Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZM TU opinie

Ocena na podstawie 71 opinii

2.03 / 5

  • Oferta
    2.10
  • Obsługa klienta
    2.02
  • Cena/Jakość
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~KMP / 2024-12-05 12:54
    Ocena: 4.33 / 5
    Łaty kontakt aby kupić ubezpieczenie. Kilka lat już mam ubezpieczenie Assistance. Różne były awarie i pomoc jaka dotarła, zawsze na plus. Rok temu miałam awarię pechowo 1 maja więc nikt nie odebrał telefonu mimo że dzwoniłam godzinę. Zdecydowałam się poprosić obcych ludzi, zapłaciłam im bez faktury bo to była osoba prywatna. Złożyłam reklamacje, po sprawdzeniu połączeń dostałam zwrot dlatego uznaję te nieporozumienie na plus.
    ZaletyŁatwy kontakt
    WadySzkoda że nie ma większego limitu na lawetę tak 2000km, szkoda że nie ma pakietu na dwa pojazdy jednego właściciela tylko trzeba na każde osobno wykupić.
  • ~tomto / 2024-09-02 17:28
    Ocena: 4.33 / 5
    Na początku muszę napisać, że przyczyną awarii była moja niewiedza, a w zasadzie pewne procedury obsługi samochody uruchamianego bez kluczyka.
    Zgłosiłem problem 2x przez aplikację, bez odzewu. W końcu zadzwoniłem - nie zarejestrowali żadnego z dwóch poprzednich zgłoszeń - jak nie działa to po co namawiają do korzystania z aplikacji, nawet przed połączeniem z obsługą ...
    Przedstawiłem problem, poprosiłem o lawetę, potwierdzili że przyjedzie.
    Po ok. godzinie przyjechał Pan skodą octavią ... bez komentarza. Komunikat komputera samochodu pokazywał błąd blokady kolumny kierownicy, co skutkuje brakiem możliwości przełączenia skrzyni biegów w pozycją N i w ogóle nie można ruszyć samochodu z miejsca. Pan pochodził dookoła, coś po przełączał, po sprawdzał, stwierdził, że można uruchomić samochodu bo to elektryk i bateria się rozładowała (opel ampera - elektryk, serio?, i to jeszcze taki, który może przejechać 500km na benzynie przy rozładowanej baterii). Po drobnych przepychankach i kilku moich uwagach, że jednak się nie zna, odjechał. Kolejne dwie rozmowy przez tel z obsługą w Polsce i w Chorwacji poprosiłem jednak o lawetę.
    Po godzinie przyjechał młody chłopak zapytał o co chodzi, wsiadł, uruchomił samochód i mogłem odjechać.
    Wytłumaczył mi co było problemem i jak sobie z nim radzić, miesiąc później miałem taką samą sytuacją i już sam sobie poradziłem.
    ZaletyMożna łatwo kupić, kontakt telefoniczny w razie awarii jest ok.
    WadyNie działa zgłoszenie awarii przez aplikację. Powtarzanie 5 razy problemu kolejnym operatorom i pomocy drogowej jest mało profesjonalne.
  • ~Artur / 2023-07-26 18:31
    Ocena: 1.33 / 5
    GNIDY !! Zaosawiły "Nasz Karawaning" bez kampera zastępczego, mimo że wcześniej potwierdzali, że podstawką. Zwolnić Prezesa tej fitmy co nie panuje nad pracownikami i działa na szkodę Korporacji.
  • ~Janusz / 2023-02-28 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłem usługę napraw awaryjnych Assistance. Potrzebowałem pomocy akurat po południu w przeddzień Wigilii. Nie mogłem jednak się dodzwonić. Jakaś katarynka odtwarzała komunikat "Mamy dużo zleceń", po czym nastąpiło rozłączenie. Na złożoną skargę odpowiedziano, jakoby realizatorem usługi było towarzystwo ubezpieczeniowe "Interrisk" a nie PZM. Jednakże numer telefonu był na stronie internetowej PZM i w dokumentach ubezpieczenia. Interrisk potwierdził, że to numer telefonu PZM a nie ich. Od tego czasu PZM i Interrisk zamilkli.
    ZaletyPozornie atrakcyjna oferta ubezpieczenia ale w praktyce usługa nieosiągalna. Albo nikłe zdolności percepcyjne personelu.
    WadyJak opisano wyżej.
  • ~ats / 2022-11-30 11:10
    Ocena: 1.50 / 5
    NIE wynajmujcie od nich samochodu! przedłużałam najem z ubezpieczenia. bardzo nieprofesjonalna obsługa. pani 'nie ma problemu' ale po fakcie wszystko jest problemem, błędy biura,za które płaci klient. jeśli już musicie u nich brać auto- to WSZYSTKO NA PIŚMIE PODPISANE przez panią a nie 'chłopaków'
    Wadynieprofesjonalna obsługa, niechętna naprawić własne błędy
  • ~Tom / 2022-09-23 00:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Przed wykupieniem krótkoterminowej polisy Assistance (pakiet podstawowy zagraniczny rozrzerzony o dodatkowy pakiet holowania do 1000 km) uważnie zapoznajcie się z warunkami. Nasze auto uległo awarii na autostradzie w Chorwacji. Po zgłoszeniu tego konsultantowi Assistance PZMot okazało się, że pomoc drogowa będzie wysłana z PL i dojedzie najwcześniej następnego dnia! Pomimo faktu, że polisa obejmowała zapewnienie hotelu dla kierowcy i pasażerów na czas oczekiwania na lawetę, dwóch niedouczonych konsultantów stwierdziło, że taka usługa nam się nie należy. Na własny koszt przetransportowalem auto na Słowację. Wówczas okazało się, że hotel jednak nam przysługuje. Wykonałem łącznie 13 połączeń na infolinię PZMot aby te głąby zrozumiały swój błąd. Dodam, że w samochodzie, wśród pasażerów była osoba niepełnosprawna. Dopiero ze Słowacji zabrała nas pomoc drogowa wysłana przez Assistance. Konsultacji infolinii PZMot to w większości ludzie po kilkugodzinnym szkoleniu, bez znajomości przepisów o ubezpieczeniach, bez wykształcenia kierunkowego. Sprawa refundacji kosztów transportu pojazdu do Słowacji (1200 €) została zgłoszona PZMot w formie reklamacji.

    NIE POLECAM KORZYSTAĆ Z USŁUG PZMot. Wszystko wygląda pięknie w momencie zakupu polisy jednak kiedy pojawią się rzeczywisty problem z autem 1000 km od domu, jesteście postawieni na łaskę losu i widzimisię konsultanta. Porażka! Ostatni raz wykupiłem u tych oszustów jakąkolwiek polisę
  • ~pietrucha236 / 2013-07-20 15:31
    Uważajcie na giełdzie w Elizówce!!! Pojechałem tam pooglądać samochody, wjechałem na teren giełdy autem za 7 zł. Kiedy zerwała się ulewa postanowiłem skrócić sobie drogę do swojego samochodu i wyszedłem jedną furtką by po chwili wejść drugą w pobliżu miejsca gdzie zaparkowałem. A tu nieeee. Ponieważ opuściłem giełdę okazuje się że muszę zapłacić ponownie za wejście inaczej nie mogę dostać się do własnego auta. Jakiś bezczelny pracownik PZMotu o twarzy nie skalanej intelektem żąda ode mnie złotówki a jak nie to odsyła mnie do kierownika ochrony. Ten facet o podobnym wyglądzie tłumaczy mi, że on nie może mnie wpuścić bo kamery, zasady i pokazuje mi kartkę informacyjną na ogrodzeniu (sklejoną od deszczu i rozmazaną). Chciał nie chciał za wejście na giełdę zapłaciłem dwa razy. Czy nie wydaje się Wam i zarządowi PZM, że jest to ordynarne złodziejstwo i to niestety prawnie usankcjonowane. Niestety w naszym cudownym demokratycznym państwie takich grabieży w majestacie prawa jest coraz więcej dlatego pan premier Tusk nie ma co już liczyć na poparcie moje i mojej rodziny.
    Pozdrawiam premiera i zarząd PZMotu.
    Zaletybrak
  • ~ASIA / 2013-02-12 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    mam też taki problem. Otrzymałam z AC odszkodowanie w kwocie 520zł nie wiem na podstawie czego wyceniony !!!!! Naprawa w warsztacie 1900 zł.- to jakaś kpina. WSZYSTKICH UPRZEDZAM NIE UBEZPIECZAJCIE SIĘ W PZM.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
    5 LAT
  • ~iwona / 2013-02-06 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam problem z wypłatą OC i będę składał sprawe do
    sądu.
    Sprawcą była osoba ubezpieczona w pzm tu szkoda była tylko na moim samochodzie (uciekając przed zderzeniem samochód uderzył w skarpe) nie wzywaliśmy policji sprawca przyznał się do winy.
    Sprawa ciągnie się od początku listopada do dziś nie mam żadnej decyzji na piśmie, bardzo ciężki kontakt telefoniczny, w zeszłym tygodniu usłyszałam przez telefon że będzie odmowa bo uszkodzenia nieadekwatne do do opisu zdarzenia.
    Zaletybrak
    Wadywszystko a przedewszystkim obsługa
  • ~paimm / 2012-12-18 20:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Wycena szkody z polisy AC zostala wyliczona na 890brutto.Po otrzymaniu wiadomosci ojałmużnej postanowiłem skożystac z naprawy bezgotówkowej . Warsztat ktory naprawial auto wyrwał od PZM 4900ZŁ,czyli 500%kwoty oferowanej wlascicielowi.I dlatego uważam że tym powinna zając sie prokuratura.Bo ktoś tu nagina zaufanie klijenta
    Zaletybrak
    Wadyjakośc, obsługa klijenta, ignoractwo
  • ~soter / 2012-10-28 10:14
    szukam osob ktore mialy odmowe wyplaty odszkodowania z ac z decyzja ubezpieczyciela o kopiowanym kluczyku. chcialbym zebrac kilka osob ktore wspolnie zainteresuja kilka instytucji w tym kraju w cleu sprawdzenia tej praktyki. uwazam ze pracownicy tej firmy zabieraja nasze klucze i sami udaja sie to punktu w ktorym jest dokonywana kopia a nastepenie oddawany jest do ekspertyzy. podaje maila soter72@wp.pl
    Zaletybrak
    Wadywszytkie jakie sa
  • ~spyservice/sebastian berry / 2012-09-09 19:29
    WITAM I PYTAM ???ILU JESZCZE LUDZI NACIAGNIE TA FIRMA??UBEZPIECZ- TAK !!!PIENIAZKI WPLAC- TAK!!!ALE JAK COS NIE HALU ,TYPU WYPADEK,SZKODA ,TO PIENIAZKI --NIET !!
    SZKODA KASY ,CZASU ,NERWOW !!!---ZENADA NIE UBEZPIECZYCIEL !!!
    ZaletyBRAK - WYZYSK -PRZEKRET -!!!
    WadyCALA LISTA !! -J/W ZERO KOMPETENCJI
  • ~Niezadowolony okradziony / 2012-08-08 13:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie radzę współpracować jedna z NAJGORSZYCH firm ubezpieczeniowych za wszelką cenę starają się opóźnić wypłatę zaniżają odszkodowania!!!! SKANDAL
    Zaletyodbierają telefony
    Wadykłamią naciągają lekceważą
  • ~SteamC / 2012-08-02 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie tą firmę z daleka. ODRADZAM ubezpieczania się w tej firmie. Niestety firma "ubezpiecza" wiele jednostek państwowych np drogi publiczne. Jeżeli jesteście poszkodowani to najlepiej zaraz wynająć prawnika może Wam coś wypłacą.
    Zaletybrak
    Wadyprzeciącgają terminy zaniżają odszkodowania kłamią i naciągają BANDA Złodzieji
    pórbowałem korzystać z OC sprwcy
  • ~klient / 2012-07-20 07:50
    Omijajcie to Towarzystwo szerokim łukiem. Robią wszystko, żeby nie płacić odszkodowania. W ogólnych warunkach ubezpieczenia zawierają niedozwolone klauzule, a podstawy na które się powołują świadczą o dyletanctwie i braku kompetencji. Żerują na nieświadomości prawnej klientów. Pamiętajcie, że tylko my, przyszli klienci możemy tak nieprofesjonalne firmy zmieść z rynku poprzez niezawieranie z nimi umowy - naprawdę mamy na to wpływ. Nie kierujcie się w przypadku tej nierzetelnej firmy ceną ubezpieczenia. Ceny może umiarkowane, ale odszkodowania brak.
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność, wyzyskiwanie klientów
  • ~niezadowolony klient / 2012-03-21 19:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie odradzam naprawy auta w tym serwisie! Początkowo koszt naprawy miał wynieść 430 zł, po oddaniu auta do serwisu zadzwoniła pani, że koszt wzrasta do 560 zł, a przy odbiorze było to już 680zł! Porażka! Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadyzwiększanie ceny z godziny na godzinę, przy wymienianie tylko tych samych części, niemiła obsługa
    1
  • m.k. / 2012-01-18 13:16
    Sprawa dotyczy zabudowy samochodu dostawczego,wycenili szkode lub ten ich rzeczoznawca wycenił po pierwszych ogledzinach na kwotę 12X mniejszą niż faktyczny kosz naprawy po przedstawieniu mojego kosztorysu który sporządził kierownik serwisu zajmujący sie m.in naprawami takich zabudów i po dodatkowych ogledzinach z ich strony "dołozyli" ale to i tak nawet nie była połowa dlatego oddałem sprawę w rece tego serwisanta i umówiliśmy sie że on będzie występował w moim imieniu musiał sie upewnic czy mu wypłacą takie pieniadze jakie wynegocjuje.Czekam ,czekam a tu nagle przychodzi od nich czyli pzm pismo że brak jest podstaw do przejecia odpowiedzialnosci za uszkodzenia pojazdu w ramach AC z ich dokumentów wynika że kwota opiewa na 781,82 co sie w ogóle nie zgadza z tym co przysłali na początku a chodzi im o to ze kierowca nie miał skończone 28lat ?! nota bene wcześniej im to nie przeszkadzało!ZA UBESPIECZENIE BIORĄ NIE MALE PIENIADZE A PÓŻNIEJ ROBIA WSZYSTKO ŻEBY NIE WYPLACIC!.

    CZY MA KTOŚ NAMIARY NA POZADNYCH PRAWNIKÓW ZASTANAWIAM SIE CZY NIE IŚC ODRAZU DO SADU!
    Zalety000000
    Wadysame
    1 rok i ostatni
  • ~poszkodowany / 2011-11-28 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Polecam tą firmę szmaciarzy bo inaczej tego nazwać nie można do rzeczy wycena szkody że nawet na jedną część nie starczyło (naprawa bezgotówkowa ) oraz wypłata odszkodowania po 4 miesiącach .Polecam obejrzeć TURBO Kamerę z tym właśnie ubezpieczycielem;/
    Wadyżadnych zalet nie widzę ,doliczają koszmarną amortyzację przy wypłacie odszkodowania .Ludzie w razie czego idżcie do sadu
  • ~pat / 2011-11-19 09:11
    sprawca OC PZM TU. Decyzja ubezpieczyciela-brak zgody na naprawę, szkoda całkowita. Wartośc auta przed wypadkiem w/g PZM 9 tys zł - te auta w tym roczniku na otomoto i allegro ceny od 14 tys do 20 tys. Wartość auta po wypadku w/g PZM 6 tys zł. Czyli szkoda 3 tys zł a proponują szkodę całkowitą czyli wartość naprawy przewyższa wartość auta sprzed wypadku. Ich propozycja: weź sobie to co zostało a my ci wypłacimy 3 tys zł!!! Zaniżona znacznie wartość auta przed kolizją. Zawyżona wartość auta po kolizji. Jeśli nie uwzględnią odwołania sprawę kieruję na drogę postępowania sądowego. Nie komentuje. Szkoda słów.
    Zaletybrak
    Wadysame minusy, brak miejsca na ich opisanie
  • ~robert / 2011-10-29 00:48
    Witam
    Jestem poszkodowany przez kierowcę w ubezpieczonego w pzm (specjalnie z małej litery)Od samego początku są problemy nie da się dodzwonić do nich ,osoba likwidująca moją szkodę jest chamska i arogancka.Po przyjeździe rzeczoznawcy zaczęło się narzekanie ze to niemożliwe żeby powstały takie szkody .Każdemu co miał kolizję a sprawca jest u nich ubezpieczony A macie wykupione AC to róbcie u swojego ubezpieczyciela i oni niech wystąpią o regres do tych SZMACIARZY.
    Zaletyżadnych
    Wadywszytko w moim komentarzu
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 824
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 728
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 441
Warta
Ocena: 1.35, ilość opinii: 422
Allianz
Ocena: 1.39, ilość opinii: 272
Compensa
Ocena: 1.86, ilość opinii: 202
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4422
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3875
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907