Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4415 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Obserwator / 2022-10-21 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję żadnego dnia że wybrałem internetu w play, nie popełniajcie tego błędu :(
    ZaletyNie ma
    WadyBrak zasiagu
  • ~Zawiedziony klient / 2022-10-20 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg internetu mobilnego / domowego oraz jego prędkość to jakiś żart. Jeśli zależy komuś na w miarę dobrym i stabilnym internecie to napewno nie u tego dostawcy. W mojej okolicy są zaledwie 2 nadajniki i to w dodatku nie zbyt dobre. Tylko w nocy można liczyć na oferowane prędkości ale nie zawsze bo przez większość czasu średnio da się korzystać z ich "super" (słabego) internetu. Nie polecam, lepiej trzymać się z daleka od najbardziej przereklamowanej sieci w Polsce oraz ich salonów bo mogą wam wcisnąć coś równie słabego jak mi...
    Zaletyciężko cokolwiek tu napisać, jedynie płatności oraz faktury przez aplikacje
    Wadydużo by wymieniać, oprócz wszystkiego to wszystko
  • ~Klientplay / 2022-10-20 19:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Zawarłem umowę na internet stacjonarny w styczniu 2022. We wrześniu poprosiłem o przeniesienie łącza z powodu przeprowadzki. 2 wizyty techników umówione 2 wizyty odwołane tak o. Z tego jedna wizyta odwołana 3 dni po faktycznym terminie wizyty. Na infolini niczego więcej nie można się dowiedzieć co dalej bo maja czas na rozpatrzenie reklamacji 30 dni. Wypowiedzenie umowy wiąże się z większymi kosztami niż faktyczne płacenie miesięcznie do końca okresu( przynajmniej tak pan konsultant twierdzi podając kwotę przez telefon). Po tylu lata współpracy szczerze już nigdy nikomu nie polecę play.
    ZaletyBrak
    WadyKontakt z infolinia
    Podejście do klienta
    Kompetencja pracowników
  • ~karolina / 2022-10-19 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu i nerwów na tą firmę. Niestety proces reklamacyjny w tej firmie to porażka. Klient jest dla nich nikim. Pomimo zgodnego z prawem odstąpienia od umowy nie zostały mi zwrócone pieniądze, umowa trwa nadal...każą płacić zobowiązanie. Sprawa skończy sie w sądzie...
  • ~Anna / 2022-10-19 13:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Pod żadnym pozorem nie zawierajcie umowy przez telefon. Konsultanci najzwyczajniej w świecie kłamią. Mnie okłamano wczoraj drugi raz, po pierwszym razie dałam jeszcze szansę, że to niby pomyłka była. Wczorajszy drugi raz był ostatni, rozwiązuję umowę. Za pierwszym razem zamiast oferty, którą wybrałam włączono mi najdroższą jaka była i musiała odkręcać sprawę i udowadniać, że takiej nie wybrałam. Na szczęście nagrywam takie rozmowy i jak tylko o tym poinformowałam zaraz zmiękli i zmienili na to co faktycznie wybrałam. Wczoraj kobieta zadzwoniła z ofertą przedłużenia umowy. Poprosiłam o wysłanie mi warunków na maila, żebym mogła się na spokojnie zastanowić i dać dziś odpowiedź, kobieta powiedziała, że jasne, nie ma sprawy. Jakież było moje zdziwienie jak na maila otrzymałam gotową umowę z informacją, że przekazano ją kurierowi i jedzie do mnie do podpisania... To dla mnie za wiele, żegnaj Play...
    WadyOszustwa konsultantów telefonicznych
  • ~Stefan / 2022-10-19 13:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie mają oferty na kartę. To znaczy mają ofertę z nazwy "na kartę", ale w rzeczywistości jest to oferta mix, ponieważ wymaga cyklicznego doładowywania i opłat miesięcznych. Działa to jak abonament, tylko płaci się za doładowania a nie za cykliczne rachunki, i z tego doładowania pobierana jest opłata miesięczna, większa lub mniejsza.
    Zasięg kuleje na maksa, jest coraz gorzej. Aktualnie używam roamingu w Orange, po w wątpliwym zasięgu Play dzwonić się nie da.
    Obsługa klienta na marnym poziomie. Najlepiej im wychodzi rozsyłanie spamu.
    Nowym abonentom nie polecam, poszukajcie czegoś innego.
    ZaletyAplikacja Play24
    WadyW zasadzie wszystko, od ofert i pakietów, przez obsługę klienta po zasięg i stabilność sieci.
  • ~Ostatrni Sprawiedliwy / 2022-10-18 01:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Agato!

    Dawno-temu chodziłem do szkoły telekomunikacyjnej ,trochę wiem,
    co w świecie telefonów się dzieje-ło.

    Choć niegdyś na kablu ,to jednak w 1994r.odbieranie komórki w tramwaju,
    graniczyło z czymś w rodzaju ,wchodzi Papież i pozdrawia wszystkich ;-)

    Wracam do meritum , pierwszy raz w XXIIw pod koniec roku AD 2022..widzę taką opinię i "grożeniem" UKE.

    Choć cieszy-niezmiernie ,że coś-ktoś robi , ale:

    Byłem po raz I-wszy w życiu , gdzieś na jakąś firmę czy inne , poza oczywiście parokrotnie UOK-dzisiaj taka nazwa.

    Złożyłem na Orange-dawna TP.SA. Telekomunikacja , na której to Orange wcześniej Idea ,opierał cały swój-zarobek!

    Czyli cofnijmy się o dekadę , do każdego z nas dzwoniono -gdy nie było Smartfonów , a dane było sprzedawane firmom ,które to mając tzw. Centralkę na ok.200tyś numerów ,dzwoniły do rekordzisty po 100x/dziennie ,
    ( blokowanie nic nie dawało ).

    Nikt-nigdy ( wtedy nie ukarał Orangutany z 'Orendź'! ).

    Co dziwniejsze-ludzi niezadowolonych z tego-procederu były dziesiątki tysięcy ..i nic!

    Zwykłe tzw. mafie , łysi-dawni , w garniakach obecnie z czyściutkimi rączkami ,myjąc ręka-rękę , żeby zarabiać!

    A na końcu sponiewieranego -łańcucha ..(nie dostaw) konsumenta-my!

    Ale kogo to obchodzi!

    Dzisiaj jeszcze gorzej.

    I co zyskałem idąc parę lat temu do EKE?!

    Śmiech , Pan-miły w moim dużym mieście ,grzeczny znający się na przepisach ,ale co może?!

    Potem dowiedziałem się że UKE to tzw. Mediator ,kpina i to że UKE mają tysiące metrów w kwadracie , zajmując miejscówki w centrum miasta , koszty takiej placówki to ogromne miliony rocznie ( 1 placówka).

    Nic nie zyskałem , a kupując Kartę przedpłaconą (prepaid) - ( faktycznie przepłaciłem heh

    Na stacji benzynowej ,kupiłem numer podobny do mojego który miałem od czasów WIELKIEJ -Powodzi,
    ..wtedy mi długowłosemu metolowcowi się bardziej powodziło i szanowali mnie ,nawet bandyci
    przychodzący do mojego biura nieruchomości ,wynająć lokal na ..zawód najstarszy ,pomijając początek Raj ,
    gdzie Ewka już z Wężem zaczynała sobie "pogrywać " ;-)

    Numer miałem w Idei , ponad dekadę , teraz w Play od 13 lat ..szkoda gadać!!

    Agatko wiem , że stracisz czas ,ale:

    Gdy będziesz powielać stanowisko w postaci setek znajomych ,może coś-kiedyś się zmieni.

    Play ..ciężko pojąć , niegdyś jak postraszyłem znajomym prokuratorem ( nie mieli naszych danych Pesel itd. ).

    Zapisując przebieg rozmowy ( tylko tak mówiłem ), spełniało to swoje - założenie.

    Ale obecnie w placówkach Play , większość z "pracujących" tam sprzedało swój honor i godność -człowieka ,
    traktując nas-klientów jak ostatnie śmiecie - ONI ICH TEGO UCZĄ!!

    Prepaid-owcy , w ogóle to dno-dna , wiem o tym ,pomimo ogromnej intuicji i wiedzy.

    Nie ma już opcji ( głównie się to zmieniło-bez konsekwencji dla pracowników i firmy ) , wiedząc że nikt ich nie rusza.

    Bo obecna zasada , płacą jakieś podatki , zatrudniają tysiące ułomków , gnębiących-nas , to nie rusza ich nikt.

    Dotyczy to każdej działalności ,sklepów czy bandyckiej sfory złodziei ,bez względu na politykę i kto rządzi!

    Play ,nie wiedziałem że od 2-3lat mam wyłączone powiadomienia -gdy telefon wyłączony ,potem nie wiedziałem
    ile tysięcy ludzi dzwoniło ,efekt? mam adresownik z dziesiątkami numerów tel. i będąc duszą towarzyską ,
    ..obecnie
    -wyrzutek pozaspołeczny poza marginalny itd. ..dlaczego??!
    bo nie używam Smartfon I UŻYWAM-ROZUMU ,( mimo że miałem z rok w sumie do czynienia z tym urządzeniem-inwigilacji TOTALNEJ!! ).

    Mam w domu ponad dwadzieścia-zgłoszeń w Play i ..guzik bez pętelki-nawet!

    Mają taką wyuczoną formułkę ,gdy nic po naszej stronie nie chcą załatwić , mówią: "..czy w czymś mogę jeszcze pomóc"
    -odpowiadam ,przecież mówię ..i tutaj problem przedstawiam ponownie .." czy w czymś jeszcze mogę pomóc.."!

    I tak jeszcze parę razy ,raz się wkurzyłem i kierownikowi powiedziałem żeby wyszedł ze mną na zewnątrz to mu to inaczej wytłumaczę ,odrzekł że na policję zadzwoni ,to poczekam odpowiedziałem ..ale nic to nie dało ,
    pomimo że zapisał mi swoje dane na samoprzylepnej karteczce parę cm/na parę ,która się przykleja do ..zamiast np. lodówki to portfela heh

    Tylko& wyłącznie jeśli Agata ma setki znajomych a oni następne tysiące ,mając np. 200tyś. w sumie , złożyłoby chociaż 0.01% tychże ,może coś wskóracie tym ..ale szansy na powodzenie nie daję niż matematycznie ułamek % .

    POuzdrawiam wszystkich którzy nas nękają ,inwigilują ,choćby Mieczem ..sprawiedliwego ..ostatniego z ostatnich!!



    ZaletyNigdy nie było
    WadySame
  • ~Agata / 2022-10-17 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawarłam umowę na infolinii. Warunki miały być super a okazały się zupełnie inne. Proces reklamacyjny porażka. Konsultant był bardzo nieuprzejmy i nie chciał mnie słuchać. Łapią Klientów a później przepraszają bo konsultant źle poinformował. Zgłaszam sprawę do UKE. Mam nadzieję że oni coś z tym zrobią. Za takie postępowanie sieć Play powinna płacić potężne kary.
    ZaletyŻadnych
    WadyOszukują Klientów
    Naciągają na dodatkowe koszty
    Nie próbują naprawić swojego błędu
  • ~Nix / 2022-10-17 11:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy nie działam mi nie działa.
    Naprawcie to bo nie wytrzymam i ten wasz internet ja słaby.
    ZaletyNiema zalet
    WadyNiego nie działa ten wasz internet
    Koniec mam dość
  • ~Ireneusz / 2022-10-16 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Mendy jak przejęły UPC nic nie działa tfu tfu tfu trzymajcie się z dala.
    ZaletyŻadne
    WadyDno
  • ~Paulina Lewandowska / 2022-10-16 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy, rozwiązanie czegokolwiek na czacie zajmuje godzine, a i tak sprawa nie zostaje do końca wyjaśniona i musi człowiek sam szukać na necie co i jak ???? że nie wspomnę o włączaniu samoistnie różnych funkcji bez zgody klienta, przez tyle lat byłam zadowolona z usług oferowanych przez playa - teraz... zdecydowanie radzę przenieść się gdziekolwiek indziej.
    Zaletybrak
    WadyNie polecam tej firmy, rozwiązanie czegokolwiek na czacie zajmuje godzine, a i tak sprawa nie zostaje do końca wyjaśniona i musi człowiek sam szukać na necie co i jak ???? że nie wspomnę o włączaniu samoistnie różnych funkcji bez zgody klienta, przez tyle lat byłam zadowolona z usług oferowanych przez playa - teraz... zdecydowanie radzę przenieść się gdziekolwiek indziej.
  • ~Jaga / 2022-10-14 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie tą skurwiałą sieć złodziei! Jestem klientką od wielu lat, mam w tej sieci 3 karty, ale już nie długo.
    11.10 doladowalam konto na kwotę 75zł i aktywowałam pakiet rodzinny na 3 numery, jak co miesiąc. Pakiet nie aktywował się do teraz, a ja jestem całkowicie odcięta od usług. Nie mogę ani dzwonić, ani nie mam netu. Za to te złodziejskie szmaty zaczeli pobierać mi z konta pieniądze za rzekome usługi, które mam WYŁĄCZONE. Od 4 dni nie chcą mi oddać pieniędzy, które bezprawnie pobrali.
    Ja się przenoszę gdzie indziej, a PLAY odradzam. Buta i pogarda, chamstwo i na dokładkę złodziejstwo.
    ZaletyBrak
  • ~Paola84 / 2022-10-13 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo zdegustowana w ostatnim czasie siecią play. Byłam w stanie wytrzymać brak zasięgu czy brak nowych atrakcyjnych ofert chociaż jestem klientka od kilkunastu latoraz to ze po zakonczeniu umowy ktora przeszla na czas nieokreslony caly czas placilam za telefon ktory wedlug mnie został juz dawno splacony przez okres trwania umowy. Czara goryczy przelała się kiedy to dzisiaj poszłam z babcia aby mogła przejąć swój numer na siebie. Zacznę od początku. Miesiąc temu udałyśmy się do salonu Play w Częstochowie żeby zrobić cesje na jej numer aby mogła mieć go spowrotem na siebie, w tym dniu nie dokonałyśmy tego bo coś nie działało poproszono żebym przyszla następnego dnia, więc tak uczyniłam. Podpisałam dokument poczym zostałam poinformowana żeby przyjść za miesiąc z babcia to podpiszemy nowa umowę. Nadszedl ten dzień przyszłyśmy do salonu po czym okazało się że cesja nie została przeprowadzona. Pracownik salonu wykonał ją niby wyjatkowo w ekspresowym tempie, poczym moglysmy przejsc do podpisywania nowej umowy. Babcia zdecydowała się na telefon na kartę( co miesiąc doładowanie) . Przy końcu podpisywania dopytałam się kiedy należy wykonać doładowanie dostalam informacje, że ostateczny termin mija za 4 dni ale jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że nie można już wykonywać połączeń dzisiaj. Pracownicy są niedoinformowani, za wszelką cenę działają na niekorzyść klienta, bo pewnie jakaś prowizja za każdą umowę. Czekam na koniec mojej obecnej umowy i będę ostrzegać każdego kto będzie się zastanawiać nad play. Mam nadzieję że Play czyta te opinie i zastanowi się nad polityka swojej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Mikiqwe / 2022-10-13 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje co doładowanie kradną 30 zł z konta a nie uruchamia się rządem pakiet
    ZaletyNie ma
    WadyZłodzieje
  • ~Andrzej / 2022-10-13 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza, sieć, w kraju. A internet wogole go nie ma. A babka, z, obsługi klienta że zasięg słaby bo bloki zasłaniają. Dno nigdy więcej play
    ZaletyNie ma
    WadyCała sieć to DNO
  • ~zenon / 2022-10-13 02:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobieranie: 0,43 mb/s, wysyłanie 3,03 mb/s. Super szybki internet lte play, curwo!
  • ~mm / 2022-10-13 02:29
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza sieć jaka istnieje, internet to dno, ciągły brak zasięgu. Infolinia nigdy nie potrafi pomóc. Odliczam tylko dni do końca umowy aby odejść z tej sieci. Nikomu nie polecam!!!
    Zaletyta sieć nie posiada żadnych zalet!
    Wadywszystko tutaj ma wady. ciągły brak zasięgu, słaby internet. ta cała sieć to jedna wielka pomyłka!
  • ~Ryszard / 2022-10-12 16:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiepska firma, a obsługa beznadziejna. Nie potrafią uruchomić prawidłowo swojego pakietu na kartę (solo M).
    Nie mogę wysyłać sms, bo ponoć brak środków na koncie. Okres do następnego doladowania oczywiście jescze nie minął (30 dni).
    Zaletyreklama całą gębą
    WadyWeryfikacja właściciela karty nędzna
  • ~Piotr / 2022-10-12 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby operator beznadziejny internet i mało operatorzy kiepska jakość rozmów
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Beata / 2022-10-12 09:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Niemiła i beznadziejna obsługa na infolini ,znnuexierpliwiona pani rozłączyła się a chciałam zostać ich klientem ...upierała się przy swoim ,zero zachety
    ZaletyNie ma
    WadyPani była chyba niewyspana ,niemiła ,rzuciła słuchawka, byłam chyba za ciężkim klientem z uwagi na to ,że nic nie kupuje na ślepo a chciałam kupić usługę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183