Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1925 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 97
  • / 2025-09-09 19:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem od samego poczatku zawiedzony .Do montazu mial przyjechac monter ale niebylo byl zato telefon od montera ze podlaczymy ruter przez telefon ok .Zadzialal niebawem okazalo sie ze poprzedni ORANGE to byl kosmos przenioslem sie do wczesnego Gierka Ja place regularnie zaco dostaje poszatkowany obraz ,jak wloncze laptop to nie ogladam telewizji .Czasem ma przblysk szybkosci to niedziela rano kolo godz 6 rano .Dzwonie do pomocy a tam mloda dama opowiada mi jak to zrobic przez telefo nic nie daje ze sie natym nieznam mam 70 lat place i chcialbym zeby ktos przyjechal co dama tlumaczy niema mozliwosci .ONI POWINNI NIE SPRZEDAWAC SWOICH USLUG LUDZIOM STARSZYM oni nie rozumia nie umia ale zato moga wciskac kit ze wszystko dobrze tylko dlaczego niechca wyslac montera bo by naprawil a tak jak jest zepsute to star yi tak nic nie zrobi
    Zaletyniema
    Wadybrak szybkosci slaba przepustowosc ale kase biora za szybki 1000
    MiejscowośćJaniszow kolo Annopola
  • / 2025-09-06 20:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Ludzie pracujący na infolinii, nie mają wiedzy o sprzęcie i wprowadzają w błąd.
    Spowodowało to u mnie że dwu krotnie wymieniałem dekoder, a okazało się że ten dekoder TV nie łączy się z ruterem światłowodowym z PLUSA przez wifi
    Zaletydobra obsługa w punkcie Promenada
    Wadybardzo słaba obsługa i wiedza o sprzęcie infolinii, często wadliwy sprzęt
    MiejscowośćWarszawa
  • / 2025-09-03 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!! Codziennie o stałych godzinach brak internetu i brak możliwości rozmów przez telefon... odległość od nadajnika to 500 metrów! Problem zgłaszany do operatora kilka razy - nie widzą żadnego problemu. Z dnia na dzień jest coraz gorzej. Czas zmienić operatora.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
    MiejscowośćKrosno
  • / 2025-08-25 20:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem na wczasach w Dąbkach ma 5G w teoretycznie Internet zero na poziomie lte . W Wałbrzychu na dzielnicy Podzamcze brak 5G za który płacę .Ogólnie porażka
    ZaletyBrak
    WadyPomoc techniczna
    MiejscowośćWałbrzych
  • / 2025-08-21 07:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Teoretycznie mam w abonamencie nielimitowane rozmowy i smsy. Ale... za wyjątkiem kontaktów z biurem obsługi Plusa. Kto dzwonił, to wie ile reklam trzeba wysłuchać i ile czasu trwa połączenie i ile potem trzeba za tę "przyjemność" zapłacić. Dodatkowo włączają różne niechciane opcje i trzeba wyjaśniać, składać reklamacje etc. Biura stacjonarne w Warszawie też przetestowałam w Galerii Bemowo, w Złotych Tarasach i w Wola Parku. Brak kompetencji, brak życzliwości, teksty typu: "ale tego już nie produkujemy, powinna to pani wiedzieć" czy "trzymajcie mnie, bo zwariuję, przecież mówię że nie ma pani usług dodatkowych!" (po czym okazuje się, że mam i Disney+ i Gdzie jest bliski w pakiecie).
    Jak się doda do tego słaby zasięg i wolno działający Internet, to bardzo niekorzystnie to wygląda.
    MiejscowośćWarszawa
  • / 2025-07-24 21:49
    Ocena: 3.75 / 5
    Jestem 3 tydzien w Kolobrzegu osrodek przy ul.sikorskiego to dramat zeby regularnie byc pozbawianym dostepu do internetu .zamiast 5G mam duze G.....,,,
    WadyNiestabilny internet
    MiejscowośćKolobrzeg
  • / 2025-07-17 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze sieci w jakiej byłem.
    Byłem na szczęście
    Zaletygłupawe reklamy
    WadyWszystko
    Miejscowośćstalowa wola
  • / 2025-05-23 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Plusa od dwuch tygodni i juz mam ich dość. Internet w domu od chwili zainstalowania nie dzała. Ciężko wymusic ich do jakiego kolwiek działania. Rachunek już zostal wystawiony na kwoet o 100 pln wiekszą niż jest w umowie. Obsługa klienta tragiczna. Szczerze odradzam. Sprawa zostanie skierowana do UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadybrak komunikacji z biurem obslugi. Brak chęci do naprawy awarii.
