internet działa jakby chciał a nie mógłdwawdawdawawwaddawawdawddawwdaawdawd
ZaletyNie ma
WadyWszsytko
~Wladek / 2023-03-05 18:38
Ocena: 1.00 / 5
Chodzi tylko o pieniądze jak płacisz to ok ????, Mój problem zaczął się po zgodnie małżonki Play zaczął kręcić wina nie jest z mojej strony, a pracownika sieci Play sprawa ciągnie się już ok 2 miesięcy i końca nie widać, każda inna sieć tylko nie Play
ZaletyŻadne
WadyLepiej nie pisać
~Kris / 2023-03-05 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Odstąpiłem od umowy rozmawiając z konsultantem w terminie do 14dni od jej zawarcia.
Mimo to Play przeniósł moje numery mimo że wysłałem im kopie rozmowy oraz smsa z rezygnacją.
Rozważam spotkanie w sądzie z nimi.
Powiedzieli że rozwiązanie umowy powinno odbyć się na piśmie albo pod innym numerem o czym konsultant mnie nie poinformował.
Zaletybrak
WadyWerbowanie klienta za wszelką cenę mimo braku woli z jego strony
~Grzegorz / 2023-03-05 11:07
Ocena: 1.00 / 5
Sieć która ma problem klienta w głębokim poważaniu. Aroganckie i nieprofesjonalne podejście do problemu klienta. Opieszale podejście do sprawy. Bezsensowne tłumaczenie problemu. Nie polecam
WadyArogancja , brak profesjonalizmu, opieszałość
~Dominika / 2023-03-04 17:13
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodziei.. Karta sim dostarczina w czwartek, nie można jej aktywować bo mają jakiś błąd techniczny i tydzień trzeba czekać, z całego serca nie polecam..
ZaletyBrak
WadyWszystko co tylko możliwe
~aniarudnicka37@gmail.com / 2023-03-04 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie mogę doładować telefon Dsiecku z aplikacji za 5 zł to chore jest tylko opcja za 25 zl i wyżej .
Zaletyaniarudnicka37@gmail.com
Wadyaniarudnicka37@gmail.com
~Piotr / 2023-03-04 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Przeszedłem z plusa do play. Przeniosłem 3 numery. Kupiłem abonament z dwoma telefonami Galaxy A 53. Umowę zawierałem przez telefon. Konsultant ani razu nie poinformował mnie że telefony ktore mi sprzedaje będąbez ładowarek gdyz samsung ich juz nie dodaje. Gdybym kupował w sklepie stacjonarnym to bym to widział od razu. Przez telefon konsultant ma obowiązek mi to powiedzieć. Zdziwienie było spore gdyż ne mogłem naładować telefonów i musiałem dokupić dwie ładowarki za 200 zł. Zareklamowałem to oczywiscie do play. Wypieli się na mnie i zaproponowali zebym odstapił od umowy. Niestety wsztystkie 3 numery były juz przeniesione z plusa i procedury tej nie dało sie juz zmienić. Musiałbym wrócic do plusa na warunkach duzo gorszych ktore miałem. Play zamiast wziąć na klatę niekompetencje operatora ktory nie dopełnił obowiazku ponformowania mnie o braku ładowarek idzie w zaparte i wypieło się na mnie. Wolą oszukać klienta niż załatwić sprawę polubownie żeby klient był zadowolony . Nie polecam tej sieci i ludzi w niej pracujących . Ja tylko skończy sie lojalka uciekam od nich i wracam spowrotem do plusa lub t mobile
ZaletyBrak
~MPM / 2023-03-03 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Ciągły brak iternetu, lub bardzo wolne działanie, ale umowa podpisana więc nic nie da się zrobić. Żenada. Zlikwidowali antenę w mojej okolicy i nie widzą problemu. Za zerwanie umowy każą sobie płacić, choć to z ich winy - przed likwidacją masztu działało. Do tego naliczają sobie za infolinie, choć problem wynika z ich strony.
Nie daj się nabrać na tą sieć!
Zaletybrak
Wadykasują za infolinie nawet jeśli awaria wynika od nich, naciągają na koszty, nie wywiązują się z umowy świadczenia usługi
~Rob / 2023-03-03 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Syf, umowa na 2 lata, centrum Warszawy, non stop reklamacje na prędkość Internetu, nie można zerwać umowy bez kary, syf
Zaletybrak
Wadyprędkość Internetu, jakość Internetu
~Grzegorz / 2023-03-03 16:25
Ocena: 1.33 / 5
Od ponad dwóch tygodni mam problem z korzystania z usługi Play now w laptopie. Czas oczekiwania na smsa potwierdzającego wydłuży się niebotycznie, nim przyjdzie właściwy to mija od pół godziny do ponad dwóch godzin. Ich jedyną odpowiedzią jest to że czas oczekiwania na smsa z linkiem aktywacyjny może dochodzić do 24godzin chociaż czas oczekiwania w laptopie na potwierdzenie to maksymalnie 5minut . To co oni wyprawiają to kpiny zdecydowanie nie polecam
WadyGrubiański i niefachowa oraz niekompetentna obsługa klienta i techniczna
~Playdodupy / 2023-03-03 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Teraz widać co ludzie robią dla pieniędzy nie polecam omijajcie szerokim łukiem. Jak mnie mocno wkur....a miało do tego brakuje to się zdziwią.
ZaletyBrak zalet
WadyWszystko co w koło ich otacza
~PLAY dobre dla emerytów / 2023-03-03 10:39
Ocena: 1.33 / 5
Przeszedłem z t-mobile do play co było dużym błędem już w kwestii samego zasięgu nie ma porównania do t-mobile , internet z play również jest porażka. Natomiast jeśli chodzi o obsługę pani która przedstawiała mi ofertę DOSŁOWNIE wcisnęła mi 2 nr telefonu pod pretekstem że będzie on za darmo tępa dzida za parę groszy robić z siebie dziada dobrze że go wykorzystałem
ZaletyOmijać szerokim łukiem
WadyNie ma żadnych plusów nie polecam
~ Blackcorez / 2023-03-02 17:26
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy tej firmy są albo zmuszani do oszukiwania ludzi albo z natury tylko takich przyjmują. Nawet po wypowiedzeniu na szczęście umowy próbują wciskać kit i oszukiwać żeby oddać sprzęt w okresie wypowiedzenia. Żałosna firma. Zaznaczę że na wypowiedzeniu internet o wiele gorzej zaczal chodzi. Omijajcie to szerokim łukiem.
~Meloni / 2023-03-02 16:49
Ocena: 1.00 / 5
Są to oszuści nie trzeba nic więcej pisac
Jak zakończy mi się umowa to spadam z tamtad
ZaletyBrak
WadySame
~Wioletta / 2023-03-02 14:11
Ocena: 5.00 / 5
W dniu dzisiejszym dokonywałam zakupu usług w punkcie CH ŚWIT ul. Kościuszki 1 w Tarnowie u Pani Klaudii Wajdy i chciałabym podziękować, że macie Państwo tak sympatyczną i kompetentną pracownicę. Chciałam to podkreślić, ponieważ w ostatnim czasie,chcąc wybrać dobrą ofertę
dla siebie byłam obsługiwana w wielu punktach i tylko w Państwa punkcie zostałam obsłużona w tak profesjonalny i miły sposób.
ZaletyKompetencja i profesjonalizm połączone z uprzejmością
WadyBrak
~Wioletta / 2023-03-02 14:07
Ocena: 5.00 / 5
W dniu dzisiejszym dokonywałam u zakupu usług w punkcie H ŚWIT ul. Kościuszki 1 w Tarnowie u Pani Klaudii Wajdy i chciałabym podziękować, że macie Państwo tak sympatyczną i kompetentną pracownicę. Chciałam to podkreślić, ponieważ w ostatnim czasie,chcąc wybrać dobrą ofertę
dla siebie byłam obsługiwana w wielu punktoch i tylko w Państwa punkcie zostałam obsłużona w tak profesjonalny i miły sposób.
Wioletta Stanisławska
ZaletyKompetencja i profesjonalizm połączony z sympatią
WadyBrak
~Lukasz / 2023-03-02 13:00
Ocena: 2.00 / 5
Konsultant próbował trzy razy uruchomić kartę e-sim w moim telefonie bez powodzenia. Mam również duży kłopot z doładowaniem telefonu przez kartę płatniczą. Strata czasu więc przenoszę się do Heya.
ZaletyNie ma
WadyNieudolność w obsłudze klienta.
~Klient / 2023-03-01 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku dni Internet w okolicy po prostu nie działa. Po próbie kontaktu z operatorem obsługujący powiedział, cytuję "co ja mam panu z tym zrobić". Szczyt bezczelności i złodziejstwa.
Wady-zła obsługa klienta -brak Internetu
~Wkurzony klient / 2023-02-28 17:54
Ocena: 2.00 / 5
Od 15 tego lutego coś ienili w systemie logowania do usługi Play now. Czas oczekiwania na smsa tak się wydłużył że w końcu jak przychodzą to kilka na raz . Po zgłoszeniu sprawy operatorowi jedyną odpowiedzią jaka dostałem jest to że według nich smsy przychodzą bez zarzutu. Czyste kpiny . Po kolejnym zgłoszeniu chcielinode mnie wrażliwe dane chyba po to żeby zablokować moja kartę . Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia
WadyNierzetelni, nieuczciwi . Żadnej pomocy się nie uzyska
~Kamil / 2023-02-28 13:26
Ocena: 4.67 / 5
Zdecydowanie lepiej niż ten telekomunikacyjny trup PLUS