Do dziś nie otrzymałam ani telefonu ani zwrotu pieniędzy... I do tego zero informacji co dalej... a jak dzwonię na infolinię to spławiają...
Pewnego dnia zadzwonił do mnie konsultant, który oferował mi przeniesienie mojego własnego numeru z karty na abonament wraz z nowym telefonem...
Niestety było to zwykłe naciągnięcie...
Miałam zapłacić 3 faktury, co było warunkiem aby otrzymać nowy telefon. Faktury zostały opłacone - czyli ja się wywiązałam z umowy !
Niestety play nie !! Do dziś nie dostałam telefonu ZA KTÓRY ZAPŁACIŁAM FAKTURY! Oczywiście do dziś muszę opłacać abonament za coś czego nie otrzymałam, żeby móc korzystać z własnego wcześniej zakupionego telefonu ... - bo inaczej zostanie zablokowany!
Tak przeciągaliscie sprawę, że nawet nie było można zrezygnować z tej pieprzonej usługi, bo stwierdziliście, że czas na to minął... ale jak próbowałam zrezygnować w momencie gdy po opłaceniu ostatniej FV nie otrzymalam telefonu , to słyszałam, że wcześniejsze zgłoszenie jest w trakcie realizacji i nie mogę w tym momencie zrezygnować!
Mam dowody wpłat za faktury z play, nagranie z rozmowy, które otrzymałam od Play (gdzie konsultant oferował tą usługę i zapewniał, że po oplaceniu Fv otrzymam telefon), numer zgłoszenia i informację, że zgłoszenie zakończone... No ale chyba nie do końca skoro nie otrzymałam telefonu!?
Co w tej sytuacji?? Zgłaszać wyłudzenie czy jednak jest szansa, że Play wywiąże się z umowy ??
Totalny brak profesjonalizmu... oferujecie usługę, z której i tak nie można skorzystać, bierzecie za to kasę, po czym macie klienta po prostu w DUPIE...
ZaletyBrak
WadyOszuści i złodzieje!