strona 83 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »
-
~Dar / 2022-10-11 14:20
Płaciłem za ochronę wyświetlacza i jak już mi się popsuł to nic z tego nie wynikło tylko kasę brali a wyświetlacz muszę i tak na własną rękę wymienić nie polecam tej oferty -
-
~Mario / 2022-10-10 23:19
Kiepska firma z kiepska obsługa klienta na infolinii
Kłamią ,na dodatek pobrali niesłusznie pieniądze za Internet którego nie zużylem ponieważ moja karta była nie aktywna
Jak najdalej id tej firmy,napewno nie wykupie u nich abonamentuZaletyNie widzę takich -
~Boguś / 2022-10-10 20:32
Nie polecam .Włączyła mi się usługa za którą pobrano opłatę .Reklanacji nie uwzględniono pomimo natychmiastowego anulowania usługi . Reklanacji nie uwzględniono . Zmieniłem operatora . -
~Krzysztof / 2022-10-10 18:26
Nie polecam oszuści brak często internetu serwus ma cię w dupie prędkość zanirzona ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Wuja4200 / 2022-10-10 17:06
jestem człowiekiem który poróżuje po Polsce i powiesz szczerze że nie polecam sieci Play bo nie dość że nie mają stabilnego internetu to jeszcze jak do nich się dzwoni to oni nic nie pomogą tylko pogadają sowje że postarają się to zmienić a tak naprawdę nic z tym nie robią jak ktoś ma internet z play to lepiej niech zmienia bo prędzej czy później będziecie mieli przerywanie internetu co 5 min i tylko będziecie się wneriwać pozdrawiam -
~Oskar / 2022-10-09 19:12
W wakacje 2021 roku podpisałem umowę na 2 lata na intetnet. Na początku pobieranie wykracxalo ponad 10MB/s. Po paru miesiącach spadło do 3MB/s. Przez ostatni rok pobieranie wynosi średnio 4.5kb/s. Gdy zadzwoniłem na infolinie dowiedziałem się że przekaźnik w mojej okolicy jest uszkodzony i ustawia na karcie SIM od mojego routera inny( to już jest dziwne ze nie chcieli naprawić przekaźnika) dowiedziałem się że internet powinien być po maksymalnie 24 godzinach. Internet dalej jest bardzo słaby. Ponownie sie kontaktowalem z infolinia i wysyłali mi na SMS informacje że na mailu jest jakaś korekta. Na mailu nie było żadnej wiadomości. WadyUsługa internetu -
~Anna / 2022-10-08 20:49
Masakryczna paskudna firma. Byłam klientką od kilku lat, dostawałam coraz gorsze oferty przedłużenia abonamentu. W końcu wypowiedziałam umowę zachowując należyty okres wypowiedzenia. Play doliczył mi dodatkowy miesiąc do okresu wypowiedzenia, czyli z trzech miesięcy zrobiły się cztery.ok nie wnikam, może coś nie doczytałam. Ale skandaliczne traktowanie zaczęło się później. okazało się że Play nie wypowiedział mi dalej umowy, ale abonament telefoniczny.ja umowie miałam jeszcze internet na kartę. Podkreślam, w ramach umowy, którą w pełni wypowiadałam. Wielokrotnie kontaktowałam się z obsługą klienta pisemnie i telefonicznie, potwierdzając bieg wypowiedzenia. Jakie było moje zdziwienie gdy miesiąc temu okazało się że Play nie wypowiedział mi karty do internetu dzięki czemu płaciłam dalej ta samą kwotę, no jak się okazało karta kosztowała na fakturze kilkadziesiąt złotych miesięcznie, a abonament telefoniczny zero. Miły pan w salonie wypowiedział mi kartę do internetu. Abonament się skończył, numer przeszedł na kartę. Doładowałam kartę aby mieć możliwość robienia połączeń zanim przeniosę numer do innej sieci. Pieniądze nie znalazły się na koncie karty i zniknęły. Teraz otrzymałam KOLEJNĄ fakturę z adnotacją że abonament mojej karty internetowej ponownie jest do opłacenia na kolejny miesiąc. Masakra, nigdy chyba nie uwolnię się od tej przeklętej firmy. Nie wspomnę o tym ile dostałam telefonów i smsów,w pewnym momencie codziennych, w tym z numerów prywatnych, w których po raz kolejny pytano mnie o powody odejścia i warunki pozostania. Gdy podawałam te warunki po drugiej stronie słyszałam że nie mają dla mnie propozycji. Prosiłam aby dano mi spokój i nie wydzwaniano, bez skutku. Stalking i dojenie klienta, brawo Play. -
~Bili / 2022-10-07 21:11
Od miesięcy proszę o przyjazd kogoś od nich ny ustawić na nowo satelitę ponieważ pobieranie internetu wynosi aż 0.01 MB na s z wysłaniem jest to samo 0.01MB za każdym razem słyszę ze ktoś przyjedzie i to zrobi ale niestety nikogo nie ma wziolem najlepsze pakiet internetowy za który musze płacić a internetu niestety jak nie było tak nie ma nie polecam ???????????? WadySłaba obsługa oraz internet -
-
~Beti / 2022-10-07 21:05
W play mam telefon na kartę. Doładowałam kartę za 10 zł a na kocie nadal miałam 0,01grosz. Zadzwoniłam na infolinię i okazało się że bez mojej zgody zabrali moje pieniądze na poczet przyszłych opłat. Mam telefon na kartę żebym mogła dysponować swoimi pieniędzmi a tu się okazuje że nawet nie wiem ile pieniędzy mam na koncie. Jak dla mnie jest to okradanie klienta. Na infolinii są ludzie niekompetentni. To oni wiedzą lepiej co klient chce powiedzieć. Nie słuchają klienta. Jak poprosiłam o zrobienie reklamacji to był wielki problem. Musiałam zadzwonić drugi raz i jeszcze raz poprosić o napisanie reklamacji. Poprosiłam o przeczytanie co Pani napisała. W czasie odczytywania reklamacji miałam zakłócenia na lini i poprosiłam jeszcze raz o przeczytanie. Pani powiedziała że nie będzie mi czytać 10 razy. Czy tak powinni być traktowani klienci play? ZaletyDoładowanie 1 x w roku i przedłużenie karty na rok.WadyFatalna obsługa internetowa klienta. Okradanie klienta przez znikające pieniądze z konta. -
~Ok. / 2022-10-07 20:08
Nie polecam słabo chodzi, najgorszy internet jaki miałem. ZaletyNie maWadySłabo chodzi, słaby zasięg -
~JOANNA / 2022-10-07 18:34
I ja zostałam oszukana przez operatora Play. Chciałam przedłużyć umowę na tych samych warunkach które miałam i przy zapewnieniach pracownika ,że umowa jest identyczna z poprzednią wcisnął mi bez mojej zgody i bez poinformowania dodatkowa usługę. Nie mogę z niej zrezygnować, gdyż umowa była podpisana w salonie i odstąpienie skutkuje karą.
Nie polecam salonu przy ul. Bratysławskiej w Krakowie.
Już na wstępie pracownik poinformował mnie, że dobrze, że przyszłam, bo odłączyliby mi telefon ze względu na koniec umowy, co jak się później okazało było kłamstwem, bo umowa przedłużyłaby się z automatu.
Straciłam wiarę w ludzi.ZaletyBrakWadySame wady -
~L / 2022-10-07 14:09
Złodzieje i oszuści!
Miałam juz calkowicie zrezygnować i wypisać się z Playa i wcisnęli mi 3 numery!!!
Z 160 zł za miesiąc zrobił sie rachunek 600 zł po 2 miesiącach używania numeru (bo opłaty aktywacyjne, i inne dodatkowe opłaty) Pytam się za co!?????? Oszustwo i złodziejstwo w białych rękawiczkach.
W Orange wykupuje pakiet za 30 zł i mam na cały miesiąc a jak brakuje mi internetu doładowuje za 5 zł i dostaje 20 GB! (a internet chodzi doskonale )
Skoro Play tak sobie nalicza pytam się z jakiej racji internet zwalnia a nie chodzi cały czas z szybka prędkością?????????? Za co te pieniądze ?????? Za zwalniający internet???
Nigdy więcej PLAY!
Odradzam.ZaletyżadnychWadyzłodzieje i oszuści -
~Piotr1983 / 2022-10-06 20:47
Bardzo dziękuję za pomoc w doborze smartfona i mega fachową obsługę Pani Amelii z oddziału Play Wrocław.Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony najwyższym poziomem obsługi,kompetencji,szerokiej wiedzy oraz niezwykłej kultury osobistej.Pani Amelia bardzo fachowo przekazała informacje dotyczące sprzętu,technologi,warunków umowy,zakresu cen oraz przekonała mnie do zakupu nowszego modelu Samsunga.
Życzę każdej firmie tak profesjonalnego poziomu obsługi i pozdrawiam cały zespół Play oraz Panią Amelię
Piotr Oborniki Wlkp -
~Agnieszka / 2022-10-06 17:30
Ta sieć to jakaś masakra, bardzo żałuję że przeszłam do was, brak internetu albo jest tak wolny że nie idzie nic zrobić, dwa zgłoszenia i nikt się do mnie nawet nie odezwał. Nie Polecam tej firmy. Najgorsza sieć w Polsce!!! ZaletyBrakWadyInternet słaby -
~Fryderyk / 2022-10-06 08:25
Jestem klientem Play od 12 lat i wszystko dobrze śmiga. Gdyby nie opłata aktywacyjna za nowe usługi byłoby 5/5.Internet mi mobilny osiąga 40 mb/s w porywach do 180. Nie ma żadnych ukrytych oplat. Cała rodzina korzysta z Play i jest ok.Polecam. Przed zakupem usług sprawdz jak daleko jesteś od BTS tego operatora. ZaletyWszystko okWadyBrak -
~Dana / 2022-10-05 17:23
Od tygodnia przebywam za granicą, tel połączył się z siecią. Przebywam w USA,.nie korzystałam z internetu, ale tel ma aplikacje. Np pogoda i naciągłam prawie 300 zł. Okazało się ze mam włączony internet, po wykonaniu telefonu w sprawie blokady internetu, tel przestał widzieć sieć. Wykonałam parę telefonów, napisałam reklamację. Za każdym razem dostaję sprzeczne informacje, jeden konsultant pisze ze jest blokada, drugi ze jest zniesiona itp, zero rzetelnej informacji i pomocy. A telefon nie działa. Złoźyć skargi wyżej nie ma możliwości. -
-
~Agnieszka / 2022-10-05 16:21
Ceny oraz pojawiające się bardzo często błędy przy aktywacji pakietów na kartę. Bardzo nie polecam. -
~Zawiedziony / 2022-10-05 15:59
Dno. Na początku wszystko pięknie ładnie, potem człek staje się bezużyteczny. Stara się wyjaśnić błędy Play, które potem okazują się być twoimi błędami. A to wszystko za jedyne 360zł miesięcznie. Czas się rozstać niestety i nie poleciłbym najgorszemu wrogowi. Całą resztę pozostawię bez komentarza, bo nie da się skomentować nawet. Cieszę się jak że już nie długo koniec tej farsy. Życzę kolejnych prezentów od UOKiK -
~Niezadowolona / 2022-10-05 15:00
Takiego g*wna to dawno nie widziałam. Na szczęście za miesiąc się już kończy umowa. Nigdy więcej. Przez 2 lata trwania umowy co miesiąc problem z internetem! Prawie nie działał, a abonament najdroższy. Złodzieje i oszuści ZaletyBrakWadyPlay to jedna wielka wada -
~Play w 4 litery sobie wsadźcie / 2022-10-04 23:33
Internet u tego operatora to porażka, byle do końca umowy i uwolnię się od tych naciągaczy ZaletyBrakWadyNajgorszy internet
strona 83 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »