strona 15 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Dana / 2024-10-20 17:53Ocena: 2.00 / 5
Trzeba będzie chyba zrezygnować bo jak słucham telewizji i słyszę ze trzeba ugotować to mi się niedobrze robi co nie stać was na normalna reklamę to nie puszczajcie wogole bo gro waszych abonentów zrezyg uje z waszych usług więc zastanówcie się co dla was lepsze -
-
~Eryk / 2024-10-20 13:53Ocena: 1.67 / 5
Miałem plusa 20 lat. W ostatnich 3 latach nie dało się w tej samej lokalizacji filmów na net po oglądać. Jak ustawiłem na automat to pokazywało 360p lub mniej. A internet LTE+. Powinny być kary od UOKiK. Za takie praktyki. Niech dadzą gwarantowane 30 Mbit i będzie ok. A tu raptem 3 Mbit w porywach do 10 Mbit. ZaletyPlus ich nie posiadaWadyZasięg, mówi że jest ok a mam ochotę kartę wrzucić do kibla. -
~Hubert / 2024-10-18 18:54Ocena: 1.00 / 5
Prowadzę firmę która zatrudnia ponad 100 osób poszedłem do salonu plusa i chciałem wziąć kolejny abonament z telefonem,powiedziano mi ,że nie mogę bo mam już kilka usług, byłem w szoku jak mnie potraktowano. Dodam tylko,że miesięcznie place ponad 1600 zł i nigdy nie miałem ani jednego dnia spóźnienia w płatnościach . Pytanie moje brzmi czy to jest poważne podejście ? Polecam sieć T-MOBILE tam nie ma takich problemów. Moim zdaniem Plus to najgorsza sieć w Polsce. Nie polecam nikomu ZaletyBrakWadyPodejście do stałych klientów tragiczne -
~Zetor / 2024-10-11 10:27Ocena: 3.00 / 5
Do poniższej wypowiedzi: korzystasz z zewnętrznych pośredników przy płatnościach za usługi w Plusie i masz pretensje do Plusa, że hajs nie dotarł. OCZADZIAŁAŚ??? -
~Joanna / 2024-10-11 07:02Ocena: 1.67 / 5
Opłata za rachunek blikiem, (zielona faktura) przez firmę BillBird z Krakowa. Pieniądze nie dotarły do plusa, firma BillBird współpracująca z Plusem zatrzymali wpłatę nie przekazując dalej, nie zwrócili 350 zł, mimo uznania mojej reklamacji. Plus umywa ręce, nie ostrzegają klientów przed zlodziejska firma z Krakowa, po wielu latach współpracy rezygnuje z usług plusa -
~25l / 2024-10-09 16:27Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, okres próbny okey ładnie działało, po okresie zero. Nie polecam ,obsługa dno jak i cała ta sieć. ZaletyOkres próbny działa dobrzeWadyCała ta sieć to jedna wielka wada. -
~Kamil / 2024-10-08 13:05Ocena: 1.00 / 5
Najdroższa, 0 obsługi klienta, brak kultury podczas obsługi ( ten BOK to jakaś komedia wyższych lotów ). Powszechnie stosowana zasada „podpisz i spadaj”. Nigdy więcej nie dam się namówić na przedłużenie umowy z tą „złodziejską” bandą. ZaletyŻADNYCHWadyWSZYSTKIE JAKIE SĄ -
~Mirko / 2024-09-26 22:29Ocena: 2.00 / 5
40 km od stolicy okolice Grójca i problem z zasięgiem tak działa plus z zasięgiem ogolno polskim śmiech reklama kłamie hihi ZaletyŻadneWadyZasieg -
-
~Inka / 2024-09-25 11:01Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam, od kilku tygodni SMSy nie dochodzą do niektórych moich klientów a Plus codziennie każe mi wysyłać maile z kolejnymi nowymi informacjami typu jaki mam model telefonu i jaki model ma Odbiorca, problem do teraz nie został rozwiązany. Ostatnia informacja od nich to: "analiza wykazała, że SMS nie dotarł do sieci PLUS. Sytuacja świadczy o niewystarczającym zasięgu. Problem po stronie zagranicznego operatora". Mieszkam od kilku lat za granicą i nie było wcześniej takiej sytuacji. Nie polecam. -
~Bartek / 2024-09-21 10:55Ocena: 1.00 / 5
MŁAWA 06-500, centrum, ok.Catrefoura, teren otwarty, nadajniki widać gołym okiem, 4 piętro, balkon, sprzęt pomiarowy iPhone 13 mini 256GB:
PLAY 5G - 11Mb/s
T-MOBILE 5G - 21Mb/s
Orange 5G - 4Mb/s
Plus 5G - 14Mb/s
Wyniki z teraz, sobota, 10:30 rano
Chyba pora zacząć zbierać ludzi do pozwu ...
Biorą kasę za dostęp do 5G a 5G nie ma u nikogo.
Telefon przetestowany w trasie kilka dni temu.
Niemcy, 5G w T-Mobile - średnia 670Mb/s
Włochy, 5G w Windtre - średnia 910Mb/s
Austria, 5G w A1 - średnia 1.37Gb/s
Średnia wyliczona na bazie 100 speed testów w równo 20 miejscowościach pow.100 tys. mieszkańców.WadyBrak 5G u wszystkich -
~K / 2024-09-20 20:41Ocena: 1.00 / 5
Zawierając umowe w plusie musisz sie liczyć z tym że będą cieli w chu*ja jak najbardziej sie da. Internet przez pierwsze trzy miesiące będzie działał jak powinien ale, po kilku następnych miesiącach będzie starać sie odpalić np. YouTube. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKIE -
~Tito / 2024-09-20 13:39Ocena: 1.33 / 5
Ta siec to poraszka mówią dobry zasiek ale tylko przy podpisaniu umowy w praktyce to lipa -
~Sztyl / 2024-09-18 16:14Ocena: 3.00 / 5
Kupiłeś sprzęt w Plusie i nawet nie sprawdziłeś jego stanu??? A gdyby w pudełku zamiast telefonu była psia kupa, to co byś zrobił? Tak podnieciłeś się, że rozum poszedł spać, a teraz żal do kogo co??? -
~Youtube / 2024-09-17 21:10Ocena: 1.00 / 5
Ostatni raz coś kupiłem w tej firmie płace za sprzęty po 600 zł a za zniszczone urządzenie i mi reklamacji nie uznali bo zostałem wprowadzony w błąd przy zawieraniu umowy. ZaletyBrakWadyBrak -
~Ania / 2024-09-16 16:15Ocena: 1.00 / 5
Z całego serca nie polecam nikomu sieci Plus. Między innymi zasięg i jakość internetu. Zasięgu brak, pomimo transmisji 5g i nielimitowany internet. Całe szczęście przeniosłam się do innej sieci. Szkoda, że nie można dodać zdjęcia. -
~Szo Szo / 2024-09-10 00:13Ocena: 5.00 / 5
Jakim trzeba być bezmózgiem aby wyjechać ze smartfonem za granicę bez żadnego pakietu danych, a potem wyć jak kojot z powodu naliczonych opłat. Śmierć frajerom! -
-
~klient / 2024-09-06 17:15Ocena: 2.00 / 5
Strona internetowa to totalne dno. Wymagają jedno hasła. Po zalogowaniu i przeklikaniu kilku rzeczy drugiego, ale nie ma szans że cofniesz się do poprzedniej strony. Kiedy klikniesz resetuj hasło, to z jedynego pola do wypełnienia "numer telefonu" dostajesz info, że nie ma takiego numeru i dostajesz kolejne pole "numer pesel" ale nie do wypełnienia. Oni je za ciebie wypełniają, jeszcze nie swoim peselem. 2 lata temu miałem podobną sytuację, gdzie żadne z automatycznych haseł mi nie działało nigdzie. Aplikacja to taki sam syf -
~Nowy klient / 2024-09-06 17:03Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaba sieć. Obsługa w salonie niekompetentna,tragedia. Jedno mówią,drugie robią. Podkładają pod nos błędne dokumenty do podpisania, a później nie uznają reklamacji, tłumacząc się, że to niby jest wina konsultanta,ale że umowa już podpisana to jak zwykle poszkodowany jest klient. Nie polecam. Brak kontaktu w sprawie reklamacji ZaletyBrakWadyBrak -
~rafał / 2024-09-06 16:43Ocena: 1.67 / 5
Piszę te opinie jako zniesmaczony klient sieci plus . Wyjeżdżając na wakacje nie wiedziałem ze już na lotnisku w Polsce mam wyłączyć transfer danych po powrocie do domu otrzymałem fakturę za aktualizację urządzenia to jest świństwo nie informują a tylko wylec na wczasy nikt nie zamawiał aktualizacji i oczywiście kwotę naliczyli prawie 500 zł . Ja gdzie Bendę mógł to nie pochwale grupy Polsat z plusem -
~Ja pier.. / 2024-08-30 13:56Ocena: 1.00 / 5
Plus najlepszy dostawca najgorszego internetu xD.
Szkoda gadać
strona 15 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
