strona 1 z 159
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Bigos / 2025-11-02 18:30Ocena: 3.00 / 5
Do poniższego wpisu: JAKIM DZBANEM TRZEBA BYĆ ABY NA SŁOWO PODPISAĆ UMOWĘ NA ABONAMENT (BEZ SPRAWDZENIA ZASIĘGU GŁUPIM STARTEREM Z ŻABKI ZA 5 ZETA).JPRD. -
-
~RUDI / 2025-11-01 22:25Ocena: 1.00 / 5
OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM GUBI CO CHWILA ZASIĘG,PŁACE ABONAMENT A NET TAKI SZYBKI ŻE LEDWO OTWIERA STRONY ALBO WCALE PRZY PODPISANIU UMOWY CO INNEGO MÓWIĄ A POEM CO INNEGO JEST TRAGEDIA JAKAŚ TĄFIRMĘ POWINNI ZLIKWIDOWAĆ. ZaletyŻADNYCHWadySAME -
~WsPLgaming / 2025-11-01 15:51Ocena: 2.33 / 5
Żenująca jest oferta na kartę plusa, dosłownie śmiech na sali Orange na kartę za 15 zł daje wszędzie za darmo dzwonienie i 800 GB co miesiąc a plus za 30 zł dzwonisz za darmo i 15 GB tylko poprawi się sprawa zasięgu z jakiejkolwiek innej sieci w mojej okolicy i zawijam z tego burdelu ZaletyZasięgWadyCała reszta -
~Kubuś / 2025-10-29 16:22Ocena: 2.67 / 5
Nie wybierajcie PLUSa. Przed podpisaniem umowy internet w telefonie mi działał, teraz nie dość że place więcej to internet działa miejscami a ogólnie wolno jak w erze początku internetu WadySłaby internet mobilny -
~Piotr / 2025-10-29 08:02Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam sieci Plus nic nie działa brak internetu brak zasięgu -
~Ariel / 2025-10-29 06:43Ocena: 1.00 / 5
Witam
Kwestia taka że, aby korzystać z internetu w pakiecie za 30 zł trzeba mieć środki na koncie nawet 1 grosz a nie informują o tym klienta podczas zakupu. Jak stracisz grosz to nie możesz korzystać z internetu mimo że zapłaciłeś za pakiet. Jest to oszustwo i naciąganie klientów bo w ofercie którą reklamują nie ma o tym wzmianki. Place za usługę i jej nie ma jak nie mam nic na koncie. OSZUSTWO!!!ZaletyIm w duPęWadyBrudna była -
~JMC1484 / 2025-10-28 13:55Ocena: 2.33 / 5
Jestem klientem sieci Plus od kilkunastu lat. Od dłuższego już czasu internet mobilny to straszna tragedia. Nie zależnie, czy w dużym czy małym mieście internet w telefonie osuaga zawrotną prędkość 0,1-0,5Mb/s. Żenada. Na infolinii tłumaczą, ze maja nadajniki przesłonę i nie wyrabiają. Ale czy to jest problem klienta? Nie modernizują infrastruktury i sięgają dna. Nie polecam WadyTragiczny Internet -
~Bombardier / 2025-10-26 20:58Ocena: 1.00 / 5
Najwolniejszy Internet w Polsce. Jeśli chodzi o prędkość plus zajmuje pierwsze od końca miejsce w polsce nawet 5g mają najwolniejsze. Będąc poza miastem w dobrą pogodę jest w miarę okey w 144p można nawet filmik na yt obejrzeć (koloryzowane nie jest aż tak źle) ale jak zacznie niedajboże padać to po ptokach 60% utraty pakietów totalna miazga.
Nie polecam już lepiej wybrać play chodź jest droższy albo jakiś orange. Najgorsze jest to że inne sieci mają 5g prawie w każdym mieście a Plus 5g znajdziecie tylko w miastach wojewódzkich (koloryzowane) nie mają bts 5g. Prawdopodobnie mają deficyty finansowe i niedługo zbankrutują bo nie mają pieniędzy na rozwój siedzi od 10 lat jest tak samo c***wo. Już dawno przeniosłem się do innych siedzi ale moi rodzice są uparci i wiecznie chcą być w plusie i stąd ta opinia (poparta doświadczeniem).ZaletyW miarę tanio ale c***owo. No ale jest tanio jest tanio jest dobrze jest tanioWadyBrak wad jest dobrze bo jest tanio. Średnia prędkość pobierania poza miastem 1MB/s xdd -
-
~Rafał / 2025-10-24 17:50Ocena: 1.00 / 5
Nie można się połączyć z konsultantem bo co chwilę robot przerywa to śmiech na sali ZaletyNie ma żadnych tylko utrudnianieWadyNie ma żadnych -
~Sztos / 2025-10-22 00:47Ocena: 3.33 / 5
DO PONIŻSZEJ WYPOWIEDZI: PRZECIEŻ MASZ DO 14 DNI NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY BEZ KARY UMOWNEJ. JPRD CO ZA LUDZIE BEZ ZNAJOMOŚCI PODSTAWOWYCH SWOICH PRAW.CIEMNOGRÓD. -
~Kwk / 2025-10-21 16:32Ocena: 1.00 / 5
Firma nastawiona jest na złapanie duszy, konsultanci kłamią i manipulują a przy tym są bezkarni. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tak manipulacyjnej firmy. Zainteresowani są tylko do momentu zawarcia umowy, a później giną i brak odpowiedzialnych. Zawarłam umowę przez Internet i zostałam oszukana, nikt rozmów nie nagrywa, nie ma z kim rozmawiać. ZaletyBRAKWadyNiskie kompetencje osób zatrudnionych w infolinii. -
~Wojtek / 2025-10-21 12:43Ocena: 1.00 / 5
Zasieg kiepski infolinia i pomoc techniczna nic z tym nie robi ZaletyBrakWadyWszystko -
~Marcin Mazur / 2025-10-19 23:05Ocena: 5.00 / 5
Konsultant Pan Dariusz Zwierz to osoba na swoim miejscu.Konkretny,rzetelny,dobrze doradził i jako jedyny w sieci Plus połapał się w moich rachunkach.Takich ludzi na rękach nosić.Oby plus zatrudniał tylko takie osoby -
~Dunga87 / 2025-10-19 10:43Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze tylko rok i ani dnia dłużej.
Żeby nawet za darmo dawali, nie wezmę.ZaletyBrakWadySłaby zasięg. Ciągły brak internetu. -
~MATIX74 / 2025-10-15 19:24Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć
Internet światłowód cały czas problemy, połączenie z konsultantem graniczy z cudem,
Nie polecamZaletyBrakWadySłaby zasięg, kontakt z konsultantem beznadziejny po połączeniu albo po chwili występuje jakiś błąd i się rozłącza albo trzeba czeka bez konca -
~Jarosław / 2025-10-13 14:59Ocena: 1.00 / 5
Tylko Pan Paweł z salonu zasługuje na 5 gwiazdek. Reszta to dno. Podążając za instrukcjami obsługi technicznej , kontakt spowodowany wolnym internetem mobilnym, całkowity brak internetu, nie znają się na sprzęcie który jest w sprzedazy , internet mobilny porażka, od wakacji lepiej dziala internet w telefonie (inna sieć). Omijajcie szerokim łukiem ZaletyPan Paweł z salonu sprzedazyWadyInternet mobilny, pomoc techniczna -
~Kurzy22 / 2025-10-12 14:00Ocena: 1.00 / 5
Zła obsługa internet fatalny tak jak telewizja cały czas ścina masakra ZaletyBrakWadyWszystkie a szczególnie internet i obsługa klienta -
~Jutom / 2025-10-10 15:47Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć na świecie nie polecam godzinę ładuje się głupia strona omijać szerokim łukiem nawet dodzwonić nigdzie się nie idzie -
~Angelika / 2025-10-10 14:48Ocena: 1.00 / 5
Zawarłam umowę na internet światłowodowy z Plus na początku września. Mamy już prawie połowę października, a instalacja wciąż nie została wykonana. To, co dzieje się w kwestii umawiania terminów montażu, to absolutna katastrofa i brak szacunku dla klienta.
Byłam już około sześć razy umawiana na montaż. Za każdym razem otrzymuję potwierdzenie terminu, przygotowuję mieszkanie, ktoś jest obecny w domu w wyznaczonych godzinach — najczęściej w przedziałach typu 12:00–16:00, 14:00–18:00, a ostatnio nawet 8:00–12:00. I za każdym razem, chwilę przed końcem planowanej wizyty, dostaję informację, że instalatorzy jednak nie przyjadą.
Jestem w stanie zrozumieć, że czasem trzeba poczekać na instalację, że mogą zdarzyć się opóźnienia czy problemy techniczne. Ale to, że Plus ciągle umawia wizyty, po czym je odwołuje — jakby żartując sobie z człowieka — jest po prostu absurdalne i nie do zaakceptowania.
Dodatkowo kontakt z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za montaż jest niemożliwy, ponieważ numer, pod który można się z nimi skontaktować, jest zablokowany. W tej sytuacji trzykrotnie kontaktowałam się bezpośrednio z obsługą Plusa, jednak za każdym razem słyszałam jedynie, że mam czekać na nowy termin. Żadnego realnego wsparcia, żadnego zainteresowania sprawą — wygląda to tak, jakby dla Plusa ciągłe przekładanie terminów nie stanowiło żadnego problemu.
To jest niezwykle uciążliwe, stresujące i zwyczajnie niepoważne. Człowiek musi dostosować swój dzień, zwolnić się z pracy, przygotować wszystko w domu — i za każdym razem czeka na darmo. Sytuacja powtarza się od tygodni, a nikt nie potrafi podać konkretnego terminu realizacji umowy.
Nie spodziewałam się, że w tak dużej firmie proces podłączenia światłowodu może wyglądać w tak chaotyczny i niekompetentny sposób. Mam nadzieję, że ktoś z Plusa w końcu zwróci uwagę na sposób organizacji montażów i komunikację z klientami, bo na ten moment jest to doświadczenie skrajnie negatywne i rozczarowujące. -
~Rumcajs / 2025-10-09 10:43Ocena: 1.00 / 5
Zasięg to DNO I METR MUŁU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DRAMAT I KPINA Z KLIENTA. ŻAŁOSNA SIEĆ... PRZEZ PONAD PÓŁ DNIA BRAK ZASIĘGUZaletyBRAKWadyZA MAŁO MIEJSCA, ŻEBY OPISAĆ WSZYSTKIE
strona 1 z 159
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »