Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4748 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Udobruchany klient / 2023-10-06 10:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Play zrehabilitowany. Jeśli rezygnujecie z tej sieci, dopytajcie o wszystkie szczegóły, żeby się nie zdziwić kosztami.
    Zaletywystawia korekty faktury
    WadyNiestety robi to po czasie
  • ~Waldi / 2024-08-06 17:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Po przejęciu UPC przez Play, nie można się cieszyć że świadczonych usług. Nastąpił problem z internetem z którym walczyłem 2 tygodnie. Jakoś się ustabilizowało ale nie wiadomo na jak długo. Ponadto stworzono taką stronę (moje usługi), że logowanie to tragedia. Za każdym razem trzeba wszystko wpisywać od początku. Od wielu lat jestem w UPC i nigdy nie było problemu z logowaniem. Strona logowania powinna być dopracowana i sprawdzona i dopiero udostępniana użytkownikom. Jest jeszcze wiele innych rzeczy co do UPC-Play, ale szkoda na to czasu. Wniosek jest jeden, jeżeli Play nie potrafi czegoś zrobić to no powinien się tam pchać.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Wkurzona klientka / 2022-03-07 10:48
    Ocena: 3.67 / 5
    Posiadam abonament na internet stacjonarny od roku, podpisałam nowa umowę na internet z telewizją. W lutym miał być nie pełny okres starej umowy i zacząć się nowy okres nowej umowy. Niestety play próbuje na wszystkie sposoby oszukać swoich klientów. Podczas podpisywania umowy oczywiscie dostalam informacje ze faktura będzie wyższa, ale oni po za tym że naliczyli mi za niepełny okres starej umowy plus nowa umowa z aktywacja to doliczyli mi za kolejny okres starej umowy gdzie już jej nie ma a urządzenie zostało oddane jeszcze wczensiej. Jest tylko Gatka miesięczny okres wypowiedzenia, to w takim razie dlaczego pracownik zamiast zaproponowac rozpoczęcie umowy po okresie wypowiedzenia rozpoczął ją w momencie wygaśnięcia tej starej. Termin płatności 8.03 jak nie zapłacę pełnej kwoty mimo fałszywych naliczen to zostanie doliczona mi kara w wysokości 5zl za nie terminowa płatność, taka informacje dostałam na infolini. Z jakiej racji mam płacić kary skoro play sam popełnił błąd. Co mi z tego że jeśli bym wpłaciła całą kwotę to moooże dokonają korekty następnej faktury o tą kwotę. Nie ukrywając play to potężna firma która pławi się w pieniądzach i naiwności swoich klientów, a ja jako taki mały człowiek który dla nich nie ma znaczenia nie mam możliwości opłacenia tak dużych pieniędzy na raz, co z resztą ich nie interesuje
  • ~Magda / 2023-12-15 14:56
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana usługami Play!!!Instalacja internetu oraz telewizji nie może się odbyć przez 1.5 tygodnia od podpisania umowy nie z powodu braku dostępności lub innych utrudnienień tylko osoba która to zakłada nie przychodzi w umówionych prze firmę dniach. Trzeci raz zostałam oszukana i nie potrzebnie brałam wolny dzień w pracy ponieważ nikt się nie zjawił zachowują się jakby to było za darmo i łaskę ktoś zrobi że przyjdzie i podłączy.Wstyd dla takiej dużej firmy????????????
    ZaletyJak na razie brak
  • ~Aga / 2020-03-24 20:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Ja mam jeszcze gorsze doświadczenie z Play, w Krakowie.
    Po zwrocie telefonu i umowy, okazało się /ba! chyba po trzech miesiącach!/ że telefon gdzieś zaginął - podobno nie dotarł z Poczty Polskiej do biura Play, czy do magazynu.

    Telefon i umowę zwróciłam, gdyż okazało się, że warunki umowy są inne niż wynikało to z rozmowy z konsultantem.

    Teraz Play domaga się ode mnie zwrotu za zaginiony rzekomo telefon .

    W najgorsze apogeum koronawirusa pan z firmy windykacyjnej wydzwania do mnie i wydzwania.

    Trzeba powiedzień stanowcze "nie" nieuczciwym praktykom. Pod ten e-mail mogą pisać osoby , które znalazły się w podobnej sytuacji. agatkasameszosyki@gazeta.pl

    ZaletyTelefon faktycznie był piękny, nierozpakowany; niebieskie pudełko; może ktoś widział na Poczcie Polskiej przy ul. Dobrego Pasterza. W Play nigdy nie dublują się sms-y, ani nie naliczane są pieniądze za niewiadomo za co - miałam kiedyś i korzystałam.
    WadyNie liczą się z klientemm.
  • ~ALFATRANS - BARCZYŃSKI / 2023-02-09 02:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Oferta i obsługa w stopniu średnim. Lecz nie najgorzej. Problem jest jednak z jakością zasięgu na Terenie Francji. Wiecznie znika zasięg. I to z niewiadomych przyczyn, w innych krajach Unii Europejskiej zasięg i Internet działa poprawnie
    ZaletyOferta dla Firm
    WadyZanik zasięgu na terenie Francji
  • ~Antoni / 2022-04-10 18:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Każdemu co ceni sobie zdrowie i czas odradzam ta złodziejska organizacje
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie Play
  • ~Artur / 2023-06-07 11:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Jakość połączeń i internetu to dno.
    Uciekam z tego szamba.
    ZaletyOferty
    WadyJakość połączeń
  • ~Bob / 2024-02-25 23:34
    Ocena: 3.33 / 5
    Na mobilnym masz 15 mega i to nie wystarcza? Pornosy w 4K oglądasz??? Żenada.
  • ~Byku / 2023-11-15 14:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: ustaw ręczny wybór sieci na Orange. A jeśli i Orange ma do bani zasięg, to znaczy, że mieszkasz w bunkrze. Pozamiatane.
    Zaletyroaming krajowy
  • ~Darek / 2023-10-23 20:40
    Ocena: 3.33 / 5
    Skandal, już dwukrotnie monter nie pojawił się na montaż internetu światłowodowego, nawet nie byli wstanie zadzwonić i powiadomić o tym. Kolejny termin za tydzień. Żenada!!!
    WadyKpina, żenująca obsługa klienta. Odradzam
  • ~GK / 2021-11-11 16:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Używam tel w tej sieci, ale przy kolejnym przedłużeniu umowy rozejrzę się wśród konkurencji. Irytuje mnie obojętność sieci i brak reakcji na skandaliczne zachowania „twarzy” promujących markę.
    Wpływa to bardzo negatywnie na ogólny obraz tej firmy. Trochę mi wstyd kiedy ktoś mnie pyta w jakiej sieci mam telefon!
  • ~Jan / 2021-06-01 18:12
    Ocena: 3.33 / 5
    No niestety ale internet działa wyśmienicie przez 3 miesiące po podpisaniu umowy potem masakra i znowu 3 miesiące przed końcem umowy by tylko zachęcić do przedłużenia.
  • ~Jarek / 2021-12-09 12:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Ale sie dałem wy.bać : 03.12.2021 konczyla mi sie umowa , przenuoslem nr do onnego operatora ale zadzwonili i zaproponowali nizszy abonament wiec sie zgodzilem i wycofalem zmiana : placilem 50zl yelefon + internet i 50 zl rata za telefon ktory splacilem. Przyszla teraz faktura na 85 zl , zadzwonilem i okazal9 sie ze abonament obnizyli mi o 10zl a internet podniesli o 45zl bo byl w pakiecie z poprzednia taryfa , mialo byc taniej a jest drozej o 35zl. Na szczescie umowa na net k9nczy sie w maju a na telefon jest z miesiecznym wypowiedzeniem .
  • ~Kacper / 2021-01-22 09:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Internet jakoś hula, zobaczymy jak telefon będzie działał. Może być lepiej.

    Co mi się nie podoba? Że w salonie słyszę ze jestem poza zasięgiem netboxa, a na stronie dostaje propozycje netboxa pod tym samym adresem. Czyli nabić sprzedaż, nieważny klient

    Druga sprawa telefon zamówiony, o 12 w dzień roboczy, na następny dzień rano przychodzi wiadomość że paczka została wysłana, ale nie została, bo została nadana, a kurier jej jeszcze nie wziął więc jakim prawem kłamiecie ludzie że coś już jedzie skoro nie jedzie.

    Ogólnie gdyby nie właśnie takie detale złośliwe typowe dla firm z zarządem z lat istnienia innego czerwonego ustroju mają takie brudne zagrywki i gdyby nie to pewnie z czystym sumieniem poleciłbym
    ZaletySzeroka oferta
    Blondynki w obsłudze
    WadyBrak szczerości
    Wprowadzanie w błąd
    W salonie zawarte umowy są nie do rozwiązania, przez internet można rozwiązać, ale prosze jak to działa trzeba czekać kilka dni a do salonu Ci zamówią w pół dnia bylebyś nie mógł zrezygnować, a jak chcesz zrezygnować to musisz czekać
  • ~Kacper / 2023-10-27 22:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem roszczarowby że nie potrafią upilnować anteny e Wejherowie bardzo tego nie lubię wygląda to tak jak bym kupił najgorszy internet i z niego korzystał nic nie mogę zrobić pograć po oglądać filmy tylko dla tego że nie da się wtedy z tego korzystać ????????????
    WadyNie potrafią upilnować anteny
  • ~Ktoś / 2019-07-27 15:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Co się dzieje ostatnio z tą siecią?! W zimę miałem download 7.82 mb/s upload 3.80 mb/s TERAZ MAM download 1.08 mb/s upload -100 mb/s mam abonament w Play już nigdy więcej nie podpisze z wami umowy WCALE NIE MA ZASIĘGU w Łukowie woj. Lubelskie przenoszę się do Plusa!
    WadySłaby zasięg, słaby internet
  • ~Lishme / 2021-04-10 20:43
    Ocena: 3.33 / 5
    21 wiek, a w żelbetonowym budynku na 1 piętrze bardzo słaby internet
  • ~m2marek / 2018-12-19 22:50
    Ocena: 3.33 / 5
    - Po zakupie telefonu LG, zanim go skonfigurowałem, ZEPSUŁ się i musiałem go oddać do naprawy - ekran zwariował> nieczytelny w paski. Po tygodniu otrzymałem go ZEPSUTEGO jak wcześniej z ekspertyzą, że wina nie leży po stronie użytkownika (o czym wcześniej informowałem). Cóż nie chcą naprawić poprosiłem o wymianę z tytułu rękojmi. Po kolejnym tygodniu otrzymałem znów ZEPSUTY jak wcześniej telefon z kolejną ekspertyzą, że uszkodzenie nie jest z winy użytkownika. Ponownie poprosiłem o wymianę na nowy z tytułu rękojmi. Miną tydzień ponownie wzywają po odbiór telefonu. Jakże się zdziwiłem, bo ekran działał dobrze. Niestety nie chciano wymienić go na nowy, bo jak KŁAMALI, WYUCZONĄ FORMUŁKĄ, że są tylko pośrednikiem (obsługa sklepu sklep w EŁKU).
    - Telefon mimo, że oddałem fabryczny komplet, łącznie z obwolutą i naklejką na ekran, wrócił zdekompletowany - bez kluczyka do otwierania tacki (trudno przewidzieć gdzie był bardziej potrzebny w serwisie LG, czy salonie PLAY). Ile trzeba wytrzymać bez telefonu za który się płaci.
    Na prośbę wyjaśnienia dlaczego jest wyższa opłata abonamentowa, zrezygnowali z doliczenia opłaty aktywacyjnej.
    - oferta dla mnie pasuje, ale w innych sieciach nie są gorsze.
    - zasięg dla mnie największą zaletą. Każdy ma jakiś niepełny, a Play ma ich sumę (choć inni też już współpracują).
    ZaletySuma zasięgów
    WadyObsługa wyuczana kłamstw.
  • ~Majka / 2023-09-13 16:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Niestety żałuję decyzji o przejściu do sieci Play. Internet nie działa tak jak powinien a na tym zależało mi najbardziej. Szkoda. Będę musiała pomyśleć o zmianie operatora bo tak nie może być.
    Zaletyoferta
    WadyBrak internetu i awarie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4748
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3986
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3082
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2639
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1191
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4535
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187