Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Premium Mobile opinie

Ocena na podstawie 274 opinii

2.42 / 5

  • Cena/Jakość
    2.29
  • Obsługa klienta
    2.32
  • Oferta
    2.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dawid / 2021-06-20 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczesniej mialem w play i 10giga starczalo na miesiac teraz jestem w premium mobile i 2 pierwsze miesiace bylo ok a teraz mi 30giga nie syarcza. Jak cos to nie korzystam wiecej z internetu
    WadyOszukuja na internecie
  • ~Dlugi / 2023-02-09 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozwiązaniu umowy w maju po ok 6 miesiącach sms-y od firmy windykacyjnej dotyczące Zadłużenia u wyżej wspomnianego operatora. Po kilku nerwowych telefonach(oczywiście jesteś złodziejem bo chcesz przecież okrasc operatora) dowiedziałem się że chodzi o zadłużenie za miesiąc lipiec, sierpień, wrzesień gdzie już nie byłem ich klientem. Masakra
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~EDC / 2021-08-29 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Od połowy miesiąca nie działa skrzynka mailowa. Po zalogowaniu wyświetla komunikat "error". Ta sama skrzynka działa na u innego operatora i na kompie stacjonarnym.
    Jakość połączeń słaba lub bardzo słaba. Chyba pora zmienić sieć.
  • ~Emila / 2021-12-06 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Problem z połączeniami i SMS. Wiecznie gubi zasięg. Obsługa dno tak samo jak dział techniczny
    ZaletyBrak
    WadyWiecznie niedostępny numer
  • ~Franciszek / 2023-04-12 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zakupie iphona dostałem promocję w premiummobile okazało się że taka promocja nie podoba się kierownictwu .
    operator uprzejmy zwodził mnie przez 3 tygodnie.Po trzech tygodniach powiedziano mi że mam sam przenieść sobie numer telefonu.Ludzie nie dajcie się nabrać!
  • ~Franciszek / 2024-04-02 01:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Premium Mobile
    Minusy
    - mms płatne
    - Internet działa tylko na dworze w domu to można pomarzyć
    - obsługa serwisu niemiła
    - ceny są bardzo identyczne do innych a jakość koszmarna
    Plusy będą jak się coś poprawi bo narazie to kolejny syf na kulkach
    ZaletyBrak
  • ~Franio / 2021-08-07 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiaca nie mam internetu choc place za 10 mega. Dziś pomimo zapłaconego rachunku mój telefon nie działa.
    ZaletyZadnych
    WadyStrata pieniędzy, unikać jak ognia
  • ~Grzegorz / 2022-07-31 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest lub go nie ma w zależności od tego czy pada. To tyle do powiedzenia.
  • ~Henryk / 2022-02-04 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Slaby zasięg chociaz konsultantka informowała przed podpisaniem umowy ze bardzo dobry w moim rejonie, urywa tel.samsung 10
    ZaletyNie ma
    WadyNie bede sie rozpisywac malo znakow
  • ~Irek / 2021-05-05 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują na internecie
    Miałem w innej firmie 60 GB zawsze starczyło w tej mam niby 100 GB w dzień i wnocy 200 GB a wystarcza zaledwie na niecałe 3 tygodnie ruter mi pogazuje że wykorzystałem 50 GB a w Premium Mobile że wszystko już wykorzystałem Wiem że oszukują kłamią w twe oczy dowiedziałem się na infolinię że internet nicny to ściema i nigdy go niema poprostu firma kłamie !!!!!
    ZaletyŻadnej poprostu ZENADA!!!!!
    WadyFirma oszukuje klientów ,kłamie i liczy na naiwnych
  • ~Jac / 2025-06-04 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    przeniesiony umer miał działać od poniedziałku. Kończy sie już środa.Na pytania czemu nie działa jest odpowiedz nie wiedzą czemu, jest zgłoszone. ALe kiedy będzie działać też nie wiedzą.
  • ~Jacek/ kozak / 2021-12-02 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia internet przenośny nie działa , wszelkie reklamacje nie są rozpatrywane , po zgłoszeniu nic nie wiedza bo maja awarie , kiedy usuną nie wiedza , wypowiedzenie umowy koniec sierpnia rozwiązanie koniec listopada bo nie wiadomo gdzie przeniesiono numery do kogo , nie dajcie się nabić w butelkę , firma do naciągania całkowicie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyW/w
  • ~jan / 2023-07-20 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja scedowałem mój numer na inną osobę też premium mobile.nawet zostawiłem nadpłatę.i szok ,bez żadnych upomnien,ponagleń. po prawie dwu latach firma windykacyjna upomina się o zaległe ponoć nieopłacone faktury.Telefony,smsy,mejlez mojej strony nic nie dają.Słyszę tylko ZA NIEOPŁACONE FAKTRY.żadnych konkretów
    Wady10
  • ~Jarosław / 2022-07-24 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy przekroczeniu granicy operator premium mobile ma swoich abonentów w dupie nawet nie powiadamia ich o przekroczeniu granicy i nie macie zasięgu a wtedy czarna dupa jęk nie ma internetu żeby ustawi sobie roaming
    ZaletyDo dupy
    WadyMają abonenta w dupie
  • ~Jaś / 2021-09-21 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z najgorszych sieci w której miałem abonament. Wielokrotnie naliczania roamingu którego nie używałem i mimo, że i tak miałem wyłączoną sieć za granicą opłaty się naliczały, ciągłe problemy z fakturami kwotę abonamentu która miała wynosić 24,70 zapłaciłem tylko raz w ciągu 6 m-ce, normą jest doliczanie 10,15 zł a to za usługi premium (wyłączone w pierwszym m-ce) a to za roaming z którego nie korzystałem. Po 6 m-ce męczarni zmieniłem na konkurencji, nie podaję nazwy żeby uwiarygodnić opinię zwykłego konsumenta i jest niebo a ziemia i taniej i lepszy zasięg i internet lepszy i roaming w abonamencie jednym słowem wszystko co potrzeba. Mimo iż przeniosłem numer to oczywiście jeszcze za cały kolejny miesiąc wystawili fakturę i tu znów dział windykacji straszenie sądem za kwotę 29,29. Bardzo chętnie przyłączę się do jakiegoś pozwu zbiorowego i powtórzę TAK DRAMATYCZNEGO operatora nie miałem w całej swojej historii. Życzę żeby bardzo szybko konkurencja posprzątała tego pseudo operatora a myślę, że z takim podejściem stanie się to prędzej niż później. Z całego serca odradzam !
    ZaletyBrak
    WadyNaliczania dodatkowych opłat
    Brak internetu
  • ~Joanna / 2021-10-04 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieńcie co niektórych konsultantów, w piątek 1 września br. godz. 21.00, dzwoni gość z pytaniem czy możemy porozmawiać, odpowiedziałam, że trochę późno na takie rozmowy i że mam dosłownie 2 minuty, bo byłam zajęta, po czym zapytałam czy to długo zajmie, a on na to, że już byśmy skończyli i się rozlączył!!! Co za szczyt bezczelności!!! Zastanawiam się nad zmianą operatora, bo nie życzę sobie takich tekstów, z całym szacunkiem, ale konsultanci z innych sieci mają o wiele więcej klasy niż jakiś tam pan, któremu się dzień nie udał, proponuję mu zmianę pracy, bo do tej aaie nie nadaje!!!
  • ~Joko / 2021-08-16 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna, niekompetentna firma. Płatna infolinia. Konsultanci po prostu kłamią. Przeniesienie numeru trwa już bez mała dwa tygodnie. Zastanawiam sie - wiaderkami to robią ????
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja
    Kłamstwa
    Sprzedaja uslugę, na ktorej sie nie znają
  • ~Justyna / 2021-09-24 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 dni mam zablokowany numer razem z córkami.Pomimo dzwonienia i wysyłania meila z dowodem zapłaty rachunku.Dalej telefony mamy nie aktywne.21.09.21r został zapłacony rachunek jak co miesiąc mimo tego w tym samym dniu zablokowali nam telefony bez powodu. Dzieci nie mają ze mną kontaktu idąc do szkoły co naraża mnie jak i ich na stres.Pisałam im że jedna z córek jedzie na wycieczkę szkolną i nie będę miała z nią kontaktu,nawet Gnoje nie odpisali.Nigdy nie spotkałam się z takim traktowaniem klienta.Rezygnujemy z usług tych oszustów.
    ZaletyZaletą będzie jak ich firma zniknie z rynku.
    WadyZero kontaktu,blokowanie połączeń bez powodu,naliczanie dodatkowych opłat.ogólny SYF
  • ~Justyna / 2022-01-04 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Spotkałam się z ogromym brakiem profesjonalizmem ze strony konsultantów, problemy z opłatami i zaksięgowaniem opłaconych faktur, wyłączenie mojego numeru bez uprzedzenia. Totalne dno, jeśli chodzi o komunikację, Szczerze nie polecam.
    Zaletyżadne
    WadyWady
    Wyłączanie Internetu, mimo jeszcze dużej ilości GB do wykorzystania.
    Niekompetencja konsultantów.
    Lekceważenie klienta-brak reakcji na problem.
    Wolny Internet, zawieszający się, rozłączający.
    Naciąganie klienta niezłą reklamą.
  • ~Kamil / 2022-11-11 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wg obsługi klienta Premium Mobile 1 powiadomienie 10 dni przed końcem ważności konta to wystarczający powód do trwałego wyłączenia numeru z sieci. Straciłem numer, a reklamację i chęć doładowania odrzucili. Beznadziejna sieć i podejście do klienta. Stanowczo odradzam.
    WadyStraciłem numer telefonu
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4779
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4000
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2650
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1308
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1195
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2553
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187