Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 529 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.55
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2023-01-03 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, poszukuję również oszukanych osób przez biuro Rainbow - wykupione wakacje first minute, odwołanie wycieczki ze względu na małą ilość uczestników i pojawienie się tej samej oferty za 100% więcej! Chce zobaczyć skale tego oszustwa i powziąć kroki prawne Magda.zawionka@o2.pl
  • ~Patryk / 2023-01-03 05:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd z rainbow do Meksyku (urlop od 28 grudnia do 4 stycznia 2023) to totalna porażka. Rezydenci nie interesują się klientami, nie maja żadnej wiedzy o sprzedawanych usługach. Jedyne na czym im zależy do sprzedać wycieczkę i dalej niech się klient martwi. Rezydenci rainbow w Meksyku to jakiś zart. Jedyne co potrafią powiedzieć to przepraszam. Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie wady
  • ~ZŁA / 2022-12-30 02:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz korzystałam z oferty tego biura.Zakupiłam bilety w biznes klasie do Phu Qonc Za 2 osoby prawie 27 tys zł (cena tak jak przelotem rejsowym np.Qatarem) I co sie okazało Serwis jak w ekonomicznej płaci sie tylko za rozkładany fotel.Nawet tego co piszą na stronie nie ma np skarpetek.Wiem to drobnostka ale przed odlotem trzymali nas 20 min w autobusie nie ogrzewanym na płycie lotniska.Ludzie w bluzach bo leca do ciepłego kraju.Ocxzywiscie skończyło sie przeziebieniem.Mało tego awaria samolotu .Samolot nie wylądował na phu Qonc po 2 próbach i polecieliśmy do Saigonu .Tam zamknięci na kawałku lotniska 14 godzin bez informacji i zainteresowania ze strony biura.TRAGEDIA NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyJ/W
  • ~Stokrotka / 2022-12-26 18:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna oferta, jesteśmy z mężem naprawdę zadowoleni z urlopu. Warto wybrać to biuro.
    Zaletycena
    hotel
  • ~Mac / 2022-12-22 19:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Po wyprawie do Indochin, odwołanej wyprawie do Afryki i jako były VIP TUI proponuję władzom spółki zmienić nazwę z Rainbow na Chaos Tours. I tylko tyle. Żadnego planowania, przewidywalności, terminów, ustalonych cen, fundusze łapówkowe, niedotrzymywanie obietnic i umów. To nie wina pracowników tylko fatalnego zarządzania firmą, która jest moim faworytem wśród firm turystycznych do szybkiego ogłoszenia upadłości.
    ZaletyDobrzy przewodnicy i rezydenci pogodzeni z amatorszczyzną firmy
    WadyTotalny chaos
  • ~michalek / 2022-12-22 00:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Wyjazd bardzo udany. Świetny rezydent na miejscu i ze strony biura wszystko zapewnione tak jak miało być!
  • ~Marcin / 2022-12-21 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu wczorajszym tj. 20.12.2022r rezerwowaliśmy wyjazd do Kenii last minute wraz z małżonką. Moja małżonka otrzymała w dniu dzisiejszym wizę, moja natomiast jest rozpatrywana.
    W związku z tym faktem kontaktowałem się dziś o godzinie 13:00 z działem ubsługi klienta aby uzyskać informację odnośnie naszego wyjazdu. Dostałem informację, że nie ma co się martwić i należy na spokojnie czekać na wizę a po jej otrzymaniu podpisać umowę. Na mailu mieliśmy informację z prośbą o podpisanie umowy jednak w mailu nie było informacji odnośnie konkretnego czasu do kiedy należy podpisać umowę.
    O godzinie 15:30 zadzwonił dopiero przedstawiciel który przygotował umowę, że do godziny 17 koniecznie musimy podpisać umowę bo inaczej nasza oferta nie będzie aktualna i będziemy musieli dopłacić po jego przedstawionej nowej ofercie około 1500zł - 2000zł o ile oferta którą wykupiliśmy będzie jeszcze aktualna. W związku z czym chciałem zadzwonić do ambasady w celu uzyskania informacji odnośnie wizy, jednak możliwość kontaktu jest jedynie do godziny 15:00. Ów przedstawiciel tłumaczył, że jest w pracy dopiero od godziny 14 choć mail z umową trafił do nas chwilę po 12.
    Rzeczą niemożliwą stało się przedłużenie terminu podpisania umowy do godziny 7 dnia następnego co umożliwiłoby wyjaśnienie sytuacji, przez co popełnione przez owych pracowników nieprawidłowości/przekazywanie błędnych/nieprecyzyjnych informacji mogłyby załagodzić zaistniałą sytuację.
  • ~Dvdek / 2022-12-19 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma krzak. Planowany wylot z Wietnamu o 9:15, mamy godzinę 14:00 i dalej żadnej informacji. „Uchodźcy” z bliskiego wschodu przekraczający granicę z Białorusią, są poważniej traktowani niż ponad 300 Polaków. Ponoć samolot dzień wcześniej musiał lądować awaryjnie na innym lotnisku. W momencie kiedy przez prawie dobę firma nie potrafi określić co się dzieje z jej maszyną i zobowiązaniami wobec klientów to tylko pokazuje jaki kompletny „bałagan” panuje w firmie i w jak głębokim poważaniu mają klientów.
    WadyIstnienie tak niepoważnej firmy
  • ~Natalia / 2022-12-16 18:01
    Ocena: 4.67 / 5
    Już 2 razy korzystałam z ofert, organizacja wszystkiego na medal - znają się na rzeczy. Cenowo jest okej, często też trafiają się jakieś rabaty, teraz właśnie zarezerwowałam na ferie, według mnie są godni polecenia
  • ~Andrzej / 2022-12-14 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Labranda Blu Bay Resort to dosyć przyzwoity hotel, ale jedynie w części głównej. Posiada 4+ greckie gwiazdki (zawyżone). Część garden to bardzo niemiła porażka – nie zasługuje nawet na 3 greckie gwiazdki. Nieświadomi przykrej niespodzianki zakwaterowali nas z premedytacją w pokoju o takich „walorach”: w szafie brak półek, połamany spód chwiejącej się szafy, niesprawne oświetlenie pokoju, uszkodzone sitko prysznicowe, wszechobecne mrówki I pająki wchodzące do walizek, zawilgocone i wypaczone drzwi do pokoju i łazienki, klaustrofobicznie mała łazienka, w pokoju brak krzeseł, uszkodzony materac, uszkodzone ściany, zabrudzone farbą, uszkodzone wskutek dużej wilgoci lustro, brak możliwości wypakowania walizek z powodu braku miejsca w zbyt małej szafie, smród stęchlizny w pokoju. Na zewnątrz smród z szamba zlokalizowanego obok tarasu.
    Wszystkie uwagi zostały zgłoszone do rezydentki. Poproszona wyraziła chęć obejrzenia pokoju i zrobienia dokumentacji zdjęciowej. Jednak menadżer hotelu kategorycznie (???) zabronił jej wejścia do pokoju – to niesłychane!!!. Sami zrobiliśmy dokumentację zdjęciową i złożyliśmy reklamację do biura RAINBOW. Otrzymaliśmy odpowiedź. Przytoczę parę tłumaczeń biura. …”zapewniamy, iż hotel ten został oficjalnie skategoryzowany jako obiekt o kategorii 4*+, co oznacza, że musi spełniać wszelkie wymogi narzucone przez prawo lokalne dla hoteli o tym standardzie. Zważywszy, iż hotel Labranda Blue Bay Resort otrzymał 4*+ w drodze takiego właśnie oficjalnego procesu prowadzonego w poszanowaniu lokalnego prawa przez uprawnioną do tego komisję, nie mamy podstaw, by kwestionować jego standard, w tym pokoi… Przyjmujemy do wiadomości, iż przydzielona Państwu jednostka mieszkalna wzbudziła Państwu zastrzeżenia. Za hotelarzem podajemy, iż dba on o stan obiektu, jego infrastruktury i wyposażenia. Prawdą jednak jest, że wzmiankowany hotel nie jest świeżo wybudowany i nawet regularnie przeprowadzane prace renowacyjna nie wyeliminują pewnych tego oznak. Przyznajemy również, że niekiedy w hotelowych pomieszczeniach możliwe jest występowanie zawilgoceń skutkujące specyficznymi śladami oraz zapachem. Jednakże, nie wynika to bynajmniej z zaniedbań obsługi hotelowej, lecz z lokalnych uwarunkowań naturalnych. Prosimy pamiętać, że hotel Labranda Blue Bay Resort leży bliskiej odległości od akwenu (narażony jest więc na podmuchy morskiego, słonego i wilgotnego wiatru). Wilgoć unosząca się w powietrzu oraz intensywna eksploatacja pokoi hotelowych przez Turystów z całego świata nieuchronnie pozostawia