WadyOszukuja na internecie
strona 11 z 14
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Dawid / 2021-06-20 18:00
Wczesniej mialem w play i 10giga starczalo na miesiac teraz jestem w premium mobile i 2 pierwsze miesiace bylo ok a teraz mi 30giga nie syarcza. Jak cos to nie korzystam wiecej z internetu -
-
~Dlugi / 2023-02-09 14:48
Po rozwiązaniu umowy w maju po ok 6 miesiącach sms-y od firmy windykacyjnej dotyczące Zadłużenia u wyżej wspomnianego operatora. Po kilku nerwowych telefonach(oczywiście jesteś złodziejem bo chcesz przecież okrasc operatora) dowiedziałem się że chodzi o zadłużenie za miesiąc lipiec, sierpień, wrzesień gdzie już nie byłem ich klientem. Masakra ZaletyBrakWadyJak wyzej -
~EDC / 2021-08-29 15:08
Od połowy miesiąca nie działa skrzynka mailowa. Po zalogowaniu wyświetla komunikat "error". Ta sama skrzynka działa na u innego operatora i na kompie stacjonarnym.
Jakość połączeń słaba lub bardzo słaba. Chyba pora zmienić sieć. -
~Emila / 2021-12-06 16:39
Nie polecam! Problem z połączeniami i SMS. Wiecznie gubi zasięg. Obsługa dno tak samo jak dział techniczny ZaletyBrakWadyWiecznie niedostępny numer -
~Franciszek / 2023-04-12 19:26
Przy zakupie iphona dostałem promocję w premiummobile okazało się że taka promocja nie podoba się kierownictwu .
operator uprzejmy zwodził mnie przez 3 tygodnie.Po trzech tygodniach powiedziano mi że mam sam przenieść sobie numer telefonu.Ludzie nie dajcie się nabrać! -
~Franciszek / 2024-04-02 01:59
Premium Mobile
Minusy
- mms płatne
- Internet działa tylko na dworze w domu to można pomarzyć
- obsługa serwisu niemiła
- ceny są bardzo identyczne do innych a jakość koszmarna
Plusy będą jak się coś poprawi bo narazie to kolejny syf na kulkachZaletyBrak -
~Franio / 2021-08-07 10:32
Od miesiaca nie mam internetu choc place za 10 mega. Dziś pomimo zapłaconego rachunku mój telefon nie działa. ZaletyZadnychWadyStrata pieniędzy, unikać jak ognia -
~Grzegorz / 2022-07-31 17:51
Internet jest lub go nie ma w zależności od tego czy pada. To tyle do powiedzenia. -
-
~Henryk / 2022-02-04 12:54
Slaby zasięg chociaz konsultantka informowała przed podpisaniem umowy ze bardzo dobry w moim rejonie, urywa tel.samsung 10 ZaletyNie maWadyNie bede sie rozpisywac malo znakow -
~Irek / 2021-05-05 16:45
Oszukują na internecie
Miałem w innej firmie 60 GB zawsze starczyło w tej mam niby 100 GB w dzień i wnocy 200 GB a wystarcza zaledwie na niecałe 3 tygodnie ruter mi pogazuje że wykorzystałem 50 GB a w Premium Mobile że wszystko już wykorzystałem Wiem że oszukują kłamią w twe oczy dowiedziałem się na infolinię że internet nicny to ściema i nigdy go niema poprostu firma kłamie !!!!!ZaletyŻadnej poprostu ZENADA!!!!!WadyFirma oszukuje klientów ,kłamie i liczy na naiwnych -
~Jac / 2025-06-04 16:51
przeniesiony umer miał działać od poniedziałku. Kończy sie już środa.Na pytania czemu nie działa jest odpowiedz nie wiedzą czemu, jest zgłoszone. ALe kiedy będzie działać też nie wiedzą. -
~Jacek/ kozak / 2021-12-02 16:55
Tragedia internet przenośny nie działa , wszelkie reklamacje nie są rozpatrywane , po zgłoszeniu nic nie wiedza bo maja awarie , kiedy usuną nie wiedza , wypowiedzenie umowy koniec sierpnia rozwiązanie koniec listopada bo nie wiadomo gdzie przeniesiono numery do kogo , nie dajcie się nabić w butelkę , firma do naciągania całkowicie nie polecam ZaletyBrakWadyW/w -
~jan / 2023-07-20 13:15
Ja scedowałem mój numer na inną osobę też premium mobile.nawet zostawiłem nadpłatę.i szok ,bez żadnych upomnien,ponagleń. po prawie dwu latach firma windykacyjna upomina się o zaległe ponoć nieopłacone faktury.Telefony,smsy,mejlez mojej strony nic nie dają.Słyszę tylko ZA NIEOPŁACONE FAKTRY.żadnych konkretów Wady10 -
~Jarosław / 2022-07-24 18:25
Przy przekroczeniu granicy operator premium mobile ma swoich abonentów w dupie nawet nie powiadamia ich o przekroczeniu granicy i nie macie zasięgu a wtedy czarna dupa jęk nie ma internetu żeby ustawi sobie roaming ZaletyDo dupyWadyMają abonenta w dupie -
~Jaś / 2021-09-21 16:05
Jedna z najgorszych sieci w której miałem abonament. Wielokrotnie naliczania roamingu którego nie używałem i mimo, że i tak miałem wyłączoną sieć za granicą opłaty się naliczały, ciągłe problemy z fakturami kwotę abonamentu która miała wynosić 24,70 zapłaciłem tylko raz w ciągu 6 m-ce, normą jest doliczanie 10,15 zł a to za usługi premium (wyłączone w pierwszym m-ce) a to za roaming z którego nie korzystałem. Po 6 m-ce męczarni zmieniłem na konkurencji, nie podaję nazwy żeby uwiarygodnić opinię zwykłego konsumenta i jest niebo a ziemia i taniej i lepszy zasięg i internet lepszy i roaming w abonamencie jednym słowem wszystko co potrzeba. Mimo iż przeniosłem numer to oczywiście jeszcze za cały kolejny miesiąc wystawili fakturę i tu znów dział windykacji straszenie sądem za kwotę 29,29. Bardzo chętnie przyłączę się do jakiegoś pozwu zbiorowego i powtórzę TAK DRAMATYCZNEGO operatora nie miałem w całej swojej historii. Życzę żeby bardzo szybko konkurencja posprzątała tego pseudo operatora a myślę, że z takim podejściem stanie się to prędzej niż później. Z całego serca odradzam ! ZaletyBrakWadyNaliczania dodatkowych opłat
Brak internetu -
~Joanna / 2021-10-04 20:50
Zmieńcie co niektórych konsultantów, w piątek 1 września br. godz. 21.00, dzwoni gość z pytaniem czy możemy porozmawiać, odpowiedziałam, że trochę późno na takie rozmowy i że mam dosłownie 2 minuty, bo byłam zajęta, po czym zapytałam czy to długo zajmie, a on na to, że już byśmy skończyli i się rozlączył!!! Co za szczyt bezczelności!!! Zastanawiam się nad zmianą operatora, bo nie życzę sobie takich tekstów, z całym szacunkiem, ale konsultanci z innych sieci mają o wiele więcej klasy niż jakiś tam pan, któremu się dzień nie udał, proponuję mu zmianę pracy, bo do tej aaie nie nadaje!!! -
-
~Joko / 2021-08-16 08:57
Fatalna, niekompetentna firma. Płatna infolinia. Konsultanci po prostu kłamią. Przeniesienie numeru trwa już bez mała dwa tygodnie. Zastanawiam sie - wiaderkami to robią ???? ZaletyBrakWadyNiekompetencja
Kłamstwa
Sprzedaja uslugę, na ktorej sie nie znają -
~Justyna / 2021-09-24 13:04
Od 3 dni mam zablokowany numer razem z córkami.Pomimo dzwonienia i wysyłania meila z dowodem zapłaty rachunku.Dalej telefony mamy nie aktywne.21.09.21r został zapłacony rachunek jak co miesiąc mimo tego w tym samym dniu zablokowali nam telefony bez powodu. Dzieci nie mają ze mną kontaktu idąc do szkoły co naraża mnie jak i ich na stres.Pisałam im że jedna z córek jedzie na wycieczkę szkolną i nie będę miała z nią kontaktu,nawet Gnoje nie odpisali.Nigdy nie spotkałam się z takim traktowaniem klienta.Rezygnujemy z usług tych oszustów. ZaletyZaletą będzie jak ich firma zniknie z rynku.WadyZero kontaktu,blokowanie połączeń bez powodu,naliczanie dodatkowych opłat.ogólny SYF -
~Justyna / 2022-01-04 17:34
Spotkałam się z ogromym brakiem profesjonalizmem ze strony konsultantów, problemy z opłatami i zaksięgowaniem opłaconych faktur, wyłączenie mojego numeru bez uprzedzenia. Totalne dno, jeśli chodzi o komunikację, Szczerze nie polecam. ZaletyżadneWadyWady
Wyłączanie Internetu, mimo jeszcze dużej ilości GB do wykorzystania.
Niekompetencja konsultantów.
Lekceważenie klienta-brak reakcji na problem.
Wolny Internet, zawieszający się, rozłączający.
Naciąganie klienta niezłą reklamą. -
~Kamil / 2022-11-11 00:02
Wg obsługi klienta Premium Mobile 1 powiadomienie 10 dni przed końcem ważności konta to wystarczający powód do trwałego wyłączenia numeru z sieci. Straciłem numer, a reklamację i chęć doładowania odrzucili. Beznadziejna sieć i podejście do klienta. Stanowczo odradzam. WadyStraciłem numer telefonu
strona 11 z 14
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »