Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4543 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2024-09-30 17:02
    Ocena: 3.67 / 5
    Jeżeli komuś nie zależy na dobrym zasięgu i szybkim internecie to warto wybrać PLAY. 5G to tylko ikonka, problemy z zasięgiem w centrum Poznania, internet potrafi zwalniać do najniższych wartości pomimo niby pełnych kresek zasięgu.
    WadyZasięg, internet
  • ~Henryk / 2024-08-01 23:01
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie wiem z kad tak źle opinie o Play. Jestem w Play trochę ponad 1 rok. Net zasowa na zwykłym LTE po 60 Mbit. W LTE + po 110 Mbit. Teraz dostałem jakieś 100 GB za nic od tak przyszło. Jestem od początku w karcie.
    ZaletyJakość usług lepiej jak było to w plus.
    WadyPakiet net się nie sumuje. Ale paczki nie przepadam to mi rybka.
  • ~Jacek / 2021-01-02 11:33
    Ocena: 3.67 / 5
    Dwukrotnie zgłosiłem brak przeniesienia poprzedniego numeru telefonu. Pomimo dwukrotnej obietnicy naprawienia błędu, brak jakiejkolwiek efektu. Naprawa ich zaniechania miała trwać 1-2 godziny, a trwa już trzeci dzień.
  • ~Jerzy / 2020-10-14 23:57
    Ocena: 3.67 / 5
    Po wielu latach chyba odejdę jutro z play wraz z...
    ...rodziną .Wziąłem 2 lata temu telefon za złotówkę telefon działał super i działa .Mimo że miałem komornika to dostałem bez problemu .Spłaciłem go bez problemów i bez żadnych zaległości .Dzisiaj chciałem wziąć laptopa lub nowszy telefon też za złotówkę nie wolno mi bo mam komornika .No to co że mam, miałem i mam, spłacam mu , spłaciłem telefon bez problemu nawet pracę mam lepiej płatną niż wtedy i nie mogę nagle .Tak się szanuje starych i uczciwych klientów
  • ~Jolo / 2019-06-29 06:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem w Play od 10 lat. Nie mam z tym operatorem żadnych problemów. Prawie cała moja rodzina korzysta z ofert w Play. Nie rozumiem ludzi którzy piszą tu same negatywy na temat Play.
    Korzystałam z innych operatorów i tam to dopiero się dzialo... Tu, nie znika mi kasa z konta tak sama z siebie.. Jak to bywało w innych sieciach.umowy są przejrzyste. Jedynym negatywem są strasznie drogie telefony w abonamencie i bardzo słaby zasięg w mojej okolicy...Nieraz muszę czekać godzinę aż mój tel złapie sygnał... Reszta jest ok
    ZaletyMogę rozmawiać ile chce z innymi osobami które mają kartę w Play.
    WadyDrogie tel w abonamencie bardzo słaby sygnał w mojej okolicy
  • ~Kacper / 2024-02-25 20:01
    Ocena: 3.67 / 5
    Gówno płace za internet a ten działa jakby bo go nie było to jest chyba najgorsza sieć jaka istnieje jeszcze chwila i wymienię to gówno na Orange albo T-Mobile nie wiem zeóbcie coś z tym Albo będę spamił takimi opiniami codziennie nie pozdrawiam przez playa mam choroby psychiczne bo nie mogę normalnie grać
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Kosa / 2023-11-07 15:32
    Ocena: 3.67 / 5
    @Jerzy - których opcji w telefonie brakowało? Po drugie żaden salon nie wyda nowego telefonu BO TY TAK CHCESZ. MUSI BYĆ OPINIA SERWISU. GDZIE TY HIBERNOWAŁEŚ CO???
  • ~Lojalna / 2019-06-21 17:48
    Ocena: 3.67 / 5
    Mam duze ALE do Pani Marioli O. Ktora pracuje w salonie play w Strzegomiu. Jest arogancka, bezczelna. Podesłałam moja mame i bylo to samo. Dziewczyna totalnie nie nadaje sie do pracy w tym salonie. Wiecznie z mina na kwinte. Jak sie wchodzi do salonu to zeby uslyszec odzew na slowo dzien dobry trzeba sie mocno wsluchac a i tak sie nic nie uslyszy. Podchodzac do innej Pani, Pani mariola bezczelnie sie wtraca i wrzuca swoje bezsensowne racje... trace wiare w Play wlasnie przez nia bo nie usmiecha mi sie jezdzic do salonu do innego miasta... no porazka.
  • ~Lukasz / 2023-06-02 07:26
    Ocena: 3.67 / 5
    trochę droższe mają taryfy i połączenia Play niż inni
    ZaletyQwer
    Wadydoładowanie w Play na 30 dni a nie na 31
  • ~Natalia / 2023-09-23 15:51
    Ocena: 3.67 / 5
    Dramat. Po montażu światłowodu internet najpierw miał działać po 15min, później się okazało ze jest usterka w play, która potrwa cały dzień, później powiedzieli ze trzeba odczekać 24h a później ze 48h jednak i dzwoniłam trzeci raz to powiedzieli ze jak będzie nasza kolej to naprawią usterkę ;_;
    WadyNie ma internetu, usterka, złe informacje
  • ~Rafał / 2019-02-27 09:41
    Ocena: 3.67 / 5
    2019.02.27
    Brak Internetu
    Brak zasięgu.
    Miechów małopolska.
    ZaletyDobra obsługa
    WadyBrak Internetu itp.
  • ~Rena / 2021-07-26 08:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Coraz gorszy zasięg okolice Suwałk nigdzue dodzwonić się nie można
  • ~SK / 2022-07-01 13:00
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem klientką od wielu lat, ogólnie ceny są dobre, obsługa klienta też w porządku. Ale zasięg to jest jedna wielka katastrofa. Odechciewa mi się jakichkolwiek rozmów przez telefon. Słyszę co drugie słowo. Trzeba stać przy oknie albo wychodzić na zewnątrz, żeby się dogadać. XXI wiek, a żeby zasięg był tylko w większych miastach, no ludzie moglibyście w końcu coś z tym zrobić, bo jest coraz gorzej.
    WadyZasięg
  • ~Udobruchany klient / 2023-10-06 10:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Play zrehabilitowany. Jeśli rezygnujecie z tej sieci, dopytajcie o wszystkie szczegóły, żeby się nie zdziwić kosztami.
    Zaletywystawia korekty faktury
    WadyNiestety robi to po czasie
  • ~Waldi / 2024-08-06 17:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Po przejęciu UPC przez Play, nie można się cieszyć że świadczonych usług. Nastąpił problem z internetem z którym walczyłem 2 tygodnie. Jakoś się ustabilizowało ale nie wiadomo na jak długo. Ponadto stworzono taką stronę (moje usługi), że logowanie to tragedia. Za każdym razem trzeba wszystko wpisywać od początku. Od wielu lat jestem w UPC i nigdy nie było problemu z logowaniem. Strona logowania powinna być dopracowana i sprawdzona i dopiero udostępniana użytkownikom. Jest jeszcze wiele innych rzeczy co do UPC-Play, ale szkoda na to czasu. Wniosek jest jeden, jeżeli Play nie potrafi czegoś zrobić to no powinien się tam pchać.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Wkurzona klientka / 2022-03-07 10:48
    Ocena: 3.67 / 5
    Posiadam abonament na internet stacjonarny od roku, podpisałam nowa umowę na internet z telewizją. W lutym miał być nie pełny okres starej umowy i zacząć się nowy okres nowej umowy. Niestety play próbuje na wszystkie sposoby oszukać swoich klientów. Podczas podpisywania umowy oczywiscie dostalam informacje ze faktura będzie wyższa, ale oni po za tym że naliczyli mi za niepełny okres starej umowy plus nowa umowa z aktywacja to doliczyli mi za kolejny okres starej umowy gdzie już jej nie ma a urządzenie zostało oddane jeszcze wczensiej. Jest tylko Gatka miesięczny okres wypowiedzenia, to w takim razie dlaczego pracownik zamiast zaproponowac rozpoczęcie umowy po okresie wypowiedzenia rozpoczął ją w momencie wygaśnięcia tej starej. Termin płatności 8.03 jak nie zapłacę pełnej kwoty mimo fałszywych naliczen to zostanie doliczona mi kara w wysokości 5zl za nie terminowa płatność, taka informacje dostałam na infolini. Z jakiej racji mam płacić kary skoro play sam popełnił błąd. Co mi z tego że jeśli bym wpłaciła całą kwotę to moooże dokonają korekty następnej faktury o tą kwotę. Nie ukrywając play to potężna firma która pławi się w pieniądzach i naiwności swoich klientów, a ja jako taki mały człowiek który dla nich nie ma znaczenia nie mam możliwości opłacenia tak dużych pieniędzy na raz, co z resztą ich nie interesuje
  • ~Magda / 2023-12-15 14:56
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana usługami Play!!!Instalacja internetu oraz telewizji nie może się odbyć przez 1.5 tygodnia od podpisania umowy nie z powodu braku dostępności lub innych utrudnienień tylko osoba która to zakłada nie przychodzi w umówionych prze firmę dniach. Trzeci raz zostałam oszukana i nie potrzebnie brałam wolny dzień w pracy ponieważ nikt się nie zjawił zachowują się jakby to było za darmo i łaskę ktoś zrobi że przyjdzie i podłączy.Wstyd dla takiej dużej firmy????????????
    ZaletyJak na razie brak
  • ~Aga / 2020-03-24 20:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Ja mam jeszcze gorsze doświadczenie z Play, w Krakowie.
    Po zwrocie telefonu i umowy, okazało się /ba! chyba po trzech miesiącach!/ że telefon gdzieś zaginął - podobno nie dotarł z Poczty Polskiej do biura Play, czy do magazynu.

    Telefon i umowę zwróciłam, gdyż okazało się, że warunki umowy są inne niż wynikało to z rozmowy z konsultantem.

    Teraz Play domaga się ode mnie zwrotu za zaginiony rzekomo telefon .

    W najgorsze apogeum koronawirusa pan z firmy windykacyjnej wydzwania do mnie i wydzwania.

    Trzeba powiedzień stanowcze "nie" nieuczciwym praktykom. Pod ten e-mail mogą pisać osoby , które znalazły się w podobnej sytuacji. agatkasameszosyki@gazeta.pl

    ZaletyTelefon faktycznie był piękny, nierozpakowany; niebieskie pudełko; może ktoś widział na Poczcie Polskiej przy ul. Dobrego Pasterza. W Play nigdy nie dublują się sms-y, ani nie naliczane są pieniądze za niewiadomo za co - miałam kiedyś i korzystałam.
    WadyNie liczą się z klientemm.
  • ~ALFATRANS - BARCZYŃSKI / 2023-02-09 02:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Oferta i obsługa w stopniu średnim. Lecz nie najgorzej. Problem jest jednak z jakością zasięgu na Terenie Francji. Wiecznie znika zasięg. I to z niewiadomych przyczyn, w innych krajach Unii Europejskiej zasięg i Internet działa poprawnie
    ZaletyOferta dla Firm
    WadyZanik zasięgu na terenie Francji
  • ~Antoni / 2022-04-10 18:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Każdemu co ceni sobie zdrowie i czas odradzam ta złodziejska organizacje
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie Play
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185