więc na infrastrukturze hotelu ślady zużycia, które stanowią co prawda mankament estetyczny, ale nie uniemożliwiają korzystania z obiektu, w tym pokoi, zgodnie z przeznaczeniem. Jeśli chodzi o różnego typu eksploatacyjne uszkodzenia wyposażenia jednostek mieszkalnych, którym nie sposób całkowicie zapobiec, to ustaliliśmy, że hotelarz stara się na bieżąco usuwać mankamenty, choć nie zawsze możliwe jest wyeliminowanie wszystkich „od ręki". W kwestii mrówek i pajęczaków zaobserwowanych przez Państwa wskazujemy, że ich obecność nie jest konsekwencją uchybień na polu czystości, lecz po prostu wynika z miejscowych uwarunkowań klimatycznych i przyrodniczych. Niestety, w wyeliminowaniu tej niedogodności nie pomagają nawet najszczelniejsze drzwi lub okna. Odnosząc się z kolei do Państwa uwagi na temat umeblowania pokoju objaśniamy, że decyzja w zakresie aranżacji jednostek mieszkalnych leży w gestii hotelarza, zaś sposób umeblowania poszczególnych pomieszczeń nie… stanowił w ogóle przedmiotu zawartej umowy. Jej mocą nie gwarantowano również konkretnego metrażu łazienki. Tym samym, niniejsze zastrzeżenia nie mogą być podstawą skutecznej reklamacji. W kwestii zapachu na zewnątrz obawiamy się, że takie elementy infrastruktury technicznej, jak np. zbiorniki kanalizacyjne, są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania każdego hotelu i siłą rzeczy część pokoi musi znajdować się w ich pobliżu”. Po siedmiodniowej batalii ( nasz pobyt zaplanowany była na 12 dni) otrzymaliśmy w miarę przyzwoity pokój w budynku głównym. Oczywiście z argumentacja biura RAINBOW nie zgodziliśmy się. W odpowiedzi otrzymaliśmy propozycje ugody – zadośćuczynienie w kwocie 1250 zł na trzy osoby + „pouczenie”: …”rozważą Państwo naszą propozycję ugodowego zakończenia przedmiotowego sporu. Informujemy ponadto, że przedstawione stanowisko ma charakter ostateczny, a dalsza korespondencja w sprawie pozostanie bez odpowiedzi”. Czytając różne opinie o tym hotelu, gdzie organizatorem wyjazdów był (nadal jest) RAINBOW widzę, że biuro turystyczne od kilku lat zna problem z jakością pokoi w części garden, ale kompletnie z tym nic nie robi, jedynie tłumaczy jak przytoczyłem wyżej.
    ZaletyJako długoletni klienci RAINBOW do tegorocznego wyjazdu byliśmy zadowoleni z usług biura. Po ostatnim pobycie na Rodos w hotelu Labranda Blu Bay Resort, braku opieki nad uczestnikami, braku kontroli miejsc zakwaterowania, nie widzę żadnych zalet. Śmieszą mnie absurdalne argumenty centrali Rainbow broniące hotel , sztampowo pisane na zasadzie " kopiuj - wklej" i wysyłane niezadowolonym klientom biura.
    Wadyjak wyżej
  • ~młoda / 2022-12-13 12:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro podróży zostawia klientów bez pomocy z wnioskami o wizę, jedyna ich pomoc to "proszę dzwonic, pisać do ambasady. w tym przypadku chodziło o wykupiona wycieczkę do kenii. Po wykupieniu wycieczki kliencie radz sobie sam. Musielismy korzystać z pomocy innego biura podróży które chetnie pomogło w tej sparawie. Nie wspomne juz o sprzecznych informacjach otrzymanych w biurze podróży i na infolinii. Nie polecam
  • ~Marcin / 2022-12-13 12:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna obsługa brak jakiejkolwiek pomocy w wypełnieniu wniosku wizowego który został przerzucony na stronę klienta
    NIE POLECAM
    Inne zaprzyjaźnione biuro udzieliło na pomocy w tej sprawie ????
    WadyNie polecam
  • ~Adam / 2022-12-11 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli kupujesz "niezmienność ceny" i myślisz, że cena wycieczki się nie zmieni, to możesz się mocno zdziwić. Biuro ma tyle wyłączeń odpowiedzialności, że wystarczy dogadać się z przewoźnikiem żeby odwołać lot. Rainbow oczywiście z chęcią zaproponuje drugą wycieczkę, ale z dwukrotnie wyższą ceną :)
  • ~Mateusz / 2022-12-08 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje o których marzy Rainbow + dopłata nie-wiadomo-za-co

    Zależało mi na niedużej objazdówce + wypoczynku w jakiejś egzotycznej destynacji (nie lubię spędzać całych dni w autokarze) i wylocie z mojego rodzinnego miasta (żeby nie gonić przez pół polski autem) - wiec kupiłem wycieczkę "cuda Jukatanu" + wypoczynek z wylotem z Gdańsk i zacząłem planować wakacje.

    Po miesiącu wycieczka została odwołana – za mało chętnych – zaproponowano mi tą samą wycieczkę w nieco innym terminie ale z wylotem z Warszawy + dopłata nie-wiadomo-za-co.

    Miesiąc przed wycieczką wyjazd został odwołany – za mało chętnych – okazało się, że jedyna wycieczka, która jest dostępna to właśnie „Hasta la vista Mexico!” czyli zwiedzanie wszystkiego „po łebkach” i spędzanie całych dni w autokarze – dodatkowo okazało się, że hotel który wybrałem jest niedostępny i jest możliwość zakwaterowania tylko w Barcelo… a i oczywiście + dopłata nie-wiadomo-za-co.

    Wnioski dla przyszłych klientów:

    Nie ważne jaką wycieczkę, za ile, skąd i w jakim hotelu wybierzesz – i tak na końcu Rainbow wyślę Cię wtedy, skąd i tam gdzie zostało mu jakieś miejsce w samolocie i hotelu + dopłata nie-wiadomo-za-co.

    Jeśli myślisz, że Rainbow lata z Twojego miasta – to się prawdopodobnie mylisz.

    Jeśli myślisz, że wycieczki oferowane na stronie Rainbow istnieją – to też możesz się zdziwić.

    Jeśli myślisz, że możesz wybrać hotel, w którym spędzisz wakacje – to – no zgadnij....

    A Rainbow sugeruje zmianę sloganu reklamowego z „Wakacje Twoich marzeń" na „Wakacje o których marzy Rainbow + dopłata nie-wiadomo-za-co.”
  • ~Jarek / 2022-12-07 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 15 lat zwiedzam świat z tym biurem i w najgorszych snach nie przypuszczałem, że Rainbow tak bezwzględnie mnie oszuka i nie będzie potrafiło zachować się uczciwie. Ja w sytuacji pandemii mimo kilkukrotnego odwoływania wyjazdów z wiadomych względów nie wycofywałem wpłaconych pieniędzy, gdyż nie chciałem pogarszać i tak trudnej sytuacji mojego biura podróży. Trwało to 2 lata. W lutym tego roku wykupiłem wycieczkę objazdową Australia, Nowa Zelandia z gwarancją niezmienności ceny przełom- styczeń, luty 2023.
    W listopadzie 2022roku zostałem poinformowany, że wyjazd jest odwołany z powodu braku chętnych. Jednocześnie dostałem informację, że ta sama wycieczka jest potwierdzona w terminie 2 tygodnie późniejszym. Niestety doznałem szoku po informacji, że muszę dopłacić do tej wycieczki 14500zł. Moje odwołania i prośby nic nie pomogły a podstawowa informacja jaka się przebijała z tłumaczeń Biura to wzrost kosztów. Moje wnioski są następujące: Rainbow w sposób bezwzględny wykorzystuje zaufanie swoich klientów i bez żadnych konsekwencji odwołuje wyjazd, który się nie kalkuluje a klientów zmusza do poniesienia kosztów za swoje błędne decyzje. Wartość firmy to nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim lojalność wobec swoich stałych klientów. Już nie polecam tego biura, które nie szanuje swoich klientów.
  • ~Adrian / 2022-12-06 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka na rodos 02.09.22 r, po przyjezdzie do hotelu o 3 w nocy, recepcjonista tłumaczył że mam za trudne nazwisko aby mógł mnie i moją dziewczynę znaleźć w systemie, inni zostali wpuszczeni bez problemu mimo trudniejszych nazwisk co jest absurdem samym w sobie, starszy Pan położył nas spać dosłownie w piwnicy hotelowej obok siłowni na ścianach była pleśn i grzyb. Napisaliśmy reklamacje ale biuro odpisało że jedyne co może nam zaoferować to 200zł zniżki przy następnych wakacjach u nich, ja dziękuję zostawcie sobie te 200 zł na edukacje swoich pracowników bo gorszego syfu w organizacji wycieczek w życiu nie widziałem. Pierwszy i ostatni raz, do końca życia będę odradzał każdej napotkanej osobie wycieczkę z tym chorym biurem.
    Zaletybrak niestety brak
    WadyBrak zalet totalne dno, i brak odpowiedzialności za swoje czyny
  • ~Waldek / 2022-12-04 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na Rainbow Tours. Klasyczna polska amatorka. Rezerwują wycieczki bez potwierdzenia lotu z operatorem, wycieczki anulują na ostatnią chwilę, oferują "w promocji" inne wycieczki po aktualnych cenach. Żeby uniknąć nerwów polecam skorzystanie z bardziej stabilnego operatora - czy to zagraniczne TUI czy lokalna Itaka chyba, że chcesz ryzykować stratę czasu i pieniędzy..
    Wadyodwołują wycieczki na ostatnią chwilę
  • ~Karol / 2022-11-25 14:30
    Ocena: 4.67 / 5
    Byłem w tym roku na Dominikanie właśnie dzięki organizacji biura Rainbow, bardzo dobry kontakt i załatwienie wszystkich formalności, przede wszystkim brak stresu i bezpiecznie.
    Zaletybezpieczeństwo, jakość, cena
  • ~Julka / 2022-11-23 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiony last, który potwierdziliśmy kilkukrotnie przed wylotem czy na pewno wszystko jest w porządku. Po przylocie okazuje się, że nie ma dla nas miejsca w hotelu, który sobie wybraliśmy i przenoszą nas do hotelu o niższym standardzie, który miał tak tragiczne opinie co zreszta rezydentka próbowała ukryć mówiąc nam o zmianie, pokazując zdjęcia tylko ze strony z rainbow a nie Google. Absolutnie nie wyraziliśmy na to zgody co nie spotkało się z jej zrozumieniem a wręcz przeciwnie za wszelką cenę próbowała powiedzieć, że nie mamy wyjścia i albo ten albo żaden. Po wielu kłótniach udało się coś wywalczyć z inna rezydentką, która chociaż w jakimś stopniu starała się pomoc. Jadąc już na miejsce do hotelu zaakceptowanego w ostateczności przez nas rezydentka weszła do hotelu i wyszła nie mówiąc tak naprawdę o niczym przez co siedzieliśmy na recepcji prawie 2h bez żadnej informacji. Dopiero po kilku upomnieniach na recepcji dostaliśmy swój pokój bo niestety rezydentka uciekła po kilku minutach. Zostaliśmy również poinformowani, że musimy to zgłosić do rezydentki, która poprowadzi ogólne spotkanie. Pani kompletnie nic o tym nie wiedziała i kazała zgłosić po prostu reklamacje po powrocie. Tak też uczyniliśmy na co biuro po krótce odpisało, że w sumie nic takiego się nie stało i jest to normalna sytuacja, a poza tym nie zgłaszaliśmy niczego takiego do rezydentki. Tragedia!
    ZaletyNie ma
    WadyCałe biuro Rainbow
  • ~Piotr / 2022-11-13 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawyzone i regularnie zmieniajace sie ceny wycieczek. Zweryfikujcie Panstwo cene zanim cokolwiek kupicie. Nie oplaca sie kupowac z wyprzedzeniem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4410
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902