Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Premium Mobile opinie

Ocena na podstawie 261 opinii

2.43 / 5

  • Cena/Jakość
    2.30
  • Obsługa klienta
    2.34
  • Oferta
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dan / 2021-02-19 19:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Moim zdaniem ta sieć nie zasługuje na klientów. Zalogowałem w styczniu na pakiet 30 GB za 30 zł. Już 16.02 początek okresu abonamentowego ledwo o 12:00 już było 19,88 GB a pół dnia później już zostało tylko 8,58 GB !!! a ja wiem ile czasu spędziłem w sieci i ile mogłem zużyć, wysłałem do DOK o wyjaśnienie a oni przysłali odpowiedź, że mam się zalogować do konta klienta i wszystko jasno. Nic z tego tam nic nie ma żadnych szczegółowych wykazów rozmów czy pakietów wysłanych danych. Zadźwoniłem bezpośrednio kazal zrobić zrzut tych sms-ów z wynikami tych GB pozostałych. I czekam zobaczymy co oni powiedzą. Oni chyba mają byle jaki system który raczej błędnie naliczają ale uwaga ! tylko na niekorzyść klientów ! Już wyślę rezygnację do nich, trudno ledwo się wpisałem straciłem 29 zeta za aktywację, trudno.
    Zaletyzasięg tu w Warszawie w porzadku. do DOK łatwo się dodzwonić , rozmowy w porządku
    Wadyporażka totalna z internetem ! System naliczajacy to albo do niczego albo po prostu oszukuje
  • ~Danuta / 2021-09-15 11:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Wydawało mnie sie że jest to dobry operator,więc przeszłam do niego od 2020 .Przy wyjazdach do Holandii jadac przez Niemcy nie odbiera innych operatorow.Włączenie gps jest NIEMOŻLIWE.Panie bo rozmawialam z kilkoma sugerowały błąd mojego aparatu.Robiłam różne konfiguracje i nic z tego nie było. Było to błędnym założeniem,gdyż aparat w Holandii działał.Premium mobile musi mieć mały zasieg w sieci/tak mi orzekły osoby znajace sie na Samsungach,lub nie podpisane umowy z innymi operatorami.Wiem że zmieniam sieć,za te pieniądze w T-mobile mam wiecej GB internetu i połączenia w Uni i działanie GPS.nigdy wiecej takich operatorów a ich sie rozmnożyło.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak dostępu sieci w niektórych krajaoch.
  • ~Drak / 2023-12-28 12:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Poraża z internetem nie polecam czy macie 100 200 czy 300Gb to i tak 20tego każdego miesiąca jest wykożystany . porażka
  • ~Gracgon / 2024-10-22 16:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry, sieć walczy z usterka już od 3 godzin brak zasięgu na chwilę obecna
    ZaletyTanio
    WadyBrak zasięgu usterka na obecny czas trwa ona co najmniej 3,30 minut
  • ~GRZEGORZ / 2023-11-23 21:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak wi-fi calling, zrywa połączenia, słaby zasięg, brak płynnych przejść między przekaźnikami, ogólnie jedna z gorszych sieci w Polsce. Mamy kilka numerów i jeździmy dużo po całym kraju...nie polecam
  • ~Jarek / 2022-10-30 05:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Skończyła mi się umowa z Orange. Szukałem oferty na abonament bez lojalki na 24 miesiące.
    Skusiła mnie oferta Premium Mobile za 24.70 zł miesięcznie bez długoterminowego bata.
    O ile do rozmów telefonicznych nie mogę się przyczepić to internet u nich to pomyłka i praktycznie nie działa w ogóle. O ile w mieście (Częstochowa) łapie jeszcze LTE to już kilka kilometrów za miastem jest tragedia, łączy wyłącznie w trybie H lub E. Korzystać z internetu w ogóle się nie da. Nie chcę go dużo potrzebuję 3-4 GB na miesiąc. Ale co z tego jak za ostatni miesiąc wyciągnąłem z wielkim trudem 0,8 GB.
    Jestem kierowcą i potrzebuje go w terenie do map googla lub map targeo - o korzystaniu z nich w terenie można zapomnieć.
    Obecnie szukam innego dostawcy byle nie na sieci Plusa, który mi da sensowną umowę bez 24 miesięcznego bata ale z działającym internetem.
    Premium Mobile odradzam.
    Zaletynie zrywa połączeń głosowych
    Wadybrak LTE poza miastem
  • ~Kiton / 2024-02-12 09:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystko co działa na sieci Plus to dziadostwo zasięgu i internetu.
  • ~Łukasz / 2022-12-22 22:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat . Od przejścia do sieci osoby z innych sieci dzwoniąc do mnie maja komunikat ze mam wyłączony telefon mimo ze jest włączony . Infolinia i dział techniczny nic z tym nie robią . Żenada , odrzadzam
    ZaletyBrak
    WadyZa mało
    Miejsca by opisać
  • ~Marcin / 2022-12-03 19:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Po przejściu na 5G internet co 40 minut się traci. Nie polecam.
  • ~Mirek / 2021-09-16 17:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Po dwutygodniowym pobycie w Egipcie, otrzymałem rachunek ponad 180,00 zł.za roaming.Nie byłoby w tym nic dziwnego,gdyby nie fakt ,że zaraz po zakwaterowaniu, włożyłem go do hotelowego sejfu,gdzie leżał nieużywany, aż do wyjazdu z Egiptu[korzystaliśmy z telefonu żony] Wi-Fi blue touch i lokalizacja były wyłączone.Reklamacje nie przyniosły żadnego rezultatu więc pora na zmianę operatora.
    ZaletyNiski abonament
    WadyNiejasny sposób naliczania opłat
  • ~Oliwia / 2023-06-16 11:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Zostałam oszukana. Ze internet działa nawet jak jest wykorzystany tylko wolniej. Nie działa tak naprawdę w ogole. Po czym niby 30 gb kończy się po kilku dniach(6) co nie jest możliwe. Jedni kłamania infolinii ze musi dzialac a inna pani uczciwie powiedziała ze nie będzie dzialac w ogole. Trzeba dopłacać za dodatkowe gb z czego jak się ich nie wykorzysta do dnia w którym jest aktywowany nowy abonament to go anulują mimo ze za to zapłaciłam. Nigdy w życiu nie polece tej sieci. Przez 3 miesiące było wszystko dobrze po 3 miesiącach nic nie działa ani nie ma zasięgu ani internetu
    WadyZostałam oszukana. Ze internet działa nawet jak jest wykorzystany tylko wolniej. Nie działa tak naprawdę w ogole. Po czym niby 30 gb kończy się po kilku dniach(6) co nie jest możliwe. Jedni kłamania infolinii ze musi dzialac a inna pani uczciwie powiedziała ze nie będzie dzialac w ogole. Trzeba dopłacać za dodatkowe gb z czego jak się ich nie wykorzysta do dnia w którym jest aktywowany nowy abonament to go anulują mimo ze za to zapłaciłam. Nigdy w życiu nie polece tej sieci. Przez 3 miesiące było wszystko dobrze po 3 miesiącach nic nie działa ani nie ma zasięgu ani internetu
  • ~Stanisław / 2022-11-29 12:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Konsultant Premium Mobile nie informuje o dodatkowych kosztach do sieci stacjonarnej. Jak Premium Mobile nalicza koszty do tel stacjonarnych to przechodzi oczekiwania. Jest to oszustwo. Uwazac na ich oferty.
  • ~Swięty / 2021-08-17 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem trzy tygodnie w Chorwacji i nie miałem internetu, rozmowy z konsultantem nic nie dały, jakiś bełkot. W Warszawie brak z nimi dobrej komunikacji bo infolinia nie działa a telefonów nie odbierają więc zmieniam operatora.
    ZaletyTelefon i internet w Warszawie działa.
    WadyBrak internetu w Chorwacji, nie wiem jak gdzie indziej.
  • ~Taishan / 2024-03-13 15:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Od jakiegoś czasu nie docierają do mnie żadne smsy z kodami do aktywowanie usług, zmiany maila itp. oczywiście oni twierdzą ze kody zostały wysłane i nie widzą problemu.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Wojciech / 2020-06-11 11:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w Premium ponad rok, PING 100-1300, pobieranie 0,20 do 0,60 Mb/s, ostatnio nawet nie daje się przetestować Speedtestem, bo wykazuje błędy. W ciągu ostatnich miesięcy internet pogorszył się tak, że właściwie nie można z niego korzystać. Jak reklamuję to piszą, że to moja wina bo mam źle skonfigurowany telefon, u nich jest wszystko w porządku.
    Idą w 5G i zabierają moce dla nowej oferty.
    Zaletymożna dzwonić w kraju do wszystkich bez limitu
    Wadyparametry internetu, płatne połączenia z BOA, brak roamingu w gratisie
  • ~. / 2022-03-16 20:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakieś 3 miesiące temu internet po 20-50mb/s od jakiegoś miesiąca w tym samym miejscu 1-5mb/s. NIE POLECAM
  • ~Aga / 2021-10-29 20:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Moja oferta, z której skorzystałam to FREEDOM 3-w tym 30 GB INTERNETU. Okazuje się, ze to bzdura i naciąganie klienta. Oszustwo pierwsza klasa! W październiku 2021( w połowie okresu rozliczeniowego) otrzymałam sms o wykorzystaniu Internetu w 80 % i jednocześnie informację, że mam jeszcze 10 GB i nagle Internet mi wyłączono. Dlaczego?? A poza tym nie korzystam tylko i wyłącznie z Internetu od PM. Bardzo dużo, wręcz więcej niż z własnego, korzystam z innego dostępu do WiFi. Złożyłam oczywiście reklamację wysyłając maile, smsy - i co? Nic, zero zainteresowania od operatora. Ciekawe dlaczego?? Zadzwoniłam do konsultanta, który obiecał przekazać informację odpowiedniej osobie, która oczywiście nie zadzwoniła. Po co? Lepiej zlekceważyć klienta. Jak nie ten to inny się trafi. Reklama dźwignią handlu i przy okazji wykorzystywanie klienta, w ten czy inny sposób. W sumie w dzisiejszych czasach to normalne. Przykre to, że PM nie szanuje, lekceważy i okłamuje klienta. Być może te dane w umowie dotyczące ilości GB to szacunkowe dane. Nie spotkałam się jednak z czymś takim. Ale, jeżeli tak miałoby być, to klient ma obowiązek o tym wiedzieć. Internet zacina się i bardzo długo ładuje. Porażka. Jest to moja druga poważna reklamacja z tego samego powodu. Jestem w PM od stycznia 2021-w połowie pierwszego m-ca rozliczeniowego wyłączono mi net i nieopatrzne dokupiłam GB. Teraz, w październiku powtórka, ale już bez dokupienia. Ponadto fakt, iż mam płacić za łączenie się z infolinią czyli w pewnym sensie być karaną jest dodatkowo oburzający. Nie polecam PM, uważając ich za niesolidnych! Nie wiem jak z funkcjonowaniem z zagranicą czy małych miastach, wsiach.
    ZaletyTylko i wyłącznie cena przy niby dużej ilości Internetu.
    WadyWyłączanie Internetu, mimo jeszcze dużej ilości GB do wykorzystania.
    Niekompetencja konsultantów.
    Lekceważenie klienta-brak reakcji na problem.
    Wolny Internet, zawieszający się, rozłączający.
    Naciąganie klienta niezłą reklamą.
  • ~Agata / 2021-11-09 09:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Moim zdaniem jedna z najgorszych sieci, miałam abonament w play i słaby zasieg wiec stwierdziałam, że czemu nie skorzystać - przecież mają zasięg plusa... I tu popelniłam bląd w sieci praktycznie wg nie dziala internet na wioskach w miejscach oznaczonych na macie jako pełny zasieg, w mieście również - Rzeszów, Katowice, wszędzie tragedia. Brak aplikacji zeby sprawdzac wydatkii rozliczenia, bardzo niekompetente osoby an obsludze klienta, nie pomagające. Kilka razy w miesiacu zdarza się ze wg nie mam zasięgu i nie mogę dzwonic, co jest niedopuszczalne w 21 wieku.
    TRAGEDIA! Nikomu nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySłaby zasieg internetowy, znikajacy zasieg komórkowy, brak kompetentnej obsługi klienta i brak jakiejkolwiek checi pomyc, już nie wspominają co pomocy.
  • ~Anna / 2024-02-14 13:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Jedna wielka katastrofa!!!!! Dzwoniąc z telefonu stacjonarnego na telefon komórkowy z premium mobile podawany jest komunikat: Nie ma takiego numeru. Obsługa klienta całkowicie niekumata. Dział techniczny z niczym sobie nie radzi, a panienki konsultantki potrafią tylko powiedzieć: przekażę do działu technicznego i na tym się kończy. Jeden wielki minus!!!!!
    Zaletybrak
    Wadybardzo dużo
  • ~brawo102 / 2022-03-03 19:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam.
    Chciałem opisać moją przygodę z Premium Mobile.
    Jestem ich abonamentem od ponad dwóch lat i jak przebywałem w Polsce wszystko ok.Ewentualnie można narzekać na zasięg w małych miejscowościach o ile inny operator miał zasięg bez problemu to z premium mobile bywało różnie miałem przy sobie dwa tel do porównania.Problem pojawiał się po przekroczeniu granicy choćby do sąsiadów i tam o ile był zasięg to nie działał wogule internet chociaż choćby do nawigacji w telefonie. Po mimo różnych ustawień telefonu o internecie mogłem zapomnieć.
    Problemy zaczęły się teraz w styczniu kiedy miałem przyjemność lecieć samolotem do Egiptu. Po przylocie na miejsce i zakwaterowaniu się w hotelu to było około trzech godzin od lądowania przyszły mi trzy smsy Pierwszy że wykorzystałem 50zł z 250zł internetu mobilnego. Drugi że wykorzystałem 150zł z 250zł internetu mobilnego i trzeci że wykorzystałem 250zł z internetu mobilnego.Po powrocie do kraju jeszcze okazało się że mam zablokowany nr tel. Po zadzwonieniu do BOK i rozmowie został mi odblokowany nr tel pani powiedziała żeby poczekać na rachunek tel i zobaczyć czy zostanie naliczona ta kwota 250zł.I jeżeli ją naliczą to złożyć reklamację od kwoty rachunku.Niestety rachunek przyszedł prawie na kwotę 300zł to napisałem reklamację od tej kwoty. No i niestety nie uwzględnili mi mojej reklamacji i że jest bez podstawna.A w uzasadnieniu napisali.
    Uprzejmie informujemy, iż wszystkie stacje bazowe operatorów telekomunikacyjnych, tworzące sieć telekomunikacyjną, mają określoną moc sygnału, pokrywającą określony obszar terytorialny. Wpływ na pokrycie danego obszaru przez sygnał stacji bazowej ma wiele czynników, takich jak np. ukształtowanie terenu, zalesienie, gęstość i typ zabudowy czy aktualnie panujące naturalne warunki propagacji fal radiowych. Do czynników mających wpływ na zasięg stacji bazowych nie mają jednak wpływu granice państwowe. Oznacza to, iż na przykład stacja bazowa umieszczona na terenie jednego kraju w stosunkowo bliskiej odległości od granicy, może swym zasięgiem obejmować terytorium drugiego kraju. Co więcej, jeżeli moc sygnału takiej stacji bazowej jest większa od mocy sygnału stacji bazowej na terenie kraju sąsiadującego, to sygnał ten może być sygnałem dominującym na terenie kraju, w którym przebywamy. W celu ograniczenia występowania wyżej wskazanej sytuacji, na podstawie umów międzypaństwowych moc sygnałów stacji bazowych znajdujących się w stosunkowo niewielkiej odległości od granic państwowych jest zmniejszana, jednakże nie ma technicznych możliwości, aby sygnał ten skonfigurować w taki sposób, aby nie przekraczał granic państwowych, które cechują się nieregularnością kształtów.
    A ja leciałem 11000m nad ziemią. Gdzie w samolocie nie ma żadnego zasięgu
    Po napisaniu jeszcze raz do nich że wypowiadam umowę i całą sprawę opiszę w mediach społecznościowych i że zgłoszę całą sprawę do wydziału spraw konsumentów to odpisali mi że redukują mi rachunek o 50zł śmiechu warte. Po odpowiedzi że nie akceptuję jej to dostałem jeszcze taką odpowiedź.
    Uprzejmie informuję, że po stronie Premium Mobile nie stwierdzono nieprawidłowości. Wiadomość SMS z informacją o zalogowaniu się do operatora zagranicznego została wysłana do Państwa w dniu 20-01-2022 o godzinie 17:48. Pierwsza pozycja dotycząca transmisji danych w roamingu pochodzi z godziny 18:23, więc odpowiednio wcześnie zostali Państwo poinformowani o zalogowaniu się do operatora zagranicznego.
    Tylko w tym sęk że w czasie lotu nie dostałem żadnego smsa że mam sobie wyłączyć telefon.
    Tak chciałem przestrzec abonentów tej firmy żeby w czasie lotu wyłączali całkiem telefony jeżeli nie chcą płacić astronomicznych rachunków.
    Wadybrak internetu w Unii Europejskiej Słaby zasię w małych miejscowościach.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185