Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4415 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~czechu / 2022-06-14 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    interenet działał fajnie przez ponad rok umowy potem coraz gorzej, obcinanie prędkości na wszystkich usługach mam 3 gdzie limit padł na jednej, obsługa klienta dno prosisz o rozmowę dział obsługi do 18 dzwonią po 20 i to na drugi dzień, pomoc techniczna próbuje coś zrobić ale jak są przeciążone nadajniki to co mogą wiele ? a wygląda że przy lte nagle prędkość internetu potrafi spaść z 30 do 4 mb , w godzinie szczytu lub w wekendy
    kończy się umowa i niezostaję ani dnia dłużej NIE Polecam
    Zaletybrak
    Wadyza dużo
  • ~Zbigniew / 2022-06-14 20:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobieranie opłat za niezrealizowane połączenia(dwie próby połączenia,pobrali z konta 3,50zł).Niecałe 15 min.rozmowy ,z konta znikneło prawie 40,0 zł.Ciekawe ilu abonentów "płaci" za ich reklamy,wynagrodzenia właśnie w ten sposób.
  • ~Użytkownik / 2022-06-14 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    "kierownik" oddziału play w Pułtusku to człowiek zupełnie nie znający się na swojej pracy. Przede wszystkim brak w nim jakikiejkolwiej kultury osobistej, kompetencji oraz empati. Nie potrafi obsłużyć klienta. Dla tego człowieka wypełnienie formularza o przeniesienie numeru jest czymś niewyobrażalnym. Bardzo utrudnia cały proces (twierdząc że się nie da), żeby na siłę zatrzymać klienta. Nie wiem kto nadał mu ten tytuł, ale skoro nie potrafi ogarnąć tak prostej rzeczy to nie powinien tam pracować. Sprawa oczywiście jest zgłoszona wyżej chociaż p. Marcin uważa się sam za szefa całego tego bałaganu. Ogólnie warunki ofert i cała obsługa klienta to totalne dno. Wcale się nie dziwię, że ludzie odchodzą z tej sieci. Gorąco NIE POLECAM.
  • ~Paulusia95 / 2022-06-13 22:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie no tragedia jakaś... Płacę za internet 100 zł miesięcznie. Niedawno wzięłam nową ofertę i miała być niby lepsza. Nie jest lepsza. Nawet nie potrafią pomóc. Od tygodnia próbuje się dowiedzieć czemu nie mogę dokupić pakietu 100 GB,to nie mogę się doprosić odpowiedzi. Zapłaciłam rachunek normalnie a nie mogę korzystać z internetu bo mam 0 Mb.
    ZaletyOgólnie internet nie jest najgorszy
    WadyProblem z komunikacją jeśli chodzi o kwestie techniczne, cena nie jest adekwatna
  • ~Weronika / 2022-06-13 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Jedyne co to mogę żałować ze podjechać się drugi raz umowy z tą siecią. Do każdej faktury doliczane są niewyjaśnione opłaty dodatkowe.
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet
    Wysokie faktury
    Oszukują przy podpisywaniu umowy kwota umowna była inna a na fakturze doliczają koszty dodatkowe
  • ~Pan Gość / 2022-06-13 02:37
    Ocena: 1.00 / 5
    ~Kamil

    Do konkurencji czyli do kogo PLUSA to taki sam zwis jak T-Mobile, Orange itd. Na twoim miejscu bym pomyślał nad Mobile Viking a jak nie to od Elona Maska - StarLink albo jakieś inne firmy najlepiej ze śwaitłowodem.
    ZaletyPlay powinien zmienić nazwę na gej.
    WadyŻe firma w ogóle powstała.
  • ~Kamil / 2022-06-12 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzają klijentów w błąd.Jestem klijentem od 8 lat i przenosze się do konkurencji.
    ZaletyBrak
    WadyNaciągają klijentów
  • ~Kamil / 2022-06-12 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet, brak pomocy, wprowdzanie w błąd klijenta.
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet, wysoka cena usługi
  • ~slawek 1983 / 2022-06-11 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    korzystam z tej sieci od lat i powiem szczerze uciekać jak najdalej jest coraz gorzej.....
    Zaletybrak
    Wadyzasięg
  • ~Ręce_opadają / 2022-06-11 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM!!! Zawarłam umowę z doradcą zdalnie - telefon, maile - coś poszło nie tak w naszych ustaleniach i otrzymałam inny model telefonu. Po telefonicznej wędrówce od Annasza do Kajfasza NIE MOGĘ Z TYM NIC ZROBIĆ., BO jak usłyszałam POLITYKA FIRMY JEST taka, że od umowy z doradcą nawet zdalnej NIE MOŻN ODSTĄPIĆ w ciągu 14 dni. Czy to zgodne z ustawą? Wyjaśni Rzecznik.
  • ~Leon / 2022-06-11 08:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują klientów wysyłając wiadomości o braku środków na koncie na kilka dni przed upływem miesiąca przysługującego na korzystanie z usług, sugerując aby doładować konto wcześniej. dzięki temu mogą liczyć na częstsze doładowania! Łaj#y.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Karolina / 2022-06-10 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny za granicą nie działa mi Internet w telefonie. Mam w abonamencie 5 GB w roamingu UE, a nie mogę z ich wcale skorzystać. Obsługa nie była mi w stanie pomóc, a po zgłoszeniu problemu do działu IT nikt się do mnie nie odezwał żeby naprawić ten problem.. Zepsuty cały wyjazd.
  • ~Antoni / 2022-06-10 18:55
    Ocena: 1.00 / 5

    oszukują mnie na fakturach doliczając opłaty za rzekome nieterminowe wpłaty choć ja ma dowody, że wszystko było opłacane w terminie

    beznadziejnie działający internet, płacę za router ale są dni, że praktycznie nie da się korzystać z internetu bo działa tak wolno

    zdecydowanie odradzam PLAY
    Zaletybrak
    Wadybardzo słaby kontakt z obsługą klienta, ustalenia z konsultantem są potem kompletnie nie respektowane
  • ~Mateusz / 2022-06-10 13:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Po miesiącu świadczenia usług telewizji i internetu przyszedł pan z Vectry i pomyłkowo odłączył internet. Play nie umie mi pomóc i w ciągu 30dni Vectra ma dać odpowiedź jak na zgłoszenie awarii. Jak jest możliwe że ktoś może sobie przyjść,odłączyć usługę a Play nic z tym zrobić nie może. Nie jest to awarią tylko błąd ludzki przez który nie są w stanie wywiązać się z umowy a ja 3dzien nie mogę pracować. Z takim czymś się jeszcze nie spotkałem.
    WadyNie wywiązują się z umowy, brak usług za które płacę
  • ~Sebastian / 2022-06-10 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę z Play 3 lata i cały czas było coś nie tak. Umowa się skończyła niedawno ale Play dalej nalicza opłaty za numery mimo to że umowa skończyła się. Ludzie są nie mili i nie umią pomóc w niczym.

    Polecam przejść do mobile vikings lub t-mobile
    WadyNaciąganie ludzi.
    Słaby zasięg.
    Obsługa klienta telefoniczna jak i w punktach sprzedaży leży, osoby są nie miłe.
  • ~JbAst / 2022-06-10 06:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam przenosić numeru z innej sieci do PLAY. Czekam już TYDZIEŃ na aktywację numeru mimo zapewnień, że będzie to trwało 24 h. Nikt nie jest w stanie naprawić tej sytuacji. Każą zalogować się do ich aplikacji, a żeby to zrobić trzeba mieć kod z SMS, nieaktywnej karty.
    ZaletyBrak. Chyba, że zaleta to naciąganie ludzi.
    WadyBrak osób mogących naprawić problem klienta.
  • ~Max / 2022-06-09 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzięki niekompetencji , chęci zysku za wszelką cenę i pazerności pracowników sieci Play muszę zapłacić za zerwanie umowy ( po jednym miesiącu ) którą wciśnięto mi w salonie wprowadzając w błąd ,ponad 900 złotych kary . Nie wierzycie w reklamy telewizyjne i radzę omijać szerokim łukiem wszystko co jest oznakowane nazwą PLAY
    ZaletyBrak
    WadyŚwiatłowód w tej sieci jest grubości węża ogrodowego
  • ~Jerzy / 2022-06-09 01:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna paranoja. Internet działa bardzo słabo.
    Obsługa klienta chyba z łapanki(potrafią tylko głuche telefony wykonywać) olewają klienta z nadzieją, że więcej nie zadzwoni.
    Po każdym kolejnym zgłoszeniu chcą udowodnić wyższość nad klientem... internet działa jeszcze wolniej.
    Pozdrawiam pracowników obsługi klienta i salonu sprzedaży w LECLERC Lublin,
    ponoć po podpisaniu nowej umowy i wymiany ROUTERA miało być lepiej.
    Mam nadzieję, że Play przeszkoli wreszcie swoich pracowników...
  • ~Play pis / 2022-06-09 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Za dwa nr po 12 latach człowiek pla i 198zl sugerują się jakimś play 360 • ogólnie i jedym słowem złodzieje! Obsługa jak z baru w najtańszym lokalu! Szczerze mówić to w lesie szczecin - Stargard lepsza opsluga i za dobra kasę! I zasięgu nie trzeba! Odradzam play! Nawet panie mówią NIETTT!
    ZaletyJa BLAC
    WadyJa BLAC
  • ~Kamilo / 2022-06-08 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze Internet miał być 200gb/s a cały czas 30gb .Nie wystawiają faktur przez 3 miesiące potem kazują zapłacić całość !!!! i Do tego żle obliczają że cały czas jest więcej o70-100zł Omijać z daleka oszustów !!!!!!!!
    ZaletyNiC !!!!!
    WadyOszuści !!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183