Ja mam jeszcze gorsze doświadczenie z Play, w Krakowie.
Po zwrocie telefonu i umowy, okazało się /ba! chyba po trzech miesiącach!/ że telefon gdzieś zaginął - podobno nie dotarł z Poczty Polskiej do biura Play, czy do magazynu.
Telefon i umowę zwróciłam, gdyż okazało się, że warunki umowy są inne niż wynikało to z rozmowy z konsultantem.
Teraz Play domaga się ode mnie zwrotu za zaginiony rzekomo telefon .
W najgorsze apogeum koronawirusa pan z firmy windykacyjnej wydzwania do mnie i wydzwania.
Trzeba powiedzień stanowcze "nie" nieuczciwym praktykom. Pod ten e-mail mogą pisać osoby , które znalazły się w podobnej sytuacji. agatkasameszosyki@gazeta.pl
ZaletyTelefon faktycznie był piękny, nierozpakowany; niebieskie pudełko; może ktoś widział na Poczcie Polskiej przy ul. Dobrego Pasterza. W Play nigdy nie dublują się sms-y, ani nie naliczane są pieniądze za niewiadomo za co - miałam kiedyś i korzystałam.
WadyNie liczą się z klientemm.