Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Pocztex opinie

Ocena na podstawie 4043 opinii

1.27 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.52
  • Oferta
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Czas dostawy
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wrukwiony klient / 2024-06-02 01:30
    Ocena: 1.00 / 5
    od 23.05.24 status przesyłki "wisi" w WER Warszawa , Łączyny 8. Nic się nie dzieje,9 dni!!!! Na dwa emaile Poczta Polska nie odpowiada, dwa lakoniczne powiadomienia, że otrzymano moje wiadomości i "konktat zostanie podjęty". Nic się nie dzieje. Zwykły skandal i dno niestety. Mam nadzieję, że cała ta banda nie ukradnie po drodze mojej przesyłki.
    Zaletyżadnych póki co, niestety
    Wadysame, zero wiadomości o stanie przesyłki, jej lokacji, czasie doręczenia, czy w ogóle nie zaginęła, zero odzewu na wiadomości od Poczty Polskiej, wstyd, straszne guano, a nie serwis
  • ~Barbara / 2024-05-31 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długo trwa dostawa w porównaniu do innych firm. Ale ok, dostaję rano sms że dzisiaj paczka będzie dostarczona, czekam cały dzień w domu. W końcu o godzinie 18 dzwonię do kuriera, który mówi że jest kilka ulic dalej. O godzinie 20 dostaję powiadomienie, że paczkę muszę odebrać sobie sama na poczcie po drugiej stronie dzielnicy. Dodam, że paczka ma dość duży gabaryt a ja nie mam samochodu, dlatego wybrałam kuriera a nie punkt odbioru. Beznadziejna firma, tylko robią kłopot. Płacisz za usługę, która nie jest realizowana.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Ania / 2024-05-29 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana 21.05.2024. minął ponad tydzień i do tej pory nie został dostarczona. Od dwóch 2 na infolini jest tylko informacja, że paczka jest w magazynie we Wrocławiu, mają dużo przesyłek i nie wiadomo kiedy zostanie dostarczona. Jedyna opcja to złożyć reklamacje i czekać mniej rozpatrzenie.
    Nie polecam usług tej firmy. A później są zdziwieni, że nikt nie nadaje paczek pocztowych i firma ma problemy finansowe przez brak zamówień
    ZaletyBrak
    WadyTermin dostawy oraz jakość obsługi
  • ~Maciek / 2024-05-29 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiona przesyłka niedostarczona przez kuriera i awizowana, cały dzień czekałem specjalnie na paczkę, ponieważ dostałem sms, że zostanie dostarczona, byłem w domu, kuriera nie było, żadnego awizo, nic, jedynie dowiedziałem się o tym, że paczka została awizowana ze strony internetowej! Płaci się za dostarczenie pod adres, natomiast potem trzeba jeździć i szukać paczki, ponieważ zamiast zostawić ją w placówce pocztowej gdzie jest adres, paczka została przekazana do innej placówki położonej 4km od miejsca zamieszkania! Dodzwonić się na infolinię lub do kuriera w celu informacji gdzie jest paczka graniczy z cudem. Radzę omijać Pocztex i wybierać innych kurierów! To już jest kolejna taka sama sytuacja!
    ZaletyBRAK!
  • ~Paula / 2024-05-28 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, zamówiłam paczkę 22 maja, jest 28 i dalej jej nie otrzymałam. Sklep z którego zamawiałam przesyłkę nadał ją 23 maja. Było napisane, że wysyłka potrwa maksymalnie do trzech dni roboczych.
  • ~Bożena / 2024-05-28 13:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka z ubraniami dla dziecka. Dostarczona przez przemiłego Pana kuriera, na drugi po wysłaniu. Nigdy nie robi żadnych problemów, np. z nie działającym domofonem w mieszkaniu. Zawsze odbiera połączenie. Z usług Pocztexu korzystam regularnie od kilku miesięcy i nigdy się nie zawiodłam. O pozostałych firmach kurierskich też nie mogę napisać nic złego.
    ZaletyBłyskawiczna dostawa, termin zgodny z podanym w SMSie, bardzo miły kurier, nigdy nie składałam reklamacji.
    WadyBrak
  • ~Edward / 2024-05-28 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedmiotem reklamacji nr było niedoręczenie przesyłki w dniu 04.04.2024 roku.
    Pomimo informacji : „Dziś doręczymy Twoja paczkę PX1424796995. Uzgodnij bezpieczną dostawę. Kurier tel. 887331652. Odbierz za pomocą kodu 4xxxx8” kurier w firmie się nie pojawił, za to w śledzeniu paczki pojawiła się informacja o dostarczeniu przesyłki o godz. 15:00. W dniu 8.04.24 próbowałem dodzwonić się do kuriera ale bez rezultatu. Wysłałem MMS ze zrzutem ekranu aby wiadomo było o jakiej przesyłce mowa, w odpowiedzi otrzymałem wiadomość: „Napisz SMS”. No to napisałem. Na tym łączność z kurierem się zakończyła. Nie dodzwoniłem się także do oddziału z którego przesyłka do mnie wyruszyła więc złożyłem oficjalną reklamację nr. BWK.RDOK-PO.051.191519.2024.ML.o.
    Odpowiedź mnie wręcz powaliła.
    ” Poczta Polska S.A. działając zgodnie z § 9 i § 10 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku w sprawie reklamacji usługi pocztowej (tekst jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474) uprzejmie informuje, że reklamacja w/w przesyłki została rozpatrzona i uznana za nieuzasadnioną.
    Ustalono, że reklamowana przesyłka została terminowo doręczona w dniu 04-04-2024, w sposób zgodny z art. 37 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 1640).
    Jak oni to ustalili? Byli przy dostarczeniu? Mieli na to świadków? Jeśli nie ja podałem kod odbioru (a nie podałem) to na jakiej podstawie wydali paczkę, czy mają czyjś podpis?
    Żeby było ciekawiej przesyłkę w portierni zostawiła pani kurier 20 dni po terminie czyli 24.04.2024 roku. Bez kodu odbioru, podpisu…
    A pani Małgorzata Lemiech (Stanowisko ds. reklamacji) odrzuciła reklamację jako bezzasadną...
    Przesyłka w końcu dotarła, wystarczyło zwykłe przepraszam, ale jak pisze pani Lemiech" "Informujemy, iż zgodnie z zapisami Regulaminu świadczenia usługi Pocztex w obrocie krajowym, obowiązującym w dniu nadania reklamowanej przesyłki, usługa pocztowa Pocztex w serwisie Kurier nadana w dniu roboczym do godziny wskazanej w w/w regulaminie realizowana jest w gwarantowanym terminie doręczenia, tj. do drugiego dnia roboczego po dniu nadania, za wyjątkiem
    przesyłek nadanych z usługami dodatkowymi wskazanymi w § 11 pkt 2-4 i 6 w/w regulaminu lub z zawartością owadów albo żywych ptaków. " Regulamin dowodzi, że przysyłka została dostarczona w terminie. Cha, cha, cha.
    ŻE-NA-DA, ot co.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowość i stronnicze rozpatrywanie skarg
  • ~-klient007 / 2024-05-27 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka w drodze od 6 dni. Gdzie? Nie wiadomo, bo monitorowanie przesyłki w tej firmie nie istnieje. Na infolinii codziennie, o której bym nie dzwonił, jestem ponad 20 oczekującym. Może UOKIK by tak "z urzędu" się nimi zainteresował bo to kpiny z klienta. Z Chin dostaje paczki po 7 dniach, a tu 500km jest problemem.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu
    brak monitoringu
    brak przesyłki
  • ~Timon / 2024-05-27 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 9.05 nadałem paczkę (gabaryt XXL) Z Poznania do Warszawy. Do dna 27.05. nadal nie została dostarczona (Ostatni status: Przyjęcie z ładunkiem WER Warszawa z dnia 11.05.2024). Na infolinię nie można się dodzwonić. Na wysyłane maile brak odpowiedzi. Złożyłem reklamację z tytułu zaginięcia przesyłki. Poczta ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji (przy okazji jakim prawem, skoro każdy inny przedsiębiorca ma na to 14 dni ???). Dodam tylko, że przesyłka za pobraniem, więc od prawie miesiąca nie mam dostępu do moich pieniędzy.
    Zaletybrak
  • ~Iwa / 2024-05-25 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    15 maja wysłałam walizkę do ośrodka, w którym jest turnus rehabilitacyjny.18 mają okazało się, że walizki nie ma, a ja mam to, co na sobie i leki na dwa dni. Musiałam kupić dosłownie wszystko. Walizka utknęła 15 maja na przewozie, tak pokazuje funkcja śledzenia paczki. Brak odpowiedzi na e-maila wysłanego przez panią z poczty. Dodzwonić się nie można. Złożyłam reklamację. Okres oczekiwania 30 dni. Walizki nadal nie ma.
    Dziękuję firmie za zmarnowanie urlopu.
  • ~Norbert / 2024-05-24 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. W mailu dostajesz informacje o możliwości zapłaty kartą ale kurier nie posiada terminala. Na infolinii przez 45 minut informacja że na połączenie oczekuje 20 osób .... żenada. Strona ze śledzeniem przesyłek informuję o problemie technicznym ... Może najwyższy czas aby ogłosili upadłość bo ich obsługa już upadła.
  • ~zawiedziony klient / 2024-05-24 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutna katastrofa, banda niekompetentnych, przygłupich nierobów, nic w tej firmie nie funkcjonuje, kontakt zerowy, masowe oszustwa, zgłaszajcie to ludzie do uokiku może zajmie się prokurator tą pseudo instytucją
    Zaletyco? zalety? XDDD
    Wadyabsolutnie wszystko
  • ~Stanley / 2024-05-24 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako kurier jest do niczego.Reklamują się, że przesyłka dotrze w ciągu 24 godzin a czekałem prawie 5 dni. Pani na infolinii powiedziała że jak chce to mogę zgłosić reklamacje. Mogę...ale co to da. Po prostu żenada. PX6729030644
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Jeeras / 2024-05-24 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna masakra, w dostarczeniu ponad 10 dni i nie wiadomo kiedy będzie, dodzwonienie sie na infolinie to istna męka 1.5 godziny oczekiwania. Nigdy więcej!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady zero pozytwow
  • ~pocztexpatologia / 2024-05-24 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, syf i patologia, paczka tydzień po gwarantowanym terminie dostawy nadal leży w przeładunku w moim mieście, skąd nie można jej odebrać, ale też nie chcą jej transportować dalej, szkoda czasu na takich wykrętów, odradzam każdemu
    Zaletybrak absolutnie
    Wadynie mam całego dnia żeby wymieniać i szkoda mi czasu na te robale
  • ~andre’s / 2024-05-24 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma zapewnia maxymalny czas dostawy 3 dni robocze od nadania już na paczkę czekam 6 dni roboczych to jest żart jakiś. Nie polecam!!!!
  • ~Paweł / 2024-05-23 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 5 dni paczka w terminalu przeładunkowym, brak możliwości kontaktu przez infolinię, wiecznie czeka ponad 20 osób.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, nieterminowość, brak szacunku do klienta
  • ~Dramat / 2024-05-23 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka od ponad dwóch tygodni jest w terminalu przeładunkowym. Zero możliwości kontaktu, na maila odpowiedź kopiuj-wklej, na infolinii jak w końcu udało się dodzwonić, też spuszczają na bambus. Widząc, ile podobnych opinii pojawia się w ostatnich tygodniach, może powinien się tym zainteresować prokurator, bo to jest zwyczajnie oszustwo. Z całego serca życzę poczcie polskiej unicestwienia.
  • ~J / 2024-05-22 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, po 6 dniach niewiem gdzie są pieniądze na które czekam za paczkę za pobraniem. 25min wiszenia na telefonie i nic. Zamknąć to gowno.
    WadySame wady
  • ~Adam / 2024-05-21 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    krótko mówiąc tą firmę powinni zamknąć, a obiboków wywalić na zbity ryj, gówno w papierku
    Zaletynie ma
    Wadybardzo dużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12344
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7958
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7579
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4084
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4043
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2390
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901