strona 76 z 237
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »
-
~Fencer / 2023-04-29 13:47
Właśnie rozmawiałem z Infolinia. Coś niebywałego. Ton osoby z która rozmawiałem był niesamowity xd. Conajmniej jakby coś zrobił tej osobie. W momencie kiedy Pani powiedziała mi ze nie mogę zmienić swojej oferty bo czas trwania umowy jest jeszcze za długi zapytała mnie czy jestem zainteresowany ich oferta xd.
Kiedy odpowiedziałem jak mam zmienić ofertę skoro przed chwila Pani powiedziała ze jej nie mogę zmienić ze względu na obowiązująca umowę powiedziała miłego dnia i do widzenia.
Wiem ze jest sobota ale to Pani wybrała prace w takim wymiarze godzinowym i czasie a nie ja.
Nie pozdrawiam. -
-
~Ziomek botowit / 2023-04-29 12:46
Strara czasu........
..
.........
....,............. -
~Dn / 2023-04-28 18:00
Totalne dno. Najpierw firma okrada mnie z pieniędzy na koncie, pod przykrywką "nielimitowany internet", po czym okazuje się że wcale nie był nielimitowany, i po przekroczeniu pakietu, po prostu pożarło mi 35zł z konta. Po dzień dziś pieniędzy nie odzyskałem. Pełno przekrętów, już nie wspomnę że czasami do obsługi się dodzwonić nie da. ZaletyNiektóre oferty są okejWadyWszystko pozostałe -
~Były klient play / 2023-04-27 16:57
Wyłudzanie pieniędzy to specjalność w Play !!!
Do dziś nie otrzymałam ani telefonu ani zwrotu pieniędzy... I do tego zero informacji co dalej... a jak dzwonię na infolinię to spławiają...
Pewnego dnia zadzwonił do mnie konsultant, który oferował mi przeniesienie mojego własnego numeru z karty na abonament wraz z nowym telefonem...
Niestety było to zwykłe naciągnięcie...
Miałam zapłacić 3 faktury, co było warunkiem aby otrzymać nowy telefon. Faktury zostały opłacone - czyli ja się wywiązałam z umowy !
Niestety play nie !! Do dziś nie dostałam telefonu ZA KTÓRY ZAPŁACIŁAM FAKTURY! Oczywiście do dziś muszę opłacać abonament za coś czego nie otrzymałam, żeby móc korzystać z własnego wcześniej zakupionego telefonu ... - bo inaczej zostanie zablokowany!
Tak przeciągaliscie sprawę, że nawet nie było można zrezygnować z tej pieprzonej usługi, bo stwierdziliście, że czas na to minął... ale jak próbowałam zrezygnować w momencie gdy po opłaceniu ostatniej FV nie otrzymalam telefonu , to słyszałam, że wcześniejsze zgłoszenie jest w trakcie realizacji i nie mogę w tym momencie zrezygnować!
Mam dowody wpłat za faktury z play, nagranie z rozmowy, które otrzymałam od Play (gdzie konsultant oferował tą usługę i zapewniał, że po oplaceniu Fv otrzymam telefon), numer zgłoszenia i informację, że zgłoszenie zakończone... No ale chyba nie do końca skoro nie otrzymałam telefonu!?
Co w tej sytuacji?? Zgłaszać wyłudzenie czy jednak jest szansa, że Play wywiąże się z umowy ??
Totalny brak profesjonalizmu... oferujecie usługę, z której i tak nie można skorzystać, bierzecie za to kasę, po czym macie klienta po prostu w DUPIE...ZaletyBrakWadyOszuści i złodzieje! -
~Rafał / 2023-04-27 16:25
Godzinę czasu zmarnowałem na przenoszenie numeru????Podpisałem już ofertę po czym powiedziano mi że centrala jej nie zatwierdziła????Regularnie płacone rachunki żadnych problemów z płatnościami.Totalne olanie klienta????W żadnym razie nie polecam tej sieci! ZaletyŻadnych zaletWadyTotalnie zmarnowany czas -
~Anton / 2023-04-27 12:09
Хуже мобильного оператора я еще не встречал. Качество связи дерьмовое, интернет постоянно отваливается. Но самое хреновое это, то что сегодня у меня опять спиzдили деньги со счета. И это уже не первый раз. Не рекомендую этого оператора никому -
~Mariusz / 2023-04-25 16:49
Żenada podpisujesz umowę ubezpieczeniową w salonie gdy dochodzi do realizacji to cie kierują do innej firmy umowa ubezpieczeniowa to lichwa mieli wymienić ekran a stwierdzili ze jest jeszcze popsuta płyta główna i nie mogą wymienić samego ekranu bo są autoryzowanym serwisem chcieli dopłatę 580 zl telefon tyle nie jest wart dziadostwo zoboczymy co na piszą jak za reklamuję telefon z tytułu rękojmi na płytę główną bo to nie jest na pewno uszkodzenie mechaniczne i podzielę się opinia -
~Agnieszka / 2023-04-25 13:20
Byłam z Nimi kilka lat, dużo numerów na firmę w różnych lokalizacjach w centrum stolicy, zasięg był straszny, internet zacinał się cały czas na każdym numerze. Szczerze nie polecam.
Jestem teraz w plusie i widzę mega różnice!ZaletyBez problemu można zrezygnować z umowyWadyInternet, zasięg, obsługa klienta -
-
~Dmytro / 2023-04-23 06:39
Najgorszy operator w Polsce.Polecam nigdy nie kupować Play,chaj oni zdechną ta firma . ZaletyNic dobregoWadyNic dobrego -
~Imię. / 2023-04-22 23:32
innymi słowami mówiąc: gówno................... ZaletybrakWadyNaciąganie ludzi na hajs + hujowy internet nie polecam -
~Arni / 2023-04-22 20:42
kupiłem dwie nowe komórki w Galeria Krakowska, Pawia 5, 31-154 Kraków obi okazały się uszkodzone, do tego sprzedawca nie chciał mi ich nawet wymienić i sprzeczał się ze mną że uszkodzony sprzęt przy zakupie to normalne, do tego kazał mi do siebie co drugie słowo mówić pan i jedno zadanie powtarzać 30 razy... nie wiem kogo oni tam zatrudniają ale to jakieś niedowartościowane osoby po przejściach psychicznych... kto wciska człowiekowi uszkodzony sprzęt i nie pozwala go zwrócić ? nie polecam play sprzedają zwroty jako nowe ZaletybrakWadysprzęt -
~Iza / 2023-04-21 23:05
Bardzo słabe działanie Internetu. Większosc czasu działa jakby chciał a nie mógł. Każdy kto do mnie przychodzi poza stwierdzeniem :" jejku jak tu wysoko", drugie co to" czemu Internet tak wolno działa" Jedyna odpowiedzią jest: Bo jest z Playa.... Zbywanie klienta z reklamacjami. Usługa montażu Internetu nie została przeprowadzona fachowo: monter przyjechał przed godz.22 mimo,że były inne ustalenia - z małym młoteczkiem, przez co Internet został podłączony po starym kablu. Play nie ponosi za to odpowiedzialności, zwalając winę na Vectre ( z którą zerwali umowę) Vectra na Playa. A mi Internet nie działa bo albo muszę zapłacić za montaż nowego kabla,albo za rezygnację z umowy, mimo iż jej warunki nie zostały dotrzymane. Ilość przekleństw pod adresem Playa, w momencie gdy potrzebuję zrobić coś ważnego, co przez problemy z Internetem rozciąga się w czasie, jest ogromna... ZaletyNielimitowane rozmowy i smsWady- słaby internet
-zrywy łącza
- brak chęci dogadania się z klientem
- przerzucanie odpowiedzialności
- nie odpowiadanie na powtórne reklamacje -
~Ariel / 2023-04-19 19:22
Ciągły problem z internetem żadnej reklamacji nie uwzględniają u nich książkowo wszystko u mnie dziala ZaletyUmiejętne zbywanie klientaWadySłaby internet lub wcale go nie ma -
~... / 2023-04-18 21:16
Ostatnim czasem jestem bardzo niezadowolona z Play. Zła jest obsługa klienta. Nie odpowiadają na postawione pytania, mówią o coś innego. Nie przychodzą SMS o tym że podłączyła się akcja.
Obsługa klienta ????ZaletyPakiet z minutami do Ukrainy.
Dziękuję za ten pakietWadyNie przechodzą SMS o podłączeniu akcji. Miałam problem zagranicą. Nie było zasięgu (sieci mobilnej) 4 dni. Przyjechałam do obcego kraju, nie mogę nikomu zadzwonić i nie miałam internetu. Znalazłam Wifi i napisała w aplikacji do operatora. Odpisał, że nie wie czemu nie mam sieci mobilnej. Ale jeszcze przed wyjazdem chodziłam do konsultanta w Polsce i powiedział, że nawet od razu będę mieć pewną ilość GB internetu w roumingu.
Zła obsługa klienta. Nie potrafią zrozumieć problem i pomóc. Mnie już tak wydaje się, że możliwe tak odnoszą się do Ukraińców tylko.
Korzystam z Play 4 rok. -
~Excel / 2023-04-18 14:56
Mnie też oszukali zabrali mi z konta karty internetowej 346 zł mówiąc że dlatego że nie używałem przez 5 miesięcy karty Podobno mają takie regulaminy złodziejstwo w biały dzień !!!!!!! -
~naiwny / 2023-04-18 12:35
nie polecam, złodziejstwo! manipulują usługą bez zgody klienta! ZaletybrakWadynastawieni na maksymalne dojenie klientów -
-
~Monika / 2023-04-18 11:31
Nie otrzymałam faktury za zakupiony telefon w abonamencie,nie mogę się doprosić a jest mi ona pilnie potrzebna.Wystarczy wysłać na maila a to dla nich problem.Skoro tak to trzeba było mi od razu wysłać z zakupionym telefonem i nie byłoby sprawy . -
~GOŚĆ / 2023-04-18 11:02
Firma Play dolicza co miesiąc do mojej faktury dodatkowe opłaty za transmisję danych. Mimo iż wg umowy po przekroczeniu transmisji danych prędkość internetu miała zwolnić. Co miesiąc trzeba się z nimi kontaktować i wykłócać o faktury korygujące, dodatkowo konsultanci co miesiąc potwierdzają wyłączenie wszystkich dodatkowo płatnych pakietów, lecz mimo to co miesiąc jest to samo. -
~Duch Sandomierza / 2023-04-18 09:10
Gdyby się ku**a dało wystawiłbym na minusie. Je**bani oszuści, ch**jowy internet, wieczne problemy z internetem! Niech idą w pi*du łgarze i naciągacze pier***eni! ZaletyŻadne k**wa, same minusy!WadyWszystko u nich jest ch**we! Od oferty po realizację! -
~Jarek / 2023-04-17 12:43
Play masakra, miałem internet mobilny, dobrze chodził jak nie były anteny za bardzo obciążone(priorytet mają inni operatorzy), do tego 500gb za 90 zł kończyło się dosyć szybko, każde 100 gb kolejne 20 zł, które można było dokupić max 5 razy, później masz wolny internet, na domek jedno rodzinny nie starczało. Nie miałem w tamtym momencie jeszcze światłowodu, teraz mam 60 zł bez limitu transfer 200 mb szybkości. Wracając do playa, musiałem dokupić drugą antenę biorąc nowy abonament, ponieważ nie można było zwiększyć limitów sciągania ponad 5x. Doszło do tego że za internet w play płaciłem 300 coś złotych, żona pracowała zdalnie, synowie nauka w domu, internet szedł^^ Musiałem zrobić maszty itp Jak działał to działał dobrze, często jednak trzeba było sciągać antenę wyjmować wkładać kartę, duplikować karty w salonie itp. Na szczęście anteny już oddałem, jestem na wypowiedzeniu umowy a w domu mam już światłowód. Nie polecam, kiedy szukałem internetu mobilnego z anteną to usługa Tmobile 60zł na miesiąc i bez limitu była niedostępna;-( Przeniosłem telefony z play do Tmobile, zasięg sie poprawił, oni mają swoje odbiorniki, to stara Era. Play musi wypożyczać ale ich wywalają gdy jest tłoczno. Nie polecam! Obsługa klienta dramat, zresetuj router itp
strona 76 z 237
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »