strona 12 z 14
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Klienta PM / 2021-08-26 19:23
Fatalnie jeśli chodzi o dostęp do internetu. Ostatnio, tzn od jakichś 3 miesięcy nie działa. W wielu miejscach wskazuje H+ lub E. Nie wiem czy to wina współpracy z Plusem, który skupił się na technologii 5G. Problem jest w dużym mieście i mniejszym oraz poza miastem. Jeśli się to nie zmieni raczej zmienię operatora. 2 lata temu nie występowały takie problemy. -
-
~KUBA / 2021-08-26 19:16
TOTALNE DNO, nigdzie nie ma zasięgu internet przerywa, chcąc zalogować się na konto trzeba przygotować sobie dobrą godzinę ZaletyNIE MAWadyCAŁA TA SIEĆ -
~keri / 2021-08-25 11:14
bardzo częte przerwy w dostępie do internetu ,trudny kontakt z operatorem Wadyod miesiąca ciągłe przerwy w dostępie do internetu -
~Margaret / 2021-08-23 14:11
brak reakcji na(emaile)kłopoty z zalogowaniem się.Dostałam przypomnienie o zapłatę abonamentu do 2 września a mój termin płatności to 22każdego m-ca tak płacę od 20018 r.za sierpień opłaciłam 20 b.r.Nie mogę sprawdzić bilingów,bo nie mogę zalogować się.Podobne problemy w logowaniu miałam w kwietniu.jestem emerytką i piszę tę opinię aby ktoś zareagował i wreszcie mi pomógł w zalogowaniu a przede wszystkim wyjaśnił mi dlaczego dostałam ponowne wezwanie do zapłaty.. Zaletyniska cena abonamentuWadyopisałam wyżej -
~Tiger / 2021-08-19 14:00
W ostatnim czasie nastąpił wyciek danych osobowych klientów, odradzam firmy które nie potrafią należycie zabezpieczyc przetwarzanych danych. Firma o wycieku danyxh poinformowała mnie dopiero po dwóch dniach od uzyskania takiej informacji. -
~Swięty / 2021-08-17 16:57
Byłem trzy tygodnie w Chorwacji i nie miałem internetu, rozmowy z konsultantem nic nie dały, jakiś bełkot. W Warszawie brak z nimi dobrej komunikacji bo infolinia nie działa a telefonów nie odbierają więc zmieniam operatora. ZaletyTelefon i internet w Warszawie działa.WadyBrak internetu w Chorwacji, nie wiem jak gdzie indziej. -
~Joko / 2021-08-16 08:57
Fatalna, niekompetentna firma. Płatna infolinia. Konsultanci po prostu kłamią. Przeniesienie numeru trwa już bez mała dwa tygodnie. Zastanawiam sie - wiaderkami to robią ???? ZaletyBrakWadyNiekompetencja
Kłamstwa
Sprzedaja uslugę, na ktorej sie nie znają -
~Krzysztof / 2021-08-16 08:17
Niestety, jestem bardzo rozczarowany, fatalna komunikacja, nikt nic nie wie, zero dostępu do własnego konta, niegrzeczni i bezczelni konsultanci na płatnej infolinii, przeniosłem się dwa miesiące temu do premium z T-Mobile i to była moja bardzo zła decyzja. ZaletyBrakWadyChaos komunikacyjny, niekompetentni konsultanci, zero racjonalnie szybkiej odpowiedzi na pytania, -
-
~Rozczarowana / 2021-08-15 20:56
Korzystam z sieci od ok 2-3ch lat i do tej pory nie mogłam narzekać, ale nie prowadziłam własnego biznesu i nie korzystałam z roamingu. Tydzień zagranicą kiedy internet był mi niezbędny i nic. Na panel klienta nie można się zalogować, ale jest informacja że WSZYSTKIE dyspozycje można składać mailowo lub przez telefon. Na infolinie dodzwonić się to jakiś cud, jeszcze do tego cały czas nabijają impulsy za połączenie co też jest kpiną w obsłudze posprzedażowej. Napisałam kilka maili z prośbą o włączenie usługi i nikt nawet nie odpisał. Podobno maja jakąś awarie z która technicy nie potrafią sobie poradzić. Jaka sieć tacy technicy… Aha, a jak zostawić numer kontaktowy do sprzedaży to dzwonią w kilka minut, ale z obecny klientem nie porozmawiają. Dawno nie czułam takiego rozczarowania! Straciłam zaufanie kompletnie. A pamiętajcie że jeden niezadowolony klient to więcej niż dziesięciu straconych klientów, a zadbam by było ich znacznie więcej. Czas na zmianę operatora. Gorąco i zdecydowanie NIE POLECAM! ZaletySzybko sprzedają nowe produkty
Infolinia sprzedażowa działa prawie bez zarzutu (jak macie dwa adresy 1 i 2, a chcecie otrzymać umowę na adres 2 to powiedzcie że chcecie aby wysłali na adres 1 wtedy umowa napewno dotrze gdzie trzeba czyli na adres 2)
Faktury wystawione zawsze na czas
Zawsze wszystko ponad abonament naliczone z dokładnością do 1 groszaWadySłaby zasięg
Nie działa roaming (konkretnie internet)
Nie działa obsługa posprzedażowa
Właściwie to nic nie działa
Słabi technicy -
~Franio / 2021-08-07 10:32
Od miesiaca nie mam internetu choc place za 10 mega. Dziś pomimo zapłaconego rachunku mój telefon nie działa. ZaletyZadnychWadyStrata pieniędzy, unikać jak ognia -
~Unkown / 2021-08-06 00:31
Oferta zachęcająca, obsługa nie do końca do szkolona, ale jakość zasięgu w centrum miasta to żenada 2 kreski na 4 bez włączonego LTE. Przechodzę teraz do mobile vikings i zobaczymy jak to wygląda. ZaletyZachęcająca ofertaWadySłaby zasięg -
~Janusz / 2021-08-02 04:19
Guzik prawda, że to taka wspaniała sieć Premium Mobile. W tej chwili np.nie mam internetu którego bardzo potrzebuję. A tak w ogóle wziąłem ostatnio (drugi miesiąc rozliczenia) numer dla wnuka. Powinienem zapłacić 45 złotych ale z kosztami wyszło coś ok.85. Za drugi miesiąc przyszło mi do płacenia 65 złotych! Pytam za co skoro reklamują się, że prócz opłaty abonamentowej nie ma żadnych kosztów? Dostęp dla mnie do bilingu jest bardzo trudny. Ciekawe czy możliwy bez problemu. Jestem trochę wiekowy ale uważam że przy braku kontaktu bezpośredniego powinno być prosto i jasno. Aby z nimi porozmawiać trzeba za każdą minutę połączenia zapłacić 0,29 zł. Uzyskam połączenie i będę czekać z 10 minut na rozmowę bo konsultanci będą zajęci następne 10 minut na sprawdzenie moich danych oraz wyjaśnianie problemu?! Nie, dziękuję za taką sieć. Jest dobra póki nie pojawią się problemy. Stanowczo nie polecam. Janusz. ZaletyZasięgWadyOpłaty wyższe niż oferują.
Opłaty za połączenie z operatorem.
Ostatnio pojawił się brak internetu. -
~Emil / 2021-07-21 18:34
Nie polecam FREEDOMNET od października 2020 było nawet ok. nie było rewelacji ale nie mogłem jakoś mocno naczekać. zrywało polaczenie sporadycznie , może raz na tydzień. od tygodnia jakaś masakra co chwile rwie mi Internet dodam ze po mojej stronie nie było żadnych zmian sprzętu ani lokalizacji. BOK odpisało w skrócie ze tak musi być... pomijam fakt ze deklarują w umowie ok 6Mb/s od października nu mnie nie przekroczyło 4Mb/s Zaletyna początku okWadyteraz masakra praktycznie co chwile rwie. zero pomocy technicznej. spychologia -
~Ja / 2021-07-15 19:46
Przychodzące smsy że będą doliczane odsetki do abonamentu. Niby płaci się 27.90 gdzie wychodzi tak na prawdę dużo więcej a limity nie są przekraczane. Pani z obsługi powiedziała że te wiadomości sobie "tak o wysyłają" no to ja tak o zrywam umowę. -
~Piotr / 2021-06-30 13:16
Obsługa klienta: szybko i bez dodatkowego gadania. Nie muszę wybierać milion tematów rozmowy, podawać jakieś śmieszne kody i szybko łączy mnie z konsultantem. Ale i tak rzadko z tego korzystam, a jak potrzebuje pomocy to załatwiam przez messenger. Szybko i sprawnie. Bez nawijania makaronu na uszy.
Zasięg - nie narzekam, dużo lepiej niż w syfiastym orange. Mam tam gdzie wcześniej nie miałem z pomarańczą. Jestem klientem od 4 lat i wszystkim polecam.ZaletyDobry zasieg
Dobre oferty
Obsługa klienta bardzo dobra - krótko i rzeczowo, beż zbędnego gadania i wciskania pierdół
Możliwość załatwienia problemunprzez messengerWadyNa daną chwilę brak -
~Azus / 2021-06-21 23:07
Syf
1 kreska zasięgu, gdzie w t-mobile WSZĘDZIE miałem 4-5 kresek :>
Nawet w moim domu, żeby zadzwonić to muszę wyjść na zewnątrz, taki wspaniały zasięg na tym syfie
Internet to już nawet nie wspomnęZaletyBrakWadyCała ich sieć to jedna wielka wada -
-
~Dawid / 2021-06-20 18:00
Wczesniej mialem w play i 10giga starczalo na miesiac teraz jestem w premium mobile i 2 pierwsze miesiace bylo ok a teraz mi 30giga nie syarcza. Jak cos to nie korzystam wiecej z internetu WadyOszukuja na internecie -
~Nigdy / 2021-06-04 07:55
Z początku wszystko było ok przez pierwsze 2 mies . Później często zdarzało się tak że nie mogłem wykonywać połączeń do nikogo bo od razu rozłączało. Internet niby był ale brak sieci. Miałem ponoć pocztę. Ceny za roaming są śmieszne. Ta sieć nie ma nic konkretnego. W inny h sieciach są za darmo połączenia za granicę a tu przy hodzi mi rachunek podacld 100 zł za 13 min rozmowy około. Czyli około 70 zł drożej niż powinienem!Nie polecam oszustów. Naciągają tak na pieniądze! Internet 30 GB zwalnia pod koniec. Te dobre opinie chyba są wykupione przez osoby pracujące tam. ZaletyZadnychWadyRoaming bardzo drogi lepiej nie dzwonic
Internet znika nie wiadomo dlaczego
Sieć często znika i ma się pocztę... -
~małopolanka / 2021-05-19 14:28
Mam od 3 lat abonament w Premium Mobile na 2 telefony 34.80 miesięcznej opłaty i po 20 GB internetu.Zasięg mamy bardzo dobry z wszystkimi w Polsce no problem.Internet chodzi bez zarzutu.Jesteśmy z mężem mega zadowoleni.Małe opłaty a internetu dla nas wystarczająco.Jeszcze nigdy nie mieliśmy naliczeń dodatkowych aby nas ktoś okradał na rozmowach.Jest billing, można zrobić wydruk.Jesteśmy jak do tej pory zadowoleni,no problem. ZaletyNiska cena,dobry zasięg, dobry internet.WadyNo problem -
~Blerrrrr / 2021-05-11 10:53
Oczekiwanie na internet to jakaś masakra!!! Czas zmienić operatora!!!!
strona 12 z 14
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »