Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3087 opinii

1.46 / 5

  • Oferta
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 155
  • / 2025-08-15 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto ma możliwość niech ucieka.
    Byłem ich abonentem 8 lat, a odkąd zaczęli wprowadza 5 g zaczął sie cyrk.
    5 g sie rozłącza siec nie widzi problemu i wmawia go mi. Jest drogowe i beznadziejnie.
    To chyba jedyna siec która nie inwestowała w rozwój infrastruktury przez lata bo myślenie zw skoro kiedyś byli ok to juz nic więcej jej musza.
    Najgorszy zasięg najwolniejszy internet i największe zakłamanie.
    ZaletyNie ma juz
    WadyWszysyko
  • / 2025-08-13 13:39
    Ocena: 5.00 / 5
    TYLKO BIEDOTA (WIEJSKA I MIEJSKA) PODPISUJE UMOWY NA ABONAMENT KOMÓRKOWY WRAZ Z KREDYTEM NA TELEFON. NIE ŻAL MI WAS.
  • / 2025-08-13 00:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują klientów w punktach sprzedaży obiecują co innego a jak przychodzi faktura to zdziwienie naciąganie nic więcej nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie i kłamanie klienta
  • / 2025-08-12 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni po zakupie furajnogi w salonie plus. Złożyłem reklamację na niedziałający sprzęt. Wysłałem hulajnogę do odpowiedniego serwisu wskazany przez operatora. Po dwóch tygodniach ani plus ani serwis plusa nie wiedzą co dalej z moim sprzetem. Ostrzegam was wszystkich przed zakupem hurajnogi w operatorze plus.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • / 2025-08-11 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług sieci Plus. Internet nie działa lub działa bardzo źle (najczęściej 1-3 mb/s ). Reklamacja nieuwzględniona perypetie nie do opisania. Internet nie działa a oni że działa wrogo i nieuczciwie nastawieni do klienta.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak lub źle działający internet
    Reklamacja niemożliwa.
  • / 2025-08-10 11:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Badziew. Jak jest dobrze to jest dobrze. Jak światło choćby mrugnie to cała sieć pada. I internet, i komórki.
    ZaletyTransfer
    WadySłaby ping, bez prądu komórki od razu padają
  • / 2025-08-08 15:50
    Ocena: 2.33 / 5
    W domu non stop na telefonie 3G i prędkości góra 5 mega. Co za syf bo jak mam wykorzystać te góry gigabajtów? LTE lub 5G, a co to k...a w Plusie jest??? Żenada. Karta sim do klopa.
    Wadysieć do ZAORANIA
  • / 2025-08-07 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra zasięg dno z daleka od tej sieci ! Wieczne problemy z internetem!
  • / 2025-08-06 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy operator w PL moim zdaniem , beznadzieja, zasieg itd wszystko lepsze u innych
  • / 2025-08-05 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zawieraniem umowy z konsultantem sieci Plus. Faktury zawieraja ukryte koszty,nieprawnie wystawiona faktura pomimo wypowiedzenia umowy na czas. Konsultacje telefoniczne wprowadzają w błąd. Nigdy u tego operatora już nie zdecyduję się na umowę usług łączonych. Nie przyjmują wypowiedzenia , oszukują klientów. Sprawa zgloszona do Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zgłaszajcie oszustwa.
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie w błąd konsumentów, naliczanie ukrytych opłat, oszustwo
  • / 2025-08-05 16:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłam u tego operatora z mężem przez kilka lat z telefonami, wciąż mamy Internet (z modemem zewnętrznym i jakoś działa). I cóż mogę powiedzieć?
    1. W ostatnich 3 latach co roku awaria nadajnika internetowego - lejek kilobitów; w 2024 roku była jeszcze polityka: nikt inny nie zgłaszał problemów w tym rejonie
    2. Od 7 lat nie poprawiła się infrastruktura nadajników w mojej okolicy
    3. Plus nie przewiduje tanich abonamentów z małą ilością Internetu z numerem telefonicznym - wybaczcie, ale rozmowy, smsy, mmsy bez limitu i 6 GB za 40 zł z rabatami to za drogo, a nie każdy potrzebuje 120 GB i jeszcze trzeba za to płacić

    4. Na plus dla Plusa - sprzęty na raty bez kosztów abonamentu - to akurat jest fajny pomysł, bo nie każdy sklep da każdemu smartfon / tablet / laptop (i inne sprzęty) na raty - w Plusie łatwiej się uwiarygodnić jako wypłacalny klient

    5. Z racji ww. zbyt wysokich kosztów abonamentu, chciałam przenieść numery do innej sieci. Akurat ta sieć, do której jeszcze wczoraj chcieliśmy przenieść numery, wymaga aby przejść numer z abonamentu na kartę i dopiero wtedy wnioskować o przeniesienie numeru do nich. Wypowiedziałam więc umowę i jak tylko dostałam potwierdzenie, że zaczyna płynąć okres wypowiedzenia, wysłałam stosowne SMSy "przenies" na stosowny numer. Otrzymałam SMsy, że zgodnie z tym zleceniem, numery po zakończeniu umowy przejdą na kartę na moje dane.

    Po 2 tygodniach na jeden z numerów dostałam SMsa, że chcą mi zaproponować abonament za 25 zł - miałam zadzwonić pod numer 2699 w tej sprawie. Kiedy już udało się natrafić na opcję połączenia z konsultantem zamiast z automatem, po 2 sekundach oczekiwania, usłyszałam od automatu, że wszyscy konsultanci są zajęci i że oddzwonią. Problem w tym, że "wszyscy konsultanci" byli pod tym numerem zajęcia zawsze, niezależnie od pory dnia, a w przeciwieństwie do zwykłej infolinii, nie było można zaczekać w kolejce na połączenie. I nie, nie oddzwoniono! A na zwykłej infolinii konsultantka nie mogła mi tej oferty zapewnić - dziwne - co innego proponuje zwykłą infolinia, co innego salon i jeszcze co innego dział utrzymania klienta, oczywiście pod warunkiem, że zadzwoni.

    Tymczasem, gdy zakończyła się 1. umowa, numer ucichł, znikł z moich numerów na koncie klienta w aplikacji, nie przeszedł na kartę. Zadzwoniłam więc na infolinię. 1. pracownik z infolinii wciąż przeszkadzał, nie dał się wypowiedzieć do końca, zarzucał kłamstwo, twierdził, że wie lepiej. Musiałam zakończyć rozmowę (Panie Patryku, niech Pan zmieni pracę na taką bez kontaktu z klientem!).
    Drugi pracownik na infolinii starał się pomóc, ale niewiele mógł zrobić, bo nie posiadałam numeru seryjnego (po tylu latach miałam prawo, ale skoro Virgin Mobile potrafi pokazać dane karty w aplikacji, to dlaczego Plus nie ma tej funkcji?!) i skierował mnie do salonu. No przepraszam, ale chyba po to jest opcja wysyłania SMSa "przenies", aby osoby mieszkające poza miastem, nie mające codziennie po drodze salonu Plusa, nie musiały specjalnie jechać 20 km tylko w jednym celu?
    Zaletysprzęt na raty bez kosztów abonamentu
    zasięg Internetu tam, gdzie większość innych sieci go nie ma albo mają słaby
    zewnętrzny modem
    Wadyobsługa klienta
    funkcja, o której Plus pisze na swojej stronie, nie zadziałała, mimo że wszystko zostało dopełnione w terminie, a Infolinia nie mogła pomóc
    Infolinia w wielu sprawach właściwie niewiele może
  • / 2025-08-05 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Mieszkam w niedużym mieście niedaleko stolicy, w mieście jeszcze wymiarem działa internet i zasieg ale tylko pojadę na działkę czy do pracy i koniec wiecznie problem z zasięgiem i internetem, a pomóc na infolini ogranicza się do tego żeby czekać na odpowiedź i tak od 3 miesięcy,
    ZaletyBrak
  • / 2025-08-04 17:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Beznadziejna infolinia. Wielokrotnie powtarzane te same informacje, a na połączenie z konsultantem nie można się doczekać.
    WadyBardzo długi czas oczekiwania
  • / 2025-08-04 13:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Infolinia jest koszmarna, oczekiwanie na kontakt jak w TP w latach '90. Wstyd 35 minut czekać na połączenie z konsultantem. Żadnej pomocy a przedwczesne wołanie o płatność jest wysyłana.
    ZaletyJeszcze żadnej nie dostrzegłem.
    WadyObsługa klienta i infolinia do kitu.
  • / 2025-08-04 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed podpisywaniem jakichkolwiek umow z tym operatorem sieci. Co innego ma przedstawiać umowa najniższe koszty. Nie polecam w żadnym wypadku aby przechodzić z karty ba abonament bo wtedy utrzymuje się kłamliwych konsultantów i sprzęt przez nich wzięty na koszt osoby mającej abonament. Przekręt przekręt i jeszcze raz przekręt.
    ZaletyŻADNYCH!!!!!@
    WadyWszystkie możliwe w tym wyrafinowane łgarstwo konsultantów PLUS pomiatnie klientami.
  • / 2025-08-04 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed podpisywaniem jakichkolwiek umow z tym operatorem sieci. Co innego ma przedstawiać umowa najniższe koszty. Nie polecam w żadnym wypadku aby przechodzić z karty ba abonament bo wtedy utrzymuje się kłamliwych konsultantów i sprzęt przez nich wzięty na koszt osoby mającej abonament. Przekręt przekręt i jeszcze raz przekręt.
    ZaletyŻADNYCH!!!!!@
    WadyWszystkie możliwe w tym wyrafinowane łgarstwo konsultantów PLUS pomiatnie klientami.
  • / 2025-08-04 11:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam! Chciałam bardzo pochwalić i polecić Panie, które pracują w Salonie Plusa na Ul. Wieniawskiego 19 w Wałbrzychu w Auchan. Panie są super i znają się na swojej profesji, lubią to co robią!! Polecam !!!!
    Zaletysuper!!! polecam
  • / 2025-08-03 19:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Kupiłem pakiet internetowy internet nie działa poprawnie gry nie chcą się odpalać nie można oglądać nawet YouTube.
    WadySłabo działający interner
  • / 2025-08-03 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    witam podpisaliśmy umowę na telewizję z internetem z plusa. Internet światłowodowy w ogóle nie działał, po telefonach resetowali router i przez 2 dni działał bez zarzutu a po dwóch dniach spadało na 5 mb gdzie umowa była podpisana na 300 mb. Nikt z serwisu nie chciał przyjechać i sprawdzić na miejscu sprzętu tylko robili wszystko zdalnie do tego obsługa infolinii nie miła i wręcz niektóre osoby miały pretensje że w ogóle się dzwoni i kazali wszystko na kablu podłączyć. Zrezygnowaliśmy po roku obowiązywania umowy z internetu a telewizje zostawiliśmy i okazało się ze po zmianie operatora internetu telewizja POLSAT BOX nie działa. W punkcie gdzie rozwiązywaliśmy umowę nie zostaliśmy poinformowani ze jeżeli zrezygnujemy z ich internetu to telewizja nie będzie działać na nowym operatorze. I teraz jesteśmy rok w plecy bo musimy płacić im za telewizje z której nie możemy korzystać.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • / 2025-08-02 21:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet to porażka. Zachęcili mnie ogromną ilością GB, ale zwykłe przeglądanie stron trwa tyle, że człowieka szlak trafia. Nigdy więcej nic nie kupię od tego operatora. Raz się nabrałam i czekam końca umowy.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyBrak zasięgu to standard Plusa
strona 1 z 155

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4760
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4548
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187