    MiejscowośćRumia
  • / 2025-05-07 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć to upadek. Ja myślałem, że 70 Mbps w Play i 40 Mbps w Orange przy 2,3 kreskach zasięgu (Mława) to szit. Myliłem się ale wtedy nie wiedziałem, że istnieje jeszcze większy szit - PLUS. Wytrzymałem 4 dni i wyrzuciłem sim oraz 65zł (doładowanie i starter) w kosz. Download do 10Mbps w sieci 4G+, brak 5G w Mławie, brak 4G oraz VoLte już kilka km od Mławy. Tylko 3G wtedy a internet na poziomie zerowym.
    Za coś takiego Ci którzy to rozpowszechniają zakłamanymi reklamami powinni iść siedzieć. Mija 4 miesiące od rezygnacji. Do dziś Plus nie zwrócił mi na konto pozostałych na koncie pieniędzy. Sukr....wysyny i złodzieje. Wypowiedzenie dostali a pieniędzy nie oddali.

    Wadyzłodzieje, legalni oszuści, legalni złodzieje, brak 5G, brak 4G, brak internetu na poziomie, brak zasięgu
    MiejscowośćMława
  • / 2025-04-09 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg plusa w Jastrzębiu Zdroju to jest tragedia nie polecam nikomu ,nie można się dodzwonić na mój nr i ja nie mogę dzwonić ciągle brak zasięgu a w domu to tylko w jednym miejscu co jest jedna kreska tak jest wszystko ZERO nie polecam nikomu
    MiejscowośćJastrzębie Zdrój
  • / 2025-03-01 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukaństwo i draństwo . Brak zasięgu ,internet 0,01kb ,tragedia Telefonem można jedynie wbijać gwoździe
    MiejscowośćŁuków
  • / 2025-03-01 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasięgu , brak internetu ,telefon nie nadaje się nawet do wbijania gwoździ!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćŁuków
  • / 2025-03-01 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasięgu , brak internetu ,telefon nie nadaje się nawet do wbijania gwoździ!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćŁuków
  • / 2025-01-13 09:41
    Ocena: 1.75 / 5
    niestety totalna porażka. jeśli chcecie czekać 4 dni by Wasz numer zaczął działać w Plusie, a przez ten czas osoby dzwoniące do was otrzymywały informację że taki numer nie istnieje to jak najbardziej, podpisujecie umowę na przeniesienie numeru do nich
    Zaletyobecnie nie widzę
    Wadyignoranctwo n ainfolinii, fatalny czas wprowadzania usług
    Miejscowośćlublin
  • / 2024-12-25 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy szajs ze wszystkich możliwych sieci. Lider upadku technologicznego. To moje ostatnie doładowanie. Nigdy więcej tej sieci. Filmy na YT mogę oglądać tylko w 360p bo przy 480 buforuje co 15 sekund a przy 720p już co 5sekund. Video rozmowy są niewykonywalne natomiast, bo obraz wysyłany z mojego telefonu przez pseudo sieć dosłownie szatkuje i stoi w miejscu (upload max. 2Mbps). Jakość rozmów na poziomie dna. Nie działa VoLte, nie działa VoGR a sieć 5G to udawana kpina LTEAdvanced do 10Mbps. Po prostu gó....no którego nie da się używać a próba używania map online GPS to masakra.
    Plus to tylko reklamy w TV i nic innego. Prokurator generalny powinien zdjąć z rynku tego zakłamańca ale to jest Polska i tu można handlować czymś, czego się nie ma. Tu nie ma ani LTE na poziomie ani 5G. Największe gó...no w całej UE. Non stop podczas telefonowania z automatu przełącza z sieci 5/4G do 3G a tam poziom zasięgu 1 kreska i **uj z rozmowy wtedy. Brak słów.
    Lider dna i mułu.
    Poziom jakości na takim poziomie powinien być karalny.
    MiejscowośćMława
  • / 2024-11-27 10:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Posiadam numer w mix plus od ponad 18 lat, blisko 19 lat. Mam 6 zasileń do końca umowy (zawsze ok tego okresu była już opcja przedłużenia umowy z wzięciem nowego telefonu). Wczoraj przyszedł sms, że przygotowano dla mnie ofertę. Do zaznajomienia z ową oferta zalogować się nie da, nie przychodzą kody sms do zalogowania. Na czasie konsultanci odpowiadają, że obecni klienci mogą przedłużyć umowę a mix dla nowych klientów już nie istnieje. Natomiast BOK odpisuje (po czasie, gdy nawiązało się inny kontakt bo nie odpowiadali) że nie ma możliwości przedłużenia mix nie istnieje można przejść na kartę lub abonament. Nie było żadnej wiadomości, że nie będzie już można tego kontynuować w takiej formie jak do tej pory. Warunki są gorsze choćby o to że abonament + rata za telefon to więcej niż zasilenie to w kwestii przejścia na abonament, zaś kwestia przejścia na kartę sprawia że nie można co jakiś czas wymienić telefonu w promocji a trzeba go kupić za 100% na własną rękę a nie w ramach umowy w promocji. Do tego ten sms, że przygotowano ofertę, która tak naprawdę nie istnieje bo nie ma możliwości już przedłużenia umowy.
  • / 2024-09-04 17:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiaj podjąłem decyzję. Wszystkie numery a jest ich 5, internet, telewizję przenoszę do innego dostawcy. Decyzja ostateczna i nieodwracalna. Obsługa po wymianie personelu w Galerii Rzeszów w Rzeszowie poniżej normy. Brak swobody rozmowy z konsultantem bo za jego plecami zawsze stoi wszystkowiedzący, na czarno ubrany, z założonymi ręloma i z miną mówiącą "odejdź i nie zawracaj głowy" klawisz. Zero pomocy. Innym radzę zrobić to samo.
    ZaletyBrak
    WadyOd czasu zmiany personelu arogancja. Dawniej były tam osoby miłe i bardzo pomocne
    MiejscowośćRzeszów
  • / 2024-09-04 07:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka miałem.Zakres świadczonych usług żenująca.Musialem kupić numer z innej sieci by można dzwonić.plus to totalne dno,wyłudzają umowy i nie świadczą usług.Pomimo wielokrotnych skarg zero reakcji ze strony tego pseudo operatora.zachecam wszystkich poszkodowanych do złożenia pozwu zbiorowego przeciwko tym naciągaczą.
    ZaletyBrak
    WadyZasięg,żenujący poziom świadczenia uslug
    MiejscowośćŚwierczyniec
  • / 2024-08-22 10:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety, po wielu latach jako lojalny klient, muszę potwierdzić opinie, że plus stał się zwykłym bandyckim biznesikiem, na wzór "wataszki" spod Leningradu w czasach ZSRR. Względnie ich działania można porównać do procederu sprzedaży dywanów przez,cyganskie kobiety po wsiach... rozwija się dywanów i wychwala jego nieskończone zalety, żeby klient nie widział, jak inny cygan mu w tym czasie sprawdzą zawartość mieszkania... A konkret: 50 zł za połączenie z internetem żeby pocztę elektroniczna sprawdzić. Nawet załącznika żadnego nie otworzyłem... a wszystko trwało z 5, może 10 minut! Ceny jak w afrykańskiej dżungla! Dla porównania, dzień wcześniej ta sama operacja z użyciem karty lycamobile swiss, kosztowała ok 2 zł i to przez roaming! Tanio w plusie... to nie jest!
    ZaletyNie pamietam
    WadyWygórowane ceny wszelakich usług
    MiejscowośćSkierniewice
  • / 2024-08-07 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    LUDZIE NIE PODPISUJCIE Z NIMI UMÓW !!!
    Najgorsza sieć z najsłabszym zasięgiem,internetu praktycznie nie ma.
    Obiecują najszybszy internet na rynku,a okazuje się że internet praktycznie nie działa.
    Prędkość internetu to jakaś kpina,ok.1Mb/s,a często i poniżej.
    U nas w mieście wszystkie konkurencyjne sieci mają po 4 nadajniki,plus tylko dwa.
    Szkoda że wcześniej tego nie sprawdziłem,bo nigdy bym nie dał się namówić na zmianę operatora.
    Problem zgłaszany praktycznie codziennie,ale nikt nic z tym nie robi i wmawiają mi tylko że u nich wszystko jest w pożądku.
    Wychodzi na to że plus tak szkoli swoich pracowników,żeby tylko za wszelką cenę ściągnąć do nich klienta,związać umową na
    dwa lata,a potem klienta mieć głęboko w d...e.Zostałem perfidnie oszukany i nie podaruję im tego,sprawa trafi do sądu.
    OMIJAJCIE TĄ SIEĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻADNE
    WadyWSZYSTKIE
    MiejscowośćSTRZELCE OPOLSKIE
strona 1 z 97

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4826
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3121
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2671
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319