Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pat / 2017-12-28 10:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam wrażenie, że jakość przejazdów polskim busem nieustannie spada. Jest to moja ostatnia podróż tym środkiem transportu. Przejazd Toruń - Berlin w dniu dzisiejszym będzie dla mnie niemilym wspomnieniem. Dokonaliśmy rezerwacji i dodatkowo zapłaciliśmy za wybór miejsc.
    Od kierowcy usłyszeliśmy "proszę siadać tam gdzie wolne i nie dac się wyrzucić z miejsca." - system rezerwacji - Porażka! Z całym szacunkiem ale jadąc tyle godzin, płacąc za konkretne miejsce przez wzgląd na zaawansowaną ciążę człowiek chciałby mieć pewność, że miejsce, które dodatkowo wykupił jest jego.
    Niektórzy pasażerowie mają przydzielone te same miejsca, inni w ogóle na wydruku nie mają miejsc, a kierowca wpuszczajac ludzi do autokaru nawet nie patrzy na bilet. Kiedyś było inaczej.
    ZaletyCena biletu całkiem wzgledna.
    WadySystem rezerwacji, obsługa, komfort.
  • ~customer1324 / 2017-12-26 19:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Brak internetu. Brak mydla i papieru toaletowego w ubikacji.
  • ~Przemek / 2017-12-26 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Klimatyzacja nie działa, nie da się wyłączyć lampek do czytania w środku gorąco... porażka lepiej iść pieszo
    ZaletyNie jechać polskim busem
  • ~Zygi / 2017-12-26 14:19
    Autobus odjechał punktualnie ale na trasie Warszawa Lublin zepsuł się. Czekaliśmy ponad godzinę na autobus zastępczy. Niska cena to i sprzęt eksploatowany ponad miarę pewnie.
    ZaletyTanio
    WadyKiepski autobus.
  • ~Darek / 2017-12-24 08:40
    Rezerwacja miejsc. Ok pomysł fajny. Do momentu gdy okazuje się że miejsce ma 2 numery np 33 i 37. Mało ludzi ok nie ma problemu ale najczęściej jest inaczej . Kto ma rację ?a pan kierowca z uśmiechem na ustach zachęca do zajmowania tam gdzie wolne. Tylko jaki jest sens przymusowej rezerwacji bez której nie można dokonac zapłaty za bilet.
  • ~godlyatheist / 2017-12-24 06:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal, autobus za niemałą cenę nie przyjeżdża, próbują upchnąć 2 komplety ludzi w kolejnym. Oblesne, stare, niewygodne siedzenia, bardzo ciasno, oszukiwanie na dodatkowo płatnym miejscu na nogi którego w rzeczywistości jest mniej. Wszystko się rozwala, klimatyzacja cuchnie. Toaletę omijać szerokim łukiem - brak papieru, wody i mydła. Kierowcy nie interesują się bagażem, otwierają klapę i sobie idą, nie pomogą w układaniu, podawaniu itd. Standard iście zaściankowy i pasujący do mentalności chciwego, cwaniakujacego polskiego przedsiebiorcy.
    ZaletyBrak
    WadyNie przyjeżdża w ogole lub notorycznie się spóźnia
    Stare autobusy
    Brud i smród
    Ciasnota i niewygoda
    Obawa utraty bagażu
  • ~Justys88 / 2017-12-23 14:25
    Ocena: 4.50 / 5
    Jechaliśmy trasą Berlin-Katowice.
    Ciepło, wygodnie się podróżowało.
    Niestety mieliśmy wykupione bilety na konkretne miejace a Pan nam mówi, że mamy usiąść tam gdzie jest wolne ???????????? nie może być tak że człowiek wykupuje miejsce, płaci za nie a ma usiąść onojętnie tam gdzie jest wolne tak samo jak Ci pasażerowie którzy nie rezerwowali miejsc. Jest to niesprawiedlliwe i tak nie może być !!!!
    ZaletyCena, wygodne siedzenia
    WadyObsługa która każ usiąść tam gdzie są wolne miejsca ludziom którzy mają wykupioną rezerwacje na danw miejsce....
  • ~Niezadowolona / 2017-12-23 06:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam ze względu na ogromne opóźnienia i to bardzo częste. Oczekiwanie na autobus ponad 2h bez jakiejkolwiek informacji za ile i czy w ogóle można liczyć na przyjazd busa. A jeśli ktoś chce uzyskać takowe informacje na własną rękę dzwoniąc na infolinię musi za ta przyjemność zapłacić prawie 4zl za każdą minute. Niska cena równa się niskiej obsłudze klienta.
  • ~Lauren1982 / 2017-12-21 21:08
    Ocena: 4.50 / 5
    Polski bus - jest tani wygodny i szybki ale dziś zamówiłam bitety pobrali za to pieniądze i autobus odjechał 5 min szybciej!! Niestety nie udało mi się do niego wsiąść i pieniądze przepadły a ja musiałam zakupić kolejne. Jeszcze nigdy nie miałam takiej przygodny
  • ~Sylwi / 2017-12-19 06:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo często korzystam z tej firmy, parę razy w miesiącu. Dzisiejszego dnia przebrała się miarka. Rano 5:00, 19.12.2017. -połączenie Katowice-Warszawa. Dochodzę do autobusu, zajeżdża mi drogę Neobus wyjeżdżając na ulicę..... a zaraz po nim Polski Bus, do którego miałam wsiąść odjeżdża mi sprzed oczu.... Macham rękami lecę za nim, nic, zero reakcji!!!! Miałam zaoszczędzić 30 zł a straciłam 30!!!! Tydzień wcześniej w poniedziałek jechałam tą samą linią o tej samej porze, był przystanek w Częstochowie. Stały Ukrainki bez biletu i chciały się wcisnąć na lewo do autobusu... Smród był od nich straszny w autobusie, kierowca wziął w łapę a my z tyłu musieliśmy to znosić! To dlatego olewa się pasażera na przystanku? Ktoś kupuje bilety normalnie, kierowca, zlewa pasażerów, nie wpuszcza do autobusu, a potem dodatkowo na tym miejscu dorabia? Świństwo dosłownie!
    ZaletyTylko cena
    WadySystem rezerwacji, olewcze podejście kierowców do podróżnych, wpuszczanie nie wiadomo kogo z ulicy do autobusu
  • ~Paweł / 2017-12-17 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus z Warszawy do Kielc z planowanym odjazdem o godzinie 16 odjechał 2 minuty przed czasem nie czekając na pasażerów.

    Na płatnej infolinii za 3,69 zł nikt nie odbiera.
  • ~Łukasz / 2017-12-17 15:36
    Ocena: 2.25 / 5
    ODRADZAM KORZYSTANIE!! Zła organizacja, bardzo długo trwa wsiadanie, kierowcy nie panują nad tym procesem. Opóźnienia są na porządku dziennym. Ostatnia moja podróż to 2 godziny bez informacji ze strony przewoźnika. Infolinia niekompetentna, jak mantrę powtarzają, że można zgłosić reklamację. Komfort mocno średni. Konkurencja nie śpi i to co oferuje polski bus jest normą w innych firmach.
  • ~Monika / 2017-12-15 22:22
    Ocena: 3.25 / 5
    Dwa tygodnie temu próbowałam zrobić rezerwację na 4 bilety, pobrali mi z konta dwukrotnie pieniądze za 3 bilety, 2 bilety mi przysłali, trzeciego w ogóle nie chociaż pobrali z konta dwukrotnie pieniądze za niego, czwartej rezerwacji już nawet nie robiłam jak zobaczyłam co się na moim kocie dzieje. Zaczęłam wyjaśniać i wyjaśniam do tej pory, bo oni nie oddają mi pieniędzy chociaż wysyłałam już kilkakrotnie potwierdzenia przelewów co jest podstawą do natychmiastowego zwrotu środków na konto. Głupa palą, udają, że nie rozumieją co się do nich pisze i ciągle chcą potwierdzenie dokonania przelewu. Wydaje mi się, że grają na zwłokę i sądzą, że klient w końcu machnie ręką i da spokój, bo ile można się użerać o zwrot pieniędzy na konto. Ja będą do skutku, a jak stracę cierpliwość to na policję zgłoszę, bo to jest wyłudzenie - wysłałam pieniądze, a towaru nie otrzymałam. Podejrzewam, że takich ludzi jak jak jest mnóstwo. Zacznijcie przestrzegać innych jeżeli macie podobne problemy.
  • ~Rafał / 2017-12-14 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejnie, spóźnienia 30 min to norma. Nie polecam
  • ~BRON / 2017-12-12 18:51
    Ocena: 1.50 / 5
    niepożądana firma - dialogi z czeskiego filmu, dużo gorsza niż konkurencja, nie zależy im na klientach, na opinii
    Wadyw nazwie polski, w praktyce SOBKI I WODA SODOWA
  • ~Filio / 2017-12-12 06:38
    Ocena: 3.25 / 5
    Wraz z przyjaciółka wybraliśmy się z Poznania do Pragi. Trasa "do" bez zarzutów ale powrót był 8 godzinnym przejściem przez piekło. Jadąc na gładkim asfaldzie trzęsło altohusem tak, ze głowa obijała się o wszystko do okola, nie dało się napisać SMS w telefonie nie wspominając już o jakiejkolwiek drzemce. Kierowcy byli nie mili. Jeden z nich chyba nie za bardzo umial obsługiwać mikrofon i nagłośnienie bo podczas informowania o przystanki chrząknął tak głośno, ze wystraszył 90% pasażerów.
  • ~nika / 2017-12-09 20:54
    Ocena: 4.75 / 5
    Trasa Toruń-Kraków, start bez opóźnień, przez wielkie korki w Łodzi zrobiło się opóźnienie. Czysto, w toalecie średnio, moim zdaniem z dużej winy pasażerów- nie potrafią znaleźć przycisku spłuczki (koło umywalki). Obsługa miła, bagaż oznakowany. Miejsca numerowane. Niewiele miejsca na nogi między fotelami, nie są najwygodniejsze, ale nie są złe.
    Zaletycena
    WadyBrak połączenia Bydgoszcz-Kraków
  • ~olimpia57 / 2017-12-09 19:17
    Ocena: 4.75 / 5
    Chcialam tylko powiedziec,ze w czwartek 7go grudnia, ten kurs z Warszawy do Kielc (P30), opóźnił sie 40 minut. Bardzo mi zależało normalnie dotrzec do Skarzyska. A tu klops.... Uważam,że mozna godziny odjazdów wczesniej zaplanowac, zeby nie stać w korku z Młocin.. (podobno to była przyczyna).
    Zaletycena biletu
    Wadybrak internetu, gniazdka nie czynne, czasami zimno w autokarze,
  • ~Aga / 2017-12-08 22:47
    Ocena: 3.25 / 5
    Cena ok. Wygoda niestety nie biorąc pod uwagę ze na trasie zakopane warszawa w ciągu 8h nie ma żadnego postoju na rozprostowanie nóg czy skorzystanie z normalnej toalety.
  • ~Ania / 2017-12-08 14:44
    Ocena: 1.75 / 5

    Jeżdżę polskimi busami już 3 lata między innymi Rzeszów Wrocław na początku było super starali się a teraz obsługa nie miła minimum godzinne opóźnienie nie działa Wifi mało kiedy kontakty... A ostatnio gdy jechałam był zakaz korzystania z toalety bo już się wszystko wylewało...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4947
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3076
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 306
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901