Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4591 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~DSADSA / 2022-12-05 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów już dawno powinien zamknąć tą złodziejską firmę. Płacę krocie za internet, którego nie ma, bądź oscyluje w prędkościach 500kb/s. Nie radzę podpisywać z nimi żadnych umów, ładnie mówią tylko w salonie, a potem mają klienta w tyłku.
    ZaletyJedyna zaleta jest taka, że fioletowi (tfu) mają konkurencje
    WadyZabraknie linijek do pisania
  • ~Bartosz / 2022-12-04 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Play firma to oszuści i złodzieje nie polecam żadnemu człowiekowi uczciwemu podpisywać z nimi umowę.. to skandal ta sieć.
    ZaletyŻadne
    WadyDużo
  • ~F / 2022-12-03 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki jest zacina się nawet gdy jest w normalnej prędkości
  • ~Oszukany przez Play / 2022-12-03 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia to kompletnie zero. Najgorsza sieć w Polsce. A ich internet to czasy początku XXI wieku. Mieszkam w 200 tysięcznym mieście. Na osiedlu gdzie są bloki ( jak na większości osiedli) a mój internet Play działa tak że nawet Netflix mi się zacina. Po złożeniu reklamacji dostałem odpowiedź że w mojej okolicy są bloki, niedaleko las. I ogólnie że ich internet tak działa i reklamacja jest nie zasadna. Umowy nie mogę zerwać,mimo że internet tak naprawdę mi nie działa. Od dwóch lat place im za nic. Dla Play to nie jest nic złego,po ich odpowiedziach widać że to normalna rzecz
    ZaletyInternet tragedia. Odradzam
    WadyWszystko jest do bani
  • ~Klonekq / 2022-12-02 16:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżeli chodzi o internet do grania to tragedia, olbrzymie opóźnienia w porównaniu do konkurencji.
    ZaletyDobry zasięg.
    WadyWszystko oprócz zalet.
  • ~zbig / 2022-12-02 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Play potrafi, bez uzasadnienia, wyłączyć abonament, naliczając jednocześnie abonament . Po pozytywnym rozpatrzeniu
    reklamacji i anulowaniu tych 2 rachunków, nie przeszkadza im to w dwukrotnym już skierowaniu tych rachunków do windykacji!!!!!!!!!!
    Tak się robi biznes?????????
    Zaletyżadnych
    Wadybezprawne /karalne działanie
  • ~Adam / 2022-12-02 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Te ciule z Play za oszustwa powinni do kryminału trafić To bydlaki jedne
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Zbigniew / 2022-12-01 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to Zorganizowana Grupa Przestepcza .Naciągają ludzi na umowy z Play.Ludzie nie podpisujcie żadnych umów z Play omijajcie ich z daleka
    ZaletyZadne
    WadyNaciąganie ludzi
  • ~Mateusz / 2022-12-01 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest tragiczny rozłącza mnie z każdym możliwym serwerem z jakim chce sie połączyć
  • ~Grzegorz / 2022-11-30 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero zasięgu w centrum Lublina
    Unikajcie
    Wszystko działa w jedną stronę
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Riki / 2022-11-30 10:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam, unikajcie przedstawicieli handlowych z playa zwłaszcza przez telefon.
    Bo jak stacjonarnie to ewentualnie jesteście w stanie złapać za mordę i wytrzaskać równo.
    Przez telefon dają ci inną informację a później musisz harać płacić bo się nie zorientowałeś.
    Praktyki gorsze niż z prl-u to są normalnie prawie faszyści.
    Żeby zarobić każdą złotówkę chcą cię w łapać na minę wręcz na bombę.
    Prześledź kilka ofert mu konkurencji a później zastanów się którą podpiszesz.
    Chociaż nie wiem czy wszystkie te podmioty są jednym z syfem.
    ZaletyJakoś działa telefon.
    WadyUmowa przedstawiona przez operatora biznesowego nie ma się jak do rzeczywistości.
    Sprawdzisz to w rachunkach.
    Przed podpisaniem umowy sprawdź wszystko!
  • ~Paulina / 2022-11-29 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator, jaki może być! Umowa podpisana w lipcu na rok ( internet , TV i nowy numer ) . Opłaty robione na czas , zero zaległości. Nagle zerwanie przez nich umowy i wyjaśnienie, że nie świadczą usług pod naszym adresem . Pytając o konkretny powód, nikt nic nie wie ! Nowe faktury przyszły, zostały opłacone, a na kolejny dzień odłączyli wszystko bez jakiejkolwiek informacji !!! Sprawa została zgłoszona do Rzecznika praw konsumenckich , zajmującego się usługami telekomunikacyjnymi . Nigdy więcej nic od tej firmy !
    WadyOszuści
  • ~MCH / 2022-11-29 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam 10 numerów firmowych i intenet na kartę no i...
    Dodatkowe oplaty za transfer danych przy zmniejszonej prędkości.
    Zero rozmowy podczas reklamacji, bo przecież można odpisać że reklamacja nie zostałą uwzględniona lub już odpowiedzieliśmy państwu na ponowną reklamację.
    8 lat jako klient biznesowy nic nie znaczy.
    Nie ma możliwości ustalenia w aplikacji max wydatków na dany numer i nie mylcie tu usług premium.
    Budżet na dany numer ustala operator w ależoności od obrotu na rachunku, nie informuje o tym klienta,a potem robi się mało wesło jak płątności mimo blokad są wyższe.
    Czekam na koniec umowy i zmieniam operatora.
    Zaletyopiekini klienta ale to są inne podmioty
    Wadysłaby zasięg w zakładach produkcyjnych, okropna obsługa, zero ugody, odrzucanie odwołań reklamacyjnych, fatalna jakość połączeń, nieuczciwe praktyki i słaby regulamin. ogółnie dno
  • ~Mariola / 2022-11-29 12:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet w Play to koszmar!!!!jeden przelew nadaje się kilka razy!!,bo......wciąż jest komunikat brak połączenia.Tak fatalnego internetu nie miałam w żadnej sieci.Absolutnie nie polecam,zwłaszcza do pracy.
    ZaletyBrak.
    WadyInternet do niczego.
  • ~Anka / 2022-11-29 09:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Kończyła mi się umowa, więc udalam się do salonu Play w sprawie ew przedłużenia umowy pod warunkiem dostępu do internetu stacjonarnego. Oczywiście ppwiedziano mi, że mozna itd. Zaczely się problemy, ale jakoś udalo się je rozwiązać. Koszmar rozpoczął sie z chwilą przyjazdu instalatora. Dowiedzialam się, że nie można podłączyć internetu, bo nie ma kabli na zewnątrz budynku, że do innego operatora mam iść. Dzwonię do Play, na infolinię, a tam zgodnie, że przecież można. Finalnie zostałam z drogim abonamentem za komórki i bez internetu. Nie rozumiem dlaczego Play i upc wprowadzają swiadomie klientów w błąd żeby nie napisac bardziej dosadnie.
  • ~Łukasz / 2022-11-28 20:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma dno. Płacę raty za telefon którego nie mam od siedmiu miesiecy. Postaram się to opisać najkrócej jak się da. Przedłuzając kolejny raz umowę z play zaproponowano mi dodatkową usługę w postaci ochrony wyświetlacza za 10 zł miesięcznie. Myślę sobie 10 zeta nie majątek. W maju 2022 uszkodził mi się wyświetlacz. Zadzwoniłem na infolinię ubezpieczyciela (firma DIGITAL CARE) zgłaszając szkodę (był to piątek). Odziwo wszystko poszło sprawnie. W poniedziałek pojawił się kurier i zabrał telefon. Po kilku dniach otrzymałem email, że telefon został naprawiony i w ciągu dwóch kurier mi go dostarczy. Po pięciu dniach kuriera nie było. Napisałem maila do digital care z pytaniem dlaczego. Niestety nikt tam nie pofatygował sie żeby odpisać. Dzwonię na infolinię i po 40 minutach oczekiwania w końcu udało mi się połączyć z konsultantem. Ten poinformował mnie, że telefon jest jeszcze w serwisie bo odkryto w nim uszkodzenia wynikające nie z winy użytkownika i podlegające gwarancji producenta. Dowiedziałem się również, że serwis czeka za częściami. To samo słyszałem przez kolejne 3,5 miesiąca upominając się o swój telefon. Pod koniec sierpnia zadzwonił do mnie pracownik ubezpieczalni informując, że moj telefon nie zostanie naprawiony. Powiedział, że przyślą mi ekspertyzę z którą mam udać się do play gdzie wydadzą mi nowe urządzenie. Zapewniał ,że nie będzie problemu. W salonie play przyjeli zgłoszenie i kazali czekać. Jest prawie grudzień a ja dalej nie mam swojego telefonu. Regularnie odwiedzam play i dowiedziałem się tylko tyle, że play spiera się z ubezpieczycielem kto ma mi oddać telefon. Mało tego. Ktoś w moim imieniu robi tam zgłoszenia kopiując moje pierwsze zgłoszenie w salonie play w sierpniu. Chodzi o to, że niby ja tego samego dnia w południe telefonicznie się z nimi kontaktowałem sie z play w celu ponaglenia mojej sprawy. Sytuacja taka nie miała jednak miejsca. Najbardziej rozwaliła mnie babka która podczas mojej ostatniej wizyty dwa tygodnie temu zapewniała mnie, że dnia następnego poruszy niebo i ziemię w mojej sprawie kontaktując się z kimś na wysokim szczeblu w firmie play i odrazu da mi znać czego się dowiedziała. Widocznie chciała mnie się poprostu pozbyć bo do dziś nie dostałem żadnej wiadomości. Nadmienię jeszcze, że w play mam dwa numery i na tym który używa moja żona już dawno skończyła się umowa której już teraz na 100% nie zamierzam przedłużać. Jednak play nie widzi problemu żeby wydzwaniać i pisać do mnie wiadomości jakiej to oferty nie mają dla mnie przygotowanej. Oni nie tylko stracą klienta który ma u nich dwa numery, lecz i kilku innych gdyż zamierzam to nagłośnić gdzie się da.
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~... / 2022-11-28 20:27
    Ocena: 1.00 / 5

    Ludzi którzy tam pracują biorą chyba z ulicy... Zero jakiejkolwiek kompetencji...
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji konsultantów
  • ~Krzysztof / 2022-11-28 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam tą sieć potencjalnym klientom. Niestety firma ta charakteryzuje się kompletnym lekceważeniem klienta i brakiem jakiejkolwiek chęci rozwiązania problemu i osiągnięcia porozumienia. W związku ze zmianą miejsca zamieszkania (klatka obok w tym samym bloku) zwróciłem się w sierpniu br. o zmianę adresu świadczenia usług (internet). Do dziś internet nie został podłączony, regularnie otrzymuję faktury zobowiązujące mnie do zapłaty, a dodatkowo odmówiono mi możliwości przedterminowego rozwiązania umowy bez ponoszenia kary umownej, z powodu jej nie wykonywania przez usługodawcę. Ponadto, firma ucieka się do tak żenujących argumentów - jak np. to, że z mojej winy internet nie został podłączony, bo utrudniałem kontakt i odwołałem wizytę montera. Oczywiście żadna z przytoczonych sytuacji nie miała miejsca. Za to, od sierpnia regularnie składałem wizyty w salonie firmowym Play, czy też spędzałem długie godziny na "rozmowach" czy to za pośrednictwem czatu, infolinii, czy mailowo. Kontaktując się w tej sprawie z prawnikiem zostałem poinformowany, że podobnych spraw związanych z działaniem tej firmy jest mnóstwo, a firma żeruje niestety tylko na niewiedzy klienta, wykorzystując swoją pozycję, celem osiągnięcia korzyści majątkowych.
    Zaletybrak
    Wadywszelkie możliwe
  • ~Pp / 2022-11-27 19:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Ciągły problem z internetem mobilnym. Konsultanci zupełnie nie pomocni. Zgłoszenie usterki rozpatrywane przez tydzień i brak odpowiedzi. Internet w play to straszna męczarnia. Jak sam człowiek nie dojdzie w czym problem to konsultanci na pewno nie pomogą. Kiedyś nie było internetu tydzień a wszyscy to mieli w... Okazało się że pomogło wyjęcie i ponowne włożenie karty z anteny. Niestety nikt tego nie podpowiedział...
  • ~Ade / 2022-11-27 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam korzystanie z tej sieci ,totalna porażka!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4591
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2573
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1270
Lajt Mobile
Ocena: 3.99, ilość opinii: 1023
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185