Dno. zasięg to dramat
A obsługi klienta na poziomie podstawowym....
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Joko / 2021-08-16 08:57
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna, niekompetentna firma. Płatna infolinia. Konsultanci po prostu kłamią. Przeniesienie numeru trwa już bez mała dwa tygodnie. Zastanawiam sie - wiaderkami to robią ????
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja
Kłamstwa
Sprzedaja uslugę, na ktorej sie nie znają
~Justyna / 2021-09-24 13:04
Ocena: 1.00 / 5
Od 3 dni mam zablokowany numer razem z córkami.Pomimo dzwonienia i wysyłania meila z dowodem zapłaty rachunku.Dalej telefony mamy nie aktywne.21.09.21r został zapłacony rachunek jak co miesiąc mimo tego w tym samym dniu zablokowali nam telefony bez powodu. Dzieci nie mają ze mną kontaktu idąc do szkoły co naraża mnie jak i ich na stres.Pisałam im że jedna z córek jedzie na wycieczkę szkolną i nie będę miała z nią kontaktu,nawet Gnoje nie odpisali.Nigdy nie spotkałam się z takim traktowaniem klienta.Rezygnujemy z usług tych oszustów.
ZaletyZaletą będzie jak ich firma zniknie z rynku.
WadyZero kontaktu,blokowanie połączeń bez powodu,naliczanie dodatkowych opłat.ogólny SYF
~Justyna / 2022-01-04 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Spotkałam się z ogromym brakiem profesjonalizmem ze strony konsultantów, problemy z opłatami i zaksięgowaniem opłaconych faktur, wyłączenie mojego numeru bez uprzedzenia. Totalne dno, jeśli chodzi o komunikację, Szczerze nie polecam.
Zaletyżadne
WadyWady
Wyłączanie Internetu, mimo jeszcze dużej ilości GB do wykorzystania.
Niekompetencja konsultantów.
Lekceważenie klienta-brak reakcji na problem.
Wolny Internet, zawieszający się, rozłączający.
Naciąganie klienta niezłą reklamą.
~Kamil / 2022-11-11 00:02
Ocena: 1.00 / 5
Wg obsługi klienta Premium Mobile 1 powiadomienie 10 dni przed końcem ważności konta to wystarczający powód do trwałego wyłączenia numeru z sieci. Straciłem numer, a reklamację i chęć doładowania odrzucili. Beznadziejna sieć i podejście do klienta. Stanowczo odradzam.
WadyStraciłem numer telefonu
~Kamil / 2024-12-15 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Ignorowanie potrzeb klienta. Spróbuj się spóźnić z opłaceniem prepaida w terminie. Dają 2 przypomnienia sms w krótkim czasie i numer jest nie do odzyskania. Numer posiadałem 18 lat.
ZaletyBrak względem skali wady
WadyZero tolerancji dla przypadkowego opóźnienia doładowania prepaid.
~Karoottto / 2022-09-23 17:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Premum Mobile z prostych względów internet się zawiesza podczas oglądania filmów a podczas grania jest ping gdybto zgłaszałem wieloma krotnie zostałem olany
ZaletyŻadnych
WadyInternet
~kasia / 2025-02-13 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Pomimo oferowanej sieci 5G (zgodnie z zawartą Umową z Premium Mobile) sieć nie jest dostępna w centrum Krakowa. Telefon jest przystosowany do obsługi 5G. Nie ma opcji rozmowy przez Messenger, obejrzenia filmiku na YT czy Instagram. Dział techniczny tłumaczy, że przyczyną może być "ilość osób łączących się z daną stroną internetową za pośrednictwem terminali." I nie robią z tym nic... Dramat i żenada. NIE POLECAM!!!
Wadybardzo zły zasięg
~keri / 2021-08-25 11:14
Ocena: 1.00 / 5
bardzo częte przerwy w dostępie do internetu ,trudny kontakt z operatorem
Wadyod miesiąca ciągłe przerwy w dostępie do internetu
~kikosz / 2023-05-25 14:00
Ocena: 1.00 / 5
scammerzy wydzwaniają botami. nigdy się nie zgadzałem na takie natrętne dzwonienie, pozyskali moje dane nieleganie i męczą mnie scamem. Mam nadzieję, że ta firma szybko zniknie z rynku i przyniesie wielomilionową stratę dla zarządzających
~Klaudia / 2023-08-07 20:13
Ocena: 1.00 / 5
Zasięg bardzo słaby. Internet to wogóle totalna porażka. Nikomu nie polecam tego abonamentu.
ZaletyNie ma
~Klaudyna / 2022-04-29 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Smutne ale to zwyczajni oszuści. Dzwonią do "klienta" który nigdy nie korzystał z ich usług i pytają o chęć PRZEDŁUŻENIA UMOWY która nigdy nie została podpisana nie znając danych adresata oferty. Na wszelkie pytania o sytuację odpowiadają beznamiętnymi formułkami. Proponuję ostrożność.
WadyPróba wprowadzenia w błąd celem pozyskania nowego klienta któremu wmawia się przedłużanie nieistniejącej umowy
~Koikoifish / 2023-11-06 16:31
Ocena: 1.00 / 5
Premjum Mobile to banda złodziei, wczoraj sprawdzałam stan konta i miałam około 20GB, dzisiaj nagle okrągłe zero. Moje zużycie internetu to srednio 3 GB na dzień. Jesteście złodziejskimi złodziejami!!! Obyście splajtowali jak najpredzej. Firma oszukuje na GB, żebyście tylko wykupywali dodatkowy pakiet.
Robią takie same wały na domowym i na mobilnym internecie.
ZaletyNie ma.
WadyWszystko.
~KUBA / 2021-08-26 19:16
Ocena: 1.00 / 5
TOTALNE DNO, nigdzie nie ma zasięgu internet przerywa, chcąc zalogować się na konto trzeba przygotować sobie dobrą godzinę
ZaletyNIE MA
WadyCAŁA TA SIEĆ
~Lf / 2024-01-27 15:58
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Brak pomocy. Syn wyjechał z numerem którym może wsadzić sobie gdzieś bo się okazuje że są zacofani i nie oferują roamingu. Tragedia!
ZaletyBrak
~M / 2024-09-05 13:11
Ocena: 1.00 / 5
Żenada, naliczany jest roming nawet w granicach Polski jak się wraca z wakacji, jeżeli ktoś jedzie na wakacje odbijają sieć że nikt do Ciebie się nie dodzwoni. Tylko nerwy człowiek zjadł i faktura na 250zl za jednego SMS wysłanego z zagranicy super sieć nie ma co
WadyWady
~Madk / 2023-12-14 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle coś doliczają, Obsługa dużo ci nie powie, na ofercie masz kwotę, ale i tak dużo wiecej zapłacisz, nie polecam
WadyMało wiarygodni
~Maniekcctv4 / 2023-01-13 23:47
Ocena: 1.00 / 5
Już byłem bliski podpisania umowy na internet mobilny. Ale bym sobie strzelił w kolano. Dopiero zrezygnowałem z jednego gówna a raczej trzech w postaci cyfrowego Polsatu tj Polsat Box wraz z internetem oraz dwoma telefonami bo jak się okazuje permium mobilnie to twór solorza i całego gówna z polsatem i niby internetem. To taka szalupa ratunkowa dla plusa bo przecież w 2022 roku już po raz kolejny zamyka bilans na ostatnim miejscu względem odchodzących abonentów 119 tysięcy ludzi w jednym roku poszło z plusa ale zasilili premium mobile wiec solorz jeszcze jest w szalupie która sobie zbudował
ZaletyNie wiem
WadyTwór ratunkowy dla plusa czyli to samo co plus- dno
~Marcel / 2023-05-30 22:38
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej ten operator nie nadaje się zagranicę
ZaletyŻadnych
WadyNie odpowiada na potrzeby klienta
~Marian / 2024-06-22 23:05
Ocena: 1.00 / 5
wielka bieda. Bardzo często Internet po prostu nie działał na co zaoferowali zniżkę, ale tylko na jeden miesiąc. Prędkości które podają to po prostu ściema. Na messengerze obsługa udaje że nie rozumie i nie jest wstanie przeczytać poprzednich wiadomości, które wskazują na to, że użytkownik potrafi zresetować numer. Z miesiąca na miesiąc żądają dwa razy wyższej stawki. Nie polecam.