Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Premium Mobile opinie

Ocena na podstawie 267 opinii

2.40 / 5

  • Cena/Jakość
    2.28
  • Obsługa klienta
    2.31
  • Oferta
    2.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Basket / 2021-09-28 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem przenieść numer do premium mobile,co się okazało kurier nie zabrał wszystkich podpisanych dokumentów.Po interwencji na BOK Pani obiecała że kurier będzie następnego dnia.Mija już pełny tydzień ani widu ani słychu kuriera czy kogoś kompetentnego z Premium mobile .....ostatni tydzień czekam i przeniosę numer do innego operatora.
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie abonentów
  • ~Justyna / 2021-09-24 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 dni mam zablokowany numer razem z córkami.Pomimo dzwonienia i wysyłania meila z dowodem zapłaty rachunku.Dalej telefony mamy nie aktywne.21.09.21r został zapłacony rachunek jak co miesiąc mimo tego w tym samym dniu zablokowali nam telefony bez powodu. Dzieci nie mają ze mną kontaktu idąc do szkoły co naraża mnie jak i ich na stres.Pisałam im że jedna z córek jedzie na wycieczkę szkolną i nie będę miała z nią kontaktu,nawet Gnoje nie odpisali.Nigdy nie spotkałam się z takim traktowaniem klienta.Rezygnujemy z usług tych oszustów.
    ZaletyZaletą będzie jak ich firma zniknie z rynku.
    WadyZero kontaktu,blokowanie połączeń bez powodu,naliczanie dodatkowych opłat.ogólny SYF
  • ~Jaś / 2021-09-21 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z najgorszych sieci w której miałem abonament. Wielokrotnie naliczania roamingu którego nie używałem i mimo, że i tak miałem wyłączoną sieć za granicą opłaty się naliczały, ciągłe problemy z fakturami kwotę abonamentu która miała wynosić 24,70 zapłaciłem tylko raz w ciągu 6 m-ce, normą jest doliczanie 10,15 zł a to za usługi premium (wyłączone w pierwszym m-ce) a to za roaming z którego nie korzystałem. Po 6 m-ce męczarni zmieniłem na konkurencji, nie podaję nazwy żeby uwiarygodnić opinię zwykłego konsumenta i jest niebo a ziemia i taniej i lepszy zasięg i internet lepszy i roaming w abonamencie jednym słowem wszystko co potrzeba. Mimo iż przeniosłem numer to oczywiście jeszcze za cały kolejny miesiąc wystawili fakturę i tu znów dział windykacji straszenie sądem za kwotę 29,29. Bardzo chętnie przyłączę się do jakiegoś pozwu zbiorowego i powtórzę TAK DRAMATYCZNEGO operatora nie miałem w całej swojej historii. Życzę żeby bardzo szybko konkurencja posprzątała tego pseudo operatora a myślę, że z takim podejściem stanie się to prędzej niż później. Z całego serca odradzam !
    ZaletyBrak
    WadyNaliczania dodatkowych opłat
    Brak internetu
  • ~Mirek / 2021-09-16 17:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Po dwutygodniowym pobycie w Egipcie, otrzymałem rachunek ponad 180,00 zł.za roaming.Nie byłoby w tym nic dziwnego,gdyby nie fakt ,że zaraz po zakwaterowaniu, włożyłem go do hotelowego sejfu,gdzie leżał nieużywany, aż do wyjazdu z Egiptu[korzystaliśmy z telefonu żony] Wi-Fi blue touch i lokalizacja były wyłączone.Reklamacje nie przyniosły żadnego rezultatu więc pora na zmianę operatora.
    ZaletyNiski abonament
    WadyNiejasny sposób naliczania opłat
  • ~Danuta / 2021-09-15 11:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Wydawało mnie sie że jest to dobry operator,więc przeszłam do niego od 2020 .Przy wyjazdach do Holandii jadac przez Niemcy nie odbiera innych operatorow.Włączenie gps jest NIEMOŻLIWE.Panie bo rozmawialam z kilkoma sugerowały błąd mojego aparatu.Robiłam różne konfiguracje i nic z tego nie było. Było to błędnym założeniem,gdyż aparat w Holandii działał.Premium mobile musi mieć mały zasieg w sieci/tak mi orzekły osoby znajace sie na Samsungach,lub nie podpisane umowy z innymi operatorami.Wiem że zmieniam sieć,za te pieniądze w T-mobile mam wiecej GB internetu i połączenia w Uni i działanie GPS.nigdy wiecej takich operatorów a ich sie rozmnożyło.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak dostępu sieci w niektórych krajaoch.
  • ~EDC / 2021-08-29 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Od połowy miesiąca nie działa skrzynka mailowa. Po zalogowaniu wyświetla komunikat "error". Ta sama skrzynka działa na u innego operatora i na kompie stacjonarnym.
    Jakość połączeń słaba lub bardzo słaba. Chyba pora zmienić sieć.
  • ~Klienta PM / 2021-08-26 19:23
    Ocena: 3.50 / 5
    Fatalnie jeśli chodzi o dostęp do internetu. Ostatnio, tzn od jakichś 3 miesięcy nie działa. W wielu miejscach wskazuje H+ lub E. Nie wiem czy to wina współpracy z Plusem, który skupił się na technologii 5G. Problem jest w dużym mieście i mniejszym oraz poza miastem. Jeśli się to nie zmieni raczej zmienię operatora. 2 lata temu nie występowały takie problemy.
  • ~KUBA / 2021-08-26 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    TOTALNE DNO, nigdzie nie ma zasięgu internet przerywa, chcąc zalogować się na konto trzeba przygotować sobie dobrą godzinę
    ZaletyNIE MA
    WadyCAŁA TA SIEĆ
  • ~keri / 2021-08-25 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo częte przerwy w dostępie do internetu ,trudny kontakt z operatorem
    Wadyod miesiąca ciągłe przerwy w dostępie do internetu
  • ~Margaret / 2021-08-23 14:11
    Ocena: 1.67 / 5
    brak reakcji na(emaile)kłopoty z zalogowaniem się.Dostałam przypomnienie o zapłatę abonamentu do 2 września a mój termin płatności to 22każdego m-ca tak płacę od 20018 r.za sierpień opłaciłam 20 b.r.Nie mogę sprawdzić bilingów,bo nie mogę zalogować się.Podobne problemy w logowaniu miałam w kwietniu.jestem emerytką i piszę tę opinię aby ktoś zareagował i wreszcie mi pomógł w zalogowaniu a przede wszystkim wyjaśnił mi dlaczego dostałam ponowne wezwanie do zapłaty..
    Zaletyniska cena abonamentu
    Wadyopisałam wyżej
  • ~Tiger / 2021-08-19 14:00
    Ocena: 1.67 / 5
    W ostatnim czasie nastąpił wyciek danych osobowych klientów, odradzam firmy które nie potrafią należycie zabezpieczyc przetwarzanych danych. Firma o wycieku danyxh poinformowała mnie dopiero po dwóch dniach od uzyskania takiej informacji.
  • ~Swięty / 2021-08-17 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem trzy tygodnie w Chorwacji i nie miałem internetu, rozmowy z konsultantem nic nie dały, jakiś bełkot. W Warszawie brak z nimi dobrej komunikacji bo infolinia nie działa a telefonów nie odbierają więc zmieniam operatora.
    ZaletyTelefon i internet w Warszawie działa.
    WadyBrak internetu w Chorwacji, nie wiem jak gdzie indziej.
  • ~Joko / 2021-08-16 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna, niekompetentna firma. Płatna infolinia. Konsultanci po prostu kłamią. Przeniesienie numeru trwa już bez mała dwa tygodnie. Zastanawiam sie - wiaderkami to robią ????
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja
    Kłamstwa
    Sprzedaja uslugę, na ktorej sie nie znają
  • ~Krzysztof / 2021-08-16 08:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety, jestem bardzo rozczarowany, fatalna komunikacja, nikt nic nie wie, zero dostępu do własnego konta, niegrzeczni i bezczelni konsultanci na płatnej infolinii, przeniosłem się dwa miesiące temu do premium z T-Mobile i to była moja bardzo zła decyzja.
    ZaletyBrak
    WadyChaos komunikacyjny, niekompetentni konsultanci, zero racjonalnie szybkiej odpowiedzi na pytania,
  • ~Rozczarowana / 2021-08-15 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z sieci od ok 2-3ch lat i do tej pory nie mogłam narzekać, ale nie prowadziłam własnego biznesu i nie korzystałam z roamingu. Tydzień zagranicą kiedy internet był mi niezbędny i nic. Na panel klienta nie można się zalogować, ale jest informacja że WSZYSTKIE dyspozycje można składać mailowo lub przez telefon. Na infolinie dodzwonić się to jakiś cud, jeszcze do tego cały czas nabijają impulsy za połączenie co też jest kpiną w obsłudze posprzedażowej. Napisałam kilka maili z prośbą o włączenie usługi i nikt nawet nie odpisał. Podobno maja jakąś awarie z która technicy nie potrafią sobie poradzić. Jaka sieć tacy technicy… Aha, a jak zostawić numer kontaktowy do sprzedaży to dzwonią w kilka minut, ale z obecny klientem nie porozmawiają. Dawno nie czułam takiego rozczarowania! Straciłam zaufanie kompletnie. A pamiętajcie że jeden niezadowolony klient to więcej niż dziesięciu straconych klientów, a zadbam by było ich znacznie więcej. Czas na zmianę operatora. Gorąco i zdecydowanie NIE POLECAM!
    ZaletySzybko sprzedają nowe produkty
    Infolinia sprzedażowa działa prawie bez zarzutu (jak macie dwa adresy 1 i 2, a chcecie otrzymać umowę na adres 2 to powiedzcie że chcecie aby wysłali na adres 1 wtedy umowa napewno dotrze gdzie trzeba czyli na adres 2)
    Faktury wystawione zawsze na czas
    Zawsze wszystko ponad abonament naliczone z dokładnością do 1 grosza
    WadySłaby zasięg
    Nie działa roaming (konkretnie internet)
    Nie działa obsługa posprzedażowa
    Właściwie to nic nie działa
    Słabi technicy
  • ~Franio / 2021-08-07 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiaca nie mam internetu choc place za 10 mega. Dziś pomimo zapłaconego rachunku mój telefon nie działa.
    ZaletyZadnych
    WadyStrata pieniędzy, unikać jak ognia
  • ~Unkown / 2021-08-06 00:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta zachęcająca, obsługa nie do końca do szkolona, ale jakość zasięgu w centrum miasta to żenada 2 kreski na 4 bez włączonego LTE. Przechodzę teraz do mobile vikings i zobaczymy jak to wygląda.
    ZaletyZachęcająca oferta
    WadySłaby zasięg
  • ~Janusz / 2021-08-02 04:19
    Ocena: 3.67 / 5
    Guzik prawda, że to taka wspaniała sieć Premium Mobile. W tej chwili np.nie mam internetu którego bardzo potrzebuję. A tak w ogóle wziąłem ostatnio (drugi miesiąc rozliczenia) numer dla wnuka. Powinienem zapłacić 45 złotych ale z kosztami wyszło coś ok.85. Za drugi miesiąc przyszło mi do płacenia 65 złotych! Pytam za co skoro reklamują się, że prócz opłaty abonamentowej nie ma żadnych kosztów? Dostęp dla mnie do bilingu jest bardzo trudny. Ciekawe czy możliwy bez problemu. Jestem trochę wiekowy ale uważam że przy braku kontaktu bezpośredniego powinno być prosto i jasno. Aby z nimi porozmawiać trzeba za każdą minutę połączenia zapłacić 0,29 zł. Uzyskam połączenie i będę czekać z 10 minut na rozmowę bo konsultanci będą zajęci następne 10 minut na sprawdzenie moich danych oraz wyjaśnianie problemu?! Nie, dziękuję za taką sieć. Jest dobra póki nie pojawią się problemy. Stanowczo nie polecam. Janusz.
    ZaletyZasięg
    WadyOpłaty wyższe niż oferują.
    Opłaty za połączenie z operatorem.
    Ostatnio pojawił się brak internetu.
  • ~Emil / 2021-07-21 18:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam FREEDOMNET od października 2020 było nawet ok. nie było rewelacji ale nie mogłem jakoś mocno naczekać. zrywało polaczenie sporadycznie , może raz na tydzień. od tygodnia jakaś masakra co chwile rwie mi Internet dodam ze po mojej stronie nie było żadnych zmian sprzętu ani lokalizacji. BOK odpisało w skrócie ze tak musi być... pomijam fakt ze deklarują w umowie ok 6Mb/s od października nu mnie nie przekroczyło 4Mb/s
    Zaletyna początku ok
    Wadyteraz masakra praktycznie co chwile rwie. zero pomocy technicznej. spychologia
  • ~Ja / 2021-07-15 19:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Przychodzące smsy że będą doliczane odsetki do abonamentu. Niby płaci się 27.90 gdzie wychodzi tak na prawdę dużo więcej a limity nie są przekraczane. Pani z obsługi powiedziała że te wiadomości sobie "tak o wysyłają" no to ja tak o zrywam umowę.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.85, ilość opinii: 1100
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186