Bank Raiffeisen Polbank to instuja, Która straszy klientów indywidualnych, biznesowych windykacja mimo, że klijeci splacja wterminie zadłużenie. Gdy klient wysyła SMS o treści kontakt bank wogule niereaguje twierdząc, że mają bardzo dużo pracy a tak naprawdę w ten sposób lekceważa klijeta.
ZaletyBrak
WadyWada banku obsługa klienta i zbyd długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem banku.
~oburzonaklientka / 2019-01-07 13:02
Ocena: 1.00 / 5
NIGDY, ale to NIGDY nie korzystajcie z ciężko to powiedzieć "usług" tego banku. Obsługa klienta na niskim poziomie, nigdy nic nie wiedzą i pomimo słów "upewnię się i oddzwonię do Pani" kontaktu nie ma, to samo pomoc techniczna. To tylko wierzchołek góry lodowej - SPRAWDZAJCIE przy podpisaniu umowy kredytów w walucie, z którego dnia policzony jest kurs - u mnie różnica 2 dni i 15 tyś złotych. OSZUŚCI. Na przeprosiny wysłali długopis i grzecznie (po postraszeniu KNF i ZBP) zwrócili pieniądze. Moim zdaniem - omijajcie ten bank szerokim łukiem.
Zaletynie ma
Wadyjak wyżej
~AGATHA / 2018-10-25 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy z mozliwych bankow .Niekompetentni i aroganccy .Nie respektuja praw klienta .Sprawdzac kazda transakcje i kazdy przelew dwa razy a najlepiej przeniesc gdzies indzie. Pieniadze przeslane na konto walutowe znalazly sie na koncie gzlotowkowym przeliczone po kursie banku ( z niekorzyscia dla klienta ) nie ma winnych i nie ma konca tej sprawy .A pieniedzy na koncie walutowym nadal nie ma .Ciekawe jak pracuja dla Austriakow czy tez tak kantuja kilentow.
Zaletyzadnych
Wadyniekompetencja do kwadratu
~dexter / 2018-05-19 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Generalnie złodziejski bank, próbujący robić i traktujący klienta jak idiotę. Przy kredycie hipotecznym sposób wyliczania rat złodziejski, wedle ich własnego widzimi się. Brak odpowiedzi na moje pytania i wątpliwości, które chciałem rozwiać,a do tego kłamliwe zarzuty jako atak!!
Zaletybrak
Wadykłamliwa i nie szanująca klienta instytucja nastawiona na dojenie klienta.
~Adam / 2016-11-16 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejski bank , próbuje przy pierwszej lepszej okazji nabić klienta w butelkę. Mają swoje "haczyki" i "małe druczki". Zdecydowanie odradzam. Najgorszy bank, w którym miałem konto.
Zaletybrak
Wadynie szanują klienta, bardzo wysokie kursy walut, nie opłacalny, nie miła obsługa
około roku
~Oliwka / 2016-04-06 17:37
Ocena: 5.00 / 5
Nie wiem skąd tak negatywne opinie... Ja jestem klientką od roku czasu. Jeżeli chodzi o konto i kredyt gotówkowy od roku nie miałam żadnego problemu...
ZaletyObsługa, Cena, Jakość
WadyNie zauważyłam
~wykorzystana / 2016-04-05 09:31
najwyższe spreedy,nie reagują na reklamacje, a jak odpowiedzą to tak zawile i nie konkretnie że trzeba wynająć prawnika do rozszyfrowania.Nie polecam
Zaletybrak
Wadynie starczy czasu i miejsca na ich opisanie
11 lat okradają mnie na pseudofrankowym pseudokredycie
~niezadowolona / 2016-04-04 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Najwyższe spready pow. 10%. Brak chęci do negocjacji ws. klauzul niedozwolonych. Bank nie podejmuje negocjacji z klientami w sprawach spornych. Dowolnie zmienia regulamin, który istotnie wpływa na wysokości oprocentowania kredytów. Odpowiedzi wymijające na reklamacje ( dział reklamacji celowo nie udziela odpowiedzi na konkretnie zadane pytania). Problemy z uzyskaniem harmonogramów spłat kredytów. Kosmiczne opłaty za udzielenie informacji.
ZaletyBRAK
Wadytrudna komunikacja, problemy z reklamacjami, z uzyskaniem harmonogramów i informacji, kosmiczne opłaty za udzielenie informacji przez bank ( które w tabeli opłat są bezpłatne)
od 8 lat
~wredny / 2016-04-04 09:25
Ocena: 1.33 / 5
jeden z gorszych banków, po pierwsze udzielali kredytów pseudofrankowych i nie respektuje Polskiego prawa w kwestii rozwiązanie tego problemu (65% ich portfela to CHFy)
wciskają klientom polisolokaty i udają głupich, na szczęście UOKiK się tym zajął (10mln kary dla banku)
obsługa w oddziale fatalna.. .średni czas załatwienia błahej sprawy to 20min (minimum) bo albo system nie działa albo działa powoli, ostatnio 3 razy musiałem dowód pokazywać realizując czek...
i jeszcze panienka (młoda jakaś chyba po szkole) podskakiwała sobie na fotelu (tik nerwowy czy jak?)
mimo braku opłat za wypłaty z bankomatu wielokrotni już składałem reklamację za POBRANIE OPŁATY za skorzystanie z bankomatu Euronetu... na szczęście reklamacja przebiegła szybko
sami pobierają sobie opłaty z różnych kont (mam 3 i zawsze pobierają z rach. technicznego do obsługi kredytu hipotecznego - trzymam tam CHFy na ratę a tu zonk biorą sobie automatyczną spłatę innej raty, jeszcze przeliczają po swoim kursie kupna i człowiek musi naprędce kupować CHF i przelewać, mimo iż na innym koncie czekają złocisze!!!
ogólnie nie polecam, nie jest to jedyny bank w którym mam kont
Zaletyżółty kolor misie podoba
Wadyopłaty, kredyty pseudofrankowe, tępawa obsługa w oddziale, dział reklamacji do bani,
od 9 lat niewolnik banku
~Karol / 2016-04-03 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Najwyższe spready sięgające 10%. Brak chęci do negocjacji ws. klauzul niedozwolonych. Dowolna zmiana regulaminu który istotne wpływa na wysokości oprocentowania kredytów. Odpowiedzi wymijające na reklamacje (udają głupich albo dzial reklamacji celowo nie udziela odpowiedzi na konkretnie zadane pytania). Gorszy jest chyba tylko Getin i mBank.
ZaletyBrak
WadyOpisane wyżej
8 lat
~Pseudofrankowiczka / 2016-04-03 17:49
Ocena: 1.00 / 5
Uwikłani w kredyty pseudofrankowe - obsługa beznadzieja konta internetowego. Nie ma dostępu do harmonogramów spłat kredytu z poprzednich kwartałów.
nie polecam!!!!! Daleko od takiego banku
Zaletybrak
Wadykredyty w PLN indeksowane do CHF
~Mario / 2016-04-03 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje!
Pobrali mi 300 euro z konta i nie potrafią tego wytłumaczyć! Jak? O tak... Dziś mam na koncie 1200euro jutro mam 900 i nie ma żadnej wypłaty, przelewu oplaty! Tylko różnica sald!
Reklamację rozpatrują już 9ty miesiąc!
Złodzieje!
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z działem reklamacji, obsługa banku bezradna, bez informacji, tylko oczy wielkie!
3lata
~gator / 2016-04-03 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Jak z każdym bankiem tak i w ich przypadku wszystko jest OK do póki nie pojawią się "nieprzewidziane problemy". Wtedy dopiero okazuje się z kim/czym mamy do czynienia po drugiej stronie. W moim przypadku problem tyczy się kredytu hipotecznego ...
W skrócie niekompetencja i prawdziwe cfaniactwo. Zamiast dialogu i traktowania klienta jako równorzędnego partnera (rzekomo wszystkie banki mają to zapisane w zasadach etyki) jedynie monolog i niechęć do rozwiązania problemu. Dodatkowo próby podstępnego podsunięcia dokumentów "do podpisu" oczywiście z niekorzyścią dla klienta. Pominę już same kwestie działania konta przez WWW... 3 krotne wyrabianie nowych loginów i haseł przestało mnie bawić ... Podsumowując O-D-R-A-D-Z-A-M !
Wwa / 10 lat
~Ewa / 2016-04-03 12:34
Ocena: 1.00 / 5
brak kompetencji pracowników, straszliwy bałagan w papierach, kosmicznie wysokie opłaty za wszystko i przede wszystkim toksyczne pseudokredyty w CHF
Zaletybrak
Wadywszekie możliwe
od 2007 jestem okradana za pomocą kredytu hipotecznego
~caterina / 2016-04-03 10:58
Ocena: 1.00 / 5
Mega negatyw. Najbardziej złodziejski spread rzędu 12% na pseudokredytach w niby frankach. Windykacja potrafi dzwonić 6x dziennie by "przypomnieć" o zaległej racie (nieważne, że 3 dni po terminie; nieważne, że straciłam pracę i nie mam z czego żyć). Przy próbie restrukturyzacji zaproponowano mi 1) podwyższenie marży - żeby bank przypadkiem nic nie stracił 2) wpisano w aneks zapisy legalizujące dług w niby frankach, co przekreślałoby dochodzenie swoich praw poprzez sąd. Zero prawdziwej bankowej etyki!
Zaletynie widzę żadnych
Wady1) produkt o pięknej nazwie "kredyt hipoteczny indeksowany do chf" jest jednym wielkim przekrętem finansowym sprzecznym z polskim prawem 2) obsługę nie interesuje człowiek, tylko kasa, która ma wpływać na konto i plan, który ma być zrealizowany
8 lat i jest to najgorszy produkt bankowy z jakim miałam do czynienia, a RB tylko
~Asia / 2016-04-03 09:06
Ocena: 1.00 / 5
Nie odpowiadają na reklamacje. Odpowiedzi uzyskuje dopiero po interwencji u "wladz wyzszych".Pani w okienku mówi co innego niż Pani na infolinni. Po wszystko trzeba latać do oddziału. Zdecydowanie nie polecam.
WadyZe są w Polsce
~sicinsk / 2016-03-30 23:41
Ocena: 4.67 / 5
Ja jestem zadowolona z obsługi w Raiffeisen. Obsługa spoko (infolinia), ceny spoko w stosunku do poprzedniego banku gdzie płaciłam za karte 7zł... Po 2 miesiącach powiedzieć, że jestem zadowolona
ZaletyCena, Obsługa
~Marine / 2016-03-29 16:54
Ocena: 4.33 / 5
Jestem bardzo zadowolona z oferty. Szukałam konta osobistego bo zmieniałam bank, koleżanka doradziła konto wymarzone i naprawdę okazało się to super wyborem. Jako jeden z nielicznych banków ma gwarancję niezmienności cen. Obsługa jest w porządku.
Zaletydobra oferta, gwarancja niezmienności opłat
~Zadowolony / 2016-03-20 13:09
Ocena: 4.33 / 5
Ja jestem zadowolony z Raiffeisen. Konto za free karta za 3zł. Ogólnie polecam bo maja kilka fajnych programów dla klientów i można fajnie wyjsć
ZaletyProstota, dostępnosć, cena
WadyOstatnio czekałem 10 minut na infolinii godziny wieczorne
~Marlena / 2016-03-16 19:18
Ocena: 4.67 / 5
Ja osobiście jestem zadowolony z Raiffeisen. Ofertę mają spoko. Aktualnie maja konto wymarzone. Które ofertowo tez wygląda fajnie.