Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3167 opinii

1.47 / 5

  • Oferta
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.35

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 159
  • / 2025-11-02 18:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższego wpisu: JAKIM DZBANEM TRZEBA BYĆ ABY NA SŁOWO PODPISAĆ UMOWĘ NA ABONAMENT (BEZ SPRAWDZENIA ZASIĘGU GŁUPIM STARTEREM Z ŻABKI ZA 5 ZETA).JPRD.
  • / 2025-11-01 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM GUBI CO CHWILA ZASIĘG,PŁACE ABONAMENT A NET TAKI SZYBKI ŻE LEDWO OTWIERA STRONY ALBO WCALE PRZY PODPISANIU UMOWY CO INNEGO MÓWIĄ A POEM CO INNEGO JEST TRAGEDIA JAKAŚ TĄFIRMĘ POWINNI ZLIKWIDOWAĆ.
    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME
  • / 2025-11-01 15:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Żenująca jest oferta na kartę plusa, dosłownie śmiech na sali Orange na kartę za 15 zł daje wszędzie za darmo dzwonienie i 800 GB co miesiąc a plus za 30 zł dzwonisz za darmo i 15 GB tylko poprawi się sprawa zasięgu z jakiejkolwiek innej sieci w mojej okolicy i zawijam z tego burdelu
    ZaletyZasięg
    WadyCała reszta
  • / 2025-10-29 16:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie wybierajcie PLUSa. Przed podpisaniem umowy internet w telefonie mi działał, teraz nie dość że place więcej to internet działa miejscami a ogólnie wolno jak w erze początku internetu
    WadySłaby internet mobilny
  • / 2025-10-29 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam sieci Plus nic nie działa brak internetu brak zasięgu
  • / 2025-10-29 06:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Kwestia taka że, aby korzystać z internetu w pakiecie za 30 zł trzeba mieć środki na koncie nawet 1 grosz a nie informują o tym klienta podczas zakupu. Jak stracisz grosz to nie możesz korzystać z internetu mimo że zapłaciłeś za pakiet. Jest to oszustwo i naciąganie klientów bo w ofercie którą reklamują nie ma o tym wzmianki. Place za usługę i jej nie ma jak nie mam nic na koncie. OSZUSTWO!!!
    ZaletyIm w duPę
    WadyBrudna była
  • / 2025-10-28 13:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem klientem sieci Plus od kilkunastu lat. Od dłuższego już czasu internet mobilny to straszna tragedia. Nie zależnie, czy w dużym czy małym mieście internet w telefonie osuaga zawrotną prędkość 0,1-0,5Mb/s. Żenada. Na infolinii tłumaczą, ze maja nadajniki przesłonę i nie wyrabiają. Ale czy to jest problem klienta? Nie modernizują infrastruktury i sięgają dna. Nie polecam
    WadyTragiczny Internet
  • / 2025-10-26 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwolniejszy Internet w Polsce. Jeśli chodzi o prędkość plus zajmuje pierwsze od końca miejsce w polsce nawet 5g mają najwolniejsze. Będąc poza miastem w dobrą pogodę jest w miarę okey w 144p można nawet filmik na yt obejrzeć (koloryzowane nie jest aż tak źle) ale jak zacznie niedajboże padać to po ptokach 60% utraty pakietów totalna miazga.
    Nie polecam już lepiej wybrać play chodź jest droższy albo jakiś orange. Najgorsze jest to że inne sieci mają 5g prawie w każdym mieście a Plus 5g znajdziecie tylko w miastach wojewódzkich (koloryzowane) nie mają bts 5g. Prawdopodobnie mają deficyty finansowe i niedługo zbankrutują bo nie mają pieniędzy na rozwój siedzi od 10 lat jest tak samo c***wo. Już dawno przeniosłem się do innych siedzi ale moi rodzice są uparci i wiecznie chcą być w plusie i stąd ta opinia (poparta doświadczeniem).
    ZaletyW miarę tanio ale c***owo. No ale jest tanio jest tanio jest dobrze jest tanio
    WadyBrak wad jest dobrze bo jest tanio. Średnia prędkość pobierania poza miastem 1MB/s xdd
  • / 2025-10-24 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się połączyć z konsultantem bo co chwilę robot przerywa to śmiech na sali
    ZaletyNie ma żadnych tylko utrudnianie
    WadyNie ma żadnych
  • / 2025-10-22 00:47
    Ocena: 3.33 / 5
    DO PONIŻSZEJ WYPOWIEDZI: PRZECIEŻ MASZ DO 14 DNI NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY BEZ KARY UMOWNEJ. JPRD CO ZA LUDZIE BEZ ZNAJOMOŚCI PODSTAWOWYCH SWOICH PRAW.CIEMNOGRÓD.
  • / 2025-10-21 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nastawiona jest na złapanie duszy, konsultanci kłamią i manipulują a przy tym są bezkarni. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tak manipulacyjnej firmy. Zainteresowani są tylko do momentu zawarcia umowy, a później giną i brak odpowiedzialnych. Zawarłam umowę przez Internet i zostałam oszukana, nikt rozmów nie nagrywa, nie ma z kim rozmawiać.
    ZaletyBRAK
    WadyNiskie kompetencje osób zatrudnionych w infolinii.
  • / 2025-10-21 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasieg kiepski infolinia i pomoc techniczna nic z tym nie robi
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • / 2025-10-19 23:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Konsultant Pan Dariusz Zwierz to osoba na swoim miejscu.Konkretny,rzetelny,dobrze doradził i jako jedyny w sieci Plus połapał się w moich rachunkach.Takich ludzi na rękach nosić.Oby plus zatrudniał tylko takie osoby
  • / 2025-10-19 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze tylko rok i ani dnia dłużej.
    Żeby nawet za darmo dawali, nie wezmę.
    ZaletyBrak
    WadySłaby zasięg. Ciągły brak internetu.
  • / 2025-10-15 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć
    Internet światłowód cały czas problemy, połączenie z konsultantem graniczy z cudem,
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySłaby zasięg, kontakt z konsultantem beznadziejny po połączeniu albo po chwili występuje jakiś błąd i się rozłącza albo trzeba czeka bez konca
  • / 2025-10-13 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko Pan Paweł z salonu zasługuje na 5 gwiazdek. Reszta to dno. Podążając za instrukcjami obsługi technicznej , kontakt spowodowany wolnym internetem mobilnym, całkowity brak internetu, nie znają się na sprzęcie który jest w sprzedazy , internet mobilny porażka, od wakacji lepiej dziala internet w telefonie (inna sieć). Omijajcie szerokim łukiem
    ZaletyPan Paweł z salonu sprzedazy
    WadyInternet mobilny, pomoc techniczna
  • / 2025-10-12 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zła obsługa internet fatalny tak jak telewizja cały czas ścina masakra
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie a szczególnie internet i obsługa klienta
  • / 2025-10-10 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć na świecie nie polecam godzinę ładuje się głupia strona omijać szerokim łukiem nawet dodzwonić nigdzie się nie idzie
  • / 2025-10-10 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawarłam umowę na internet światłowodowy z Plus na początku września. Mamy już prawie połowę października, a instalacja wciąż nie została wykonana. To, co dzieje się w kwestii umawiania terminów montażu, to absolutna katastrofa i brak szacunku dla klienta.

    Byłam już około sześć razy umawiana na montaż. Za każdym razem otrzymuję potwierdzenie terminu, przygotowuję mieszkanie, ktoś jest obecny w domu w wyznaczonych godzinach — najczęściej w przedziałach typu 12:00–16:00, 14:00–18:00, a ostatnio nawet 8:00–12:00. I za każdym razem, chwilę przed końcem planowanej wizyty, dostaję informację, że instalatorzy jednak nie przyjadą.

    Jestem w stanie zrozumieć, że czasem trzeba poczekać na instalację, że mogą zdarzyć się opóźnienia czy problemy techniczne. Ale to, że Plus ciągle umawia wizyty, po czym je odwołuje — jakby żartując sobie z człowieka — jest po prostu absurdalne i nie do zaakceptowania.

    Dodatkowo kontakt z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za montaż jest niemożliwy, ponieważ numer, pod który można się z nimi skontaktować, jest zablokowany. W tej sytuacji trzykrotnie kontaktowałam się bezpośrednio z obsługą Plusa, jednak za każdym razem słyszałam jedynie, że mam czekać na nowy termin. Żadnego realnego wsparcia, żadnego zainteresowania sprawą — wygląda to tak, jakby dla Plusa ciągłe przekładanie terminów nie stanowiło żadnego problemu.

    To jest niezwykle uciążliwe, stresujące i zwyczajnie niepoważne. Człowiek musi dostosować swój dzień, zwolnić się z pracy, przygotować wszystko w domu — i za każdym razem czeka na darmo. Sytuacja powtarza się od tygodni, a nikt nie potrafi podać konkretnego terminu realizacji umowy.

    Nie spodziewałam się, że w tak dużej firmie proces podłączenia światłowodu może wyglądać w tak chaotyczny i niekompetentny sposób. Mam nadzieję, że ktoś z Plusa w końcu zwróci uwagę na sposób organizacji montażów i komunikację z klientami, bo na ten moment jest to doświadczenie skrajnie negatywne i rozczarowujące.
  • / 2025-10-09 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg to DNO I METR MUŁU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    DRAMAT I KPINA Z KLIENTA. ŻAŁOSNA SIEĆ... PRZEZ PONAD PÓŁ DNIA BRAK ZASIĘGU
    ZaletyBRAK
    WadyZA MAŁO MIEJSCA, ŻEBY OPISAĆ WSZYSTKIE
strona 1 z 159

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2710
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187