje wyjazd dzień później za kwotę prawie 9 tysięcy wyższą. Czysta kpina z klientów. Proszę składać skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na działania firmy. Nie polecam Biura, i ostrzegam przed takimi działaniami. W przypadku problemów ze zwrotem środków wnosimy pozew zbiorowy. -
~Aga / 2022-10-06 15:46
Właśnie anulowano naszą wycieczkę na Bali. Uzasadnienie, że nie zebrali grupy.
Wycieczka rejsowym samolotem,więc jaka logika tego uzasadnienia...? Wycieczka wykupiona w kwietniu, potem waluty wystrzeliły. Dzwoniłam, że chcę tylko bilety lotnicze w cenie z kwietnia. Odpowiedź żadna. Oferty tylko w aktualnych cenach. Oszuści i tyle!!!ZaletyZero -
~Anna / 2022-10-05 22:57
Turcja Wrzesień 2022r. Wycieczka objazdowa po wielu bardzo ciekawych miejscach. Świetnie zorganizowana . Pilot Jacek Strojny jest właściwym człowiekiem na właściwym miejscu. Bardzo profesjonalnie przygotowany z dużą wiedzą na temat zwiedzanych zabytków ale i historii i obecnej sytuacji w Turcji. Polecamy. -
~Marcin / 2022-10-05 16:06
Dwukrotnie odwołana wycieczka. Gdzie przy drugim odwołaniu okazało się że pierwsza wycieczka się odbędzie w innym terminie którego nam na samym początku nie zaproponowano. Ponadto zamiast 8000 tyś cena poszła na 12500 gdzie biuro nie zaproponowało najmniejszej obniżki ceny... Nie polecam szkoda czasu.. -
-
~Silvia / 2022-10-05 11:00
Wypoczynek we wrześniu, hotel White Olive Elite Rethymno na Krecie. Piękny, zadbany, nowoczesny hotel, w którym zadbano o szczegóły dzięki czemu można poczuć się luksusowo. Przepiękny widok na morze, kameralna atmosfera. Pokoje czyste i zadbane, wygodne łóżka. Duży wybór jedzenia, wszystko świeże, bardzo smaczne. Transfery przebiegły bez żadnych problemów. bardzo polecam, zarówno ten konkretny hotel, jak i ogólnie biuro Rainbow. -
~Gs / 2022-10-04 15:23
Najgorsze biuro. Kpia z klienta. Najpierw odwołują, proponują sami zmianę terminu i ponownie odwołują.i tak dwa razy! Mimo,że anulowany termin dalej w sprzedaży to po cenie przez nas kupionej nie sprzedadzą. Zamiast od razu poinformować to trzymają po kilka dni wielce udając,że myślą. Porażka. Trzymajcie się z daleka!!! ZaletyAbsolutnie nic -
~robert małgorzata / 2022-10-03 19:43
cieszę się że wreszcie znalazłem czas na refleksje i chwile zadumy, Jesteśmy uczestnikami wielu wypraw i wycieczek tak w kraju jak i zagranicą .Rainbow w swojej ofercie posiada wachlarz możliwości zwiedzania tak kraju oraz świata!!! Poprzestanę na ostatniej wycieczce do Włoch -o sole mio -z początkiem września ,intensywność wrażeń duża przestrzeń poznawania kraju tak nowoczesnego jak i kulturowo -zabytkowego. Będąc pierwszy raz we Włoszech zetknąłem się kulturą, życiem codziennym oraz splendorem czasów przeszłych. Jednak skupmy się na dobrze zorganizowanej wyprawie, Panie trzymające wszystko w silnych rękach organizacyjnych nie dały nam możliwości na nudę czy bałagan(,,stado,, różnorodności ludzkiej daje się czasami we znaki najlepszej organizacji) pokazały nam rzeczy o których będziemy długo pamiętać. Wypad na Capri , zwiedzenie Pompejów i Wezuwiusza ,przejazd przez Salerno dalej do Caserty z niebotycznymi ogrodami pałacu królewskiego czy zwiedzenie statkiem wybrzeża Amalfi .Spotkanie z historią Matery w starożytnych domostwach "jaskiniowych" będących odzwierciedleniem Kapadocji oraz wizyta u królowej Bony ze Sforzy(akcent Polski)w Bari .Bajkowe Alberobello postawi wisienkę na torcie wyprawy do Włoch a także ostatnia kąpiel w morzu. tyle wycieczki Pani Ola pilotka imprezy, Pani Agata osoba wszechwiedząca(dosłownie) dołożyli wszelkich starań byśmy nie mieli szans zapomnieć o tej wycieczce w zaświaty Włoch(choć nieliczni mieli jakieś muchy pod nosem).Jeżeli mogę polecić to zwiedzajcie świat z Rainbow Robert i Małgorzata Zaletydobrze zorganizowane, elastyczne finansowo dostępne dla społeczeństwa -
~Adam / 2022-10-01 10:33
Chciałbym podzielić się opinią na temat biura podróży Rainbow jak to biuro nabija klientów w butelkę. Odwołane trzy rezerwacje w tym roku (1. Meksyk 05.05.2022, 2.Cypr 24.08.2022, 3 Sri Lanka 10.03.2023)., ponaglenia o dopłaty całości ceny za wykupione wycieczki a po zapłacie przysyłanie następnego dnia maila o odwołaniu imprezy, proponowanie w zamian za odwołane wycieczki wyjazdy za 100% wyższą cenę a już całkowitym przegięciem jest propozycja wyjazdu za cenę wyższą niż katalogowa. -
~Karol / 2022-09-28 15:07
Biuro nie wywiązuje się z umowy, rezydent miał nam zapewnić lunch box na wyjazd z powodu wcześniej pory lotu, nie dopełnił swojego obowiązku. W pokoju przez cały nasz pobyt gryzły nas pluskwy. Powikłania są dosyć dotkliwe i rozległe a rainbow nam zaproponowało 150 zł z laską, bo jak to oni twierdzą nikt się nie skarżył na podobny problem więc nie mogło być to prawda, kiedy poinformowałem obsługę o pluskwach w pokoju stwierdził że to norma. Żenada - najgorsze biuro podróży. Postaram się aby nikt z mojego otoczenia nigdy nie skorzystał w usług tej bezczelnej firmy!!! ZaletyŻadneWadyJak wyżej -
~Dariusz / 2022-09-27 16:31
W ciągu miesiąca odwołali trzy moje wycieczki opłacone z góry.
Łaskawie wyrazili zgodę na zmianę terminu,po czym anulują moją rezerwację z powodu niezależnego ode mnie! Mają moje paszporty i organizują wizę, a odbiorę sobie przed odlotem który teraz anulowali!
Odradzam tego biura!!!ZaletyBrakWadySzkoda netwów na to biuro -
~Grażyna / 2022-09-25 12:10
To był mój pierwszy kontakt z Biurem Rainbow i zapewniam, że ostatni. Byłam na tej samej wycieczce co Pani Marianna „Bałkany różnorodne” 15 – 22 września 2022. Moje odczucia w całości pokrywają się z opinią Pani Marianny. Kompletny brak logiki w organizacji tej imprezy. Wybór hoteli pod względem lokalizacji oraz warunki w hotelu Uvala Scott w miejscowości Kraljevica (5 noclegów), to wielkie nieporozumienie. ZaletyPotwierdzam - Chorwacja jest piękna!WadyNigdy więcej z Biurem Rainbow -
~Marianna / 2022-09-23 15:29
Nie polecam Biura Rainbow, ostrzegam!!!
Impreza objazdowa - Bałkany różnorodne. Termin: 2022.09.15-2022.09.22. Mam kartę stałego klienta. Takiego skandalu nie spodziewałam się po Biurze. Nie daję w ocenie żadnej buźki. Piękno Chorwacji nie jest zasługą Rainbow. Do czasu wylądowania w Splicie było ok. Na lotnisku w Pyrzowicach otrzymaliśmy numer telefonu do rezydenta +48 512 587 777 (widoczny również publicznie na kartce wywieszonej na stanowisku organizatora imprezy) oraz informację, że w Splicie na lotnisku będzie czekał na nas pilot wycieczki i wg programu zwiedzamy Trogir, czas wolny i później transfer do hotelu, kolacja nocleg. I tu pierwsza niespodzianka. Nie mamy zwiedzania Trogiru i czasu wolnego. Okazuje się, że nasz autobus jest autokarem transferowym dla grup pobytowych, po drodze wysiadają trzy grupy, które już mają wakacje a my lądujemy w hotelu na przedmieściach Zadaru w nieprzyjemnym otoczeniu. Pilotka beztrosko informuje nas, że oto mamy czas wolny i możemy wziąć sobie taksówkę (20 euro) i pojechać 5 km do centrum Zadaru zobaczyć starówkę i organy, Czyli zamiast zwiedzania Trogiru i czasu wolnego w Trogirze mamy wybór albo posiedzieć w hotelu (otoczenie paskudne) albo za 40 euro zafundować sobie samodzielnie wycieczkę do centrum. Czekamy w hotelu do godziny 19-tej na kolację. Zmarnowano nam pierwszy dzień wycieczki - nasz czas poświęcono na transfer "pobytówek"! Później jest już tylko gorzej. Program zostaje całkowicie poprzestawiany w sposób całkiem dla nas niezrozumiały. Widzimy, że liczy się tylko interes Rainbow a za nasze pieniądze odhacza się punkty z umowy byle tylko je zrealizować nie dbając o samopoczucie a nawet bezpieczeństwo i zdrowie zdrowie uczestników. Następnego dnia, po zwiedzeniu Parku Narodowego Plitwickie Jeziora, zostajemy zawiezieni do hotelu Uvala Scott w miejscowości Kraljevica i tu dopiero zaczyna się koszmar. Pokoje, to śmierdzące nory. Łazienki zagrzybione, schody wejściowe uszkodzone i w dużej części nieoświetlone. Wszystko w porządku, bo hotel ma dwie gwiazdki. To prawda, nikt w umowie nie ma wprost napisane, że hotele będą czyste i bezpieczne dla zdrowia. Grupa żąda zmiany hotelu. I tu pojawia się mój problem osobisty. Jestem w trakcie badania w kierunku astmy, przyjmuję leki sterydowe. Nie jestem marudna tylko zwyczajnie się boję. Jest wieczór, pada deszcz. To jest 16.09.20022 godziny wieczorne. Zgłaszam problem pilotce (ona nic nie może, usiłuje załatwić inny pokój ), dzwonię do rezydenta i tu kolejna niespodzianka - to jest numer rezydenta na wyspie Hvar i jego mój problem nic nie obchodzi. Dzwonię trzykrotnie na numer +48 42 680 38 51 (plus wybór sprawy) Biura Rainbow. Proszę o zmianę hotelu lub wycofanie mnie z wycieczki - transport, samolot, Jestem coraz bardziej przerażona sytuacją i bezradna. Uzyskuję informację, że sprawa została przekazana do działu operacyjnego, który jest czynny całą dobę i oddzwonią do mnie. Oczywiście, nikt nie oddzwonił. Zastanawiam się, czy nie nocować w recepcji - są fotele. Po kilkugodzinnym oczekiwaniu w deszczu pilotka proponuje zamianę 4 najbardziej zagrzybionych pokoi na mniej zagrzybione, ale równie brudne (w tym mój). Zmęczenie bierze górę. Grupa zostaje spacyfikowana!!! - odbieramy to jako główne zadanie Rainbow w momencie kryzysu. Nasza zbiorowa skarga z podpisami uczestników wysłana 17.09.2022 emailem zostaje odrzucona. Otrzymujemy informację, że po powrocie każdy ma prawo złożyć reklamację indywidualną, zbiorowych skarg nie przyjmują! Temat zamknięty. Zostajemy w tym brudnym, zagrzybionym hotelu na kolejne 5 dób (prawie jak pobytówka). Tutaj zostaje nam zaproponowany również dzień wolny. Cel wycieczki fakultatywnej (wyspa Pag lub Hvar) zostaje zmieniony na zwiedzanie Rjieki i Opatji (nie było tego w programie), cena nie ulega zmianie. Nie chcemy pozostawać w tym niebezpiecznym otoczeniu przez cały dzień więc, mimo deszczu, decydujemy się na wycieczkę. Zaproponowanie dnia wolnego na początku imprezy w tak koszmarnych warunkach, to brzmi jak kpina. Okazuje się, że nie pierwsza i nie ostatnia. Informacja "możecie złożyć skargę do biura po powrocie" powtarzana jest jak mantra. Proszę pilotkę o środki czystości do wyszorowania wanny, otrzymuję odpowiedź, że sprzątaczki to zrobią. Nie zrobiły. Wchodzenie w klapkach do wanny nie ma sensu bo bardzo wolno spływa woda. Obrzydliwość. Zakpiono z nas również przez ostatnie 2 dni. Dzień siódmy to długotrwały przejazd z miejscowości Kraljevica do Trogiru, zwiedzanie Trogiru, czas wolny, przejazd do Splitu, czas wolny pół godziny, bo się przewodniczka spóźniła, zwiedzanie Splitu i znowu pół godziny czasu wolnego pomimo próśb wielu osób o rezygnację z czasu wolnego i przejazd do hotelu. No cóż: zbiórka-rozejść się, ... i przejazd na Riwierę Makarską do hotelu Aurora w odległości ponad dwóch godzin od lotniska w Splicie. Dojeżdżamy - ciemno, a rano musimy wstać i wyjechać zanim słońce rozjaśni otoczenie, bo znowu jesteśmy grupą, która zbiera szczęśliwców zakwaterowanych w pobliżu lotniska. Mogliśmy tylko w ciemności ocenić, że tak blisko był miły ostatni wieczór i poranek. Tego nam "zaoszczędzono". Program został zrealizowany!!!! Byliśmy w Chorwacji, na Riwierze i zaliczyliśmy Trogir i Split, odbyliśmy wycieczkę fakultatywną. Wszyscy przeżyli. Czy ktoś powiedział przepraszam? Nie, nigdy nie usłyszeliśmy tego słowa. Zostaliśmy potraktowani jako "tura roszczeniowa" - za 3 000 PLN chcą mieć czyste hotele i program realizowany z wykorzystaniem głowy. Mam pytanie do biura, czy wyrzuciliście poprzednich pracowników i zatrudniliście ludzi z łapanki. Nie użyję mocniejszych słów, bo jeździłam z Wami przez wiele lat i miałam do Was szacunek i zaufanie. Namówiłam koleżankę, a teraz jest mi wstyd, żal wydanych pieniędzy i zmarnowanego czasu. Ta impreza to jedno wielkie oszustwo. I nie mówcie, że nie wiedzieliście. Odsłuchajcie rozmowy z 16-go września wieczorem i przeczytajcie uważnie zbiorowego emaila z podpisami uczestników wysłanego 17 września.ZaletyChorwacja jest piękna.WadyBłędy raczej wyglądają jak polityka firmy. Fatalny hotel i organizacja imprezy. Naszym kosztem Firma Rainbow generuje zyski. -
-
~Patryk / 2022-09-23 08:48
Mogę tylko potwierdzić skandaliczne zachowanie Rainbowa i jego pracowników. Wycieczka odwołana przez biuro. Zwrot pieniędzy po 1,5 miesiącach i wielokrotnych telefonach i upominaniu się z mojej strony. Za każdym razem prosili o przesłanie numeru konta (co też robiłem ) i cisza. I tak kilka razy.
Trudno uwierzyć że to niedopatrzenie pojedynczego pracownika - to musi być odgórna polityka firmy. Darmowy kredyt ? Problemy z płynnością ?
Wiem jedno nigdy więcej Rainbow i każdemu będe to powtarzał. -
~Kisia / 2022-09-22 18:06
Objazdówka Cesarskie Miasta z wyjazdem z Warszawy, bardzo dobrze zrealizowana wycieczka, zgodnie z programem, a nawet z ciekawymi dodatkami od pilotki. Nieprawdopodobne widoki i zmieniające się krajobrazy, a to wszystko przyprawione niesamowitymi zapachami i aromatami. Duży plus za karmienie nas po lokalnemu, a nie kontynentalnemu, dzięki czemu spróbowaliśmy sporo przysmaków lokalnej kuchni. Szczególne wrażenie zrobiła na nas Essaouira - świetny klimat lokalnej bohemy i przepiękna architektura! -
~Jolanta / 2022-09-22 12:59
Z powodu overbookingu zaproponowano mi inny hotel i z tego tytulu powstała u mnie nadpłata. Czekam juz ponad dwa tygodnie na zwrot moich pieniedzy. Płaciłam kartą i na kartę spodziewałam się zwrot. Po dwóch tygodniach nic. Potem powiedziano mi, że jeżeli podam nr konta to będzie szybciej, nadal czekam i nic. Mam poczucie, jakbym biła głową w mur, bo nikt nie potrafi mi powiedzieć, kiedy dostanę zwrot. Nigdy więcej z tym biurem, bo ciężko odzyskać pieniądze, po prostu chce się płakać -
~Laurent / 2022-09-18 19:54
Mam bardzo pozytywne wrażenia. W tamte wakacje pojechałem z innym biurem i miałem sporo nieprzyjemnych przeżyć. Tutaj w Rainbow bawiłem się świetnie. Wycieczka była dość tania, jak na hotel który wybraliśmy.
strona 12 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »