Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2929 opinii

1.44 / 5

  • Oferta
    1.52
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena/Jakość
    1.32

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 147
  • / 2025-01-14 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Do poniższego wpisu: z nikim nie wygrasz bo Polska to nadal dziki kraj. Nikogo nie obchodzi twoja sytuacja, a z pewnością najmniej operatora komórkowego Plus. Płacz i płać.
    WadyDziki kapitalizm na zasadzie: sprzedaj i zapomnij.
  • / 2025-01-14 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Siostra zdecydowała się przenieść telefon z Orange do Plus. W Plusie miała już dwa numery na kartę, z których korzystają rodzice. Konsultantka z Łęcznej przy ulicy Targowej, Agata K., zaoferowała pakiet rodzinny. Siostra stwierdziła, że to dobry pomysł bo wszystkie numery są na nią. Umowę zawierała w salonie i nie poinformowano jej, że po wyjściu nie ma reklamacji. Okazało się, że po zmianie usługi z karty na abonament, telefony rodziców przestały działać na terenie ich domu. Gdy dzwonię do mamy, to ja ją słyszę a ona mnie nie. Taty telefon w ogóle nie działa. Rodzice mieszkają sami w domu na wsi. Proste zarejestrowanie się do lekarza jest niemożliwe. Ja mieszkam w Irlandii. Mogę się z nimi kontaktować tylko przez WhatsApp a operator nie dość, że kłamie mówiąc, że wszysyko jest w porządku, to jeszcze domaga się płacenia abonamentu. Tłumaczy swoje zaniedbania rodzajem materiałów z jakich zbudowany jest dom. Dziwne tylko, że Plus na kartę działał bez zarzutu a na abonament nie działa prawidłowo. W XXI wieku rodzice mają utrudniony kontakt ze światem. Nieuczciwa konsultantka tego "kiosku ruchu" przy ulicy Targowej w Łęcznej patrzyła przez pryzmat prowizji z zawarcia trzech umów. Czy są inne możliwości odwołania niż ich burdel obsługi klientów, do którego nie można się dodzwonić? Gdzie jeszcze pisać opinie?
    Nr sprawy: OKR/XXX/7538125/19.12.24
    ZaletyŻadnych
    WadyNaciągają na umowy z wadliwymi usługami
  • / 2025-01-12 16:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Marian to, że dałeś się wyd...ać to już twój ból. Nie obwiniaj danej firmy z powodu braku inteligencji u siebie. Trzeba było uważać na lekcjach matematyki.
  • / 2025-01-08 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka może być caly czas problem z zasięgiem i z internetem i oszukują ludzi na umowach wciskają aparaty ktore w media expert kupisz za 800 zł mniej nikomu nie polecam
    ZaletyNie ma żadnej zalety
    WadyWady to że jest najgorsza pod każdym względem
  • / 2025-01-08 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim mieście wszyscy operatorzy mają wewnątrz budynku zasięg LTE i 5G. A Plus ma zaj...ste 2G i 3G. Dno.
    Zaletyzasięg dla leśnych dziadów co jadą na klasycznych telefonach
  • / 2025-01-04 20:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia...40 minut oczekiwania na połączenie z konsultantem i już nie miałem ochoty czekać dalej....żenada
    ZaletyŻadnych
    WadyJak wyżej w opinii
  • / 2025-01-03 21:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet tragedia. W LTE wieczorem maks 2 Mpbs, a upload zdycha czyli neta brak. Omijać Plusa i wszystkich jego MVNO. To sieć dla fanów 3G i 2G.
    Zaletyumarły
    Wadysieć internetowa to mega kpina
  • / 2025-01-03 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wczoraj mam starter. Jutra z tym gównem nie będzie. U nich 5G to 3G a 4G to 2G. Każda strona zamulona, nic nie można otworzyć. Każdy film na youtube non stop kręci kółeczkiem. Won do kosza z tym. Nigdy więcej.
  • / 2025-01-03 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć padaczka. Nie działa volte, nie działa vogr. Trzeba użerać z siecią 3G. Zasięg mizerny, wszędzie słaby a downloady na poziomie sprzed 15 lat.
    Najgorsza sieć z możliwych.
  • / 2025-01-02 16:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet 5G w mieście, sami zobaczcie:
    speedtest.pl/wynik/428029634
    a poza miastem jest HSPA+

    Kpina dosłownie. Od tygodnia to mam, rezygnuję, karta sim kosz. Szkoda było kasy na doładowanie, ludzie mają rację, jakość w tej sieci to upadłość.

    Download na poziomie sieci 3G a upload to czasy EDGE.
    Dziś wgrywałem na elektrodę 5 fotek. Czas uploadu około 2 minuty. Słów mi zbrakło.

    W tej pseudo sieci śmiało można używać telefon z Androidem 6.0 sprzed 10 lat.
    Posiadanie iPhone 15 niczego nie zmieni.
    WadyPolkomtel to kpina
  • / 2024-12-28 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    zapłaciłem za Internet który nie otrzymałem w dodatku operator plusa mnie wyśmiał i próbował zrobić ze mnie debila który nie zna się na tym
    Zaletybrak
    Wadyzbyt mało Internetu w porównaniu do konkurencji jeśli chodzi o Internet to plus jest na samym końcu ofert cen do ilości Internetu
  • / 2024-12-25 23:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Strasznie tragiczny operator oraz nie rozumiem dlaczego ktoś jeszcze z niego korzysta.
    Porównywałem Plusa i Playa już jakiś miesiąc temu. Nie było miejsca w którym Plus byłby lepszy pod względem szybkości/zasięgu zwłaszcza w trasie.
    Zaletyokej oferty
    Wadyzasięg
    zasięg w porównaniu do innych operatorów
    inwestowanie w 5g zamiast dopracować najpierw 4g
    szybkość nawet na 5G
    Robienie nadajników w większych miastach ponieważ infrastruktura jest tak tragiczna i przeciążona
    wejście w jakieś pomieszczenie - odrazu ogromnie widoczna różnica w zasięgu (u innych operatorów też jest róznica ale nie aż taka duża, a w plusie róznica paru metrów może sugerować czy masz zasięg czy nie)
    nikomu nie polecam, wątpie że są miejsca w których jest lepszy od innych operatorów
  • / 2024-12-20 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    jakość jak z chin tylko cena wyrzsza, nie polecam
    Zaletybrak
    Wadypodpisanie umowy
  • / 2024-12-19 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, moim zdaniem oszukują klientów. Nie będę się rozpisywał może z Plusa się wypowiedzą sami.Po świętach przenoszę jeden numer do innej sieci,A w przyszłym roku rezygnuję z drugiego numeru i telewizji.Nie stety tak Plus dba o klientów. Czekam aż pani Wioletta z Plusa się wypowie co dzisiaj mówiła do telefonu?Pamiętajcie pazerny dwa razy więcej traci. Nie pozdrawiam oczywiście Plusa
  • / 2024-12-19 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, moim zdaniem oszukują klientów. Nie będę się rozpisywał może z Plusa się wypowiedzą sami.Po świętach przenoszę jeden numer do innej sieci,A w przyszłym roku rezygnuję z drugiego numeru i telewizji.Nie stety tak Plus dba o klientów. Czekam aż pani Wioletta z Plusa się wypowie co dzisiaj mówiła do telefonu?Pamiętajcie pazerny dwa razy więcej traci. Nie pozdrawiam oczywiście Plusa
  • / 2024-12-18 17:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Podpisałem umowę w PLUS na światłowód i przeniosłem 3 numeru telefonów dnia 8 -12-2024 i po przeczytaniu opinii zastanawiam sie, czy tej umowy szybko nie wypowiedzieć! Technik - instalator światłowodu ma się pojawić dopiero 31/12 a przecież już od 08/12 naliczają opłatę za usługę (której nie mam?) ! To jest pełne trzy tygodnie bez usługi bo poprzedni internet LTE już mi wyłączyli !
    Czy w tym plusie to pracują jacyś inżynierowie, czy tylko laski w różowych miniówkach ? Bo mam wrażenie, że jakieś bezmózgi , no jak można wyłączyć internet klientowi nie włączając nowej usługi ! Trzeci świat !
    Jeszcze nie jestem ich klientem , a już na nich jadę!
    Ponieważ w usłudze wykupiłem najwyższe opcje, tj. internetu + abonament łączony 750gb + nowe telefony, które już posiadam to teraz nie wiem, czy mogę zrezygnować z umowy pomimo, że nie minęło jeszcze 2 tygodnie od jej podpisania???
    ZaletyUmiejętność PRACOWNIC SALONÓW zachęcania Klientów do zakupu produktów, których się nie chciało. Przyszedłem po internet mobilny 5G, A WYSZEDŁEM ZE "ŚWIATŁOWODEM" , czterema telefonami, i przeniesionymi numerami telefonów od innego operatora
    WadyDopiero po trzech tygodniach od podpisania umowy nastąpi instalacja modemu. O jakości usługi nie wypowiadam się bo jeszcze jej nie mam...Będzie UPDATE
  • / 2024-12-18 11:20
    Ocena: 2.67 / 5
    3 miesiące bez internetu nie mogą zoorganizowac montażu porażka
  • / 2024-12-16 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczny problem z zasięgiem i internetem. Co zgłaszam problem słyszę że nie mają problemów w tej okolicy i jestem pierwszym zgłaszającym nawet jeśli tego samego dnia zadzwonię ponowienie to i tak zgłaszam pierwszy raz utrudnienie… Nie jestem w stanie 1 GB zużyć przez miesiąc bo nigdy nie działa internet …
    ZaletyBrak
    WadyZasięg internet
  • / 2024-12-14 16:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra jakaś. Wszystko O.K. do momenty podpisania umowy. Po wyjściu z salonu zmienia się podejście do klienta. Podpisałeś na dwa lata to płać.
    Zmiana z internetu mobilnego na światłowodowy - nikt w salonie nie powiedział że za ostatnie 3 miesiące będzie trzeba płacić karę, a przecież przechodzę na droższą opcję i podpisuję na kolejne 2 lata więc za co kara??? Potem do matki dzwoni jakaś kobieta, straszy że nie tylko trzeba zapłacić za ostatnie miesiące ale jeszcze duża kara za rozwiązanie umowy będzie??? Matka przerażona! Przyjeżdża technik, w ogóle nie w ustalonym terminie tylko dwa dni później, zakłada jakiś modem Vectra??? stary, używany, na istniejącym dwudziestoletnim kablu koncentrycznym (antenowym) od kablówki i mówi że to światłowód... Zalogować się do strony konfiguracyjnej nie można bo diabeł wie jaki login i hasło, więc nazwy sieci i hasła do niej zmienić się nie da, a może wcześniej ten modem pracował w jakimś hotelu chociażby... obsługa techniczna nie widzi problemu, dzwoń se zdrów. Umowa podpisana, termin na wypowiedzenie umowy upłynął.
    Ach, po 2 tygodniach od podpisania umowy zamontowany internet, ale faktura jest od dnia podpisania umowy.
    Gratuluję firmie Plus, jeden wielki minus, już nigdy więcej. TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH Z DALEKA!!!!
    ZaletyMiło do podpisania umowy. Prędkość internetu dla pobierania zgodnie z umową, wysyłania już słabo.
    WadyPo podpisaniu spadaj na szczaw. Montują stary (4-ro letni) modem używany. Brak instrukcji obsługi. Szybkość ok, ale pingi słabsze niż dla internetu mobilnego. W obsłudze klienta nie widzą problemu, wszystko super. Płać!
  • / 2024-12-14 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Polecam trzymać się od Plusa z daleka!!! Traktują człowieka jak śmiecia, oczywiście już po podpisaniu umowy,nie przed.
    Problem techniczny, ta sama sytuacja miała miejsce u nas3 razy w przeciągu 1roku.
    Umówiony jest technik i katastrofa rozgrywa się dokładnie według tego samego scenariusza. Przedział pojawienia się technika zawsze określony jest w widełkach 3godzin. Klient czeka w domu. 10 minut przed upłynięciem wyznaczonego czasu przychodzi sms, że z powodów korków na mieście trochę się spóźnią. Za chwilę przychodzi kolejny sms, z informacją, że już dojeżdżają. Po upływie 5 minut przychodzi sms, że nikogo nie było w domu!
    Zawsze byłam w domu, domofon działa bez zarzutów, klient nie ma możliwości oddzwonić, ani odpisać na smsa. To co pozostaje to olbrzymia wściekłość, frustracja, bezsilność i niedowierzanie! Za trzecim razem już nie ma niedowierzania, bo to jakby oglądać ten sam film po raz trzeci.
    Banda chujów, do tego doprowadza sytuacja quazi monopolistyczna na rynku! jeśli masz inną opcję, nie pakuj się we współpracę z tą firmą!
    WadyFatalna obsługa klienta, okropne życiowe doświadczenie.
strona 1 z 147

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2546
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1240
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 978
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1184